| Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje | ||
| Betáplálva: 2017. jan. 3. 9h:12' EZ A 1152. JÁTÉKHETED, 393. FORDULÓD 1153. játékheted kezdete: jan. 6. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 33 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4255 SZÁMLA : XXXX |
| * 1. KP: le 253 0 0 | leveszed/lerakod a 253. tárgyat |
| * 2. KP: kf 853 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 853. tárgyat |
| * 3. KP: mak 2 0 0 | makró 2 |
| vv 71 247 120 | elmormolod a 71. varázslatot a 247. varázslatot a 120. varázslatot |
| vv 224 227 26 | elmormolod a 224. varázslatot a 227. varázslatot a 26. varázslatot |
| vv 78 27 23 | elmormolod a 78. varázslatot a 27. varázslatot a 23. varázslatot |
| vv 8 70 184 | elmormolod a 8. varázslatot a 70. varázslatot a 184. varázslatot |
| p 195 15 0 | használod a 195. pszi képességet |
| hh 1100 1228 1618 | használod az 1100. tárgyat az 1228. tárgyat az 1618. tárgyat |
| hh 1253 1269 1133 | használod az 1253. tárgyat az 1269. tárgyat az 1133. tárgyat |
| h 1602 27 30 | használod az 1602. tárgyat |
| ek 275 0 0 | t. energia kisütése: 275 |
| h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
| * 4. KP: ek 531 0 0 | t. energia kisütése: 531 |
| * 5. KP: v 84 283 0 | elmormolod a 84. varázslatot |
| * 6. KP: h 697 600 0 | használod a 697. tárgyat |
| * 7. KP: ek 215 13 0 | t. energia kisütése: 215 13 |
| * 8. KP: vv 364 0 0 | elmormolod a 364. varázslatot |
| kf 1088 817 | kézbeveszed/felveszed az 1088. tárgyat a 817. tárggyal |
| h 1589 1618 733 | használod az 1589. tárgyat |
| ft 281 | támadod a 281. szörnyet |
| kno 18 1 | képesség-növelés 18 |
| kb 422 1 | kiveszel a bankból a 422. tárgyat (1 darabot) |
| bb 1068 151 304 | beraksz a bankba az 1068. tárgyat (151 darabot) |
| kt 392 1 | elkészíted a 392. tárgyat (1 darabot) |
| lm 29 32 | mozogsz 29 32 |
Egy mágiatörés varázslattal köszönt csatapartnered. Átok! Ellenfeled kioltotta az összes varázslatot, ami rajtad volt. Marokra fogva a szigonyt ellenfeledre rohansz. Szigonnyal több döféssel felnyársalod a vércápa sámán sikamlós testét. (2 támadással 114 életpontot sebezve.) A mentális roncsolás 33 ép-t sebez. A vércápa sámán feléd harap, de sikertelenül. Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
1 435 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc).
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A teremtmény fekete váladékot pumpál a vízbe. Egy gyors karcsapással átúszol a lény túloldalára, kikerülve a fekete felhőből. Meglengetve a szigonyt a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a diuretikus kráken testét. (2 támadással 114 életpontot sebezve.) Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 41 sebzést okoz. Csápjaival a diuretikus kráken csapásokat mér a hasadra. (3 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A diuretikus kráken fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 polip szívókát. 967 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 17, gyógyulás: 5, összesen: -12 ÉP}
| gyk | gyakorolsz |
| lm 36 | mozogsz 36 |
Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Szigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a moszatrája farkát. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Ellenfeled 47 pontot sebződik a mentális roncsolástól. A moszatrája farkával melletted a levegőbe suhint. Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 rájabőrt. 253 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| gyk | gyakorolsz |
| lm 39 | mozogsz 39 |
A teremtmény fekete váladékot pumpál a vízbe. Gyorsan kiúszol a tintafelhőből. Megmarkolva a szigonyt a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Szigonnyal teljesen átdöföd a kacagó szépia dzsuvás testét. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 46 sebzést okoz. Csápjaival a kacagó szépia csapásokat mér a hasadra. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 polip szívókát. 610 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 15, gyógyulás: 3, összesen: -12 ÉP}
| gyk | gyakorolsz |
| lm 3 905 41 | mozogsz 3 905 41 |
| vv 109 88 | elmormolod a 109. varázslatot a 88. varázslatot |
| ek 40 21 | t. energia kisütése: 40 21 |
| im 0 2 | imádkozol |
| m 6 7 6 | mozogsz nyugatra, északnyugatra, nyugatra |
A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. A becsapódástól 20 életpontot vesztettél. Vad csatakiáltással, felemelve a mithril kardot ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mithril karddal párszor kilyukasztod a varkaudar felderítő bal karját. (2 támadással 175 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod a varkaudar felderítő testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (38 ép-t sebezve). Ügyesen félrehajolsz a szörny csapása elől. Véres nyál csordul ki a varkaudar felderítő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +20 életerőt. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 nyílvessző [nyílvessző ládikóba-> (100,80)-> 1 arany, -2 ÉP]. 2 078 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 254, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}
(Továbbmész...) [127,73] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy dombi yeti került az utadba. {védettsége: 6 szúró, 6 vágó, 6 ütő ellen.} Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Marokra fogva a mithril kardot ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mithril karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a dombi yeti szőrös mellkasát. (1 támadással 86 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kilukasztod a dombi yeti testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Ellenfeled 40 pontot sebződik a mentális roncsolástól. A dombi yeti mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Agyarával a dombi yeti kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +8 életerőt. 966 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) [126,73] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy friss csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Hozzálátsz, hogy végezd a fosztogató hálás munkáját. Tetemek százai hevernek mindenfelé. Itt egy átvágott torkú elf hever, amott egy kibelezett törpe. Szisztematikusan motozod meg a nem teljesen undorító hullákat. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy sírlidérc támad rád.
Vad csatakiáltással, felemelve a mithril kardot ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mithril karddal egy hatalmas csapással felmetszed a sírlidérc foszladozó testét. (1 támadással 87 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigmetszed a sírlidérc jobb oldalát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Ellenfeled 36 pontot sebződik a mentális roncsolástól. Karmaival a sírlidérc megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A sírlidérc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
765 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 163, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Marokra fogva a mithril kardot a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mithril karddal kilukasztod a zombi fejét. (1 támadással 83 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigmetszed a zombi jobb karját. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) A mentális roncsolás 35 ép-t sebez. Karmaival a zombi megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A zombi szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +2 életerőt. 37 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 159, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A teremtmény képességét használja, de te számítasz rá, és félreugrasz. Marokra fogva a mithril kardot ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mithril karddal többször mélyen végigmetszed az autentikus vámpír fejét. (2 támadással 170 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal alaposan megvágod az autentikus vámpír testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) A mentális roncsolás 47 ép-t sebez. Karmaival az autentikus vámpír megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Az autentikus vámpír szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1 222 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 256, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-8 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A lény speciális képességét alkalmazza, de sikeresen elkerülöd. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mithril karddal párszor kilyukasztod a kérődző etra testét. (2 támadással 163 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigmetszed a kérődző etra bal vállát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) A mentális roncsolás 39 ép-t sebez. A kérődző etra megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-5 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A kérődző etra még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +13 életerőt. 1 010 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 244, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
| m 6 7 6 | mozogsz nyugatra, északnyugatra, nyugatra |
A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-6 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Vad csatakiáltással, felemelve a mithril kardot ellenfeledre rontasz. Mithril karddal kilukasztod a nukleáris cickány fejét. (1 támadással 97 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal alaposan megvágod a nukleáris cickány testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) A mentális roncsolás 51 ép-t sebez. A nukleáris cickány feléd harap, de sikertelenül. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-4 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A nukleáris cickány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +10 életerőt. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. 1 035 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 187, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
(Továbbmész...) [124,72] Továbbra is síkságon vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rát-fát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Elenios hívői építették. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent tölgyfát. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy bíborgörény hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral.
(Vándorcirkusz:) Először egy maga elé mormogó atlétaruhás fickó halad el melletted, majd egy kölyökképű árnymanó kezében lufival.
- Közel a cirkusz - gondolod, és sietősebbre fogod lépteid, hogy hamarosan meg is pillanthasd a különös sátoregyüttest. A jegyszedő törpe azonnal kiszúr, és eléd siet. De aztán feltűnik neki a kitűződ, így ingyen beenged a sátrak közé.
Megállsz a céllövölde előtt és bekukkantasz. Az óriási méretekkel rendelkező ceremóniamester rögtön előtted terem, és beljebb tessékel.
- Gyere, mérd össze tudásod Ghalla legkülönösebb szörnyeivel! - mondja.
- Rendben - válaszolod, és a következő pillanatban már a csatatéren találod magad. A terem távolabbi sarkában egy lényt veszel észre. Egy smaragdgólem. Arckifejezéséből ítélve rendkívül finom falatnak találhat. {max. életpontja: 1040.}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 204 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 8 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a smaragdgólem jobb vállát. (8 támadással 289 életpontot sebezve.) Marokra fogva a mithril kardot a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mithril karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a smaragdgólem bal karját. (6 támadással 523 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a smaragdgólem jobb lábát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Egy villámkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 65 életpontot sebeztél. A mentális roncsolás 43 ép-t sebez. A smaragdgólem mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 204 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +41 ÉP.) Megpróbál megragadni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A smaragdgólem szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +60 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12 611 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1164, sebződés: 204, gyógyulás: 41, összesen: -163 ÉP}
Marokra fogva a mithril kardot a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mithril karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a karmos tankány testét. (2 támadással 146 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigmetszed a karmos tankány testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Ellenfeled 34 pontot sebződik a mentális roncsolástól. Utolsó pillanatban ugrasz félre a karmos tankány öklelő szarvai elől. Karmaival a karmos tankány megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +43 életerőt. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tankány karmot. [tankány karom ládikóba-> (100,80)-> 10 arany, -2 ÉP] 977 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 208, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [123,72] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy szeppent rákfatty közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Vad csatakiáltással, felemelve a mithril kardot ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mithril karddal többször mélyen végigmetszed a szeppent rákfatty kitines ollóját. (2 támadással 149 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal alaposan megvágod a szeppent rákfatty kitines ollóját. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Ellenfeled 49 pontot sebződik a mentális roncsolástól. A szeppent rákfatty ollója centiméterekre tőled záródik össze. A szeppent rákfatty feléd harap, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a szeppent rákfatty száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +2 életerőt. Felhasználva a huhogó bibét, szereztél 3 csepp rákfatty váladékot. 793 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 228, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| m 7 6 | mozogsz északnyugatra, nyugatra |
Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mithril karddal néhányszor megkarcolod a manaelementál testét. (6 támadással 514 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a manaelementál lebernyegét. (4 támadással 160 életpontot sebezve.) A mentális roncsolás 37 ép-t sebez. Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Varázsenergiát kapsz (+8 vp). Mithril karddal kissé megkarcolgatod a manaelementál testét. (6 támadással 517 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 153 életpontot sebezve.) Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (39 ép-t sebezve). A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Energia áramlik beléd (+6 vp). Mithril karddal néhányszor súrolod a manaelementál bal oldalát. (6 támadással 512 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor súrolod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 149 életpontot sebezve.) A mentális roncsolás 49 ép-t sebez. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Energia áramlik beléd (+4 vp). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +9 életerőt.
{Csatastatisztika; sebzés: 2130, sebződés: 12, gyógyulás: 3, összesen: -9 ÉP}
(Továbbmész...) [121,71] Hatalmas, meredek hegyek között jársz. Ez már magashegység. Elérted az Óriások Földjének határát. A távolban gigantikus alakok mászkálnak, irtják a békés kalandozókat. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy törpe bányát. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (mithril) van!
(Feltételes ásás:) Elszántan, csákányodat markolászva bemész a bányába. Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 mithrilt! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy olvasztókemencét. Délre egy törpe bánya van. Délnyugatra egy elhagyott bánya van. Nyugatra egy mély szakadék van. Északnyugatra egy Fairlight templom van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
| be 839 | bemész a 839. épületbe |
| m 4 3 3 | mozogsz délre, délkeletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [122,73] Magad mögött hagyod a hófödte csúcsokat. A terep már csak alacsonyhegység.
(Továbbmész...) [123,74] Laposodnak a hegyek, most már dombok között vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy phua-kúpot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy törpe bányát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy olvasztókemencét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr hívői építették. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy bávatag golombár, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Tharr oltárt. Keletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délkeletre egy oltár van. Délre egy Dornodon oltár van. Délnyugatra egy olvasztókemence van. Nyugatra egy mély szakadék van. Északra egy barátság szent tüze van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
| kut 5 | kutatsz |
| hh 1660 522 | használod az 1660. tárgyat az 522. tárgyat |
| * 1. BP: le 853 0 0 | leveszed/lerakod a 853. tárgyat |
| * 2. BP: kf 253 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 253. tárgyat |
| * 3. BP: gy 15 0 0 | gyógyítás -1 pontért |
| * 4. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
| * 5. BP: ext 0 0 0 | visszadátumozás kérelem |
| HÓSÁRKÁNYBŐR CSIZMA (1088. TÁRGY) A hósárkányok ráncos bőréből ellenállóbb csizma készíthető, mint a világ bármely anyagából - és ehhez még varázstárgy készítés sem szükséges, pusztán a hósárkány mágikus erejének köszönhetően létre tudod hozni a relikviát, ha szerencsés vagy. Praktikus viselet, amely védettségedet 13-mal növeli meg, ezenkívül hidegalapú varázslatokkal szembeni mentődobásodat 4-gyel növeli, max. ÉP-det pedig 30-cal, mindemellett még egészségedre is kapsz +5-öt. A csizma viseletéhez szükséges minimális szint 25. |
KREÁCIÓ (148. VARÁZSLAT)Ezzel a varázslattal átalakíthatsz egy anyagot egy másikká. Csak néhány megkötés van: a létrehozandó tárgy súlya nem haladhatja meg annak a tárgynak a súlyát, amelyet alapanyagként használsz fel; a létrehozandó tárgy értéke nem haladhatja meg a 3 aranyat, ill. az eredeti tárgy értékét. Ezenkívül tárgy sem lehet arany vagy átkozott tárgy. A varázslathoz a KRE <miből> <mit> <mennyit> parancsot kell kiadnod. Ahány tárgyat kreálsz, annyiszor 12 VP-be és 2 TVP-be kerül a parancs. Kizárólag olyan tárgyat készíthetsz el, amelyet már ismersz. Van néhány speciális (mágikus) tárgy, amely kreációval nem állítható elő. Egy körben legfeljebb 6 tárgyat kreálhatsz. Példa: Kiadsz egy KRE 4 6 3 parancsot, ennek hatására előállítasz három bunkó felhasználásával 3 kőkést, összesen 6 TVP-ért és 36 VP-ért. |
TŰZVIHAR (175. PAP TÁMADÓ VARÁZSLAT)Mesés látvány, amikor ellenfeledet tomboló tűzvihar borítja be - nem véletlen, hogy a magasrangú papok a tűzvihart a gyengécske tűzesőnél sokkal jobban preferálják. A tűzvihar elmondása 2 pirkitet és 30 varázspontot igényel, de sebzése igencsak megvisel minden szervezetet, kivéve talán az ongóliantét, tyrexét meg a hozzá hasonló dögökét: D10 sebzést okoz papi erőnként, max. 35D10, amelyet sikeres mentődobás felez. De vajon ki képes sikeres mentődobásra egy ilyen nagyhatalmú pap varázslata ellen? |
| Erő: | 72 (111) | Szint: | 45 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 160 cm |
| IQ: | 56 (101) | Támadás: | 78 (82) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 49 kg |
| Ügyesség: | 56 (89) | Védekezés: | 134 (143) | Menekülés: | 1 % | Életkor: | 164/168 év |
| Egészség: | 56 (89) | Életpont: | 1129/1129 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 5 |
| Szerencse: | 56 (88) | Varázspont: | 2375/2375 | Pénz: | 718 arany | Kép. pont: | 17 |
| Tudatpont: | 97/76 | Pszi pont: | 554/1137 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 30 |
| HARCI ISMERETEK | |||||
| víziharc: | 9/91 (+95%) | ökölvívás: | 3/78 | szúrófegyverek: | 32/74 |
| vágófegyverek: | 31/18 (+3%) | ütőfegyverek: | 37/0 | lőfegyverek: | 38/83 (+1%) |
| dobófegyverek: | 17/49 | ||||
| Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); tünde nyíl (#554) (20 -); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); |
| Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
| 123,74 mezőn táborozol |
| Kedvenc táborhely: 100,82 |
| Az idő kódexe: legutóbb 769. fordulóban. |
| Legfeljebb 21 TU-t válthatsz TVP-re. |
| JLKzott minoszkúpok: 64, 60, 59, 61, 62, 57, 58, 65, 63, 56 |
| SZÁMLÁLÓK | ||
| Max életkor 1256 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP | Az alábbi olimpiai fáklyák jártak nálad: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8. |
| EGYÉB ISMERETEK | |||||
| 1. rejtőzködés: | 29/29 (-300%) | 2. nyomkövetés: | 137/21 (+37%) | 3. lopás: | 6/39 (-300%) |
| 4. mászás: | 16/60 | 5. csapdakészítés: | 29/14 (+5%) | 6. csapdaészlelés: | 24/13 (-294%) |
| 7. gyógyítás: | 31/45 | 8. titkosírás: | 12/38 | 9. felderítés: | 24/79 (-299%) |
| 10. szörnyidomítás: | 15/61 | 11. teológia: | 85/39 (+24%) | 12. taumaturgia: | 93/41 (+29%) |
| 13. szerencsejáték: | 14/34 | 14. versengés: | 24/90 (+4%) | 15. harcművészetek: | 14/15 |
| 16. zene: | 19/36 | 17. szörnyismeret: | 30/25 | 18. pszi: | 63/2 (+100%) |
| 19. zárnyitás: | 13/56 (-300%) | 20. vadászat: | 20/6 | 21. vitalitás: | 1/59 |
| 22. bányászat: | 39/4 (+12%) | 23. testépítés: | 10/98 | 24. úszás: | 11/52 |
| 25. főzés: | 17/76 | 26. csapatmunka: | 5/96 | ||
| FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
| Felhasználatlan fejlesztési pont: 4 | |||
| 1. sebzés bónusz: 1 | 5. varázslat sebzés: 1 | 9. gyors fejlődés: 1 | 10. vp regeneráció: 5 |
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 35 lehet) |
| deus ex machinád 2 mezőre repítsen |
| totem 60% életpont alatt (sámán gyógykenőcs (#1139)) |
| kutatsz max. 80 TVP-ért |
| ásol max. 40 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat |
| készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 100 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 15 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 5 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 100 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 10 darabot ), vadászkést (#1264) (max. 1 darabot, csak egyszer), kaktusztüskét (#114) (max. 15 darabot ), acéltűt (#334) (max. 15 darabot ), bányászcsákányt (#434) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
| elfogod jégtrollt (#164) fedett veremmel (#219) |
| mászol max. 150 TVP-ért |
| cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
| maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
| Feltételes támadás (aktív: 18, max: 50) |
| trikornis (#104), szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), ősi szellem (#422), bunthar (#396), quwargok (#9093), jégtroll (#164), hattyúkirály (#776), Rém (#315), varkaudar katona (#691), pattanóböde (#145), manaelementál (#290), sötét ölész (#314), aranyfecske (#283), bávatag golombár (#165), szintszívó lények (#9097), massza (#217), vércápa sámán (#281) (csak egyszer) |
| Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
| semlegesek (#989) |
| VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
| Varázslói varázslataid | ||
| tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
| izomernyesztés (#33, 6 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
| örvénykerítés (#42, 10 VP) | gigaököl (#49, 16 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
| elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
| fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
| varázsital főzése (#100, 30 VP) | savhurrikán (#107, 40 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
| felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
| varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
| Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
| háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
| villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) |
| időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
| oldás (#372, 15 VP) | Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) | gázpajzs (#467, 20 VP) |
| savmágia (#477, 36 VP, 5 TVP) | fekete mágia (#479, 36 VP, 5 TVP) | |
| Papi varázslataid | ||
| vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | tolvajszem (#2, 8 VP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
| alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
| életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
| kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
| hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
| méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) |
| vérbeli borzongás (#46, 10 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) |
| hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
| erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
| szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
| agyroppantás (#91, 16 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
| energiapajzs (#103, 20 VP) | pusztító végzet (#106, 30 VP) | szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) |
| sötét rítus (#131, 30 VP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) | kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) |
| oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | infralátás (#171, 8 VP) |
| tűzvihar (#175, 30 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
| méregfelhő II (#193, 20 VP) | ||
| Pszi képességeid | ||
| pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
| felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
| szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
| molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
| tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
| tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
| agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
| szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
| nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
| az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
| ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
| az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
| fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | spirituális ext. (#249, 0 PP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
| pszi fejlesztés II (#295, 100 PP, 100 TVP) | ||
| Butaság ára beállítás: teológia: 32 vp; taumaturgia: 36 vp; | ||
| TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
| Feltételes varázslat-használat | ||||||
| 21. és magasabb szintűek ellen | ||||||
| Támadó varázslatok (aktív: 9, max: 20) | ||||||
| lángcsóva (#31), gigaököl (#49), mágiatörés (#35), izomernyesztés (#33), puha ütés (#60), tűzgolyó (#155), pusztító végzet (#106), villámcsapás (#50), méregfelhő II (#193) | ||||||
| Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 20) | ||||||
| hhaar burka II (#162), elektromos pajzs (#51), örvénykerítés (#42), gázpajzs (#467), pszi-acéltorony (#98), védelem tűz ellen (#38) | ||||||
| Feltételes támadó varázslatok (aktív: 14, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
| puha ütés (#60) | >> | q. rohamosztagos (#242) | villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | |
| villámcsapás (#50) | >> | nómenklatúra (#158) | lángcsóva (#31) | >> | pszi elementál (#221) | |
| izomernyesztés (#33) | >> | ongóliant hadúr (#178) | villámcsapás (#50) | >> | varkaudar katona (#691) | |
| villámcsapás (#50) | >> | vark. kardtáncos (#693) | pusztító végzet (#106) | >> | varkaudar böllér (#692) | |
| tűzgolyó (#155) | >> | zafír sárkány (#329) | tűzgolyó (#155) | >> | varkaudar che-pap (#704) | |
| az agy kifacsarása (#197) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | |
| izomernyesztés (#33) | >> | sötét ölész (#314) | ||||
| Feltételes védekező varázslatok (aktív: 14, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
| pszi-acéltorony (#98) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | ||||
| ELFOGOTT SZÖRNYEID |
| hegyi szamár (#7168) (málhás: +33 kg teher) státusz: OK |
| mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +3 védettség;) státusz: OK |
| gyilkos szilmill (#7456) (+1 sebzés közelharcban) státusz: OK |
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) Raia szent lovagjai, micsoda gusztustalan népség! Koncolj fel legalább hármat ezekből a jámbor birkákból! (számláló: 0) |
| 2.) Mostanra már elég fekete - azaz visszafordíthatatlanul fekete kell, hogy legyen a lelked. Oldj meg egy jellempróbát a GO paranccsal, és érd el a 666-os gonoszságot! (teljesítve) |
| 3.) Lássuk, mennyire vagy törtető. Imádkozz a csatorna keleti partján! |
| HŐSTETTEID |
| Olimpiai helyezéseid: első hely a 2. kategóriában a XLV. olimpián. |
| A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 43, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 6, a pontszámod: 8 517. |
| A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 2072, pontszámod: 35 205. |
| MAKRÓID (jelenleg 2 lehet) |
| 1. makró parancsai: kf 373, tf 3 10, tf 3 11, tf 3 12, tf 3 13, tf 3 14, tf 4 10, tf 4 11, tf 4 12. |
| 2. makró parancsai: vv 71 247 120, vv 224 227 26, vv 78 27 23, vv 8 70 184, p 195 15, hh 1100 1228 1618, hh 1253 1269 1133, h 1602 27 30, ek 275, h 1167 1. |
| KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
| gyógyító totem (116) |
| aranyszámla (126) |
| keményebb bicepsz (149) |
| kaszt.kiteljesedés (166) |
| a mágia rúnája (179) |
| kasztrop.kitágulás (197) |
| a hatalom rúnája (215) |
| önismeret (236) |
| a butaság ára (273) |
| mágiafókusz (275) |
| fejleszt.gyümölcse (292) |
| harci mágia (334) |
| a mágia szeretete (393) |
| időfolyamok (394) |
| Kragoru tanításai (409) |
| éjsötét vortexpálca (425) |
| mágusviadal (426) |
| a mágus kísérői (427) |
| Tudati képességfa: |
| tudati portya (501) OK |
| auraerősítés (502) OK |
| kedvenc táborhely (503) OK |
| elmetágítás (504) OK |
| tudatforrás (505) OK |
| tudati gyorsítás (506) OK |
| kőbőr (507) OK |
| varázslómester (508) OK |
| közös ima (509) OK |
| tudati retesz (510) OK |
| tudatkinézis II (511) OK |
| mentális felfrissülés (512) OK |
| tudati gyorsítás II (513) OK |
| tudati kitérés I (514) OK |
| manaszívás (515) OK |
| a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
| tudati kontaktus I (517) OK |
| tudati kincstár (518) OK |
| tudati ismétlés (519) OK |
| tudati gyorsítás III (520) OK |
| tudati kitérés II (521) OK |
| taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
| hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
| pszi regeneráció II (524) OK |
| vakmerőség (526) OK |
| tudati erősítés (527) OK |
| regeneráció (528) OK |
| manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
| isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
| mentális roncsolás (531) OK |
| gyűjtögető életmód (533) OK |
| tudati erősítés II (534) OK |
| pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 42 TU. szükséges még: 108 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 0 TU szükséges.) |
| varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
| a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
| tudati kontaktus II (538) OK |
| halhatatlanság (540) OK |
| a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 35 TU. szükséges még: 135 TU. |
| mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
| gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
| elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
| nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
| kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
| varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
| isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
| elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
| tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
| bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
| varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
| isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
| tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
| kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
| Az új képesség készen van, de még 2 nap szükséges, hogy használhassátok. |
| TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN | 778 | fokhagyma (#403) | 280 | adamantit (#627) | 900 | vámpírfog (#1221) | 4059 | isteni könnycsepp (#260) | 70 | magányos zsizsik (#1441) | 7 | törpe őskő (#633) | 2130 | áldott kő (#642) | 27 | titanit kulcs (#1811) | 175 | éjkulcs (#1777) | 700 | anguaxin váladék (#1382) | 9184 | kaja (#2) | 47 | térdeplő tülök (#1440) | 4 | ryuku rúnakulcs (#1984) | 83 | moa kártya (#1349) | 2350 | borkonyó bibe (#312) | 1215 | purifikátor háj (#269) | 2 | tűzúr csizmája (#533) | $162 | fülemüle agyar ($267) | 2660 | quwarg tojás (#360) | 200 | teriád kobak (#1461) | 310 | ezüstdarab (#326) | 300 | remák szív (#264) | 170 | azúrharmat (#1161) | 550 | Thargodan esszencia (#328) | 950 | pirkit (#153) | 2420 | kővirág gyümölcs (#1956) | 2913 | sallank karom (#128) | 420 | tinta (#101) | 430 | kaktuszbogyó (#429) | $1705 | vízionár szem ($102) | 34 | kristály kulcs (#1818) | 2611 | spiritusz (#170) | 30 | halálfej szimbólum (#1417) | 5 | moa varázsdoboz (#1133) | 21 | behemót amulett (#1872) | 150 | árvalányhaj (#1909) | 500 | tűzbimbó (#623) | 680 | csontkulcs (#74) | 575 | viharhomok (#1919) | 3 | lidérckorona (#531) | 1 | aenouth ködkürt (#1554) | 1 | fejsze (#1240) | 2 | olló (#335) | 176 | kőszem (#304) |
| A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
| 1 | bányászcsákány (#434) | 1 | bundás kabát (#1068) | 2 | csatabárd (#555) | |||
| 1 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | drótszőr (#37) | 1 | ezüstdarab (#326) | |||
| 19 | kaja (#2) | 1 | kőszem (#304) | 10 | kvazár (#244) | |||
| 1 | ork csodaszer (#1228) | 39 | polip szívóka (#391) | 3 | szeksztáns (#32) | |||
| 3 | tinta (#101) | 1 | tudás gyöngye (#522) | 1 | üllő (#1103) | |||
| 1 | varányszem (#30) | 30 | víz (#27) | |||||
| EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
| 71 | arany (#50) | 1 | aranytű (#272) | 1 | arx formázó minta (#298) | |||
| 3 | borkonyó bibe (#312) | 5 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | mágusölő (#422) | |||
| 1 | mászó-karperec (#392) | 1 | mithril (#352) | 2 | pirkit (#153) | |||
| 3 | pular kristály (#239) | 1 | rájabőr (#404) | 3 | rákfatty váladék (#333) | |||
| 30 | szögletes kő (#17) | |||||||
| 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | |
| 70 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| 71 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| 72 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| 73 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| 74 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| 75 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|