392. forduló, 394. forduló, Yoro Okiyi összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2013. márc. 13. 9h:15'
EZ A 538. JÁTÉKHETED, 393. FORDULÓD
539. játékheted kezdete: márc. 14.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2826

YORO OKIYI KALANDJAI


15 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [74,57] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átveszed a sikeresen eladott 1 dorony tüdő (eladási ár: 26 arany, ebből a kezelési költség: 2 arany) ellenértékét. A játékvezető átadott Neked 1 krónikát.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átveszed a sikeresen eladott 1 csontpálca (eladási ár: 85 arany, ebből a kezelési költség: 6 arany) ellenértékét.
A táborozás 13. napján összefutsz egy vörös, hosszú hajú, csillogó szemű törpe férfival. Hosszú szakálla és harcsabajsza van. A bőre sötétebb az átlagosnál. Sheran ministránsa. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy láncinget, egy nekrofun medált, egy szürke bőrkesztyűt, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy sörényes ubuk trófea, egy drónkeselyű trófea és egy mutáns pók trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Bíborhold előtt álló trikornis herceg. Jobb kezében egy bronzhegyű lándzsát, bal kezében egy ezüsttőrt tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Mentális auráját felismered, semleges jellemű. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Pajzstörő Gron. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést.
A 13. napon összeakadsz egy fekete, hosszú hajú, zöld szemű kobudera férfival. Kecskeszakálla és harcsabajsza van. Bőre sárga. Sheran hűséges követője. Egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy láncinget, egy tankány karmot, egy umbatari karkötőt, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy proteinfecske trófea, egy uzbány trófea és egy sötét gnóm trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Bíborhold előtt álló trikornis herceg. Bal kezében egy kis vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy rövid íj. Auráját érzékelve máris tudod, jellegtelen, mint minden semlegesé. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Égi Mester. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+18 tvp ). Az aranytermő erszény 42 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 ubuk dobónyílat. A teremtés zsákja létrehozott 1 aranytűt. Városi pihenésed alatt nem tudtál ellenállni a csábításnak, így meglátogattál egy szerencsejátékbarlangot. Vagy te vagy a világ legszerencsésebb embere, vagy csak nagyon értesz a kockához (esetleg mindkettő), mert ismét 6 arannyal gazdagabban távoztál.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+279 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+121 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+87 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+13 tudatpont.) A lottó 1014. hetének nyerőszámai: 24, 22, 21. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 12 arany nyereményt kapsz. 8 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat.

* 1. KP: használod az 1629. tárgyat
Megpróbálod kitalálni, melyik lehet a korona eleje, és melyik a hátulja, ezért körbe-körbe forgatod a kezed között. Ebbe aztán úgy belefeledkezel, hogy szinte észre sem veszed, mikor történik meg a "csoda": kisül egy hangzatos melódia varázslat! Megszólal egy lelkesítő, jóféle dal a fejedben. Dúdolva veszed át a ritmusát! [0 pontot használtál fel, van még 561.]

* 2. KP: használod a 71. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 556.]

* 3. KP: használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [0 pontot használtál fel, van még 556.]

* 4. KP: használod a 73. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Megtelsz energiával. Kiengeded magadból a pszi fejlesztés pszi képességet. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 546.]

at 1353 8 TU-t adsz át az 1353. kalandozónak 8
Koncentrálsz, akaratotok összekapcsolódik. 8 TU árán átcsúsztatsz 8 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 546.]

ef 16 520 energia fejlesztése 16
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-16 TU.] [112 pontot használtál fel, van még 434.]

ek 215 11 t. energia kisütése: 215 11
132 varázspont felhasználásával előállítasz 11 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 434.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Koncentrálsz. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Kisütöd a pszi fejlesztés pszi képességet. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] Elegendő tapasztalatra tettél szert ahhoz, hogy pszi szakértelmed megnövekedjen! (Ezt a karakterlapon * jelöli.) [10 pontot használtál fel, van még 424.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Pszid már elegendően megnőtt ahhoz, hogy megnövelhesd a pszi-gyűjtés képességgel - így most nincs értelme elmondanod a pszi fejlesztést. [0 pontot használtál fel, van még 424.]

kb 1110 1 kiveszel a bankból az 1110. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 kis ónixkulcsot. [0 pontot használtál fel, van még 424.]

kb 2 10 kiveszel a bankból a 2. tárgyat (10 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 10 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 424.]

kpk 2 kezd. parancs kivétele: 2
P 71 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 424.]

usz 20 úszol 20 pontért
Gyorsan levetkőzöl, aztán irány a tó! A víz kifejezetten hideg, de mivel rögvest tempózni kezdesz, nem fázol. Gyors, tempós mozdulatokkal úszol a víz alá, felkészülve valami mókára. Felkészülve minden lehetőségre, kezedben méregfogat fogsz. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy hínárevő piranha!

Meglengetve a méregfogat ellenfeledre ugrasz. {KCC:} Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a hínárevő piranha uszonyát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A hínárevő piranha feléd harap, de sikertelenül. Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 119 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Körbepislantasz, hátha megcsillan valahol valami kincs a tó alján. Egy fűszertartó! Felmarkolod. Már az utolsó korty levegőd is elfogyott, mire a felszínre kiérsz. Megszárítkozol és felöltözöl. [20 pontot használtál fel, van még 404.]

usz 20 úszol 20 pontért
Leveted magadról a páncélt, és az egyéb, súlyos cuccokkal együtt a parton hagyod. Először csak a bokádat dugod be, de aztán fokozatosan beljebb merészkedsz. Nyitott szemmel merülsz a mélybe, figyelve minden mozgásra. Felkészülve minden lehetőségre, kezedben méregfogat fogsz. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy opati polip!

Elszántan ellenfeledre rohansz. {FM:} Méregfoggal felnyársalod az opati polip testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 polip szívókát. 199 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 10, gyógyulás: 2, összesen: -8 ÉP}

Körbepislantasz, hátha megcsillan valahol valami kincs a tó alján. Nem volt szerencséd! Hatalmas szusszanással érsz a felszínre - már majdnem szétrobbant a tüdőd! Megszárítkozol és felöltözöl. [20 pontot használtál fel, van még 384.]

usz 20 úszol 20 pontért
Leveted magadról a páncélt, és az egyéb, súlyos cuccokkal együtt a parton hagyod. A víz nem túl meleg, de gyorsan mozogni kezdesz, és így már nem fázol. Szinte azonnal a víz alá merülsz, kalandra éhesen. Kezedben a megbízható méregfogat markolod. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy trosnyogó szakóca!

Megmarkolva a méregfogat ellenfeledre támadsz. {FM:} Méregfoggal teljesen átszúrod a trosnyogó szakóca testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A trosnyogó szakóca csápol, de mindhiába. Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
36 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc).
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Gyorsan körülnézel a fenéken, hátha találsz valami tavi kincset. Egy csontpálca! Felmarkolod. Már az utolsó korty levegőd is elfogyott, mire a felszínre kiérsz. Gyorsan megtörlöd magad és felöltözködsz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 úszás). [20 pontot használtál fel, van még 364.]

m 1 7 7 mozogsz északkeletre, északnyugatra, északnyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[130,74] Még mindig füves síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Úgy gondolod, hogy a közeledő élőholt quwarg nem jelenthet komoly veszélyt. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az élőholt quwarg bal oldalát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel néhányszor súrolod az élőholt quwarg torát. (3 támadással 162 életpontot sebezve.) {HD:} Méregfoggal megkarcolod az élőholt quwarg nyakát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Csáprágójával az élőholt quwarg megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az élőholt quwarg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1746 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 223, sebződés: 7, gyógyulás: 2, összesen: -5 ÉP}

Felfedeztél egy oltárt. Fairlight híveié. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy bávatag golombár egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy ősi csatamezőt. Nyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Északra egy friss csatamező van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy ryuku csapásvezető. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy ryuku átokvarázs varázslatot, majd rád küldi. 112 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a ryuku csapásvezető testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel néhányszor épp csak megérinted a ryuku csapásvezető testét. (3 támadással 162 életpontot sebezve.) {HD:} Méregfoggal megérinted a ryuku csapásvezető jobb karját. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyetlen csapása csak apró vágást ejt a válladon. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Papi rangod egy IMádkozásnyit csökkent. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüst gyűrű és egy gyöngymangó. 1941 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 210, sebződés: 116, gyógyulás: 1, összesen: -115 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [129,73] A sík vidéket bozótos váltja fel. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy ragyás burástya nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. (A saválló fülbevaló védett meg.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a ragyás burástya ragyás testét. (2 támadással 93 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal megdöföd a ragyás burástya jobb csápját. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Feléd sújt a ragyás burástya a farkával, de elhibázta! A ragyás burástya csápol, de mindhiába. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 3 ugh mérget.) 855 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Ramirez Espanza előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy manifesztátor. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Elszántan ellenfeledre támadsz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a manifesztátor jobb oldalát. (2 támadással 108 életpontot sebezve.) {HD:} Méregfoggal felnyársalod a manifesztátor egyik karját. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A manifesztátor mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 manifeszt.nyúlványt. 427 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [128,72] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Látsz egy gyöngymangó bokrot. Oldalt pillantva, meglátsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy szemmelverés varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen rengeteg összekeveredett lábnyomra leszel figyelmes az út porában. Nagyon nagy lehetett itt a forgalom az utóbbi órákban! Mikor felnézel, megérted miért. A vándorcirkusz épp az út mellé telepedett, színes sátrai hívogatóan állnak előtted. Mielőtt belépnél, egy törpe lép eléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délre egy Chara-din monolitja van. Délnyugatra egy Fairlight oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő.

[21 pontot használtál fel, van még 343.]

m 6 7 7 mozogsz nyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[127,72] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy smirglibokrot. Utad során felfedezel egy oltárt. Chara-din hívői építették. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy barátság szent tüzét. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). északnyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Weasel. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő.

Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [126,71] A bokrok között a talaj süppedőssé, nedvessé válik: ez már mocsaras terep.

Észreveszel egy nekrofunt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre délre megpillantasz egy olvasztókemencét. Elteszed a látcsövet. magad fölött látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Weasel. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Érzékeled auráját: sötétlelkű, gonosz teremtmény. Komoran végigmér Téged, de nem üdvözöl. Elfordulsz, és tovább totyogsz.

(Továbbmész...) [125,70] Egyre több bokor tűnik fel, az aljnövényzet sűrűsödik. Egy-két magányos fa töri meg a nehezen járható terep egyhangúságát. Felfedeztél egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Elenios rúnaköve. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Fairlight híveié. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Hmm, csak egy vérfürdető magszim. Ettől nincs semmi félnivalód. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Elszántan ellenfeledre rontasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel párszor súrolva eltalálod a vérfürdető magszim testét. (3 támadással 153 életpontot sebezve.) {HD:} Méregfoggal megbököd a vérfürdető magszim alsó, lágy részeit. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A vérfürdető magszim csápol, de mindhiába. A vérfürdető magszim összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 magszim belet. 1104 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[21 pontot használtál fel, van még 322.]

m 5 7 6 mozogsz délnyugatra, északnyugatra, nyugatra
[124,71] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt templomot. Látsz egy szent tölgyfát. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Észreveszel egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Milyen lesz pusztulásom? A föld elárul, magához ölel. A többi kegyelem. " Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délre egy Elenios oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy púdersziklát. Nyugatra egy olvasztókemence van. Északra egy vaskohó van. Elrakod a távcsövet.

Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nagyon régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [123,70] Vált a terep: alacsonyhegységben vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Nini, egy quwarg! Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (óndarab) van! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy vaskohót. Délre nézve látsz egy olvasztókemencét. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy mély szakadék van. Északra egy Fairlight oltár van. Elteszed a látcsövet. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Úgy gondolod, hogy a közeledő földsárkány nem jelenthet komoly veszélyt. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

A szörny villámokat lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (11 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel gyengén megütögeted a földsárkány sziklatestét. (4 támadással 140 életpontot sebezve.) {FM:} Méregfoggal megérinted a földsárkány fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A földsárkány állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A földsárkány farkával melletted a levegőbe suhint. A földsárkány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 1203 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 159, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}


(Továbbmész...) [122,70] Hatalmas, meredek hegyek között jársz. Ez már magashegység. Elérted az Óriások Földjének határát. A távolban gigantikus alakok mászkálnak, irtják a békés kalandozókat. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Ki-Nyú Vacc. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (pular kristály) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Fairlight oltárt. Délkeletre nézve látsz egy olvasztókemencét. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy mély szakadék van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl friss (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek délnyugatra. [21 pontot használtál fel, van még 301.]

be 124 bemész a 124. titkos labirintusba
Egyik hegycsúcsról a másikra kapaszkodsz, csak hogy az egyiken valahol eldugva, megtalálhasd a különleges barlangbejáratot. Átlátszó függöny takarja a nyílást, ismeretlen anyagból, mely leginkább egy szétfeszített magszimbélre hasonlít. Félrehajtod, hogy bekukkanthass mögé. Majdnem térdre kényszerít a hideg fuvallat, mely bentről árad kifelé. Odabent sötét van. Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-2 varázspont.] Az első pár lépés után már nyilvánvaló válik számodra, idebent dermesztően hideg van. Összébb húzod a ruháidat magadon, és kíváncsian meresztgeted tovább a szemedet befelé. [5 pontot használtál fel, van még 296.]

lm 10 7 23 mozogsz 10 7 23
Minden jeges és csúszós előtted. Különös megfontoltsággal teszed egyik lábad a másik után. [1. SZINT 2. PONT] (-22 életpont sebződés a hideg miatt.) Az egyik sarokban találsz egy Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 párducszem. Gyorsan kiüríted a ládát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
Bár messzire nem látni, a falakat és a padlót borító jégrétegen időnként megcsillan az általad a labirintusba hozott fény. Bár ijesztőek az ilyen felvillanások, mindig megnyugszol kicsit, amikor rájössz, te vagy az okozójuk és nem egy mélyedésben éhesen ácsingózó szörny. [1. SZINT 3. PONT] (-22 életpont sebződés a hideg miatt.) A fal mellett találsz egy Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Kellemetlen csalódás ér: a láda üres. Mielőtt bármit tehetnél ellene, nagy adag hó és jégtörmelék hullik a nyakadba. A testmelegedtől megolvadt hideg víz beszivárog ruhád nyílásaiba, és alaposan lehűti bőrödet. Hamar átfázol. (-7 erő kör végéig.)
Egy ideje lábad minden lépéssel bokádig érő latyakos hórétegbe merül. Aztán hirtelen elveszted az egyensúlyod, és piciny barlangtóba zuhansz. A nyakadig érő jégkásás víz hamar lehűti szervezeted. Hatalmas tüsszentés árulkodik arról, hogy megfáztál. (-5 erő kör végéig.)
Hopp, itt van valami! A következőket találtad: 1 kőhegyű lándzsa [*]. Felpakolsz. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
A járat három irányba ágazik. A folytatás is ugyanolyan jegesnek néz ki, mint ahonnan érkeztél. [1. SZINT 4. PONT] (-19 életpont sebződés a hideg miatt.) Egy ideje lábad minden lépéssel bokádig érő latyakos hórétegbe merül. Aztán hirtelen elveszted az egyensúlyod, és piciny barlangtóba zuhansz. A nyakadig érő jégkásás víz hamar lehűti szervezeted. Hatalmas tüsszentés árulkodik arról, hogy megfáztál. (-4 erő kör végéig.)
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
Bizonytalan léptekkel haladsz előre a csúszós padlón. Az egyik álló jégcsap felületén befagyott kitinpáncélú bogarak mászkálnak. Inkább nem zavarod meg őket mindennapi tevékenységük közepette. [1. SZINT 8. PONT] (-22 életpont sebződés a hideg miatt.) Hirtelen egy hópárducot veszel észre magad előtt. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Elszántan a másikra rontasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a hópárduc jobb hátsó lábát. (2 támadással 103 életpontot sebezve.) {HD:} Méregfoggal eltalálod a hópárduc jobb vállát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Karmaival a hópárduc megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 párducszem. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 párducbőrt. 775 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
A hol kiszélesedő, hol összeszűkülő járatban csak egyetlen dolog állandó: a jeges padló, és a falak, melyek kísérteties hideget árasztanak magukból. [1. SZINT 9. PONT] (-21 életpont sebződés a hideg miatt.) Alapos vizsgálódásod meghozza eredményét. Zsákmányod: 2 gyöngymangó. Felpakolsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
Síkos lépcsőfokok vezetnek a mélybe. Egy zúzmarás korlát próbálja összkomfortosabbá tenni a lefelé vezető utat, de rozoga kinézete csupán a félelmeidet támasztja alá. Viszont nincs mit tenni, egy bátor kalandozó nem hátrálhat meg ilyen csipcsup veszélytől. Belekapaszkodsz a korlátba, majd örökkévalóságnak tűnő percek múlva már lent is állsz, a lépcső tövében. Innen visszanézve igencsak magasan lehet a felső szint. [1. SZINT 10. PONT -> 3. SZINT 23. PONT] (-21 életpont sebződés a hideg miatt.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
Bátran haladsz tovább. Egy kristályosan átlátszó, de tömör jégpáncél ajtó jelent átmeneti akadályt. Lenyomod a kilincset: Könnyen nyílik. A folyosó végén egy korlát van, mögötte olyan mély szakadék húzódik, hogy nem látni le az aljáig. Mellette aprócska figyelmeztető tábla... Még jó, hogy valaki így óvja a kalandozók testi épségét. [3. SZINT 22. PONT] (-19 életpont sebződés a hideg miatt.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
A sokadik T-alakú elágazásba sétálsz. [3. SZINT 20. PONT] (-19 életpont sebződés a hideg miatt.) Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy hópárduc. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a hópárduc hatalmas testét. (2 támadással 110 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a hópárduc testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A hópárduc fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A hópárduc karma a fejed mellett suhan el! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 párducbőrt. 775 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
Épp lazítasz tartásodon, gondolván, nincs okod aggodalomra, amikor észreveszed, hogy egy jegesmedve bámul rád. Felé fordulsz, mire ő nyakába szedve lábait eliramodik az ellenkező irányba. Még ilyet?! - gondolod. [3. SZINT 18. PONT] (-20 életpont sebződés a hideg miatt.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
Egy távoli nesz arra késztet, hogy harcra kész mozdulatokkal osonj tovább. [3. SZINT 16. PONT] (-19 életpont sebződés a hideg miatt.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
Kitaposott út vezet a derékszögű kanyarig. Kidugod a fejed, de mivel nem látsz ellenséget, bátrabban folytatod az utad. [3. SZINT 15. PONT] (-21 életpont sebződés a hideg miatt.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
Elhaladsz egy jégszobor mellett. Visszalépsz, mert túlságosan ismerősek az arcvonásai... Igen! Biztos, hogy láttad már valahol. Csak nem az a törpe az, akivel a legutóbb harcoltál? Á, nem, mégsem... elhessegeted a gondolatot. [3. SZINT 14. PONT] (-19 életpont sebződés a hideg miatt.) Alapos vizsgálódásod meghozza eredményét. Zsákmányod: 1 vasalt bunkó. Felpakolsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
Kétfelé vezet tovább az út. Nagyot sóhajtasz, majd döntesz. [3. SZINT 12. PONT] (-19 életpont sebződés a hideg miatt.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
T-alakú elágazásba érkezel. A térképről tárolt emlékeid szerint már a harmadik szint szívében barangolsz. [3. SZINT 10. PONT] (-21 életpont sebződés a hideg miatt.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
Bátran haladsz tovább. Egy kristályosan átlátszó, de tömör jégpáncél ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Megpróbálod a kilincset: Nyitva van! Szúrós trollszag csapja meg az orrod... Valaki az itt járt kalandozók közül valószínűleg itt könnyíthetett magán. Körülnézel és meg is pillantod az árulkodó sárga foltokat. [3. SZINT 11. PONT] (-21 életpont sebződés a hideg miatt.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
Továbbmész. Egy kristályosan átlátszó, de tömör jégpáncél ajtó a következő akadály. Megpróbálod a kilincset: Könnyen nyílik. Amilyen lendülettel a következő terembe érkezel, kis híján belelépsz egy bődületesen nagyméretű medvecsapdába. Pár centire a bokádtól csattannak össze hatalmas fémfogai. [3. SZINT 3. PONT] (-17 életpont sebződés a hideg miatt.) Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy hópárduc. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a hópárduc testét. (2 támadással 104 életpontot sebezve.) {FM:} Méregfoggal jól megszúrod a hópárduc bal oldalát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A hópárduc állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A hópárduc karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 párducbőrt. 775 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}

Valamit észreveszel a földön! Szerzeményed: 2 gyöngymangó. Felpakolsz. Valamit észreveszel a földön! Szerzeményed: 1 hebrencs csapda. Felpakolsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
Folytatod a felderítést. Egy kristályosan átlátszó, de tömör jégpáncél ajtó a következő akadály. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő nagy vaskulcs nyitja az ajtót. Eléggé összefagytál, a kezed is remeg már a hidegtől. Nem baj, gondolod, most már nem időzöl itt sokáig, ha megvan a kincs, akkor uzsgyi ki innen. [3. SZINT 2. PONT] (-22 életpont sebződés a hideg miatt.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
Néhány lépés után ismét egy jégpáncél ajtó előtt találod magad. [3. SZINT 4. PONT] (-16 életpont sebződés a hideg miatt.) Nem lepődsz meg, hogy egy rozmárember lakik itt. Fegyvere egy kőhegyű lándzsa. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Villámgyorsan félrepördülsz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a rozmárember rozmárbőrét. (2 támadással 105 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal megdöföd a rozmárember rozmárbőrét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Hárításod megcsúszik, a rozmárember fegyvere a bal térdedbe fúródik. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 rozmárfogat. 829 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 kőhegyű lándzsát [*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
A nagy hidegtől kicsit elálmosodtál. Megdörgölöd szemed, hogy újra éber lehess a rád leselkedő veszélyek elkerülése érdekében. [3. SZINT 6. PONT] (-18 életpont sebződés a hideg miatt.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy kristályosan átlátszó, de tömör jégpáncél ajtót látsz. Az ajtót vörösen vibráló mágikus aura védi. Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a rúnapukkasztás varázslatot! Némi mágikus vizsgálattal megállapítod, hogy pontosan mekkora mágikus energiára lenne szükség a perfekt rúnapukkasztáshoz. Pukk! Elpukkant a rúna, megszűnt a védővarázslat. [-30 varázspont.] Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő nagy aranykulcs nyitja az ajtót. Még épp időben kapod el a fejed egy csapat jégdenevér menekülési útvonalából, valószínűleg felzavartad őket az érkezéseddel. Susogva eltűnnek egy kürtőben a falon, ami ki tudja merre vezet tovább. Szárnycsapásaik hangja hamar elhal. [3. SZINT 7. PONT] (-17 életpont sebződés a hideg miatt.) A fal mellett találsz egy bronzból öntött nagy dobozt. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő márványkulcs nyitja a ládát. Mohón felnyitod a ládát, és drágán fizetsz óvatlanságodért: fehér lángnyelvek csapnak ki, alaposan összeégetve. (-9 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 10 szárnyas hernyó és 1 kis ónixkulcs. Gyorsan kiüríted a ládát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
A nagy hidegtől kicsit elálmosodtál. Megdörgölöd szemed, hogy újra éber lehess a rád leselkedő veszélyek elkerülése érdekében. [3. SZINT 6. PONT] (-21 életpont sebződés a hideg miatt.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
Néhány lépés után ismét egy jégpáncél ajtó előtt találod magad. [3. SZINT 4. PONT] (-18 életpont sebződés a hideg miatt.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
Eléggé összefagytál, a kezed is remeg már a hidegtől. Nem baj, gondolod, most már nem időzöl itt sokáig, ha megvan a kincs, akkor uzsgyi ki innen. [3. SZINT 2. PONT] (-20 életpont sebződés a hideg miatt.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
Amilyen lendülettel a következő terembe érkezel, kis híján belelépsz egy bődületesen nagyméretű medvecsapdába. Pár centire a bokádtól csattannak össze hatalmas fémfogai. [3. SZINT 3. PONT] (-21 életpont sebződés a hideg miatt.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
Szúrós trollszag csapja meg az orrod... Valaki az itt járt kalandozók közül valószínűleg itt könnyíthetett magán. Körülnézel és meg is pillantod az árulkodó sárga foltokat. [3. SZINT 11. PONT] (-22 életpont sebződés a hideg miatt.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
T-alakú elágazásba érkezel. A térképről tárolt emlékeid szerint már a harmadik szint szívében barangolsz. [3. SZINT 10. PONT] (-18 életpont sebződés a hideg miatt.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
Kétfelé vezet tovább az út. Nagyot sóhajtasz, majd döntesz. [3. SZINT 12. PONT] (-17 életpont sebződés a hideg miatt.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +90 életerő.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
Elhaladsz egy jégszobor mellett. Visszalépsz, mert túlságosan ismerősek az arcvonásai... Igen! Biztos, hogy láttad már valahol. Csak nem az a törpe az, akivel a legutóbb harcoltál? Á, nem, mégsem... elhessegeted a gondolatot. [3. SZINT 14. PONT] (-17 életpont sebződés a hideg miatt.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
Kitaposott út vezet a derékszögű kanyarig. Kidugod a fejed, de mivel nem látsz ellenséget, bátrabban folytatod az utad. [3. SZINT 15. PONT] (-16 életpont sebződés a hideg miatt.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
Egy távoli nesz arra késztet, hogy harcra kész mozdulatokkal osonj tovább. [3. SZINT 16. PONT] (-22 életpont sebződés a hideg miatt.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
Épp lazítasz tartásodon, gondolván, nincs okod aggodalomra, amikor észreveszed, hogy egy jegesmedve bámul rád. Felé fordulsz, mire ő nyakába szedve lábait eliramodik az ellenkező irányba. Még ilyet?! - gondolod. [3. SZINT 18. PONT] (-22 életpont sebződés a hideg miatt.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
A sokadik T-alakú elágazásba sétálsz. [3. SZINT 20. PONT] (-17 életpont sebződés a hideg miatt.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
A folyosó végén egy korlát van, mögötte olyan mély szakadék húzódik, hogy nem látni le az aljáig. Mellette aprócska figyelmeztető tábla... Még jó, hogy valaki így óvja a kalandozók testi épségét. [3. SZINT 22. PONT] (-21 életpont sebződés a hideg miatt.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
Háromszor-négyszer nekiveselkedsz a meredek lépcsősornak. Minduntalan visszacsúszol. Aztán méltóságodat félretéve térdre ereszkedsz és így vágsz neki a dupla szintnyi magasságnak. Még így is nehéz megmaradni a síkos fokokon, de azért csak összejön valahogy. [3. SZINT 23. PONT -> 1. SZINT 10. PONT] (-17 életpont sebződés a hideg miatt.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +116 életerő.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
[170 pontot használtál fel, van még 126.]

bb 1110 152 181 beraksz a bankba az 1110. tárgyat (152 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 2 kis ónixkulcsot. Beraksz a bank széfjébe 2 vasércet. Beraksz a bank széfjébe 1 vasalt bunkót. [0 pontot használtál fel, van még 126.]

lm 1 mozogsz 1
A hol kiszélesedő, hol összeszűkülő járatban csak egyetlen dolog állandó: a jeges padló, és a falak, melyek kísérteties hideget árasztanak magukból. [1. SZINT 9. PONT] (-22 életpont sebződés a hideg miatt.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
Bizonytalan léptekkel haladsz előre a csúszós padlón. Az egyik álló jégcsap felületén befagyott kitinpáncélú bogarak mászkálnak. Inkább nem zavarod meg őket mindennapi tevékenységük közepette. [1. SZINT 8. PONT] (-21 életpont sebződés a hideg miatt.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
A járat három irányba ágazik. A folytatás is ugyanolyan jegesnek néz ki, mint ahonnan érkeztél. [1. SZINT 4. PONT] (-22 életpont sebződés a hideg miatt.) Egy ideje lábad minden lépéssel bokádig érő latyakos hórétegbe merül. Aztán hirtelen elveszted az egyensúlyod, és piciny barlangtóba zuhansz. A nyakadig érő jégkásás víz hamar lehűti szervezeted. Hatalmas tüsszentés árulkodik arról, hogy megfáztál. (-4 erő kör végéig.)
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
Bár messzire nem látni, a falakat és a padlót borító jégrétegen időnként megcsillan az általad a labirintusba hozott fény. Bár ijesztőek az ilyen felvillanások, mindig megnyugszol kicsit, amikor rájössz, te vagy az okozójuk és nem egy mélyedésben éhesen ácsingózó szörny. [1. SZINT 3. PONT] (-17 életpont sebződés a hideg miatt.) A fal mellett találsz egy Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Kellemetlen csalódás ér: a láda üres. Mielőtt bármit tehetnél ellene, nagy adag hó és jégtörmelék hullik a nyakadba. A testmelegedtől megolvadt hideg víz beszivárog ruhád nyílásaiba, és alaposan lehűti bőrödet. Hamar átfázol. (-7 erő kör végéig.)
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdaészlelés). Egy ideje lábad minden lépéssel bokádig érő latyakos hórétegbe merül. Aztán hirtelen elveszted az egyensúlyod, és piciny barlangtóba zuhansz. A nyakadig érő jégkásás víz hamar lehűti szervezeted. Hatalmas tüsszentés árulkodik arról, hogy megfáztál. (-5 erő kör végéig.)
Valamit észreveszel a földön! Szerzeményed: 1 kőhegyű lándzsa [*]. Felpakolsz. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
Minden jeges és csúszós előtted. Különös megfontoltsággal teszed egyik lábad a másik után. [1. SZINT 2. PONT] (-17 életpont sebződés a hideg miatt.) Az egyik sarokban találsz egy Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Kellemetlen csalódás ér: a láda üres. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
Félrehajtod a magszimbél-függönyt, és kilépsz a szabadba. Mennyei, ahogyan újra a vidám napsugarak cirógatják arcodat. Hamar felmelegedsz. (-17 életpont sebződés a hideg miatt.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
[30 pontot használtál fel, van még 96.]

m 8 1 1 mozogsz északra, északkeletre, északkeletre
[122,69] Meredek és hatalmas hegyekkel teli vidéken vagy továbbra is. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy mély szakadékot. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (pular kristály) rejt! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy sziklafészket. Keletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy Leah oltár van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő.

Nocsak, itt van valami érdekes! Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [123,68] Meredek és hatalmas hegyekkel teli vidéken vagy továbbra is. Egy sziklaoromra kiállva, fantasztikus szivárványban gyönyörködhetsz. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy bibircsók-óriás. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Nem talált! Elszántan a másikra támadsz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. A kí izzó csomókban árad ujjhegyeidbe, készen az ellenfél életenergiájának elszívására. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a bibircsók-óriás ragyás testét. (2 támadással 98 életpontot sebezve.) Te 12 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetően. {FM:} Méregfoggal jól megszúrod a bibircsók-óriás ragyás testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A bibircsók-óriás csapása csak a levegőt találja. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 aranyat. 821 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 0, gyógyulás: 12, összesen: +12 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy sziklafészket. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (pular kristály) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy világítótornyot. Délre egy Fairlight oltár van. Nyugatra egy Leah oltár van. Északra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [16 pontot használtál fel, van még 80.]

szk 365 keresed a 365. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy troll ritualistát. [0 pontot használtál fel, van még 80.]

* 1. BP: használod az 1534. tárgyat
Forgatgatod a kezedben kicsit a hátizsákodból elővett teleportgömböt, s közben arra gondolsz, mekkora kaland lenne eljutni a quwargok városába. Még a ruházatodat rendbeszedni, a fegyverzetedet megigazítani sincs időd, olyan hirtelen jön létre a teleport. Egyenest egy quwarg boly közepébe kerültél! Döbbenetes élmény ebbe a mesterséges létesítménybe behatolni. Mindenhol kisebb-nagyobb quwargok nyüzsögnek! Valami hatalmasat csíp beléd hátulról (-10 életerő). Hatodik érzéked veszélyt jelez, és valóban: egy hatalmas árny takarja el a fentről beszűrődő fényt. Egy quwarg királynő!

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a quwarg királynő testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel néhány helyen meghorzsolod a quwarg királynő nyakát. (4 támadással 202 életpontot sebezve.) {FM:} Méregfoggal megkarcolod a quwarg királynő torát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A quwarg királynő csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 4 ugh mérget.) 1555 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 228, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}

Mintha mindez nem lenne elég, újabb lény ugrik elő a semmiből! Egy quwarg parafenomén!

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. Semmi eredménye! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. Semmi hatás! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a quwarg parafenomén testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A parafenomén sejtelmes mosollyal rádnéz, majd tekintetével gúzsba köti a holmidat! Haha! Nem sikerült neki! Ilyen amatőrt! Elszántan ellenfeledre rontasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel néhányszor épp csak megérinted a quwarg parafenomén jobb vállát. (4 támadással 193 életpontot sebezve.) {FM:} Méregfoggal megérinted a quwarg parafenomén fejét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 32 életpontot vesztettél. A quwarg parafenomén nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Isteni hited kicsit megrendült! A quwarg parafenomén még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2505 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 241, sebződés: 47, gyógyulás: 4, összesen: -43 ÉP}

Szétrugdosod a quwargokat, és kincs után kutatsz. Eredménnyel! A földön találsz 1 csontpálcát. A hely alaposabb feltérképezésére már nincs időd, a teleportgömb visszarepít a kiindulási koordinátára. [40 pontot használtál fel, van még 40.]

* 2. BP: használod az 1167. tárgyat
Ezen a tereptípuson nem tudsz/nem lenne értelme főzni! [0 pontot használtál fel, van még 40.]

* 3. BP: használod az 1269. tárgyat
Belenézel a kaleidoszkópba. Pillanatnyi transzba zuhansz az üvegszilánkok játékától. Az idő dimenziói teljesen összekuszálódnak körülötted. (+13 TVP.) Gyorsan elpakolod a kaleidoszkópot. [3 pontot használtál fel, van még 50.]

* 4. BP: használod a 336. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [10 pontot használtál fel, van még 40.]

* 5. BP: fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 97 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 0.]
Iszol a vizestömlőből. Lassan visszatér az erő bénult tagjaidba. A szervezetedet méreg pusztítja (-51 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 6, 15, 21.
Leterhelt a gyorsgyaloglás. (-6 életerő.) Kasztroplanáris energiáid a csordulásig töltődtek! EF-elésed újra a kezdetektől indul. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját nyel le a szőrös azuka. 8 kaját habzsol be a ryuku ostromteknős. Egy röpke ideig emelgeted a malomkövet, hadd dagadjanak az izmaid. A nap kalandjaitól megfáradtan, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 534 pontot. A következő körben tehát 534 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Yoro Okiyi, egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemű, bajuszos kobudera férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Raia kisebb papja vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 393. fordulód.

Erő: 55 (69) Szint: 32 Merészség: 8/3 Magasság: 146 cm
IQ: 34 (43) Támadás: 58 (61) Agresszió: 3 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 37 (47) Védekezés: 68 (74) Menekülés: 42 % Életkor: 35/35 év
Egészség: 30 (37) Életpont: 561/273 Jellem: jó (777) Tul. pont: 4
Szerencse: 42 (53) Varázspont: 792/517 Pénz: 24305 arany Kép. pont: 33
Tudatpont: 79/55 Pszi pont: 202/119 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 4000 szörnyet (16 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 15666 TP-t kaptál. Jelenleg 4116617 TP-d van. A következő szinthez még 383383 TP szükséges. Trófeáid: acélkolosszus, kisebb quwarg isten, Quwargamanga. A 392. fordulódban 16230 arany került a bankszámládra. 16311 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 8 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 3/10 (+33%) ökölvívás: 36/22 (+2%) szúrófegyverek: 25/96 (+2%)
vágófegyverek: *19/101 ütőfegyverek: 2/8 lőfegyverek: 28/83 (+2%)
dobófegyverek: 24/27

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (300%) << csontpálca (#329) (300%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -13.); bronzhegyű nyíl (#94) max. 1 db (14 -22.); vashegyű nyíl (#176) (23 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
123,68 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 0,0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 14/9 2. nyomkövetés: 84/14 (+32%) 3. mászás: 15/81
4. csapdakészítés: 28/49 (+6%) 5. csapdaészlelés: 17/10 (+42%) 6. gyógyítás: 39/71
7. titkosírás: 8/47 8. felderítés: 18/1 9. szörnyidomítás: 11/43
10. teológia: 30/53 (+5%) 11. taumaturgia: 23/39 12. szerencsejáték: 4/38
13. versengés: 7/32 14. harcművészetek: 40/6 15. zene: 10/57
16. szörnyismeret: 45/38 17. pszi: *27/100 (+12%) 18. zárnyitás: 1/5
19. vadászat: 10/2 20. bányászat: 36/3 (+6%) 21. úszás: 8/3 (+33%)
22. főzés: 17/35 23. csapatmunka: 5/0

FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 42% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 16% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz a 2227. karakternek a 4004. karakternek
kutatsz max. 500 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 1 darabot )
cirkusz: küldetés (4)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 12)
szintszívó lények (#9097), tetemember (#123), nyuhaj karbin (#110), quwarg nagymester (#214), quwarg szabotőr (#301), Vértestvérek (#9146)
Barátságosság (aktív: 4, max: 12)
kobudera (#8), Leah hívők (#991), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) tűzeső (#61, 16 VP)
éber vadászkutya (#62, 12 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +1 vp 7 költség alatt; taumaturgia: +2 vp 6 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
hangzatos melódia (#345) szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24) szemmelverés (#137)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
99. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 16, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
tisztítótűz (#44) >> gonoszok (#988) tűzeső (#61) >> semlegesek (#989)
tűzeső (#61) >> jók (#990) vakító fény (#43) >> pszi elementál (#221)
tűzeső (#61) >> adószedő (#234) vakító fény (#43) >> mocsárivérc (#7143)
tűzeső (#61) >> ongóliant (#159) vakító fény (#43) >> smaragdgólem (#417)
vakító fény (#43) >> szutykos remák (#191) vakító fény (#43) >> áeratikus hasnyák (#243)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 16, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tűz ellen (#38) >> kisebb quwarg isten (#213) tüskepajzs (#30) >> vörös rakolits (#356)
hhaar burka (#32) >> pszi elementál (#221) védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)
elektromos pajzs (#51) >> quwarg ősmágus (#302) varázsvédelem (#34) >> lábascet (#647)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
szőrös azuka (#903) (hátas: 11 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +9 védettség;) státusz: éhes
ryuku ostromteknős (#362) (málhás: +43 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy feladat, amit a többihez hasonlóan, örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 9 szopókövet!
2.) Leah gyűlöletes teremtménye az autentikus vámpír. Ontsd ki a plazmáját kettőnek! (számláló: 0)
3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!

HŐSTETTEID
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 662, pontszámod: 12617.
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a XXVII. olimpián.
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 szabotőr, 1 harcos, 9 királynő, 4 élőholt, 1 vadász, 1 rohamosztagos.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
konc. könnyítés (132)
a Mester hívása (143)
kasztropl. trafó (145)
kaszt.kiteljesedés (166)
gyalog-galopp (169)
legjobb védekezés (186)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
sárkánybölcsesség (230)
önismeret (236)
tolvajfelismerés (243)
a butaság ára (273)
tanítványok (284)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 123 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 815 TU szükséges.)

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bányászcsákány (#434) 1 bronzhegyű lándzsa (#87) 5 ezüsttőr (#322)
1 * méregfog (#1553)
Vágófegyverek
5 vadászkés (#1264)
Ütőfegyverek
$2 csontpálca ($329)
Lőfegyverek
3 * hosszú íj (#111) 1 rövid íj (#107)
Lövedékek
40 bronzhegyű nyíl (#94) 24 ezüsthegyű nyíl (#323) 28 * mérgezett vasnyíl (#187)
4 nyílvessző (#108) 45 vashegyű nyíl (#176)
Dobófegyverek
2 esszenciakristály (#350) 3 ezüstshuriken (#327) 1 malomkő (#1205)
1 mérg. vas dobónyíl (#190) 1 nyu-shuriken (#157) 10 tolmokov-koktél (#351)
18 ubuk dobónyíl (#138) 20 vas dobónyíl (#189)
Pajzsok
1 nagy vaspajzs (#161) 5 rákpajzs (#98)
Páncélok
1 * ryuku mellvért (#689)
Sisakok
1 * harci maszk (#1739) 5 királyi korona (#338) 3 vas fejpánt (#408)
Köpenyek
1 * szirén köpenye (#820)
Vállvédők
1 * féregíz nyakpánt (#1601)
Kesztyűk
1 mászókarom (#78) 1 * tankány karom (#237)
Övek és övcsatok
2 kígyóbőr öv (#410) 1 sárga erőöv (#276) 1 * zafír erőöv (#397)
Nadrágok
1 * ryuku nadrág (#691)
Csizmák
1 * varkaudar csizma (#317)
Fülbevalók
1 aranyozott klipsz (#1623) 1 * hatalom fülbevalója (#817) $1 igazgy. fülbevaló ($197)
1 * saválló fülbevaló (#1552)
Nyakláncok
1 + bátorság medálja (#1653) $1 ezüst nyaklánc ($117) 1 * griff nyakék (#1579)
1 halálhozó talizmán (#813) 1 * nap szimbólum (#141) 1 * nekrofun medál (#253)
1 * varkaudar szimbólum (#1528)
Karkötők/karvédők
2 arany papi karkötő (#309) 1 * halálhozó karkötője (#816) 1 * Luthius karkötője (#527)
3 obszidián karkötő (#229) 4 ónix masszavadító (#438) $1 réz papi karkötő ($307)
Gyűrűk
$1 ezüst gyűrű ($180) 1 * koponya gyűrű (#1733) 1 * smaragd védőgyűrű (#223)
1 * vark. pecsétgyűrű (#1171) 1 vérpettyes gyűrű (#1659)
Ékszerek/ruhadíszek
1 * fejvadász medál (#1734) 1 * lajstrom medál (#1753) 1 * örökkévaló napköve (#2089)
1 * q. demoralizátor (#2067) 1 * q. pusztító érem (#2086)
Nyergek
1 * díszes nyereg (#1645)
Löttyök és porok, tartóstul
13 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 65]
1 huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 12]
2 mágusszelence (#1076) [bennük 1 csepp jégszilánk (#1128), fér még: 19]
1 sullár hólyag (#168) [benne 19 csepp spiritusz (#170), fér még: 1]
5 szent kehely (#257) [üres, kapacitás: 50]
1 uzbány csőr (#169) [benne 12 csepp ugh méreg (#166), fér még: 0]
3 vizestömlő (#3) [bennük 54 korty víz (#27), fér még: 6]
2 zöld üveg (#82) [bennük 40 csepp ragasztó (#83), fér még: 0]
Eszközök, használati tárgyak
1 aranytermő erszény (#819) 6 aranytű (#272) 1 ásó (#34)
1 bőrkantár (#1125) 1 bronzkulcs (#76) 2 cirkuszi pergamen (#1233)
1 csontkulcs (#74) 1 deus ex machina (#1) 1 Éjmágus tükre (#1100)
2 ezüst kulcs (#184) 1 ezüstszelence (#1602) 1 fáklya (#36)
1 fülemüle síp (#1576) 1 furulya (#233) 2 gyógykenőcs (#313)
$1 hebrencs csapda ($147) 1 hűségérme (#1141) 7 kaja (#2)
1 kaleidoszkóp (#1269) 1 kis aranykulcs (#240) 1 kis vaskulcs (#40)
1 koboldkorona (#1629) 1 kötél (#92) 1 kristályfolyadék (#449)
1 kristálygömb (#265) 18 krónika (#1725) 1 mágusok itala (#1610)
5 manakristály (#500) 1 márványkulcs (#245) 2 mászókampó (#165)
1 megbűvölt utazóláda (#1218) 1 nagy aranykulcs (#246) 2 nagy bronzkulcs (#185)
2 nagy vaskulcs (#186) 1 nyomkereső talizmán (#671) 1 párducbőr pénztárca (#1118)
10 + pukkanó tűcsapda (#336) 1 quwarg teleportgömb (#1534) 1 Rahn ékkő (#701)
1 Ramirez feszítővasa (#1261) 1 reflexélesítő (#1407) 2 rézkulcs (#75)
1 Rodger kezdő üstje (#1167) 5 sámán gyógykenőcs (#1139) 1 + Sheran cserepe (#1271)
2 shinai gömb (#348) 1 szeksztáns (#32) 1 szent jogar (#150)
1 távcső (#42) 1 teremtés zsákja (#818) 1 térhajlító kavics (#1539)
1 tubarkő (#700) 1 tudás gyöngye (#522) 1 varázskorsó (#1546)
1 vaskulcs (#183) 1 viharmadár totem (#1260)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
133 álompor (#396) 1 berzerker tüske (#713) 1 bunthar bőr (#733)
4 csigakagyló (#1131) 3 csillezsályalevél (#1253) 1 etra hályog (#712)
1 evaporőr háj (#105) $1 fekete gyöngy ($99) 6 főnixtoll (#563)
2 fülemüle agyar (#267) 8 gyöngymangó (#135) 9 ilkin érc (#232)
1 jég dragnit (#1745) 1 kazmár gyökér (#205) 1 kék orchidea (#68)
13 kvazár (#244) 52 madártoll (#112) 2 magszim bél (#103)
15 mákrózsa virág (#56) 17 manifeszt.nyúlvány (#214) $1 mocsári penke ($148)
3 párducbőr (#1066) $2 párducszem ($1073) 11 pirkit (#153)
21 polip szívóka (#391) 1 próbakő (#1664) 6 pular kristály (#239)
9 rakolits por (#669) 13 ramit kő (#226) $1 rozmárfog ($1069)
2 smaragdkő (#678) 10 szárnyas hernyó (#69) 1 szulfagor agyar (#677)
6 vízionár szem (#102)

Összsúly: 148.26 kg Megterheltség: 72%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 3 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (38 db, BANKSZÉF MÉRETE: 50)
2 alligátorbőr (#661) 3 bronzpáncél (#90) 6 bronzsisak (#88)
7 bunthar bőr (#733) 8 csillezsályalevél (#1253) 24 dobóháló (#221)
2 gromak páncél (#270) 91 gyöngymangó (#135) 73 kaja (#2)
2 ketrec (#216) 3 kis bőrpajzs (#45) 2 kis ónixkulcs (#1110)
2 liumbe bimbó (#656) 7 mandibulakasza (#127) 1 muzsikus füles (#1657)
51 nyílvessző (#108) $73 óndarab ($85) 141 rézdarab (#70)
1 rézpáncél (#71) 1 ryuku csizma (#692) 1 ryuku kesztyű (#690)
6 sáfránypor (#211) 144 spiritusz (#170) 1 szent jogar (#150)
$12 szöges páncél ($65) 1 teknősesszencia (#702) 3 Thargodan esszencia (#328)
1 tükörpáncél (#519) 806 ugh méreg (#166) 69 uzbány csőr (#169)
43 varkaudar pálinka (#1137) 13 vasalt bunkó (#181) 35 vasérc (#152)
6 vashegyű lándzsa (#182) 97 vashegyű nyíl (#176) 16 vassisak (#160)
10 vasvért (#164) 4 xirnox szív (#213)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bronzhegyű nyíl (#94) 2 gyógykenőcs (#313) 2 vasérc (#152)
4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
66 arany (#50) 2 álompor (#396) 1 aranytű (#272)
2 csontpálca (#329) 1 ezüst gyűrű (#180) 1 fűszertartó (#210)
5 gyöngymangó (#135) 1 hebrencs csapda (#147) 7 kaja (#2)
1 magszim bél (#103) 15 mákrózsa virág (#56) 1 manifeszt.nyúlvány (#214)
1 mocsári penke (#148) 3 párducbőr (#1066) 2 párducszem (#1073)
3 polip szívóka (#391) 1 rozmárfog (#1069) 10 szárnyas hernyó (#69)
1 ubuk dobónyíl (#138)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131
67
68
69
70
71
72
73
74
75
(122,69) mély szakadék (#154), érclelőhely
(122,70) a 124. labirintus bejárata, művészi porolit (#720), tündöklő szobor (#1587), érclelőhely, hópárduc (#642), rozmárember (#643)
(123,68) bibircsók-óriások (#120), sziklafészek (#167), érclelőhely, quwarg királynő (#153), quwarg parafenomén (#248)
(123,70) oltár, érclelőhely, földsárkány (#359)
(124,71) oltár, szent tölgyfa (#393), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(125,70) Elenios rúnaköve, Fairlight oltár, 36. jellempróba, vérfürdető magszim (#148)
(126,71) nekrofun (#173), Genestealer (4615. kalandozó)
(127,72) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), Chara-din oltár, Chara-din monolitja (#534), barátság szent tüze (#484), 31. jellempróba
(128,72) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), tündöklő szobor (#1587), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(129,73) ragyás burástyák (#111), Dornodon oltár, Chara-din rúnaköve, 28. jellempróba, művészi porolit (#720), manifesztátor (#124)
(130,74) élőholt quwarg (#202), Fairlight oltár, művészi porolit (#720), 21. jellempróba, ryuku csapásvezető (#778)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2013.03.04 09:13 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Krónika -> 1.)
˙

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - A legtöbb csapda ereje nőtt, így több büntetést adnak a tolvajok csapdaészlelésére.
* - Nem jár többé max. ÉP-vesztéssel, ha elhagy egy familiáris (lecseréled, meghal, elküldöd stb.)
* - A kígyóbör öv nem foglal övhelyet ezentúl.
* - A láthatatlanság védekezési bónusza a taumaturgia növekedésével nő egészen +10-ig.
* - A káoszsújtás csökkenti az ellenfél védelmét is.
* - A sötét rítus, Tharr haragja, természet haragja varázslatok enciklopédiái szerint megdobott mentődobás esetén nem pusztítanak tárgyakat. Ez eddig nem így volt, most javíottuk.
* - A fiatalítás varázslat és a fiatalság itala az eddigi D3 helyett monstantól 4D4 évet fiatalít.
* - A bazaltelementál teherbírása 40 kg-ra, a gránitelementál építés bónusza 80 %-ra nőtt.
* - Az unkreáció varázslatnál megadható 3. paraméter is, a darabszám. A varázslat VP-költsége szorzódik a darabszámmal, de a TVP költsége nem szorzódik.

Üzenet küldése a karakternek