Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. nov. 29. 9h:33' EZ A 1174. JÁTÉKHETED, 392. FORDULÓD 1175. játékheted kezdete: dec. 1. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! Ez a forduló 17 zsetonba került. SZL E-mail! |
KALANDOZÓ: #3025 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: vv 58 443 224 | elmormolod az 58. varázslatot a 443. varázslatot a 224. varázslatot |
* 2. KP: ef 2 0 0 | energia fejlesztése 2 |
* 3. KP: p 73 0 0 | használod a 73. pszi képességet |
* 4. KP: h 235 30 0 | használod a 235. tárgyat |
Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Döbbenten érzékeled, hogy ravasz ellenfeled kifeszít egy láthatatlan védekező pszit. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 38 életpontot sebeztél. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agybénítás II pszi támadást. Semmi hatás! (pszi-acéltorony védett meg.) Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 6 tünde nyíl. Ez mellément. A lény igéző tekintetét rád emeli. Kacagsz: rajtad nem fog a bűbáj! Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Marokra fogva az óriásölőt a másikra támadsz. Óriásölővel megvagdalod a csápos otagi testét. (4 támadással 178 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzkéz. 24 életpontot sebeztél. A csápos otagi csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 37 életpontot vesztettél. A csápos otagi csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 19 életpontot vesztettél. Óriásölővel megvagdalod a csápos otagi bal vállát. (4 támadással 159 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 25 életpontot sebeztél. A csápos otagi meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 38 életpontot vesztettél. A csápos otagi csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) A csápos otagi csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 26 életpontot vesztettél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 424, sebződés: 190, gyógyulás: 0, összesen: -190 ÉP}
* 5. KP: vv 12 13 26 | elmormolod a 12. varázslatot a 13. varázslatot a 26. varázslatot |
* 6. KP: p 72 0 0 | használod a 72. pszi képességet |
* 7. KP: ef 2 502 0 | energia fejlesztése 2 |
* 8. KP: vv 182 19 165 | elmormolod a 182. varázslatot a 19. varázslatot a 165. varázslatot |
tno 5 1 | növeled az 5. tulajdonságodat |
tno 2 2 | növeled a 2. tulajdonságodat |
tno 6 1 | növeled a 6. tulajdonságodat |
kno 3 1 | képesség-növelés 3 |
kno 16 1 | képesség-növelés 16 |
kno 17 1 | képesség-növelés 17 |
tv 108 | támadó/véd. varázslat a 108. varázslatot |
tv 34 51 97 | támadó/véd. varázslat a 34. varázslatot az 51. varázslatot a 97. varázslatot |
fkt 119 5 1 | felt. készítesz a 119. tárgyat (5 darabot) |
fkt 203 5 1 | felt. készítesz a 203. tárgyat (5 darabot) |
fas 75 | felt. ásás 75 pontért |
hu 70 85 119 | hulladék: 70 85 119 |
fog 222 217 | elfogod a 222. szörnyet a 217. tárggyal |
kpb 3 | kezd. parancs berakása: 3 |
p 71 | használod a 71. pszi képességet |
kpk 4 | kezd. parancs kivétele: 4 |
m 4 5 3 | mozogsz délre, délnyugatra, délkeletre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 22 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 6 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a smaragdgólem smaragd testét. (6 támadással 129 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a smaragdgólem bal vállát. (5 támadással 270 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöfködöd a smaragdgólem fejét. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzkéz. 19 életpontot sebeztél. A smaragdgólem Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 113 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Lerázod magadról! Bronz taiderrel épp hogy megszúrod a smaragdgólem testét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Agyartőrrel kicsit megsebzed a smaragdgólem smaragd testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 29 életpontot sebeztél. A smaragdgólem Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 114 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 612 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 619, sebződés: 227, gyógyulás: 0, összesen: -227 ÉP}
(Továbbmész...) [155,45] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy grok-képződményt. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy bávatag golombár formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Zenéddel kötelet bűvölsz. Amikor eléred a képződmény tetejét, harcra készen beugrasz a felső, fedett rész belsejébe. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. Ebben a pillanatban egy fény által nem megvilágított szegletből valami előront! Egy bundás csirmáz!
Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Bronz taiderrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a bundás csirmáz jobb oldalát. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Agyartőrrel teljesen átszúrod a bundás csirmáz testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A bundás csirmáz mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A bundás csirmáz megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. 105 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert a másikra ugrasz. Bronz taiderrel teljesen átszúrod a drasmólyom jobb oldalát. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Agyartőrrel teljesen átszúrod a drasmólyom bal oldalát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A drasmólyom csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. A drasmólyom szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 6 madártollat. 144 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 21 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 6 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (6 támadással 130 életpontot sebezve.) Megmarkolva a bronz taidert ellenfeledre rontasz. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (5 támadással 265 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszurkálod a tyrannoszaurusz rex testét. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 14 életpontot sebeztél. Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 55 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 tyrex csontot. [tyrex csont ládikóba-> (143,61)-> 30 arany, -2 ÉP] 2 695 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 507, sebződés: 57, gyógyulás: 0, összesen: -57 ÉP}
(Továbbmész...) [156,46] Még mindig füves síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy Raia szent lovagja került az utadba. A szörny nem viselkedik ellenségesen. Tartva azért a távolságot, elmentek egymás mellett.
m 3 4 2 | mozogsz délkeletre, délre, keletre |
A lény mereven rádnéz. (A(z) tükörpáncél védett meg.) Megmarkolva a bronz taidert ellenfeledre támadsz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a kőkorszaki szaki sziklafejét. (2 támadással 76 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszúrod a kőkorszaki szaki kőtestét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A kőkorszaki szaki mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 kőszemet. 623 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Elszántan a másikra rontasz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod az óriáspók testét. (2 támadással 112 életpontot sebezve.) Agyartőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az óriáspók egyik lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Az óriáspók csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Az óriáspók még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 5 ugh mérget.) 630 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat örvénykerítés varázst lök magára. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sötét halál varázslatot. Semmi eredménye! Megmarkolva a bronz taidert a másikra rohansz. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sötét főgnóm bal lábát. (2 támadással 111 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöföd a sötét főgnóm bal lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A sötét főgnóm lendületes ütése célt téveszt. A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 9 életpontot vesztettél. A sötét főgnóm szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 39 életpontot sebeztél. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a kputtyintó csalán egyik csápját. (6 támadással 63 életpontot sebezve.) Egek! Mekkorát kputtyintott ez a mocsok! Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Marokra fogva a bronz taidert a másikra rohansz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a kputtyintó csalán testét. (5 támadással 195 életpontot sebezve.) Agyartőrrel párszor épp hogy megérintgeted a kputtyintó csalán húsos levelét. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 29 életpontot sebeztél. Csápjaival a kputtyintó csalán csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Bronz taiderrel meghorzsolod a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megkarcolod a kputtyintó csalán húsos levelét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Távolról tűzkéz varázslatot lősz a másikra. 44 életpontot sebeztél. A kputtyintó csalán csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A kputtyintó csalán összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 8 csepp ragasztót. (Nincs mibe rakni 8 ragasztót.) 2 476 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 455, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}
(Továbbmész...) [157,48] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Nem riadva vissza a terület dögletesen negatív aurájától, ásóddal dolgozni kezdesz. Idegen, nem evilági sziszegést hallasz, és egy pillanatra megdermedsz. Kicsit kezd rossz hangulatod lenni, de most már nem fordulhatsz vissza. Nem is érzed már a karod, talán egy órája kutatsz? Két órája? Nem baj, a kincs mindent megér. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy Mnebolath jön feléd.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 40 életpontot sebeztél. Ezüstshurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ezüstshuriken. Pár lövedéked átjárja a Mnebolath rücskös testét. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-6 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 12 aranyad is. A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (33 életpontot vesztettél.) Meglengetve a bronz taidert a másikra rohansz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a Mnebolath rücskös testét. (2 támadással 110 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Agyartőrrel jól megszúrod a Mnebolath fejét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Távolról tűzkéz varázslatot lősz a másikra. 33 életpontot sebeztél. Karmával néhányszor a Mnebolath megcsapja a fejedet. (4 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-8 életerő.) A dolgot még 13 aranyad bánja. A Mnebolath most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 9 arany és 2 vasérc. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2 188 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 287, sebződés: 61, gyógyulás: 0, összesen: -61 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 36 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy varázslatlopás varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 6 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a Chara-din fattya testét. (6 támadással 126 életpontot sebezve.) Marokra fogva a bronz taidert ellenfeledre rohansz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a Chara-din fattya jobb lábát. (5 támadással 263 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöfködöd a Chara-din fattya testét. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (8 támadástól 40 életpontot vesztesz.) Bronz taiderrel megdöfködöd a Chara-din fattya bal karját. (3 támadással 159 életpontot sebezve.) Agyartőrrel épp hogy megszúrod a Chara-din fattya testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A 3 Chara-din fattya most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 866 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 687, sebződés: 56, gyógyulás: 0, összesen: -56 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 30 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: varázslatlopás varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a Chara-din fattya fejét. (6 támadással 139 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a Chara-din fattya testét. (5 támadással 260 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöfködöd a Chara-din fattya fejét. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) A 7 Chara-din fattya megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (7 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Bronz taiderrel többször eltalálod a Chara-din fattya testét. (3 támadással 168 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megérinted a Chara-din fattya bal oldalát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A 2 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A 2 Chara-din fattya most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 866 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 697, sebződés: 41, gyógyulás: 0, összesen: -41 ÉP}
Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 13 életpontot sebeztél. Távolról tűzeső varázslatot lő rád a másik. 57 életpontot vesztettél. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod az Orkhan Thai testét. (6 támadással 177 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (41 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a bronz taidert a másikra rontasz. Bronz taiderrel jól megszúrod az Orkhan Thai testét. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megérinted az Orkhan Thai bal lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Az Orkhan Thai Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 23 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 17 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az Orkhan Thai száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy aranytű, 2 fűszertartó és 2 ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (143,61)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2 814 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 270, sebződés: 167, gyógyulás: 0, összesen: -167 ÉP}
Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 10 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 6 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a tyrannoszaurusz rex testét. (6 támadással 139 életpontot sebezve.) Marokra fogva a bronz taidert ellenfeledre ugrasz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (5 támadással 263 életpontot sebezve.) Agyartőrrel többször eltalálod a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 68 életpontot vesztesz.) Te itt életveszélyben vagy. Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 488, sebződés: 68, gyógyulás: 0, összesen: -68 ÉP}
(Továbbmész...) [158,48] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Egy bávatag golombár közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Gyanakodva végigméritek egymást. Amikor a szörny nem mutat támadó szándékot, megkönnyebbülten ellazítasz. Tovább mész.
m 1 | mozogsz északkeletre |
im | imádkozol |
im | imádkozol |
im | imádkozol |
im | imádkozol |
m 3 1 1 | mozogsz délkeletre, északkeletre, északkeletre |
(Továbbmész...) [161,47] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt.
(Továbbmész...) [162,46] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Thargodan csatamezőt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy gyilkos csalánt. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Rezső a Cukrosbá hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Dornodon híveié. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy patakot. Délre nézve látsz egy patakot. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy Raia szent lovagja nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Rád bámul, de nem mutatsz ellenséges szándékot. Továbbcsörtet.
v 96 143 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
154 | 155 | 156 | 157 | 158 | 159 | 160 | 161 | 162 | 163 | |
42 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
43 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
44 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
45 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
46 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
47 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
48 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
49 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
[143,61] Egy kisebb településhez érkeztél.
ea 2 70 | eladod a 2. tárgyat 70 |
ea 112 60 | eladod a 112. tárgyat 60 |
ea 196 5 | eladod a 196. tárgyat 5 |
ea 184 6 | eladod a 184. tárgyat 6 |
ve 333 45 | megveszed a 333. tárgyat 45 |
ve 153 40 | megveszed a 153. tárgyat 40 |
szk 972 | keresed a 972. szörnyet |
* 1. BP: h 243 0 0 | használod a 243. tárgyat |
* 2. BP: v 3 0 0 | elmormolod a 3. varázslatot |
* 3. BP: e 20 0 0 | élelemszerzés 20 pontért |
* 4. BP: h 235 30 0 | használod a 235. tárgyat |
Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 78 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámcsapás varázslatot. 19 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a részeg kalandozó jobb lábát. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (143,61)-> 12 arany, -2 ÉP], 2 arany és egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (143,61)-> 10 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (143,61)-> 10 arany, -2 ÉP] 1 436 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 2 11 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 11 pontért |
ÓRIÁSPÓK (303. SZÖRNY) Undorodsz a pókoktól? Akkor mit szólsz egy másfél méter magas, nyolcszemű, szőrös potrohú, méregtől csöpögő csáprágójú borzalomhoz? A sűrű erdők legsötétebb részein, ahová soha nem süt be a napfény, sűrű pókhálók fonnak be mindent. Bebugyolált állatok, szörnyek és kalandozók jelzik, hogy az óriáspókok jelentős élelmiszertartalékokról gondoskodnak. A méreggel elkábított áldozat aztán alig érez fájdalmat, amikor elevenen felfalják, kiszívják testnedveit. Ha óriáspókkal kezdesz, és netalántán győzöl, számíts rá, hogy a méreg még sokáig fog kínozni. Az óriáspók ellen az ütőfegyver a legkevésbé hatékony. |
Erő: | 40 (55) | Szint: | 29 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 160 cm |
IQ: | 44 (54) | Támadás: | 58 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 45 kg |
Ügyesség: | 46 (58) | Védekezés: | 78 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 166/166 év |
Egészség: | 40 (54) | Életpont: | 600/358 | Jellem: | semleges (-3) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 40 (57) | Varázspont: | 1091/93 | Pénz: | 3520 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 23/2 | Pszi pont: | 229/118 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 10 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/78 | ökölvívás: | 1/66 | szúrófegyverek: | 32/12 (+6%) |
vágófegyverek: | 23/5 (+2%) | ütőfegyverek: | 20/36 | lőfegyverek: | 28/71 (+3%) |
dobófegyverek: | 25/28 (+3%) |
Feltételes fegyverváltás: bronz taider (#641) (180%) << óriásölő (#528) (160%) << ryuku buzogány (#696) (160%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -15.); ubuk dobónyíl (#138) (16 -17.); vas dobónyíl (#189) (18 -19.); tünde nyíl (#554) (20 -); ezüstshuriken (#327) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
143,61 mezőn táborozol |
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 162,46 |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 192 |
JLKzott minoszkúpok: 63, 62, 60, 56, 84, 89, 88 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 1226 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 24/25 (+12%) | 2. nyomkövetés: | 110/93 (+34%) | 3. mászás: | 15/12 (+107%) |
4. csapdakészítés: | 28/27 (+7%) | 5. csapdaészlelés: | 9/82 | 6. gyógyítás: | 55/37 |
7. titkosírás: | 19/30 | 8. felderítés: | 30/28 (+5%) | 9. szörnyidomítás: | 20/62 |
10. teológia: | 51/61 (+5%) | 11. taumaturgia: | 57/24 (+12%) | 12. szerencsejáték: | 2/60 |
13. versengés: | 16/9 (+9%) | 14. zene: | 156/6 (+70%) | 15. szörnyismeret: | 35/79 (+20%) |
16. pszi: | *20/100 (+34%) | 17. zárnyitás: | 5/6 (+100%) | 18. vadászat: | 49/72 (+32%) |
19. bányászat: | 33/19 | 20. úszás: | 13/84 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 23 lehet) |
deus ex machinád 2 mezőre repítsen |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 90 TVP-ért |
ásol max. 75 TVP-ért |
készítesz tükröt (#43) (max. 5 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 1 darabot, csak egyszer), tünde nyilat (#554) (max. 8 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 8 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 8 darabot ), acéltűt (#334) (max. 8 darabot ), kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), kék orchideát (#68) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 4 darabot ), dobóhálót (#221) (max. 1 darabot ), szuper dobóhálót (#273) (max. 1 darabot ), ezüstshurikent (#327) (max. 8 darabot ), csillezsályát (#1252) (max. 10 darabot ), Földanya gyümölcsét (#1690) (max. 5 darabot ), nothar bogyót (#923) (max. 20 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 8 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot ), púderkövet (#119) (max. 5 darabot ) |
elfogod kérődző etrát (#368) fedett veremmel (#219), mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219), aurapollátort (#222) hurokcsapdával (#217) |
mászol max. 130 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 50) |
nyuhaj karbin (#110), nómenklatúra (#158), szintszívó lények (#9097), mélység fattya (#199), noth szellem (#250) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
elf (#2), ryuku csapásvezető (#778) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | gigaököl (#49, 16 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) | harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | természet haragja (#141, 20 VP) |
életpajzs (#142, 16 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | harci induló (#443) | erőpajzs I (#12) | hadiszerencse I (#13) |
tulajdonságpajzs (#26) | mentális pajzs (#72) | Symulf rúnája (#182) | esszenciavédelem (#165) |
szürkeáll. aktiv (#71) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
13. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 11, max: 20) | ||||||
mágiatörés (#35), energiatüskék (#29), méregfelhő (#37), villámcsapás (#50), banshee-sikoly (#373), gigaököl (#49), lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), jégcsóva (#41), tűzgolyó (#155), agykorbács (#97) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 12, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32), védelem tűz ellen (#38), tüskepajzs (#30), tükörpajzs (#101), örvénykerítés (#42), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), pszi-acéltorony (#98), életpajzs (#142), varázsvédelem II (#108), varázsvédelem (#34), elektromos pajzs (#51) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | szintszívó lények (#9097) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
izomernyesztés (#33) | >> | nyuhaj karbin (#110) | izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 6, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | varázsvédelem II (#108) | >> | szintszívó lények (#9097) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
ezoterikus mardel (#184) (őrzi a holmidat: +18 lopás ellen) státusz: OK |
roguena (#779) (ásó: ásás csak 5 TVP-be kerül) státusz: OK |
hordóagyú mameluk (#254) (építő: +102% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +45 kg teher) státusz: OK |
szellő szilmill (#7458) (+2 sebzés távolsági fegyverrel, +4 támadás távolsági fegyverrel, szörnyek nem tudják elfújni a lövedékeidet) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt! |
2.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0) |
3.) Micsoda visszataszító, a természet harmóniáját megcsúfoló lényt fedeztek fel híveim! Az átokmurgattyú csak is a Thargodanok fattya lehet. Végezz kettővel! (számláló: 0) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). városháza (Gatin) (540): kész. szürke kastély (547): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. erdei bölcs háza (666): kész. városháza (685): új. bányászház (700): új. kémhálózat (744): új. Fősátor (770): új. léghajóállomás (817): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 11, 12, 20, 33, 34, 35, 36, 56, 60, 62, 63, 66, 68, 70, 71, 74, 81, 84, 88, 89. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 3, 11, 12, 14, 18, 26, 33, 34, 35, 36, 38, 44, 46, 49, 51, 52. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
mágikus dallamok (254) |
a butaság ára (273) |
concerto grosso (308) |
harci mágia (334) |
bárdhírnév (335) |
isteni muzsika (348) |
kötélbűvölés (381) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
a zene ereje (396) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 47 TU. szükséges még: 3 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 350 TU szükséges.) |
Összsúly: 172.78 kg | Megterheltség: 97% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 27 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 191 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
5 | acéltű (#334) | 6 | ezüst kulcs (#184) | 1 | gyöngymangó (#135) | |||
1 | kaktusztüske (#114) | 60 | madártoll (#112) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
1 | rákfatty váladék (#333) | 5 | spiritusz (#170) | 5 | trófea nyaklánc (#196) | |||
1 | ubuk dobónyíl (#138) | 1 | varázskő (#305) | 4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
339 | arany (#50) | 1 | aranytű (#272) | 2 | fűszertartó (#210) | |||
1 | isteni könnycsepp (#260) | 7 | kaja (#2) | 1 | kőszem (#304) | |||
39 | pirkit (#153) | 2 | Thargodan esszencia (#328) | 3 | vasérc (#152) |
142 | 143 | 144 | |
60 | |
|
|
61 | |
|
|
62 | |
|
|