Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. szept. 18. 15h:05' EZ A 501. JÁTÉKHETED, 392. FORDULÓD 502. játékheted kezdete: szept. 21. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1896 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 116. varázslatot a 120. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 127. varázslatot a 137. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 88. varázslatot a 279. varázslatot |
* 4. KP: | használod az 1101. tárgyat |
* 5. KP: | használod az 1253. tárgyat |
* 6. KP: | kreálsz a 124. tárggyal az 1128. tárgyat (1 darabot) |
* 7. KP: | alakváltás 13 |
* 8. KP: | elmormolod a 84. varázslatot |
* 9. KP: | támadod a 283. szörnyet |
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az aranyfecske csillogó testét. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod az aranyfecske testét. (7 támadással 364 életpontot sebezve.) Az aranyfecske belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az aranyfecske megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő nagy aranykulcs felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. Az aranyfecske belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 45 életpontot vesztettél. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod az aranyfecske fejét. (4 támadással 211 életpontot sebezve.) Az aranyfecske belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az aranyfecske belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő drótszőr felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. Az aranyfecske megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 47 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 95 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 634, sebződés: 124, gyógyulás: 0, összesen: -124 ÉP}
fvh 15 | felt. varázslat haszn. 15 |
v 22 188 | elmormolod a 22. varázslatot |
v 22 188 | elmormolod a 22. varázslatot |
v 22 188 | elmormolod a 22. varázslatot |
kf 1119 | kézbeveszed/felveszed az 1119. tárgyat |
kno 12 7 | képesség-növelés 12 |
be 612 | bemész a 612. épületbe |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tompítás varázst. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégoszlop. 405 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámsújtás varázslatot lő rád. 43 életpontot vesztettél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a viharóriás villámló testét. (5 támadással 89 életpontot sebezve.) Megmarkolva a bronz taidert ellenfeledre rohansz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a viharóriás testét. (5 támadással 252 életpontot sebezve.) A viharóriás nagyot üt a jobb karodra. (1 támadástól 67 életpontot vesztesz.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámcsapás. 46 életpontot vesztettél. A viharóriás még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 90 aranyat. 7032 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 746, sebződés: 156, gyógyulás: 0, összesen: -156 ÉP}
at 4528 3 | TU-t adsz át a 4528. kalandozónak 3 |
v 22 188 | elmormolod a 22. varázslatot |
v 22 188 | elmormolod a 22. varázslatot |
v 22 188 | elmormolod a 22. varázslatot |
v 22 188 | elmormolod a 22. varázslatot |
v 22 188 | elmormolod a 22. varázslatot |
m 4 4 3 | mozogsz délre, délre, délkeletre |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy agytaposás varázst. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy jégoszlop varázslatot dobsz ellenfeledre. 391 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Ellenfeled háló varázslatot lő rád. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a taalru herceg egyik lábát. (5 támadással 108 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert a másikra rohansz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a taalru herceg fejét. (6 támadással 314 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a taalru herceg megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A taalru herceg mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A taalru herceg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 4 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (310,64)-> 24 arany, -2 ÉP], egy obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> (310,64)-> 30 arany, -2 ÉP], egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP], egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP], egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP], 7 arany, egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP] és egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (310,64)-> 6 arany, -2 ÉP]. 7200 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 706, sebződés: 60, gyógyulás: 0, összesen: -60 ÉP}
(Továbbmész...) [360,68] A hegyvidéket síkság váltja fel. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Úgy gondolod, hogy a közeledő mópat gigász nem jelenthet komoly veszélyt. Itt csata lesz.
Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. 404 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a mópat gigász jobb középső lábát. (5 támadással 106 életpontot sebezve.) Marokra fogva a bronz taidert a másikra támadsz. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a mópat gigász testét. (7 támadással 358 életpontot sebezve.) Egy hibás mozdulat, és máris a mópat gigász belerúg a kezedbe! (1 támadástól 57 életpontot vesztesz.) Bronz taiderrel megdöfködöd a mópat gigász gigászi lábát. (5 támadással 257 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy puha ütés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Apró rúgást kapsz a mópat gigász patájától. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10000 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1125, sebződés: 91, gyógyulás: 0, összesen: -91 ÉP}
(Továbbmész...) [361,69] Változik a terep, a fekete Thargodan-hegyek között vagy. Sötét árnyék húz el feletted. Felnézel, de nem látsz semmit. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy gejzírt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Sheran hívei emelték. Látsz egy törpe bányát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy krómkaktuszt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Skinhead, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (arkog kő) közelében vagy.
(Feltételes ásás:) A gejzír közelében ásol, reménykedve, hogy találsz valamit. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 arkog követ! [arkog kő ládikóba-> (310,64)-> 1 arany, -2 ÉP] A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy taalru került az utadba. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy agytaposás varázst. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 409 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy háló varázslatot, majd rád küldi. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 34 arany, egy ezüstshuriken, 2 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP], 3 vasérc és egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (310,64)-> 28 arany, -2 ÉP]. 3525 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 409, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
m 3 2 | mozogsz délkeletre, keletre |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tompítás. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az ében halálhajcsár ébenfekete testét. (5 támadással 85 életpontot sebezve.) Megmarkolva a bronz taidert ellenfeledre ugrasz. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ében halálhajcsár ébenfekete testét. (7 támadással 343 életpontot sebezve.) Ellenfeled épphogy megpöccint. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Bronz taiderrel többször eltalálod az ében halálhajcsár ébenfekete testét. (3 támadással 132 életpontot sebezve.) Ellenfeled épphogy megpöccint. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5104 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy dobófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 560, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}
(Továbbmész...) [363,70] A vidék innentől kietlen, fekete pusztaság, amelyet itt-ott pettyeznek üszkösödő csontok és megfeketedett sziklák. A vörös égboltot egy pillanatra óriási villámok teszik még fényesebbé. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy ében hadúr. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Nem árt az elővigyázatosság! Egy agytaposás varázslattal készülsz a csatára. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 381 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Ellenfeled savhurrikán varázslatot lő rád. A varázslat kudarcot vallott. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az ében hadúr testét. (5 támadással 102 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (20 életpontot vesztettél.) Meglengetve a bronz taidert ellenfeledre ugrasz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod az ében hadúr páncélozott testét. (7 támadással 353 életpontot sebezve.) Az ében hadúr fegyverével megkarcolja a bal kezedet. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az ében hadúr száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6448 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 735, sebződés: 41, gyógyulás: 0, összesen: -41 ÉP}
m 7 8 8 | mozogsz északnyugatra, északra, északra |
Gyorsan felraksz egy agytaposás varázslatot. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 417 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Egy szerencsétlenség varázslattal köszönt csatapartnered. A varázslat kudarcot vallott. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a tollaskígyó lapos fejét. (5 támadással 95 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a tollaskígyó testét. (7 támadással 360 életpontot sebezve.) A tollaskígyó fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) A tollaskígyó hosszú farka lesújt a mellkasodra. (1 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Elszenveded a kronoérintést (-9 TVP). Ellenfeled tűzeső varázslatot lő rád. A varázslat kudarcot vallott. Bronz taiderrel jól megszurkálod a tollaskígyó testét. (4 támadással 200 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a tollaskígyó kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 50 életpontot vesztesz.) Farkával végigüt a tollaskígyó a hátadon. (1 támadástól 45 életpontot vesztesz.) Egy mikronnyit öregedtél (-7 TVP). Egy tűzeső varázslatot dob rád a másik. 28 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a tollaskígyó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 madártollat. [madártoll ládikóba-> (310,64)-> 8 arany, -2 ÉP] 10272 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1072, sebződés: 202, gyógyulás: 0, összesen: -202 ÉP}
(Továbbmész...) [362,68] Változik a vidék, megolvadt kőzettel borított, kiégett pusztaságra értél. Szinte érzed a mindenből áradó gonosz lüktetését.
(Továbbmész...) [362,67] Elérkeztél a Sötét Föld egyik mocsarához. Láthatóan, ez az egyetlen hely, ahol növényi élet létezik, de az is a leghalálosabb fajtából.
m 67 6 | mozogsz |
hh 305 305 34 | használod a 305. tárgyat a 305. tárgyat a 34. tárgyat |
gy 40 | gyógyítás 40 pontért |
tk 15 2129 13 | többszemélyes kaland 15 2129 13 |
* 1. BP: | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 13 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 13 pontért |
DERIT SODRONYNADRÁG (1119. TÁRGY) Az előtted sorakozó derit láncszemek eléggé megmunkálhatónak tűnnek ahhoz, hogy egy páncéldarabot álmodhass belőlük. Például egy sodronynadrágot, olyat, amilyen még senkinek nem volt soha a történelemben. Nos nézzük, mi is kell hozzá: 7 féregbél (ezekre rögzítheted a láncszemeket - egy a derekadnál, három-három a lábszáradon fogja össze a nadrágot), 120 derit láncszem (melyeket hosszú rabszolgamunkával egymásba fűzöl). Persze a derit megmunkálásához nélkülözhetetlen egy vaskohó, ahol a láncszemeket kellőképpen meg tudod olvasztani ahhoz, hogy aztán egy kőkalapáccsal egymásba kovácsolhasd őket. (A kohó kellő hőmérsékletre felfűtéséhez 6 pirkit kell.) Az aprólékos munka 60 TVP-be kerül. Persze mit sem ér az egész, ha nem itatod át ezt a tárgyat is mágiával! Ehhez persze az szükséges, hogy varázstárgy készítéssel készítsd el. Ha a derit sodronynadrágot viseled, védettségedhez 10-et, szerencsédhez 2-t kapsz, a harcban rád irányuló varázslatok pedig 15% eséllyel csődöt mondanak. A derit láncszemek viszont nem kímélik lábadat, dörzsölik, szúrják, nyomják, időnként akár vér is serkenhet az így okozott sebekből. Nos, rajtad múlik, vállalod-e ezt a "kis" kényelmetlenséget, csak azért, hogy derit sodronynadrágot viselhess. |
Erő: | 42 (47) | Szint: | 35 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 177 cm |
IQ: | 45 (48) | Támadás: | 48 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 84 kg |
Ügyesség: | 42 (48) | Védekezés: | 103 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 41/44 év |
Egészség: | 40 (48) | Életpont: | 509/314 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 45 (57) | Varázspont: | 1453/640 | Pénz: | 8476 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 21/0 | Pszi pont: | 236/157 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 20 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 4 | ökölvívás: | 5 | szúrófegyverek: | 35 |
vágófegyverek: | 8 | ütőfegyverek: | 3 | dobófegyverek: | * 29 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << bronz taider (#641) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); ubuk dobónyíl (#138) (15 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 20 | 2. nyomkövetés: | 106 | 3. lopás: | 2 |
4. mászás: | 20 | 5. csapdakészítés: | 6 | 6. csapdaészlelés: | 6 |
7. gyógyítás: | 158 (+2) | 8. titkosírás: | 12 | 9. felderítés: | 30 |
10. szörnyidomítás: | 2 | 11. teológia: | 56 (+1) | 12. taumaturgia: | 113 (+7) |
13. szerencsejáték: | 6 | 14. versengés: | 18 | 15. zene: | 10 |
16. szörnyismeret: | 17 | 17. pszi: | * 33 | 18. zárnyitás: | 1 |
19. vadászat: | 7 | 20. bányászat: | 37 | 21. úszás: | 9 |
22. csapatmunka: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 300 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 16) |
ongóliant (#159), halálelementál (#279) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 16) |
semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
jégoszlop (#231, 24 VP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
villámsújtás (#89, 15 VP) | agyburok (#90, 11 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | gömbvillám (#176, 20 VP) |
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) |
méregfelhő II (#193, 18 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | ||
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) | az elme fölénye (#116) | nagyobb agypajzs (#120) |
tulajdonságpajzs (#26) | erőpajzs III (#127) | szemmelverés (#137) | esszenciavédelem (#165) |
jégmágia (#279) | tárgyvédelem (#178) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
15. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
jégoszlop (#231), direkt kontaktus I (#121) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
védelem tűz ellen (#38), agytaposás (#180), fehér glóbusz (#47), tompítás (#40), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
tűzeső (#61) | >> | kőkorszaki szaki (#109) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 2, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fehér glóbusz (#47) | >> | társak oldalán harcolva (#986) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Most pedig kutasd fel személyes áldásomat! Meg fogod ismerni, ha megtalálod. |
2.) Jó úton vagy ahhoz, hogy végtelen hatalmú ősmágus váljék belőled: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%! |
3.) Hívj ki párviadalra egy élőholt ősmágust és győzedelmeskedj felette, ezzel is bizonyítva hatalmad. |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a XXII. olimpián. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | csillezsályalevél (#1253) | 2 | isteni könnycsepp (#260) | 3 | kaja (#2) | |||
4 | kerek kő (#19) | 8 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 1 | rókafarok (#124) | |||
2 | szögletes kő (#17) | 1 | tükör (#43) | 2 | varázskő (#305) | |||
4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
450 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 1 | ezüstshuriken (#327) | |||
7 | ubuk dobónyíl (#138) | 3 | vasérc (#152) |