390. forduló, 392. forduló, Professzor összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. ápr. 1. 12h:22'
EZ A 431. JÁTÉKHETED, 391. FORDULÓD
432. játékheted kezdete: ápr. 6.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5148
SZÁMLA : XXXX

PROFESSZOR KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [351,67] koordinátán.
Az aranytermő erszény 62 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 szulfagor agyart. A teremtés zsákja létrehozott 1 rézgolyót.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+11 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+191 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+73 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+14 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: vps 800 0 0 VP spórolása: 800
Félreraktunk, letiltottunk neked 800 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 667.]

* 2. KP: h 1133 0 0 használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) Élesen, logikusabban látod az összefüggéseket olyan dolgok között, amire eddig semmi időt nem fecséreltél. Például gyerekjátéknak tűnik egy adamantit csizma elkészítése. (ld. enc.) [20 pontot használtál fel, van még 647.]

* 3. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Hamarosan érzed az erő áramlását. Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 642.]

* 4. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Koncentrálsz. Pszi energia árad szét testedben. Kiengeded magadból a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 637.]

* 5. KP: vv 26 156 443 elmormolod a 26. varázslatot a 156. varázslatot a 443. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 635.]
Ezt a varázslatot nem mondhatod el páncélban. [0 pontot használtál fel, van még 635.]
Beizzik a turbómágia. Érzed, ahogy a harci induló ritmusára mozdul minden izmod (+4 támadás). [-50 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 633.]

* 6. KP: vv 24 165 127 elmormolod a 24. varázslatot a 165. varázslatot a 127. varázslatot
Kinyered egy manakristály energiáját. (+1121 varázspont.) Szupersebesen mormolsz. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 631.]
Beizzik a turbómágia. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 629.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 tükör). [0 pontot használtál fel, van még 629.]

* 7. KP: vv 12 90 88 elmormolod a 12. varázslatot a 90. varázslatot a 88. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 627.]
Beizzik a turbómágia. Agyburok feszül a tudatod köré. [-11 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 627.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 627.]

* 8. KP: v 14 1 0 elmormolod a 14. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Megidézted a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 622.]

* 9. KP: bb 1271 0 0 beraksz a bankba az 1271. tárgyat
Beraksz a bank széfjébe 1 Sheran cserepét. [0 pontot használtál fel, van még 622.]

kb 2 20 kiveszel a bankból a 2. tárgyat (20 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 20 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 622.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Ezen a tereptípuson nem tudsz/nem lenne értelme főzni! [0 pontot használtál fel, van még 622.]

vpf 800 VP elővétele: 800
Felszabadítottunk neked 201 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 622.]

ff felt. fegyverváltás:
Feltételes fegyver parancsok törölve. [0 pontot használtál fel, van még 622.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
Magadba süllyedve megvizsgálod az aurádat, majd némi koncentrálás után foltozgatsz rajta egy kicsit. Az eredmény felülmúlta a várakozásodat. (+113 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 582.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
Szerencsére találsz néhány alkalmas mungrotüskét. Hanyattfekszel, relaxálsz egy kicsit, majd a tüskéket óvatosan beszurkálod a kézfejedbe és a hónod alá. Az eredmény csodálatos! (+99 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [40 pontot használtál fel, van még 542.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
Szerencsére, tökéletesen egészséges vagy, így nincs szükséged gyógyulásra sem. [0 pontot használtál fel, van még 542.]

kf 560 811 kézbeveszed/felveszed az 560. tárgyat a 811. tárggyal
Leveszed a szirén köpenyét, majd felöltöd az őselemek köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 542.]
A nyakadba akasztod a gólem talizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 542.]

v 198 364 72 elmormolod a 198. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

350 351 352
66
67
68

[364,72] Egy meredek lejtő után véget ér a hegy - bozótos vidéken vagy. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Ez nem lehet más, mint egy mutáns bunthar. {védettsége: 300 szúró, 60 vágó, 60 ütő ellen.} Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Thargodan tábort. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gyilkos csalánt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy fekete kaktuszt. Találsz egy szent tölgyfát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy csillezsályát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy barátság szent tüzét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent ligetet. A természet tökéletes összhangja feléd is a béke érzetét sugározza. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy amniosz-fát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy fekete lótuszt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy borkonyó cserjét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Fairlight híveié. Körbevizsgálódsz. Nagyon régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, friss gnóm nyomokat, amelyek északra, friss gnóm nyomokat, amelyek nyugatra, friss elf nyomokat, amelyek északra, friss gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 borkonyó bibét.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 csalánvirágot.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 5 ében tobozt.
[-100 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [109 pontot használtál fel, van még 433.]

v 15 578 6 elmormolod a 15. varázslatot
Ezt a növényt ezzel a varázslattal nem lehet szaporítani. [0 pontot használtál fel, van még 433.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[363,72] Változik a terep, a fekete Thargodan-hegyek között vagy. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy taalru herceg volt. {egyik sebzési módja: 1x 3d8+16.} Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Fairlight híveié. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (adamantit) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy törpe bányát. Délre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délnyugatra egy törpe bánya van. Nyugatra egy törpe bánya van. Északra egy Dornodon oltár van. Elrakod a távcsövet. Megvizsgálod a talajt. Friss gnóm nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss gnóm nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [362,72] Elérkezel az égig érő magashegyek közé. Az előrehaladás itt nagyon nehéz. Vérfagyasztó sikoly jut el hozzád a távolból. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy viharóriás közeledik. {támadása: 60.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámsújtás. 28 életpontot vesztettél. A gnóm nyílpuskával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 nyílpuska lövedék. Több lövedéked átfúrja a viharóriás villámló testét. (5 támadással 132 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a viharóriás testét. (6 támadással 328 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+66 életerő). {GYD:} Agyartőrrel jól megszurkálod a viharóriás testét. (6 támadással 168 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). A viharóriás az Acél Ököl alkalmazásával jól mellbe taszajt. (1 támadástól 74 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Egy villámcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. 55 életpontot vesztettél. Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a viharóriás bal lábát. (4 támadással 190 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). {GYD:} Agyartőrrel megkarcolod a viharóriás bal lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A viharóriás az Acél Ököl alkalmazásával jól mellbe taszajt. (1 támadástól 91 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 27 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 83 aranyat. 7 383 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 843, sebződés: 275, gyógyulás: 181, összesen: -94 ÉP}

Találsz egy törpe bányát. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy Dornodon oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délre egy törpe bánya van. Délnyugatra egy művészi porolit van. Nyugatra egy törpe bánya van. Északnyugatra egy törpe bánya van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Körbevizsgálódsz. Még egész friss gnóm nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [361,72] Folytatod a sziklamászást a hihetetlenül magas hegycsúcsok között. Észreveszel egy törpe bányát. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (adamantit) rejt.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 adamantitot! A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy törpe bányát. Délre nézve látsz egy művészi porolitot. Délnyugatra egy törpe bánya van. Északnyugatra egy ében sziklatorony van. Északra egy törpe bánya van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy Notermanthi. {támadása: 48.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy mágiatörés varázslat. Semmi eredménye! Egy a hatalom szava varázslattal köszönt csatapartnered. A gnóm nyílpuskával célzol és lősz. Elrepül 5 nyílpuska lövedék. Pár lövedéked átjárja a Notermanthi testét. (5 támadással 122 életpontot sebezve.) A lény kputtyint! Micsoda szörnyűség! Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a Notermanthi izmos testét. (4 támadással 210 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). {GYD:} Agyartőrrel megkarcolod a Notermanthi testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A Notermanthi mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A Notermanthi sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A Notermanthi összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst papi karkötő [ezüst papi karkötő ládikóba-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és egy szent jogar [szent jogar ládikóba-> 50 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 3 780 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 357, sebződés: 29, gyógyulás: 57, összesen: +28 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl régi (maximum néhány napos) gnóm nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss gnóm nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [42 pontot használtál fel, van még 391.]

m 6 8 2 mozogsz nyugatra, északra, keletre
[360,72] Nehezen haladsz előre a sziklák között, minden kő borotvaéles, mind feléd nyúl, mintha csak meg akarnának harapni. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy Banyapók. {támadása: 50.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Ellenfeled méregfelhő III varázslatot lő rád. 145 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-21 támadás). Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a gnóm nyílpuskával. Elrepül 5 nyílpuska lövedék. Alaposan megsorozod a Banyapók testét. (5 támadással 111 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a Banyapók testét. (5 támadással 255 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). {GYD:} Agyartőrrel többször eltalálod a Banyapók bal vállát. (6 támadással 148 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). A Banyapók megcsípi a bal combodat. (1 támadástól 46 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? {GYD:} Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a Banyapók szőrös potrohát. (2 támadással 108 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). {GYD:} Agyartőrrel megkarcolod a Banyapók szőrös potrohát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A Banyapók összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6 123 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 649, sebződés: 218, gyógyulás: 130, összesen: -88 ÉP}

Észreveszel egy teljesen lerombolt törpe bányát. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (mithril) kell, hogy legyen! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy törpe bányát. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délre egy törpe bánya van. Délnyugatra egy Sheran oltár van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy ősvortex van. Északra egy ében sziklatorony van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Nocsak, itt van valami érdekes! Még egész friss gnóm nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss gnóm nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [360,71] Folytatod a sziklamászást a hihetetlenül magas hegycsúcsok között. Egy Thargodan koponyát pillantasz meg a földön. Rád vigyorodik! Ijedten hátraugrasz, de többet nem mozdul. Talán csak a képzeleted játszott veled. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy Shear'niz'il. (ld. enc.) {támadása: 116.} Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy ében sziklatornyot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt törpe bányát. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Emella a Bombázó vigyorog kajánul.
(Feltételes mászás:) Nekiveselkedsz, és mászni kezdesz fölfelé a tökéletesen sík ében sziklafalon. Egy örökkévalóságnak tűnő idő után érsz fel az ében sziklatorony tetejére. Már remeg a kezed és lábad, mire felérsz. Nagy nehezen bepréseled magad az apró nyíláson. Amint beérsz, megérint a rothadás és a halál lehelete. Itt valami irtózatosan gonosz dolog tanyázik! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 mászás). Páni félelem lesz rajtad úrrá, ahogy valami rád veti magát. Egy ében halálhajcsár! {max. életpontja: 501-550.}

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a gnóm nyílpuskával. Elrepül 5 nyílpuska lövedék. Pár lövedéked átjárja az ében halálhajcsár bal karját. (5 támadással 105 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az ében halálhajcsár ébenfekete testét. (6 támadással 305 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+62 életerő). {GYD:} Agyartőrrel megdöfködöd az ében halálhajcsár jobb lábát. (5 támadással 134 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Az ében halálhajcsár ügyes kí-fókuszálással több sikeres támadást is bevisz. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Az ében halálhajcsár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 5 359 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 544, sebződés: 36, gyógyulás: 99, összesen: +63 ÉP}

Mielőtt még kifújhatnád magad, máris előtted terem a következő ellenfél. Egy márvány drakón! (ld. enc.) {támadása: 52.}

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy fehér glóbusz mágia... Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégcsóva varázslat. 34 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a gnóm nyílpuskával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 nyílpuska lövedék. Pár lövedéked átjárja a márvány drakón fejét. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (40 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. {KCC:} Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a márvány drakón pikkelyes testét. (4 támadással 110 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). {KCC:} Agyartőrrel párszor épp hogy megérintgeted a márvány drakón pikkelyes testét. (5 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A márvány drakón belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a márvány drakón, épp csak megsuhint. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) {KCC:} Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a márvány drakón testét. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). {KCC:} Agyartőrrel gyengén megszurkálod a márvány drakón testét. (5 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A márvány drakón belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A márvány drakón farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 302, sebződés: 166, gyógyulás: 81, összesen: -85 ÉP}

Vakon tántorogva tapogatod ki az ablaknyílást, és menekülsz ész nélkül. Óvatosan mászol le. Huh, ez micsoda veszélyes kaland volt, csoda, hogy élve megúsztad. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (pular kristály) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 pular kristályt! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy törpe bányát. Délkeletre nézve látsz egy törpe bányát. Délnyugatra egy művészi porolit van. Nyugatra egy ősvortex van. Északnyugatra egy Fairlight oltár van. Északra egy ősvortex van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl régi (maximum néhány napos) gnóm nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra, friss gnóm nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [361,71] Lassan, de biztosan haladsz előre a magashegységben. Látsz egy törpe bányát. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (mithril) jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 mithrilt! A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy kátránygödröt. Délkeletre nézve látsz egy törpe bányát. Délre egy törpe bánya van. Északnyugatra egy ősvortex van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy viharóriás. {védettsége: 20 szúró, 20 vágó, 20 ütő ellen.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Távolról villámsújtás varázslatot lő rád a másik. 64 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a gnóm nyílpuskával néhány lövedéket. Elrepül 5 nyílpuska lövedék. Lövedékeiddel perforálod a viharóriás oszlopos lábát. (5 támadással 123 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a viharóriás oszlopos lábát. (6 támadással 329 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+66 életerő). {GYD:} Agyartőrrel többször eltalálod a viharóriás villámló testét. (6 támadással 167 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Csatapartnered bevisz egy gyors, egyenes ütést. (1 támadástól 101 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámsújtás varázslat. 60 életpontot vesztettél. {GYD:} Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a viharóriás testét. (4 támadással 202 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). {GYD:} Agyartőrrel kicsit megsebzed a viharóriás testét. Kritikus ütés! (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Csatapartnered bevisz egy gyors, egyenes ütést. (1 támadástól 90 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámcsapás varázslat. 26 életpontot vesztettél. A viharóriás összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 89 aranyat. 7 383 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 853, sebződés: 341, gyógyulás: 189, összesen: -152 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Még egész friss gnóm nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss gnóm nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [90 pontot használtál fel, van még 301.]

m 2 2 3 mozogsz keletre, keletre, délkeletre
[362,71] Tovább mászol a magashegységben. Egy pillanatra megállsz pihenni, és bizarr látvány tárul eléd: mindenfelé kiégett pusztaság, sivatagok, gyilkos és halott világ képe tárul eléd. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (mithril) rejt. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Dornodon oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délre egy törpe bánya van. Délnyugatra egy törpe bánya van. Északra egy kátránygödör van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő.

Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) gnóm nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss gnóm nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [363,71] Elhagyod a nehezen mászható magashegységet, és leereszkedsz az alacsonyabb hegyek közé. Úgy érzed, mintha lenne valami mögötted, és hirtelen megpördülsz: de nem, nincs ott semmi. Utad során felfedezel egy oltárt. Dornodon hívői építették. Látsz egy megrongált törpe bányát. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 200 pontot kell rákölteni.) Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (ezüstdarab) van!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 ezüstdarabot! A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy törpe bányát. Délre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délnyugatra egy törpe bánya van. Északnyugatra egy kátránygödör van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Hmm, csak egy megsebesített kiütéses negátor. Ettől nincs semmi félnivalód. {támadása: 70.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a gnóm nyílpuskával. Elrepül 5 nyílpuska lövedék. Több lövedéked átfúrja a kiütéses negátor testét. (4 támadással 65 életpontot sebezve.) A szörny fültépő hangon sivítozni kezd. Elő a fülemüle síppal! Mély levegőt véve fújsz bele egy nagyot. Hosszasan párviadaloztok, végül a kellemes muzsikád győzedelmeskedik a vad rikácsolással szemben. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a kiütéses negátor bal lábát. (5 támadással 156 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel gyengén megszurkálod a kiütéses negátor fejét. (5 támadással 65 életpontot sebezve.) A kiütéses negátor belevágja csőrét a karodba. (1 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 37 életpontot vesztettél. A kiütéses negátor karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 38 életpontot vesztettél. {GYD:} Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a kiütéses negátor bal oldalát. (4 támadással 142 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel épp hogy megszúrod a kiütéses negátor bal szárnyát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A kiütéses negátor belevágja csőrét a karodba. (1 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A lény elhuhogja magát. 39 életpontot vesztettél. Karmait végighúzza a kiütéses negátor a jobb oldaladon. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A lény huhog! 39 életpontot vesztettél. A kiütéses negátor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 499 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 446, sebződés: 298, gyógyulás: 30, összesen: -268 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) A mezei mekkencs igen ritka állat. Ennek az az oka, hogy frissen lenyúzott bőrének erős gyógyhatása van. Kettőtök közül te vagy a szerencsésebb, ezért módod van kipróbálni a sokat hallott módszert. Homlokodra rakod a gőzölgő bőrt, és vársz. Pár perc múlva már áramlik is beléd a mekkencs gyógyenergiája. (+182 életerő.) A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy ében halálhajcsár nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. {max. életpontja: 501-550.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a gnóm nyílpuskával. Elrepül 5 nyílpuska lövedék. Pár lövedéked átjárja az ében halálhajcsár testét. (5 támadással 130 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod az ében halálhajcsár ébenfekete testét. (6 támadással 302 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). {GYD:} Agyartőrrel megdöfködöd az ében halálhajcsár testét. (4 támadással 109 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Ütések érik a válladat és a karodat. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 5 359 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 541, sebződés: 34, gyógyulás: 92, összesen: +58 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Még egész friss gnóm nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss gnóm nyomokat, amelyek keletre, friss gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [364,72] Egy meredek lejtő után véget ér a hegy - bozótos vidéken vagy. Látsz egy Thargodan tábort. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gyilkos csalánt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy fekete kaktuszt. Észreveszel egy szent tölgyfát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy csillezsályát. Utad során felfedezel egy barátság szent tüzét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent ligetet. Valami furcsát érzel: békesség és harmónia uralja a tájat. Utad során felfedezel egy amniosz-fát. Oldalt pillantva, meglátsz egy fekete lótuszt. Találsz egy borkonyó cserjét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Fairlight hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő.

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Elég régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, friss gnóm nyomokat, amelyek északra, friss gnóm nyomokat, amelyek nyugatra, friss elf nyomokat, amelyek északra, friss gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [78 pontot használtál fel, van még 223.]

ef 52 510 energia fejlesztése 52
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-14 TU.] [98 pontot használtál fel, van még 125.]

im 0 10 imádkozol
Az oltárra helyezel 4 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszú idő telik el csendes meditációban. A szent kehely megtelt! Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+38 varázspont.) Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy elemi rin. {védettsége: 10 szúró, 10 vágó, 10 ütő ellen.}

Mielőtt összecsapnátok, a gnóm nyílpuskával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 nyílpuska lövedék. Pár lövedéked átjárja az elemi rin vakítófényű bőrét. (5 támadással 60 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával többször eltalálod az elemi rin testét. (6 támadással 155 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). {GYD:} Agyartőrrel néhányszor megkarcolod az elemi rin jobb hátsó lábát. (6 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Az elemi rin rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 50 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Maga az idő szivárog el (-10 TVP). Vad döféseivel az elemi rin nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) {GYD:} Biami kvazárlándzsával megdöfködöd az elemi rin jobb vállát. (6 támadással 150 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). {GYD:} Agyartőrrel jól megszurkálod az elemi rin fejét. (6 támadással 81 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Patájával az elemi rin többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 51 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Elszenveded a kronoérintést (-9 TVP). Az elemi rin sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 520, sebződés: 192, gyógyulás: 137, összesen: -55 ÉP}

Sikoltozva menekülsz, rettegve a végső pusztulástól... Hirtelen istened hangja tölti be a teret: Kudarcot vallottál! Sokat kell tanulnod, hogy jóvátehesd hibád! [-6648 TP] [30 pontot használtál fel, van még 76.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+35 varázspont.) Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy Thargodan mágus. (ld. enc.) {támadása: 33.} Nem mersz megkockáztatni egy újabb harcot: ektoplazmád túlzottan elvékonyodott már. Elmenekülsz a harc színhelyéről. Hirtelen istened hangja tölti be a teret: Kudarcot vallottál! Sokat kell tanulnod, hogy jóvátehesd hibád! [-7904 TP] [30 pontot használtál fel, van még 46.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Jóleső meleg fut végig a testeden. (+35 varázspont.) Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy bolyongó lidérc. (ld. enc.) {támadása: 40.} Sikoltozva menekülsz, rettegve a végső pusztulástól... Hirtelen istened hangja tölti be a teret: Kudarcot vallottál! Sokat kell tanulnod, hogy jóvátehesd hibád! [-2961 TP] [30 pontot használtál fel, van még 16.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 16.]

* 1. BP: h 238 15 0 használod a 238. tárgyat
Elkezded pengetni a lantot. "Szó bennszakad, hang fennakad, lehelet megszegik..." mondanák egyesek, ha hallanák, milyen gyönyörűen játszol. [15 pontot használtál fel, van még 1.]

* 2. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még -2.]

* 3. BP: v 3 0 0 elmormolod a 3. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Elmormoltad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még -2.]

* 4. BP: v 161 0 0 elmormolod a 161. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -2.]

* 5. BP: kb 1271 1 0 kiveszel a bankból az 1271. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 Sheran cserepét. [0 pontot használtál fel, van még -2.]

* 6. BP: h 1271 69 0 használod az 1271. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -2.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 29, 13, 11.
Figyelem: 1 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját töm magába a sivatagi doareg. 2 kaját nyel le a Rughar familiárisa. 5 kaját nyel le a tüskés gigaféreg. A nap kalandjaitól megfáradtan, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben -2 pontod maradt, ebből a következő körre -2 pontot vihetsz át. Kapsz még 532 pontot. A következő körben tehát 530 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ADAMANTIT CSIZMA (631. TÁRGY)
Ebből a gyémántkemény ércből különösen nehéz feladat egy a lábadat nem tönkretevő csizmát készíteni. Persze, egy legalább 31-es bányászattal rendelkező mesterkovács érti a mesterségét: először is, a vaskohónál 3 pirkit felhasználásával kiolvasztja az adamantitot 6 ércből, és 3 mithrillel keveri. A hro formázó minta segítségével az épp megszilárduló fémet egy fekete bőrcsizma köré formálja. Az egész procedúra 80 TVP-t igényel. A kapott lábbeli ugyan még így sem kényelmes, viszont kiváló védelmet nyújt a lábadnak, 9-cel növeli a védettségedet. Emellett, mágikus kisugárzásának köszönhetően, a többi adamantit páncéllal együtt a Sötét Földön okozott sebzésedet is növeli.

SHEAR'NIZ'IL (7005. SZÖRNY)
A Thargodan mágusok által a Sötét Földre zúdított sáskahad, a skarlátdémonok az élet esküdt ellenségei. Sajnos a világukba vezető kapu kinyitásakor valahogy átjutott népük egyik leghatalmasabb és legveszedelmesebb tagja is, Shear'niz'il. Ez a velejéig romlott lény akkurátusan nekilátott, hogy gonosz átkaival és betegségeivel kiirtsa az összes útjába kerülő értelmes lényt.

MÁRVÁNY DRAKÓN (322. SZÖRNY)
A márvány drakónok, más néven sárkányfattyak nem mások, mint még kifejletlen, fiatal sárkányok. A Thargodan hercegek "háziállatként" tartják őket, remélve, hogy ha megnő a drakón, akkor is őket fogja szolgálni. Ez azonban általában hiú ábránd marad, a kifejlett sárkány, amint elég erősnek érzi magát, elsőként egykori gazdáját falja fel. Mindenesetre, a drakónok egy, a Sötét Földre merészkedő kalandozó számára eléggé ártalmatlanok, nincs különösebb félnivalód, hacsak az nem, hogy a fagyos leheletű fattyat legfeljebb ütőfegyverrel lehet megsebezni.

THARGODAN MÁGUS (318. SZÖRNY)
Amikor egy kék vagy vörös fénnyel körülvett alakot látsz egy hegy csúcsán, amint villámok csapdosnak körülötte, jobb, ha nem merészkedsz a közelbe: hiszen láthatóan egy Thargodan mágus vív éppen csatát egy ősöreg góliáttal. A Thargodan mágusok a Sötét Föld azon lakói, akik rövidke életük elmúlt kétezer évét a mágikus tudományokban való jártasságuk tökéletesítésére szántak. Nem csoda, hogy taumaturgikus képességeik messze felülmúlják minden ghallai varázslóét. Még a nagyhatalmú Thargodan hercegek sem szívesen rúgják össze a port velük!

BOLYONGÓ LIDÉRC (388. SZÖRNY)
A nagyot vétett lelkek Leah birodalmában szenvednek, míg megtisztulásuk eljön - legalábbis abban az esetben, ha egy halottidéző nem szólítja őket elő. Ám ha ez megtörténik, az idéző olyan szövetségesekre tesz szert, akik légies voltuk miatt igen veszedelmes ellenfelek. A Lidércek többnyire a falból lépnek elő, így távfegyvert nincs időd alkalmazni - testükben pedig csak a mágiával bíró pengék tesznek komoly kárt. Érintésük magával hoz valamit az Árnyékbirodalom hidegéből - öregedést s korai halált hoz minden csapásuk. Mindazonáltal nagyon hatásos segítségek tudnak lenni, abban az esetben, ha legalább akkora mágikus erővel bírsz, mint egy élőholt ősmágus.

KARAKTERLAP

Professzor, egy kopasz, csillogó szemű, körszakállas gnóm férfi vagy. Fekete a bőröd. Fairlight szerzetese vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 391. fordulód.

Erő: 42 (54) Szint: 31 Merészség: 5/5 Magasság: 118 cm
IQ: 28 (47) Támadás: 42 (45) Agresszió: 5 Testsúly: 51 kg
Ügyesség: 26 (38) Védekezés: 64 (70) Menekülés: 30 % Életkor: 114/141 év
Egészség: 24 (28) Életpont: 455/350 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 7
Szerencse: 32 (43) Varázspont: 1274/1274 Pénz: 4753 arany Kép. pont: 14
Tudatpont: 70/0 Pszi pont: 153/430 Halhatatlanság: 6 %
Eddig összesen 3909 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 23 373 TP-t kaptál. Jelenleg 3 573 698 TP-d van. A következő szinthez még 426 302 TP szükséges. Trófeáid: élőholt ősmágus, triklem drakolder, kisebb quwarg isten. A 188. fordulódban 5050 arany került a bankszámládra. 5529 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 3 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6/14 ökölvívás: 25/1 szúrófegyverek: 28/57 (+14%)
vágófegyverek: 29/87 ütőfegyverek: 2/26 lőfegyverek: 25/64 (+9%)
dobófegyverek: 3/24

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); nyílpuska lövedék (#547) (15 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
364,72 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 189,101
Legfeljebb 100 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 64

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 949 év Átcsoportosítási és instabil keret: 401 562 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 26/69 (+36%) 2. nyomkövetés: 79/50 (+50%) 3. lopás: 1/99
4. mászás: 18/10 (+12%) 5. csapdakészítés: 31/62 (+9%) 6. csapdaészlelés: 29/43
7. gyógyítás: 41/73 (+111%) 8. titkosírás: 43/21 9. felderítés: 33/44
10. szörnyidomítás: 13/92 11. teológia: 36/58 (-182%) 12. taumaturgia: 64/78 (+12%)
13. szerencsejáték: 7/99 14. versengés: 13/40 15. harcművészetek: 21/8
16. zene: 42/23 (+19%) 17. szörnyismeret: 17/96 18. pszi: 21/52 (+2%)
19. zárnyitás: 23/14 20. vadászat: 23/32 21. vitalitás: 1/74
22. bányászat: 34/42 (+18%) 23. úszás: 11/77 24. főzés: 23/95
25. csapatmunka: 2/66

FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet)
deus ex machinád 0 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 200 TVP-ért
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 999 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 100 darabot, csak egyszer), csalánvirágot (#582) (max. 30 darabot, csak egyszer), ében tobozt (#578) (max. 30 darabot, csak egyszer)
mászol max. 1000 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 13, max: 50)
kék rothasztó (#421), kputtyintó csalán (#247), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer), zombi mester (#251) (csak egyszer), óriás csontváz (#176) (csak egyszer), élőholt mágus (#175) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154) (csak egyszer), noth szellem (#250) (csak egyszer), lidércúr (#252) (csak egyszer), szubreális vámpír (#223) (csak egyszer), csontváz lord (#177) (csak egyszer), triklem drakolder (#275) (csak egyszer), halálelementál (#279) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
fémbontó szójer (#150), átokmurgattyú (#225), bűbájlidérc (#761), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) gigaököl (#49, 16 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) var.tárgy készítés (#153, 300 VP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
banshee-sikoly (#373, 20 VP) analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) tűzeső (#61, 16 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
villámsújtás (#89, 15 VP) agyburok (#90, 11 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) alku (#139, 20 VP, 5 TVP)
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP) kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
méregfelhő II (#193, 20 VP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP)
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) fürkésző szemek (#213, 25 VP)
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) armageddon (#218, 100 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) vámpirizáció (#1) (986,0) Pörhemór köre (#205) (95,30,4) szürkeáll. aktiv (#71)
pszi-ernyő (#64) tulajdonságpajzs (#26) harci induló (#443) hadiszerencse II (#24)
esszenciavédelem (#165) erőpajzs I (#12) agyburok (#90) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> 15. szintű lényekre villámcsapás (#50) >> Thargodan csontváz (#297)
villámcsapás (#50) >> agyagelementál (#203) tűzeső (#61) >> varkaudar varázsló (#271)
villámcsapás (#50) >> kputtyintó csalán (#247) villámcsapás (#50) >> kisebb quwarg isten (#213)
villámcsapás (#50) >> halálelementál (#279)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 9, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
pszi-acéltorony (#98) >> kisebb quwarg isten (#213) védelem tűz ellen (#38) >> őrült varázsló (#255)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Rughar familiárisa (#245) státusz: éhes
sivatagi doareg (#240) (málhás: +43 kg teher) státusz: éhes
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +12 védettség;) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Készítsd el saját varázstárgyadat (a hasonló nevű varázslattal), és cserébe megtanítalak az egyik leghatalmasabb villámvarázslatra!
2.) Emlékszel a hegyi rákos feladatra? Milyen nehéz volt! Most húsz rákpáncélt kell áldoznod.
3.) Használod is a varázslatokat, amiket adok neked? Lássuk például a földelem idézését!

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 32 TU. szükséges még: 38 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 551 TU szükséges.)
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) OK
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) OK
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) OK
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) OK
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) OK
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 manakristály (#500) 1 nyílpuska lövedék (#547) 12 spiritusz (#170)
4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
284 arany (#50) 1 adamantit (#627) 3 borkonyó bibe (#312)
3 csalánvirág (#582) 5 ében toboz (#578) 3 ezüstdarab (#326)
13 isteni könnycsepp (#260) 9 kaja (#2) 1 mithril (#352)
1 pular kristály (#239) 1 rézgolyó (#343) 1 szulfagor agyar (#677)
3 Thargodan esszencia (#328)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

359 360 361 362 363 364 365
70
71
72
73
(360,71) Shear'niz'il (#7005), ében sziklatorony (#589), törpe bánya (#435), művészi porolit (#720), ében halálhajcsár (#295), márvány drakón (#322), érclelőhely
(360,72) Banyapók (#305), törpe bánya (#435), érclelőhely
(361,71) törpe bánya (#435), érclelőhely, viharóriás (#278)
(361,72) törpe bánya (#435), érclelőhely, Notermanthi (#257)
(362,71) érclelőhely
(362,72) viharóriás (#278), törpe bánya (#435)
(363,71) Dornodon oltár, törpe bánya (#435), Chara-din monolitja (#534), érclelőhely, kiütéses negátor (#785), ében halálhajcsár (#295)
(363,72) taalru herceg (#307), Fairlight oltár, érclelőhely
(364,72) mutáns bunthar (#398), Thargodan tábor (#588), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), szent tölgyfa (#393), csillezsálya (#1252, belőle készíthető: #1253), barátság szent tüze (#484), szent liget (#439), amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), Fairlight oltár, elemi rin (#786)

Üzenet küldése a karakternek