| Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje | ||
| Betáplálva: 2016. dec. 20. 9h:15' EZ A 1150. JÁTÉKHETED, 391. FORDULÓD 1151. játékheted kezdete: dec. 23. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 11 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4255 SZÁMLA : XXXX |
| * 1. KP: le 253 0 0 | leveszed/lerakod a 253. tárgyat |
| * 2. KP: kf 853 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 853. tárgyat |
| * 3. KP: mak 2 0 0 | makró 2 |
| vv 71 247 120 | elmormolod a 71. varázslatot a 247. varázslatot a 120. varázslatot |
| vv 224 227 26 | elmormolod a 224. varázslatot a 227. varázslatot a 26. varázslatot |
| vv 78 27 23 | elmormolod a 78. varázslatot a 27. varázslatot a 23. varázslatot |
| vv 8 70 184 | elmormolod a 8. varázslatot a 70. varázslatot a 184. varázslatot |
| p 195 15 0 | használod a 195. pszi képességet |
| hh 1100 1228 1618 | használod az 1100. tárgyat az 1228. tárgyat az 1618. tárgyat |
| hh 1253 1269 1133 | használod az 1253. tárgyat az 1269. tárgyat az 1133. tárgyat |
| h 1602 27 30 | használod az 1602. tárgyat |
| ek 275 0 0 | t. energia kisütése: 275 |
| h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
| * 4. KP: ek 531 0 0 | t. energia kisütése: 531 |
| * 5. KP: v 84 283 0 | elmormolod a 84. varázslatot |
Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy védelem tűz ellen mágia... Ellenfeledre lesújtasz egy direkt kontaktus I pszi támadással. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+180 pszi pont.) Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (mivel pszi-acéltorony van rajtad.) Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 8 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja az aranyfecske farkát. (8 támadással 284 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Mithril karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az aranyfecske testét. (5 támadással 422 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+85 életerő). Pengepajzzsal kicsit megvágod az aranyfecske jobb oldalát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (46 ép-t sebezve). Apró csípést ejt rajtad az aranyfecske csőrével. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az aranyfecske megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő bányászcsákány felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. Apró csípést ejt rajtad az aranyfecske csőrével. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 65 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 97 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 794, sebződés: 80, gyógyulás: 97, összesen: +17 ÉP}
| * 6. KP: h 697 600 0 | használod a 697. tárgyat |
| * 7. KP: ek 215 13 0 | t. energia kisütése: 215 13 |
| * 8. KP: vv 364 0 0 | elmormolod a 364. varázslatot |
| h 1589 385 41 | használod az 1589. tárgyat |
| h 1589 1228 | használod az 1589. tárgyat |
| tv 38 | támadó/véd. varázslat a 38. varázslatot |
| kt 1068 1 | elkészíted az 1068. tárgyat (1 darabot) |
| kt 3 1 | elkészíted a 3. tárgyat (1 darabot) |
| bb 135 328 151 | beraksz a bankba a 135. tárgyat (328 darabot) |
| kb 232 | kiveszel a bankból a 232. tárgyat |
| bb 304 310 1113 | beraksz a bankba a 304. tárgyat (310 darabot) |
| ek 273 1 32 | t. energia kisütése: 273 1 32 |
| ek 273 2 36 | t. energia kisütése: 273 2 36 |
| v 77 11 | elmormolod a 77. varázslatot |
| bb 232 172 1068 | beraksz a bankba a 232. tárgyat (172 darabot) |
| hu 186 103 343 | hulladék: 186 103 343 |
| jlk 4194 | jelszó kimondása 4194 |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat 45: 2. térkép 1. pont |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
lépcsõk hova visznek: 1: 1. térkép 45. pont 48: kijárat |
[5 pontot használtál fel, van még 498. Kapsz 5 VP-t.]
| kno 18 1 | képesség-növelés 18 |
| v 181 96 106 | elmormolod a 181. varázslatot |
| 124 | 125 | 126 | |
| 71 | |
|
|
| 72 | |
|
|
| 73 | |
|
|
[96,106] Lakott területre érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.
| be 574 3 | bemész az 574. épületbe |
| be 599 | bemész az 599. épületbe |
| energiatüskék (#29) 18 aranyért, | varázsvédelem (#34) 35 aranyért, | tompítás (#40) 38 aranyért, | jégcsóva (#41) 80 aranyért, |
| fehér glóbusz (#47) 64 aranyért, | mágiafeloldás (#75) 36 aranyért, | tükörpajzs (#101) 155 aranyért, | varázspáncél (#156) 700 aranyért, |
| tűzmágia (#157) 510 aranyért, | állatvédelem (#192) 210 aranyért, | a hatalom szava (#196) 12000 aranyért, | jégmágia (#279) 3100 aranyért, |
| speciális védelem (#292) 4000 aranyért, | emléktörlés (#338) 800 aranyért, | Morgan rúnája (#363) 9500 aranyért, | klónozás (#367) 2500 aranyért, |
| szívküldi (#368) 10 aranyért, | múltidézés (#369) 6000 aranyért, | banshee-sikoly (#373) 240 aranyért, | távolbalátás (#374) 480 aranyért, |
| analízis (#375) 70 aranyért, | böfögtető átok (#380) 140 aranyért, | helyreállítás (#398) 3000 aranyért, | harci induló (#443) 200 aranyért, |
| filofaxáció II. (#444) 800 aranyért, | méregmágia (#480) 500 aranyért, | kinematurgia (#482) 1000 aranyért. |
| m 4 6 | mozogsz délre, nyugatra |
A másik mormol valamit: egy örvénykerítés varázslat! Ellenfeled jégcsóva varázslatot lő rád. 6 életpontot vesztettél. Megmarkolva a mithril kardot ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mithril karddal végigmetszed a sötét gnóm bal lábát. (1 támadással 87 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Pengepajzzsal alaposan megvágod a sötét gnóm bal karját. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (46 ép-t sebezve). A sötét gnóm lendületes ütése célt téveszt. A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 6 életpontot vesztettél. A sötét gnóm most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +60 életerőt. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 635 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-32 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 169, sebződés: 12, gyógyulás: 26, összesen: +14 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 254 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy szárazság. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A varázslásban jártasabb vagy ellenfelednél, ezért megcsapolod manatartalékait (+5 varázspont). Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 8 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar fejét. (8 támadással 276 életpontot sebezve.) Megmarkolva a mithril kardot a másikra rohansz. Mithril karddal párszor kilyukasztod a varkaudar testét. (6 támadással 519 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+104 életerő). Pengepajzzsal megvagdalod a varkaudar testét. (4 támadással 162 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Egy villámkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 63 életpontot sebeztél. Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (38 ép-t sebezve). Képzett harcos vagy, ezért ellenfelednek nem sikerült használnia rád a pörölycsapás technikáját. Ököllel a varkaudar néhányszor megcsapja a testedet. (6 támadástól 282 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! (bőröd védelmez +57 ÉP.) Ellenfeled holtan rogy össze. Végeztél vele! A következő másodpercben súlyos csalódás ér: áldozatod csak úgy hipp-hopp, eltűnik! Valószínűleg deus ex machinája volt, el kellett volna lopni tőle azt előbb. 23 000 tapasztalati pontot kaptál. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-32 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-32 varázspont.] {Csatastatisztika; sebzés: 1312, sebződés: 282, gyógyulás: 194, összesen: -88 ÉP}
(Továbbmész...) [95,107] Folytatod sétádat a házak közt. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Úgy gondolod, hogy a közeledő orgyilkos nem jelenthet komoly veszélyt. {max. életpontja: 59-64.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Meglengetve a mithril kardot a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mithril karddal kilukasztod az orgyilkos testét. (1 támadással 82 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Pengepajzzsal végigmetszed az orgyilkos bal karját. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 38 sebzést okoz. Az orgyilkos gyenge döfése nem tudott megsebezni. Az orgyilkos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +60 életerőt. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. [orgyilkos tőr ládikóba-> (97,107)-> 8 arany, -2 ÉP] 461 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-32 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 2, gyógyulás: 26, összesen: +24 ÉP}
| be 497 0 2 | bemész a 497. épületbe |
| be 497 8 | bemész a 497. épületbe |
Meglengetve a mithril kardot ellenfeledre rohansz. Mithril karddal kilukasztod a vadász varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 88 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Pengepajzzsal kilukasztod a vadász varkaudar testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Ellenfeled 38 pontot sebződik a mentális roncsolástól. A vadász varkaudar feléd döf, de csak ijesztésképp. A vadász varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
533 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-32 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 167, sebződés: 0, gyógyulás: 27, összesen: +27 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a mithril kardot a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mithril karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar behemót izmos testét. (2 támadással 163 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Pengepajzzsal végigvágod a varkaudar behemót bikafejét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A mentális roncsolás 47 ép-t sebez. A varkaudar behemót mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
1 750 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-32 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 247, sebződés: 0, gyógyulás: 41, összesen: +41 ÉP}
A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy védelem tűz ellen varázslatot. Ellenfeledre lesújtasz egy direkt kontaktus I pszi támadással. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+180 pszi pont.) Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. Semmi hatás! (pszi-acéltorony védelmez.) Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 8 tünde nyíl. Alaposan megsorozod az aranyfecske aranyszárnyát. (8 támadással 275 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Mithril karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az aranyfecske csillogó testét. (5 támadással 424 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+85 életerő). Pengepajzzsal megkarcolod az aranyfecske bal oldalát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A mentális roncsolás 27 ép-t sebez. Az aranyfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az aranyfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő nagy aranykulcs felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. Az aranyfecske belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 66 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 93 aranyat. 8 095 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-32 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-32 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 766, sebződés: 82, gyógyulás: 98, összesen: +16 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mithril karddal kilukasztod a vadász varkaudar testét. (1 támadással 90 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Pengepajzzsal végigmetszed a vadász varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 34 sebzést okoz. A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A vadász varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
533 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-32 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 0, gyógyulás: 28, összesen: +28 ÉP}
Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy védelem tűz ellen varázslatot. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy direkt kontaktus I pszit. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+180 pszi pont.) Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. Semmi eredménye! (pszi-acéltorony védett meg.) Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 8 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja az aranyfecske testét. (8 támadással 288 életpontot sebezve.) Meglengetve a mithril kardot a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mithril karddal kegyetlenül összevagdalod az aranyfecske csillogó testét. (4 támadással 354 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+71 életerő). Pengepajzzsal súrolod az aranyfecske fejét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 33 sebzést okoz. Az aranyfecske megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Csőrével az aranyfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő aranytű felszínére. Mázli! Semmi baja sem esett. Az aranyfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 65 életpontot vesztettél. Az aranyfecske most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 94 aranyat. 8 095 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-32 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-32 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 713, sebződés: 79, gyógyulás: 83, összesen: +4 ÉP}
Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Egy védelem tűz ellen rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy direkt kontaktus I pszit. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+180 pszi pont.) Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. Semmi hatás! (pszi-acéltorony védett meg.) Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 8 tünde nyíl. Alaposan megsorozod az aranyfecske testét. (8 támadással 271 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Mithril karddal kegyetlenül összevagdalod az aranyfecske testét. (5 támadással 423 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+85 életerő). Pengepajzzsal súrolod az aranyfecske jobb szárnyát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 43 sebzést okoz. Az aranyfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az aranyfecske belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő ezüsttollú nyíl felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. Az aranyfecske belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 66 életpontot vesztettél. Az aranyfecske összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 96 aranyat. 8 095 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-32 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-32 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 777, sebződés: 77, gyógyulás: 97, összesen: +20 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 8 tünde nyíl. Alaposan megsorozod az ében halálhajcsár testét. (8 támadással 284 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a mithril kardot a másikra támadsz. Mithril karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az ében halálhajcsár ébenfekete testét. (3 támadással 260 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Pengepajzzsal súrolod az ében halálhajcsár fejét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 34 sebzést okoz. Az ében halálhajcsár meglök egy kicsit. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Véres nyál csordul ki az ében halálhajcsár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 7 367 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-32 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-32 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 618, sebződés: 11, gyógyulás: 65, összesen: +54 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 8 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a sötét ölész ködös testét. (8 támadással 320 életpontot sebezve.) A rém borzalmasat üvölt. De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Marokra fogva a mithril kardot a másikra rontasz. Mithril karddal kegyetlenül összevagdalod a sötét ölész jobb karját. (6 támadással 538 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+108 életerő). Pengepajzzsal megvagdalod a sötét ölész jobb karját. (4 támadással 147 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 73 életpontot sebeztél. Ellenfeled 43 pontot sebződik a mentális roncsolástól. A sötét ölész karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 58 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 tudás gyöngye. 16 058 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-32 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-32 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1121, sebződés: 58, gyógyulás: 150, összesen: +92 ÉP}
| m 6 3 2 | mozogsz nyugatra, délkeletre, keletre |
A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Elszántan ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mithril karddal párszor kilyukasztod az epokitféreg jobb oldalát. (2 támadással 167 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Pengepajzzsal egy hatalmas csapással felmetszed az epokitféreg testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 42 sebzést okoz. Az epokitféreg állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Feléd sújt az epokitféreg a farkával, de elhibázta! Az epokitféreg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a zöld üveget, szereztél 4 csepp ragasztót. 1 270 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-32 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 248, sebződés: 0, gyógyulás: 42, összesen: +42 ÉP}
(Továbbmész...) [126,73] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Látsz egy friss csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Nekikezdesz a friss csatamező véletlenszerű átkutatásának. A vért már felszívta a föld, de a bűz még nem oszlott el. Itt egy átvágott torkú elf hever, amott egy kibelezett törpe. Szisztematikusan motozod meg a nem teljesen undorító hullákat. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy dögkeselyű támad rád. {támadása: 26.}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mithril karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a dögkeselyű jobb vállát. (2 támadással 169 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Pengepajzzsal egy irtózatos ütéssel felvágod a dögkeselyű csupasz nyakát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 25 sebzést okoz. Csőrével a dögkeselyű nem tudott megsebezni. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 madártollat. 1 092 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-32 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 231, sebződés: 0, gyógyulás: 42, összesen: +42 ÉP}
Marokra fogva a mithril kardot ellenfeledre támadsz. Mithril karddal többször mélyen végigmetszed a sírlidérc testét. (2 támadással 170 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Pengepajzzsal kilukasztod a sírlidérc foszladozó testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (34 ép-t sebezve). A sírlidérc karmai majdnem eltalálnak! A sírlidérc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
765 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-32 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 244, sebződés: 0, gyógyulás: 44, összesen: +44 ÉP}
A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mithril karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az autentikus vámpír bal lábát. (2 támadással 168 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Pengepajzzsal egy hatalmas csapással felmetszed az autentikus vámpír jobb karját. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (42 ép-t sebezve). Az autentikus vámpír karma a fejed mellett suhan el! Az autentikus vámpír összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1 222 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-32 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 251, sebződés: 0, gyógyulás: 43, összesen: +43 ÉP}
Megmarkolva a mithril kardot a másikra rontasz. Mithril karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az erszényes elkarog testét. (2 támadással 170 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Pengepajzzsal egy hatalmas csapással felmetszed az erszényes elkarog farkát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Ellenfeled 50 pontot sebződik a mentális roncsolástól. Az erszényes elkarog feléd rúg, de nem talál el. Az erszényes elkarog feléd harap, de sikertelenül. Az erszényes elkarog szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 elkarog szőrt. [elkarog szőr ládikóba-> (140,61)-> 1 arany, -2 ÉP] 1 247 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-32 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 260, sebződés: 2, gyógyulás: 44, összesen: +42 ÉP}
(Továbbmész...) [127,73] Dombos terepre érkeztél. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy Jerome. {támadása: 20.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Ellenfeled ragasztót köp! Még idejében félreszökkensz. Marokra fogva a mithril kardot a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mithril karddal többször mélyen végigmetszed a Jerome kitines ollóját. (2 támadással 147 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Pengepajzzsal egy irtózatos ütéssel felvágod a Jerome bal vállát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (40 ép-t sebezve). A Jerome ollója centiméterekre tőled záródik össze. A Jerome feléd harap, de sikertelenül. A Jerome szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a huhogó bibét, szereztél 7 csepp rákfatty váladékot. 930 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-32 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 216, sebződés: 0, gyógyulás: 36, összesen: +36 ÉP}
| v 84 283 | elmormolod a 84. varázslatot |
Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy védelem tűz ellen mágiát. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy direkt kontaktus I pszit. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+180 pszi pont.) Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. A támadása szerencsére hatástalan volt. (köszönhetően pszi-acéltorony védelmednek.) Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 8 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod az aranyfecske csillogó testét. (8 támadással 299 életpontot sebezve.) Megmarkolva a mithril kardot ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mithril karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az aranyfecske fejét. (4 támadással 354 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Pengepajzzsal kissé megkarcolod az aranyfecske aranyszárnyát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (39 ép-t sebezve). Csőrével az aranyfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Csőrével az aranyfecske nem tudott megsebezni. Apró csípést ejt rajtad az aranyfecske csőrével. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 66 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az aranyfecske száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 98 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-32 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-32 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 732, sebződés: 76, gyógyulás: 27, összesen: -49 ÉP}
| m 3 2 3 | mozogsz délkeletre, keletre, délkeletre |
A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (9 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mithril karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a földsárkány testét. (3 támadással 155 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Pengepajzzsal felnyitod a földsárkány sziklatestét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Ellenfeled 28 pontot sebződik a mentális roncsolástól. A földsárkány állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A földsárkány farkával melletted a levegőbe suhint. A földsárkány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
1 298 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-32 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 207, sebződés: 9, gyógyulás: 37, összesen: +28 ÉP}
(Továbbmész...) [129,74] A váltás hirtelen, de nem kellemetlen: újra sík terepen vagy. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy trosnyogó szakóca vigyorog kajánul. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Dornodon hívői építették. A kocsmai pletykák szerint kell itt lennie valahol a közelben egy föld alatti barlangrendszernek, amiben medencék találhatók, mindenféle vízi szörnyetegekkel. De sehol semmi. Egy ilyen helynek kell, hogy legyen valamiféle jele. Nem hagy nyugodni a gondolat, hogy elsiklottál egy apró részlet felett, és még egyszer végigjárod a környéket. Egyszer csak egy kerek terméskőre leszel figyelmes. Valamiféle írás látszik rajta, de nem tudod kibetűzni. Jól megjegyzed a helyet, és elhatározod, hogy visszatérsz néhány belevaló barátoddal, és alaposabban felderítitek a környéket. Ki tudja, lehet, hogy épp a titkos, hátsó bejáratot találtad meg? (18. többszemélyes kaland, 50 TVP szükséges hozzá.) Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy nekrofunt. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy friss csatamezőt. Keletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délnyugatra egy Sheran templom van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
(Továbbmész...) [130,75] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Felfedeztél egy manilla-fát. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy bávatag golombár.
| v 84 283 | elmormolod a 84. varázslatot |
Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy védelem tűz ellen mágiát. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy direkt kontaktus I pszi támadást. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+180 pszi pont.) Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. Semmi eredménye! (pszi-acéltorony védett meg.) A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 8 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja az aranyfecske csillogó testét. (8 támadással 285 életpontot sebezve.) Marokra fogva a mithril kardot a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mithril karddal kegyetlenül összevagdalod az aranyfecske testét. (5 támadással 426 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Pengepajzzsal kissé megkarcolod az aranyfecske csillogó testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A mentális roncsolás 27 ép-t sebez. Apró csípést ejt rajtad az aranyfecske csőrével. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az aranyfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő ezüsttollú nyíl felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. Az aranyfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A lény elhuhogja magát. 66 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 95 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-32 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-32 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 779, sebződés: 77, gyógyulás: 48, összesen: -29 ÉP}
| m 3 3 2 | mozogsz délkeletre, délkeletre, keletre |
A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Elő a fülemüle síppal! Mély levegőt véve fújsz bele egy nagyot. A tehetség! A harmonikus zene legyőzi és elhallgattatja a szörnyet. Marokra fogva a mithril kardot ellenfeledre rontasz. Mithril karddal párszor kilyukasztod a kardfogú fülemüle fejét. (2 támadással 174 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Pengepajzzsal alaposan megvágod a kardfogú fülemüle bal lábát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 45 sebzést okoz. A kardfogú fülemüle agyarával feléd döf, de félrehajolsz. A kardfogú fülemüle összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 fülemüle agyart. [fülemüle agyar ládikóba-> (140,61)-> 10 arany, -2 ÉP] 1 002 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-32 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 259, sebződés: 2, gyógyulás: 44, összesen: +42 ÉP}
Egy káosz szava varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Meglengetve a mithril kardot ellenfeledre támadsz. Mithril karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a bandita testét. (2 támadással 168 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Pengepajzzsal végigmetszed a bandita jobb karját. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Ellenfeled 29 pontot sebződik a mentális roncsolástól. A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A bandita most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (99,81)-> 10 arany, -2 ÉP], ezenkívül 1 orgyilkos tőr [orgyilkos tőr ládikóba-> (100,80)-> 8 arany, -2 ÉP]. Szereztél 15 aranyat. 1 016 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-32 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 234, sebződés: 4, gyógyulás: 32, összesen: +28 ÉP}
(Továbbmész...) [132,77] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Látsz egy oltárt. Tharr hívői építették. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Úgy gondolod, hogy a közeledő tetemember nem jelenthet komoly veszélyt. {támadása: 8.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Elszántan a másikra rontasz. Mithril karddal végigmetszed a tetemember nyakát. (1 támadással 79 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Pengepajzzsal kilukasztod a tetemember bűzlő testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 35 sebzést okoz. A tetemember mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
518 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [133,77] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé.












































































































































































| ek 503 125 72 | t. energia kisütése: 503 125 72 |
| hh 1660 | használod az 1660. tárgyat |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy védelem tűz ellen mágiát. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 254 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: elemi fagyförgeteg varázslatot lő rád. 95 életpontot vesztettél. A fagymágus összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 mágusszelence. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 jégszivet. [jégszív ládikóba-> (140,61)-> 15 arany, -2 ÉP] 3 728 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 254, sebződés: 97, gyógyulás: 0, összesen: -97 ÉP}
| * 1. BP: le 853 0 0 | leveszed/lerakod a 853. tárgyat |
| * 2. BP: kf 253 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 253. tárgyat |
| * 3. BP: gy 15 0 0 | gyógyítás 15 pontért |
| * 4. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
| * 5. BP: ext 0 0 0 | visszadátumozás kérelem |
GRÁNÁTCSAPDA (431. TÁRGY)A robbanó kaktuszbogyó újabb találmány ötletét adja - készíts belőle csapdát! A gránátcsapda elkészítése viszonylag egyszerű: végy négy kaktuszbogyót, és négy manifesztátor nyúlványt. Reszeld le a nyúlványokat, és kend be ezzel a bogyókat. A bogyók áttetszők, elmosódottak lesznek: ha beásod őket a földbe, és port szórsz rájuk, gyakorlatilag lehetetlen észrevenni. Nem véletlen, hogy a gránátcsapda egyike a leghatékonyabbaknak, és emellett 5D4 sebzést okoz annak, aki lopni próbál tőled. Sajnos, a bogyók gyakran tönkremennek, akár úgy, hogy egy tolvaj rájuk lép, akár úgy, hogy maguktól kipukkannak. Ezért minden egyes alkalommal, amikor a gránátcsapdát a H 431 paranccsal, 6 TVP-ért felállítod, el kell használnod egy kaktuszbogyót. Újabb nyúlványokra nincs szükség, feltesszük, hogy maradt még a reszelékből ill. át tudod kenni a felrobbant bogyóról. A gránátcsapda elkészítése a KT 431 paranccsal történik, 10 TVP árán. Megjegyzés: A H 431 parancsnak megadhatsz egy második paramétert is, egy második csapdát, ha nincs nálad kaktuszbogyó, akkor a másodikként megadott csapdát fogod felállítani. |
| FAIRLIGHT KÖPENYE (303. TÁRGY) Ezt a sárga, aranymintákkal teleszőtt köpenyt azért hívják Fairlight köpenyének, mert nemcsak hogy Fairlight papjai készítették, hanem csakis Fairlight papjai viselhetik. Ha a köpenyt viseled (KF 303) könnyebbé válik a más által elrejtett, eldugott értékek megtalálása: felderítése szakértelmed ezidőre megnő hárommal. |
VÁMPÍRTŐR (364. TÁRGY)A vámpírtőr egyike a leghasznosabb fegyvereknek. Korántsem azért, mert olyan könnyű lenne segítségével elbánni akármelyik ellenféllel, hanem azért, mert igen jól védi gazdáját. A tőrbe valamikor egy nagyhatalmú mágus vámpirizáció varázslatot zárt be, amely még mindig működik. Ennek köszönhetően ha a tőrrel megsebzel valakit (de ez csak a tőrre érvényes), akkor te a sebzéstől függően gyógyulsz, úgy mint a vámpirizáció varázslatnál. A tőr szúrófegyver, balkezes fegyverként is használható, a vele okozott sebzés 2D4+3, és képes mágikus lényeket is megsebezni. |
| Erő: | 72 (110) | Szint: | 45 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 160 cm |
| IQ: | 56 (100) | Támadás: | 82 (86) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 49 kg |
| Ügyesség: | 55 (87) | Védekezés: | 132 (141) | Menekülés: | 1 % | Életkor: | 164/168 év |
| Egészség: | 56 (83) | Életpont: | 1097/1545 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 5 |
| Szerencse: | 56 (89) | Varázspont: | 2285/1193 | Pénz: | 2561 arany | Kép. pont: | 19 |
| Tudatpont: | 97/97 | Pszi pont: | 530/1704 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 30 |
| HARCI ISMERETEK | |||||
| víziharc: | 6/98 | ökölvívás: | 3/78 | szúrófegyverek: | 32/74 |
| vágófegyverek: | 31/9 (+9%) | ütőfegyverek: | 37/0 | lőfegyverek: | 38/82 (+1%) |
| dobófegyverek: | 17/49 | ||||
| Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); tünde nyíl (#554) (20 -); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); |
| Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
| 133,77 mezőn táborozol |
| Kedvenc táborhely: 100,82 |
| Az idő kódexe: legutóbb 769. fordulóban. |
| Legfeljebb 48 TU-t válthatsz TVP-re. |
| JLKzott minoszkúpok: 64, 60, 59, 61, 62, 57, 58, 65, 63 |
| SZÁMLÁLÓK | ||
| Max életkor 1256 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP | Az alábbi olimpiai fáklyák jártak nálad: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8. |
| EGYÉB ISMERETEK | |||||
| 1. rejtőzködés: | 32/29 | 2. nyomkövetés: | 136/54 (+30%) | 3. lopás: | 9/39 |
| 4. mászás: | 16/55 | 5. csapdakészítés: | 29/3 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 27/7 |
| 7. gyógyítás: | 31/45 | 8. titkosírás: | 12/13 (+25%) | 9. felderítés: | 27/71 (+25%) |
| 10. szörnyidomítás: | 15/61 | 11. teológia: | 83/86 (+154%) | 12. taumaturgia: | 92/68 (+43%) |
| 13. szerencsejáték: | 14/34 | 14. versengés: | 24/76 | 15. harcművészetek: | 14/15 |
| 16. zene: | 19/36 | 17. szörnyismeret: | 30/25 | 18. pszi: | 61/10 (+81%) |
| 19. zárnyitás: | 16/56 | 20. vadászat: | 20/6 | 21. vitalitás: | 1/59 |
| 22. bányászat: | 38/92 (+2%) | 23. testépítés: | 10/98 | 24. úszás: | 11/46 |
| 25. főzés: | 17/65 (+11%) | 26. csapatmunka: | 5/96 | ||
| FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
| Felhasználatlan fejlesztési pont: 4 | |||
| 1. sebzés bónusz: 1 | 5. varázslat sebzés: 1 | 9. gyors fejlődés: 1 | 10. vp regeneráció: 5 |
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 35 lehet) |
| deus ex machinád 2 mezőre repítsen |
| totem 60% életpont alatt (sámán gyógykenőcs (#1139)) |
| kutatsz max. 80 TVP-ért |
| ásol max. 40 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat |
| készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 100 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 15 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 5 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 100 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 10 darabot ), vadászkést (#1264) (max. 1 darabot, csak egyszer), kaktusztüskét (#114) (max. 15 darabot ), acéltűt (#334) (max. 15 darabot ), bányászcsákányt (#434) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
| elfogod jégtrollt (#164) fedett veremmel (#219) |
| mászol max. 150 TVP-ért |
| cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
| maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
| Feltételes támadás (aktív: 17, max: 50) |
| trikornis (#104), szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), ősi szellem (#422), bunthar (#396), quwargok (#9093), jégtroll (#164), hattyúkirály (#776), Rém (#315), varkaudar katona (#691), pattanóböde (#145), manaelementál (#290), sötét ölész (#314), aranyfecske (#283), bávatag golombár (#165), szintszívó lények (#9097), massza (#217) |
| Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
| semlegesek (#989) |
| VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
| Varázslói varázslataid | ||
| tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
| izomernyesztés (#33, 6 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
| örvénykerítés (#42, 10 VP) | gigaököl (#49, 16 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
| elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
| fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
| varázsital főzése (#100, 30 VP) | savhurrikán (#107, 40 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
| felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
| varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
| Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
| háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
| villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) |
| időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
| oldás (#372, 15 VP) | Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) | gázpajzs (#467, 20 VP) |
| savmágia (#477, 36 VP, 5 TVP) | fekete mágia (#479, 36 VP, 5 TVP) | |
| Papi varázslataid | ||
| vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | tolvajszem (#2, 8 VP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
| alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
| életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
| kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
| hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
| méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) |
| vérbeli borzongás (#46, 10 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) |
| hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
| erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
| szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
| agyroppantás (#91, 16 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
| energiapajzs (#103, 20 VP) | pusztító végzet (#106, 30 VP) | szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) |
| sötét rítus (#131, 30 VP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
| isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | infralátás (#171, 8 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
| esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 20 VP) | |
| Pszi képességeid | ||
| pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
| felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
| szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
| molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
| tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
| tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
| agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
| szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
| nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
| az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
| ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
| az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
| fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | spirituális ext. (#249, 0 PP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
| pszi fejlesztés II (#295, 100 PP, 100 TVP) | ||
| Butaság ára beállítás: teológia: 32 vp; taumaturgia: 36 vp; | ||
| JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
| vámpirizáció (#1) (510,15) | áldomás (#6) (819,20) | feltámadás (#168) | szürkeáll. aktiv (#71) |
| elme dominanciája (#247) | nagyobb agypajzs (#120) | villámmágia (#227) | tulajdonságpajzs (#26) |
| láth. észlelése (#78) | jellemrejtés (#23) | varázsszem (#184) | hadiszerencse II (#24) |
| erőpajzs III (#127) | tolvajvér (#364) | ||
| TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
| Feltételes varázslat-használat | ||||||
| 21. és magasabb szintűek ellen | ||||||
| Támadó varázslatok (aktív: 9, max: 20) | ||||||
| lángcsóva (#31), gigaököl (#49), mágiatörés (#35), izomernyesztés (#33), puha ütés (#60), tűzgolyó (#155), pusztító végzet (#106), villámcsapás (#50), méregfelhő II (#193) | ||||||
| Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 20) | ||||||
| hhaar burka II (#162), elektromos pajzs (#51), örvénykerítés (#42), gázpajzs (#467), pszi-acéltorony (#98), védelem tűz ellen (#38) | ||||||
| Feltételes támadó varázslatok (aktív: 14, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
| puha ütés (#60) | >> | q. rohamosztagos (#242) | villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | |
| villámcsapás (#50) | >> | nómenklatúra (#158) | lángcsóva (#31) | >> | pszi elementál (#221) | |
| izomernyesztés (#33) | >> | ongóliant hadúr (#178) | villámcsapás (#50) | >> | varkaudar katona (#691) | |
| villámcsapás (#50) | >> | vark. kardtáncos (#693) | pusztító végzet (#106) | >> | varkaudar böllér (#692) | |
| tűzgolyó (#155) | >> | zafír sárkány (#329) | tűzgolyó (#155) | >> | varkaudar che-pap (#704) | |
| az agy kifacsarása (#197) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | |
| izomernyesztés (#33) | >> | sötét ölész (#314) | ||||
| Feltételes védekező varázslatok (aktív: 14, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
| pszi-acéltorony (#98) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | ||||
| ELFOGOTT SZÖRNYEID |
| hegyi szamár (#7168) (málhás: +33 kg teher) státusz: OK |
| mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +3 védettség;) státusz: OK |
| gyilkos szilmill (#7456) (+1 sebzés közelharcban) státusz: OK |
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) Raia szent lovagjai, micsoda gusztustalan népség! Koncolj fel legalább hármat ezekből a jámbor birkákból! (számláló: 0) |
| 2.) Minden titok megismeréséhez tudás szükségeltetik, és a tudáshoz az írás ismerete. Imádkozz, amint titkosírás szakértelmed elérte a 12-t! |
| 3.) Lássuk, mennyire vagy törtető. Imádkozz a csatorna keleti partján! |
| HŐSTETTEID |
| Olimpiai helyezéseid: első hely a 2. kategóriában a XLV. olimpián. |
| A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 43, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 6, a pontszámod: 8 517. |
| MAKRÓID (jelenleg 2 lehet) |
| 1. makró parancsai: kf 373, tf 3 10, tf 3 11, tf 3 12, tf 3 13, tf 3 14, tf 4 10, tf 4 11, tf 4 12. |
| 2. makró parancsai: vv 71 247 120, vv 224 227 26, vv 78 27 23, vv 8 70 184, p 195 15, hh 1100 1228 1618, hh 1253 1269 1133, h 1602 27 30, ek 275, h 1167 1. |
| KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
| gyógyító totem (116) |
| aranyszámla (126) |
| keményebb bicepsz (149) |
| kaszt.kiteljesedés (166) |
| a mágia rúnája (179) |
| kasztrop.kitágulás (197) |
| a hatalom rúnája (215) |
| önismeret (236) |
| a butaság ára (273) |
| mágiafókusz (275) |
| fejleszt.gyümölcse (292) |
| harci mágia (334) |
| a mágia szeretete (393) |
| időfolyamok (394) |
| Kragoru tanításai (409) |
| éjsötét vortexpálca (425) |
| mágusviadal (426) |
| a mágus kísérői (427) |
| Tudati képességfa: |
| tudati portya (501) OK |
| auraerősítés (502) OK |
| kedvenc táborhely (503) OK |
| elmetágítás (504) OK |
| tudatforrás (505) OK |
| tudati gyorsítás (506) OK |
| kőbőr (507) OK |
| varázslómester (508) OK |
| közös ima (509) OK |
| tudati retesz (510) OK |
| tudatkinézis II (511) OK |
| mentális felfrissülés (512) OK |
| tudati gyorsítás II (513) OK |
| tudati kitérés I (514) OK |
| manaszívás (515) OK |
| a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
| tudati kontaktus I (517) OK |
| tudati kincstár (518) OK |
| tudati ismétlés (519) OK |
| tudati gyorsítás III (520) OK |
| tudati kitérés II (521) OK |
| taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
| hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
| pszi regeneráció II (524) OK |
| vakmerőség (526) OK |
| tudati erősítés (527) OK |
| regeneráció (528) OK |
| manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
| isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
| mentális roncsolás (531) OK |
| gyűjtögető életmód (533) OK |
| tudati erősítés II (534) OK |
| pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 40 TU. szükséges még: 110 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 137 TU szükséges.) |
| varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
| a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
| tudati kontaktus II (538) OK |
| halhatatlanság (540) OK |
| a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 35 TU. szükséges még: 135 TU. |
| mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
| gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
| elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
| nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
| kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
| varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
| isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
| elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
| tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
| bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
| varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
| isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
| tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
| kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
| TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN | 788 | fokhagyma (#403) | 280 | adamantit (#627) | 900 | vámpírfog (#1221) | 4309 | isteni könnycsepp (#260) | 70 | magányos zsizsik (#1441) | 7 | törpe őskő (#633) | 2130 | áldott kő (#642) | 27 | titanit kulcs (#1811) | 179 | éjkulcs (#1777) | 700 | anguaxin váladék (#1382) | 9184 | kaja (#2) | 47 | térdeplő tülök (#1440) | 4 | ryuku rúnakulcs (#1984) | 83 | moa kártya (#1349) | 2350 | borkonyó bibe (#312) | 1215 | purifikátor háj (#269) | 2 | tűzúr csizmája (#533) | $162 | fülemüle agyar ($267) | 2060 | quwarg tojás (#360) | 200 | teriád kobak (#1461) | 310 | ezüstdarab (#326) | 300 | remák szív (#264) | 170 | azúrharmat (#1161) | 550 | Thargodan esszencia (#328) | 950 | pirkit (#153) | 2420 | kővirág gyümölcs (#1956) | 2943 | sallank karom (#128) | 420 | tinta (#101) | 430 | kaktuszbogyó (#429) | $1705 | vízionár szem ($102) | 34 | kristály kulcs (#1818) | 2611 | spiritusz (#170) | 30 | halálfej szimbólum (#1417) | 5 | moa varázsdoboz (#1133) | 21 | behemót amulett (#1872) | 150 | árvalányhaj (#1909) | 500 | tűzbimbó (#623) | 680 | csontkulcs (#74) | 575 | viharhomok (#1919) | 3 | lidérckorona (#531) | 1 | aenouth ködkürt (#1554) | 1 | fejsze (#1240) | 2 | olló (#335) | 176 | kőszem (#304) |
| A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
| 1 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | drótszőr (#37) | 1 | evaporőr háj (#105) | |||
| 1 | ezüstdarab (#326) | 1 | galachmit (#310) | 15 | gyöngymangó (#135) | |||
| 5 | isteni könnycsepp (#260) | 2 | jegesmedve bunda (#1067) | 2 | kaja (#2) | |||
| 1 | kőszem (#304) | 1 | pular kristály (#239) | 1 | ramit kő (#226) | |||
| 1 | szvó-ektoplazma (#151) | 3 | téfea-agy (#172) | 2 | Thargodan esszencia (#328) | |||
| 3 | tinta (#101) | 1 | varkaudar csont (#1113) | |||||
| EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
| 1643 | arany (#50) | 3 | borkonyó bibe (#312) | 1 | bundás kabát (#1068) | |||
| 1 | kvazár (#244) | 6 | madártoll (#112) | 1 | mágusszelence (#1076) | |||
| 4 | ragasztó (#83) | 7 | rákfatty váladék (#333) | 3 | spiritusz (#170) | |||
| 1 | tudás gyöngye (#522) | 287 | víz (#27) | 1 | vizestömlő (#3) | |||
| 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | |
| 71 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| 72 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| 73 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| 74 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| 75 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| 76 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| 77 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| 78 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|