Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. dec. 20. 9h:14' EZ A 391. JÁTÉKHETED, 391. FORDULÓD 392. játékheted kezdete: dec. 26. A következő fordulódat legkorábbana 392. játékhéten tudjuk betáplálni. EXT - Már megkaptad az extra fordulót! E-mail! |
KALANDOZÓ: #1671 SZÁMLA : XXXX |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy armageddon varázslattal köszöntöd a másikat. 385 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Teljesítettél egy isteni küldetést! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Ellenfeled könnyedén félreüti! A lény gyors egymásutánban néhány sallank nyilat lő ki rád. 106 életpontot sebződsz. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a kentaurusz jobb vállát. (6 támadással 472 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+95 életerő). A mantikór roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (29 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 68 életpontot sebeztél. 21 életpontot gyógyultál. Cápafoggal megkarcolod a kentaurusz testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A mantikór megmarja ellenfeledet. (3 életpontot sebezve.) Ellenfeled 10 pontot sebződik a pestisaurától. A kentaurusz szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). A szörny megtipor. 75 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 íjászkence. Szereztél 3 sallank nyilat. [sallank nyíl ládikóba-> (183,31)-> 9 arany, -2 ÉP] 5160 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1004, sebződés: 203, gyógyulás: 140, összesen: -63 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 12. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 24. varázslatot a 23. varázslatot a 78. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 137. varázslatot a 88. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 75. varázslatot |
* 5. KP: | kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat a 820. tárggyal |
* 6. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 364. varázslatot a 19. varázslatot |
* 7. KP: | használod az 1546. tárgyat |
* 8. KP: | elmormolod a 210. varázslatot a 209. varázslatot a 220. varázslatot |
* 9. KP: | elmormolod a 165. varázslatot az 53. varázslatot |
vv 161 | elmormolod a 161. varázslatot |
h 697 500 | használod a 697. tárgyat |
vps 100 | VP spórolása: 100 |
ext | visszadátumozás kérelem |
ef 3 | energia fejlesztése 3 |
kld 20 | küldetés végrehajtása 20 |
be 750 | bemész a 750. épületbe |
m 1 8 6 | mozogsz északkeletre, északra, nyugatra |
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy armageddon varázslattal köszöntöd a másikat. A támadás sajnos hatástalan volt. (védelem tűz ellen tette ezt számára lehetővé.) Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled méregfelhő II varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod az ősdentor fejét. (6 támadással 461 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+93 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 69 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal kicsit megsebzed az ősdentor testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A pestisaura 4 ép-t sebez. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+8 ÉP). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 dentor bőrt. 4469 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy szúrófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 577, sebződés: 39, gyógyulás: 119, összesen: +80 ÉP}
(Továbbmész...) [205,34] Síkság, továbbra is csak síkság. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy ősdentor. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy armageddon varázslattal köszöntöd a másikat. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. (védelem tűz ellen védte meg a nyomorultat.) Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Ellenfeled könnyedén félreüti! Elszántan a másikra rontasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd az ősdentor fejét. (6 támadással 465 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+94 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 85 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal épp hogy megszúrod az ősdentor fejét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Ellenfeled 10 pontot sebződik a pestisaurától. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Az ősdentor összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 dentor bőrt. 4469 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 606, sebződés: 20, gyógyulás: 117, összesen: +97 ÉP}
Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (10 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a ragyás burástya ragyás testét. (2 támadással 144 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 86 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal felnyársalod a ragyás burástya ragyás testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Ellenfeled 7 pontot sebződik a pestisaurától. A ragyás burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! A ragyás burástya farkával melletted a levegőbe suhint. A ragyás burástya elhibázza az ütést csápjával. A ragyás burástya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 841 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 281, sebződés: 10, gyógyulás: 43, összesen: +33 ÉP}
(Továbbmész...) [204,34] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Nem messze tőled három szarka veszekszik valami fénylő kavicsdarabon. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Fairlight rúnaköve. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy malmot. Jártadban-keltedben egy középkorú, ember férfit pillantasz meg, amint egy gabonával megrakott, kétkerekű kordét vonszol a malom irányába. Mikor észrevesz, odahagyja a kordét, és futva indul feléd. Közben hevesen integet. Mi tagadás, eléggé komikus látványt nyújt, ahogy karikalábain feléd kacsázik. Fújtatva áll meg előtted, lekapja kalapját, és mélyen meghajol.
- Jaj, de jó, hogy találkoztunk! Raiának hála! Biztosan ő vezetett az utamba, végtelen irgalmában. Nagy nyomorúságunk van, segíts nekünk! - lihegi könyörgőre fogva. Sietve megnyugtatod, hogy az égieknek semmi köze ahhoz, merre tartasz, és te máris mennél, de aztán a kíváncsiság nem hagy nyugodni. Rákérdezel, miben lehetnél a segítségére. - Nem messze ide, délnyugatra van a tanyám, és a földecském. Nem sokat terem, de nekem, meg a családnak épp elég. Mindeddig semmi baj nem volt, de idén nagy veszedelembe kerültünk! Délre, túl a fesztuini csatamezőn, van egy nagy erdő, ahol teljesen fekete vadak élnek. Biztosan hallottál már róluk. Ezek zulubabák, vagy mik. Egy holdhónappal ezelőtt elkóborolt a tehénkénk, és betévedt az erdőbe, aztán ott lelegelt valami szent virágot. Bosszúból a vadak sámánja megátkozott minket, és most nézd! Négy ilyen kordéval szokott teremni a földünk, és most csak ennyi maradt! A tehénkénk is elpusztult egy hete, a tyúkok alig adnak tojást, megsavanyodott a pincében a bor, és már kezd elapadni a kutunk is. Neked igen nagy hatalmad van, ugye segítesz nekünk?
Megígéred a szerencsétlen parasztnak, hogy megfontolod a dolgot, és otthagyod. Ha tényleg ilyen komoly átok ül a tanyán, egyedül kár is odamenned - döntöd el. Jobb, ha minél több társadat magaddal viszed! [Megjegyzés: ennek a küldetésnek a teljesítéséért jóságpont jár, ha gonosz pap vagy, nem kérnek a segítségedből.] (19. többszemélyes kaland, 40 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 6, délre 3 mérföldre teljesítheted.) Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Raia hívői építették. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy kputtyintó csalán. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.
be 1204 | bemész az 1204. épületbe |
m 6 4 3 | mozogsz nyugatra, délre, délkeletre |
Egy káosz szava varázslattal köszöntöd a másikat. 181 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (5 támadással 121 életpontot sebezve.) A mantikór is bekapcsolódik a harcba. (4 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (3 támadással 224 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). A mantikór megmarja ellenfeledet. (2 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 68 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal kicsit megsebzed a tyrannoszaurusz rex testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A mantikór támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (19 életpontot sebezve.) Ellenfeled 17 pontot sebződik a pestisaurától. A tyrannoszaurusz rex fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 57 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+12 ÉP). A tyrannoszaurusz rex még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tyrex csontot. [tyrex csont ládikóba-> (183,31)-> 30 arany, -2 ÉP] 3373 tapasztalati pontot kaptál. Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 676, sebződés: 59, gyógyulás: 75, összesen: +16 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pusztító végzet varázslat. Semmi eredménye! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Zinthurg testét. (4 támadással 106 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Elszántan a másikra támadsz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a Zinthurg ébenfekete testét. (2 támadással 150 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 91 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal felnyársalod a Zinthurg ébenfekete testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Ellenfeled 17 pontot sebződik a pestisaurától. A Zinthurg feléd harap, de sikertelenül. A Zinthurg csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). Felfénylik az esszenciavédelem! A Zinthurg karmai majdnem eltalálnak! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 5 arany és 2 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (184,32)-> 12 arany, -2 ÉP]. 1307 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 303, sebződés: 12, gyógyulás: 47, összesen: +35 ÉP}
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy Chara-din lesújt. 121 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Mnebolath rücskös testét. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-7 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 6 aranyad. A lény jeget köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (30 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel teljesen átdöföd a Mnebolath testét. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 91 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal eltalálod a Mnebolath testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő III varázslat. 138 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Ellenfeled 20 pontot sebződik a pestisaurától. A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+6 ÉP). A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-5 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 6 aranyad. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy fűszertartó. 2738 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 481, sebződés: 70, gyógyulás: 11, összesen: -59 ÉP}
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy káosz szava. 238 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Távolról varázslatlopás varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Chara-din fattya testét. (5 támadással 128 életpontot sebezve.) A mantikór megcsócsálja ellenfeledet. (15 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a Chara-din fattya bal vállát. (4 támadással 315 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). A mantikór támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (25 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 66 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal megbököd a Chara-din fattya testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A mantikór is bekapcsolódik a harcba. (11 életpontot sebezve.) Pestisaurád működik (8 ép-t sebezve). A 4 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (4 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). A 4 Chara-din fattya összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3589 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 856, sebződés: 17, gyógyulás: 88, összesen: +71 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy Chara-din lesújt varázslat. 104 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. A szilánk működik (+4 életpont). Egy háló varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a taalru póklábát. (5 támadással 132 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan a másikra támadsz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a taalru bal vállát. (3 támadással 255 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 70 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal megdöföd a taalru jobb oldalát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Pestisaurád 11 sebzést okoz. A taalru Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). A taalru Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). A taalru fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (184,32)-> 10 arany, -2 ÉP], 3 obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (184,32)-> 30 arany, -2 ÉP] és egy ezüst papi karkötő [ezüst papi karkötő ládikóba-> (184,32)-> 30 arany, -2 ÉP]. 4633 tapasztalati pontot kaptál. Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 485, sebződés: 37, gyógyulás: 81, összesen: +44 ÉP}
(Továbbmész...) [203,35] A síkságot ritka erdő váltja fel. Gyanús mozgást látsz a fák között. Tapasztalt erdőjáróként egy pillanat alatt elrejtőzöl egy alkalmas fa mögött. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Ó! Hiszen ez egy bűbájlidérc. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.
(Továbbmész...) [204,36] Még mindig az erdőben vagy. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Tapasztalt erdőjáróként egy pillanat alatt elrejtőzöl egy alkalmas fa mögött. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Azonnal rájössz, hogy egy bűbájlidérc ijesztett meg. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy Chara-din lesújt. 104 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. A szilánk működik (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy szárazság varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a zoloboo sámán testét. (5 támadással 128 életpontot sebezve.) A mantikór is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (8 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a zoloboo sámán száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2628 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 240, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
ftv 218 20 | felt. tám/véd. varázslat a 218. varázslatot a 20. szörnyet |
ftv 218 35 | felt. tám/véd. varázslat a 218. varázslatot a 35. szörnyet |
im 0 2 | imádkozol |
vpf 100 | VP elővétele: 100 |
v 96 184 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[184,61] Lakott területre érkeztél.
m 2 4 1 | mozogsz keletre, délre, északkeletre |
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Távolról villámcsapás varázslatot lő rád a másik. 20 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a részeg kalandozó jobb lábát. (5 támadással 122 életpontot sebezve.) A mantikór megmarja ellenfeledet. (3 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel teljesen átszúrod a részeg kalandozó testét. (1 támadással 75 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A mantikór is bekapcsolódik a harcba. (29 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 77 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal jól megszúrod a részeg kalandozó testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) A mantikór megmarja ellenfeledet. (5 életpontot sebezve.) A pestisaura 14 ép-t sebez. A részeg kalandozó lendületes ütése célt téveszt. A részeg kalandozó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> (185,60)-> 14 arany, -2 ÉP], 2 arany és egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (186,61)-> 6 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 1796 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 370, sebződés: 26, gyógyulás: 1, összesen: -25 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy Chara-din lesújt varázslatot dobsz ellenfeledre. 130 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Semmi eredménye! Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az őrült varázsló hosszú szakállát. (4 támadással 106 életpontot sebezve.) A mantikór megmarja ellenfeledet. (10 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy rókafarok és 7 spiritusz. 2655 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 246, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [8 pontot használtál fel, van még 2.]
be 639 300 100 | bemész a 639. épületbe |
be 639 300 150 | bemész a 639. épületbe |
be 639 300 200 | bemész a 639. épületbe |
be 639 400 200 | bemész a 639. épületbe |
* 1. BP: | elmormolod a 75. varázslatot |
* 2. BP: | építed az 534. tárgyat 2 pontért |
* 3. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
* 4. BP: | használod a 449. tárgyat |
* 5. BP: | elmormolod a 202. varázslatot |
* 6. BP: | használod az 522. tárgyat a 147. tárgyat a 449. tárgyat |
* 7. BP: | elmormolod az 54. varázslatot |
Erő: | 47 (75) | Szint: | 35 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 103 cm |
IQ: | 47 (64) | Támadás: | 58 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 33 kg |
Ügyesség: | 47 (64) | Védekezés: | 98 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 32/32 év |
Egészség: | 47 (56) | Életpont: | 743/957 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 59 (78) | Varázspont: | 1440/142 | Pénz: | 7310 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 21/0 | Pszi pont: | 162/238 | Halhatatlanság: | 7 % | EFejl: | 17 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 10/4 | ökölvívás: | 1/63 | szúrófegyverek: | *37/100 (+2%) |
vágófegyverek: | 4/48 | ütőfegyverek: | 23/17 | dobófegyverek: | 33/52 (+2%) |
Feltételes fegyverváltás: vámpírölő (#951) (120%) << Mjölborg kalapácsa (#523) (180%) << vámpírölő (#951) (120%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); vas dobónyíl (#189) (15 -997.); tolmokov-koktél (#351) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
A negatív esszencia épp vámpírölő fegyverre kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 35/51 (+48%) | 2. nyomkövetés: | 69/19 (+27%) | 3. lopás: | 58/23 |
4. mászás: | 9/14 (+8%) | 5. csapdakészítés: | 24/92 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 64/27 |
7. gyógyítás: | 90/86 | 8. titkosírás: | 6/0 | 9. felderítés: | 29/26 (+6%) |
10. szörnyidomítás: | 23/44 | 11. teológia: | 106/82 (+65%) | 12. taumaturgia: | 64/94 (+5%) |
13. szerencsejáték: | 29/25 | 14. versengés: | 25/85 | 15. zene: | 3/36 |
16. szörnyismeret: | 31/96 (+34%) | 17. pszi: | *20/100 | 18. zárnyitás: | 23/96 |
19. vadászat: | 13/70 | 20. vitalitás: | 3/60 | 21. bányászat: | 28/29 |
22. úszás: | 10/3 | 23. főzés: | 11/5 | 24. csapatmunka: | 2/12 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
lopsz a gnómoktól (6) sáfrányport (#211) (1x), az emberektől (1) aranyat (#50) (3x), az elfektől (2) aranyat (#50) (3x), a törpéktől (3) aranyat (#50) (3x), az alakváltóktól (7) bármit (9x), a kobuderáktól (8) bármit (6x), a mutánsoktól (9) bármit (6x), a trolloktól (5) aranyat (#50) (10x) |
gyógyítasz 50% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 135 TVP-ért |
készítesz lótuszvirágot (#447) (max. 20 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 16) |
ősi szellem (#422), csontváz lord (#177) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), szubreális vámpír (#223) (csak egyszer), élőholt ősmágus (#179) (csak egyszer), Tb.gátló Vlagyimir (#6666) (csak egyszer), triklem drakolder (#275) (csak egyszer), óriás csontváz (#176) (csak egyszer), lélekorzó (#390) (csak egyszer), zombi mágus (#389) (csak egyszer), sötét ölész (#314) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 16) |
bűbájlidérc (#761), magnetikus praglonc (#200) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) |
böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) | tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | sorvasztás (#102, 20 VP) |
szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) |
mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
infralátás (#171, 8 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | a halál csókja (#187, 10 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | káoszcsapás (#200, 8 VP) |
rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP) | álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) | mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | káosz szava (#207, 25 VP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) | lidércidézés (#219, 30 VP) |
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | Chara-din lesújt (#223, 18 VP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | nekromanta csókja (#230, 22 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +4 vp 9 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 30 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
halálkapu (#126) | Pörhemór köre (#205) (100,44,3) | vámpirizáció (#1) | állatvédelem (#192) |
áldomás (#6) | szürkeáll. aktiv (#71) | erőpajzs I (#12) | hadiszerencse II (#24) |
jellemrejtés (#23) | láth. észlelése (#78) | tulajdonságpajzs (#26) | szemmelverés (#137) |
láthatatlanság (#76) | csupasz izom (#28) | pestisaura (#210) | hatalomvarázs (#220) |
esszenciavédelem (#165) | varázsenergia (#161) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 10) | ||||||
méregfelhő (#37), káoszcsapás (#200), Chara-din lesújt (#223), szárazság (#48), sorvasztás (#102), káosz szava (#207), élőholt pozdorja (#134), nekromanta csókja (#230) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
háló (#186) | >> | molgan (#284) | armageddon (#218) | >> | férfiak (#998) | |
armageddon (#218) | >> | nők (#999) | nekromanta csókja (#230) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 9, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
lidércidézés (#219) | >> | 35. szintű lényekre | lidércidézés (#219) | >> | nők (#999) | |
lidércidézés (#219) | >> | férfiak (#998) | fürgülés (#92) | >> | Forradásos (#674) | |
hhaar burka II (#162) | >> | 25. szintű lényekre |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +45 kg teher) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK |
mantikór (#769) (őrzi a holmidat: +26 lopás ellen) státusz: OK |
élőholt sullár (#216) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Mesés anyag a mihlanil. Hozz nekem belőle 4 darabot, és áldozd fel oltáromnál! |
2.) Hatalmas kihívás elé állítalak: látogass el a Sötét Földre és győzd le a Sötétség egy Hercegét! |
3.) A manakristályok szabályos kristályszerkezetükkel a rendet képviselik. Áldozz fel hát ötöt, ezzel is ritkítva számukat! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
5 | gyógykenőcs (#313) | 7 | kaja (#2) | 1 | lótuszvirág (#447) | |||
1 | nyílvessző (#108) | 1 | sáfránypor (#211) | 1 | szvó-ektoplazma (#151) | |||
1 | varázskő (#305) | 2 | vas dobónyíl (#189) | 4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
294 | arany (#50) | 2 | dentor bőr (#551) | 1 | fűszertartó (#210) | |||
7 | gyöngymangó (#135) | 1 | íjászkence (#1225) | 4 | isteni könnycsepp (#260) | |||
1 | mocsári penke (#148) | 1 | olló (#335) | 1 | ormánygőte csont (#21) | |||
1 | rókafarok (#124) | 7 | spiritusz (#170) | 3 | ugh méreg (#166) | |||
1 | zöld üveg (#82) |