Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2012. máj. 16. 9h:07' EZ A 40. JÁTÉKHETED, 39. FORDULÓD 41. játékheted kezdete: máj. 17. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 20 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3950 SZÁMLA : XXXX |
ext | visszadátumozás kérelem |
kpb | kezd. parancs berakása: |
v 12 | elmormolod a 12. varázslatot |
h 92 | használod a 92. tárgyat |
Marokra fogva a szöges bunkót ellenfeledre ugrasz. Szöges bunkóval iszonyatosan megcsapod a százfogú szivacsos testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütöd a százfogú testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A százfogú belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 65 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
v 6 4 | elmormolod a 6. varázslatot |
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja az uzbány nyakát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Szöges bunkóval többször eltalálod az uzbány bal vállát. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal meghorzsolod az uzbány jobb oldalát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Megcsipkedi az uzbány a jobb válladat. (3 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval többször eltalálod az uzbány pikkelyes nyakát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal meghorzsolod az uzbány testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Belecsipked az uzbány a bal karodba és a nyakadba. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az uzbány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. (ld. enc.) Eldobod az értéktelenné vált proteinfecske trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő uzbány trófeát. 380 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
(Továbbmész...) [69,-7] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Felismered a közeledőt. Csak egy púpos burástya. Nem jelenthet különösebb problémát. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a púpos burástya jobb lábát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Meglengetve a szöges bunkót ellenfeledre ugrasz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a púpos burástya zselés testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütöd a púpos burástya hosszú tojócsövét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A púpos burástya farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Letéped magadról. A púpos burástya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 287 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [69,-8] Vége a bozótosnak. Az új terep dombvidék. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy bakkura nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Meglengetve a szöges bunkót a másikra rohansz. Szöges bunkóval kegyetlenül megütöd a bakkura fekete páncélját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal eltalálod a bakkura testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A bakkura csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 bakkura bőrt. (ld. enc.) 33 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
m 8 1 1 | mozogsz északra, északkeletre, északkeletre |
Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót a másikra rontasz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kőevő testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted a kőevő testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A kőevő lendületes ütése célt téveszt. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 128 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [70,-10] A dombság átmegy hegységbe.
(Továbbmész...) [71,-11] Az alacsonyhegység átvált magashegységbe.
m 2 | mozogsz keletre |
be 33 | bemész a 33. titkos labirintusba |
lm 2 905 3 | mozogsz 2 905 3 |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a vadtroll ragyás bőrét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót ellenfeledre rohansz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a vadtroll jobb lábát. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted a vadtroll jobb lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Karmaival a vadtroll megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A vadtroll belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Furcsa dolog történik: a troll teste kővé válik, majd felrobban (-3 életpont). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 221 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver). Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
ov | óvatosságod: |
lm 5 10 1 | mozogsz 5 10 1 |
Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót a másikra támadsz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a zombi foszladozó testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod a zombi foszladozó testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Karmaival a zombi megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a zombi foszladozó testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal iszonyatosan megcsapod a zombi foszladozó testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A zombi karmai majdnem eltalálnak! Véres nyál csordul ki a zombi száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 32 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Marokra fogva a szöges bunkót a másikra rontasz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a zombi rotható húsát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal eltalálod a zombi rotható húsát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Karmaival a zombi megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a zombi rotható húsát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod a zombi foszladozó testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A zombi karma a fejed mellett suhan el! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
32 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a szőrös pók testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Meglengetve a szöges bunkót ellenfeledre ugrasz. Szöges bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a szőrös pók jobb oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod a szőrös pók testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A szőrös pók feléd sújt csáprágóival, de mellé! A szőrös pók összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. (ld. enc.) 231 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
f 152 | kísérletezel a 152. tárggyal |
f 34 | kísérletezel a 34. tárggyal |
bpb | bef. parancs berakása: |
h 147 | használod a 147. tárgyat |
SZÁZFOGÚ (53. SZÖRNY) Ez a hatalmas, hólyagszerű, négy lábon álló szörny méltán kapta nevét: Testének nagy részét egy óriásira kinyitható száj foglalja el, rengeteg foggal. Mivel otromba lábain aránylag nehezen tud mozogni, ezért hajszálvékony csápjait használja arra, hogy az áldozatot megharapható közelbe húzza. Leginkább sötét, nyirkos helyeken szeret tenyészni. |
UZBÁNY CSŐR (169. TÁRGY) Egy uzbány legyilkolása után kézenfekvő, hogy közelebbről is megvizsgálja az ember, miért is öli halomra oly könnyedén a különösen erős ugh mérget használó lényeket is. No igen, a csőr az oka! A kemény szarucsőr teljesen ellenálló minden méreggel szemben, az uzbány könnyedén át tud fúrni vele a méregtől átitatott szerveken keresztül a belső, ehető részekig. Kézenfekvő az ötlet - ha legközelebb valami erősebb mérgű lénnyel találkozol, meg kéne próbálni a farkáról/csáprágójáról/stb. lecsöpögő folyadékot felfogni bele. Ránézésre úgy tizenkét csepp ugh mérget lehet felfogni egy csőrben. |
BAKKURA (52. SZÖRNY) Képzelj el egy hatalmasra nőtt csíbort, amelynek több száz, de egészen parányi lába van alul, és két hatalmas, fekete csápja elöl. Ez a bakkura, a dombos vidékek különös ragadozója. A csápok természetesen nem díszítőelemként szolgálnak: ezekkel szorongatja meg a bakkura áldozatát annyira, hogy az elájuljon vagy elpusztuljon. Ezután rámászik az áldozatra, most már védtelen hasát mutatva, és leereszti az emésztőcsövét, amin keresztül szép lassan felszívja a számára ehető részeket. Puha, ámde rugalmas bőre ellen talán legjobb a vágófegyver. |
BAKKURA BŐR (95. TÁRGY) A bakkura leölésével megnyúzhatod, és elteheted a puha, de alaktartó fekete bőrt későbbi használatra. Persze számíts rá, hogy a bőr nyílt helyen való mutogatásával nem fogod más bakkurák rokonszenvét elnyerni... |
BIBIRCSÓK-ÓRIÁS (120. SZÖRNY) A bibircsók-óriás a vadtrollnál nagyobb, szőrös-ragyás primitív humanoid teremtmény. Távolról nagyobb köveket dobál ellenfelére, majd közel rohanva, bunkójával péppé veri azt. Hatalmas csapásaival előfordulhat, ha elég nagyot sebez, hogy bezúzza pajzsodat, sisakodat, páncélodat vagy bal kézben tartott másodlagos fegyveredet. Minden fegyver egyformán hatékony ellene, csak győzzed leverni tengersok életpontját. Ha megölöd, érdemes kőkéssel nekiesni az irhájának, mert a bőrbe bevarrva sokszor aranyat találhatsz. |
ZOMBI (49. SZÖRNY) A "friss" (néhány hónapos), még rothadás állapotában levő hullák animálása, életre keltése a nekromanták egyik kedvenc szórakozása. Az igen visszataszító és büdös élőholt szolgák egyébiránt hasznosak: fáradhatatlan moráljuk és a fájdalom teljes ignorálása félelmetes harcosokká teszi őket. Sajnos, a sikeres harcos másik alapvető feltétele, a tudat és motiváltság teljesen hiányzik belőlük, ezért egy éles vagy szúrófegyverrel aránylag hamar fel lehet őket aprítani. Leginkább mocsarakban és romok közt találkozhatsz velük. |
VASKULCS (183. TÁRGY) Szépen szaporodó kulcsgyűjteményedben ez az egyszerű nyelű, de bonyolult tollazatú álkulcs jól fog mutatni. Sok ajtó van, amelyet ezzel ki tudsz majd nyitni. |
SZŐRÖS PÓK (100. SZÖRNY) A sűrű erdők mélyén lapulnak a hatalmas testű ocsmány szőrös pókok. Nagy, ragadós, vastag szálú hálókat szőnek a fák közé. Ha a göcsörtös, ősi fák között barangoló kalandozó beleragad egy ilyenbe, valószínűleg lemondhat az életéről - a szőrös pók tehetetlenül vergődő ellenfelébe élvezettel pumpálja a zöldes, maró mérget. Előfordulhat az is, hogy egy labirintus mélyén találkozol szőrös pókkal. Puha, ruganyos testét legkönnyebben vágó és szúrófegyverrel pukkanthatod ki. |
UGH MÉREG (166. TÁRGY) Az ugh méreg jóval erősebb a gyenge méregnél, kiválasztása is rettentően nagy elővigyázatossággal, egy uzbány csőr felhasználásával kell, hogy történjen. Egy kavadu lebenyt vagy más tartót szinte azonnal szétmarna, amikor egy mérges csípésű lény fogáról vagy fullánkjáról lecseppen, de ebben a tartóban biztonságosan tárolhatod. Az ugh méreggel csak nagyon kevés fegyvert lehet bekenni, mert a legtöbb anyagot azonnal tönkreteszi. Hogy melyik az a fegyver alapanyag, amely ellenálló az ugh méreggel szemben, arra neked kell rájönnöd. Az ugh méreg hatása azonnali. |
SZVÓ-EKTOPLAZMA (151. TÁRGY) Ha elpusztítasz egy szintszívót, és képes vagy leküzdeni a határtalan undort, amit a borzalmas bűzt árasztó tetem megérintése okoz, akkor kivághatod a test közepén még mindig pulzáló szvó-ektoplazmát. Ez a kocsonyás matéria félelmetes varázserővel bír, ha sötét lelkű papok kezébe kerül, és a megfelelő varázslathoz felhasználják. |
GRÁKÓBŐR (41. TÁRGY) Legyőzve egy grákó denevért, és megnyúzva a késeddel, hozzájuthatsz a grákó vékony, de nagyon ellenálló, rugalmas bőréhez. Ezt a nagyon finom anyagot valószínűleg valamilyen kisebb tárgy készítésekor fogod tudni felhasználni. |
KIS VASPAJZS (159. TÁRGY) A kis vaspajzs az egyik legegyszerűbb tárgy, amit vasból lehet készíteni. Előállításához szükség van öt vasércre, amelyet egy vaskohónál, tíz pirkittel felfűtve, egy kőkalapáccsal dolgozhatsz meg. Ahhoz, hogy ezt a 6-os védettséget nyújtó tárgyat meg tudd csinálni a KT 159 paranccsal, 40 TVP elköltésével, legalább 3-as bányászat szakértelem szükséges. |
Erő: | 17 (19) | Szint: | 10 | Merészség: | 4/5 | Magasság: | 119 cm |
IQ: | 17 | Támadás: | 9 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 68 kg |
Ügyesség: | 10 | Védekezés: | 17 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 65/65 év |
Egészség: | 20 | Életpont: | 159/151 | Jellem: | semleges (+3) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 12 | Varázspont: | 50/1 | Pénz: | 20 arany | Kép. pont: | 6 |
Tudatpont: | 12/2 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 4/82 | vágófegyverek: | 1/13 | ütőfegyverek: | 10/32 (+48%) |
dobófegyverek: | 8/9 (+24%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); ubuk dobónyíl (#138) (5 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
72,65 mezőn táborozol |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 5/14 (+11%) | 2. nyomkövetés: | 10/45 (+27%) | 3. mászás: | 2/42 (+11%) |
4. csapdakészítés: | 4/69 (+14%) | 5. csapdaészlelés: | 1/32 (+28%) | 6. gyógyítás: | 8/4 |
7. titkosírás: | 1/11 | 8. felderítés: | 1/19 | 9. teológia: | 3/91 (+14%) |
10. taumaturgia: | 1/23 | 11. zene: | 2/10 | 12. szörnyismeret: | 1/20 (+20%) |
13. zárnyitás: | 5/21 (+15%) | 14. vadászat: | 5/24 | 15. bányászat: | 13/42 (+94%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 2 darabot, csak egyszer), móri gyümölcsöt (#116) (max. 1 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 2 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 6 darabot ) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 7, max: 12) |
manifesztátor (#124), technokolin (#50), süvítő rája (#113), fabontó szójer (#71), fémbontó szójer (#150), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
erőpajzs I (#12) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
6. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A következő áldozat egy bronzpáncél kell, hogy legyen. |
2.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank. |
3.) Hozz egy grifftojást. |
HŐSTETTEID |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) kasztropl. trafó (145) kaszt.kiteljesedés (166) kasztrop.kitágulás (197) önismeret (236) a butaság ára (273) fejleszt.gyümölcse (292) az élet forrása (337) illúziópáncél (354) az ősök hite (362) az ügyess. jutalma (377) időfolyamok (394) testvéri segítség (411) csillagapród idézés (412) Tudati képességfa: tudati portya (501) belefejlesztettél: 13 TU. szükséges még: 17 TU. auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 969 TU szükséges.) kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
Összsúly: 48.48 kg | Megterheltség: 101% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 149% alatt van. | |
Még 99 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | aranypikkely (#415) | 1 | fáklya (#36) | 2 | ubuk dobónyíl (#138) | |||
3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | bakkura bőr (#95) | 1 | fekete gyöngy (#99) | 1 | grákóbőr (#41) | |||
5 | kaja (#2) | 3 | óndarab (#85) | 6 | rézdarab (#70) | |||
1 | rézkulcs (#75) | 1 | szvó-ektoplazma (#151) | 3 | ugh méreg (#166) | |||
1 | uzbány csőr (#169) | 1 | vaskulcs (#183) |