Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. jún. 23. 9h:07' EZ A 1146. JÁTÉKHETED, 39. FORDULÓD 1147. játékheted kezdete: jún. 27. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1854 SZÁMLA : XXXX |
cir 63 | vándorcirkusz látogatása 63 |
p 64 | használod a 64. pszi képességet |
m 3 | mozogsz délkeletre |
Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 36 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az alpesi tehén lila foltos testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Rövid karddal megvágod az alpesi tehén lila foltos testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Kőkéssel megkarcolod az alpesi tehén jobb hátsó lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Időben félreugrasz az alpesi tehén rúgása elől. Az alpesi tehén most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 kaját. 376 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 37 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az uzbány pikkelyes nyakát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Rövid karddal végigvágod az uzbány pikkelyes nyakát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Kőkéssel megcsapod az uzbány pikkelyes nyakát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Belecsipked az uzbány a bal karodba és a nyakadba. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az uzbány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 406 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [107,87] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Ezeket az elszórt dombokat együttesen Ibin domnoknak hívják. Régen királyok temetkeztek itt. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy mélységi grittang közeledik. {támadása: 7.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 47 életpontot sebeztél. Véres nyál csordul ki a mélységi grittang száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 227 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 vas dobónyíl. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. Vad csatakiáltással, felemelve a rövid kardot a másikra rontasz. Rövid karddal többször mélyen végigmetszed a dombi yeti bal karját. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Kőkéssel megvágod a dombi yeti otromba fejét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A dombi yeti leken néhány pofont. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A dombi yeti megtaszít agyarával. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 878 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [107,88] Még mindig dombos terepen vagy. Felfedeztél egy kazmárt. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy északi aurach lehet. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 32 életpontot sebeztél. Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Megmarkolva a rövid kardot ellenfeledre ugrasz. Rövid karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az északi aurach testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Kőkéssel felnyitod az északi aurach tömpe orrát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Az északi aurach belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 aurach fogat. 446 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
m 3 4 5 | mozogsz délkeletre, délre, délnyugatra |
Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 27 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az uzbány bal szárnyát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Megmarkolva a rövid kardot ellenfeledre támadsz. Rövid karddal többször mélyen végigmetszed az uzbány pikkelyes nyakát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Kőkéssel megvágod az uzbány bal szárnyát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Apró csípést ejt rajtad az uzbány csőrével. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az uzbány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 406 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
(Továbbmész...) [108,90] A terület, amelyre érkezel, kiégett pusztaság. A fekete földből itt-ott zöld fűszálak dugják elő fejüket, de egyébként minden halott. Néhány éven belül talán a természet helyre tudja hozni azt, amit az ember tönkretett. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy FlyXan egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Úgy gondolod, hogy a közeledő piromenyét nem jelenthet komoly veszélyt. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 40 életpontot sebeztél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 248 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a pordémon portestét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Villámgyorsan félrepördülsz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Rövid karddal párszor kilyukasztod a pordémon jobb karját. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Kőkéssel megkarcolod a pordémon bal oldalát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A pordémon mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Rövid karddal végigvágod a pordémon testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Kőkéssel kicsit megvágod a pordémon testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A pordémon Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. A pordémon összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Magad mögé lököd a pitiáner kérődző etra trófeát, és kiszedsz egy pordémon trófeát. 1 070 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [107,91] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, zöld bokrokkal és cserjékkel benőtt síkság.
m 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra |
Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 38 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az uzbány testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Az uzbány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 406 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [105,93] Egy sejtelmes, baljós sűrű erdőbe érsz a síkságot elhagyva. Látsz egy phua-kúpot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
kut 5 | kutatsz 5 pontért |
h 238 20 | használod a 238. tárgyat |
h 147 | használod a 147. tárgyat |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 20 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 4 pontért |
szk 117 | keresed a 117. szörnyet |
Erő: | 16 (26) | Szint: | 14 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 115 cm |
IQ: | 15 (23) | Támadás: | 29 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 66 kg |
Ügyesség: | 14 (22) | Védekezés: | 24 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 67/67 év |
Egészség: | 17 (24) | Életpont: | 422/422 | Jellem: | semleges (+3) | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 26 (36) | Varázspont: | 265/102 | Pénz: | 30959 arany | Kép. pont: | 4 |
Pszi pont: | 12/1 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 6 | vágófegyverek: | 13 | dobófegyverek: | 7 |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
105,93 mezőn táborozol |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 655 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 5 | 2. nyomkövetés: | 7 | 3. mászás: | 3 |
4. csapdakészítés: | 7 | 5. csapdaészlelés: | 1 | 6. gyógyítás: | 2 |
7. titkosírás: | 1 | 8. felderítés: | 1 | 9. szörnyidomítás: | 1 |
10. taumaturgia: | 15 | 11. zene: | 7 (+1) | 12. szörnyismeret: | 4 |
13. pszi: | 2 | 14. zárnyitás: | 1 | 15. vadászat: | 4 |
16. bányászat: | 1 | 17. főzés: | 1 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 0 | |||
6. regeneráció: 4 | 10. vp regeneráció: 2 | 11. kincskeresés: 4 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
készítesz szárnyas hernyót (#69) (max. 1000 darabot, csak egyszer), borkonyó bibét (#312) (max. 1000 darabot, csak egyszer) |
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 60 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
pszi elementál (#221), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | gigaököl (#49, 16 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
pszi-ernyő (#64) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
villámcsapás (#50) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör;) státusz: OK |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
7 | drótszőr (#37) | 2 | vas dobónyíl (#189) | 13 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
3 | aurach fog (#657) | 2 | kaja (#2) | 1 | ormánygőte csont (#21) | |||
2 | pirkit (#153) | 3 | spiritusz (#170) | 5 | szárnyas hernyó (#69) | |||
3 | uzbány csőr (#169) |
104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | |
83 | |
|
|
|
|
|
84 | |
|
|
|
|
|
85 | |
|
|
|
|
|
86 | |
|
|
|
|
|
87 | |
|
|
|
|
|
88 | |
|
|
|
|
|
89 | |
|
|
|
|
|
90 | |
|
|
|
|
|
91 | |
|
|
|
|
|
92 | |
|
|
|
|
|
93 | |
|
|
|
|
|
94 | |
|
|
|
|
|