Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2009. máj. 18. 9h:14' EZ A 564. JÁTÉKHETED, 389. FORDULÓD 565. játékheted kezdete: máj. 23. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2765 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 12. varázslatot a 28. varázslatot a 188. varázslatot |
* 2. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 3. KP: | elmormolod a 182. varázslatot a 71. varázslatot a 72. varázslatot |
* 4. KP: | leveszed/lerakod a 309. tárgyat a 956. tárgyat |
* 5. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1375. tárgyat az 1676. tárggyal az 1368. tárgyat |
* 6. KP: | leveszed/lerakod a 254. tárgyat az 511. tárgyat |
* 7. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1322. tárgyat a 722. tárggyal a 820. tárgyat |
* 8. KP: | elmormolod az 53. varázslatot a 224. varázslatot a 86. varázslatot |
* 9. KP: | használod a 745. tárgyat az 1101. tárgyat az 1100. tárgyat |
* 10. KP: | elmormolod a 377. varázslatot a 88. varázslatot a 138. varázslatot |
ftv 266 34 | felt. tám/véd. varázslat a 266. varázslatot a 34. szörnyet |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
fog 779 219 | elfogod a 779. szörnyet a 219. tárggyal |
v 84 779 | elmormolod a 84. varázslatot |
kb 500 3 | kiveszel a bankból az 500. tárgyat (3 darabot) |
im 0 2 | imádkozol |
m 8 7 7 | mozogsz északra, északnyugatra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [244,46] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy bo'adhun csapás varázslat. 550 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a smaragdgólem jobb lábát. (6 támadással 267 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Megmarkolva a Fókuszpengét ellenfeledre rontasz. Fókuszpengével mély sebeket nyitva megvagdosod a smaragdgólem testét. (3 támadással 255 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Transzformálsz! (+25 varázspont.) {GYD:} Kyorgölő késsel kicsit megsebzed a smaragdgólem testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Mielőtt észbe kapnál, a smaragdgólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 196 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8986 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1118, sebződés: 196, gyógyulás: 70, összesen: -126 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy bo'adhun csapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 550 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sötét halál varázslatot. Semmi hatás! Egy sötét halál varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
4251 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 550, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
(Továbbmész...) [243,45] A síkságot ritka erdő váltja fel. Egy lekötözött Főnixet árnymanó gyerekek sav csepegtetésével kínoznak. Ha segíteni akarsz, költs el 1 TVP-t! (52. jellempróba). Észreveszel egy oltárt. Sheran híveié. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy veszett gorilla közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról jégoszlop varázslatot lősz a másikra. 189 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a veszett gorilla testét. (6 támadással 271 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Nem tudod leküzdeni a hányingert: kábán könnyítesz magadon. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a veszett gorilla megtépázott szőrét. (5 támadással 473 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+95 életerő). Transzformálsz! (+47 varázspont.) {GYD:} Kyorgölő késsel jól megszurkálod a veszett gorilla testét. (3 támadással 146 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Transzformálsz! (+14 varázspont.) A veszett gorilla mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 87 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Iszonyatos erővel kezdi el a szörny a testedet összepréselni. 559 életpontot vesztettél. A veszett gorilla beleharap a kezedbe. (1 támadástól 120 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-7 támadás.) Kí energiáidat koncentrálod, és megindítasz egy támadást, amelynek eredménye egy Élet-Halál érintés lesz. Ököllel többször eltalálod a veszett gorilla csapzott bundáját. (4 támadással 366 életpontot sebezve.) Te 45 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetően. Vámpirizálsz (+74 életerő). Transzformálsz! (+36 varázspont.) {HD:} Kyorgölő késsel kicsit megsebzed a veszett gorilla testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) A veszett gorilla Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 52 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a veszett gorilla, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 94 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7381 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Elmormoltad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1496, sebződés: 912, gyógyulás: 263, összesen: -649 ÉP}
m 7 | mozogsz északnyugatra |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. 182 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a veszett gorilla testét. (6 támadással 263 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Hatalmasat okádsz: semmi sem marad a gyomrodban! Elszántan a másikra rontasz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a veszett gorilla testét. (6 támadással 553 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+111 életerő). Transzformálsz! (+55 varázspont.) Kyorgölő késsel megdöfködöd a veszett gorilla megtépázott szőrét. (3 támadással 148 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Transzformálsz! (+14 varázspont.) Mielőtt észbe kapnál, a veszett gorilla megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 70 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A veszett gorilla beleharap a kezedbe. (1 támadástól 115 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-7 támadás.) Ököllel párszor keményen megütöd a veszett gorilla testét. (3 támadással 280 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). Transzformálsz! (+28 varázspont.) {FM:} Kyorgölő késsel megérinted a veszett gorilla bal lábát. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) A veszett gorilla mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 62 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Előremozdulva, a veszett gorilla kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 129 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-7 támadás.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7439 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Létrehoztad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1477, sebződés: 376, gyógyulás: 217, összesen: -159 ÉP}
be 691 | bemész a 691. épületbe |
v 198 232 36 | elmormolod a 198. varázslatot |
[232,36] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy ősi rúnatornyot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Leah hívői építették. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Chardonnay orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Felfedeztél egy gyilkos csalánt. Felfedeztél egy szent tölgyfát.
(Feltételes mászás:) Felcsatolod a mászó-karpereced, majd nekiveselkedsz az ősi rúnatorony megmászásának. Nem egyszerű! Eltelik egy-két óra, amíg sikerül feljutnod a piramis tetejére (vagy aljára???). Remegő térdekkel, de izgatottan nézel körül. Az ősi rúnatorony tetejéről messzire ellátni, Ghalla alant elterülő tájaira. Biztosnak tűnik, hogy réges-régen őrhelyként használták ezt a helyet. Hirtelen megmozdul alattad a föld, és hangos recsegéssel beomlik alattad. A sötét teremben, ahova jutottál, már nem vagy egyedül. Egy púpos zsokarg!
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 89 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a púpos zsokarg nyakát. (6 támadással 266 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Hatalmasat okádsz: semmi sem marad a gyomrodban! Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Megmarkolva a Fókuszpengét a másikra ugrasz. {FM:} Fókuszpengével kegyetlenül összevagdalod a púpos zsokarg bal lábát. (4 támadással 344 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+69 életerő). Transzformálsz! (+34 varázspont.) {FM:} Kyorgölő késsel jól megszurkálod a púpos zsokarg bamba pofáját. (2 támadással 97 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) A púpos zsokarg mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 72 életpontot vesztesz.) Néhány döfést ejt rajtad a púpos zsokarg agyarával. (2 támadástól 47 életpontot vesztesz.) A púpos zsokarg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 áldott kő. 4685 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 796, sebződés: 119, gyógyulás: 95, összesen: -24 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 275 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a tleikan házőrző csupacsáp fejét. (6 támadással 272 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel párszor keményen megütöd a tleikan házőrző testét. (5 támadással 479 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+96 életerő). Transzformálsz! (+47 varázspont.) {KCC:} Kyorgölő késsel gyengén megszurkálod a tleikan házőrző bal vállát. (3 támadással 146 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Transzformálsz! (+14 varázspont.) A tleikan házőrző csápja lecsap a bal karodra. (1 támadástól 170 életpontot vesztesz.) Előremozdulva, a tleikan házőrző kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 183 életpontot vesztesz.) Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tleikan házőrző testét. (5 támadással 580 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+117 életerő). Transzformálsz! (+56 varázspont.) Kyorgölő késsel kicsit megsebzed a tleikan házőrző csupacsáp fejét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A tleikan házőrző csápja lesújt a bal csípődre. (1 támadástól 201 életpontot vesztesz.) A tleikan házőrző fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 166 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a tleikan házőrző száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8590 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 1801, sebződés: 720, gyógyulás: 259, összesen: -461 ÉP}
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
(Továbbmész...) [232,34] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Találsz egy kristálypalotát. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Utad során felfedezel egy oltárt. Fairlight híveié.
(Feltételes mászás:) A bolygó történetének páratlan eseményéhez látsz hozzá: mászni kezdesz fölfelé a palota oldalán tapadókorongos karpereceid segítségével! Kétszer is majdnem lezuhansz, de a tapadókorongok erősek. Végül felérsz, és odafent találsz egy csini kis házikót, amelynek ablaka nyitva van. Bemászol! Gyönyörű! Idebenn minden tündöklik, és fanfárok hangját hallod. No lássuk, van-e valami mozdítható! Valami megmoccan a terem túlsó végében. Egy átokmurgattyú!
Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Meglengetve a Fókuszpengét a másikra rontasz. {FM:} Fókuszpengével többször mélyen végigmetszed az átokmurgattyú bal lábát. (2 támadással 169 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {FM:} Kyorgölő késsel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az átokmurgattyú testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Az átokmurgattyú feléd szúr agyarával, de nem talál. Az átokmurgattyú meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szopókövet. Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. 929 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 218, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A lény elbűvölően rád mosolyog! Ellenállsz a gonosz bűbájnak! Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét ellenfeledre rohansz. {FM:} Fókuszpengével kegyetlenül összevagdalod a nanda testét. (3 támadással 244 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). {FM:} Kyorgölő késsel megdöföd a nanda testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A nanda belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A nanda most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
2016 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 294, sebződés: 3, gyógyulás: 62, összesen: +59 ÉP}
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeledre Tharr haragja varázslatot lősz. 68 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-6 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (31 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Megmarkolva a Fókuszpengét a másikra rontasz. {FM:} Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a Mnebolath fejét. (2 támadással 160 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {FM:} Kyorgölő késsel megdöföd a Mnebolath kutyafejét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) A Mnebolath csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-8 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A Mnebolath még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (184,32)-> 10 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2188 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 279, sebződés: 52, gyógyulás: 2, összesen: -50 ÉP}
(Továbbmész...) [232,33] Továbbra is síkságon vagy. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp. Észreveszel egy ősi rúnatornyot. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Raia hívei emelték. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Bohmer Kair hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy gyilkos csalánt.
(Feltételes mászás:) Hunyorogva nézed a föléd magasodó rúnatorony falait, míg meg nem pillantod az apró mélyedéseket, melyekbe kapaszkodva elkezdhetsz mászni. Sokszor csak egy hajszálon múlik, hogy nem zuhansz le a mélybe. Félve mászol tovább ilyenkor, s csak akkor könnyebbülsz meg, amikor átmászol az építmény tetőt szegélyező peremén. Az eléd terülő látvány fenséges, megcsodálhatod Ghalla messzi földjeit. Miközben egy félelmetes üvöltés tölti be a levegőt, beszakad alattad a rúnatorony teteje. Egy sötét terembe zuhansz, és alig tápászkodsz fel, amikor egy óriásira nőtt alak ront neked. Egy púpos zsokarg!
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy jégoszlop varázslatot dobsz ellenfeledre. 110 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról izomernyesztés varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a púpos zsokarg szőrös púpját. (6 támadással 271 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Elszántan a másikra rontasz. {FM:} Fókuszpengével kegyetlenül összevagdalod a púpos zsokarg bal lábát. (4 támadással 342 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+69 életerő). {HD:} Kyorgölő késsel megdöfködöd a púpos zsokarg testét. (2 támadással 100 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). A púpos zsokarg mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 94 életpontot vesztesz.) Néhány döfést ejt rajtad a púpos zsokarg agyarával. (2 támadástól 68 életpontot vesztesz.) A púpos zsokarg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4835 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 823, sebződés: 162, gyógyulás: 96, összesen: -66 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 275 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a tleikan házőrző vicsorgó pofáját. (6 támadással 267 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a tleikan házőrző vicsorgó pofáját. (6 támadással 548 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+110 életerő). {FM:} Kyorgölő késsel párszor épp hogy megérintgeted a tleikan házőrző csupacsáp fejét. (3 támadással 149 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Végighúz rajtad a tleikan házőrző a csápjával. (1 támadástól 171 életpontot vesztesz.) A tleikan házőrző fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 215 életpontot vesztesz.) Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a tleikan házőrző vicsorgó pofáját. (6 támadással 539 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+108 életerő). {FM:} Kyorgölő késsel megérinted a tleikan házőrző jobb hátsó lábát. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Végighúz rajtad a tleikan házőrző a csápjával. (1 támadástól 175 életpontot vesztesz.) A tleikan házőrző beleharap a kezedbe. (1 támadástól 189 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8905 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1828, sebződés: 750, gyógyulás: 265, összesen: -485 ÉP}
m 6 7 6 | mozogsz nyugatra, északnyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [230,32] A buckák elmaradoznak, és máris egy sűrű erdőben vagy! Észreveszel egy szabályos kör alapú, oszlopokkal határolt, lekövezett romos építményt. Középen megrongált oltár áll. A környéke - szerencsére - csöndes, és kihalt.
(Továbbmész...) [229,32] A fák sűrűsödnek, az erdő fenyegetőbbé válik. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy verg elmeszaggató közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. (ld. enc.) Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. Alattomos ellenfeled láthatatlan védekező pszivel bohóckodik. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő II varázslatot. 121 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Gyógyulsz (+2 életpont). Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agybénítás II pszit. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (köszönhetően pszi-acéltorony védelmednek.) Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a verg elmeszaggató testét. (6 támadással 263 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Megmarkolva a bronz taidert a másikra ugrasz. {GYD:} Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a verg elmeszaggató testét. (6 támadással 497 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+100 életerő). {FM:} Kyorgölő késsel többször eltalálod a verg elmeszaggató bal oldalát. (3 támadással 150 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). A verg elmeszaggató csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-4 erő forduló végéig). Csápjaival a verg elmeszaggató csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Lerázod magadról! Csápjaival a verg elmeszaggató csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 40 életpontot vesztettél. Bronz taiderrel jól megszurkálod a verg elmeszaggató jobb oldalát. (3 támadással 247 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). {HD:} Kyorgölő késsel meghorzsolod a verg elmeszaggató tekergő csápját. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A verg elmeszaggató csápol, de mindhiába. Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A verg elmeszaggató meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 37 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8404 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1329, sebződés: 181, gyógyulás: 196, összesen: +15 ÉP}
m 6 | mozogsz nyugatra |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a hegyi yeti testét. (6 támadással 270 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a hegyi yeti gyapjas testét. (5 támadással 458 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+92 életerő). {HD:} Kyorgölő késsel többször eltalálod a hegyi yeti vicsorgó pofáját. (3 támadással 150 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Mielőtt észbe kapnál, a hegyi yeti megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 82 életpontot vesztesz.) Jeges érzés járja át tested (-4 erő forduló végéig). A hegyi yeti a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 127 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 40 életpontot vesztettél. Néhány döfést ejt rajtad a hegyi yeti agyarával. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel párszor keményen megütöd a hegyi yeti testét. (2 támadással 199 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Kyorgölő késsel megérinted a hegyi yeti gyapjas testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A hegyi yeti leken néhány pofont. (2 támadástól 54 életpontot vesztesz.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-4 erő forduló végéig). A hegyi yeti fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 103 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 35 életpontot vesztettél. Agyarával a hegyi yeti a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 yetifogat. (ld. enc.) 5844 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1128, sebződés: 492, gyógyulás: 178, összesen: -314 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő II varázslat. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy szerencsétlenség varázslatot, majd rád küldi. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 ubuk dobónyíl. Ez mellément. Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Borzalmas rosszullét fog el. (182 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a testzabáló pikkelytestét. (7 támadással 599 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+120 életerő). Ellenfeled méregfelhő III varázslatot lő rád. 127 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-15 támadás). A testzabáló megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 131 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a testzabáló testét. (7 támadással 605 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+122 életerő). Ellenfeled méregfelhő III varázslatot lő rád. 151 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-15 támadás). A testzabáló harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A testzabáló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7948 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1204, sebződés: 636, gyógyulás: 250, összesen: -386 ÉP}
vv 161 | elmormolod a 161. varázslatot |
hh 1534 | használod az 1534. tárgyat |
id 779 200 | idomítod a 779. szörnyet |
szk 454 | keresed a 454. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 163. tárgyat |
* 3. BP: | elmormolod a 3. varázslatot a 83. varázslatot |
* 4. BP: | leveszed/lerakod az 1375. tárgyat |
* 5. BP: | kézbeveszed/felveszed a 309. tárgyat a 956. tárggyal |
* 6. BP: | leveszed/lerakod az 1322. tárgyat a 722. tárgyat |
* 7. BP: | kézbeveszed/felveszed a 254. tárgyat az 511. tárggyal az 533. tárgyat |
* 8. BP: | kézbeveszed/felveszed a 882. tárgyat az 1158. tárggyal |
KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián. Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül. Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata. Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik. Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége. FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni. |
JÉGISTEN AMULETT (1087. TÁRGY) Ez a szikrázó, soha el nem olvadó mágikus jégkristályból formázott amulett egyszerre hideg, mint a jégisten érintése, és forró, mint a földmélyi lávapokol. Viselőjét azonnal elemészti, ha túl gyengének találja. Ha azonban legalább 30. szintű vagy, megszelídítheted az amulettet, és szolgálatra bírhatod. Az amulett hidegalapú varázslatokkal szembeni mentődobásodat 8-cal növeli meg, valamint ad +3 védettséget és +50 max. ép-t. Ezenkívül nem kell többé félned a sarki hidegtől, nem fagyoskodsz többé - bundát sem kell viselned ahhoz, hogy védett legyél a hidegtől. |
VERG ELMESZAGGATÓ (430. SZÖRNY) Amikor a fák vastagabb ágaira tapadt bőrképződményeit megpillantod, először valamiféle növényre gyanakszol, esetleg betegségre. Ez utóbbi talán közelebb áll a valósághoz. A magukat igen jól álcázó élősködők lecsapnak mindenre, ami mozog. A pillanat törtrésze alatt lépnek mozgásba, levetik magukat a fáról, és csápjaikat az áldozatuk köré csavarva, kiszívják annak minden életenergiáját, aki a pszionikus támadásoknak köszönhetően általában bénán tűri, hogy széttépjék. Az elmeszaggató ruganyos bőrét legfeljebb szúró vagy vágófegyverrel sebezheted meg. |
HEGYI YETI (454. SZÖRNY) A hegyi yetik a dombi yetik ritka, és mindezidáig kihaltnak hitt rokonai. Csak a legmagasabb, havas hegyormok között találkozhatsz vele. Gyilkos kedvű óriásmajmok, amelyek zsákmánynak tekintenek mindent, ami náluk kisebb. És ez egy közel négyméteres majomnál tényleg szinte mindent jelent, a titánokat és óriásokat kivéve. A hegyi yetik alkalmazkodott, barna szőrű rokonát egyesek szerint az erdők mélyén is meg lehet találni. |
YETI FOG (863. TÁRGY) Ha sikerül egy hegyi yetit legyőznöd, hozzájuthatsz tompa, hátsó metszőfogához. A fogat cipelni önmagában eléggé gusztustalan, viszont egyes híresztelések szerint az esthar kutatások alatt több ilyet találtak a romok között, bizonyítva ezzel, hogy már annak idején is gyűjtötték, és minden bizonnyal használták valamire. |
Erő: | 58 (71) | Szint: | 43 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 134 cm |
IQ: | 54 (57) | Támadás: | 89 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 45 kg |
Ügyesség: | 56 | Védekezés: | 92 | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 35/36 év |
Egészség: | 52 (67) | Életpont: | 1340/783 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 5 |
Szerencse: | 51 (61) | Varázspont: | 2032/1049 | Pénz: | 2681 arany | Kép. pont: | 4 |
Tudatpont: | 28/22 | Pszi pont: | 164/226 | Halhatatlanság: | 11 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 7/52 | ökölvívás: | 35/7 (+6%) | szúrófegyverek: | 31/86 (+2%) |
vágófegyverek: | 27/50 (+9%) | ütőfegyverek: | 9/46 | lőfegyverek: | 9/3 |
dobófegyverek: | 36/63 (+5%) |
Feltételes fegyverváltás: Fókuszpenge (#639) << bronz taider (#641) << ököl (#28) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -29.); ubuk dobónyíl (#138) (30 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 47/6 | 2. nyomkövetés: | 93/96 (+8%) | 3. mászás: | 31/72 (+26%) |
4. csapdakészítés: | 34/37 (+41%) | 5. csapdaészlelés: | 29/46 (-600%) | 6. gyógyítás: | 38/22 |
7. titkosírás: | 4/21 (+11%) | 8. felderítés: | 25/80 | 9. szörnyidomítás: | 14/57 |
10. teológia: | 104/31 (+76%) | 11. taumaturgia: | 106/13 (+15%) | 12. szerencsejáték: | 2/63 (+11%) |
13. versengés: | 13/14 (+48%) | 14. harcművészetek: | 35/28 | 15. zene: | 6/70 |
16. szörnyismeret: | 47/4 | 17. pszi: | *19/100 | 18. zárnyitás: | 7/33 |
19. vadászat: | 9/67 | 20. vitalitás: | 3/86 | 21. bányászat: | 36/77 (+6%) |
22. úszás: | 9/42 | 23. főzés: | 8/25 (+11%) | 24. csapatmunka: | 1/14 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 85 | |||
1. sebzés bónusz: 3 | 10. vp regeneráció: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 65% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért csak 70. fémet, vagy jobbat |
készítesz tükröt (#43) (max. 5 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 15 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 10 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 10 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 5 darabot ) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 13, max: 16) |
szubreális vámpír (#223), csontváz lord (#177), lidércúr (#252), élőholt ősmágus (#179), noth szellem (#250), óriás csontváz (#176), halálelementál (#279), szintszívó lények (#9097), zombi mágus (#389), öregedést okozó lények (#9095), ezerszemű bestia (#288), Zinthurg (#180), Strissha (#528) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 16) |
bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
jégoszlop (#231, 24 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) |
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) |
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) |
földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
meditáció (#250, 0 VP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 50 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | Pörhemór köre (#205) (109,2,1) | vámpirizáció (#1) | áldomás II (#169) |
erőpajzs I (#12) | csupasz izom (#28) | esszenciavédelem 2 (#188) | Symulf rúnája (#182) |
szürkeáll. aktiv (#71) | mentális pajzs (#72) | óriáserő (#53) | tulajdonságpajzs (#26) |
tárgyvédelem (#178) | hadiszerencse II (#24) | papi aura (#377) | méregsemlegesítés (#14) |
varázsenergia (#161) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
30. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
élőholt pozdorja (#134), villámcsapás (#50), jégoszlop (#231), méregfelhő II (#193), tűzgolyó (#155) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), tükörpajzs (#101) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 31, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
Tharr haragja (#145) | >> | Mnebolath (#237) | Tharr haragja (#145) | >> | Notermanthi (#257) | |
méregfelhő II (#193) | >> | taalru (#249) | háló (#186) | >> | ryuku csapásvezető (#778) | |
élőholt pozdorja (#134) | >> | élőholt ősmágus (#179) | háló (#186) | >> | molgan (#284) | |
méregfelhő II (#193) | >> | elemi rin (#786) | izomernyesztés (#33) | >> | lidérckirály (#316) | |
méregfelhő II (#193) | >> | taalru herceg (#307) | tűzgolyó (#155) | >> | Thargodan légiós (#311) | |
tűzgolyó (#155) | >> | halálelementál (#279) | tűzgolyó (#155) | >> | Thargodan mágus (#318) | |
tűzgolyó (#155) | >> | Thargodan berzerker (#377) | jégoszlop (#231) | >> | Eruol (#378) | |
izomernyesztés (#33) | >> | szutykos remák (#191) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | jégoszlop (#231) | >> | ro'galhal gyóntató (#524) | |
jégoszlop (#231) | >> | Harmarghal (#525) | jégoszlop (#231) | >> | zztrissh harcos (#526) | |
jégoszlop (#231) | >> | zztrissh veterán (#527) | bo'adhun csapás (#266) | >> | albinó féreg (#529) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | 36. szintű lényekre | bo'adhun csapás (#266) | >> | lidérctűz (#457) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 31, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fehér glóbusz (#47) | >> | ében tigris (#488) | fehér glóbusz (#47) | >> | Éjvadász (#502) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | Eruol (#378) | pszi-acéltorony (#98) | >> | varkaudar vajákos (#690) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | csápos otagi (#395) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi őselementál (#258) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál (#221) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
arató csattanat (#144) (vadászik) státusz: OK |
agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +32 lopás ellen) státusz: OK |
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +13 védettség;) státusz: OK |
roguena (#779) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy! |
2.) Bár semmi szükséged a pszire, úgy látszik, képtelen vagy védekezni ellene, ha magad nem birtoklod legalább alapszinten. Imádkozz, amint max. pszid legalább 200! |
3.) Demonstráld hatalmamat, használj földrengés varázslatot tíz alkalommal! (számláló: 0) |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) a közösség ereje (123) bajnokok koronája (139) kasztropl. trafó (145) kaszt.kiteljesedés (166) a tanítók türelme (181) kasztrop.kitágulás (197) önismeret (236) a butaság ára (273) az őrzők ébersége (312) alattvalók védelme (345) földmágia (357) kedvenc táborhely (395) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK tudatforrás (505) belefejlesztettél: 30 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 312 TU szükséges.) Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 3191. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
3003 | arany (#50) | 1 | áldott kő (#642) | 1 | álompor (#396) | |||
20 | gyöngymangó (#135) | 1 | isteni könnycsepp (#260) | 4 | jégkristály (#593) | |||
43 | kaja (#2) | 1 | madártoll (#112) | 2 | manakristály (#500) | |||
1 | quwarg tojás (#360) | 1 | sáfránypor (#211) | 1 | sallank karom (#128) | |||
4 | spiritusz (#170) | 2 | ugh méreg (#166) | 13 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | csalánvirág (#582) | 1 | Thargodan esszencia (#328) | 2 | vasérc (#152) | |||
1 | yetifog (#863) |