388. forduló, 390. forduló, Larel Anorien összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. máj. 21. 12h:30'
EZ A 932. JÁTÉKHETED, 389. FORDULÓD
933. játékheted kezdete: máj. 26.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2263
SZÁMLA : XXXX

LAREL ANORIEN KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [199,112] koordinátán.
A táborozás 1. napján összefutsz Vigor Mortisszal. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Az apró termetű gnóm egyáltalán nem visel páncélt, mindössze egy aranysárga, villámokkal teleszőtt köpenyt, amelyen az egyetlen kirívó minta egy nyilvánvalóan varázserővel bíró szimbólum: egy kristálygömb belsejében épülő mágustorony. Mégis, a belőle áradó, minden szőrszáladat az égnek meresztő sztatikus eletromosság és mágikus hatalom nem hagy kétséget afelől, hogy egy igazi Ősmágussal találkoztál. Fairlight tanítványa. Homlokán a mágia ezüstszínű rúnáját látod. Egy che-vállszalagot, egy fejvadász medált, egy háború gyűrűjét, egy halálhozó karkötőjét, egy hoarián bőrnadrágot, egy hókeresztet, egy hősiesítő medált, egy kígyóbőr övet, egy koponya gyűrűt, egy kyorg övcsatot, egy Lucius szerencsep.ét, egy Luthius karkötőjét, egy medvebőr övet, egy mind. ametisztjét, egy Ovgun nyakláncát, egy párducbőr övtáskát, egy q. demoralizátort, egy rogalhal csuklópántot, egy roxati üvegszemet, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku vadászinget, egy szerencsekockát, egy tépett lobogót, egy troglodita gyűrűt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot és egy villám szimbólumot visel. Ruházatát egy Fekete Kráken trófea, egy triklem drakolder trófea és egy kisebb quwarg isten trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: két kört formázó ezüst kígyó. Jobb kezében egy sárkányölő kardot, bal kezében egy otagi csápot tart. Lőfegyvere egy kábító nyilacska. Málhásállata egy sivatagi doareg. Szórakozás gyanánt varázsviadalt vívtok. Némi kántálás és koncentrálás után megjelenik mindegyikőtök előtt 1-1 manaelementál. Megkezdődik a csata. Régóta harcoltok, lényeitek alig élnek. Végül elementálodat hatalmas ütés éri, eltűnik - vesztettél! Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Az 1. napon újból összeakadsz Vigor Mortisszal. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: az ő jelleme is semleges. Baráti varázspárbajt vívtok. Mélyen koncentráltok, mire két manaelementál jelenik meg előttetek, majd egymásnak estek. Régóta harcoltok, lényeitek alig élnek. Végül elementálodat hatalmas ütés éri, eltűnik - vesztettél! Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Az aranytermő erszény 41 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 madártollat. Minden varázserőd visszatért. (+315 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+94 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-6 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+22 tudatpont.)

* 1. KP: vv 26 165 188 elmormolod a 26. varázslatot a 165. varázslatot a 188. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 532.]
Fürgén varázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 530.]
Fürgén varázsolsz! Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 528.]

* 2. KP: ek 275 0 0 t. energia kisütése: 275
Aktiválod a mágiafókuszt: varázslataid maximális hatásfoka kör végéig 217% lesz [-24 varázspont]. [0 pontot használtál fel, van még 528.]

* 3. KP: h 697 1000 0 használod a 697. tárgyat
Megfújod az Ezüstmágusok kürtjét. Életenergiád mágikus energiává alakul! (+75 varázspont, -150 életpont.) [0 pontot használtál fel, van még 528.]

* 4. KP: vv 133 182 0 elmormolod a 133. varázslatot a 182. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Sebeid gyógyulnak (+142 életerő). [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 526.]
Gyorsvarázsolsz! Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 524.]

* 5. KP: kf 466 0 0 kézbeveszed/felveszed a 466. tárgyat
Leveszed az optiri agysisakot, majd a fejedre teszed a Morgan sipkáját. [0 pontot használtál fel, van még 524.]

ef 22 504 energia fejlesztése 22
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-22 TU.] [154 pontot használtál fel, van még 370.]

fkt 598 felt. készítesz az 598. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 5 ében tobozt. [45 pontot használtál fel, van még 325.]

kpk 4 kezd. parancs kivétele: 4
VV 133 182 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 325.]

kpb kezd. parancs berakása:

vv 133 182 279 elmormolod a 133. varázslatot a 182. varázslatot a 279. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Sebeid gyógyulnak (+1 életerő). [-50 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 323.]
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 323.]
Szupersebesen mormolsz. [-25 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 321.]
[A parancs tárolásra került.]

kre 632 1222 6 kreálsz a 632. tárggyal az 1222. tárgyat (6 darabot)
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a kreáció varázslatot! Kreáltál 6 hattyútollat. [-72 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [12 pontot használtál fel, van még 309.]

v 96 143 61 elmormolod a 96. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

198 199 200
111
112
113
(199,112) a 245. labirintus bejárata

[143,61] Lakott területre érkeztél. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy főutcát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy sárkánytanyát. Látsz egy borkonyó cserjét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy gyöngymangó bokrot. Utad során felfedezel egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 2500 TVP épült bele.) Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent tölgyfát.
(Vándorcirkusz:) Már messziről észreveszed a felhúzott sátrak égnek meredő csúcsait, majd hamarosan a cirkuszosok kiabálását is meghallod, amint fennhangon hirdetik mennyi-mennyi próba vár a bátor kalandozókra náluk. Örömmel vegyes érdeklődéssel kezded szemlélni a ténykedésüket, míg egy törpe eléd nem lép, hogy elkérje szórakozásod árát. Kifizeted a 20 aranyat, majd besétálsz a cirkuszi sátrak közé.
- Ilyen szörnyekkel még sehol másutt nem találkozhattatok - hallatszik egy érces férfihang a távolból, te pedig sietősen arra veszed az irányt. A céllövöldét irányító óriás felvidul érdeklődésed láttán, és pillanatok alatt rábeszél a sátorba lépésre. Az odabent lapuló kék rothasztó harciasan megindul feléd.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 194 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. A szilánk működik (+2 életpont). Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 mihlanil nyíl. Alaposan megsorozod a kék rothasztó testét. (6 támadással 218 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Fegyvert váltasz: előkapod a rövid kardot. Marokra fogva a rövid kardot ellenfeledre ugrasz. Rövid karddal néhányszor megcsapod a kék rothasztó nyúlós nyelvét. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Cápafoggal jól megszurkálod a kék rothasztó testét. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Szellemalakot formáló felhő támadja meg (21 életpontot sebezve). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jéghalál varázslat. 37 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Húsodat át- meg átjárja a kék rothasztó szarva. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A kék rothasztó jobb combodat és térdedet célozta a nyelvével, és méghozzá milyen hatékonyan! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A kék rothasztó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6 422 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 611, sebződés: 35, gyógyulás: 39, összesen: +4 ÉP}

Kihúzod magad, mielőtt az ajtó előtt álló óriáshoz fordulsz.
- Hol a nyereményem? - kérdezed. Ő elmondja, hogy a szörny legyőzéséért nem jár díj - mármint olyan értelemben, hogy ő adná -, hanem ezeknek a speciális bestiáknak van egy különleges tulajdonságuk: néha különleges kincset őriznek.
- Ha azt megtalálod a tied lehet - mosolyodik el a házigazda.
Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 16 aranyat.

Épületeket látsz: egy jáde sárkány kolostor (701. épület.), egy Vérvörös Lángok Oktató Központ (702. épület.), egy Zan fogadó a Rövidlátó Drakolderhez. (703. épület.) és egy Serény Múmiák Shop (704. épület.).
[-50 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [20 pontot használtál fel, van még 289.]

be 702 4 bemész a 702. épületbe
Beljebb merészkedsz az ajtón. A háttérben egy brutális troll emeli Thór pörölyét egy megszeppent árnymanóra. A teremben még néhány páros gyakorol, ki tyrex bunkóval, ki Raia pallosával harcol, de észreveszel egy Daramoula pálcáját szorongató hölgyet is. Odasétál hozzád egy fegyvermester. Az övére pillantva láthatod, hogy a Vérvörös Légió KT tagja. Megkérdezi, miben segíthet. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni ütőfegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 ütőfegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 160 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 239.]

m 2 mozogsz keletre
[144,61] Még mindig a városban vagy. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy főutcát. Találsz egy nekrofunt. Itt találkoztál az emberrel, aki egy ősi katedrálist akar felkutatni. (44. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 3, délre 3 mérföldre teljesítheted.) Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy fellegvárat. (no:1. építését Vashegyek Nemzete kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Találsz egy Arénagödröt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy fellegvárat. (no:2. építését A Káosz Harmóniája kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Megtorpansz egy pillanatra, és végignézel az utcát járó tömegen. Hamarosan kiszúrod Tugrundel professzort, aki még mindig a kalandozókat szólongatja. Hóbortos, ártalmatlan kisöreg! Talán előbb-utóbb talál majd valami balekot erre a bugyuta feladatra. (49. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 132, északra 9 mérföldre teljesítheted.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 13 aranyat. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy részeg kalandozó. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy villámcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. 12 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a rövid kardot. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Rövid karddal párszor kilyukasztod a részeg kalandozó testét. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Cápafoggal több döféssel felnyársalod a részeg kalandozó horpadt páncélját. (2 támadással 89 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Távolról méregfelhő III varázslatot lősz a másikra. 103 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Szellemalakot formáló felhő támadja meg (25 életpontot sebezve). A részeg kalandozó lendületes ütése célt téveszt. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (143,61)-> 10 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (143,61)-> 10 arany, -2 ÉP] 1 665 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 284, sebződés: 16, gyógyulás: 34, összesen: +18 ÉP}

Van itt egy maffia bank (705. épület.), egy ezüst mágustorony (706. épület.), egy Ördögi Kör (710. épület.) és egy Trikornis Futárszolgálat (712. épület.). [7 pontot használtál fel, van még 232.]

be 497 8 bemész a 497. épületbe
Az arénát övező kerítéshez lépsz. A púpos varkaudar egy aknához vezet, amelyben egy létrát látsz. Bíztat hogy mássz le rajta. Legyőzve rossz érzésed lemászol, az akna aljából egy alagút vezet az arénába. Belépsz a porondra, a varkaudar közönség lelkesen felkiált, előre élvezik a várható vérengzést.
Egy másik alagúton érkezik ellenfeled. Egy varkaudar.

Fegyvert váltasz: előkapod a rövid kardot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a varkaudar bal oldalát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Cápafoggal teljesen átdöföd a varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (22 életpontot sebezve). A varkaudar feléd döf, de csak ijesztésképp. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 148 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A közönség belöki soraiból ellenfeled. Egy varkaudar behemót.

Fegyvert váltasz: előkapod a rövid kardot. Marokra fogva a rövid kardot ellenfeledre rohansz. Rövid karddal kegyetlenül összevagdalod a varkaudar behemót bikafejét. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Cápafoggal több döféssel felnyársalod a varkaudar behemót testét. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő III varázslat. 115 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (22 életpontot sebezve). A varkaudar behemót mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
1 476 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 272, sebződés: 0, gyógyulás: 30, összesen: +30 ÉP}

A kerítésen átlendülve érkezik a porondra ellenfeled. Egy varkaudar iszákos.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy védelem tűz ellen varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégoszlop varázslat. 170 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. 35 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 6 mihlanil nyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar iszákos bal lábát. (6 támadással 200 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (39 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a rövid kardot. Megmarkolva a rövid kardot ellenfeledre ugrasz. Rövid karddal megvagdalod a varkaudar iszákos nyakát. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Cápafoggal kicsit megsebzed a varkaudar iszákos testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Lángoszlop emelkedik a talajból (21 életpontot sebezve). Távolról jéghalál varázslatot lősz a másikra. 19 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A varkaudar iszákos csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (4 támadástól 37 életpontot vesztesz.) A varkaudar iszákos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 230 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 521, sebződés: 111, gyógyulás: 31, összesen: -80 ÉP}

A kerítésen átlendülve érkezik a porondra ellenfeled. Egy varkaudar behemót.

Fegyvert váltasz: előkapod a rövid kardot. Marokra fogva a rövid kardot ellenfeledre támadsz. Rövid karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar behemót jobb lábát. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Cápafoggal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar behemót testét. (2 támadással 77 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (22 életpontot sebezve). A szörny mancsával apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A varkaudar behemót összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
1 476 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 169, sebződés: 6, gyógyulás: 33, összesen: +27 ÉP}

Egy másik alagúton érkezik ellenfeled. Egy aranyfecske.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy védelem tűz ellen varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 157 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 6 mihlanil nyíl. Alaposan megsorozod az aranyfecske bal lábát. (6 támadással 221 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre támadsz. Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered az aranyfecske jobb szárnyát. (5 támadással 282 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). Cápafoggal meghorzsolod az aranyfecske jobb oldalát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő III. 124 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Lángoszlop emelkedik a talajból (22 életpontot sebezve). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jéghalál varázslatot. 46 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Csőrével az aranyfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Apró csípést ejt rajtad az aranyfecske csőrével. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő ezüsttollú nyíl felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. Az aranyfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 45 életpontot vesztettél. Az aranyfecske most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 96 aranyat. 6 830 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 897, sebződés: 63, gyógyulás: 77, összesen: +14 ÉP}

A közönség belöki soraiból ellenfeled. Egy ében hadúr.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem sav ellen. Gyógyulsz (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 160 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy savhurrikán varázslat. Semmi hatás! (védelem sav ellen védelmez.) Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 6 mihlanil nyíl. Alaposan megsorozod az ében hadúr bal lábát. (6 támadással 208 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Semmilyen kárt nem okozott benned. Elszántan ellenfeledre támadsz. Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered az ében hadúr jobb vállát. (5 támadással 295 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+60 életerő). Cápafoggal meghorzsolod az ében hadúr bal lábát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (23 életpontot sebezve). Ellenfeledre jéghalál varázslatot lősz. 56 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Az ében hadúr megvágja a jobb lábadat. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 7 853 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 783, sebződés: 37, gyógyulás: 79, összesen: +42 ÉP}

Ellenfeled üvöltve ront rád. Egy orbitális mackósajt.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 195 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. A szilánk működik (+2 életpont). Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 6 mihlanil nyíl. Pár lövedéked átjárja az orbitális mackósajt egyik lábát. (6 támadással 157 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 428 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 352, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

A kerítésen átlendülve érkezik a porondra ellenfeled. Egy ongóliant hadúr.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem tűz ellen. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 191 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 mihlanil nyíl. Lövedékeiddel perforálod az ongóliant hadúr bal lábát. (6 támadással 228 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Fürdesz a piros lángnyelvekben. Meglengetve a Mjölborg kalapácsát a másikra rontasz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ongóliant hadúr testét. (5 támadással 412 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+83 életerő). Cápafoggal néhányszor megkarcolod az ongóliant hadúr testét. (2 támadással 80 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (22 életpontot sebezve). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jéghalál varázslatot lősz. 23 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Az ongóliant hadúr kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (3 támadástól 170 életpontot vesztesz.) A teremtmény rád tapos. 71 életpontot vesztettél. Mjölborg kalapácsával súrolod az ongóliant hadúr hatalmas bokáját. (1 támadással 81 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Cápafoggal megkarcolod az ongóliant hadúr testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Lángoszlop emelkedik a talajból (21 életpontot sebezve). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jéghalál varázslatot. 25 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Az ongóliant hadúr pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (3 támadástól 182 életpontot vesztesz.) A lény összetapos! 70 életpontot vesztettél. Az ongóliant hadúr szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +34 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy Eldaran karkötője és 3 ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (143,61)-> 30 arany, -2 ÉP]. 6 927 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1129, sebződés: 495, gyógyulás: 139, összesen: -356 ÉP}


A közönség éljenez, úgy tűnik legyőzted minden ellenfeledet. A púpos varkaudar mogorván előkotorja az erszényét, és kezedbe számlálja a megállapodott összeget. Kapsz 1000 aranyat. [85 pontot használtál fel, van még 147.]
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+102 életerő). [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 145.]

m 1 mozogsz északkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[199,112] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Megpihensz egy kettéroppantott tábla előtt. Kíváncsiságból összeilleszted a darabokat, és kiböngészed a feliratot: "Ragrion". Nem mond semmit e név. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Utad során felfedezel egy varkaudar falut. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy fekete kaktuszt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Raia híveié. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent tölgyfát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent ligetet. Valami furcsát érzel: békesség és harmónia uralja a tájat. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy bíborcserjét. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Bee Twoman D.Mon, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Észreveszel egy beomlott q. gödröt. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Tharr rúnaköve. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy nekrofunt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +34 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy varkaudar varázsló. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy savhurrikán varázslat. 27 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 6 mihlanil nyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar varázsló bal oldalát. (6 támadással 223 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +34 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 289 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 223, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 138.]

h 2320 használod a 2320. tárgyat
Megfogod a Végzet Kulcsát. Megjelenik előtted a kékesen vibráló kapu, ami a Verem aktuális szintjére vezet. Belépsz a kapun, és egyből megcsap a verem hűvöse. [10 pontot használtál fel, van még 128.]

lm 2 205 25 mozogsz 2 205 25
Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [2. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Huss, visszateleportálsz a körre! (37. referenciapontra érkezel.) Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [31. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [25. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. [9 pontot használtál fel, van még 119.]

lm 30 30 30 mozogsz 30 30 30
Hangtalan léptekkel osonsz előre. Az út itt elkanyarodik. [26. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Úgy suhansz, mint az árnyék. Újabb kanyar! [27. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Továbbsuhansz a folyosón. Elérted a következő kanyart. [28. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy harcias morf van előtted! Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy védelem tűz ellen varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 79 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy nekromanta csókja varázslatot, majd rád küldi. 34 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 6 mihlanil nyíl. Alaposan megsorozod a harcias morf fejét. (6 támadással 209 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a harcias morf testét. (5 támadással 290 életpontot sebezve.) Cápafoggal kicsit megbökdösöd a harcias morf bal oldalát. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (21 életpontot sebezve). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jéghalál varázslatot. 25 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A harcias morf többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 44 életpontot vesztettél. A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 52 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 32 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Mjölborg kalapácsával néhányszor megcsapod a harcias morf testét. (5 támadással 261 életpontot sebezve.) Cápafoggal néhányszor megkarcolod a harcias morf jobb vállát. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 59 életpontot sebeztél. Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (20 életpontot sebezve). Ellenfeledre jéghalál varázslatot lősz. 19 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A harcias morf csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 44 életpontot vesztettél. Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 31 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +34 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 khatiszon kristály és 3 áldott kő. 5 696 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1125, sebződés: 324, gyógyulás: 10, összesen: -314 ÉP}

Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy éltető morf. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 178 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Gyógyulsz (+2 életpont). A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 6 mihlanil nyíl. Alaposan megsorozod az éltető morf testét. (6 támadással 209 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a rövid kardot. Elszántan ellenfeledre rohansz. Rövid karddal kicsit megvagdalod az éltető morf testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Cápafoggal jól megszurkálod az éltető morf karmával. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Lángoszlop emelkedik a talajból (20 életpontot sebezve). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jéghalál varázslat. 52 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Az éltető morf fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az éltető morf nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +34 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 khatiszon kristály és 1 ryuku védőkenőcs. 5 332 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 583, sebződés: 27, gyógyulás: 36, összesen: +9 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+93 életerő). [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). IQ-d TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+102 életerő). [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Egy újabb kanyarnál vagy. [29. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [30. PONT.] Egy kart látsz a falon. Valamire biztosan jó! Magabiztosan meghúzod. Távoli dübörgést hallasz, aztán semmi. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 khatiszon kulcsot. Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[28 pontot használtál fel, van még 91.]

lm 25 41 44 mozogsz 25 41 44
Nincs megállás - továbbtotyogsz. Megtorpansz: kanyarodik az út! [29. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Egy újabb kanyarnál vagy. [28. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Hangtalan léptekkel osonsz előre. Elérted a következő kanyart. [27. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Újabb kanyar! [26. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [25. PONT.] Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [31. PONT.] Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [37. PONT.] A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [41. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy brutális morf. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Gyógyulsz (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 6 mihlanil nyíl. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre rontasz. Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a brutális morf jobb oldalát. (5 támadással 297 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+60 életerő). Cápafoggal jól megszurkálod a brutális morf testét. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (20 életpontot sebezve). Egy jéghalál varázslatot dobsz ellenfeledre. 44 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A brutális morf mancsával csapásokat mér karjaidra. (4 támadástól 122 életpontot vesztesz.) Beléd öklel a brutális morf! jobb karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +34 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 khatiszon kristály és 30 arany. 5 447 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 439, sebződés: 159, gyógyulás: 84, összesen: -75 ÉP}

Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy védelmező morf. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem tűz ellen. A szilánk működik (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégoszlop. 178 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy mágiatörés. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: a hatalom szava varázslatot lő rád. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 6 mihlanil nyíl. Alaposan megsorozod a védelmező morf nyakát. (6 támadással 230 életpontot sebezve.) A védelmező morf szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +34 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 khatiszon kristály és 1 térdeplő tülök. 4 899 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 408, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Haladsz az ellenséges labirintusban. Az út itt elkanyarodik. [42. PONT.] Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Egy újabb kanyarnál vagy. [43. PONT.] Egyszercsak látod, hogy nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [44. PONT.] A falból egy kar áll ki. Valamire biztosan jó! Magabiztosan meghúzod. Nyekergő hang szűrődik el a füledhez a labirintus mélyéről. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). [33 pontot használtál fel, van még 58.]

lm 44 44 41 mozogsz 44 44 41
Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
Nincs megállás - továbbtotyogsz. Az út itt elkanyarodik. [43. PONT.] Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Egy újabb kanyarnál vagy. [42. PONT.] Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [41. PONT.] [9 pontot használtál fel, van még 49.]

lm 45 47 47 mozogsz 45 47 47
A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [45. PONT.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Egy kanyarhoz érkeztél. [46. PONT.] Bah! Egy zsákutcába jutottál! [47. PONT.] Hirtelen egy brutális morfot veszel észre magad előtt. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 6 mihlanil nyíl. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a brutális morf jobb oldalát. (5 támadással 289 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Cápafoggal megdöfködöd a brutális morf bal lábát. (2 támadással 77 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (22 életpontot sebezve). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jéghalál varázslatot. 49 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A brutális morf mancsával csapásokat mér karjaidra. (4 támadástól 139 életpontot vesztesz.) Sikeres döféseket ejt testeden a brutális morf. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A brutális morf most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +34 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 khatiszon kristály és 2 adamantit. 5 447 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 437, sebződés: 168, gyógyulás: 82, összesen: -86 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Egyhelyben toporogsz.
[9 pontot használtál fel, van még 40.]

lm 48 51 54 mozogsz 48 51 54
Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Az út itt elkanyarodik. [46. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [45. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Hangtalan léptekkel osonsz előre. Kanyarodik a járat. [48. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Megtorpansz: kanyarodik az út! [50. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Bah! Egy zsákutcába jutottál! [51. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Az út itt elkanyarodik. [52. PONT.] Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [53. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy halálos morf lakik itt. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy védelem tűz ellen varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled szemöldökét összehúzva koncentrál, ahogy felrak egy láthatatlan védekező pszit. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégoszlop varázslat. 164 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agybénítás II pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 6 mihlanil nyíl. Ez mellément. A lény igéző tekintetét rád emeli. Akaratodat kasztroplanáris pajzsba tömörítve, ellenállsz. Vad csatakiáltással, felemelve a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre rontasz. Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a halálos morf testét. (5 támadással 297 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+60 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő III. 118 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (21 életpontot sebezve). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jéghalál varázslatot. 56 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A halálos morf csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 45 életpontot vesztettél. Csápjával megérint a halálos morf. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 22 életpontot vesztettél. Mjölborg kalapácsával többször eltalálod a halálos morf jobb vállát. (2 támadással 105 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Egy méregfelhő III varázslatot dobsz ellenfeledre. 130 életpontot sebeztél. Illúziósárkányod teríti le a lábáról (20 életpontot sebezve). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jéghalál varázslatot. 56 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A halálos morf csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 44 életpontot vesztettél. A halálos morf csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +34 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 khatiszon kristály és 4 sámán gyógykenőcs. 4 414 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 967, sebződés: 186, gyógyulás: 94, összesen: -92 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő khatiszon kulcs nyitja az ajtót. A kulcs sajnos tönkrement. Hah! Egy lépcsőhöz értél, amely a mélybe vezet. Elővigyázatosan lelopakodsz. Némi kutatás után találsz egy nehéz kőládát. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 8 spiritusz, 4 mihlanil dobótőr, 18 madártoll, 4 kvazár és 2 megsemmisítő. Gyorsan kiüríted a ládát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Elérted a lépcsőt, ami a Végzet Vermének következő szintjére vezet! Lassan leóvakodsz. A kulcs felfénylik a kezedben, és hirtelen megjelenik előtted a teljes szint térképe! Elmúlt a Pörhemór köre hatása. Khatiszon kristályaid porrá omlanak.

1 2 3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16 17 18
19 29
20 21 22 23 24 25 26 27 28
31 30
32 33 34 35 36 37 38 39 40
42 41
43 44 45 46 47 48 49 50 51
52 53 54 55 56 57 58 59 60

Ez a Végzet Vermének 6. szintje. Legszívesebben most azonnal nekilátnál a szint felderítésének, de már szörnyen fáradt vagy, ezért inkább átlépsz a zöldesen vibráló kapun, amit a kulcs megidézett számodra, és visszateleportálsz a kiinduló meződre. [24 pontot használtál fel, van még 16.]

lm 54 54 54 mozogsz 54 54 54
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 16.]

vv 109 elmormolod a 109. varázslatot
Ez a varázslat csak labirintusokban alkalmazható. [0 pontot használtál fel, van még 16.]

v 96 185 58 elmormolod a 96. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

198 199 200
111
112
113
(199,112) a 245. labirintus bejárata, varkaudar falu (#1109), Chara-din monolitja (#534), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), Raia oltár, szent tölgyfa (#393), szent liget (#439), bíborcserje (#622, belőle készíthető: #623), művészi porolit (#720), beomlott q. gödör (#2096), Tharr rúnaköve, nekrofun (#173), varkaudar varázsló (#271), harcias morf (#7619), éltető morf (#7625), brutális morf (#7620), védelmező morf (#7622), halálos morf (#7618)

[185,58] Egy kisebb településhez érkeztél.

Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 17 aranyat. délnyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Gyorsan ellátod a sebeidet: +34 életerő. Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.) Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Van itt egy Bunkó Akadémia (708. épület.) és egy alanori íjásztelep (717. épület.).
[-50 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 6.]

be 708 776 167 bemész a 708. épületbe
Betotyogsz a Bunkó Akadémia épületébe. A teremfelügyelő udvariasan üdvözöl, és mutatja, hogy épp senkire nem kell várnod, máris feltöltheted magad ismeretekkel. Leperkálod a 20 aranyat. Mindkét tenyeredet a kristályhoz tapasztod, és lehunyt szemmel várod a csodát. Egyszer csak egy szörny képe bontakozik ki lelki szemeid előtt. A kép részleteit nyilazott, nehezen kivehető feliratok magyarázzák. Most már tudod, milyen is egy hattyúkirály. (ld. enc.) Ezután egy másik szörny is megjelenik a kristályban. Most már egy kvazár kovácsot is láttál. (ld. enc.) [5 pontot használtál fel, van még 1.]

m 8 mozogsz északra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

ft 776 1 támadod a 776. szörnyet
FT 776 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

v 84 776 elmormolod a 84. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

kut 45 kutatsz 1 pontért
Nekiállsz felderíteni a környéket. Sajnos semmilyen rejtett vagy eldobott tárgyat nem találtál. [1 pontot használtál fel, van még 0.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

m 4 4 mozogsz délre, délre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

kut 45 kutatsz
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

m 5 5 6 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, nyugatra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

kut 45 kutatsz
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még -5.]

* 2. BP: h 238 15 0 használod a 238. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -5.]

* 3. BP: kf 315 0 0 kézbeveszed/felveszed a 315. tárgyat
Leveszed a Morgan sipkáját, majd a fejedre teszed az optiri agysisakot. [0 pontot használtál fel, van még -5.]

* 4. BP: bb 2 100 0 beraksz a bankba a 2. tárgyat (100 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 8 kaját. [0 pontot használtál fel, van még -5.]

* 5. BP: kb 2 20 0 kiveszel a bankból a 2. tárgyat (20 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 20 kaját. [0 pontot használtál fel, van még -5.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Meghűl az ereidben a vér: egy adószedő! Elővesz egy listát, motyogva megkeresi rajta a neved, majd közli, hogy 60 arany adóhátralékod van. Mi a fenét lehet ilyenkor csinálni? Kényszeredetten előveszel 60 aranyat, és lepengeted. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 9, 12, 30.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 8 kaját fal föl a tüskés gigaféreg. Egy kaját fal föl az őrző szilmill. 3 kaját habzsol be a sivatagi doareg. Lestrapálva a nap eseményeitől, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól a főmágusok nagyura helyett a Túlélők Földjének nagymestere. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +38 max. varázspont, +13 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 4 tulajdonság-pontot, és 4 képesség-pontot.
Ebben a körben -5 pontod maradt, ebből a következő körre -5 pontot vihetsz át. Kapsz még 530 pontot. A következő körben tehát 525 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


HATTYÚKIRÁLY (776. SZÖRNY)
Karcsú, mesébe illő szépségű hattyú úszik a tenger hullámain. Néha ledugja fejét a mélybe, hogy kiválasszon egy halat eledelül. Időnként megrázza szárnyait, és bizony ilyenkor látszik csak, hogy a két végtag csúcsa közötti távolság a három métert is elérheti. Na de elég a bámészkodásból, észrevett, spuri innen. Ha nem teszed, megtapasztalhatod, milyen, amikor a hattyúk rendkívül agresszív királya támadásba lendül. Pillanatok alatt teszi meg a távolságot közte és a part között, s máris ott áll előtted teljes valójában. Messziről kisebbnek tűnt, most már kezdhetsz aggódni embermagasságú termete láttán. Csőrével neked esik, és tép, ahol csak ér. Csak nem szánsz ilyen véget magadnak.

KVAZÁR KOVÁCS (167. ELLENFÉL)
A kvazár megműveléséhez törpe kell. Így hát ne csodálkozz, hogy a kvazár kohók személyzetében mindig ezt a fajt üdvözölheted. Persze ha úgy döntesz, elhagyhatod a barátságos közeledést, de akkor készülj fel rá: a kvazár kovácsok legalább olyan jól használják a kalapácsukat a nekik nem tetsző alakok kobakjának beverésére, mint ahogy szerte földön híres páncéljaikat állítják elő.

KARAKTERLAP

Larel Anorien, egy fekete hajú, zöld szemű elf férfi vagy. Sheran sekrestyése vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 389. fordulód.

Erő: 43 (56) Szint: 32 Merészség: 5/5 Magasság: 159 cm
IQ: 48 (56) Támadás: 55 Agresszió: 3 Testsúly: 40 kg
Ügyesség: 46 (64) Védekezés: 87 Menekülés: 30 % Életkor: 162/201 év
Egészség: 43 (58) Életpont: 877/877 Jellem: semleges Tul. pont: 10
Szerencse: 39 (62) Varázspont: 1633/605 Pénz: 12662 arany Kép. pont: 14
Tudatpont: 66/0 Pszi pont: 224/192 Halhatatlanság: 6 % EFejl: 77
Eddig összesen 2472 szörnyet (17 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 72 979 TP-t kaptál. Jelenleg 4 038 430 TP-d van. A következő szinthez még 461 570 TP szükséges. Trófeáid: kisebb quwarg isten, Thargodan légiós, triklem drakolder. A 379. fordulódban 47887 arany került a bankszámládra. 50281 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 11/55 ökölvívás: 7/74 szúrófegyverek: 27/78 (+6%)
vágófegyverek: 8/48 (+47%) ütőfegyverek: 32/9 (+9%) lőfegyverek: 31/20 (+5%)
dobófegyverek: 1/59

Feltételes fegyverváltás: rövid kard (#171) << Mjölborg kalapácsa (#523) << drag'kór bökő (#873)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); mihlanil nyíl (#597) (20 -26.); mérg. mihlanil nyíl (#598) (27 -);
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
185,58 mezőn táborozol
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 199,112
Kedvenc táborhely: 172,86
Kisebb kívánság: legutóbb 2017. évben 4. hónapban.
Legfeljebb 90 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 61, 64, 62, 58

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1364 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 44/34 2. nyomkövetés: 105/29 3. lopás: 4/97
4. mászás: 15/9 5. csapdakészítés: 30/49 (+6%) 6. csapdaészlelés: 19/81
7. gyógyítás: 68/8 8. titkosírás: 5/16 9. felderítés: 39/2 (+12%)
10. szörnyidomítás: 14/51 11. teológia: 59/88 (+78%) 12. taumaturgia: 70/67 (+37%)
13. szerencsejáték: 8/77 14. versengés: 20/38 (+5%) 15. harcművészetek: 1/9
16. zene: 22/50 17. szörnyismeret: 12/31 18. pszi: 27/2
19. zárnyitás: 1/1 20. vadászat: 29/79 21. vitalitás: 2/64
22. bányászat: 30/76 23. úszás: 16/13 24. főzés: 4/92

FELTÉTELES PARANCSOK (még 39 lehet)
deus ex machinád 2 mezőre repítsen
totem 81% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 3 alkalommal)
udvarolsz az 1. fajúaknak
ásol max. 40 TVP-ért
készítesz acéltűt (#334) (max. 5 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 2 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 40 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 100 darabot, csak egyszer), csalánvirágot (#582) (max. 100 darabot, csak egyszer), khatiszon kulcsot (#2323) (max. 1 darabot ), mérg. mihlanil nyilat (#598) (max. 1 darabot, csak egyszer)
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 18, max: 50)
csontváz lord (#177), autentikus vámpír (#154), massza (#217), szintszívó lények (#9097), ongóliant (#159), norpadolótika (#226), noth szellem (#250), lidércúr (#252), öregedést okozó lények (#9095), viharóriás (#278), aranyfecske (#283), óriás csontváz (#176), Ekhnagorhu (#291), halálelementál (#279), zombi mágus (#389), Thargodan légiós (#311), Thargodan mágus (#318), hattyúkirály (#776)
Barátságosság (aktív: 14, max: 50)
Highlander (#4717), fabontó szójer (#71), vízionár (#66), nukleáris cickány (#155), Álomőrzők (#9101), nők (#999), pszi elementál (#221), epokitféreg (#147), bűbájlidérc (#761), őrült varázsló (#255), bávatag golombár (#165), semlegesek (#989), jók (#990), átokmurgattyú (#225)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
háló (#186, 24 VP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) jégoszlop (#231, 24 VP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP)
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
éber vadászkutya (#62, 12 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) pusztító végzet (#106, 30 VP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) természet haragja (#141, 20 VP)
életpajzs (#142, 16 VP) növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP)
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)
gömbvillám (#176, 20 VP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) méregfelhő II (#193, 20 VP)
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP)
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) menekülés (#212, 12 VP) fürkésző szemek (#213, 25 VP)
öntözés (#216, 40 VP, 10 TVP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) armageddon (#218, 100 VP)
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) mágia megértése (#226, 0 VP)
meditáció (#250, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
A varázslatok tanulására elkölthető: 70 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) áldomás II (#169) (884,27) vámpirizáció (#1) (811,10) tulajdonságpajzs (#26)
esszenciavédelem (#165) esszenciavédelem 2 (#188) Symulf rúnája (#182) jégmágia (#279)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
22. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 20)
gömbvillám (#176), jégcsóva (#41), jégoszlop (#231), háló (#186), pusztító végzet (#106)
Védekező varázslatok (aktív: 8, max: 20)
védelem tűz ellen (#38), fehér glóbusz (#47), tükörpajzs (#101), védelem sav ellen (#36), hhaar burka II (#162), elektromos pajzs (#51), életpajzs (#142), tompítás (#40)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 15, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> jégtroll (#164) izomernyesztés (#33) >> norpadolótika (#226)
háló (#186) >> noth szellem (#250) élőholt pozdorja (#134) >> élőholt ősmágus (#179)
háló (#186) >> molgan (#284) élőholt pozdorja (#134) >> bolyongó lidérc (#388)
háló (#186) >> Thargodan mágus (#318)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 15, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
fürgülés (#92) >> Thargodan mágus (#318) fürgülés (#92) >> Thargodan légiós (#311)
fürgülés (#92) >> woorgard (#231) tompítás (#40) >> őrült varázsló (#255)
hhaar burka II (#162) >> norpadolótika (#226) védelem sav ellen (#36) >> gnóm szolgáló (#181)
fehér glóbusz (#47) >> jégtroll (#164) tompítás (#40) >> bibircsók-óriás (#120)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +43 kg teher) státusz: OK
őrző szilmill (#7454) (-16 lopás szakértelem annak, aki meg akar lopni téged) státusz: OK
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +12 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Lássuk, készen állsz-e a természettel való egybeolvadásra. Imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 10%!
2.) Imádkozz, amikor már plébánosom vagy!
3.) Mutasd be számomra a Tudás Könyvét, jelezve, hogy készen állsz a tudás megismerésére!

HŐSTETTEID
A Pöröly Rend olimpiáján elért helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a II. nyílt olimpián.
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 26. Legjobb pontszámod: 56.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
mest. gerjesztés (184)
kasztrop.kitágulás (197)
mágikus kisülés (218)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
fejleszt.gyümölcse (292)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
szórd két kézzel (397)
jégrúna (398)
jégvihar generálása (407)
testvéri segítség (411)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 43 TU. szükséges még: 7 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) OK
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) OK
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) OK
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) OK
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 242 TU szükséges.)
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON
8 arany pikkelyvért (#456) 3 tükörpáncél (#519) $22 szent jogar ($150)
2 fpi formázó minta (#419) 670 spiritusz (#170) 3 megsemmisítő (#1540)

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN
260 áldott kő (#642) 50 extra takarmány (#1360) 7 Aurgir lándzsája (#1314)
20 esszenciakristály (#350) 502 jégszilánk (#1128) 8623 tükör (#43)
$463 szent jogar ($150) 1 pókkarmok (#886) 3 fejsze (#1240)
10 rakolits por (#669) 2 agvari manafókusz (#890) 1218 sárkánypikkely (#292)
24 mágusszelence (#1076) 2 cápafog (#833) 40 csuklyavirág (#133)
1791 őskristály-szilánk (#1525) 3890 varázskő (#305) 4154 quwarg tojás (#360)
$1368 kaktuszbogyó ($429) 118 katonai kötszer (#1508) 31470 kaja (#2)
1 papagájsíp (#1415) 5 ryuku mellvért (#689) 2 aenouth ködkürt (#1554)
3 Durghal pörölye (#1311) 2 Horsa hagyatéka (#1337) 20 quwarg katalizátor (#1535)
111 isteni könnycsepp (#260) 8 térhajlító kavics (#1539) 2 pusztító lándzsa (#1805)
1 feneketlen bugyor (#570) 290 vámpírfog (#1221)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
6 arkog kő (#632) 2 borkonyó bibe (#312) 3 gyöngymangó (#135)
6 isteni könnycsepp (#260) 1 jégszilánk (#1128) 19 khatiszon kristály (#2322)
1 mihlanil nyíl (#597) 1 quwarg tojás (#360) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1003 arany (#50) 2 adamantit (#627) 3 áldott kő (#642)
5 ében toboz (#578) 1 Eldaran karkötője (#373) 6 hattyútoll (#1222)
4 kvazár (#244) 19 madártoll (#112) 2 megsemmisítő (#1540)
4 mihlanil dobótőr (#599) 1 ryuku védőkenőcs (#1154) 4 sámán gyógykenőcs (#1139)
4 spiritusz (#170) 1 térdeplő tülök (#1440) 1 Thargodan esszencia (#328)
1 varkaudar csont (#1113)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

184 185 186
57
58
59
(185,58) Bunkó Akadémia (#708), alanori íjásztelep (#717)

Üzenet küldése a karakternek