Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. dec. 19. 9h:09' EZ A 391. JÁTÉKHETED, 389. FORDULÓD 392. játékheted kezdete: dec. 26. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! EXT - Már megkaptad az extra fordulót! E-mail! |
KALANDOZÓ: #1671 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 12. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 24. varázslatot a 23. varázslatot a 78. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 137. varázslatot a 88. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 75. varázslatot |
* 5. KP: | kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat a 820. tárggyal |
* 6. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 364. varázslatot a 19. varázslatot |
* 7. KP: | használod az 1546. tárgyat |
* 8. KP: | elmormolod a 210. varázslatot a 209. varázslatot a 220. varázslatot |
* 9. KP: | elmormolod a 165. varázslatot |
ek 7 12 6 | t. energia kisütése: 7 12 6 |
vv 132 161 | elmormolod a 132. varázslatot a 161. varázslatot |
kpk 9 | kezd. parancs kivétele: 9 |
kpb 9 | kezd. parancs berakása: 9 |
vv 165 53 | elmormolod a 165. varázslatot az 53. varázslatot |
tno 2 1 | növeled a 2. tulajdonságodat |
tno 4 1 | növeled a 4. tulajdonságodat |
tno 5 1 | növeled az 5. tulajdonságodat |
h 1693 1000 | használod az 1693. tárgyat |
fl 4 211 10 | lopsz a 4. fajúaktól a 211. tárgyat |
hu 357 157 317 | hulladék: 357 157 317 |
hu 223 1569 119 | hulladék: 223 1569 119 |
h 1602 166 10 | használod az 1602. tárgyat |
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre élőholt pozdorja varázslatot lősz. 453 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Egy pillanattal később a lény teteme eltűnik. DEM mentette meg az átkozottat!
Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 453, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. A szilánk működik (+4 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre káosz szava varázslatot lősz. 255 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy becsületjel varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a purifikátor császár szürke hengertestét. (5 támadással 93 életpontot sebezve.) A mantikór is bekapcsolódik a harcba. (1 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a purifikátor császár testét. (6 támadással 356 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+72 életerő). A mantikór is bekapcsolódik a harcba. (14 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 73 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal épp hogy megszúrod a purifikátor császár testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A mantikór támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (27 életpontot sebezve.) Pestisaurád működik (8 ép-t sebezve). Néhány döfést kapsz a bal karodba. (6 támadástól 45 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+9 ÉP). Purifikálódsz. (+0 jóság.) A purifikátor császár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 purifikátor hájat. 4536 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 854, sebződés: 45, gyógyulás: 100, összesen: +55 ÉP}
(Továbbmész...) [183,115] Még mindig az erdőben vagy. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy Cenarius. (ld. enc.) Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Ellenfeledre káosz szava varázslatot lősz. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy villámsújtás varázslatot dob rád a másik. 43 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! A lény néhány bronzhegyű nyilat lő feléd. 141 életpontot sebződsz. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a Cenarius testét. (6 támadással 463 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+93 életerő). A mantikór nagyot harap ellenfeledbe. (12 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 86 életpontot sebeztél. 42 életpontot gyógyultál. Cápafoggal jól megszurkálod a Cenarius testét. (4 támadással 182 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). A mantikór támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (3 életpontot sebezve.) Pestisaurád működik (11 ép-t sebezve). Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (4 támadástól 73 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+15 ÉP). Vámpírölővel többször eltalálod a Cenarius fejét. (2 támadással 157 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). A mantikór megcsócsálja ellenfeledet. (19 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 83 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal megkarcolod a Cenarius testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A mantikór nagyot harap ellenfeledbe. (6 életpontot sebezve.) Pestisaurád működik (18 ép-t sebezve). Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (4 támadástól 84 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+17 ÉP). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 2 íjászkencét. 7203 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1085, sebződés: 341, gyógyulás: 259, összesen: -82 ÉP}
(Továbbmész...) [184,114] A terep továbbra is ritka erdő. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy ork kunyhót. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy trikornis herceg. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre káosz szava varázslatot lősz. 126 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: gyóntatás varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy becsületjel varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Üdvözlésképpen egy energiafolyam varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 67 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a trikornis herceg fehér hátát. (5 támadással 140 életpontot sebezve.) A mantikór roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (27 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Vámpírölővel jól megszúrod a trikornis herceg testét. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A mantikór roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (25 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 81 életpontot sebeztél. 81 életpontot gyógyultál. Cápafoggal megdöföd a trikornis herceg fehér hátát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) A mantikór roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (11 életpontot sebezve.) A pestisaura 12 ép-t sebez. A trikornis herceg feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. A trikornis herceg megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 trikornis szarvat. 3766 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 526, sebződés: 67, gyógyulás: 85, összesen: +18 ÉP}
m 2 2 1 | mozogsz keletre, keletre, északkeletre |
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy káosz szava varázslatot. 126 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy gyóntatás varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Egy becsületjel varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiafolyam varázslat. 64 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a trikornis herceg testét. (5 támadással 118 életpontot sebezve.) A mantikór támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (27 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a trikornis herceg jobb oldalát. (2 támadással 139 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). A mantikór nagyot harap ellenfeledbe. (15 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 72 életpontot sebeztél. 55 életpontot gyógyultál. Cápafoggal eltalálod a trikornis herceg hófehér sörényét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A mantikór is bekapcsolódik a harcba. (26 életpontot sebezve.) Egy méregfelhő III varázslatot dobsz ellenfeledre. 122 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Pestisaurád 12 sebzést okoz. A trikornis herceg többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). A trikornis herceg feléd rúg, de nem talál el. A trikornis herceg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 trikornis szarvat. 3766 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 699, sebződés: 76, gyógyulás: 103, összesen: +27 ÉP}
(Továbbmész...) [186,114] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. Utad során felfedezel egy phua-kúpot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy malmot. Észreveszel egy oltárt. Fairlight híveié. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Váratlanul csepegni, majd zuhogni kezd az eső. Végre! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Amilyen gyorsan jött, olyan hamar a zápor véget is ér. Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy bűbájlidérc. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.
(Továbbmész...) [187,113] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy mákrózsa bokrot. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba). A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Ó! Hiszen ez egy kputtyintó csalán. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.
m 1 2 | mozogsz északkeletre, keletre |
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeledre káosz szava varázslatot lősz. 189 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő II varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Elszántan a másikra rohansz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd az ősdentor bal lábát. (5 támadással 358 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+72 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 73 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal megérinted az ősdentor bal oldalát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Pestisaurád működik (15 ép-t sebezve). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 dentor bőrt. 4469 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 677, sebződés: 19, gyógyulás: 94, összesen: +75 ÉP}
(Továbbmész...) [189,112] Síkság, továbbra is csak síkság. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy tűzbokrot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Nocsak, egy quwarg! Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Thargodan csatamezőt. Délnyugatra nézve látsz egy rát-fát. Északnyugatra egy Fairlight oltár van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy tyrannoszaurusz rex. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy káosz szava varázslatot. 181 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a tyrannoszaurusz rex testét. (5 támadással 133 életpontot sebezve.) A mantikór is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (17 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (3 támadással 240 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). A mantikór is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (15 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 82 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal megérinted a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A mantikór megcsócsálja ellenfeledet. (18 életpontot sebezve.) Ellenfeled 15 pontot sebződik a pestisaurától. Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 45 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+9 ÉP). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tyrex csontot. [tyrex csont ládikóba-> (186,106)-> 30 arany, -2 ÉP] 3373 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 742, sebződés: 47, gyógyulás: 76, összesen: +29 ÉP}
kt 56 30 | elkészíted az 56. tárgyat (30 darabot) |
m 1 | mozogsz északkeletre |
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy Chara-din lesújt varázslattal köszöntöd a másikat. 122 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy becsületjel. Semmi eredménye! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Raia szent lovagja fejét. (5 támadással 133 életpontot sebezve.) A mantikór is bekapcsolódik a harcba. (29 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 ezüsttőrt. [ezüsttőr ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP] 3265 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 284, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}
Ellenfeledre káosz szava varázslatot lősz. 250 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled varázslatlopás varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Chara-din fattya testét. (5 támadással 124 életpontot sebezve.) A mantikór megcsócsálja ellenfeledet. (1 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a Chara-din fattya testét. (5 támadással 379 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+76 életerő). A mantikór megmarja ellenfeledet. (26 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 95 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal megkarcolod a Chara-din fattya bal lábát. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A mantikór nagyot harap ellenfeledbe. (27 életpontot sebezve.) Pestisaurád működik (11 ép-t sebezve). Az 5 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (5 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+5 ÉP). Az 5 Chara-din fattya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3589 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 960, sebződés: 25, gyógyulás: 100, összesen: +75 ÉP}
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre Chara-din lesújt varázslatot lősz. 100 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. Semmi eredménye! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a pszi őselementál ködlő zsumókját. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel teljesen átdöföd a pszi őselementál testét. (1 támadással 82 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 88 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal megdöföd a pszi őselementál egyik csápját. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Pestisaurád működik (16 ép-t sebezve). Csápjaival a pszi őselementál lecsap a bal karodra. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). A teremtmény mentális energiádat falja. (-14 pszi pont.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-12 pszi pont.) Ajaj! 7 poszogó mösze csatlakozott hozzád pszionikusan. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2662 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 336, sebződés: 27, gyógyulás: 11, összesen: -16 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sorvasztás varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Zinthurg egyik karját. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Marokra fogva a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a Zinthurg ébenfekete testét. (2 támadással 164 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 93 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal teljesen átszúrod a Zinthurg fejét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 126 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Pestisaurád 16 sebzést okoz. A Zinthurg állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A Zinthurg karmai majdnem eltalálnak! A Zinthurg karma a fejed mellett suhan el! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP]. 1307 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 443, sebződés: 2, gyógyulás: 47, összesen: +45 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Távolról Chara-din lesújt varázslatot lősz a másikra. 113 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 19 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az Orkhan Thai tűztestét. (5 támadással 132 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (43 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az Orkhan Thai jobb oldalát. (2 támadással 159 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 84 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal jól megszúrod az Orkhan Thai fejét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A pestisaura 12 ép-t sebez. Az Orkhan Thai mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai leken néhány pofont. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 18 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP], egy gyöngysor [gyöngysor ládikóba-> (187,107)-> 48 arany, -2 ÉP] és egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (187,107)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. 3522 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 408, sebződés: 131, gyógyulás: 55, összesen: -76 ÉP}
im | imádkozol |
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy pajzszúzás varázslattal köszönt csatapartnered. 141 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a ryuku csapásvezető bal lábát. (5 támadással 133 életpontot sebezve.) A mantikór nagyot harap ellenfeledbe. (14 életpontot sebezve.) A ryuku csapásvezető szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (187,107)-> 12 arany, -2 ÉP], ezenkívül 1 ryuku amfora (ld. enc.). 1908 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 143, gyógyulás: 0, összesen: -143 ÉP}
h 697 400 | használod a 697. tárgyat |
v 198 204 36 | elmormolod a 198. varázslatot |
[204,36] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Felfedeztél egy fekete lótuszt. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. A sűrű aljnövényzet megbízhatóan rejt el a figyelő szemek elől. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Azonnal tudod, hogy egy bűbájlidérc volt a rémület okozója. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.
be 750 | bemész a 750. épületbe |
kld 18 | küldetés végrehajtása 18 |
be 750 | bemész a 750. épületbe |
v 96 184 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[184,61] Lakott területre érkeztél. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy templomot. Elenios híveié. Látsz egy quwargot. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. Látsz egy akasztófát, tövében sírhanttal. Elolvasod a szöveget a síron: "Itt nyugszik Tb.gátló Vlagyimir, akinek azért kellett elbuknia, mert a MAFFIA KT engedélye nélkül lopott az ő területükön." magad fölött látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: De'Cugel.
be 614 3 | bemész a 614. épületbe |
m 1 | mozogsz északkeletre |
ve 152 10 | megveszed a 152. tárgyat 10 |
ve 1240 1 | megveszed az 1240. tárgyat 1 |
ve 2 40 | megveszed a 2. tárgyat 40 |
ve 305 10 | megveszed a 305. tárgyat 10 |
m 3 | mozogsz délkeletre |
be 639 500 300 | bemész a 639. épületbe |
be 639 500 300 | bemész a 639. épületbe |
be 639 500 300 | bemész a 639. épületbe |
be 639 500 300 | bemész a 639. épületbe |
be 639 500 300 | bemész a 639. épületbe |
be 639 500 300 | bemész a 639. épületbe |
szk 255 | keresed a 255. szörnyet |
hh 473 1107 473 | használod a 473. tárgyat az 1107. tárgyat a 473. tárgyat |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat 10: kijárat 16: 2. térkép 1. pont |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
lépcsõk hova visznek: 1: 1. térkép 16. pont 10: kijárat 16: 3. térkép 1. pont |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
lépcsõk hova visznek: 1: 2. térkép 16. pont 10: 4. térkép 1. pont 16: kijárat |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
lépcsõk hova visznek: 1: 3. térkép 10. pont 10: kijárat 16: kijárat |
Meglepődve veszed észre, hogy időközben a varkaudar látógömb eltűnt a kezedből. [11 pontot használtál fel, van még 115.]
Ledöntesz egy adagnyi fiatalság italát. Rövid időn belül érzed a hatást. ( fiatalodtál 1 évet.) [1 pontot használtál fel, van még 114.]
* 1. BP: | elmormolod a 75. varázslatot |
* 2. BP: | építed az 534. tárgyat 100 pontért |
* 3. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
* 4. BP: | használod a 449. tárgyat |
* 5. BP: | elmormolod a 202. varázslatot |
* 6. BP: | használod az 522. tárgyat a 147. tárgyat a 449. tárgyat |
* 7. BP: | elmormolod az 54. varázslatot |
DRAKOLDER GYŰRŰ (969. TÁRGY) Ősi relikvia, amelyet nevéből következően, legfeljebb egy triklem drakoldernél, de legalábbis egy drakolder csatamezőn találhatsz. Viselésekor kapsz +50 max. varázspontot, +3 IQ-t, kör eleji VP regenerációd megnő 50-nel, teológiád, taumaturgiád 5-tel, szerencséd 3-mal. A drakolder gyűrű működésében kicsit hasonlít az angyalok gyűrűjéhez. Ha kritikus ütés ér, akkor felizzik - azonban nem a drakolder gyűrű füstöl el, hanem egy angyalok gyűrűje, ha van ilyened. Ha nincs, akkor a drakolder gyűrűnek kell búcsút mondanod, de legalább megmenekültél. A használatához szükséges minimum szint: 35. |
CENARIUS (7003. SZÖRNY) Az erdőben rejtőző kentauruszoknak is megvannak a maguk vezetői. A birodalmuk határán portyázó őrjáratok vezetője Cenarius, a délceg, megalkuvást nem tűrő, vérszomjas harcos. Legyőzésére csak akkor van esélyed, ha belülre kerülsz halálosan pontos íjának hatósugarán, ellenkező esetben hamarosan hasonlítani kezdesz a sünmedvéhez. Persze még ezután is komoly problémákba ütközhetsz, a csupa izom kentaurusz nem mindennapi ügyességgel forgatja rövid lándzsáját. |
RYUKU AMFORA (1153. TÁRGY) Keskeny nyakú, díszes üveg ez a ryuku ereklye, melyet Alanor bármelyik antik-árus gnómja megirigyelhetne már kinézetéért is. Az üveg kiszélesedő száját eltorlaszolták egy megereszkedett fadugóval. Nem baj, legalább bizonyosságot nyert, hogy az amforában még benne van a tartalma, amely legalább annyira értékes, mint a köcsög maga, melybe az édes varázsitalt a ryuku kuruzslók zárták. Egyetlen módon juthatsz csak hozzá - add ki a H 1153 parancsot, melynek hatására az üveg nyakát egy jól irányzott ütéssel letöröd, tartalmát pedig leöntöd a torkodon. Ez az akció nem kerül TVP-be, hatására néhány százalékkal megnő a forduló végéig a kincstalálásaid esélye. |
Erő: | 47 (74) | Szint: | 35 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 103 cm |
IQ: | 47 (61) | Támadás: | 58 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 33 kg |
Ügyesség: | 47 (64) | Védekezés: | 99 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 32/32 év |
Egészség: | 47 (56) | Életpont: | 741/681 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 59 (79) | Varázspont: | 1344/406 | Pénz: | 6547 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 21/0 | Pszi pont: | 162/242 | Halhatatlanság: | 7 % | EFejl: | 11 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 10/4 | ökölvívás: | 1/63 | szúrófegyverek: | 37/97 (+2%) |
vágófegyverek: | 4/48 | ütőfegyverek: | 23/17 | dobófegyverek: | 33/47 (+4%) |
Feltételes fegyverváltás: vámpírölő (#951) (120%) << Mjölborg kalapácsa (#523) (180%) << vámpírölő (#951) (120%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); vas dobónyíl (#189) (15 -997.); tolmokov-koktél (#351) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
A negatív esszencia épp vámpírölő fegyverre kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 34/23 (+64%) | 2. nyomkövetés: | 68/49 (+27%) | 3. lopás: | 58/11 (+24%) |
4. mászás: | 8/97 | 5. csapdakészítés: | 24/80 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 64/25 (+6%) |
7. gyógyítás: | 90/86 | 8. titkosírás: | 6/0 | 9. felderítés: | 29/14 (+6%) |
10. szörnyidomítás: | 23/44 | 11. teológia: | 100/63 (+51%) | 12. taumaturgia: | 75/89 (+1612%) |
13. szerencsejáték: | 29/15 (+16%) | 14. versengés: | 25/85 | 15. zene: | 3/36 |
16. szörnyismeret: | 31/42 (+20%) | 17. pszi: | 20/98 (+2%) | 18. zárnyitás: | 23/96 |
19. vadászat: | 13/70 | 20. vitalitás: | 3/60 | 21. bányászat: | 28/18 |
22. úszás: | 10/3 | 23. főzés: | 11/5 | 24. csapatmunka: | 2/12 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
lopsz a gnómoktól (6) sáfrányport (#211) (1x), az emberektől (1) aranyat (#50) (3x), az elfektől (2) aranyat (#50) (3x), a törpéktől (3) aranyat (#50) (4x), az alakváltóktól (7) bármit (9x), a kobuderáktól (8) bármit (6x), a mutánsoktól (9) bármit (7x) |
gyógyítasz 50% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 135 TVP-ért |
készítesz lótuszvirágot (#447) (max. 20 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 16) |
ősi szellem (#422), csontváz lord (#177) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), szubreális vámpír (#223) (csak egyszer), élőholt ősmágus (#179) (csak egyszer), Tb.gátló Vlagyimir (#6666) (csak egyszer), triklem drakolder (#275) (csak egyszer), óriás csontváz (#176) (csak egyszer), lélekorzó (#390) (csak egyszer), zombi mágus (#389) (csak egyszer), sötét ölész (#314) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 16) |
bűbájlidérc (#761), magnetikus praglonc (#200) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) |
böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) | tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | sorvasztás (#102, 20 VP) |
szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) |
mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
infralátás (#171, 8 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | a halál csókja (#187, 10 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | káoszcsapás (#200, 8 VP) |
rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP) | álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) | mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | káosz szava (#207, 25 VP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) | lidércidézés (#219, 30 VP) |
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | Chara-din lesújt (#223, 18 VP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | nekromanta csókja (#230, 22 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +4 vp 9 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 10 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
halálkapu (#126) | Pörhemór köre (#205) (100,44,3) | vámpirizáció (#1) | állatvédelem (#192) |
áldomás (#6) | szürkeáll. aktiv (#71) | erőpajzs I (#12) | hadiszerencse II (#24) |
jellemrejtés (#23) | láth. észlelése (#78) | tulajdonságpajzs (#26) | szemmelverés (#137) |
csupasz izom (#28) | pestisaura (#210) | hatalomvarázs (#220) | esszenciavédelem (#165) |
mágiadagály (#132) | varázsenergia (#161) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 10) | ||||||
méregfelhő (#37), káoszcsapás (#200), Chara-din lesújt (#223), szárazság (#48), sorvasztás (#102), káosz szava (#207), élőholt pozdorja (#134), nekromanta csókja (#230) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 10, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
háló (#186) | >> | molgan (#284) | armageddon (#218) | >> | férfiak (#998) | |
armageddon (#218) | >> | nők (#999) | armageddon (#218) | >> | 35. szintű lényekre | |
nekromanta csókja (#230) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 10, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
lidércidézés (#219) | >> | 35. szintű lényekre | lidércidézés (#219) | >> | nők (#999) | |
lidércidézés (#219) | >> | férfiak (#998) | fürgülés (#92) | >> | Forradásos (#674) | |
hhaar burka II (#162) | >> | 25. szintű lényekre |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Rughar familiárisa (#245) státusz: éhes |
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +45 kg teher) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: éhes |
mantikór (#769) (őrzi a holmidat: +26 lopás ellen) státusz: éhes |
élőholt sullár (#216) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Mesés anyag a mihlanil. Hozz nekem belőle 4 darabot, és áldozd fel oltáromnál! |
2.) Hatalmas kihívás elé állítalak: látogass el a Sötét Földre és győzd le a Sötétség egy Hercegét! |
3.) Tomboljon a káosz, használj armageddon varázslatot 15 alkalommal! (számláló: 10) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2989 | arany (#50) | 1 | Baghar korbácsa (#357) | 1 | fekete gyöngy (#99) | |||
2 | fiatalság itala (#473) | 3 | gyógykenőcs (#313) | 2 | Napsörény szarva (#1569) | |||
1 | nyílvessző (#108) | 3 | nyu-shuriken (#157) | 27 | púderkő (#119) | |||
1 | sáfránypor (#211) | 3 | smaragd védőgyűrű (#223) | 1 | szvó-ektoplazma (#151) | |||
10 | ugh méreg (#166) | 2 | varkaudar csizma (#317) | 1 | varkaudar látógömb (#1107) | |||
2 | vas dobónyíl (#189) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | dentor bőr (#551) | 2 | íjászkence (#1225) | 16 | isteni könnycsepp (#260) | |||
31 | kaja (#2) | 1 | kék orchidea (#68) | 4 | lótuszvirág (#447) | |||
1 | polip szívóka (#391) | 3 | purifikátor háj (#269) | 1 | ryuku amfora (#1153) | |||
6 | trikornis szarv (#198) | 10 | varázskő (#305) | 10 | vasérc (#152) | |||
38 | víz (#27) |