387. forduló, 389. forduló, Professzor összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. márc. 30. 12h:02'
EZ A 431. JÁTÉKHETED, 388. FORDULÓD
432. játékheted kezdete: ápr. 6.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5148
SZÁMLA : XXXX

PROFESSZOR KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [364,72] koordinátán.
Az aranytermő erszény 61 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 elkarog szőrt. Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+191 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+36 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+14 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: vps 800 0 0 VP spórolása: 800
Félreraktunk, letiltottunk neked 800 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 720.]

* 2. KP: h 1133 0 0 használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) Megvilágosodtál! Egy adamantit pajzs képe jelenik meg előtted, melyet az általad ismert összetevőkből már hiphop össze tudnál rakni. (ld. enc.) [20 pontot használtál fel, van még 700.]

* 3. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Pszi energia árad szét testedben. Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 695.]

* 4. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Kiengeded magadból a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 690.]

* 5. KP: vv 26 156 443 elmormolod a 26. varázslatot a 156. varázslatot a 443. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 688.]
Ezt a varázslatot nem mondhatod el páncélban. [0 pontot használtál fel, van még 688.]
Beizzik a turbómágia. Érzed, ahogy a harci induló ritmusára mozdul minden izmod (+4 támadás). [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 686.]

* 6. KP: vv 24 165 127 elmormolod a 24. varázslatot a 165. varázslatot a 127. varázslatot
Beizzik a turbómágia. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Öregedtél 1 évet. Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 684.]
Gyorsvarázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 682.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 tükör). [0 pontot használtál fel, van még 682.]

* 7. KP: vv 12 90 88 elmormolod a 12. varázslatot a 90. varázslatot a 88. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 680.]
Szupersebesen mormolsz. Agyburok feszül a tudatod köré. [-11 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 680.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 680.]

* 8. KP: v 14 1 0 elmormolod a 14. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Elmormoltad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 675.]

vpf 800 VP elővétele: 800
Felszabadítottunk neked 800 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 675.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Hmm! Már nem is vagy éhes! 1 056 tapasztalati pontot kaptál. [1 pontot használtál fel, van még 674.]

v 1 999 elmormolod az 1. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Megidézted a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 669.]

m 8 4 6 mozogsz északra, délre, nyugatra
[364,71] Máris a Sötét Föld gonosz karmai, a magashegyek között vagy! Utad során felfedezel egy törpe bányát. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze keletre látsz egy ősvortexet. Délnyugatra nézve látsz egy Fairlight oltárt. Nyugatra egy Dornodon oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy Banyapók. {max. életpontja: 591-650.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő III varázslat. 225 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-21 támadás). A gnóm nyílpuskával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 nyílpuska lövedék. Alaposan megsorozod a Banyapók testét. (5 támadással 118 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a Banyapók bal oldalát. (6 támadással 291 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). {GYD:} Agyartőrrel megdöfködöd a Banyapók egyik lábát. (5 támadással 148 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). A Banyapók belecsíp a derekadba. (1 támadástól 53 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. {GYD:} Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a Banyapók testét. (2 támadással 100 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Agyartőrrel megkarcolod a Banyapók szőrös potrohát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A Banyapók csáprágójával a jobb karodba mar! (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6 123 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 678, sebződés: 314, gyógyulás: 138, összesen: -176 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délre. Találsz még friss gnóm nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [364,72] A sziklák elmaradoznak mögötted. Bozótos területre érkeztél. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Thargodan tábort. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gyilkos csalánt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy fekete kaktuszt. Felfedeztél egy szent tölgyfát. Találsz egy csillezsályát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy barátság szent tüzét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent ligetet. Valami furcsát érzel: békesség és harmónia uralja a tájat. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy amniosz-fát. Oldalt pillantva, meglátsz egy fekete lótuszt. Találsz egy borkonyó cserjét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Fairlight hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy mutáns bunthar. (ld. enc.) {védettsége: 300 szúró, 60 vágó, 60 ütő ellen.} A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, friss gnóm nyomokat, amelyek északra vezetnek.
Összefutsz Gilgamessel. Fairlight felszentelt papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy Bufa páncélját, egy életköves gyűrűt, egy fattylord derékövet, egy Halatir kalapját, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrnadrágot, egy kir.érd.műv. kitűzőt, egy kyorg övcsatot, egy kyorg vállpántot, egy mind. ametisztjét, egy Natharion karkötőt, egy nodonrod kitűzőt, egy q. irtó medált, egy q. ölő éremet, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku nyakláncot, egy Sshreakza amulettjét, egy Ssszissszenő csizmát, egy szirén köpenyét, egy troglodita gyűrűt, egy tünde tegezt, egy Urgod kesztyűjét, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot, egy varkaudarölő éremet, egy villám szimbólumot és egy Zu'lit fülkarikáját visel. Ruházatát egy mópat gigász trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy tollaskígyó trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Lant, mit angyal s ördög tart. Jobb kezében egy Fókuszpengét, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd pikkelyes ptog. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. {támadása: 55.}
Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 borkonyó bibét.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 csalánvirágot.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 5 ében tobozt.

(Továbbmész...) [363,72] Felmászol a lankás hegyoldalra. Életnek persze itt sincs semmi jele. Sötét árnyék húz el feletted. Felnézel, de nem látsz semmit. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy ében halálhajcsár közeledik. {egyik sebzési módja: 2x 2d10+25.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A közelharc előtt még megeresztesz a gnóm nyílpuskával néhány lövedéket. Elrepül 5 nyílpuska lövedék. Több lövedéked átfúrja az ében halálhajcsár ébenfekete testét. (4 támadással 98 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az ében halálhajcsár bal karját. (5 támadással 260 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). {GYD:} Agyartőrrel jól megszurkálod az ében halálhajcsár bal lábát. (6 támadással 155 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Ütések érik a válladat és a karodat. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) {GYD:} Biami kvazárlándzsával megkarcolod az ében halálhajcsár jobb lábát. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). {GYD:} Agyartőrrel megérinted az ében halálhajcsár testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Ütések érik a mellkasodat. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Az ében halálhajcsár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 5 359 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 592, sebződés: 64, gyógyulás: 118, összesen: +54 ÉP}

Észreveszel egy oltárt. Fairlight híveié. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (adamantit) kell, hogy legyen! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy törpe bányát. Délre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délnyugatra egy törpe bánya van. Nyugatra egy törpe bánya van. Északra egy Dornodon oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. [129 pontot használtál fel, van még 540.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[362,72] Magad mögött hagyod a lankásabb vidéket, és felmászol az igazi hegyek közé. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Ráismersz a lényre. Egy Notermanthi. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. {támadása: 48.} Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy mágiatörés. Semmi eredménye! Üdvözlésképpen egy a hatalom szava varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Megveted a lábad, és a gnóm nyílpuskával ellenfeledre lősz. Elrepül 5 nyílpuska lövedék. Több lövedéked átfúrja a Notermanthi kosfejét. (5 támadással 102 életpontot sebezve.) Egek! Mekkorát kputtyintott ez a mocsok! Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {CSTT:} Kőkéssel párszor kilyukasztod a Notermanthi kosfejét. (6 támadással 164 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). {GYD:} Agyartőrrel jól megszurkálod a Notermanthi izmos testét. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Mielőtt észbe kapnál, a Notermanthi megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A Notermanthi sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A Notermanthi még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> 14 arany, -2 ÉP] és egy arany papi karkötő. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 3 780 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 353, sebződés: 26, gyógyulás: 59, összesen: +33 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy törpe bányát. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Dornodon oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délre egy törpe bánya van. Délnyugatra egy művészi porolit van. Nyugatra egy törpe bánya van. Északnyugatra egy törpe bánya van. Elrakod a távcsövet. Megvizsgálod a talajt. Még egész friss gnóm nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [361,72] Tovább mászol a magashegységben. Egy pillanatra megállsz pihenni, és bizarr látvány tárul eléd: mindenfelé kiégett pusztaság, sivatagok, gyilkos és halott világ képe tárul eléd. Utad során felfedezel egy törpe bányát. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (pular kristály) rejt.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 pular kristályt! A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy törpe bányát. Délre nézve látsz egy művészi porolitot. Délnyugatra egy törpe bánya van. Északnyugatra egy ében sziklatorony van. Északra egy törpe bánya van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Ó! Hiszen ez egy méregféreg. (ld. enc.) {támadása: 66.} Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Észreveszel valamit a földön. Friss gnóm nyomok vezetnek északkeletre. Találsz valamit: 1 bot. Elteszed.

(Továbbmész...) [360,72] A hegyek közt mész előre. Innen jó a kilátást, de ami a szemed elé tárul, nem túl szemet gyönyörködtető: végtelen pusztaság, a halál egyhangúsága. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt törpe bányát. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (mithril) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy törpe bányát. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délre egy törpe bánya van. Délnyugatra egy Sheran oltár van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy ősvortex van. Északra egy ében sziklatorony van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy megsebesített albinó küklopsz. {támadása: 52.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

A közelharc előtt még megeresztesz a gnóm nyílpuskával néhány lövedéket. Elrepül 5 nyílpuska lövedék. Több lövedéked átfúrja az albinó küklopsz testét. (5 támadással 135 életpontot sebezve.) Ellenfeled sziklát dob rád. Eltrafált a lövedék. (90 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést a másikra támadsz. {GYD:} Kőkéssel mély sebeket nyitva megvagdosod az albinó küklopsz testét. (5 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). {GYD:} Agyartőrrel megbököd az albinó küklopsz jobb lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Az albinó küklopsz mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 104 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) Véres nyál csordul ki az albinó küklopsz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 küklopsz szemet. 3 389 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 241, sebződés: 194, gyógyulás: 45, összesen: -149 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl régi (maximum néhány napos) gnóm nyomok vezetnek északra. [42 pontot használtál fel, van még 498.]

m 6 8 2 mozogsz nyugatra, északra, keletre
[359,72] Lefelé mész, nyelsz is egyet, hogy a füledben érzett nyomás megszűnjön. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy tűzfőnix előtt. Utad során felfedezel egy oltárt. Sheran híveié. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (adamantit) kell, hogy legyen! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy ében sziklatornyot. Délkeletre nézve látsz egy törpe bányát. Délre egy Sheran oltár van. Északra egy ősvortex van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő.

Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) gnóm nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [359,71] Tovább kapaszkodsz a hegyormok között.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy ősvortexet. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (ezüstdarab) van!
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 ezüstdarabot! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy ősvortexet. Keletre nézve látsz egy ében sziklatornyot. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy Fairlight oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Oppsz, itt járt már valaki! Friss gnóm nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss gnóm nyomokat, amelyek délre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [360,71] Változik a terep: magashegységben vagy. Jó órányi mászás után lihegve pillantasz vissza a megtett útra. Vérfagyasztó sikoly jut el hozzád a távolból. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy Banyapók. {támadása: 50.} Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Távolról méregfelhő III varázslatot lő rád a másik. 239 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-21 támadás). Mielőtt összecsapnátok, a gnóm nyílpuskával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 nyílpuska lövedék. Több lövedéked átfúrja a Banyapók egyik lábát. (5 támadással 104 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Banyapók testét. (6 támadással 276 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). {GYD:} Agyartőrrel jól megszurkálod a Banyapók szőrös potrohát. (5 támadással 146 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). A Banyapók belecsíp a derekadba. (1 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. {GYD:} Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a Banyapók szőrös potrohát. (2 támadással 103 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). {GYD:} Agyartőrrel megbököd a Banyapók egyik lábát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Csáprágójával a Banyapók megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A Banyapók összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6 123 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 658, sebződés: 307, gyógyulás: 131, összesen: -176 ÉP}

Észreveszel egy ében sziklatornyot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt törpe bányát. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Emella a Bombázó hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral.
(Feltételes mászás:) Felcsatolod a mászó-karperecet, és először félve, majd egyre bátrabban mászol felfelé a tökéletesen sík és meredek falon. A profi hegymászók elbújhatnak melletted, gondolod, ahogy felfelé törekszel. Óráknak tűnik, mire felérsz, de végre sikerül. Izgatottan bújsz át a nyíláson. Amint beérsz, megérint a rothadás és a halál lehelete. Itt valami irtózatosan gonosz dolog tanyázik! Valami félelmetes hangon felbődül, és a következő pillanatban egy óriási alak terem előtted. Egy káoszbajnok! {egyik sebzési módja: 4x 4d10+5.}

Megveted a lábad, és a gnóm nyílpuskával ellenfeledre lősz. Elrepül 5 nyílpuska lövedék. Lövedékeiddel perforálod a káoszbajnok testét. (4 támadással 35 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan a másikra rohansz. {CSTT:} Kőkéssel mély sebeket nyitva megvagdosod a káoszbajnok fejét. (6 támadással 188 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). {GYD:} Agyartőrrel valamennyire megsebezgeted a káoszbajnok jobb lábát. (5 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Pengéjét vadul forgatva, a káoszbajnok újra meg újra lecsap. (4 támadástól 52 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 31 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! {GYD:} Kőkéssel megvagdalod a káoszbajnok testét. (6 támadással 189 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). {GYD:} Agyartőrrel néhányszor megkarcolod a káoszbajnok fejét. (6 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Sajnos nem sikerült a káoszbajnok minden csapását hárítanod. (4 támadástól 74 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 32 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 527, sebződés: 189, gyógyulás: 128, összesen: -61 ÉP}

Vakon tántorogva tapogatod ki az ablaknyílást, és menekülsz ész nélkül. Megkönnyebbülten, felszabadultan mászol le a sziklatorony oldalán. A végén nagy cuppanással leugrasz a falról. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (pular kristály) kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 pular kristályt! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy törpe bányát. Délkeletre nézve látsz egy törpe bányát. Délnyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy Fairlight oltár van. Északra egy ősvortex van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Észreveszel valamit a földön. Még egész friss gnóm nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [86 pontot használtál fel, van még 412.]

m 2 mozogsz keletre
[361,71] A világ hátán, a Sötét Föld legmagasabb csúcsai közt barangolsz. Hó azonban még itt sincs. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy viharóriás. {max. életpontja: 701-790.} Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Felfedeztél egy törpe bányát. Bányászat képességeddel fémet (adamantit) érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 adamantitot! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy kátránygödröt. Délkeletre nézve látsz egy törpe bányát. Délre egy törpe bánya van. Északnyugatra egy ősvortex van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy Banyapók. {max. életpontja: 591-650.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő III varázslatot. 246 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-21 támadás). Ráébredsz, hogy ez a csata öngyilkosság lenne. A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 246, gyógyulás: 0, összesen: -246 ÉP}

Minden elsötétül előtted... Ez már bizonyosan a halál. [22 pontot használtál fel, van még 390.]
Feltámadsz! (+348 életpont.) [0 pontot használtál fel, van még 390.]
Megvizsgálod a talajt. Még egész friss gnóm nyomok vezetnek nyugatra. [0 pontot használtál fel, van még 390.]

bb 305 20 beraksz a bankba a 305. tárgyat (20 darabot)
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 390.]

bb 522 20 beraksz a bankba az 522. tárgyat (20 darabot)
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 390.]

ef 24 504 energia fejlesztése 24
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-14 TU.] [98 pontot használtál fel, van még 292.]

szk 61 keresed a 61. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy hegyi rákot. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 292.]

v 83 elmormolod a 83. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Megidézted a szörnycsábítás varázslatot! Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 289.]

* 1. BP: h 238 15 0 használod a 238. tárgyat
Elkezded pengetni a lantot. Profi, a zene minden ágazatában jártas bárd módjára játszol hangszereden. [15 pontot használtál fel, van még 274.]

* 2. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 271.]

* 3. BP: v 3 0 0 elmormolod a 3. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 271.]

* 4. BP: v 161 0 0 elmormolod a 161. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Elmondtad a varázsenergia varázslatot! Következő fordulódban varázsenergiát nyersz ki. [-35 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 266.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Helybenfutás, guggolások, és egyéb tornagyakorlatok segítenek hozzá bicepszeid fejlesztéséhez. Ah! Micsoda eredménye volt a gyakorlásnak! (+1 erő.) [40 pontot használtál fel, van még 226.]

tf 1 26 fejleszted az 1. tulajdonságodat 26 pontért
Helybenfutás, guggolások, és egyéb tornagyakorlatok segítenek hozzá bicepszeid fejlesztéséhez. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen.

[26 pontot használtál fel, van még 200.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 5, 21, 2.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját töm magába a sivatagi doareg. Egy kaját töm magába a Rughar familiárisa. 4 kaját nyel le a tüskés gigaféreg. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, táborhelyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól a mágusok mágusa, a harcosok harcosa helyett a főmágusok nagyura. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +19 max. varázspont, +9 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 4 tulajdonság-pontot, és 4 képesség-pontot.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 529 pontot. A következő körben tehát 729 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ADAMANTIT PAJZS (630. TÁRGY)
Az adamantit pajzs egy kerek, aránylag könnyű, éles peremű pajzs, amelyet nemcsak védekezésre, hanem támadásra is használhatsz. Amellett, hogy védettségedet 9-cel megnöveli, egyúttal egy 3D4+3 sebzésű balkezes vágófegyver is. Persze elkészítése sem gyerekjáték, cru formázó minta, 8 adamantit, 4 mithril, 4 pirkit szükséges hozzá, egy vaskohó, ahol, és egy kőkalapács, amivel elkészíted, és 120 TVP. Bányászatod pedig legalább 28 kell, hogy legyen. Mint minden más adamantit tárgyat, ezt sem adhatod át, és más adamantit páncéldarabokkal együtt a sebzésedet növeli.
FONTOS! Az adamantit pajzsot mindig a KF 630 2 paranccsal készítsd be, mert a KF 630 paranccsal a jobb kezedbe veszed (technikai szempontból ugyanis a típusa nem pajzs, hanem fegyver).
Az adamantit pajzs használatához legalább 18-as vágófegyver szakértelem szükséges.

MUTÁNS BUNTHAR (398. SZÖRNY)
Döbbenten bámulod ezt a jelenséged - egy óriásira nőtt bunthar, selymes gyapjából csak egy kevéske maradt meg a hátán, a teste többi részén szikkadt, ezernyi fekéllyel borított, szivacsos vörös bőr borítja testét! Aztán amikor feléd fordul, és látod a szemében izzó őrületet, szemernyi kétséged sincs többé, hogy menekülnöd kell. A bunthar felöklel, eltapos, és irtózatos bőgő-kputtyintása miatt csak akkor fogod megtámadni, ha külön FT parancsot adsz ki rá. Persze, ha csak a szúrófegyver forgatásához értesz, ez nem javasolt, hiszen ezen a módon legfeljebb csak a fekélyes hólyagokat szúrhatod ki, sebzést nem okozva, csak felbosszantva a teremtményt... Arról, hogy mi okozhatta szerencsétlen kérődző ilyetén átalakulását, fogalmad sincs, de annyi bizonyos, hogy nem csupán az erőteljes napsütés a felelős.

MÉREGFÉREG (784. SZÖRNY)
Zöldesvörös, dögletes bűzű teremtmények a méregférgek. Harapásuk, sőt bőrük érintése is erősen mérgező. Néha, ha úgy csillan meg a ritkás fény rózsaszín testükön, még a belső erekben pumpáló zöld toxyl méreg útvonalát is alaposabban szemügyre lehet venni, valamint nyomon követni, hogyan cirkulál a méregféreg szervezetében. Emellett rendkívüli fürgeségük az, ami mérgezésük mellett még különösen veszélyessé teszi őket, úgyhogy elég a szemlélődésből, ideje, hogy ezt a nagyra nőtt ocsmányságot eltakarítsd a föld színéről.

KARAKTERLAP

Professzor, egy kopasz, csillogó szemű, körszakállas gnóm férfi vagy. Fekete a bőröd. Fairlight szerzetese vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 388. fordulód.

Erő: 42 (52) Szint: 31 Merészség: 5/5 Magasság: 118 cm
IQ: 28 (49) Támadás: 42 (45) Agresszió: 5 Testsúly: 51 kg
Ügyesség: 26 (38) Védekezés: 67 (73) Menekülés: 30 % Életkor: 114/141 év
Egészség: 24 (28) Életpont: 452/347 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 7
Szerencse: 32 (43) Varázspont: 1274/826 Pénz: 4031 arany Kép. pont: 14
Tudatpont: 70/0 Pszi pont: 153/331 Halhatatlanság: 6 %
Eddig összesen 3895 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 25 831 TP-t kaptál. Jelenleg 3 518 858 TP-d van. A következő szinthez még 481 142 TP szükséges. Trófeáid: élőholt ősmágus, triklem drakolder, kisebb quwarg isten. A 188. fordulódban 5050 arany került a bankszámládra. 5504 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 3 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6/14 ökölvívás: 25/1 szúrófegyverek: 28/36 (+5%)
vágófegyverek: 29/83 (+5%) ütőfegyverek: 2/26 lőfegyverek: 25/46 (+6%)
dobófegyverek: 3/24

Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6) << biami kvazárlándzsa (#568)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); nyílpuska lövedék (#547) (15 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
361,71 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 189,101
Legfeljebb 100 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 64

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 949 év Átcsoportosítási és instabil keret: 401 562 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 25/61 (+36%) 2. nyomkövetés: 78/10 (+45%) 3. lopás: 1/99
4. mászás: 17/98 (+12%) 5. csapdakészítés: 31/35 (+9%) 6. csapdaészlelés: 29/43
7. gyógyítás: 40/62 8. titkosírás: 43/21 9. felderítés: 33/44
10. szörnyidomítás: 13/92 11. teológia: 38/14 (+18%) 12. taumaturgia: 64/48 (+6%)
13. szerencsejáték: 7/99 14. versengés: 13/40 15. harcművészetek: 21/8
16. zene: 41/66 (+19%) 17. szörnyismeret: 17/96 18. pszi: 21/48 (+2%)
19. zárnyitás: 23/14 20. vadászat: 23/32 21. vitalitás: 1/74
22. bányászat: 33/76 (+17%) 23. úszás: 11/77 24. főzés: 23/95 (+11%)
25. csapatmunka: 2/66

FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet)
deus ex machinád 0 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 200 TVP-ért
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 999 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 100 darabot, csak egyszer), csalánvirágot (#582) (max. 30 darabot, csak egyszer), ében tobozt (#578) (max. 30 darabot, csak egyszer)
mászol max. 1000 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 13, max: 50)
kék rothasztó (#421), kputtyintó csalán (#247), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer), zombi mester (#251) (csak egyszer), óriás csontváz (#176) (csak egyszer), élőholt mágus (#175) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154) (csak egyszer), noth szellem (#250) (csak egyszer), lidércúr (#252) (csak egyszer), szubreális vámpír (#223) (csak egyszer), csontváz lord (#177) (csak egyszer), triklem drakolder (#275) (csak egyszer), halálelementál (#279) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
fémbontó szójer (#150), átokmurgattyú (#225), bűbájlidérc (#761), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) gigaököl (#49, 16 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) var.tárgy készítés (#153, 300 VP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
banshee-sikoly (#373, 20 VP) analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) tűzeső (#61, 16 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
villámsújtás (#89, 15 VP) agyburok (#90, 11 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) alku (#139, 20 VP, 5 TVP)
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP) kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
méregfelhő II (#193, 20 VP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP)
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) fürkésző szemek (#213, 25 VP)
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) armageddon (#218, 100 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) vámpirizáció (#1) (993,0) Pörhemór köre (#205) (95,30,4) szürkeáll. aktiv (#71)
pszi-ernyő (#64) tulajdonságpajzs (#26) harci induló (#443) hadiszerencse II (#24)
esszenciavédelem (#165) erőpajzs I (#12) agyburok (#90) szörnycsábítás (#83)
éber kakukk (#3) varázsenergia (#161)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> 15. szintű lényekre villámcsapás (#50) >> Thargodan csontváz (#297)
villámcsapás (#50) >> agyagelementál (#203) tűzeső (#61) >> varkaudar varázsló (#271)
villámcsapás (#50) >> kputtyintó csalán (#247) villámcsapás (#50) >> kisebb quwarg isten (#213)
villámcsapás (#50) >> halálelementál (#279)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 9, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
pszi-acéltorony (#98) >> kisebb quwarg isten (#213) védelem tűz ellen (#38) >> őrült varázsló (#255)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Rughar familiárisa (#245) státusz: éhes
sivatagi doareg (#240) (málhás: +43 kg teher) státusz: éhes
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +12 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Készítsd el saját varázstárgyadat (a hasonló nevű varázslattal), és cserébe megtanítalak az egyik leghatalmasabb villámvarázslatra!
2.) Emlékszel a hegyi rákos feladatra? Milyen nehéz volt! Most húsz rákpáncélt kell áldoznod.
3.) Használod is a varázslatokat, amiket adok neked? Lássuk például a földelem idézését!

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 40 TU. szükséges még: 10 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 705 TU szükséges.)
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) OK
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) OK
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) OK
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) OK
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) OK
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 isteni könnycsepp (#260) 9 kaja (#2) 1 sáfránypor (#211)
8 spiritusz (#170) 14 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
75 arany (#50) 1 adamantit (#627) 1 arany papi karkötő (#309)
3 borkonyó bibe (#312) 1 bot (#4) 3 csalánvirág (#582)
5 ében toboz (#578) 1 elkarog szőr (#665) 1 ezüstdarab (#326)
1 küklopsz szem (#643) 2 pular kristály (#239) 2 Thargodan esszencia (#328)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

358 359 360 361 362 363 364 365
70
71
72
73
(359,71) ősvortex (#587), érclelőhely
(359,72) művészi porolit (#720), Sheran oltár, érclelőhely
(360,71) Banyapók (#305), ében sziklatorony (#589), törpe bánya (#435), művészi porolit (#720), káoszbajnok (#293), érclelőhely
(360,72) törpe bánya (#435), érclelőhely, albinó küklopsz (#338)
(361,71) viharóriás (#278), törpe bánya (#435), érclelőhely, Banyapók (#305)
(361,72) törpe bánya (#435), érclelőhely, méregféreg (#784)
(362,72) Notermanthi (#257), törpe bánya (#435)
(363,72) ében halálhajcsár (#295), Fairlight oltár, érclelőhely
(364,71) törpe bánya (#435), Banyapók (#305)
(364,72) Thargodan tábor (#588), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), szent tölgyfa (#393), csillezsálya (#1252, belőle készíthető: #1253), barátság szent tüze (#484), szent liget (#439), amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), Fairlight oltár, mutáns bunthar (#398), Gilgames (1987. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek