387. forduló, 389. forduló, Yoro Okiyi összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2013. jan. 23. 15h:09'
EZ A 531. JÁTÉKHETED, 388. FORDULÓD
532. játékheted kezdete: jan. 24.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2826

YORO OKIYI KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [106,96] koordinátán. Egy labirintusban vagy, a 2. szinten/térképen, a 16. pontnál.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Sajnos nem tudod hova rakni az eladhatatlanság miatt visszahozott 4 dorony tüdőt.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+17 tvp ). Megvilágosodva ébredsz fel álmodból: soha nem gondoltad volna korábban, hogy a vér iható... Az aranytermő erszény 41 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 ubuk dobónyílat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+217 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+121 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+88 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+13 tudatpont.) 8 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat.

* 1. KP: használod az 1629. tárgyat
Minden alkalommal elcsodálkozol a koboldkorona elnagyolt, otromba vonalain. Vajon hogyan képes egy ilyen bumfurdi akármi varázslatot megidézni? Aztán megvonod a vállad, és inkább koncentrálsz. Hamarosan megérzed egy harmadik szem varázs hatalmát. Működésbe lép a rejtett tárgyakat érzékelő varázslat. [0 pontot használtál fel, van még 545.]

* 2. KP: használod a 71. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 540.]

* 3. KP: használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [0 pontot használtál fel, van még 540.]

* 4. KP: használod a 73. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Megtelsz energiával. Kiengeded magadból a pszi fejlesztés pszi képességet. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 530.]

ef 25 513 energia fejlesztése 25
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-25 TU.] [175 pontot használtál fel, van még 355.]

ek 215 11 t. energia kisütése: 215 11
132 varázspont felhasználásával előállítasz 11 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 355.]

kien 2721 kilépés engedélyezése: a 2721. kalandozónak
Engedélyezed K.T.-d egy tagja számára a kilépést. (-1 MXTU.) [0 pontot használtál fel, van még 355.]

bb 70 135 152 beraksz a bankba a 70. tárgyat (135 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 rézdarabot. Beraksz a bank széfjébe 3 gyöngymangót. Beraksz a bank széfjébe 1 vasércet. [0 pontot használtál fel, van még 355.]

kf 223 kézbeveszed/felveszed a 223. tárgyat
Lehúzod az ujjadról a vérpettyes gyűrűt, majd az ujjadra húzod a smaragd védőgyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 355.]

p 69 15 használod a 69. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Kiengeded magadból a kí koncentráció pszi képességet. Érzed, hogy nagyobb a kontrollod a testedben buzgó kí felett. [-14 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 350.]

hu 99 37 1622 hulladék: 99 37 1622
Hulladék, ezért nem gyűjtesz fekete gyöngyöt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz drótszőrt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz vérvörös rózsát. [0 pontot használtál fel, van még 350.]

hu 64 563 269 hulladék: 64 563 269
Hulladék, ezért nem gyűjtesz csontszablyát. Hulladékgyűjtés törölve: főnixtoll. Hulladék, ezért nem gyűjtesz purifikátor hájat. [0 pontot használtál fel, van még 350.]

h 522 használod az 522. tárgyat
Elnyeled a gyöngyöt, és kíváncsian várod a hatást. Tested egészségtől fénylik! (+1 egészség.) [0 pontot használtál fel, van még 350.]

h 522 használod az 522. tárgyat
Elnyeled a gyöngyöt, és kíváncsian várod a hatást. Tested egészségtől fénylik! (+1 egészség.) [0 pontot használtál fel, van még 350.]

h 1269 használod az 1269. tárgyat
A szemedhez emeled a kaleidoszkópot, és elmerülsz az üvegszilánkokról visszaverődő fények játékában. Hamarosan eléred a tökéletes transzállapotot. Bőröd egy leheletnyit ruganyosabbá vált. Fiatalodtál 1 évet. Gyorsan elpakolod a kaleidoszkópot. [3 pontot használtál fel, van még 347.]

ek 116 42 313 t. energia kisütése: 116 42 313
Gyógykenőcs gyógyító tárgyat fogsz használni, ha életerőd 42 százalék alá zuhan. [0 pontot használtál fel, van még 347.]

fgy 16 40 felt. gyógyítás 16 40
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 347.]

fkt 176 96 felt. készítesz a 176. tárgyat (96 darabot)
fkt 176 96 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 347.]

kf 1653 3 kézbeveszed/felveszed az 1653. tárgyat (őrzöd)
Nagyon őrzöd a bátorság medálját. [0 pontot használtál fel, van még 347.]

t 9146 1 támadod a 9146. KT tagjait
FT 9146 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 347.]

t 213 241 242 támadod a 213. szörnyet a 241. szörnyet a 242. szörnyet
FT 213 parancs törölve. FT 241 parancs törölve. FT 242 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 347.]

h 1534 használod az 1534. tárgyat
Előkeresed a hátizsákodból a piciny quwarg teleportgömböt, majd kísérletezni kezdesz vele. Szédüléshez hasonlatos érzés fog el, s mire elmúlik, már egy quwarg boly belsejében állsz. Döbbenetes élmény ebbe a mesterséges létesítménybe behatolni. Mindenhol kisebb-nagyobb quwargok nyüzsögnek! Valami hatalmasat csíp beléd hátulról (-10 életerő). Eltűnik a fény, ahogy egy lény magasodik föléd: a boly gazdája nyilvánvalóan nincs házon kívül. Egy quwarg harcos!

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg harcos testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Ököllel néhányszor épp csak megérinted a quwarg harcos potrohát. (3 támadással 192 életpontot sebezve.) {FM:} Méregfoggal megbököd a quwarg harcos jobb oldalát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A quwarg harcos feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg harcos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1289 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 228, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Épphogy csak kifújod magad, máris újabb támadó liheg a nyakadba. Egy quwarg parafenomén!

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a quwarg parafenomén testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A parafenomén mentális trükköt alkalmaz: megpróbál deformálni egy birtokodban levő tárgyat. Haha! Nem sikerült neki! Ilyen amatőrt! Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel néhányszor súrolod a quwarg parafenomén potrohát. (3 támadással 196 életpontot sebezve.) {FM:} Méregfoggal megkarcolod a quwarg parafenomén fejét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg parafenomén. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 34 életpontot vesztettél. A quwarg parafenomén nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Papi rangod egy leheletnyit visszaesett. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2365 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 255, sebződés: 50, gyógyulás: 4, összesen: -46 ÉP}

Szétrugdosod a quwargokat, és kincs után kutatsz. Eredménnyel! A földön találsz 4 quwarg tojást. Elégedetlenül konstatálod, hogy pont most, amikor a legizgalmasabb, ránt vissza a teleportgömb a jelenbe, a biztonságos helyre, ahonnan az utazásodat megkezdted. [40 pontot használtál fel, van még 307.]

lm 1 65 41 mozogsz 1 65 41
Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [13. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Úgy suhansz, mint az árnyék. Megtorpansz: kanyarodik az út! [12. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [11. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [10. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Kanyarodik a járat. [9. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Elérted a következő kanyart. [8. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz előre. A szűk járat megint csak kanyarodik. [7. PONT.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Az út ismét kanyarodik. [6. PONT.] A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [5. PONT.] Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [4. PONT.] Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Egy kanyarhoz érkeztél. [3. PONT.] Belépsz a térképen is jelölt szobába. [2. PONT.]
Összefutsz Xyn Wannal . Tharr felszentelt papja. Egy arany papi karkötőt, egy borostyán függőt, egy fejvadász medált, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy koponya gyűrűt, egy kvazár sisakot, egy nekrofun medált, egy obszidián karkötőt, egy olimpiai ezüstmedált, egy örökkéval.kristályát, egy q. demoralizátort, egy q. taposó éremet, egy ryuku kesztyűt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tükörpáncélt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy varkaudar iszákos trófea, egy Rodrig trófea és egy kisebb quwarg isten trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: földbe szúrt kard. Bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Málhásállata egy hegyi szamár. Érzékeled auráját: az ő jelleme semleges. Xyn Wan kihívott egy barátságos szkander-partira! Rögtönzött asztalon, egy fatuskón feszültök egymásnak. Kemény küzdelem veszi kezdetét, de már az elejétől látszik, hogy te vagy a jobb. Látványosan győzöl! Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Ahogy továbbmész, megpillantod a felfelé vezető lépcsőt. Kis habozás után felmész rajta - és már a következő szinten vagy! [1. PONT. --> 1. SZINT, 78. PONT.] Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [76. PONT.] Bekukkantasz a kis terembe. [73. PONT.] A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. A folyosó kanyarodik. [72. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. Az út ismét kanyarodik. [70. PONT.] A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [69. PONT.] Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Az egyenes folyosó közepén vagy. [68. PONT.] Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [55. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. Az út itt elkanyarodik. [56. PONT.] Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [57. PONT.] A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [58. PONT.] Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [59. PONT.] Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [60. PONT.] Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [63. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy quwarg felderítő lakik itt. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg felderítő testét. (2 támadással 158 életpontot sebezve.) {FM:} Méregfoggal megdöföd a quwarg felderítő potrohát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A quwarg felderítő csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg felderítő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gyöngymangót. 738 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 181, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy quwarg felderítő van előtted! A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Elszántan ellenfeledre támadsz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg felderítő jobb oldalát. (2 támadással 108 életpontot sebezve.) {FM:} Méregfoggal megdöföd a quwarg felderítő testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A quwarg felderítő feléd sújt csáprágóival, de mellé! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gyöngymangót. 738 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Egy kanyarhoz érkeztél. [64. PONT.] Bah! Egy zsákutcába jutottál! [65. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy quwarg nagymester van előtted! Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a quwarg nagymester testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Visszafojtod lélegzetedet. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel párszor súrolva eltalálod a quwarg nagymester potrohát. (3 támadással 250 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megsebzed a quwarg nagymester fejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2266 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 287, sebződés: 17, gyógyulás: 4, összesen: -13 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 manakristályt. Nincs megállás - továbbtotyogsz. Az út itt elkanyarodik. [64. PONT.] A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [63. PONT.] Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [60. PONT.] Belépsz a térképen is jelölt szobába. [59. PONT.] Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [58. PONT.] A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [57. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Egy kanyarhoz érkeztél. [56. PONT.] Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [55. PONT.] Nincs megállás - továbbtotyogsz. Az út itt elkanyarodik. [50. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [44. PONT.] Haladsz az ellenséges labirintusban. Egy kanyarhoz érkeztél. [43. PONT.] Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [28. PONT.] Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [29. PONT.] Nincs megállás - továbbtotyogsz. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [35. PONT.] Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [38. PONT.] Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [39. PONT.] Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [40. PONT.] Hamarosan egy láncravert quwargot pillantasz meg. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a láncravert quwarg testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel néhány helyen meghorzsolod a láncravert quwarg testét. (2 támadással 167 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal épp hogy megszúrod a láncravert quwarg torát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A láncravert quwarg csáprágójával a jobb karodba mar! (1 támadástól 92 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) A láncravert quwarg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2129 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 202, sebződés: 92, gyógyulás: 19, összesen: -73 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. A fenébe! Egy zsákutca. [41. PONT.] Hamarosan egy quwarg királynőt pillantasz meg. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a quwarg királynő bal középső lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel néhány helyen meghorzsolod a quwarg királynő potrohát. (3 támadással 182 életpontot sebezve.) {FM:} Méregfoggal megkarcolod a quwarg királynő jobb középső lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Csáprágójával a quwarg királynő megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1469 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 215, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 galachmitot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. [230 pontot használtál fel, van még 77.]

lm 1 mozogsz 1
A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [40. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Folytatod az utat. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [39. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [38. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Hangtalan léptekkel osonsz előre. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [35. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [29. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Haladsz előre. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [28. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz előre. Az egyenes folyosó közepén vagy. [27. PONT.] Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [25. PONT.] Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [23. PONT.] Bekukkantasz a kis terembe. [22. PONT.] Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [14. PONT.] A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [13. PONT.] Belépsz a térképen is jelölt szobába. [10. PONT.] Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. [6. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. [4. PONT.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [75 pontot használtál fel, van még 2.]

* 1. BP: használod az 1534. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

* 2. BP: használod az 1167. tárgyat
Épületben vagy! Itt nem főzhetsz! [0 pontot használtál fel, van még 2.]

* 3. BP: használod az 1269. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

* 4. BP: használod a 336. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [10 pontot használtál fel, van még -8.]

* 5. BP: fejleszted a 4. tulajdonságodat -8 pontért
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Méreg fejti ki gyilkos hatását a szervezetedben (-50 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 10, 14, 27.
Fárasztó ez a gyalog-galopp! (-3 életerő.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 8 kaját töm magába a ryuku ostromteknős. 2 kaját habzsol be a szőrös azuka. Egy kis testmozgás gyanánt néhányszor a magasba emeled a malomkövet. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a harmadik szem hatása.
Ebben a körben -8 pontod maradt, ebből a következő körre -8 pontot vihetsz át. Kapsz még 529 pontot. A következő körben tehát 521 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Yoro Okiyi, egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemű, bajuszos kobudera férfi vagy. Bőröd a sírok márvány fehérjét idézi. Raia kisebb papja vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 388. fordulód.

Erő: 55 (69) Szint: 31 Merészség: 8/3 Magasság: 146 cm
IQ: 34 (43) Támadás: 57 (60) Agresszió: 3 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 37 (47) Védekezés: 68 (74) Menekülés: 42 % Életkor: 35/35 év
Egészség: 30 (37) Életpont: 552/499 Jellem: jó (777) Tul. pont: 2
Szerencse: 40 (51) Varázspont: 767/82 Pénz: 24797 arany Kép. pont: 29
Tudatpont: 79/55 Pszi pont: 202/43 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 3934 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 10994 TP-t kaptál. Jelenleg 3888633 TP-d van. A következő szinthez még 111367 TP szükséges. Trófeáid: acélkolosszus, kisebb quwarg isten, Quwargamanga. A 283. fordulódban 10143 arany került a bankszámládra. 15468 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 7 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 36/14 (+3%) szúrófegyverek: 25/84 (+2%) vágófegyverek: *19/101
ütőfegyverek: 2/8 lőfegyverek: 28/73 (+4%) dobófegyverek: 24/27

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (300%) << csontpálca (#329) (300%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -13.); bronzhegyű nyíl (#94) max. 1 db (14 -22.); vashegyű nyíl (#176) (23 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
106,96 mezőn táborozol, a 244. labirintusban, 1. szinten, 4. ponton
Kedvenc táborhely: 0,0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 14/9 2. nyomkövetés: 83/6 3. mászás: 15/81
4. csapdakészítés: 28/19 (+6%) 5. csapdaészlelés: 16/68 6. gyógyítás: 39/71
7. titkosírás: 8/29 8. felderítés: 17/90 9. szörnyidomítás: 11/43
10. teológia: 30/41 11. taumaturgia: 23/22 12. szerencsejáték: 4/38
13. versengés: 7/32 14. harcművészetek: 40/6 15. zene: 10/57
16. szörnyismeret: 45/38 17. pszi: 27/18 (+12%) 18. zárnyitás: 1/5
19. vadászat: 10/2 20. bányászat: 35/92 21. úszás: 4/9
22. főzés: 17/5 23. csapatmunka: 4/43

FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 42% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 16% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz a 2227. karakternek a 4004. karakternek
kutatsz max. 500 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 1 darabot )
mászol max. 800 TVP-ért
cirkusz: küldetés (4)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 12)
szintszívó lények (#9097), tetemember (#123), nyuhaj karbin (#110), quwarg királynő (#153), élőholt quwarg (#202), quwarg nagymester (#214), quwarg harcos (#201), quwarg szabotőr (#301), Vértestvérek (#9146)
Barátságosság (aktív: 4, max: 12)
kobudera (#8), Leah hívők (#991), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) tűzeső (#61, 16 VP)
éber vadászkutya (#62, 12 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +1 vp 7 költség alatt; taumaturgia: +2 vp 6 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24) kí koncentráció (#69)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
99. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 16, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
tisztítótűz (#44) >> gonoszok (#988) tűzeső (#61) >> semlegesek (#989)
tűzeső (#61) >> jók (#990) vakító fény (#43) >> pszi elementál (#221)
tűzeső (#61) >> adószedő (#234) vakító fény (#43) >> mocsárivérc (#7143)
tűzeső (#61) >> ongóliant (#159) vakító fény (#43) >> smaragdgólem (#417)
vakító fény (#43) >> szutykos remák (#191) vakító fény (#43) >> áeratikus hasnyák (#243)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 16, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tűz ellen (#38) >> kisebb quwarg isten (#213) tüskepajzs (#30) >> vörös rakolits (#356)
hhaar burka (#32) >> pszi elementál (#221) védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)
elektromos pajzs (#51) >> quwarg ősmágus (#302) varázsvédelem (#34) >> lábascet (#647)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
szőrös azuka (#903) (hátas: 11 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +9 védettség;) státusz: OK
ryuku ostromteknős (#362) (málhás: +43 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy feladat, amit a többihez hasonlóan, örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 9 szopókövet!
2.) Leah gyűlöletes teremtménye az autentikus vámpír. Ontsd ki a plazmáját kettőnek! (számláló: 0)
3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!

HŐSTETTEID
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 662, pontszámod: 12617.
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a XXVII. olimpián.
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 szabotőr, 1 harcos, 9 királynő, 4 élőholt, 1 vadász, 1 rohamosztagos.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
konc. könnyítés (132)
a Mester hívása (143)
kasztropl. trafó (145)
kaszt.kiteljesedés (166)
gyalog-galopp (169)
legjobb védekezés (186)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
sárkánybölcsesség (230)
önismeret (236)
tolvajfelismerés (243)
a butaság ára (273)
tanítványok (284)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 270 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 17 TU szükséges.)
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 411.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bányászcsákány (#434) 5 ezüsttőr (#322) 1 * méregfog (#1553)
$1 varkaudar lándzsa ($224)
Vágófegyverek
$1 csontszablya ($64) 4 vadászkés (#1264)
Ütőfegyverek
$2 csontpálca ($329)
Lőfegyverek
3 * hosszú íj (#111) 1 rövid íj (#107)
Lövedékek
40 bronzhegyű nyíl (#94) 24 ezüsthegyű nyíl (#323) 28 mérgezett vasnyíl (#187)
45 * vashegyű nyíl (#176)
Dobófegyverek
2 esszenciakristály (#350) 3 ezüstshuriken (#327) 1 malomkő (#1205)
1 mérg. vas dobónyíl (#190) 1 nyu-shuriken (#157) 10 tolmokov-koktél (#351)
17 ubuk dobónyíl (#138) 20 vas dobónyíl (#189)
Pajzsok
1 nagy vaspajzs (#161) 5 rákpajzs (#98)
Páncélok
1 * ryuku mellvért (#689)
Sisakok
1 * harci maszk (#1739) 5 királyi korona (#338) $1 Mágikus Koponya ($279)
3 vas fejpánt (#408)
Köpenyek
1 * szirén köpenye (#820)
Vállvédők
1 * féregíz nyakpánt (#1601)
Kesztyűk
1 mászókarom (#78) 1 * tankány karom (#237)
Övek és övcsatok
2 kígyóbőr öv (#410) 1 sárga erőöv (#276) 1 * zafír erőöv (#397)
Nadrágok
1 * ryuku nadrág (#691)
Csizmák
1 * varkaudar csizma (#317)
Fülbevalók
1 aranyozott klipsz (#1623) $1 borostyán függő ($162) 1 * hatalom fülbevalója (#817)
$3 obszidián függő ($195) 1 * saválló fülbevaló (#1552)
Nyakláncok
1 + bátorság medálja (#1653) 1 * griff nyakék (#1579) $5 gyöngysor ($192)
1 halálhozó talizmán (#813) 1 * nap szimbólum (#141) 1 * nekrofun medál (#253)
1 * varkaudar szimbólum (#1528)
Karkötők/karvédők
$1 arany karperec ($194) $1 arany papi karkötő ($309) $3 ezüst karkötő ($158)
1 * halálhozó karkötője (#816) 1 * Luthius karkötője (#527) 2 obszidián karkötő (#229)
4 ónix masszavadító (#438) $1 réz papi karkötő ($307)
Gyűrűk
$1 aranygyűrű ($193) $4 ezüst gyűrű ($180) 1 * koponya gyűrű (#1733)
2 * smaragd védőgyűrű (#223) 1 * vark. pecsétgyűrű (#1171) 1 vérpettyes gyűrű (#1659)
Ékszerek/ruhadíszek
1 * fejvadász medál (#1734) 1 * lajstrom medál (#1753) 1 * örökkévaló napköve (#2089)
1 * q. demoralizátor (#2067) 1 * q. pusztító érem (#2086)
Nyergek
1 * díszes nyereg (#1645)
Löttyök és porok, tartóstul
10 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 50]
1 huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 12]
2 mágusszelence (#1076) [bennük 1 csepp jégszilánk (#1128), fér még: 19]
1 sullár hólyag (#168) [benne 18 csepp spiritusz (#170), fér még: 2]
5 szent kehely (#257) [üres, kapacitás: 50]
1 uzbány csőr (#169) [benne 4 csepp ugh méreg (#166), fér még: 8]
3 vizestömlő (#3) [bennük 49 korty víz (#27), fér még: 11]
5 zöld üveg (#82) [bennük 40 csepp ragasztó (#83), fér még: 60]
Eszközök, használati tárgyak
1 aranytermő erszény (#819) 1 aranytű (#272) 1 ásó (#34)
1 bőrkantár (#1125) 1 bronzkulcs (#76) 2 cirkuszi pergamen (#1233)
1 csontkulcs (#74) 1 deus ex machina (#1) 1 Éjmágus tükre (#1100)
2 ezüst kulcs (#184) 1 ezüstszelence (#1602) 1 fáklya (#36)
1 furulya (#233) 4 gyógykenőcs (#313) 1 hűségérme (#1141)
10 kaja (#2) 1 kaleidoszkóp (#1269) 1 kis aranykulcs (#240)
1 kis vaskulcs (#40) 1 koboldkorona (#1629) 1 kötél (#92)
1 kristályfolyadék (#449) 2 kristálygömb (#265) 17 krónika (#1725)
1 mágusok itala (#1610) 6 manakristály (#500) 1 márványkulcs (#245)
2 mászókampó (#165) 1 megbűvölt utazóláda (#1218) 1 nagy aranykulcs (#246)
2 nagy bronzkulcs (#185) 2 nagy vaskulcs (#186) 1 nyomkereső talizmán (#671)
1 párducbőr pénztárca (#1118) 10 + pukkanó tűcsapda (#336) 1 quwarg teleportgömb (#1534)
1 Rahn ékkő (#701) 1 Ramirez feszítővasa (#1261) 1 reflexélesítő (#1407)
2 rézkulcs (#75) 1 Rodger kezdő üstje (#1167) 5 sámán gyógykenőcs (#1139)
1 + Sheran cserepe (#1271) 1 szeksztáns (#32) 1 szent jogar (#150)
1 távcső (#42) 1 teremtés zsákja (#818) 1 térhajlító kavics (#1539)
1 tubarkő (#700) 1 tudás gyöngye (#522) 1 varázskő (#305)
1 varázskorsó (#1546) 1 vaskulcs (#183) 1 viharmadár totem (#1260)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
130 álompor (#396) 1 berzerker tüske (#713) 1 bunthar bőr (#733)
2 csigakagyló (#1131) 3 csillezsályalevél (#1253) $8 drótszőr ($37)
1 etra hályog (#712) 1 evaporőr háj (#105) $1 ezüstdarab ($326)
$24 fekete gyöngy ($99) 6 főnixtoll (#563) 2 galachmit (#310)
3 grifftojás (#179) 2 gyöngymangó (#135) 9 ilkin érc (#232)
1 jég dragnit (#1745) 1 kazmár gyökér (#205) 1 kék orchidea (#68)
13 kvazár (#244) 49 madártoll (#112) 17 manifeszt.nyúlvány (#214)
5 mutáns csont (#331) 9 pirkit (#153) 6 pular kristály (#239)
$3 purifikátor háj ($269) 28 quwarg tojás (#360) 14 rakolits por (#669)
13 ramit kő (#226) 4 remák szív (#264) 2 smaragdkő (#678)
1 szulfagor agyar (#677) $1 vérvörös rózsa ($1622) 5 vízionár szem (#102)

Összsúly: 144.02 kg Megterheltség: 70%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 1 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (39 db, BANKSZÉF MÉRETE: 50)
2 alligátorbőr (#661) 1 arany pikkelyvért (#456) 3 bronzpáncél (#90)
6 bronzsisak (#88) 7 bunthar bőr (#733) 8 csillezsályalevél (#1253)
24 dobóháló (#221) 2 gromak páncél (#270) 91 gyöngymangó (#135)
83 kaja (#2) 2 ketrec (#216) 3 kis bőrpajzs (#45)
1 kis ónixkulcs (#1110) 2 liumbe bimbó (#656) 7 mandibulakasza (#127)
1 muzsikus füles (#1657) 51 nyílvessző (#108) $73 óndarab ($85)
141 rézdarab (#70) 1 rézpáncél (#71) 1 ryuku csizma (#692)
1 ryuku kesztyű (#690) 6 sáfránypor (#211) 144 spiritusz (#170)
1 szent jogar (#150) $12 szöges páncél ($65) 1 teknősesszencia (#702)
3 Thargodan esszencia (#328) 1 tükörpáncél (#519) 806 ugh méreg (#166)
69 uzbány csőr (#169) 46 varkaudar pálinka (#1137) 12 vasalt bunkó (#181)
33 vasérc (#152) 6 vashegyű lándzsa (#182) 97 vashegyű nyíl (#176)
16 vassisak (#160) 10 vasvért (#164) 4 xirnox szív (#213)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bronzhegyű nyíl (#94) 1 gyöngymangó (#135) 10 kaja (#2)
1 rézdarab (#70) 2 tudás gyöngye (#522) 1 vasérc (#152)
4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
41 arany (#50) 1 fekete gyöngy (#99) 1 galachmit (#310)
1 manakristály (#500) 4 quwarg tojás (#360) 1 ubuk dobónyíl (#138)
4 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(106,96) a 244. labirintus bejárata, quwarg harcos (#201), quwarg parafenomén (#248), Xyn Wan (1501. kalandozó), quwarg felderítő (#299), quwarg nagymester (#214), láncravert quwarg (#744), quwarg királynő (#153)

Üzenet küldése a karakternek