387. forduló, 389. forduló, Authoricus összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. dec. 18. 9h:13'
EZ A 390. JÁTÉKHETED, 388. FORDULÓD
391. játékheted kezdete: dec. 19.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
KALANDOZÓ: #1671
SZÁMLA : XXXX

AUTHORICUS KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [184,61] koordinátán.
A táborozás 1. napján összefutsz egy vörös, hosszú hajú, barna szemű ember nővel. Sheran hittérítője. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy Eldaran karkötőjét, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy lánckesztyűt, egy mithril láncinget, egy örökkéval.gyémántját, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku nadrágot, egy szirén köpenyét, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot, egy vassisakot, egy virág szimbólumot és egy zafír védőgyűrűt visel. Ruházatát egy Hoxxurton trófea, egy tyrannoszaurusz rex trófea és egy ongóliant trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy tűzförgetegből kilépő ember. Jobb kezében egy Pusztítás Botját tart. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd élőholt sullár. Málhásállata egy sivatagi doareg. Mentális auráját felismered, semleges jellemű az alávaló. Összeismerkedtek. Az ő neve Vörös Veronika. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn.
Az 1. napon találkozol egy fekete, göndör hajú, zöld szemű kobudera férfival. Körszakálla és bajsza van. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Raia főpap-jelöltje. Egy Bufa páncélját, egy cetbőr válltömést, egy hatalom fülbevalóját, egy hósárkánybőr csizmát, egy Huddens alkarvédőjét, egy Huddens kesztyűjét, egy kreiton fókuszt, egy mágusköpenyt, egy Morgan sipkáját, egy nap szimbólumot, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku karvédőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zafír fülbevalót visel. Fegyverzetét egy Notermanthi trófea, egy taalru trófea és egy ryuku gólem trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: Otthonát védelmező Jáde-sárkány. Bal kezében egy agyartőrt tart. Auráját érzékelve máris tudod, vakító fehér! Ah, a fenébe vele! Összeismerkedtek. Az ő neve Tompaeszü Nyüzsi. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. 7 tanítvány kíséri, lesi minden mozdulatát. Mikor elhaladsz mellettük, egy tanítvány megszólít: Tudod miért Tőle akarunk tanulni? Tudása bámulatos, felülmúlja a kolostorok valamennyi nagymesteréét! Az ifjoncok elköszönnek tőled, és te magadra maradsz a gondolataiddal.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 1 ryuku vállvédőt (300 arany kikiáltási áron), 1 tűzúr csizmáját (300 arany kikiáltási áron), 20 fűszertartót (300 arany kikiáltási áron), 7 szent jogart (300 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
Nocsak, kaptál egy aranypikkelyt! Az aranytermő erszény 55 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 fokhagymát. A teremtés zsákja létrehozott 1 gyógykenőcsöt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az szomjazástól, azért visszanyerted erőd egy részét. (+14 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+755 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+39 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A lottó 690. hetének nyerőszámai: 16, 22, 18. 1 db 0 találatos szelvényed volt.

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 12. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 625.]
Beizzik a turbómágia. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 625.]
Gyorsvarázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 623.]

* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot a 23. varázslatot a 78. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 621.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Működni kezd a jellemtükör. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 619.]
Beizzik a turbómágia. [-7 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 617.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 137. varázslatot a 88. varázslatot
Beizzik a turbómágia. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 615.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Felkészülsz a szemmelverésre. [-18 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 613.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 613.]

* 4. KP: elmormolod a 75. varázslatot
Mivel a paraméterként megadott varázslat nem volt rajtad, nem is volt sok értelme a mágiafeloldásnak. [0 pontot használtál fel, van még 613.]

* 5. KP: kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat a 820. tárggyal
Leveszed a szirén köpenyét, majd felöltöd a láthatatlan köpenyt. Láthatatlanná váltál. [-7 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 613.]
Leveszed a láthatatlan köpenyt, majd felöltöd a szirén köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 613.]

* 6. KP: elmormolod a 28. varázslatot a 364. varázslatot a 19. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+12 erő). [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 611.]
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 611.]
Beizzik a turbómágia. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 609.]

* 7. KP: használod az 1546. tárgyat
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 608.]

* 8. KP: elmormolod a 210. varázslatot a 209. varázslatot a 220. varázslatot
Fürgén varázsolsz! [-40 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 606.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 604.]
Beizzik a turbómágia. (+2 minden tulajdonságodra.) [-25 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 602.]

* 9. KP: elmormolod a 165. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 600.]

be 614 3 bemész a 614. épületbe
Lopva körülnézel, hogy nem lát-e senki, majd odamész a ház bejáratához. A fiatalok mosolyogva üdvözölnek. - Helóka! Szeretnék a vendégetek lenni. - ezzel átnyújtasz egy erszényt, benne 200 arannyal. Bekísérnek az előtérbe, majd a váróterembe. A helyiség ízlésesen berendezett, hatalmas, déli növényeket látsz cserepekben, a szekrényeken és falakon mindenféle távoli országból származó csecsebecsék, szobrocskák, fegyverek. Üdvözöl a ház úrnője, és miután az egyik ajtónálló kézjellel értésére adja, hogy milyen szolgáltatásért fizettél, tapsol néhányat. Leeső álladat három szolgáló próbálja a helyére visszajuttatni, amikor a tüneményes szépségű, ezüsthajú, kék szemű Leila szinte földöntúli kecsességgel eléd libben. Nem tudod, hogy milyen parfümöt használ, de egy biztos: csodálatos illatfelhő lengi körül. Kiszáradt torokkal, nyögni is képtelenül mész fel a második emeletre, miközben Leila kötetlenül és láthatóan azonos hozzáértéssel társalog a politikáról, időjárásról, mágiáról, háborúról. A lakosztály, ahol vendégül látnak, fényűzően van berendezve. Kicsit zavarba ejt, hogy a szobában rajtatok kívül egy teljes elf zenekar is tartózkodik, de kiderül, hogy ez is része a szertartásnak, és amint szükséges, távozni fognak. Leila varázslatos zamatú bort tölt neked egy díszes kupába. Mámoros fejjel, alig érted, amit Leila mesél neked, teljesen elmerülsz abban az elbűvölő szempárban. Nem vitás, Leila NAGYON közel állhat Elenioshoz. Nem is emlékszel, mikor takarodtak el a zenészek, de már kettesben vagytok: Leila simogatva fejti le a ruhádat, majd egy forró vízzel teli dézsához vezet, és illatos szappannal megfürdet. Most valahogy úgy érzed, hogy sosem akarsz visszatérni a vadonba, a szörnyek közé! A hatalmas, fejedelmi ágyban vár rád Leila, amíg megtörülközöl. Ami ezután következik, az életed egyik legcsodálatosabb, legmaradandóbb élménye: meg vagy győződve róla, hogy amint bukszád engedi, vissza fogsz térni ide! Nem tudod hogyan, de a légyott valami fantasztikus módon, szellemileg is ellazított. (+50 varázspont.) A ház úrnőjének megköszönöd a kiváló színvonalú szolgáltatást, és elhagyod a piroslámpás házat. [5 pontot használtál fel, van még 595.]

h 569 53 használod az 569. tárgyat
Hosszasan tanulmányozod Martian tekercsét, és közben arra gondolsz, hogy mennyire szeretnéd, ha képes lennél megtanulni az óriáserő varázslatot. Hirtelen nagy lobbanással a tekercs eltűnik, és a fejedben tisztán és világosan megjelennek a varázsszavak. Micsoda nagyhatalmú mágia! (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 595.]

v 53 elmormolod az 53. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 sallank karom). [0 pontot használtál fel, van még 595.]

v 96 144 61 elmormolod a 96. varázslatot
Mormolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(184,61) piroslámpás ház (#614)

[144,61] Folytatod sétádat a házak közt. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy főutcát. Látsz egy nekrofunt.

Van itt egy maffia bank (705. épület.), egy ezüst mágustorony (706. épület.), egy Ördögi Kör (710. épület.) és egy Trikornis Futárszolgálat (712. épület.).
(Feltételes lopás:) Némi keresés után megtalálod Vay Decker táborhelyét. Vársz, amíg az alkalom a legkínálkozóbb. Megpróbálsz hangtalanul a közelébe jutni a figura zsákjához. A szégyentelen áldozatod csapdát állított! Kiváló csapdaészlelésednek köszönhetően könnyedén elkerülted. A motyóra fantom vadászkutya vigyáz. Ügyesen elcsentél valamit. Zsákmányod egy ében toboz! A siker után olaj! (+1 gonoszság.)
(Feltételes lopás:) Gyorsan megtalálod azt a helyet, ahol Aldaer di'Messetar letáborozott. Türelmesen várakozol addig, amíg az alkalom megfelelőnek látszik. Közel lopódzol a másik motyójához. A szégyentelen áldozatod csapdát állított! Szerencsére kiszúrtad, és kikerülted. Ügyesen elemelted a kiszemelt tárgyat (124 aranyat). Aztán tűnés! (+1 gonoszság.)
Összefutsz Reskatorral. Tharr korlátlan hatalmú főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy hoarián bőrnadrágot, egy hósárkánybőr csizmát, egy két kard szimbólumot, egy mithril kesztyűt, egy mithril sisakot, egy obszidián karkötőt, egy Ovgun nyakláncát, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku függőt, egy ryuku vadászinget, egy ryuku vállvédőt, egy szerencsetalizmánt, egy törpe védőgyűrűt, egy tükörpáncélt, egy zafír erőövet és egy zafír fülbevalót visel. Fegyverzetét egy Főmágus trófea, egy quwarg anyakirálynő trófea és egy kék rakolits trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egybeolvadó szent szimbólumok. Jobb kezében egy Mjölborg kalapácsát, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Egy pikkelyes ptog a hátasa. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Alaposan megbámulhatod, hiszen te láthatatlan vagy.
[-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [18 pontot használtál fel, van még 577.]

pki 5000 kiveszel a bankból 5000 aranyat
Kiveszel a bankból 5000 aranyat. A számládon van még 5096 arany. [0 pontot használtál fel, van még 577.]

fa 1088 2577 1 feladod az 1088. tárgyat a 2577. kalandozónak (1 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Rhiannon részére szánod. Átadsz 1 hósárkánybőr csizmát. Ennek elküldése 25 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 574.]

m 2 3 1 mozogsz keletre, délkeletre, északkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[184,61] Továbbmész a város utcáján. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy templomot. Elenios híveié. Látsz egy akasztófát, tövében sírhanttal. Elolvasod a szöveget a síron: "Itt nyugszik Tb.gátló Vlagyimir, akinek azért kellett elbuknia, mert a MAFFIA KT engedélye nélkül lopott az ő területükön." magad fölött látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: De'Cugel. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Egy csapat őrjáratozó katona nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+4 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre káosz szava varázslatot lősz. 368 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy izomernyesztés varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled puha ütés varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agybénítás pszi hatás. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az őrjáratozó katona bal karját. (5 támadással 129 életpontot sebezve.) A mantikór megmarja ellenfeledet. (29 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az őrjáratozó katona testét. (6 támadással 465 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+94 életerő). A mantikór is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (5 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 89 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal megérinted az őrjáratozó katona testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A mantikór segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (20 életpontot sebezve.) Távolról méregfelhő III varázslatot lősz a másikra. 138 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Pestisaurád 12 sebzést okoz. A 6 őrjáratozó katona megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (6 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+7 ÉP). A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 17 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (186,61)-> 6 arany, -2 ÉP], egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (186,61)-> 14 arany, -2 ÉP] és egy fűszertartó. 10516 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1296, sebződés: 56, gyógyulás: 123, összesen: +67 ÉP}

Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy piroslámpás ház (614. épület.).
Összefutsz De'Cugellal. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Ő Napkeleti Nyaff férje! Elenios lényének egy nagyobb része. Egy bársony övsálat, egy dr'thanox gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy gólemgyűrűt, egy hósárkánybőr csizmát, egy Istenek Talizmánját, egy jegygyűrűt, egy kreiton palástot, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy mágusköpenyt, egy natharion talizmánt, egy Notermanthi amulettet, egy nt'lagod karkötőt, egy óriás fülbevalót, egy óriások övét, egy örökkéval.gyémántját, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku ökölgyolcsot, egy szem szimbólumot, egy Teremtő koronáját, egy yiang kesztyűt, egy yiang mellényt, egy yiang nadrágot és egy yiang vállvédőt visel. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy élőholt drakolder trófea és egy Zt'tuzzarxn trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Otthonát védelmező Jáde-sárkány. Bal kezében egy Urgol káoszpajzsát tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem tudod elképzelni, hogyan lehetséges, de lát téged. Mentális auráját felismered, vakító fehér! Ah, a fenébe vele! 13 tanítvány kíséri, lesi minden mozdulatát. Mikor elhaladsz mellettük, egy tanítvány megszólít: Tudod miért Tőle akarunk tanulni? Tudása bámulatos, felülmúlja a kolostorok valamennyi nagymesteréét! Az ifjoncok elköszönnek tőled, és te magadra maradsz a gondolataiddal. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Összeakadsz Vasöklű Tubával. Ruházatát egy adószedő trófea, egy hegyi góliát trófea és egy őrült varázsló trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: Idős asszonyt szopógödörbe segítő ifjú harcos. Jobb kezében egy szöges bunkót tart. Legnagyobb megdöbbenésedre, jól lát téged! Tisztán érzed auráját: ocsmány fehér a nyomorult jónak. Ez ám a balsors! (-2 szerencse forduló végéig.) Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Összefutsz Chitarellel. Elenios halandók felett uralkodó helyettese. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy cápabőr csizmát, egy dalebg.kristályvértet, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy gyakorlónadrágot, egy gyémánt védőgyűrűt, egy hótarantula köpenyt, egy kreiton palástot, egy kyorg karkötőt, egy kyorg vállpántot, egy natharion gömböt, egy Natharion karkötőt, egy natharion talizmánt, egy óriások övét, egy örökkéval.smaragdját, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy regeneráló övet, egy rogalhal csuklópántot, egy szem szimbólumot, egy torz fülkarikát, egy Urgod kesztyűjét, egy Vlagyimir gyűrűjét és egy Zu'lit koronáját visel. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy Morghatal A'ton trófea és egy trakuun lidérc trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy Lélekmérleg. Jobb kezében egy biethlan lándzsát, bal kezében egy cápafogat tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Tárgyainak egy részét egy eszement trappoló viszi. Úgy látszik, a másik tökéletesen lát téged! Mentális auráját felismered, vakító fehér! Ah, a fenébe vele! Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.

(Továbbmész...) [185,62] Még mindig a városban vagy. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy őrült varázsló. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő. 128 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sötét rítus varázslatot. 28 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Távolról tűzvihar varázslatot lő rád a másik. 70 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az őrült varázsló bal lábát. (5 támadással 129 életpontot sebezve.) A mantikór megmarja ellenfeledet. (15 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: 2 fekete gyöngy és 2 sallank karom [sallank karom ládikóba-> (185,60)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. 2655 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 272, sebződés: 100, gyógyulás: 4, összesen: -96 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy csodák kútját. északkeletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson.

(Továbbmész...) [186,61] Folytatod sétádat a házak közt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy templomot. Fairlight hívői építették. magad fölött látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy őrült varázsló. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 134 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pszi ragyogás varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy sötét rítus varázslattal köszönt csatapartnered. 21 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló hosszú szakállát. (4 támadással 110 életpontot sebezve.) A mantikór nagyot harap ellenfeledbe. (29 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 fekete gyöngy és egy téfea-agy. 2655 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 273, sebződés: 21, gyógyulás: 4, összesen: -17 ÉP}

Van itt egy bank (625. épület.), egy kaszinó (639. épület.) és egy ékszerbolt (654. épület.). [24 pontot használtál fel, van még 550.]

kno 13 22 képesség-növelés 13
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 szerencsejáték.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 szerencsejáték.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 szerencsejáték.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 szerencsejáték.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 szerencsejáték.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 szerencsejáték.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 szerencsejáték.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 szerencsejáték.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 szerencsejáték.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 szerencsejáték.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 szerencsejáték.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 szerencsejáték.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 szerencsejáték.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 szerencsejáték.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 szerencsejáték.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 szerencsejáték.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 szerencsejáték.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 szerencsejáték.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 szerencsejáték.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 szerencsejáték.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 szerencsejáték.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 szerencsejáték.)
[0 pontot használtál fel, van még 550.]

be 639 100 50 bemész a 639. épületbe
Odatotyogsz a széles lépcsősorhoz, és felmész a mindig szélesre tárt ajtóhoz. Két hatalmas termetű acélkolosszus álldogál az ajtóban. Az egyik óriás a tenyerét nyújtja, és recsegő hangon megjegyzi, hogy 50 arany a beugró. Leszurkolod a beugrót, és belépsz a kaszinóba. Tömve van, mint mindig! Hatalom Kártyáit játszol, komoly tétre. Sajnos a kaszinó által összerakott paklival kell játszanod. Minden tudásodra, szakértelmedre szükség van, és még így is van egy pillanat, amikor azt hiszed, mindened elveszett. De végül győztél, megszerezted az előre célul kitűzött 50 aranyat. Elegánsan meghajolsz a pókerarcú krupié felé, és a bejárat felé indulsz. Elhagyod a kaszinót. [5 pontot használtál fel, van még 545.]

be 639 300 200 bemész a 639. épületbe
Odatotyogsz a széles lépcsősorhoz, és felmész a mindig szélesre tárt ajtóhoz. Két hatalmas termetű acélkolosszus álldogál az ajtóban. Az egyik óriás a tenyerét nyújtja, és recsegő hangon megjegyzi, hogy 50 arany a beugró. Leszurkolod a beugrót, és belépsz a kaszinóba. Tömve van, mint mindig! Ezúttal a kockával próbálkozol. Itt legalább a te ügyességednek is szerepe van! HAHH! Izzasztó és kemény körök alatt ugyan, de sikerült összenyerned 200 aranyat! TÖKÉLETES vagy! Feszülő mellel, a többi játékos irigy pillantásának kereszttüzében állsz fel az asztaltól. Elhagyod a kaszinót. [5 pontot használtál fel, van még 540.]

be 639 300 200 bemész a 639. épületbe
Odatotyogsz a széles lépcsősorhoz, és felmész a mindig szélesre tárt ajtóhoz. Két hatalmas termetű acélkolosszus álldogál az ajtóban. Az egyik óriás a tenyerét nyújtja, és recsegő hangon megjegyzi, hogy 50 arany a beugró. Leszurkolod a beugrót, és belépsz a kaszinóba. Tömve van, mint mindig! Ezúttal a kockával próbálkozol. Itt legalább a te ügyességednek is szerepe van! Hát, ez nem a te napod! A játék máskor jobban szokott menni, most azonban, igaz, hosszú idő alatt, elvesztetted a játékra szánt 300 aranyat. Elhagyod a kaszinót. [5 pontot használtál fel, van még 535.]

be 639 300 200 bemész a 639. épületbe
Odatotyogsz a széles lépcsősorhoz, és felmész a mindig szélesre tárt ajtóhoz. Két hatalmas termetű acélkolosszus álldogál az ajtóban. Az egyik óriás a tenyerét nyújtja, és recsegő hangon megjegyzi, hogy 50 arany a beugró. Leszurkolod a beugrót, és belépsz a kaszinóba. Tömve van, mint mindig! Hatalom Kártyáit játszol, komoly tétre. Sajnos a kaszinó által összerakott paklival kell játszanod. HAHH! Izzasztó és kemény körök alatt ugyan, de sikerült összenyerned 200 aranyat! TÖKÉLETES vagy! Feszülő mellel, a többi játékos irigy pillantásának kereszttüzében állsz fel az asztaltól. Elhagyod a kaszinót. [5 pontot használtál fel, van még 530.]

v 198 184 114 elmormolod a 198. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Létrehoztad a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(184,61) piroslámpás ház (#614), Elenios oltár, őrjáratozó katona (#274), De'Cugel (2043. kalandozó), Vasöklű Tuba (2495. kalandozó), Chitarel (5468. kalandozó)
(185,62) őrült varázsló (#255), csodák kútja (#1096)
(186,61) bank (#625), kaszinó (#639), ékszerbolt (#654), Fairlight oltár, őrült varázsló (#255)

[184,114] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik.

Oldalt pillantva, meglátsz egy ork kunyhót. (ld. enc.) Megtudod, hogyan szerezhetsz ork sört. (ld. enc.)
[-100 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 520.]

vv 161 elmormolod a 161. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Következő fordulódban varázsenergiát nyersz ki. [-35 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 518.]

m 2 6 mozogsz keletre, nyugatra
[185,114] Tovább barangolsz a fák között. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy fekete lótuszt. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy kronokukac közeledik. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a kronokukac gumiszerű testét. (5 támadással 126 életpontot sebezve.) A mantikór roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (9 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a kronokukac testét. (2 támadással 156 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). A mantikór is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (14 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 81 életpontot sebeztél. 2 életpontot gyógyultál. Cápafoggal eltalálod a kronokukac fejét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A mantikór megmarja ellenfeledet. (6 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 130 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A pestisaura 4 ép-t sebez. A kronokukac farkával a kezedre csap. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). Ez kronoérintés volt (-3 TVP). A kronokukac farkával a kezedre csap. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). Maga az idő szivárog el (-3 TVP). A kronokukac összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 2199 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 575, sebződés: 14, gyógyulás: 52, összesen: +38 ÉP}


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 lótuszvirágot. Erőd TF-elődött.

(Továbbmész...) [184,114] A terep továbbra is ritka erdő. Látsz egy ork kunyhót. Megtudod, hogyan szerezhetsz szerencsekockát. (ld. enc.)
(Vándorcirkusz:) Törpék, óriások, zsonglőrök, erőművészek és bohócok. Először nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépő gyanánt. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Gyanús mozgást látsz a fák között. Egy Napsörény nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy káosz szava varázslatot dobsz ellenfeledre. 166 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy gyóntatás varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy becsületjel. Semmi eredménye! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy energiafolyam varázslatot, majd rád küldi. 84 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Napsörény testét. (5 támadással 122 életpontot sebezve.) A mantikór támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (19 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Napsörény testét. (3 támadással 217 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). A mantikór roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (5 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 91 életpontot sebeztél. 28 életpontot gyógyultál. Cápafoggal megérinted a Napsörény fehér hátát. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A mantikór megmarja ellenfeledet. (13 életpontot sebezve.) Ellenfeled 16 pontot sebződik a pestisaurától. Húsodat át- meg átjárja a Napsörény szarva. (3 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+8 ÉP). Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (4 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+7 ÉP). Purifikálódsz. (+0 jóság.) Véres nyál csordul ki a Napsörény száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 Napsörény szarva. 4645 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 698, sebződés: 154, gyógyulás: 109, összesen: -45 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl régi (maximum néhány napos) árnymanó nyomok vezetnek keletre. [22 pontot használtál fel, van még 490.]

kt 1693 elkészíted az 1693. tárgyat
Az összegyűjtött tárgyakért cserébe kaptál 1 szerencsekockát. 371 tapasztalati pontot kaptál. Megtudod, hogyan szerezhetsz boszorkánykendőt. (ld. enc.) [20 pontot használtál fel, van még 470.]

h 1693 100 használod az 1693. tárgyat
Rendben, maximum 100 arany tétben játszol a szembejövőkkel. [0 pontot használtál fel, van még 470.]

m 4 4 7 mozogsz délre, délre, északnyugatra
[184,115] Fák, mindenütt csak fák. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Egy bávatag golombár közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Valahogy hiányzik belőletek ezúttal az igazi harci szellem. Unottan végigméritek egymást, aztán továbbálltok.


(Továbbmész...) [184,116] Még mindig az erdőben vagy. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy éjkornis. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Üdvözlésképpen egy méregfelhő varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 135 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. A szilánk működik (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Egy sötét rítus varázslattal köszönt csatapartnered. 34 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az éjkornis jobb vállát. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) A mantikór is bekapcsolódik a harcba. (15 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki az éjkornis száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy pular kristály [pular kristály ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], 9 arany és egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (187,107)-> 6 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 trikornis szarvat. 3091 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 226, sebződés: 38, gyógyulás: 4, összesen: -34 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy kék orchideacserjét.

(Továbbmész...) [183,115] A terep továbbra is ritka erdő. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Egy zoloboo sámán nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő varázslatot lősz. 122 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy szárazság varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a zoloboo sámán fekete testét. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) A mantikór roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (23 életpontot sebezve.) A zoloboo sámán még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2628 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 252, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.) Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [24 pontot használtál fel, van még 446.]

m 4 6 5 mozogsz délre, nyugatra, délnyugatra
[183,116] Még mindig az erdőben vagy. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy éjkornis. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő varázslatot. 115 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sötét rítus varázslatot. 30 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az éjkornis testét. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) A mantikór nagyot harap ellenfeledbe. (20 életpontot sebezve.) Az éjkornis összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP], egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> (186,106)-> 14 arany, -2 ÉP] és egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (187,107)-> 10 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 trikornis szarvat. 3091 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 236, sebződés: 36, gyógyulás: 4, összesen: -32 ÉP}

Észreveszel egy kék orchideacserjét.

(Továbbmész...) [182,116] Még mindig az erdőben vagy. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. A feléd közeledő drakolich mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre élőholt pozdorja varázslatot lősz. 448 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Egy pillanattal később a lény teteme eltűnik. DEM mentette meg az átkozottat!
Ellenfeled elmenekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 448, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

Észreveszel egy kék orchideacserjét.

(Továbbmész...) [181,117] Tovább barangolsz a fák között. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Ráismersz a lényre. Egy bávatag golombár. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Mivel nem jelzed támadás szándékát, ő se támad. Egy ideig csendben méricskélitek egymást, aztán a szörny továbbáll.

Felfedeztél egy manilla-fát. Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.) Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [24 pontot használtál fel, van még 422.]

szk 762 keresed a 762. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy kentauruszt. [0 pontot használtál fel, van még 422.]

* 1. BP: elmormolod a 75. varázslatot
Mormolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Befejezted a mágiafeloldás varázslatot! Elmúlt a láthatatlanság hatása. Sikerrel jártál! [-5 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 417.]

* 2. BP: építed az 534. tárgyat 100 pontért
Nekilátsz, hogy felépíts egy Chara-din monolitját. Hosszasan gyűjtöd a szögletes köveket, és egymásra rakod őket. Végre megvan, elkészült a Chara-din monolitja. 319 tapasztalati pontot kaptál. Erőd TF-elődött. [100 pontot használtál fel, van még 317.]

* 3. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Kántálni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Sikerült elmondanod az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-10 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 317.]

* 4. BP: használod a 449. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 317.]

* 5. BP: elmormolod a 202. varázslatot
Kántálni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Befejezted az álommérgezés varázslatot! A fenébe! Kudarcot vallottál! A célpont álmát már megmérgezte valaki vagy valamilyen más okból nem sikerült a varázslat felrakása. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 312.]

* 6. BP: használod az 522. tárgyat a 147. tárgyat a 449. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 312.]
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [4 pontot használtál fel, van még 308.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 308.]

* 7. BP: elmormolod az 54. varázslatot
Kántálni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Egy végső mozdulattal előhívod a kristálygömb varázslatot! A fekete gyöngy áttetszővé válik, és megpillantod benne a kalandozót, akit kerestél! A pontos koordinátái: X:441,Y:85. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 303.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Gondos edzéstervet állítasz össze, majd gyakorolni kezdesz. Fekvőtámaszokkal, helybenfutással, guggolásokkal gyötröd testedet. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 263.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Elszántan, kitartóan, ellazítva, megfeszítve, viharverten edzeni kezded csendben tiltakozó testedet. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 223.]

tf 1 23 fejleszted az 1. tulajdonságodat 23 pontért
Góga-migóg, a nagy aerob-IX mágus gyakorlataid hajtod végre. Hajolgatások, guggolások, miegymás. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [23 pontot használtál fel, van még 200.]
Megpillantasz egy kutat. Felkiáltasz: "Víz!" Három szomjas kinézetű goblin dugja ki a fejét belőle, mohón érdeklődve: "Hol?". A gonosz délibáb szertefoszlik, csak a szomjúság marad. (-4 életerő.) 1 aranypikkely és 1 sötét tekercs megsemmisítette egymást. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 27, 2, 11.
Etetési idő! Sajnos egy szem kajád sincsen, amit kioszthatnál az éhes szörnyeid között! A nap kalandjaitól megfáradtan, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a vadászat hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 529 pontot. A következő körben tehát 729 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ÓRIÁSERŐ (53. VARÁZSLAT)
Végre megszerezted minden Tharr-pap álmát, a plusz sebzést adó varázslatot! Ennek a kellemes varázslatnak az elmormolása 24 VP-be kerül, és 5 TVP-be. Ettől kezdve egészen a következő forduló elejéig tart. Minden támadásodra kapsz +1 sebzést (tehát ha már háromszor támadsz a fegyvereddel, akkor körönként +3-at!). Ha tapasztaltabb leszel, akkor ez támadásonként +2-re ill. +3-ra is nőhet! A varázslat anyagi komponense egy sallank karom.

ORK KUNYHÓ (1683. TEREPTÁRGY)
Ha egy roskadozó, kidőlt-bedőlt oldalú kis viskóra bukkansz, ami előtt a padon egy ártalmatlan, vénséges-vén ork szipirtyó gubbaszt, kivételesen ne az ellenséget lásd meg benne! Ez a csúf boszorka többet ér neked élve, mint holtan. Közelebb mész hozzá, és megszólítod. Hályogos szemével végigmér, és fogatlan szájával rád vigyorog (bár ne tette volna!).
- Akarsz egy kortyot? Jóféle ork serital! Én magam főztem! - rikácsol feléd, azzal leemeli a mellette álló hordó fedelét. Egy jókora merőkanállal belekotor, és valami gusztustalan, büdös barna löttyöt tol az orrod alá.

ORK SÖR (1701. TÁRGY)
Mikor rákérdezel, hogy mégis mit kér a sörért, az orkok öreganyja annyit felel:
- Hozd el a hozzávalókat, meg némi aranyat, és ezért adok neked egy adagot. Az árban már benne van a fakupa is, amiben elviheted. Kérek tehát 2 móri gyümölcsöt, 2 gyöngymangót, 2 amnioszt és 2 darázsszárnyat. Megsúgom, hogy a titkos fűszerek nélkül te nem tudod lefőzni, kár is kísérletezned vele.
- No és előtte megkóstolhatom legalább? - kérdezed, és mikor az anyóka átadja a teli merőkanalat, mindenre elszántan belekortyolsz. Borzasztó az íze, de meg kell hagyni, igencsak ütős egy nedü!
[A sört a KT (Küldetés Teljesítése) 1701 paranccsal bármelyik ork kunyhónál megszerezheted, 5 TVP ellenében. Ha elfogyasztasz egy adag ork sört (a H 1701 paranccsal, 1 TVP-ért), akkor a következő fordulód elejéig már semmilyen hatás nem késztethet rá, hogy kiadd a gyomrod tartalmát (sem szörnyképesség, sem méregfelhő varázslat). Több korsó felhörpintése már nem jár további előnyökkel. Ha a sör tárolására szolgáló fakupa kiürül, automatikusan eldobod, ezért az a tárgylistádban nem jelenik meg. Nem átadható.]

SZERENCSEKOCKA (1693. TÁRGY)
Az orkok öreganyja kicsit pityókásnak látszik. Talán túl sok sört vedelt, ki tudja? Alig forog a nyelve, a szerencséről hablatyol, meg valami cinkelt kockát emleget. Kiváncsivá válsz, és kifaggatod. Kiderül, hogy van a birtokában egy mesterien kidolgozott dobókocka, aminek elkészítésekor némi mágiát is alkalmaztak. Hosszas alkudozás után a banya rááll, hogy neked adja a kockát, ha hozol neki egy hűségérmét és 100 aranyat. Belegondolni sem mersz, hogy mit akar kezdeni az elsővel. Tovább faggatózol, hogy mit is tud pontosan ez a kocka. Megtudod, hogy a szerencsejáték szakértelmedet 2-vel növeli, ha birtoklod, valamint lehetőséget ad rá, hogy a szembe jövő kalandozókkal alkalomadtán kockázzatok egy jót.
[Ehhez a H 1693 <maximális tét> parancsot kell kiadnod, ami TVP-be nem kerül. A beállítás mindaddig érvényben marad, amíg felül nem írod. A tét nem lehet kevesebb, mint 10 arany, de több sem, mint 3000 arany. A beállítás hatására megpróbálsz minden szembejövő, békés viselkedésű kalandozót rávenni egy kis szerencsejátékra. Ha szintén van szerencsekockája, és hajlandó játszani, a kettőtök tétje közül az alacsonyabb értékben játszotok. A győztes elnyeri a vesztes felajánlott pénzét. Az, hogy ki győz, a szerencsén és a szerencsejáték szakértelem nagyságán múlik. Ha a kockát elveszted, a beállításod törlődik, ezért újra ki kell majd adnod a H parancsot. A tárgy nem átadható, nem rakható bankba.]
A szerencsekockát a KT (Küldetés Teljesítése) 1693 paranccsal szerezheted meg bármelyik ork kunyhónál, de ekkor újabb alkudozásra lesz szükséged, azért a szokásos 5 TVP helyett 20 TVP-be fog kerülni az akció.

BOSZORKÁNYKENDŐ (1697. TÁRGY)
Érdekes, hogy eddig nem vetted észre az ork banya hátára terítve ezt a koszlott, rongyos vállkendőt. Most is csak azért figyeltél fel rá, mert az öregasszony félrészeg állapotban, fogatlan vigyorral leoldja a válláról, és mindenáron rád akarja tukmálni. Azt mondja, nagyon kell neki egy tengerszín smaragd, egy mélysötét rubin és egy fénytelen gyöngy, ezekért nehéz szívvel bár, de megválik legnagyobb kincsétől, a kendőjétől. Mikor megtapogatod a büdös rongyot, meglepődve tapasztalod, hogy erős mágikus kisugárzása van. Kicsit összpontosítasz erre, és máris megvilágosodik előtted a kendő hatalma. Ha a vállkendőt a válladra teríted (ezt akkor is megteheted, ha van már ott másik vállvédő), a szörnyek és más kalandozók sikeres tárgybűvöléssel csupán a boszorkánykendőt tudják elbűvölni tőled, más tárgyadra a bűbáj hatástalan lesz. Bájoláskor az illatos bájital hatástalan lesz rád.
Ha ráállsz az alkura, az ork kunyhónál a KT (Küldetés Teljesítése) 1697 parancsot add ki, 5 TVP-ért.

KARAKTERLAP

Authoricus, egy kopasz, égszínkék szemű, harcsabajszos árnymanó férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Chara-din félisten hatalmú felszentelt főpapja vagy. Papi hited: 693. Az Árnymenők (#9153) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 388. fordulód.

Erő: 47 (74) Szint: 35 Merészség: 10/5 Magasság: 103 cm
IQ: 46 (60) Támadás: 58 Agresszió: 3 Testsúly: 33 kg
Ügyesség: 47 (64) Védekezés: 99 Menekülés: 30 % Életkor: 32/36 év
Egészség: 46 (55) Életpont: 741/654 Jellem: gonosz (666) Tul. pont: 4
Szerencse: 58 (78) Varázspont: 1344/609 Pénz: 10786 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 21/3 Pszi pont: 162/250 Halhatatlanság: 7 % EFejl: 11
Eddig összesen 2976 szörnyet (9 ebben a körben) és 2 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 32170 TP-t kaptál. Jelenleg 5623089 TP-d van. A következő szinthez még 376911 TP szükséges. Trófeáid: ezerszemű bestia, triklem drakolder, térfaló. A 388. fordulódban 5096 arany került a bankszámládra. 5096 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 10/4 ökölvívás: 1/63 szúrófegyverek: 37/95 (+2%)
vágófegyverek: 4/48 ütőfegyverek: 23/17 dobófegyverek: 33/43 (+3%)

Feltételes fegyverváltás: vámpírölő (#951) (120%) << Mjölborg kalapácsa (#523) (180%) << vámpírölő (#951) (120%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); vas dobónyíl (#189) (15 -997.); tolmokov-koktél (#351) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
A negatív esszencia épp vámpírölő fegyverre kenve.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 33/59 2. nyomkövetés: 68/22 (+4%) 3. lopás: 57/87 (+12%)
4. mászás: 8/97 5. csapdakészítés: 24/74 (+6%) 6. csapdaészlelés: 64/19 (+2%)
7. gyógyítás: 90/86 8. titkosírás: 6/0 9. felderítés: 29/8
10. szörnyidomítás: 23/44 11. teológia: 100/12 (+44%) 12. taumaturgia: 59/77 (+10%)
13. szerencsejáték: 28/99 (+2210%) 14. versengés: 25/85 15. zene: 3/36
16. szörnyismeret: 31/22 17. pszi: 20/96 (+3%) 18. zárnyitás: 23/96
19. vadászat: 13/70 20. vitalitás: 3/60 21. bányászat: 28/18
22. úszás: 10/3 23. főzés: 11/5 24. csapatmunka: 2/12

FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 80% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
lopsz a gnómoktól (6) sáfrányport (#211) (2x), az árnymanóktól (4) sáfrányport (#211) (6x), az emberektől (1) aranyat (#50) (3x), az elfektől (2) aranyat (#50) (3x), a törpéktől (3) aranyat (#50) (5x), az alakváltóktól (7) bármit (9x), a kobuderáktól (8) bármit (7x), a mutánsoktól (9) bármit (8x)
gyógyítasz 50% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 135 TVP-ért
készítesz lótuszvirágot (#447) (max. 20 darabot, csak egyszer)
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 16)
ősi szellem (#422), csontváz lord (#177) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), szubreális vámpír (#223) (csak egyszer), élőholt ősmágus (#179) (csak egyszer), Tb.gátló Vlagyimir (#6666) (csak egyszer), triklem drakolder (#275) (csak egyszer), óriás csontváz (#176) (csak egyszer), lélekorzó (#390) (csak egyszer), zombi mágus (#389) (csak egyszer), sötét ölész (#314) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 2, max: 16)
bűbájlidérc (#761), magnetikus praglonc (#200)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
háló (#186, 24 VP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP)
böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) szárazság (#48, 6 VP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP) halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) sorvasztás (#102, 20 VP)
szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP)
mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
infralátás (#171, 8 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) agytaposás (#180, 12 VP)
kényszerport (#183, 8 VP) a halál csókja (#187, 10 VP, 5 TVP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
méregfelhő II (#193, 18 VP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) káoszcsapás (#200, 8 VP)
rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP) álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP)
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) káosz szava (#207, 25 VP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP)
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) menekülés (#212, 12 VP)
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) armageddon (#218, 100 VP) lidércidézés (#219, 30 VP)
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) Chara-din lesújt (#223, 18 VP)
mágia megértése (#226, 0 VP) nekromanta csókja (#230, 22 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +4 vp 9 költség alatt;
A varázslatok tanulására elkölthető: 10 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
halálkapu (#126) Pörhemór köre (#205) (100,44,3) vámpirizáció (#1) állatvédelem (#192)
áldomás (#6) szürkeáll. aktiv (#71) erőpajzs I (#12) hadiszerencse II (#24)
jellemrejtés (#23) láth. észlelése (#78) tulajdonságpajzs (#26) szemmelverés (#137)
csupasz izom (#28) pestisaura (#210) hatalomvarázs (#220) esszenciavédelem (#165)
varázsenergia (#161) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 10)
méregfelhő (#37), káoszcsapás (#200), Chara-din lesújt (#223), szárazság (#48), sorvasztás (#102), káosz szava (#207), élőholt pozdorja (#134), nekromanta csókja (#230)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 10, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
háló (#186) >> molgan (#284) armageddon (#218) >> férfiak (#998)
armageddon (#218) >> nők (#999) armageddon (#218) >> 35. szintű lényekre
nekromanta csókja (#230) >> társak oldalán harcolva (#986)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 10, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
lidércidézés (#219) >> 35. szintű lényekre lidércidézés (#219) >> nők (#999)
lidércidézés (#219) >> férfiak (#998) fürgülés (#92) >> Forradásos (#674)
hhaar burka II (#162) >> 25. szintű lényekre

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Rughar familiárisa (#245) státusz: nagyon éhezik
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +45 kg teher) státusz: OK
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: éhes
mantikór (#769) (őrzi a holmidat: +26 lopás ellen) státusz: éhes
élőholt sullár (#216) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Mesés anyag a mihlanil. Hozz nekem belőle 4 darabot, és áldozd fel oltáromnál!
2.) Hatalmas kihívás elé állítalak: látogass el a Sötét Földre és győzd le a Sötétség egy Hercegét!
3.) Tomboljon a káosz, használj armageddon varázslatot 15 alkalommal! (számláló: 10)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
4 deus ex machina (#1) 5 gyenge méreg (#26) 1 hósárkánybőr csizma (#1088)
1 hűségérme (#1141) 5 isteni könnycsepp (#260) 1 Martian tekercse (#569)
1 nyílvessző (#108) 1 sötét tekercs (#535) 1 szvó-ektoplazma (#151)
1 aranypikkely (#415)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
4873 arany (#50) 1 ében toboz (#578) 3 fekete gyöngy (#99)
1 fokhagyma (#403) 1 fűszertartó (#210) 1 gyógykenőcs (#313)
2 lótuszvirág (#447) 1 Napsörény szarva (#1569) 1 szerencsekocka (#1693)
1 téfea-agy (#172) 2 trikornis szarv (#198) 1 varázskő (#305)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(181,117) bávatag golombár (#165), manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92)
(182,116) drakolich (#760), kék orchideacserje (#67, belőle készíthető: #68)
(183,115) zoloboo sámán (#230)
(183,116) éjkornis (#228), kék orchideacserje (#67, belőle készíthető: #68)
(184,114) ork kunyhó (#1683), Napsörény (#7004)
(184,115) bávatag golombár (#165)
(184,116) éjkornis (#228), kék orchideacserje (#67, belőle készíthető: #68)
(185,114) fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447), kronokukac (#285)

Üzenet küldése a karakternek