| Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje | ||
| Betáplálva: 2016. dec. 16. 9h:08' EZ A 1150. JÁTÉKHETED, 387. FORDULÓD 1151. játékheted kezdete: dec. 23. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 21 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4255 SZÁMLA : XXXX |
| * 1. KP: le 253 0 0 | leveszed/lerakod a 253. tárgyat |
| * 2. KP: kf 853 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 853. tárgyat |
| * 3. KP: mak 2 0 0 | makró 2 |
| vv 71 247 120 | elmormolod a 71. varázslatot a 247. varázslatot a 120. varázslatot |
| vv 224 227 26 | elmormolod a 224. varázslatot a 227. varázslatot a 26. varázslatot |
| vv 78 27 23 | elmormolod a 78. varázslatot a 27. varázslatot a 23. varázslatot |
| vv 8 70 184 | elmormolod a 8. varázslatot a 70. varázslatot a 184. varázslatot |
| p 65 2 0 | használod a 65. pszi képességet |
| hh 1100 1228 1618 | használod az 1100. tárgyat az 1228. tárgyat az 1618. tárgyat |
| hh 1253 1269 1133 | használod az 1253. tárgyat az 1269. tárgyat az 1133. tárgyat |
| h 1602 27 30 | használod az 1602. tárgyat |
| ek 275 0 0 | t. energia kisütése: 275 |
| h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
| * 4. KP: ek 531 0 0 | t. energia kisütése: 531 |
| * 5. KP: v 84 283 0 | elmormolod a 84. varázslatot |
A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy direkt kontaktus I pszi támadást. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+180 pszi pont.) Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. Semmi eredménye! (kiválóan működik felrakott pszi-acéltorony védelmed.) Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 8 tünde nyíl. Alaposan megsorozod az aranyfecske aranyszárnyát. (8 támadással 274 életpontot sebezve.) Meglengetve a mithril kardot ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mithril karddal többször mélyen végigmetszed az aranyfecske aranyszárnyát. (5 támadással 431 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+87 életerő). Pengepajzzsal megkarcolod az aranyfecske jobb vállát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A mentális roncsolás 38 ép-t sebez. Az aranyfecske belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az aranyfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő fémrúd felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. Csőrével az aranyfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 67 életpontot vesztettél. Az aranyfecske még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 96 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 782, sebződés: 82, gyógyulás: 99, összesen: +17 ÉP}
| * 6. KP: h 697 600 0 | használod a 697. tárgyat |
| * 7. KP: ek 215 13 0 | t. energia kisütése: 215 13 |
| * 8. KP: vv 364 0 0 | elmormolod a 364. varázslatot |
| v 181 94 53 | elmormolod a 181. varázslatot |
| 113 | 114 | 115 | |
| 83 | |
|
|
| 84 | |
|
|
| 85 | |
|
|
[94,53] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Észkombájn barátomat itt űztem el, mert a gonosz útját követte. S. Evelyn " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy nekrofunt. Felfedeztél egy fény szentélyét. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 19 aranyat. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +60 életerőt.
| ve 32 1 | megveszed a 32. tárgyat 1 |
| ve 434 1 | megveszed a 434. tárgyat 1 |
| h 1615 | használod az 1615. tárgyat |
| m 2 2 3 | mozogsz keletre, keletre, délkeletre |
Meglengetve a mithril kardot ellenfeledre támadsz. Mithril karddal párszor kilyukasztod a ryuku gárdista jobb lábát. (2 támadással 153 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Pengepajzzsal kilukasztod a ryuku gárdista bal oldalát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Ellenfeled 29 pontot sebződik a mentális roncsolástól. Ügyesen félrehajolsz a szörny csapása elől. A ryuku gárdista összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +58 életerőt. 966 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 217, sebződés: 0, gyógyulás: 39, összesen: +39 ÉP}
(Továbbmész...) [115,84] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Vad szamóca illatát hozza a szél. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy erszényes elkarog. {védettsége: 22 szúró, 22 vágó, 22 ütő ellen.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Elszántan ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mithril karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az erszényes elkarog bal lábát. (2 támadással 160 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Pengepajzzsal végigmetszed az erszényes elkarog testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A mentális roncsolás 44 ép-t sebez. Időben félreugrasz az erszényes elkarog rúgása elől. Az erszényes elkarog állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Az erszényes elkarog összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 elkarog szőrt. [elkarog szőr ládikóba-> (100,80)-> 1 arany, -2 ÉP] 1 247 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 245, sebződés: 2, gyógyulás: 42, összesen: +40 ÉP}
(Továbbmész...) [116,85] Szűnni nem akar a zöld síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy phua-kúpot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Nano Pallanthoff előtt. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy szekérkaravánt. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délre egy Chara-din oltár van. Elteszed a látcsövet. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy uzbány nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. {támadása: 9.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Megmarkolva a mithril kardot a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mithril karddal végigmetszed az uzbány fejét. (1 támadással 89 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Pengepajzzsal alaposan megvágod az uzbány testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (35 ép-t sebezve). Csőrével az uzbány nem tudott megsebezni. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 447 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 0, gyógyulás: 26, összesen: +26 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a mithril kardot a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mithril karddal végigmetszed a karmos tankány kitinpáncélját. (1 támadással 75 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Pengepajzzsal egy hatalmas csapással felmetszed a karmos tankány testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Ellenfeled 31 pontot sebződik a mentális roncsolástól. A karmos tankány feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. A karmos tankány karmai majdnem eltalálnak! A karmos tankány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tankány karmot. [tankány karom ládikóba-> (100,80)-> 10 arany, -2 ÉP] 487 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 2, gyógyulás: 23, összesen: +21 ÉP}
| m 1 3 3 | mozogsz északkeletre, délkeletre, délkeletre |
A másik mormol valamit: egy elektromos pajzs varázslat! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy ryuku átokvarázs varázslatot. 258 életpontot vesztettél. Elszántan a másikra rohansz. Mithril karddal kegyetlenül összevagdalod a ryuku csapásvezető jobb vállát. (2 támadással 168 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Pengepajzzsal végigvágod a ryuku csapásvezető jobb oldalát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 47 sebzést okoz. A ryuku csapásvezető vágása nem talált el. Véres nyál csordul ki a ryuku csapásvezető száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +60 életerőt. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (100,80)-> 12 arany, -2 ÉP]. 2 095 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 256, sebződés: 260, gyógyulás: 43, összesen: -217 ÉP}
(Továbbmész...) [118,85] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy smirglibokrot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +60 életerőt. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Felismered a közeledőt. Csak egy ryuku gárdista. Nem jelenthet különösebb problémát. {védettsége: 15 szúró, 15 vágó, 15 ütő ellen.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Vad csatakiáltással, felemelve a mithril kardot a másikra ugrasz. Mithril karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a ryuku gárdista jobb karját. (2 támadással 146 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Pengepajzzsal kilukasztod a ryuku gárdista bal karját. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 42 sebzést okoz. A ryuku gárdista fegyverével feléd sújt, de nem sebzett meg. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 ryuku kesztyű. 966 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 221, sebződés: 0, gyógyulás: 37, összesen: +37 ÉP}
(Továbbmész...) [119,86] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Elérkeztél a keleti trollkeltető zóna határához. Minden tele van figyelmeztető táblákkal, mint pl. "A TROLLOK ETETÉSE TILOS". Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy kétfejű troll nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. {egyik sebzési módja: 2x 3d8+5.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Vad csatakiáltással, felemelve a mithril kardot a másikra ugrasz. Mithril karddal kegyetlenül összevagdalod a kétfejű troll bal fejét. (2 támadással 174 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Pengepajzzsal kilukasztod a kétfejű troll testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 34 sebzést okoz. Karmaival a kétfejű troll megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A kétfejű troll állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A troll teste sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-22 életpont)! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
1 342 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 248, sebződés: 22, gyógyulás: 44, összesen: +22 ÉP}
| m 1 1 2 | mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre |
(Továbbmész...) [121,84] Szűnni nem akar a zöld síkság. Fehér mandula illatát hozza a szél.
Marokra fogva a mithril kardot ellenfeledre ugrasz. Mithril karddal többször mélyen végigmetszed a quwarg harcos fejét. (2 támadással 162 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Pengepajzzsal megcsapod a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 29 sebzést okoz. A quwarg harcos feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg harcos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
1 473 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 222, sebződés: 0, gyógyulás: 40, összesen: +40 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod elektromos pajzs varázslatot rak magára. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg parafenomén testét. (4 támadással 162 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 703 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 162, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [122,84] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél.
(Feltételes támadás:) Egy manaelementál! Ezt kerested. {támadása: 60.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Vad csatakiáltással, felemelve a mithril kardot a másikra ugrasz. Mithril karddal néhányszor meglegyinted a manaelementál hullámzó masszáját. (6 támadással 516 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+104 életerő). Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a manaelementál testét. (4 támadással 160 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 27 sebzést okoz. A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Mágikus energia árad beléd (+7 vp). Mithril karddal kicsit megvagdalod a manaelementál egyik csápját. (6 támadással 491 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+99 életerő). Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 156 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 33 sebzést okoz. Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Bizsergető érzésed van (+7 vp). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1383, sebződés: 8, gyógyulás: 270, összesen: +262 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. A másik mormol valamit: egy örvénykerítés varázslat! Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy pusztító végzet. 653 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzgolyó varázslatot, majd rád küldi. 316 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 8 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a vortexmágus bal karját. (8 támadással 294 életpontot sebezve.) Marokra fogva a mithril kardot a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mithril karddal néhányszor megcsapod a vortexmágus örvénylő köpenyét. (3 támadással 272 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). Pengepajzzsal megkarcolod a vortexmágus örvénylő köpenyét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Üdvözlésképpen egy villámkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 41 életpontot sebeztél. A mentális roncsolás 33 ép-t sebez. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzgolyó. 334 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +60 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13 585 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1333, sebződés: 650, gyógyulás: 64, összesen: -586 ÉP}
Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Koncentrálsz, majd megindítasz egy direkt kontaktus I pszi támadást. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+180 pszi pont.) Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (kiválóan működik felrakott pszi-acéltorony védelmed.) A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 8 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod az aranyfecske aranyszárnyát. (8 támadással 278 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mithril karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az aranyfecske fejét. (4 támadással 357 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+72 életerő). Pengepajzzsal épp hogy eltalálod az aranyfecske aranyszárnyát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Ellenfeled 42 pontot sebződik a mentális roncsolástól. Csőrével az aranyfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az aranyfecske megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő mászókampó felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. Csőrével az aranyfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A lény elhuhogja magát. 65 életpontot vesztettél. Az aranyfecske még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +60 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 100 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 717, sebződés: 79, gyógyulás: 85, összesen: +6 ÉP}
| ek 40 50 | t. energia kisütése: 40 50 |
| vps 1000 | VP spórolása: 1000 |
| be 58 | bemész az 58. titkos labirintusba |
| lm 905 3 900 | mozogsz 905 3 900 |
Marokra fogva a mithril kardot ellenfeledre ugrasz. Mithril karddal egy hatalmas csapással felmetszed a szőrös pók testét. (1 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Pengepajzzsal alaposan megvágod a szőrös pók testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A mentális roncsolás 47 ép-t sebez. Csáprágó csattan csípőd közelében. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +35 életerőt. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 271 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 168, sebződés: 0, gyógyulás: 25, összesen: +25 ÉP}
| lm 5 9 10 | mozogsz 5 9 10 |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Mithril karddal többször mélyen végigmetszed az agglomerátor puha masszáját. (2 támadással 174 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Pengepajzzsal alaposan megvágod az agglomerátor puha masszáját. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A mentális roncsolás 53 ép-t sebez. Az agglomerátor feléd harap, de sikertelenül. Az agglomerátor szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
380 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 267, sebződés: 0, gyógyulás: 44, összesen: +44 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Mithril karddal alaposan megvágod a vadász varkaudar testét. (1 támadással 89 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Pengepajzzsal alaposan megvágod a vadász varkaudar jobb oldalát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A mentális roncsolás 51 ép-t sebez. A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A vadász varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
533 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 177, sebződés: 0, gyógyulás: 26, összesen: +26 ÉP}
| lm 905 11 900 | mozogsz 905 11 900 |
| lm 12 18 21 | mozogsz 12 18 21 |
Elszántan ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mithril karddal párszor kilyukasztod a vadász varkaudar jobb vállát. (2 támadással 175 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Pengepajzzsal kilukasztod a vadász varkaudar testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 46 sebzést okoz. A vadász varkaudar feléd döf, de csak ijesztésképp. A vadász varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
533 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 258, sebződés: 0, gyógyulás: 44, összesen: +44 ÉP}
Megmarkolva a mithril kardot ellenfeledre ugrasz. Mithril karddal többször mélyen végigmetszed a quwarg királynő potrohát. (2 támadással 156 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Pengepajzzsal végigvágod a quwarg királynő testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A mentális roncsolás 40 ép-t sebez. A quwarg királynő csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg királynő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1 677 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 225, sebződés: 0, gyógyulás: 38, összesen: +38 ÉP}
| lm 905 23 900 | mozogsz 905 23 900 |
Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Meglengetve a mithril kardot ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mithril karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a mosolygó rettenet ocsmány tömegét. (1 támadással 87 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Pengepajzzsal végigmetszed a mosolygó rettenet testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Ellenfeled 42 pontot sebződik a mentális roncsolástól. A mosolygó rettenet állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A mosolygó rettenet csápol, de mindhiába. A mosolygó rettenet összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
496 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 165, sebződés: 0, gyógyulás: 26, összesen: +26 ÉP}
| lm 24 27 31 | mozogsz 24 27 31 |
Meglengetve a mithril kardot ellenfeledre rohansz. Mithril karddal párszor kilyukasztod a vérfürdető magszim húsos törzsét. (2 támadással 163 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Pengepajzzsal egy hatalmas csapással felmetszed a vérfürdető magszim húsos törzsét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A mentális roncsolás 27 ép-t sebez. A vérfürdető magszim csápol, de mindhiába. A vérfürdető magszim még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 magszim belet. 1 191 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 231, sebződés: 0, gyógyulás: 42, összesen: +42 ÉP}
| lm 905 33 900 | mozogsz 905 33 900 |
| lm 34 36 905 | mozogsz 34 36 905 |
| lm 37 900 38 | mozogsz 37 900 38 |
Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégcsóva varázslatot, majd rád küldi. 14 életpontot vesztettél. Elszántan a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mithril karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a purifikátor testét. (2 támadással 176 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Pengepajzzsal alaposan megvágod a purifikátor testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 34 sebzést okoz. Utolsó pillanatban ugrasz félre a purifikátor öklelő szarvai elől. A purifikátor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 purifikátor hájat. 1 342 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 246, sebződés: 14, gyógyulás: 44, összesen: +30 ÉP}
| lm 41 905 43 | mozogsz 41 905 43 |
A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Vad csatakiáltással, felemelve a mithril kardot a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mithril karddal egy irtózatos ütéssel felvágod az autentikus vámpír bal lábát. (1 támadással 93 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Pengepajzzsal végigmetszed az autentikus vámpír jobb vállát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 29 sebzést okoz. Az autentikus vámpír karmai majdnem eltalálnak! Véres nyál csordul ki az autentikus vámpír száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1 222 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 160, sebződés: 0, gyógyulás: 27, összesen: +27 ÉP}
| lm 900 42 44 | mozogsz 900 42 44 |
Ellenfeled ragasztót köp! Rémülten félrehajolsz. Vad csatakiáltással, felemelve a mithril kardot ellenfeledre támadsz. Mithril karddal egy hatalmas csapással felmetszed a technokolin köpőszervét. (1 támadással 87 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Pengepajzzsal kilukasztod a technokolin testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A mentális roncsolás 23 ép-t sebez. A technokolin csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a zöld üveget, szereztél 4 csepp ragasztót. 42 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 0, gyógyulás: 26, összesen: +26 ÉP}
| lm 39 35 32 | mozogsz 39 35 32 |
| lm 25 22 19 | mozogsz 25 22 19 |
| lm 16 18 21 | mozogsz 16 18 21 |
| lm 24 31 34 | mozogsz 24 31 34 |
| lm 38 46 48 | mozogsz 38 46 48 |
A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (12 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mithril karddal párszor kilyukasztod a pattanóböde testét. (2 támadással 154 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Pengepajzzsal megcsapod a pattanóböde testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Ellenfeled 53 pontot sebződik a mentális roncsolástól. A pattanóböde feléd harap, de sikertelenül. A pattanóböde összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaktusztüskét. 1 098 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 237, sebződés: 12, gyógyulás: 38, összesen: +26 ÉP}
| vpf 1000 | VP elővétele: 1000 |
| lm 50 51 | mozogsz 50 51 |
Meglengetve a mithril kardot ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mithril karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a velociraptor vastag bőrét. (2 támadással 172 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Pengepajzzsal felnyitod a velociraptor vastag bőrét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 43 sebzést okoz. A velociraptor megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A velociraptor karmai majdnem eltalálnak! A velociraptor még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 raptor karmot. 1 938 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 256, sebződés: 0, gyógyulás: 44, összesen: +44 ÉP}
| m 8 8 | mozogsz északra, északra |
(Továbbmész...) [122,82] Síkság, továbbra is csak síkság. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent tölgyfát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Délnyugatra nézve látsz egy márványtornyot. Nyugatra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
| v 198 116 37 | elmormolod a 198. varázslatot |
| 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | |
| 81 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| 82 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| 83 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| 84 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| 85 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| 86 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| 87 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
[116,37] Fokozatosan vált a terep: ez magashegység. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Az álmodozás a gondolkodás vasárnapja. Ma jubilálok. KÁRÁSZ. " A távcsővel lassan körülnézel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy mély szakadékot. Délnyugatra nézve látsz egy mély szakadékot. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy Dornodon oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy kétfejű troll. {védettsége: 28 szúró, 28 vágó, 42 ütő ellen.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Meglengetve a mithril kardot a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mithril karddal többször mélyen végigmetszed a kétfejű troll bal lábát. (2 támadással 160 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Pengepajzzsal egy hatalmas csapással felmetszed a kétfejű troll testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Ellenfeled 29 pontot sebződik a mentális roncsolástól. A kétfejű troll karmai majdnem eltalálnak! A kétfejű troll állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-14 életpont). Véres nyál csordul ki a kétfejű troll száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
1 342 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 227, sebződés: 14, gyógyulás: 41, összesen: +27 ÉP}
| ek 503 | t. energia kisütése: 503 |
| szk 164 | keresed a 164. szörnyet |
| * 1. BP: le 853 0 0 | leveszed/lerakod a 853. tárgyat |
| * 2. BP: kf 253 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 253. tárgyat |
| * 3. BP: gy 15 0 0 | gyógyítás 15 pontért |
| * 4. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
| * 5. BP: ext 0 0 0 | visszadátumozás kérelem |
| ARANY BEHODLERFEJ (2208. TÁRGY) Egészen izgalmas felfedezést teszel Ha három Beholder kitűzőt egymás mellé raksz, akkor azok összeolvadnak, és mágiájuk tovább erősödik. Ehhez a KT 2208 parancsot kell kiadnod 5 TVP-ért, és ha ekkor a birtokodban van három Beholder kitűző, azokból egy Arany Beholderfej keletkezik. Az új kitűző minden tulajdonságodhoz ad 5-öt, mágiája védi az egyéb tárgyaidat a pusztító hatásoktól, mindemellett továbbra is biztosítja a permanens pszi-ernyőt. Helyet ez sem foglal más kitűzőid elől. Természetesen nem tudod átadni másnak, és el sem lophatják tőled. |
| TOPÁZ ERÉNYÖV (731. TÁRGY) Még egy erényöv is lehet esztétikus viselet - ha kényelmes nem is - ha képzett ékszerész dolgozik együtt a kováccsal. A vaspántokat ezüstözik, és gyönyörű topázkövekkel rakják ki. A topáz erényöv nadrágként KF-elhető, de nem foglalja a helyet más nadrágok elől. Ha viseled, akkor hiába udvarolnak neked akár bájitallal is, nem dőlsz be a csábításnak csak akkor, ha neked is van érvényben FU parancsod az illetőre. |
| GRÁNÁTKAKTUSZ (428. NÖVÉNY) A sok helyen megtermő gránátkaktusz egy közel három méter magas, sárgászöld kaktuszfajta. Tüskéi - a többi kaktuszfajtával szemben - igencsak ártalmatlanok, azonban az állatok hamar megtanulták, hogy a gusztusos, vörös-kék csíkos bogyókból, amelyek a gránátkaktuszon teremnek, ne nagyon legeljenek. Ha ugyanis a gránátbogyó felszínét valaki felszakítja, a bogyó felrobban, és csillagtüskéket lövell szét. Ez a - minden bizonnyal eleinte a földre eső bogyóból a magok minél nagyobb távolságra való szétlövését célzó - biológiai csoda kiválóan szolgálja a növény védelmét is. DE! Itt jön képbe az élelmes kalandozó, aki hihetetlen óvatossággal, azaz 6 TVP árán lemetsz egy kaktuszbogyót, és utána hihetetlen óvatossággal el is teszi. Persze, ha a bogyó sokáig a hátizsákban áll, esetleg felrobbanhat, no de nyilván jóval előbb találsz valami hasznos funkciót a kaktusztermés számára... A bogyó begyűjtéséhez a KT 429 parancsot kell kiadnod. |
| Erő: | 71 (109) | Szint: | 45 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 160 cm |
| IQ: | 56 (100) | Támadás: | 82 (86) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 49 kg |
| Ügyesség: | 55 (87) | Védekezés: | 129 (138) | Menekülés: | 1 % | Életkor: | 164/167 év |
| Egészség: | 56 (83) | Életpont: | 1096/1484 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 5 |
| Szerencse: | 56 (89) | Varázspont: | 2237/2237 | Pénz: | 495 arany | Kép. pont: | 20 |
| Tudatpont: | 97/43 | Pszi pont: | 518/738 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 30 |
| HARCI ISMERETEK | |||||
| víziharc: | 6/98 | ökölvívás: | 3/78 | szúrófegyverek: | 32/74 |
| vágófegyverek: | 30/71 (+13%) | ütőfegyverek: | 37/0 | lőfegyverek: | 38/72 (+2%) |
| dobófegyverek: | 17/49 | ||||
| Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); tünde nyíl (#554) (20 -); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); |
| Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
| 116,37 mezőn táborozol |
| Kedvenc táborhely: 114,85 |
| Az idő kódexe: legutóbb 769. fordulóban. |
| Legfeljebb 28 TU-t válthatsz TVP-re. |
| JLKzott minoszkúpok: 64, 60, 59, 61, 62, 57, 58 |
| SZÁMLÁLÓK | ||
| Max életkor 1256 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP | Az alábbi olimpiai fáklyák jártak nálad: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8. |
| EGYÉB ISMERETEK | |||||
| 1. rejtőzködés: | 32/29 | 2. nyomkövetés: | 134/74 (+54%) | 3. lopás: | 9/39 |
| 4. mászás: | 16/25 (+6%) | 5. csapdakészítés: | 28/79 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 26/47 (+36%) |
| 7. gyógyítás: | 31/45 | 8. titkosírás: | 11/63 | 9. felderítés: | 26/86 (+30%) |
| 10. szörnyidomítás: | 15/61 | 11. teológia: | 81/24 (+28%) | 12. taumaturgia: | 91/43 (+17%) |
| 13. szerencsejáték: | 14/31 | 14. versengés: | 24/56 (+15%) | 15. harcművészetek: | 14/15 |
| 16. zene: | 19/36 | 17. szörnyismeret: | 29/88 | 18. pszi: | 60/14 (+9%) |
| 19. zárnyitás: | 16/56 | 20. vadászat: | 20/6 | 21. vitalitás: | 1/59 |
| 22. bányászat: | 38/60 | 23. testépítés: | 10/98 | 24. úszás: | 11/46 |
| 25. főzés: | 17/43 (+11%) | 26. csapatmunka: | 5/96 | ||
| FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
| Felhasználatlan fejlesztési pont: 4 | |||
| 1. sebzés bónusz: 1 | 5. varázslat sebzés: 1 | 9. gyors fejlődés: 1 | 10. vp regeneráció: 5 |
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 35 lehet) |
| deus ex machinád 2 mezőre repítsen |
| totem 60% életpont alatt (sámán gyógykenőcs (#1139)) |
| kutatsz max. 80 TVP-ért |
| ásol max. 40 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat |
| készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 100 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 15 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 5 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 100 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 10 darabot ), vadászkést (#1264) (max. 1 darabot, csak egyszer), kaktusztüskét (#114) (max. 15 darabot ), acéltűt (#334) (max. 15 darabot ), bányászcsákányt (#434) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
| elfogod jégtrollt (#164) fedett veremmel (#219) |
| mászol max. 150 TVP-ért |
| cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
| maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
| Feltételes támadás (aktív: 17, max: 50) |
| trikornis (#104), szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), ősi szellem (#422), bunthar (#396), quwargok (#9093), jégtroll (#164), hattyúkirály (#776), Rém (#315), varkaudar katona (#691), pattanóböde (#145), manaelementál (#290), sötét ölész (#314), aranyfecske (#283), bávatag golombár (#165), szintszívó lények (#9097), massza (#217) |
| Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
| semlegesek (#989) |
| VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
| Varázslói varázslataid | ||
| tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
| izomernyesztés (#33, 6 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
| örvénykerítés (#42, 10 VP) | gigaököl (#49, 16 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
| elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
| fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
| varázsital főzése (#100, 30 VP) | savhurrikán (#107, 40 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
| felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
| varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
| Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
| háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
| villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) |
| időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
| oldás (#372, 15 VP) | Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) | gázpajzs (#467, 20 VP) |
| savmágia (#477, 36 VP, 5 TVP) | fekete mágia (#479, 36 VP, 5 TVP) | |
| Papi varázslataid | ||
| vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | tolvajszem (#2, 8 VP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
| alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
| életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
| kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
| hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
| méregfelhő (#37, 12 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) | vérbeli borzongás (#46, 10 VP) |
| szárazság (#48, 6 VP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
| puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
| oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) |
| szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyroppantás (#91, 16 VP) |
| rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | energiapajzs (#103, 20 VP) |
| pusztító végzet (#106, 30 VP) | szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) | sötét rítus (#131, 30 VP) |
| mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
| infralátás (#171, 8 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
| méregfelhő II (#193, 20 VP) | ||
| Pszi képességeid | ||
| pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
| felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
| szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
| molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
| tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
| tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
| agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
| szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
| nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
| az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
| ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
| az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
| fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | spirituális ext. (#249, 0 PP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
| pszi fejlesztés II (#295, 100 PP, 100 TVP) | ||
| JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
| vámpirizáció (#1) (636,15) | áldomás (#6) (847,20) | feltámadás (#168) | szürkeáll. aktiv (#71) |
| elme dominanciája (#247) | nagyobb agypajzs (#120) | villámmágia (#227) | tulajdonságpajzs (#26) |
| láth. észlelése (#78) | jellemrejtés (#23) | varázsszem (#184) | hadiszerencse II (#24) |
| erőpajzs III (#127) | tolvajvér (#364) | ||
| TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
| Feltételes varázslat-használat | ||||||
| 21. és magasabb szintűek ellen | ||||||
| Támadó varázslatok (aktív: 9, max: 20) | ||||||
| lángcsóva (#31), gigaököl (#49), mágiatörés (#35), izomernyesztés (#33), puha ütés (#60), tűzgolyó (#155), pusztító végzet (#106), villámcsapás (#50), méregfelhő II (#193) | ||||||
| Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 20) | ||||||
| hhaar burka II (#162), elektromos pajzs (#51), örvénykerítés (#42), gázpajzs (#467), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
| Feltételes támadó varázslatok (aktív: 13, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
| puha ütés (#60) | >> | q. rohamosztagos (#242) | villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | |
| villámcsapás (#50) | >> | nómenklatúra (#158) | lángcsóva (#31) | >> | pszi elementál (#221) | |
| izomernyesztés (#33) | >> | ongóliant hadúr (#178) | villámcsapás (#50) | >> | varkaudar katona (#691) | |
| villámcsapás (#50) | >> | vark. kardtáncos (#693) | pusztító végzet (#106) | >> | varkaudar böllér (#692) | |
| tűzgolyó (#155) | >> | zafír sárkány (#329) | tűzgolyó (#155) | >> | varkaudar che-pap (#704) | |
| az agy kifacsarása (#197) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | |
| Feltételes védekező varázslatok (aktív: 13, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
| pszi-acéltorony (#98) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | ||||
| ELFOGOTT SZÖRNYEID |
| hegyi szamár (#7168) (málhás: +33 kg teher) státusz: OK |
| mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +3 védettség;) státusz: OK |
| gyilkos szilmill (#7456) (+1 sebzés közelharcban) státusz: OK |
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) Raia szent lovagjai, micsoda gusztustalan népség! Koncolj fel legalább hármat ezekből a jámbor birkákból! (számláló: 0) |
| 2.) Ölj le három jól kifejlett példányt a következő lényből: jégtroll! (számláló: 0) |
| 3.) Lássuk, mennyire vagy törtető. Imádkozz a csatorna keleti partján! |
| HŐSTETTEID |
| Olimpiai helyezéseid: első hely a 2. kategóriában a XLV. olimpián. |
| A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 43, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 6, a pontszámod: 8 517. |
| MAKRÓID (jelenleg 2 lehet) |
| 1. makró parancsai: kf 373, tf 3 10, tf 3 11, tf 3 12, tf 3 13, tf 3 14, tf 4 10, tf 4 11, tf 4 12. |
| 2. makró parancsai: vv 71 247 120, vv 224 227 26, vv 78 27 23, vv 8 70 184, p 65 2, hh 1100 1228 1618, hh 1253 1269 1133, h 1602 27 30, ek 275, h 1167 1. |
| KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
| gyógyító totem (116) |
| aranyszámla (126) |
| keményebb bicepsz (149) |
| kaszt.kiteljesedés (166) |
| a mágia rúnája (179) |
| kasztrop.kitágulás (197) |
| a hatalom rúnája (215) |
| önismeret (236) |
| a butaság ára (273) |
| mágiafókusz (275) |
| fejleszt.gyümölcse (292) |
| harci mágia (334) |
| a mágia szeretete (393) |
| időfolyamok (394) |
| Kragoru tanításai (409) |
| éjsötét vortexpálca (425) |
| mágusviadal (426) |
| a mágus kísérői (427) |
| Tudati képességfa: |
| tudati portya (501) OK |
| auraerősítés (502) OK |
| kedvenc táborhely (503) OK |
| elmetágítás (504) OK |
| tudatforrás (505) OK |
| tudati gyorsítás (506) OK |
| kőbőr (507) OK |
| varázslómester (508) OK |
| közös ima (509) OK |
| tudati retesz (510) OK |
| tudatkinézis II (511) OK |
| mentális felfrissülés (512) OK |
| tudati gyorsítás II (513) OK |
| tudati kitérés I (514) OK |
| manaszívás (515) OK |
| a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
| tudati kontaktus I (517) OK |
| tudati kincstár (518) OK |
| tudati ismétlés (519) OK |
| tudati gyorsítás III (520) OK |
| tudati kitérés II (521) OK |
| taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
| hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
| pszi regeneráció II (524) OK |
| vakmerőség (526) OK |
| tudati erősítés (527) OK |
| regeneráció (528) OK |
| manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
| isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
| mentális roncsolás (531) OK |
| gyűjtögető életmód (533) OK |
| tudati erősítés II (534) OK |
| pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 40 TU. szükséges még: 110 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 209 TU szükséges.) |
| varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
| a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
| tudati kontaktus II (538) OK |
| halhatatlanság (540) OK |
| a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 35 TU. szükséges még: 135 TU. |
| mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
| gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
| elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
| nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
| kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
| varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
| isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
| elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
| tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
| bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
| varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
| isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
| tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
| kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
| TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN | 788 | fokhagyma (#403) | 280 | adamantit (#627) | 900 | vámpírfog (#1221) | 4389 | isteni könnycsepp (#260) | 70 | magányos zsizsik (#1441) | 7 | törpe őskő (#633) | 2130 | áldott kő (#642) | 27 | titanit kulcs (#1811) | 179 | éjkulcs (#1777) | 700 | anguaxin váladék (#1382) | 9146 | kaja (#2) | 47 | térdeplő tülök (#1440) | 4 | ryuku rúnakulcs (#1984) | 83 | moa kártya (#1349) | 2350 | borkonyó bibe (#312) | 1215 | purifikátor háj (#269) | 2 | tűzúr csizmája (#533) | $162 | fülemüle agyar ($267) | 2060 | quwarg tojás (#360) | 200 | teriád kobak (#1461) | 360 | ezüstdarab (#326) | 300 | remák szív (#264) | 170 | azúrharmat (#1161) | 570 | Thargodan esszencia (#328) | 950 | pirkit (#153) | 2420 | kővirág gyümölcs (#1956) | 2943 | sallank karom (#128) | 420 | tinta (#101) | 430 | kaktuszbogyó (#429) | $1455 | vízionár szem ($102) | 34 | kristály kulcs (#1818) | 2611 | spiritusz (#170) | 30 | halálfej szimbólum (#1417) | 5 | moa varázsdoboz (#1133) | 21 | behemót amulett (#1872) | 150 | árvalányhaj (#1909) | 500 | tűzbimbó (#623) | 700 | csontkulcs (#74) | 575 | viharhomok (#1919) | 3 | lidérckorona (#531) | 1 | aenouth ködkürt (#1554) | 1 | fejsze (#1240) | 2 | olló (#335) | 176 | kőszem (#304) |
| A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
| 7 | acélpengőke (#231) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | ezüstdarab (#326) | |||
| 1 | karbin plazma (#199) | 1 | keg gomba (#1615) | 5 | kőkés (#6) | |||
| 24 | smirglilevél (#29) | 1 | szöges bunkó (#8) | 3 | tinta (#101) | |||
| 35 | víz (#27) | |||||||
| EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
| 372 | arany (#50) | 4 | álompor (#396) | 1 | bányászcsákány (#434) | |||
| 3 | borkonyó bibe (#312) | 1 | fűszertartó (#210) | 1 | galachmit (#310) | |||
| 5 | gyenge méreg (#26) | 6 | kaja (#2) | 4 | kaktusztüske (#114) | |||
| 1 | kazmár gyökér (#205) | 1 | magszim bél (#103) | 1 | nagy aranykulcs (#246) | |||
| 1 | pszi kő (#248) | 1 | purifikátor háj (#269) | 4 | ragasztó (#83) | |||
| 1 | raptor karom (#281) | 1 | rézpáncél (#71) | 1 | ryuku kesztyű (#690) | |||
| 1 | sáfránypor (#211) | 28 | sünmedve tüske (#14) | 1 | szeksztáns (#32) | |||
| 1 | szent jogar (#150) | 1 | szvó-ektoplazma (#151) | 1 | teremtés zsákja (#818) | |||
| 8 | ugh méreg (#166) | 1 | uzbány csőr (#169) | 5 | varányszem (#30) | |||
| 115 | 116 | 117 | |
| 36 | |
|
|
| 37 | |
|
|
| 38 | |
|
|