386. forduló, 388. forduló, Yoro Okiyi összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2013. jan. 21. 9h:24'
EZ A 531. JÁTÉKHETED, 387. FORDULÓD
532. játékheted kezdete: jan. 24.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2826

YORO OKIYI KALANDJAI


18 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [106,96] koordinátán. Egy labirintusban vagy, a 2. szinten/térképen, a 37. pontnál.
A táborozás 1. napján összefutsz Brutalitisszel. Tharr félisten hatalmú szolgája. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy beholderfej medált, egy bozontfonatot, egy csodálatos nyakláncot, egy drakolder gyűrűt, egy Eldereth kristályt, egy Fairlight övét, egy fejvadász medált, egy féregíz nyakpántot, egy hósárkánybőr csizmát, egy játékmesteri palástot, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy koponya gyűrűt, egy kreiton palástot, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy lovagi sisakforgót, egy mihlanil medált, egy örökkévaló ametiszét, egy q. demoralizátort, egy quwarg nyakpántot, egy rubin fülbevalót, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku vadászinget, egy smaragd karkötőt, egy tépett lobogót, egy tleikan karkötőt, egy tleikan kesztyűt, egy ulkor kötényt, egy varkaudar fétist, egy varkaudar szimbólumot, egy Vlagyimir gyűrűjét, egy Vlagyimir-díjat és egy Zu'lit koronáját visel. A Pöröly Olimpia bronz emlékérmét viseli. Fehér Bérc tanácsának tagja, ismered fel pecsétnyomójáról. Felszerelését egy szőrös azuka trófea, egy tleikan főbíra trófea és egy kreiton idéző trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: Táguló téridő kontinuum. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Thór pörölyét, bal kezében egy varkaudar korbácsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Holmiját egy bazaltelementál cipeli. Tisztán érzed auráját: az ő jelleme semleges. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat. Egy yaurr címer viselő királyi hírnököt látsz feléd lovagolni, majd amikor közel ér hozzád, megszólít:
- Üdvözöllek Yoro Okiyi! Az Alanori Statisztikai Hivatal szerint a II. quwarg rajzás nyugati gödrénél 12617 pontszámot gyűjtöttél az értékelő tudósok szerint. Engedd meg, hogy VI. Borax és a Yaurr Birodalom nevében gratuláljak, és átnyújtsam neked ezt az emlékérmet.
Azzal egy apró csomagot nyújt át, majd egy rövid búcsú után pillanatok alatt eltűnik a gyors hátasával. Izgatottan bontod ki a csomagot: Vajon mi lehet benne? (ld. enc.)
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 1 csatabárdot (1 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 4 dorony tüdőt (52 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Kifizetted a megvett 1 rézdarabot (133 arany), 60 vizet (17 arany). Mentális auráját felismered, gonosz fekete, a sötét oldalt szolgálja! Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól. Egy gonosszal barátkozol? (+1 gonoszság.)
A 11. napon összeakadsz Változás Ura. Sheran félisten hatalmú felszentelt főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy gólem talizmánt, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy Krough fejdíszét, egy lánckesztyűt, egy nekrofun medált, egy q. demoralizátort, egy q. taposó éremet, egy ryuku csizmát, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tükörpáncélt, egy virág szimbólumot, egy Vlagyimir-díjat és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy qwarg rohamosztagos trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy éjkornis trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Bíborhold előtt álló trikornis herceg. Jobb kezében egy Mallon botját, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Teherhordója is van: egy törpemammut! Szegény állat majd megszakad. Auráját érzékelve máris tudod, semlegesnek tűnik.
Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átveszed a sikeresen eladott 1 csatabárd (eladási ár: 9 arany) ellenértékét.
A 13. napon találkozol Leona. Talpig ezüstösen fénylő vértezetet visel, és ugyanolyan szimbólum látható rajta, mint hátasán: Sötét fellegek közül előtörő hajnali fénysugár. Tharr főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy lajstrom medált, egy olimpiai vasmedált, egy örökkévaló jádekövét, egy q. demoralizátort, egy rothasztó talizmánt, egy ryuku karvédőt, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy kisebb quwarg isten trófea, egy qwarg rohamosztagos trófea és egy ongóliant trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy ezüsttőrt tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Málhásállata egy ragyás burástya. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: semlegesnek tűnik. Köszöntitek egymást, aztán tovább. Auráját érzékelve máris tudod, gonosz fekete, a sötét oldalt szolgálja! Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját. Egy gonosszal barátkozol? (+1 gonoszság.)
A 15. napon összeakadsz High Densityvel. Leah első számú avatárja. Egy viharvert acélsisakot, egy jobb napokat látott, sötét színű köpönyeget, s egy rangjelzésekkel teli, fekete egyenruhát hord. Harcokban megkopott, de nagy gondossággal karbantartott fegyverzetet visel, amit néhány különös, ryuku eredetűnek tűnő relikvia díszít. Rangja a Kompániában: hadúr. Fegyverzetét egy varkaudar pusztító trófea, egy teriád törzsfő trófea és egy királyi lovag trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: csaták viharától tépett lobogó. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Málhásállata egy ryuku ostromteknős. Tisztán érzed auráját: sötétlelkű, gonosz teremtmény. Komoran végigmér Téged, de nem üdvözöl. Odébbállsz.
Az egyik napon találkozol egy kék egyenruhás, tintacsigán lovagló kobudera férfival. Ruháját egy zöld korona jelvény ékesíti, rajta Yaurr felirattal. Mosolyogva szólít meg.
- Bölcs Borax királyunk - látván, hogy a pórnép milyen szórakoztatónak találja az efféle barbár vérontást - úgy határozott, hogy a félévente megrendezésre kerülő Olimpiai Játékok között is, nagyjából kéthavonta lehetőséget biztosít a kalandozóknak, hogy önmaguk és a népes nézősereg mulattatására összemérjék erejüket. A kincstár által az olimpiai játékokra elkülönített keret nem teszi lehetővé, hogy ezeket a rendezvényeket is díjazzuk, de Őfelsége bízik benne, hogy az esemény így is számos kalandozót fog vonzani. A jelentkezés a szokásos módon zajlik. Köszönettel elfogadod a meghívást. (ld. enc.) A miniolimpián nincs lehetőséged a játékos versenyeken indulni. A miniolimpiát csak e-mailben kaphatod meg. A H 1 <tárgy> <3. paraméter> parancsnál 3. paraméternek 10-et írj, ha base64, 20-at, ha uuencode-val kódolva kéred. [A IV. Mini Olimpiára való jelentkezés határideje 2013. február 4. hétfő. Nem árt azonban, ha a jelentkezést MÁR JÓVAL A HATÁRIDŐ ELŐTT megteszed, mert esetleg lemaradsz az eseményről! FIGYELEM: Ezen a miniolimpián annyi TP jár az indulóknak, mint a normál olimpián, vagyis az aktuális szinthez szükséges TP 20 %-a. Ezenkívül egy normál fordulónyi TU regenerációt kap minden karakter. Ráadásul mostantól a miniolimpián elért helyezéseket elfogadják az istenek az isteni küldetés leimádkozásakor. (Az első három miniolimpia helyzéseit továbbra sem fogadják el.) A miniolimpián nincsenek díjak (vigszadíj sem), nincsenek játékos versenyek, és nem kerül be az eredmény a hőstettek rovatba.]
Miután elbúcsúztál a hírvivőtől, rögtön tervezgetni kezded a részleteket.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+17 tvp ). Reggelizés közben különös látomásod támad, mikor csak nézed a halott húst kezedben. Mennyivel elegánsabb, tisztább módja a táplálkozásnak a vérszívás! Talán egyszer téged is magukhoz ölelnek Gazdáid. Az aranytermő erszény 41 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 mutáns csontot.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+53 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+120 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+43 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+13 tudatpont.) A lottó 1006. hetének nyerőszámai: 28, 25, 29. 1 db 0 találatos szelvényed volt. 8 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

* 1. KP: használod az 1629. tárgyat
Két kézre kapod a koboldkoronát, lehunyod a szemed és akarod, erősen AKAROD, hogy csoda történjen! Egyszer csak elpukkan egy jellemrejtés varázslat, mintha csak te magad mormoltad volna el a megfelelő igéket. Működni kezd a jellemtükör. [0 pontot használtál fel, van még 544.]

* 2. KP: használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [0 pontot használtál fel, van még 544.]

* 3. KP: használod a 73. pszi képességet
Pszid már elegendően megnőtt ahhoz, hogy megnövelhesd a pszi-gyűjtés képességgel - így most nincs értelme elmondanod a pszi fejlesztést. [0 pontot használtál fel, van még 544.]

ef 22 513 energia fejlesztése 22
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-22 TU.] [154 pontot használtál fel, van még 390.]

ek 215 11 t. energia kisütése: 215 11
132 varázspont felhasználásával előállítasz 11 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 390.]

amt 5750 5 MXTU-t adsz át az 5750. kalandozónak 5
Koncentrálsz, akaratotok összekapcsolódik. Átcsúsztatsz 5 MXTU-t. [0 pontot használtál fel, van még 390.]

tno 6 5 növeled a 6. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. [0 pontot használtál fel, van még 390.]

bb 456 166 152 beraksz a bankba a 456. tárgyat (166 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 arany pikkelyvértet. Beraksz a bank széfjébe 12 ugh mérget. Beraksz a bank széfjébe 2 vasércet. [0 pontot használtál fel, van még 390.]

le 223 leveszed/lerakod a 223. tárgyat
Lehúzod az ujjadról a smaragd védőgyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 390.]

kf 2086 1659 kézbeveszed/felveszed a 2086. tárgyat az 1659. tárggyal
A ruhádra illeszted a q. pusztító éremet. [0 pontot használtál fel, van még 390.]
Az ujjadra húzod a vérpettyes gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 390.]

vi 0 0 42 viselkedésed: 42
Ha életerőd az eredeti érték 42 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 390.]

ek 37 15 t. energia kisütése: 37 15
Érzed, hogy nagyobb a kontrollod a testedben buzgó kí felett. [0 pontot használtál fel, van még 390.]

hu 180 193 30 hulladék: 180 193 30
Hulladék, ezért nem gyűjtesz ezüst gyűrűt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz aranygyűrűt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz varányszemet. [0 pontot használtál fel, van még 390.]

hu 224 326 158 hulladék: 224 326 158
Hulladék, ezért nem gyűjtesz varkaudar lándzsát. Hulladék, ezért nem gyűjtesz ezüstdarabot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz ezüst karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 390.]

h 522 használod az 522. tárgyat
Elnyeled a gyöngyöt, és kíváncsian várod a hatást. Izmaid megduzzadnak! (+1 erő.) [0 pontot használtál fel, van még 390.]

h 522 használod az 522. tárgyat
Elnyeled a gyöngyöt, és kíváncsian várod a hatást. Agyad bizseregni kezd! (+1 IQ.) [0 pontot használtál fel, van még 390.]

p 112 használod a 112. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi-gyűjtés pszi képességet. Vooooaaaaah! Irtózatos fájdalom jár át, ahogy agyi kapacitásodat egy parányi mértékben megnöveled a hatalmas mennyiségű szabadjára engedett pszi energia segítségével. [-21 életpont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Ezúttal nem kapsz új pszi képességet (csak egy későbbi szinten). Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+5 max. pszi pont.) [-300 pszi pont.] [30 pontot használtál fel, van még 360.]

kpb 2 kezd. parancs berakása: 2

p 71 használod a 71. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Megtelsz pszi energiával! Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 355.]
[A parancs tárolásra került.]

h 1269 használod az 1269. tárgyat
A szemedhez emeled a kaleidoszkópot, és elmerülsz az üvegszilánkokról visszaverődő fények játékában. Hamarosan eléred a tökéletes transzállapotot. Az idő dimenziói teljesen összekuszálódnak körülötted. (+18 TVP.) Gyorsan elpakolod a kaleidoszkópot. [3 pontot használtál fel, van még 370.]

lm 39 53 68 mozogsz 39 53 68
A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [40. PONT.] Hamarosan egy élőholt quwargot pillantasz meg. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az élőholt quwarg potrohát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan a másikra rontasz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel néhányszor épp csak megérinted az élőholt quwarg torát. (4 támadással 313 életpontot sebezve.) {FM:} Méregfoggal kicsit megsebzed az élőholt quwarg potrohát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Az élőholt quwarg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1649 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 378, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [38. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Hangtalan léptekkel osonsz előre. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [39. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy kisebb quwarg isten lakik itt. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy védelem tűz ellen varázslatot. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: energiafolyam varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Ellenfeled villámcsapás varázslatot lő rád. 42 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sorvasztás. Semmi eredménye! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a kisebb quwarg isten testét. (5 támadással 165 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Semmilyen kárt nem okozott benned. Elszántan a másikra rontasz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel néhány helyen meghorzsolod a kisebb quwarg isten testét. (6 támadással 521 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal épp hogy megszúrod a kisebb quwarg isten testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A kisebb quwarg isten rágószerve borzalmas sebeket váj hasadba. (2 támadástól 253 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +51 ÉP.) A kisebb quwarg isten szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy vasérc, egy obszidián karkötő, egy ezüst karkötő, egy smaragd védőgyűrű és egy arany karperec. 13899 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 716, sebződés: 295, gyógyulás: 51, összesen: -244 ÉP}

Hopp, itt van valami! A következőket találtad: 1 manakristály. Felpakolsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [38. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [40. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Haladsz előre. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [44. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [46. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [47. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. A folyosó kanyarodik. [50. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Mész tovább, előre. Újabb kanyar! [51. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [52. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Az út véget ér - egy zsákutca! [53. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy 9 qwarg rohamosztagos lakik itt. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a qwarg rohamosztagos testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel párszor megpöccinted a qwarg rohamosztagos bal oldalát. (6 támadással 523 életpontot sebezve.) {FM:} Méregfoggal gyengén megszurkálod a qwarg rohamosztagos testét. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a 12 qwarg rohamosztagos. (12 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2527 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 617, sebződés: 44, gyógyulás: 9, összesen: -35 ÉP}

Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy quwarg nagymester van előtted! Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a quwarg nagymester jobb középső lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Elszántan ellenfeledre rohansz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel néhányszor súrolod a quwarg nagymester testét. (5 támadással 430 életpontot sebezve.) {FM:} Méregfoggal épp hogy megszúrod a quwarg nagymester testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2266 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 465, sebződés: 22, gyógyulás: 6, összesen: -16 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 tudás gyöngyét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [52. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. A folyosó kanyarodik. [51. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Egy újabb kanyarnál vagy. [50. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Belépsz a térképen is jelölt szobába. [47. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Az út itt elkanyarodik. [55. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [56. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy 9 qwarg rohamosztagos. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a qwarg rohamosztagos bal hátsó lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel néhányszor súrolod a qwarg rohamosztagos nyakát. (6 támadással 529 életpontot sebezve.) {FM:} Méregfoggal valamennyire megsebezgeted a qwarg rohamosztagos testét. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a 12 qwarg rohamosztagos csáprágójával. (12 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2527 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 622, sebződés: 39, gyógyulás: 8, összesen: -31 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Bekukkantasz a kis terembe. [61. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [62. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. A folyosó kanyarodik. [63. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. [64. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Haladsz előre. Az út ismét kanyarodik. [65. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [66. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [67. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. A fenébe! Egy zsákutca. [68. PONT.] Hirtelen egy kisebb quwarg istent veszel észre magad előtt. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem tűz ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy savhurrikán varázslattal köszönt csatapartnered. (A saválló fülbevaló védett meg.) Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy teljes őrület pszit. Semmi hatás! Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy teljes őrület pszi hatás. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a kisebb quwarg isten testét. (5 támadással 154 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Semmilyen kárt nem okozott benned. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel néhányszor épp csak megérinted a kisebb quwarg isten testét. (6 támadással 522 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal épp hogy megszúrod a kisebb quwarg isten testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Pusztító szélvészként veti rád magát a kisebb quwarg isten. Harapásai nyomán ömlik a véred. (2 támadástól 253 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +51 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy gyöngysor, egy Mágikus Koponya, egy ezüst nyaklánc [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.] és egy igazgy. fülbevaló [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.]. 13899 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 705, sebződés: 253, gyógyulás: 51, összesen: -202 ÉP}

Megbotlasz valamiben: 1 tudás gyöngye. Felpakolsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. [130 pontot használtál fel, van még 240.]

h 1534 használod az 1534. tárgyat
Előkeresed a hátizsákodból a piciny quwarg teleportgömböt, majd kísérletezni kezdesz vele. Még a ruházatodat rendbeszedni, a fegyverzetedet megigazítani sincs időd, olyan hirtelen jön létre a teleport. Egyenest egy quwarg boly közepébe kerültél! Döbbenetes élmény ebbe a mesterséges létesítménybe behatolni. Mindenhol kisebb-nagyobb quwargok nyüzsögnek! Valami hatalmasat csíp beléd hátulról (-10 életerő). A fosztogatás előtt meg kell küzdened a boly jól megtermett lakójával. Egy quwarg harcos!

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a quwarg harcos testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel párszor súrolva eltalálod a quwarg harcos fejét. (2 támadással 172 életpontot sebezve.) {HD:} Méregfoggal megkarcolod a quwarg harcos bal hátsó lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Csáprágójával a quwarg harcos megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A quwarg harcos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1289 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 215, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}

Épphogy csak kifújod magad, máris újabb támadó liheg a nyakadba. Egy quwarg parafenomén!

A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a quwarg parafenomén torát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A parafenomén sejtelmes mosollyal rádnéz, majd tekintetével gúzsba köti a holmidat! Haha! Nem sikerült neki! Ilyen amatőrt! Elszántan a másikra rohansz. Egy különösen bonyolult manőverbe kezdesz, de ha sikerül, a kí egyik mesterfogását, az Élet-Halál Érintést alkalmaztad sikeresen. Ököllel néhányszor épp csak megérinted a quwarg parafenomén testét. (3 támadással 193 életpontot sebezve.) Te 24 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetően. {HD:} Méregfoggal megérinted a quwarg parafenomén bal hátsó lábát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A quwarg parafenomén megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 33 életpontot vesztettél. Nyelvét a quwarg parafenomén feléd löki, de eredménytelenül. A quwarg parafenomén szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2365 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 251, sebződés: 37, gyógyulás: 25, összesen: -12 ÉP}

Ugrálsz egy kicsit a quwargokon, mire elslisszolnak. És ami marad - az KINCS! Felveszel 4 quwarg tojást. A hely alaposabb feltérképezésére már nincs időd, a teleportgömb visszarepít a kiindulási koordinátára. [40 pontot használtál fel, van még 200.]

lm 81 58 1 mozogsz 81 58 1
Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [67. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [66. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Haladsz az ellenséges labirintusban. Megtorpansz: kanyarodik az út! [65. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. [64. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. A szűk járat megint csak kanyarodik. [63. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [62. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Egy kis szobába érkezel. [61. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Hangtalan léptekkel osonsz előre. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [78. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [79. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Úgy suhansz, mint az árnyék. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [80. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [81. PONT.] Hamarosan egy láncravert quwargot pillantasz meg. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a láncravert quwarg torát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel párszor megpöccinted a láncravert quwarg potrohát. (4 támadással 355 életpontot sebezve.) {HD:} Méregfoggal kicsit megsebzed a láncravert quwarg potrohát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A láncravert quwarg belecsíp a derekadba. (1 támadástól 92 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) A láncravert quwarg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2129 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 396, sebződés: 92, gyógyulás: 19, összesen: -73 ÉP}

Hopp, itt van valami! A következőket találtad: 1 manakristály. Felpakolsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Haladsz előre. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [80. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [79. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [78. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [61. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Úgy suhansz, mint az árnyék. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [56. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Úgy suhansz, mint az árnyék. [57. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [58. PONT.] Hirtelen egy láncravert quwargot veszel észre magad előtt. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a láncravert quwarg torát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel néhányszor épp csak megérinted a láncravert quwarg testét. (5 támadással 317 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal megérinted a láncravert quwarg testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A láncravert quwarg csáprágójával a bal karodba mar! (1 támadástól 107 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.) A láncravert quwarg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2129 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 352, sebződés: 107, gyógyulás: 22, összesen: -85 ÉP}

Valamit észreveszel a földön! Szerzeményed: 1 galachmit (** Helyet csinálsz a hátizsákodban: elhajítasz 1 varányszemet. **). Felpakolsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
Összefutsz Leona. Mintha nem is a nap fénylene ennyire! A délceg lovag fényes páncélján jelképet látsz: Sötét fellegek közül előtörő hajnali fénysugár. Tharr főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy lajstrom medált, egy olimpiai vasmedált, egy örökkévaló jádekövét, egy q. demoralizátort, egy rothasztó talizmánt, egy ryuku karvédőt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy kisebb quwarg isten trófea, egy qwarg rohamosztagos trófea és egy ongóliant trófea színesíti. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy ezüsttőrt tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Tárgyainak egy részét egy ragyás burástya viszi. Érzékeled auráját: semlegesnek tűnik. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Hangtalan léptekkel osonsz előre. [57. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [56. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Az út itt elkanyarodik. [55. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [47. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [46. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Nincs megállás - továbbtotyogsz. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [44. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Egy kis szobába érkezel. [40. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Egy kanyarhoz érkeztél. [37. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [35. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [34. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [31. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Haladsz az ellenséges labirintusban. Kétségbeesetten tapasztalod, hogy a tájékozódást tovább bonyolítandó, egy kereszteződéshez értél. [29. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [28. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Az út itt elkanyarodik. [27. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Elérted a következő kanyart. [26. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Mész tovább, előre. Újabb kanyar! [24. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [23. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [21. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Kanyarodik a járat. [20. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Hangtalan léptekkel osonsz előre. Egy újabb kanyarnál vagy. [19. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Bekukkantasz a kis terembe. [17. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. A folyosó kanyarodik. [16. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [200 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: használod az 1534. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: használod az 1167. tárgyat
Épületben vagy! Itt nem főzhetsz! [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 3. BP: használod az 1269. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 4. BP: használod a 336. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [10 pontot használtál fel, van még -10.]

* 5. BP: fejleszted a 4. tulajdonságodat -10 pontért
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. A szervezetedet méreg pusztítja (-46 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 12, 20, 27.
Leterhelt a gyorsgyaloglás. (-4 életerő.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 8 kaját habzsol be a ryuku ostromteknős. 2 kaját habzsol be a szőrös azuka. Egy röpke ideig emelgeted a malomkövet, hadd dagadjanak az izmaid. Alaposan elfáradva, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben -10 pontod maradt, ebből a következő körre -10 pontot vihetsz át. Kapsz még 528 pontot. A következő körben tehát 518 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN
Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián.
Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül.
Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata.
Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik.
Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége.
FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni.

QUWARGPUSZTÍTÓ ÉREM (2086. TÁRGY)
A quwarg rajzás irigyelt hőseinek adományozott érdemérem. Azok kaphatták meg, akik az öt quwarg rajzás egyikében oly sok quwargot pusztítottak el, hogy Ghallaszerte ismert lett a nevük. Maga az érdemérem egy arany érme, melyre egy elpusztított quwarg van vésve. Ha kitűzöd (nem foglalja a helyet más kitűződ elől), a ráolvasott mágiától elönt a bátorság (+3 támadás, +20 max. ÉP), ellenségeiden pedig eluralkodik a félelem (-3 szerencse a varázslataid ellen). Természetesen egy ilyen kitüntetést sosem adnál át másnak.

KARAKTERLAP

Yoro Okiyi, egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemű, bajuszos kobudera férfi vagy. Bőröd a sírok márvány fehérjét idézi. Raia kisebb papja vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 387. fordulód.

Erő: 55 (69) Szint: 31 Merészség: 8/3 Magasság: 146 cm
IQ: 34 (43) Támadás: 57 (60) Agresszió: 3 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 37 (47) Védekezés: 66 (72) Menekülés: 42 % Életkor: 35/36 év
Egészség: 28 (35) Életpont: 552/335 Jellem: jó (777) Tul. pont: 2
Szerencse: 40 (49) Varázspont: 767/98 Pénz: 24756 arany Kép. pont: 29
Tudatpont: 80/56 Pszi pont: 202/9 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 3927 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 44679 TP-t kaptál. Jelenleg 3877639 TP-d van. A következő szinthez még 122361 TP szükséges. Trófeáid: acélkolosszus, kisebb quwarg isten, Quwargamanga. A 283. fordulódban 10143 arany került a bankszámládra. 15417 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 7 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 36/11 (+2%) szúrófegyverek: 25/82 (+3%) vágófegyverek: *19/101
ütőfegyverek: 2/8 lőfegyverek: 28/69 (+7%) dobófegyverek: 24/27

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (300%) << csontpálca (#329) (300%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -13.); bronzhegyű nyíl (#94) max. 1 db (14 -22.); vashegyű nyíl (#176) (23 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
106,96 mezőn táborozol, a 244. labirintusban, 2. szinten, 16. ponton
Kedvenc táborhely: 0,0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 14/9 (-300%) 2. nyomkövetés: 83/6 3. mászás: 15/81
4. csapdakészítés: 28/13 (+6%) 5. csapdaészlelés: 16/68 (-300%) 6. gyógyítás: 39/71
7. titkosírás: 8/29 8. felderítés: 17/90 9. szörnyidomítás: 11/43
10. teológia: 30/41 (+2%) 11. taumaturgia: 23/22 12. szerencsejáték: 4/38
13. versengés: 7/32 14. harcművészetek: 40/6 15. zene: 10/57
16. szörnyismeret: 45/38 17. pszi: 27/6 (+6%) 18. zárnyitás: 1/5 (-300%)
19. vadászat: 10/2 20. bányászat: 35/92 21. úszás: 4/9
22. főzés: 17/5 23. csapatmunka: 4/43

FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt (sámán gyógykenőcs (#1139))
gyógyítasz 17% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz a 2227. karakternek a 4004. karakternek
kutatsz max. 500 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 1 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 96 darabot, csak egyszer)
mászol max. 800 TVP-ért
cirkusz: küldetés (4)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 12)
szintszívó lények (#9097), tetemember (#123), nyuhaj karbin (#110), quwarg királynő (#153), élőholt quwarg (#202), vadász quwarg (#241), qwarg rohamosztagos (#242), quwarg nagymester (#214), quwarg harcos (#201), quwarg szabotőr (#301), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 4, max: 12)
kobudera (#8), Leah hívők (#991), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) tűzeső (#61, 16 VP)
éber vadászkutya (#62, 12 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +1 vp 7 költség alatt; taumaturgia: +2 vp 6 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
jellemrejtés (#23) hadiszerencse II (#24) szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
99. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 16, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
tisztítótűz (#44) >> gonoszok (#988) tűzeső (#61) >> semlegesek (#989)
tűzeső (#61) >> jók (#990) vakító fény (#43) >> pszi elementál (#221)
tűzeső (#61) >> adószedő (#234) vakító fény (#43) >> mocsárivérc (#7143)
tűzeső (#61) >> ongóliant (#159) vakító fény (#43) >> smaragdgólem (#417)
vakító fény (#43) >> szutykos remák (#191) vakító fény (#43) >> áeratikus hasnyák (#243)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 16, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tűz ellen (#38) >> kisebb quwarg isten (#213) tüskepajzs (#30) >> vörös rakolits (#356)
hhaar burka (#32) >> pszi elementál (#221) védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)
elektromos pajzs (#51) >> quwarg ősmágus (#302) varázsvédelem (#34) >> lábascet (#647)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
szőrös azuka (#903) (hátas: 11 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +9 védettség;) státusz: OK
ryuku ostromteknős (#362) (málhás: +43 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy feladat, amit a többihez hasonlóan, örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 9 szopókövet!
2.) Leah gyűlöletes teremtménye az autentikus vámpír. Ontsd ki a plazmáját kettőnek! (számláló: 0)
3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!

HŐSTETTEID
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 662, pontszámod: 12617.
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a XXVII. olimpián.
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 szabotőr, 1 harcos, 9 királynő, 4 élőholt, 1 vadász, 1 rohamosztagos.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
konc. könnyítés (132)
a Mester hívása (143)
kasztropl. trafó (145)
kaszt.kiteljesedés (166)
gyalog-galopp (169)
legjobb védekezés (186)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
sárkánybölcsesség (230)
önismeret (236)
tolvajfelismerés (243)
a butaság ára (273)
tanítványok (284)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 245 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 42 TU szükséges.)
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 411.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bányászcsákány (#434) 5 ezüsttőr (#322) 1 * méregfog (#1553)
$1 varkaudar lándzsa ($224)
Vágófegyverek
1 csontszablya (#64) 4 vadászkés (#1264)
Ütőfegyverek
$2 csontpálca ($329)
Lőfegyverek
3 * hosszú íj (#111) 1 rövid íj (#107)
Lövedékek
41 bronzhegyű nyíl (#94) 24 ezüsthegyű nyíl (#323) 28 mérgezett vasnyíl (#187)
45 * vashegyű nyíl (#176)
Dobófegyverek
2 esszenciakristály (#350) 3 ezüstshuriken (#327) 1 malomkő (#1205)
1 mérg. vas dobónyíl (#190) 1 nyu-shuriken (#157) 10 tolmokov-koktél (#351)
16 ubuk dobónyíl (#138) 20 vas dobónyíl (#189)
Pajzsok
1 nagy vaspajzs (#161) 5 rákpajzs (#98)
Páncélok
1 * ryuku mellvért (#689)
Sisakok
1 * harci maszk (#1739) 5 királyi korona (#338) $1 Mágikus Koponya ($279)
3 vas fejpánt (#408)
Köpenyek
1 * szirén köpenye (#820)
Vállvédők
1 * féregíz nyakpánt (#1601)
Kesztyűk
1 mászókarom (#78) 1 * tankány karom (#237)
Övek és övcsatok
2 kígyóbőr öv (#410) 1 sárga erőöv (#276) 1 * zafír erőöv (#397)
Nadrágok
1 * ryuku nadrág (#691)
Csizmák
1 * varkaudar csizma (#317)
Fülbevalók
1 aranyozott klipsz (#1623) $1 borostyán függő ($162) 1 * hatalom fülbevalója (#817)
$3 obszidián függő ($195) 1 * saválló fülbevaló (#1552)
Nyakláncok
1 bátorság medálja (#1653) 1 * griff nyakék (#1579) $5 gyöngysor ($192)
1 halálhozó talizmán (#813) 1 * nap szimbólum (#141) 1 * nekrofun medál (#253)
1 * varkaudar szimbólum (#1528)
Karkötők/karvédők
$1 arany karperec ($194) $1 arany papi karkötő ($309) $3 ezüst karkötő ($158)
1 * halálhozó karkötője (#816) 1 * Luthius karkötője (#527) 2 obszidián karkötő (#229)
4 ónix masszavadító (#438) $1 réz papi karkötő ($307)
Gyűrűk
$1 aranygyűrű ($193) $4 ezüst gyűrű ($180) 1 * koponya gyűrű (#1733)
2 smaragd védőgyűrű (#223) 1 * vark. pecsétgyűrű (#1171) 1 * vérpettyes gyűrű (#1659)
Ékszerek/ruhadíszek
1 * fejvadász medál (#1734) 1 * lajstrom medál (#1753) 1 * örökkévaló napköve (#2089)
1 * q. demoralizátor (#2067) 1 * q. pusztító érem (#2086)
Nyergek
1 * díszes nyereg (#1645)
Löttyök és porok, tartóstul
10 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 50]
1 huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 12]
2 mágusszelence (#1076) [bennük 1 csepp jégszilánk (#1128), fér még: 19]
1 sullár hólyag (#168) [benne 18 csepp spiritusz (#170), fér még: 2]
5 szent kehely (#257) [üres, kapacitás: 50]
1 uzbány csőr (#169) [üres, kapacitás: 12]
3 vizestömlő (#3) [bennük 53 korty víz (#27), fér még: 7]
5 zöld üveg (#82) [bennük 40 csepp ragasztó (#83), fér még: 60]
Eszközök, használati tárgyak
1 aranytermő erszény (#819) 1 aranytű (#272) 1 ásó (#34)
1 bőrkantár (#1125) 1 bronzkulcs (#76) 2 cirkuszi pergamen (#1233)
1 csontkulcs (#74) 1 deus ex machina (#1) 1 Éjmágus tükre (#1100)
2 ezüst kulcs (#184) 1 ezüstszelence (#1602) 1 fáklya (#36)
1 furulya (#233) 4 gyógykenőcs (#313) 1 hűségérme (#1141)
20 kaja (#2) 1 kaleidoszkóp (#1269) 1 kis aranykulcs (#240)
1 kis vaskulcs (#40) 1 koboldkorona (#1629) 1 kötél (#92)
1 kristályfolyadék (#449) 2 kristálygömb (#265) 17 krónika (#1725)
1 mágusok itala (#1610) 5 manakristály (#500) 1 márványkulcs (#245)
2 mászókampó (#165) 1 megbűvölt utazóláda (#1218) 1 nagy aranykulcs (#246)
2 nagy bronzkulcs (#185) 2 nagy vaskulcs (#186) 1 nyomkereső talizmán (#671)
1 párducbőr pénztárca (#1118) 10 + pukkanó tűcsapda (#336) 1 quwarg teleportgömb (#1534)
1 Rahn ékkő (#701) 1 Ramirez feszítővasa (#1261) 1 reflexélesítő (#1407)
2 rézkulcs (#75) 1 Rodger kezdő üstje (#1167) 5 sámán gyógykenőcs (#1139)
1 + Sheran cserepe (#1271) 1 szeksztáns (#32) 1 szent jogar (#150)
1 távcső (#42) 1 teremtés zsákja (#818) 1 térhajlító kavics (#1539)
1 tubarkő (#700) 3 tudás gyöngye (#522) 1 varázskő (#305)
1 varázskorsó (#1546) 1 vaskulcs (#183) 1 viharmadár totem (#1260)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
130 álompor (#396) 1 berzerker tüske (#713) 1 bunthar bőr (#733)
2 csigakagyló (#1131) 3 csillezsályalevél (#1253) 8 drótszőr (#37)
1 etra hályog (#712) 1 evaporőr háj (#105) $1 ezüstdarab ($326)
23 fekete gyöngy (#99) $6 főnixtoll ($563) 1 galachmit (#310)
3 grifftojás (#179) 3 gyöngymangó (#135) 9 ilkin érc (#232)
1 jég dragnit (#1745) 1 kazmár gyökér (#205) 1 kék orchidea (#68)
13 kvazár (#244) 49 madártoll (#112) 17 manifeszt.nyúlvány (#214)
5 mutáns csont (#331) 9 pirkit (#153) 6 pular kristály (#239)
3 purifikátor háj (#269) 24 quwarg tojás (#360) 14 rakolits por (#669)
13 ramit kő (#226) 4 remák szív (#264) 1 rézdarab (#70)
2 smaragdkő (#678) 1 szulfagor agyar (#677) 1 vasérc (#152)
1 vérvörös rózsa (#1622) 5 vízionár szem (#102)

Összsúly: 147.36 kg Megterheltség: 71%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Nem vehetsz fel újabb tárgyat, mert betelt a hátizsákod.

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (39 db, BANKSZÉF MÉRETE: 50)
2 alligátorbőr (#661) 1 arany pikkelyvért (#456) 3 bronzpáncél (#90)
6 bronzsisak (#88) 7 bunthar bőr (#733) 8 csillezsályalevél (#1253)
24 dobóháló (#221) 2 gromak páncél (#270) 88 gyöngymangó (#135)
83 kaja (#2) 2 ketrec (#216) 3 kis bőrpajzs (#45)
1 kis ónixkulcs (#1110) 2 liumbe bimbó (#656) 7 mandibulakasza (#127)
1 muzsikus füles (#1657) 51 nyílvessző (#108) $73 óndarab ($85)
140 rézdarab (#70) 1 rézpáncél (#71) 1 ryuku csizma (#692)
1 ryuku kesztyű (#690) 6 sáfránypor (#211) 144 spiritusz (#170)
1 szent jogar (#150) $12 szöges páncél ($65) 1 teknősesszencia (#702)
3 Thargodan esszencia (#328) 1 tükörpáncél (#519) 806 ugh méreg (#166)
69 uzbány csőr (#169) 46 varkaudar pálinka (#1137) 12 vasalt bunkó (#181)
32 vasérc (#152) 6 vashegyű lándzsa (#182) 97 vashegyű nyíl (#176)
16 vassisak (#160) 10 vasvért (#164) 4 xirnox szív (#213)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 arany pikkelyvért (#456) 7 víz (#27) 10 kaja (#2)
2 spiritusz (#170) 12 ugh méreg (#166) 1 varányszem (#30)
1 vasérc (#152)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
41 arany (#50) 1 arany karperec (#194) 1 ezüst karkötő (#158)
1 fekete gyöngy (#99) 1 galachmit (#310) 1 gyöngysor (#192)
1 Mágikus Koponya (#279) 2 manakristály (#500) 1 mutáns csont (#331)
1 obszidián karkötő (#229) 4 quwarg tojás (#360) 1 smaragd védőgyűrű (#223)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(106,96) a 244. labirintus bejárata, élőholt quwarg (#202), kisebb quwarg isten (#213), qwarg rohamosztagos (#242), quwarg nagymester (#214), quwarg harcos (#201), quwarg parafenomén (#248), láncravert quwarg (#744), Leona (4388. kalandozó)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - A törpe bányában nagyobb (10 %-os) eséllyel lehet metaköveket bányászni.
* - Alanori mágusok az egyik régóta nem használt irattárban felfedezték a legendás Trinigan egyik sajátfejlesztésű varázslatának tekercsét. A varázslat 453-es sorszámmal megtanulható a varázslótornyokban. Állítólag segíti a kalandozókat felduzzadt zsákjaik rendszerezésében.
* - A makróban mostantól működik a Feltételes Gyógyítás minden olyan parancs után, ahol makró nélkül működne.
* - Három új többszemélyes kaland került be a játékba, melyek a Kiégett Földeken találhatóak meg, és a terület veteránjainak készültek.
* - Találtunk egy hibát a dragnitokkal, amitől pár karakternek voltak illegális plusz tulajdonságai, MxTu-ja, szakértelmei. A hibát javítottuk, a jogosulatlan bónuszokat levontuk.
* - Az arénamesteri medál működik együtt a DVK-val.
* - Magas csapdakészítésnél a szörnyelfogásért járó szakértelemnövekedés erősen csökkent. A lopásnál a csapdaészlelés növekedése nőtt.
* - Egyensúlyoztunk a ganüides fegyvereken egy kicsit:
1. A ganüid gyilok kapott +90 sebzést ganüidek ellen.
2. A kristálybuzogány alapsebzése 85-ről 90-re nőtt, a ganüidek elleni bónusza pedig 70-ről 99-re.
3. A kristálykard alapsebzése 85-ről 90-re nőtt. A fegyverszakértelem minimumja 40-ről 50-re.
4. A lovagi kard kapott +50 sebzést ganüidek ellen.

Üzenet küldése a karakternek