Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2009. máj. 8. 9h:17' EZ A 562. JÁTÉKHETED, 387. FORDULÓD 563. játékheted kezdete: máj. 9. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2765 SZÁMLA : XXXX |
Egy armageddon varázslattal köszönt csatapartnered. 138 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Meglengetve a bronz taidert a másikra ugrasz. {KCC:} Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a kronoelementál bal karját. (6 támadással 529 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+106 életerő). A kronoelementál mancsával oldalba lök. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Ez kronoérintés volt (-9 TVP). A szörny mancsával apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Maga az idő szivárog el (-7 TVP). {HD:} Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kronoelementál testét. (4 támadással 367 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+74 életerő). A szörny mancsával apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Ez kronoérintés volt (-8 TVP). A kronoelementál meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 42 életpontot vesztesz.) Egy mikronnyit öregedtél (-9 TVP). A kronoelementál most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 5 csepp sáfrányport. 5250 tapasztalati pontot kaptál. Teljesítettél egy isteni küldetést! Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 896, sebződés: 272, gyógyulás: 182, összesen: -90 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 12. varázslatot a 28. varázslatot a 188. varázslatot |
* 2. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 3. KP: | elmormolod a 182. varázslatot a 71. varázslatot a 72. varázslatot |
* 4. KP: | leveszed/lerakod a 309. tárgyat a 956. tárgyat |
* 5. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1375. tárgyat az 1676. tárggyal az 1368. tárgyat |
* 6. KP: | leveszed/lerakod a 254. tárgyat az 511. tárgyat |
* 7. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1322. tárgyat a 722. tárggyal a 820. tárgyat |
* 8. KP: | elmormolod az 53. varázslatot a 224. varázslatot a 86. varázslatot |
* 9. KP: | használod a 745. tárgyat az 1101. tárgyat az 1100. tárgyat |
* 10. KP: | elmormolod a 377. varázslatot a 88. varázslatot a 138. varázslatot |
vv 222 227 | elmormolod a 222. varázslatot a 227. varázslatot |
le 726 742 | leveszed/lerakod a 726. tárgyat a 742. tárgyat |
kf 866 453 865 | kézbeveszed/felveszed a 866. tárgyat a 453. tárggyal a 865. tárgyat |
fno 10 1 | fejl. pont elköltés 10 1 |
v 198 242 44 | elmormolod a 198. varázslatot |
[242,44] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Felfedeztél egy szent tölgyfát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy fekete kaktuszt. Észreveszel egy tűzbokrot. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Dred Hornwill előtt. Mikor felbukkan előtted Kratifix nádfedeles kunyhója, felötlik benned a vén tudós ajánlata. Megvonod a vállad, és tovább bandukolsz. (24. többszemélyes kaland, 50 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 9, délre 9 mérföldre teljesítheted.)
be 691 | bemész a 691. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat 2: 2. térkép 1. pont 22: 2. térkép 3. pont |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
lépcsõk hova visznek: 1: 1. térkép 2. pont 3: 1. térkép 22. pont |
Szívélyesen megrázod Kratifix kezét, majd utadra indulsz. [5 pontot használtál fel, van még 443. Kapsz 1 VP-t.]
ek 6 | t. energia kisütése: 6 |
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [244,46] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhők száguldanak az égen. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy elemi pulzátor. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégoszlop. 207 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy gigaököl varázslatot dob rád a másik. 12 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az elemi pulzátor bal oldalát. (4 támadással 234 életpontot sebezve.) A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Meglengetve a bronz taidert a másikra rontasz. {HD:} Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod az elemi pulzátor szárnyas testét. (6 támadással 575 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+116 életerő). Transzformálsz! (+57 varázspont.) Az elemi pulzátor csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Az elemi pulzátor nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! {GYD:} Bronz taiderrel megbököd az elemi pulzátor szárnyas testét. (1 támadással 93 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Az elemi pulzátor csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 51 életpontot vesztesz.) Elszenveded a kronoérintést (-8 TVP). Nyelvét az elemi pulzátor feléd löki, de eredménytelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 6141 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1109, sebződés: 63, gyógyulás: 141, összesen: +78 ÉP}
(Továbbmész...) [245,47] Dombos terepre érkeztél. Utad során felfedezel egy csillagbozótost. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Sheran híveié. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Longnower hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (vasérc) van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 vasércet! Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy őshonos sziklozug. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tükörpajzs varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégoszlop. 188 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az őshonos sziklozug testét. (3 támadással 116 életpontot sebezve.) A lény mereven rádnéz. A védekező varázslatod szerencsére tökéletes védelmet nyújt. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az őshonos sziklozug testét. (7 támadással 489 életpontot sebezve.) Óriási tüskéi sebeznek. (-61 életpont.) Vámpirizálsz (+98 életerő). Transzformálsz! (+48 varázspont.) Az őshonos sziklozug belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 88 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával az őshonos sziklozug, épp csak megsuhint. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+7 vp). Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az őshonos sziklozug jobb első lábát. (6 támadással 423 életpontot sebezve.) Az ellenfelet borító méretes tüskék sebeznek. (-52 életpont.) Vámpirizálsz (+85 életerő). Transzformálsz! (+42 varázspont.) Az őshonos sziklozug fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 118 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával az őshonos sziklozug, épp csak megsuhint. (1 támadástól 40 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+6 vp). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6042 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1216, sebződés: 376, gyógyulás: 189, összesen: -187 ÉP}
m 4 3 3 | mozogsz délre, délkeletre, délkeletre |
A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (8 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Elszántan a másikra támadsz. {HD:} Fókuszpengével kilukasztod a ragyás burástya farkát. (1 támadással 93 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A ragyás burástya farkával melletted a levegőbe suhint. A ragyás burástya csápol, de mindhiába. A ragyás burástya most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 672 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Marokra fogva a Fókuszpengét a másikra rontasz. {HD:} Fókuszpengével egy hatalmas csapással felmetszed az óriáspók testét. (1 támadással 100 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+10 varázspont.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Az óriáspók összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 630 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [246,49] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy homogén artikula lehet. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 202 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. A lény iszonyatos rikácsolásba kezd. Gyorsan zenével próbálod a dolgot ellensúlyozni. A tehetség! A harmonikus zene legyőzi és elhallgattatja a szörnyet. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a homogén artikula gyapjas testét. (7 támadással 458 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+92 életerő). Transzformálsz! (+45 varázspont.) A homogén artikula belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 76 életpontot vesztettél. A homogén artikula ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Hideg markol a szívedbe (-4 erő forduló végéig). Ellenfeled regenerálódik! A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a homogén artikula gyapjas testét. (8 támadással 511 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+103 életerő). Transzformálsz! (+51 varázspont.) Csőrével a homogén artikula belemar kézfejedbe. (1 támadástól 42 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 79 életpontot vesztettél. A homogén artikula nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt jobb kezeden. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-4 erő forduló végéig). A homogén artikula szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 artikula bélhólyagot. 7633 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1171, sebződés: 267, gyógyulás: 201, összesen: -66 ÉP}
(Továbbmész...) [247,50] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél.
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [249,52] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy gothag döglidérc közeledik. Itt csata lesz.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról élőholt pozdorja varázslatot lősz a másikra. 228 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a gothag döglidérc bal vállát. (3 támadással 172 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a gothag döglidérc fejét. (5 támadással 489 életpontot sebezve.) A gothag döglidérc karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-7 támadás.) A gothag döglidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a gothag döglidérc jobb oldalát. (5 támadással 487 életpontot sebezve.) A gothag döglidérc karma a fejed mellett suhan el! A gothag döglidérc karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 xirnox szivet. 7990 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1376, sebződés: 68, gyógyulás: 4, összesen: -64 ÉP}
(Továbbmész...) [250,53] Síkság, továbbra is csak síkság. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy csillagbozótost. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Fairlight hívői építették.
m 4 3 | mozogsz délre, délkeletre |
(Továbbmész...) Mielőtt továbbindulnál, felidézed az eddig megtett lépéseid térképét.
[251,55] A dombvidék átvált alacsonyabb hegyekbe. Egy kolostor romjaira bukkansz. Sok-sok évszázad eltelhetett már azóta, hogy itt esthar papok laktak, ma már csak a buja növényzet az úr. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Úgy gondolod, hogy a közeledő táncoló ogre nem jelenthet komoly veszélyt. (ld. enc.) Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. 209 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a táncoló ogre fejét. (3 támadással 165 életpontot sebezve.) A szörny egy nagy követ hajít feléd. Jól célzott! (167 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a táncoló ogre testét. (5 támadással 466 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+94 életerő). Transzformálsz! (+23 varázspont.) A táncoló ogre csapása csak a levegőt találja. Ellenfeled regenerálódik! {HD:} Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a táncoló ogre ragyás pofáját. (6 támadással 548 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+110 életerő). Transzformálsz! (+27 varázspont.) A táncoló ogre lendületes ütése célt téveszt. Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1388, sebződés: 167, gyógyulás: 210, összesen: +43 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy bo'adhun csapás varázslatot. 602 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A szörny savat lehel! Eláraszt a sav. (200 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a zseléféreg kocsonyás testét. (8 támadással 811 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+163 életerő). Transzformálsz! (+40 varázspont.) A zseléféreg fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 166 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A zseléféreg farkával a kezedre csap. (1 támadástól 82 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel párszor keményen megütöd a zseléféreg testét. (2 támadással 198 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) A zseléféreg feléd harap, de sikertelenül. A zseléféreg melléd csap a farkával! A zseléféreg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy pszi kő, egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (186,61)-> 20 arany, -2 ÉP], egy aranytű, egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (185,60)-> 14 arany, -2 ÉP], 2 szent jogar [szent jogar ládikóba-> (185,60)-> 100 arany, -2 ÉP] és egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (186,61)-> 28 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 vörös zselét. 8362 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1611, sebződés: 456, gyógyulás: 209, összesen: -247 ÉP}
be 105 | bemész a 105. titkos labirintusba |
kf 475 | kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat |
ftv 266 457 | felt. tám/véd. varázslat a 266. varázslatot a 457. szörnyet |
ftv 266 34 | felt. tám/véd. varázslat a 266. varázslatot a 34. szörnyet |
lm 900 4 905 | mozogsz 900 4 905 |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Egy bo'adhun csapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 602 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a bíbor tenyészet rezegő levelét. (3 támadással 171 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert ellenfeledre ugrasz. {KCC:} Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a bíbor tenyészet rezegő levelét. (5 támadással 457 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+92 életerő). Transzformálsz! (+22 varázspont.) Csápjaival a bíbor tenyészet lecsap a bal karodra. (4 támadástól 56 életpontot vesztesz.) Csápjaival a bíbor tenyészet lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 50 életpontot vesztesz.) Hideg markol a szívedbe (-4 erő forduló végéig). {HD:} Bronz taiderrel kicsit megsebzed a bíbor tenyészet testét. (1 támadással 89 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). A bíbor tenyészet csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 60 életpontot vesztesz.) Csápjaival a bíbor tenyészet csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-4 erő forduló végéig). A bíbor tenyészet összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7432 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1319, sebződés: 193, gyógyulás: 116, összesen: -77 ÉP}
lm 5 900 7 | mozogsz 5 900 7 |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy bo'adhun csapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 602 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az esthari vérszopó vörös bundáját. (3 támadással 162 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az esthari vérszopó bal oldalát. (8 támadással 739 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+148 életerő). Az esthari vérszopó csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 103 életpontot vesztesz.) Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 181 életpontot vesztesz.) Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel meghorzsolod az esthari vérszopó testét. (1 támadással 90 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Karmával néhányszor az esthari vérszopó megcsapja a fejedet. (2 támadástól 66 életpontot vesztesz.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 152 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 38 életpontot vesztettél. Az esthari vérszopó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8073 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1593, sebződés: 540, gyógyulás: 173, összesen: -367 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 602 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a bíbor tenyészet testét. (3 támadással 171 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Megmarkolva a bronz taidert ellenfeledre támadsz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a bíbor tenyészet testét. (5 támadással 423 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+85 életerő). Csápjaival a bíbor tenyészet lecsap a bal karodra. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Jeges érzés járja át tested (-4 erő forduló végéig). Bronz taiderrel megdöfködöd a bíbor tenyészet bíbor nyúlványát. (2 támadással 163 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Csápjával megérint a bíbor tenyészet. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Csontjaidba hideg kúszik (-4 erő forduló végéig). A bíbor tenyészet összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7672 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1359, sebződés: 83, gyógyulás: 124, összesen: +41 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy bo'adhun csapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 602 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a smaragd tenyészet testét. (3 támadással 168 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a smaragd tenyészet testét. (6 támadással 556 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+112 életerő). Csápjaival a smaragd tenyészet lecsap a bal karodra. (3 támadástól 52 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. A hatalmas karok iszonyú erővel ragadnak meg, és préselni kezdenek. 447 életpontot vesztettél. Felkészülsz egy Élet-Halál Érintésre. Ököllel csak érinted a smaragd tenyészet rezegő levelét. (1 támadással 91 életpontot sebezve.) Te 11 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetően. Vámpirizálsz (+19 életerő). Csápjaival a smaragd tenyészet csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A smaragd tenyészet csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 72 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Iszonyatos erővel kezdi el a szörny a testedet összepréselni. 208 életpontot vesztettél. A smaragd tenyészet összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7904 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1417, sebződés: 840, gyógyulás: 148, összesen: -692 ÉP}
lm 9 905 12 | mozogsz 9 905 12 |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy bo'adhun csapás varázslat. 602 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a smaragd tenyészet testét. (3 támadással 177 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Megmarkolva a bronz taidert a másikra támadsz. {HD:} Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a smaragd tenyészet nyúlványát. (5 támadással 418 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+84 életerő). Csápjaival a smaragd tenyészet lecsap a bal karodra. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Csápjaival a smaragd tenyészet lecsap a jobb karodra. (3 támadástól 47 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. A hatalmas karok iszonyú erővel ragadnak meg, és préselni kezdenek. 441 életpontot vesztettél. {HD:} Bronz taiderrel többször eltalálod a smaragd tenyészet testét. (2 támadással 165 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Csápjaival a smaragd tenyészet csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Mintha egy satuba kerültél volna! Csontjaid recsegnek ropognak. 203 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7741 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1362, sebződés: 781, gyógyulás: 124, összesen: -657 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 602 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Egy tűzgolyó varázslatot dob rád a másik. 49 életpontot vesztettél. Távolról ősvillám varázslatot lő rád a másik. 202 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzgolyó varázslatot, majd rád küldi. 54 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
5296 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 602, sebződés: 305, gyógyulás: 4, összesen: -301 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy bo'adhun csapás varázslat. 301 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a gothag döglidérc jobb vállát. (3 támadással 168 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a gothag döglidérc jobb lábát. (5 támadással 469 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a gothag döglidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-7 támadás.) A gothag döglidérc karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Ököllel többször kegyetlenül megütöd a gothag döglidérc testét. (5 támadással 465 életpontot sebezve.) Karmaival a gothag döglidérc megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 xirnox szivet. 8359 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ökölvívás szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 1403, sebződés: 80, gyógyulás: 4, összesen: -76 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 603 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a smaragd tenyészet rezegő levelét. (3 támadással 169 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert ellenfeledre támadsz. {HD:} Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a smaragd tenyészet testét. (6 támadással 503 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+101 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy puha ütés varázslat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A smaragd tenyészet csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A smaragd tenyészet csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Mintha egy satuba kerültél volna! Csontjaid recsegnek ropognak. 386 életpontot vesztettél. {HD:} Bronz taiderrel megérinted a smaragd tenyészet nyúlványát. (1 támadással 90 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Csápjával megérint a smaragd tenyészet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. A hatalmas karok iszonyú erővel ragadnak meg, és préselni kezdenek. 193 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7863 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1365, sebződés: 627, gyógyulás: 126, összesen: -501 ÉP}
lm 900 19 905 | mozogsz 900 19 905 |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy bo'adhun csapás varázslattal köszöntöd a másikat. 603 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a bíbor tenyészet testét. (3 támadással 176 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Elszántan ellenfeledre rohansz. {HD:} Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a bíbor tenyészet testét. (5 támadással 426 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+86 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A bíbor tenyészet csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Jeges érzés járja át tested (-4 erő forduló végéig). {HD:} Bronz taiderrel megdöfködöd a bíbor tenyészet egyik csápját. (2 támadással 171 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 60 életpontot vesztesz.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (3 támadástól 46 életpontot vesztesz.) Csontjaidba hideg kúszik (-4 erő forduló végéig). A bíbor tenyészet még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7519 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1376, sebződés: 158, gyógyulás: 127, összesen: -31 ÉP}
lm 13 900 2 | mozogsz 13 900 2 |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy bo'adhun csapás. 603 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a veszett gorilla jobb lábát. (3 támadással 168 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Nem tudod leküzdeni a hányingert: kábán könnyítesz magadon. Elszántan ellenfeledre rontasz. A kí energiák mesterfokú alkalmazása lehetővé tesz számodra egy Élet-Halál Érintést. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a veszett gorilla csapzott bundáját. (5 támadással 450 életpontot sebezve.) Te 56 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetően. Vámpirizálsz (+91 életerő). A veszett gorilla Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 72 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Iszonyatos erővel kezdi el a szörny a testedet összepréselni. 270 életpontot vesztettél. A veszett gorilla fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 64 életpontot vesztesz.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-7 támadás.) Te itt életveszélyben vagy. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1221, sebződés: 406, gyógyulás: 153, összesen: -253 ÉP}
lm 3 24 24 | mozogsz 3 24 24 |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Egy bo'adhun csapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 603 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Elszántan ellenfeledre rohansz. A kí energiák mesterfokú alkalmazása lehetővé tesz számodra egy Élet-Halál Érintést. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a bíbor tenyészet bíbor nyúlványát. (5 támadással 446 életpontot sebezve.) Te 55 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetően. Vámpirizálsz (+90 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Csápjaival a bíbor tenyészet lecsap a jobb karodra. (3 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Csontjaidba hideg kúszik (-4 erő forduló végéig). Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel néhányszor megcsapod a bíbor tenyészet bíbor nyúlványát. (4 támadással 347 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+70 életerő). Csápjaival a bíbor tenyészet lecsap a bal karodra. (3 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Csápjaival a bíbor tenyészet csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 54 életpontot vesztesz.) Hideg markol a szívedbe (-4 erő forduló végéig). A bíbor tenyészet most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
7712 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1396, sebződés: 155, gyógyulás: 221, összesen: +66 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy bo'adhun csapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 603 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a smaragd tenyészet testét. (7 támadással 582 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+117 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 62 életpontot vesztesz.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 72 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. A hatalmas karok iszonyú erővel ragadnak meg, és préselni kezdenek. 259 életpontot vesztettél. Úgy döntesz, ebből elég volt. Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz futni előle. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1185, sebződés: 393, gyógyulás: 123, összesen: -270 ÉP}
vv 109 161 | elmormolod a 109. varázslatot a 161. varázslatot |
hh 1534 | használod az 1534. tárgyat |
f 27 925 927 | kísérletezel a 27. tárggyal a 925. tárggyal a 927. tárggyal |
* 1. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 163. tárgyat |
* 3. BP: | elmormolod a 3. varázslatot a 83. varázslatot |
* 4. BP: | leveszed/lerakod az 1375. tárgyat |
* 5. BP: | kézbeveszed/felveszed a 309. tárgyat a 956. tárggyal |
* 6. BP: | leveszed/lerakod az 1322. tárgyat a 722. tárgyat |
* 7. BP: | kézbeveszed/felveszed a 254. tárgyat az 511. tárggyal az 533. tárgyat |
* 8. BP: | kézbeveszed/felveszed a 882. tárgyat az 1158. tárggyal |
TORZ FÜLKARIKA (1148. TÁRGY) Amikor szabálytalan sorrendben liánokat gabalygatunk egymásba, akkor kapunk olyan kinézetet, mint amilyen a torz fülkarikáé. A labirintusban élő kreiton mágus gyártmánya ez is, mint a szánalomra méltó lények, kísérleteinek balszerencsés következményei. De ennek a varázstárgynak legalább haszna van, elég csak a füledbe akasztani: +80 max. ÉP-t, +2 támadást kapsz, de emellett védekezésed 5-tel csökken. 40. szint alatt hiába is próbálkoznál a viselésével, a kellő tapasztalat hiányában a fülkarika nem fejti ki hatását. |
NATHARION GÖMB (865. TÁRGY) Ez a színarany gömb a hozzá tartozó vékony aranylánccal nyakba akasztható. Az Esthar császárság virágzásának idején ezt az apró ékszert használták jegygyűrű gyanánt, ha egy nő ilyet viselt, mindenki tisztában volt vele, hogy komoly hódolója van. Természetesen készítőik a natharion gömböket is felruházták mágikus tulajdonságokkal, ha ezt viseled egészséged hattal, védettséged kettővel, max. ÉP-d negyvennel nő. |
TÁNCOLÓ OGRE (435. SZÖRNY) Ezeket az ocsmány képű, buta óriásfattyakat nem tréfából hívják "táncolónak". Ha náluk gyengébb teremtménnyel találkoznak, és azt elpusztítják, gyermekded tánccal ünneplik a gyilkolás felett érzett örömüket. Az ogrék ősi faj - már az Esthar császárság idején vadászták és irtották őket kegyetlenségük miatt, mégsem sikerült megsemmisíteni őket. Ütőfegyverrel nem mész ellenük semmire, hiszen a felnőttkort csak azok az egyedek élik meg, akik túlélik, hogy a hegyi óriások pofozózsáknak használják őket. |
BÍBOR TENYÉSZET (517. SZÖRNY) Ha egy barlang mélyén bíbor levelű növényre bukkansz, mely teljes egészében elállja a továbbhaladásod útját, csupán két lehetőséged maradt: 1. utat vágsz magadnak a bozótoson keresztül, 2. beletörődötten visszafordulsz. Igazából teljesen mindegy, hogy döntesz, a következő fog történni: amint a bíbor tenyészet agresszív csápjai megérzik jelenlétedet (ez ha mozogsz, egyértelműen megtörténik) és neked esnek; derekadra tekerednek, hogy a szuszt is kiszorítsák megadóan kalimpáló testedből. Ezek a különös húsevő növények már ősidők óta az Esthar császárság vidékein élnek, és mindennapjaik abból állnak, hogy hosszú nyúlványaikkal az apró kiszögellésekbe kapaszkodva szelik a felügyeletük alá tartozó barlangfolyosókat. |
ESTHARI VÉRSZOPÓ (431. SZÖRNY) Ezek a félelmetes ragadozók már a bozótokban vadásztak az Esthar Császárság alapításakor, és minden bizonnyal akkor is itt lesznek, amikor az Alanori királyságnak már a romjai is eltűntek. Négylábú, kecsesen mozgó, oroszlán méretű, vörös szőrű ragadozók, sárgán villogó macskaszemmel, és dupla fogsorral, amelyben több mint száz hihetetlenül hegyes és éles fog sorakozik. Ezek a teremtmények a náluk akár háromszor nagyobb lényeket is meg merik támadni, sokszor sikerrel. |
SMARAGD TENYÉSZET (518. SZÖRNY) Ezek a smaragdszínben tündöklő levelekkel megáldott ragadozó növények lényegesen ritkábban fordulnak elő az Esthar vidék barlangjaiban, mint bíbor színezésű társaik. Viszont sokkal veszélyesebbek is. Indáik csápokként tekergőznek, míg élő húsra nem bukkannak, majd ha ez megtörtént, egyetlen koncentrált erejű roppantással Leah kegyébe ajánlják a szerencsétlent. Roelaoth legradikálisabb vezetőinek támadt az az ötlete, hogy a császárság kincseit ezekkel a ragadozó növényekkel befont barlangokba rejtsék, hiszen így biztosak lehettek abban, hogy felbecsülhetetlen értékű ereklyéik nem fognak ellenségeik kezébe kerülni. Valószínűleg most azon töprengenének, hogy hogyan szerezzék vissza azokat... |
VESZETT GORILLA (446. SZÖRNY) A kontinens óriásgorillái között gyakori valamilyen betegség, amitől ezek az - aránylag ártalmatlan - mindenevők habzó szájú, villódzó szemű ámokfutókká válnak. Ilyenkor vagy futsz, mented az irhád, vagy véded magad. Egy tapasztalt kalandozó számára nem kétséges, hogy mi a teendő... |
KREOMMAT VARÁZSITAL (926. TÁRGY) A kreommat varázsital elkészítéséhez csupán néhány könnyen beszerezhető (?) dologra van szükséged: 5 csepp vízre, 1 artikula bélhólyagra, 1 kreommat sziromra és persze a varázsital főzés varázslatra. Ha ezek megvannak, röpke 10 TVP-nyi idő alatt megvan a kétes, leginkább trutymó állagú koktél, melyet ha elég bátor vagy és felhörpintesz, különös meglepetésben lesz részed: kör végéig ütésenként 3-mal többet fogsz tudni sebezni minden ellenfeleden. Hiába is próbálkoznál egy körben több ilyen folyadékot magadba önteni, a kreommat varázsital hatása nem fog megduplázódni. |
Erő: | 57 (70) | Szint: | 42 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 134 cm |
IQ: | 54 (57) | Támadás: | 86 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 45 kg |
Ügyesség: | 56 | Védekezés: | 125 | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 35/36 év |
Egészség: | 52 (61) | Életpont: | 1200/354 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 51 (61) | Varázspont: | 1921/1604 | Pénz: | 3408 arany | Kép. pont: | 1 |
Tudatpont: | 28/16 | Pszi pont: | 164/220 | Halhatatlanság: | 11 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 7/52 | ökölvívás: | *34/100 (+8%) | szúrófegyverek: | 31/80 (+8%) |
vágófegyverek: | 27/34 | ütőfegyverek: | 9/46 | lőfegyverek: | 9/3 |
dobófegyverek: | 36/56 (+4%) |
Feltételes fegyverváltás: Fókuszpenge (#639) << bronz taider (#641) << ököl (#28) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); bumeráng (#249) (20 -27.); vas dobónyíl (#189) (28 -33.); vas dobónyíl (#189) (34 -35.); mérg. vas dobónyíl (#190) (36 -848.); tolmokov-koktél (#351) (849 -997.); ében dobónyíl (#849) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 47/6 (+16%) | 2. nyomkövetés: | 93/79 (+14%) | 3. mászás: | 31/44 (+2%) |
4. csapdakészítés: | 33/90 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 35/34 (+24%) | 6. gyógyítás: | 38/22 |
7. titkosírás: | 3/99 | 8. felderítés: | 25/68 (+18%) | 9. szörnyidomítás: | 14/57 |
10. teológia: | 102/52 (+108%) | 11. taumaturgia: | 105/88 (+17%) | 12. szerencsejáték: | 2/41 |
13. versengés: | 12/18 | 14. harcművészetek: | 34/28 | 15. zene: | 6/67 |
16. szörnyismeret: | 47/4 (+34%) | 17. pszi: | *19/100 | 18. zárnyitás: | 7/33 |
19. vadászat: | 9/67 | 20. vitalitás: | 3/86 | 21. bányászat: | 36/62 (+11%) |
22. úszás: | 9/42 | 23. főzés: | 8/14 | 24. csapatmunka: | 1/14 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 46 | |||
1. sebzés bónusz: 3 | 10. vp regeneráció: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért csak 70. fémet, vagy jobbat |
készítesz tükröt (#43) (max. 5 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 15 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 10 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 10 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 5 darabot ) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 13, max: 16) |
szubreális vámpír (#223), csontváz lord (#177), lidércúr (#252), élőholt ősmágus (#179), noth szellem (#250), óriás csontváz (#176), halálelementál (#279), szintszívó lények (#9097), zombi mágus (#389), öregedést okozó lények (#9095), ezerszemű bestia (#288), Zinthurg (#180), Strissha (#528) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 16) |
bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
jégoszlop (#231, 24 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) |
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) |
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) |
földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
meditáció (#250, 0 VP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 20 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | Pörhemór köre (#205) (109,2,1) | vámpirizáció (#1) | áldomás II (#169) |
erőpajzs I (#12) | csupasz izom (#28) | esszenciavédelem 2 (#188) | Symulf rúnája (#182) |
szürkeáll. aktiv (#71) | mentális pajzs (#72) | óriáserő (#53) | tulajdonságpajzs (#26) |
tárgyvédelem (#178) | hadiszerencse II (#24) | papi aura (#377) | csapdaészlelés (#222) |
villámmágia (#227) | varázsenergia (#161) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
30. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
élőholt pozdorja (#134), villámcsapás (#50), jégoszlop (#231), méregfelhő II (#193), tűzgolyó (#155) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), tükörpajzs (#101) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 32, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
Tharr haragja (#145) | >> | Mnebolath (#237) | Tharr haragja (#145) | >> | Notermanthi (#257) | |
méregfelhő II (#193) | >> | taalru (#249) | háló (#186) | >> | ryuku csapásvezető (#778) | |
élőholt pozdorja (#134) | >> | élőholt ősmágus (#179) | háló (#186) | >> | molgan (#284) | |
méregfelhő II (#193) | >> | elemi rin (#786) | izomernyesztés (#33) | >> | lidérckirály (#316) | |
méregfelhő II (#193) | >> | taalru herceg (#307) | tűzgolyó (#155) | >> | Thargodan légiós (#311) | |
tűzgolyó (#155) | >> | halálelementál (#279) | tűzgolyó (#155) | >> | Thargodan mágus (#318) | |
tűzgolyó (#155) | >> | Thargodan berzerker (#377) | jégoszlop (#231) | >> | Eruol (#378) | |
izomernyesztés (#33) | >> | szutykos remák (#191) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | jégoszlop (#231) | >> | ro'galhal gyóntató (#524) | |
jégoszlop (#231) | >> | Harmarghal (#525) | jégoszlop (#231) | >> | zztrissh harcos (#526) | |
jégoszlop (#231) | >> | zztrissh veterán (#527) | bo'adhun csapás (#266) | >> | albinó féreg (#529) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | 36. szintű lényekre | bo'adhun csapás (#266) | >> | lidérctűz (#457) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | 34. szintű lényekre | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 32, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fehér glóbusz (#47) | >> | ében tigris (#488) | fehér glóbusz (#47) | >> | Éjvadász (#502) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | Eruol (#378) | pszi-acéltorony (#98) | >> | varkaudar vajákos (#690) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | csápos otagi (#395) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi őselementál (#258) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál (#221) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Rughar familiárisa (#245) státusz: éhes |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: éhes |
arató csattanat (#144) (vadászik) státusz: OK |
agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +32 lopás ellen) státusz: OK |
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +13 védettség;) státusz: éhes |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy! |
2.) Egy igazi kihívást egy nagy harcos számára: pusztíts el három kronoelementált! (teljesítve) |
3.) Demonstráld hatalmamat, használj földrengés varázslatot tíz alkalommal! (számláló: 0) |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) a közösség ereje (123) bajnokok koronája (139) kasztropl. trafó (145) kaszt.kiteljesedés (166) a tanítók türelme (181) kasztrop.kitágulás (197) önismeret (236) a butaság ára (273) az őrzők ébersége (312) alattvalók védelme (345) földmágia (357) kedvenc táborhely (395) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK tudatforrás (505) belefejlesztettél: 30 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 315 TU szükséges.) Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 3191. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 1 | ezüstdarab (#326) | 21 | gyógykenőcs (#313) | |||
2 | isteni könnycsepp (#260) | 4 | jégkristály (#593) | 49 | kaja (#2) | |||
1 | kőszem (#304) | 1 | quwarg tojás (#360) | 1 | rakshallion jogar (#864) | |||
1 | sallank karom (#128) | 4 | spiritusz (#170) | 1 | tükör (#43) | |||
2 | tüske (#22) | 2 | varázskő (#305) | 4 | vas dobónyíl (#189) | |||
4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
190 | arany (#50) | 1 | aranytű (#272) | 1 | artikula bélhólyag (#927) | |||
1 | dizen kulcs (#472) | 1 | madártoll (#112) | 1 | natharion gömb (#865) | |||
1 | pszi kő (#248) | 4 | sáfránypor (#211) | 8 | ugh méreg (#166) | |||
4 | vasérc (#152) | 1 | vörös zselé (#862) | 3 | xirnox szív (#213) |