386. forduló, 388. forduló, Apa Tifusz összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. szept. 8. 9h:24'
EZ A 500. JÁTÉKHETED, 387. FORDULÓD
501. játékheted kezdete: szept. 14.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1896
SZÁMLA : XXXX

APA TIFUSZ KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [310,63] koordinátán.
Miután kipihented magadat, visszaváltozol eredeti formádra. Az aranytermő erszény 45 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 kék orchideát. A teremtés zsákja létrehozott 1 fülemüle agyart. Láz és mindenhol feltűnt viszkető, vörhenyes pöttyök kínozzák a testedet! Biztos összeszedtél valamilyen nyavalyát.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+2 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+548 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+120 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)

* 1. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 127. varázslatot a 137. varázslatot
Beizzik a turbómágia. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 735.]
Gyorsvarázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 733.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 733.]

* 2. KP: elmormolod a 165. varázslatot a 88. varázslatot a 279. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 733.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 733.]
Fürgén varázsolsz! [-25 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 731.]

* 3. KP: használod az 1101. tárgyat
Használod a Niagren pálcáját. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [0 pontot használtál fel, van még 731.]

* 4. KP: használod az 1253. tárgyat
Beszippantod a csillezsálya levelének illatát, mely rövid ideig különösen intenzív hatást kelt benned. De aztán a bódulat elmúlik. (Hatása a kör végéig maradandó: +4 szerencse.) [5 pontot használtál fel, van még 726.]

* 5. KP: kreálsz a 124. tárggyal az 1128. tárgyat (1 darabot)
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Sikerült elmondanod a kreáció varázslatot! Kreáltál 1 jégszilánkot. [-12 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 724.]

* 6. KP: alakváltás 13
Oké, álcázod magad a táborozás alatt. [3 pontot használtál fel, van még 721.]

* 7. KP: elmormolod a 84. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Elmondtad a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy aranyfecskét! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van. [-72 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 711.]

* 8. KP: támadod a 283. szörnyet
FT 283 parancs tárolva.
(Feltételes támadás:) Egy aranyfecske! Ezt kerested. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. 376 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. Szerencsére nem hatott rád. (kiválóan működik felrakott pszi-acéltorony védelmed.) Meglengetve a bronz taidert ellenfeledre ugrasz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod az aranyfecske bal oldalát. (6 támadással 294 életpontot sebezve.) Csőrével az aranyfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Az aranyfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő nagy aranykulcs felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. Csőrével az aranyfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 45 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 95 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Kántálni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 670, sebződés: 62, gyógyulás: 0, összesen: -62 ÉP}


dx repítsen a d.ex.m.
Mentálisan összpontosítasz. Igen, a következő pillanatban érzed, létrejött a kapcsolat a deus ex machinával! Utasítod, hogy vészhelyzetben 0 mérföldre repítsen el. [0 pontot használtál fel, van még 711.]

kpb 1 kezd. parancs berakása: 1

v 15 135 6 elmormolod a 15. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Elmormoltad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új gyöngymangó. [-42 varázspont.] [30 pontot használtál fel, van még 681.]
[A parancs tárolásra került.]

kre 124 1221 5 kreálsz a 124. tárggyal az 1221. tárgyat (5 darabot)
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Egy végső mozdulattal előhívod a kreáció varázslatot! Kreáltál 5 vámpírfogat. [-60 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 679.]

vv 71 116 120 elmormolod a 71. varázslatot a 116. varázslatot a 120. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 677.]
Beizzik a turbómágia. Elméd Fölénye megerősíti fenségesen vibráló mentális aurádat. [-10 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 675.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Iszonyatosan erős mentális pajzs feszül védelmezőn az elméd köré. [-15 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 673.]

vv 139 86 73 elmormolod a 139. varázslatot a 86. varázslatot a 73. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Alkudozni fogsz. [-20 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 671.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 671.]
Szupersebesen mormolsz. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 666.]

at 2891 1 TU-t adsz át a 2891. kalandozónak 1
Koncentrálsz, akaratotok összekapcsolódik. 1 TU árán átcsúsztatsz 1 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 666.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Elegáns mozdulattal 1 aranyérmét hajítasz a kútba. Gomolygó köd tör elő a kút belsejéből és körbeölel. Mint amikor még anyád karjaiba fúrtad pici fejed, és teljes biztonság vett körül. Mikor visszahúzódik, már tudod mi történt: gyógyultál 7 életerőpontot. Hálát rebegsz a kút irányába a megtörtént csodáért. [4 pontot használtál fel, van még 662.]
1 aranyat dobsz a kút belsejébe. A kút szelleme megjelenik előtted. Mentális csápok tekeregnek feléd, egyértelműen a tudatodat szemelték ki úti célul. Először még tiltakoznál, de hiába: a szellemkezek megragadnak, és megborzongatják megfáradt sejtjeidet. Ez rendkívül jó hatással van rád: +5 pszi pont. Öröm és elégedettség lesz úrrá rajtad. [4 pontot használtál fel, van még 658.]
1 aranyat dobsz a kút belsejébe. Végtagjaid pár pillanat alatt könnyedebbé, jobban koordinálhatóbbá válnak. (+3 támadás forduló végéig.) Vigyorogva sétálsz odébb. [4 pontot használtál fel, van még 654.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Kíváncsi kifejezést öltve arcodra, bedobsz 1 aranyérmét a kútba. Álmot látsz. Egy ismeretlen, de vonzó nő hajol feléd, majd vékony kezeivel végigsimítja tested minden porcikáját. Beleborzongsz a mozdulatba, és érzed, ahogyan sejtjeid vad bizsergéssel életre kelnek. Aztán apró csókok következnek, leginkább a leglágyabb testrészeiden. Aztán... Megrázod a fejed, mikor észreveszed, újra a kút előtt állsz. Még ha csak egy álom is volt, testedben továbbra is érzed azt a késztető bizsergést. 8147 tapasztalati pontot kaptál. Le sem tudod törölni az elégedett mosolyt az arcodról. [4 pontot használtál fel, van még 650.]
A kút üreges belsejébe hajítasz 1 aranyérmét, majd izgalomteljes bizonytalanságban várod, hogy csörömpölve elérje a kút alját. Könnyed szellő támad, mely végigsimogatja testedet. Kellemes érzés lesz úrrá rajtad, mintha sérült aurádat valaki megfoltozta volna. (+6 életerő.) Le sem tudod törölni az elégedett mosolyt az arcodról. [4 pontot használtál fel, van még 646.]
1 aranyat dobsz a kút belsejébe. A kút szelleme megjelenik előtted. Anyagtalan kezeit kinyújtja feléd, és fejed köré kulcsolja. Érzed, ahogyan kiadod magadból azt a rengeteg információt, amit odabent őrzöl. Aztán a jelenség visszahúzódik, csupán egy hasznos információt hagyva hátra számodra: "Érdemes lenne felkeresni Sziklahegyi Biran boltját. Az utolsó 1 vas dobónyilat most reklámáron lehet ott megvásárolni." Elraktározod az információt magadban. Ideje lesz utánanézni, valóban igaz-e az állítás. [4 pontot használtál fel, van még 642.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Bal kézzel megpörgetsz a jobb tenyereden egy aranyérmét, majd a kútba hajítod. Pont arra gondolsz, milyen jó is lenne tisztában lenni vele, mi a túlélés Ghallán érvényes legfontosabb szabálya, amikor egy többször visszaverődő hang tölti be a levegőt: "Innen nyugatra 126, északra 90 mérföldre van egy szopógödör. Látogasd meg, ha egy kis izgalomra vágysz!" Mintha hallottad volna már valahol ezt az információt, de azért megköszönöd, hogy most megerősítettek benne. [4 pontot használtál fel, van még 638.]
A kút üreges belsejébe hajítasz 1 aranyérmét, majd izgalomteljes bizonytalanságban várod, hogy csörömpölve elérje a kút alját. A légzés, ami a legutóbbi csata óta kicsit nehézkessé vált számodra, hirtelen könnyedebbé válik. (+6 életerő.) Öröm és elégedettség lesz úrrá rajtad. [4 pontot használtál fel, van még 634.]
Kíváncsi kifejezést öltve arcodra, bedobsz 1 aranyérmét a kútba. Egy őrjárat halad el melletted. Mivel élénk érdeklődéssel arcukon méregetnek, odabiccentesz nekik. Az egyik katona közelebb lép, és mond valamit. Aztán mindannyian továbbhaladnak. Csak most van időd eltöprengeni azon, mit is hallottál: "Innen nyugatra 51, délre 24 mérföldre van egy tükörtorony. Ha felcsigáztam az érdeklődésed, ne késlekedj az utazással!" Hihetetlen, hogy ezt pont így kell megtudnod. Na de ha már így alakult, elégedett vagy a hallottakkal. [4 pontot használtál fel, van még 630.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Babonából előbb összedörzsölöd két tenyered, majd előkotorsz egy aranyérmét a hátizsákod aljáról. Fél lábra állsz, úgy hajítod be a kútba. A világ hirtelen változik meg körülötted. Magadat látod öregen, gyerekeid társaságában, amint egy tanyán, visszavonulva élsz. Az istállóban egy gnóm szolgáló vigyáz a lovakra, unokáidat egy sunyi árnymanó szórakoztatja HKK kártyatrükkökkel... Aztán a látomás eltűnik, a kút szelleme pedig nyájas hangon megszólít. Azt kérdi, mit szeretnél tudni. Nos, valami okosat kellene kérdezni. A kimondatlan kérdésedre a szellem elnyújtott hangon válaszol, mielőtt még eltűnne. "Innen nyugatra 78, délre 156 mérföldre egy feldühödött dranadáni kőtörő várja, hogy valaki megleckéztesse." Elraktározod magadban az információt, hátha később tudsz még vele valamit kezdeni. [4 pontot használtál fel, van még 626.]
Közelebb lépsz a kút pereméhez, és behajítasz 1 aranyat. Megjelenik előtted a kút szelleme. Elmondja mi az, amit még nem árt, ha tudsz a szerencsejáték szakértelemről, utána magadra hagy, hogy töprenghess a dolgokon. (Szakértelmed 13 százalékkal nőtt.) Elégedetten mosolyodsz el. [4 pontot használtál fel, van még 622.]
Előkotorsz 1 aranyat, és bedobod a kút belsejébe. A következő pillanatban elméd megnyílik, és fél percig csak úgy kavarognak benne az érzések. Tudattársaidat látod, amint a túlvilág teremtményeivel harcolnak; amint esküvőkön vigadoznak; amint az olimpiai győzelmet ünneplik; amint átveszik a különböző épületekben a nekik kijáró tárgyjutalmat; és amint újra és újra megmentik a világot a pusztulástól. Szenzációs érzés, hogy ennek a Közös Tudatnak a tagja vagy. (+3 tudatpont.) Le sem tudod törölni az elégedett mosolyt az arcodról. [4 pontot használtál fel, van még 618.]

m 4 mozogsz délre
Kántálni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Létrehoztad a Thargodan illúzió varázslatot! Elhelyezel egy Thargodan illúziót magadon. Megnézed magad egy tükörben - fúj, de ocsmány módon nézel ki! [-50 varázspont.] [310,64] Továbbmész a város utcáján. Ezt a települést Sárkányveremnek nevezik a Thargodanok. Látod is, miért: több épületet hatalmas sárkánycsontokból építettek.

A következő épületeket látod: egy Thargodan vegyesbolt (678. épület.) és egy Thargodan fegyverbolt (681. épület.). Az éhségtől egyre gyengébb vagy. (-56 életerő.) [8 pontot használtál fel, van még 610.]

ve 124 40 megveszed a 124. tárgyat 40
(Ügyesen alkudoztál.) Vásároltál 40 rókafarkat. 160 aranyat fizettél. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [0 pontot használtál fel, van még 610.]

ve 305 20 megveszed a 305. tárgyat 20
(Ügyesen alkudoztál.) Vásároltál 20 varázskövet. 2240 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 610.]

m 2 1 3 mozogsz keletre, északkeletre, délkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[357,69] Elérted a kiégett pusztaság határát. Habozva folytatod utadat. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Egy csapat mópat fatty nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Egy jégoszlop varázslatot dobsz ellenfeledre. 403 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Megmarkolva a bronz taidert a másikra rontasz. Bronz taiderrel jól megszurkálod a mópat fatty puha torát. (7 támadással 365 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a 16 mópat fatty többször is megmar! (16 támadástól 111 életpontot vesztesz.) Bronz taiderrel megdöfködöd a mópat fatty jobb oldalát. (7 támadással 345 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy puha ütés varázslatot. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Csípéseket kapsz a lábaidba. (12 támadástól 70 életpontot vesztesz.) Bronz taiderrel többször eltalálod a mópat fatty ocsmány féregtestét. (7 támadással 369 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a 9 mópat fatty csáprágójával. (9 támadástól 57 életpontot vesztesz.) Bronz taiderrel megdöfködöd a mópat fatty testét. (7 támadással 367 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (5 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Elmegy a kedved a harctól. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas.
{Csatastatisztika; sebzés: 1849, sebződés: 267, gyógyulás: 0, összesen: -267 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Sokan nem értik, miért üvöltenek az orkok harc közben időnként olyan furcsán. TE azonban tudod. Mire berekedsz, sebeid állapota látványosan javul. (+366 életerő.) Ha így folytatod a kosztolást, hamarosan az éhhalál küszöbén leszel. (-56 életerő.)

(Továbbmész...) [358,68] Nekivágsz a hegyeknek. Hágót keresel, de nem találsz, így igazi hegymászónak való feladat az előrejutás. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Úgy gondolod, hogy a közeledő taalru herceg nem jelenthet komoly veszélyt. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy agytaposás. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. 412 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: háló varázslatot lő rád. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a taalru herceg tigristestét. (6 támadással 315 életpontot sebezve.) A taalru herceg mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A taalru herceg mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> (310,64)-> 25 arany, -2 ÉP], 7 gyöngymangó, egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP], 11 arany és 2 borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP]. 7200 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 727, sebződés: 53, gyógyulás: 0, összesen: -53 ÉP}

Látsz egy oltárt. Leah híveié. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (adamantit) jelenlétét érzed a föld alól. északkeletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: De'Cugel. Annyira éhes vagy, hogy kínodban már akármit megennél, ami mozog. (-55 életerő.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [359,69] Változik a vidék, megolvadt kőzettel borított, kiégett pusztaságra értél. Látsz egy lávatavat. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Egy káoszbajnok közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Távolról jégoszlop varázslatot lősz a másikra. 381 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Meglengetve a bronz taidert a másikra támadsz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a káoszbajnok testét. (7 támadással 256 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a káoszbajnok nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 38 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
5888 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 637, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. Az éhségtől egyre gyengébb vagy. (-54 életerő.) [67 pontot használtál fel, van még 543.]

m 8 2 1 mozogsz északra, keletre, északkeletre
[359,68] Nekivágsz a hegyeknek. Hágót keresel, de nem találsz, így igazi hegymászónak való feladat az előrejutás. Sötét árnyék húz el feletted. Felnézel, de nem látsz semmit. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy magnetikus praglonc lehet. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy agytaposás varázslatot. Távolról jégoszlop varázslatot lősz a másikra. 393 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: inst.szingularitás varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Megmarkolva a bronz taidert ellenfeledre rohansz. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a magnetikus praglonc testét. (7 támadással 267 életpontot sebezve.) Csápjaival a magnetikus praglonc lecsap a bal karodra. (5 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-16 pszi pont.) (-3 TU.) Bronz taiderrel megdöfködöd a magnetikus praglonc bal vállát. (2 támadással 81 életpontot sebezve.) Csápjaival a magnetikus praglonc csapásokat mér a hasadra. (5 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-17 pszi pont.) (-3 TU.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 praglonc hártyát. 6341 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 741, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Magadba süllyedve megvizsgálod az aurádat, majd némi koncentrálás után foltozgatsz rajta egy kicsit. Az eredmény felülmúlta a várakozásodat. (+293 életerő.) Utad során felfedezel egy kátránygödröt. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy tűzfőnix formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Észreveszel egy törpe bányát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (adamantit) rejt. északra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: De'Cugel. Annyira éhes vagy, hogy kínodban már akármit megennél, ami mozog. (-51 életerő.) Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [360,68] A váltás hirtelen, de nem kellemetlen: újra sík terepen vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. A feléd közeledő rothadó lián mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. (ld. enc.) Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy agytaposás varázst. Ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 376 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy éhínség varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. A lény egy savdárdát dob rád. Nem talált! Megmarkolva a bronz taidert a másikra ugrasz. Bronz taiderrel jól megszurkálod a rothadó lián testét. (7 támadással 259 életpontot sebezve.) A rothadó lián csápja rátapad a karodra. Amikor lerántod, vér ömlik a sebből. (1 támadástól 75 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A rothadó lián csápja lecsap a jobb karodra. (1 támadástól 70 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 44 életpontot vesztettél. Végighúz rajtad a rothadó lián a csápjával. (1 támadástól 58 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő drótszőr felületére. A tárgy a szemed előtt folyik szét! A teremtmény élvezettel szürcsöli fel. Bronz taiderrel megdöfködöd a rothadó lián testét. (7 támadással 249 életpontot sebezve.) A rothadó lián rávág csápjával a térdedre. (1 támadástól 52 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Végighúz rajtad a rothadó lián a csápjával. (1 támadástól 61 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 44 életpontot vesztettél. A rothadó lián csápja halálos szorítással satuba fogja a nyakadat. Lassan elfogy a levegőd... (1 támadástól 60 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő nagy aranykulcs felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd.
{Csatastatisztika; sebzés: 884, sebződés: 464, gyógyulás: 0, összesen: -464 ÉP}

Minden elfeketedik, mintha egy feneketlen kútba zuhannál. A halál nyújtja feléd ölelő karjait. [58 pontot használtál fel, van még 485.]
Hirtelen valami hatalmas erő ragad a magasba. Ilyen lenne a halál? A földre huppanva, sokáig várod a fanfárok zenéjét. Aztán félve kinyitod a szemed. A jelek szerint még mindig élsz! Néhány percbe telik, amíg rájössz, hogy hogyan menekültél meg: a deus ex machina, amely nálad volt, mentette meg az életedet. A varázstárgy, mielőtt végleg eltűnt volna, még néhány sebedet is begyógyította... (+268 életerő.)
[20 pontot használtál fel, van még 465.]
Utad során felfedezel egy oltárt. Fairlight hívői építették. északnyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: De'Cugel. Ha így folytatod a kosztolást, hamarosan az éhhalál küszöbén leszel. (-57 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Már többször megfigyelted, hogy a kérődző alpesi tehenek milyen egészségesek. Megpróbálod utánozni őket. Egy halk böffentés, kicsi pihenő, majd nyelsz. Negyedórányi ismétlés után valóban másnak látod a világot. (+304 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Észreveszel valamit a földön. Nagyon régi (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [361,67] Máris a Sötét Föld gonosz karmai, a magashegyek között vagy! A messzeségben füstoszlopot látsz.

Oldalt pillantva, meglátsz egy törpe bányát. Bányászat képességeddel fémet (arkog kő) érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 arkog követ! [arkog kő ládikóba-> (310,64)-> 3 arany, -2 ÉP] Annyira éhes vagy, hogy kínodban már akármit megennél, ami mozog. (-54 életerő.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Elég régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [57 pontot használtál fel, van még 408.]

im 0 3 imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 408.]

m 7 2 8 mozogsz északnyugatra, keletre, északra
[360,66] A világ hátán, a Sötét Föld legmagasabb csúcsai közt barangolsz. Hó azonban még itt sincs. Megreped a föld, és láva ömlik elő. Igyekszel minél távolabb kerülni.

Felfedeztél egy viharóriás barlangot. Találsz egy törpe bányát. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Dred Hornwill előtt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (arkog kő) rejt!
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 arkog követ! [arkog kő ládikóba-> (310,64)-> 2 arany, -2 ÉP] délnyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: De'Cugel. Az éhségtől egyre gyengébb vagy. (-51 életerő.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Friss elf nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss árnymanó nyomokat, amelyek keletre, friss árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre, friss törpe nyomokat, amelyek északra, friss troll nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
Összeakadsz egy rövid ősz hajú, szürke szemű ember férfival. A bőre kreolszínű. Raia korlátlan hatalmú főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy balkezes gyűrűt, egy cápabőr csizmát, egy dalebg.kristályvértet, egy értépő sarkantyút, egy gólem talizmánt, egy hoarián bőrnadrágot, egy kyorg köpenyt, egy Luthius karkötőjét, egy Morgan sipkáját, egy nap szimbólumot, egy nehéz harci kesztyűt, egy örökkéval.gyémántját, egy rothasztó talizmánt, egy ryuku derékszíjat, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku vállvédőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy Xanathal karkötőjét és egy zafír fülbevalót visel. Fegyverzetét egy kisebb quwarg isten trófea, egy triklem drakolder trófea és egy Thargodan légiós trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: egy halványan vibráló nyunyónyűvő vikócmajom. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy trikornis a hátasa. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Auráját érzékelve máris tudod, fehér, jelezve, hogy jó. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Goroda. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Sokkal jobban érzed magad, kisebb sérüléseid begyógyultak. (+9 életpont.) Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
Ahogy tovább gyalogolsz, észreveszed egy hófehér, hosszú hajú, égszínkék szemű alakváltó férfi táborát. Bőre mélykék színű. Leah teljhatalmú megbízottja és jobbkeze. Egy adamantit kesztyűt, egy Batharak vértjét, egy bo'adhun gyűrűt, egy che-vállszalagot, egy drag'kór lábvédőt, egy drakolder gyűrűt, egy hósárkánybőr csizmát, egy hótarantula köpenyt, egy jégisten amulettet, egy jegygyűrűt, egy koponya szimbólumot, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy ogre övet, egy óriás fülbevalót, egy Ovgun nyakláncát, egy torz fülkarikát és egy Xanathal karkötőjét visel. Felszerelését egy mennydörgő titán trófea, egy triklem drakolder trófea és egy quwarg széltáncos trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: denevérek gyűrűjében fekete obszidián koponya. Övén 3 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy kyorg tőrt tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Teherhordója is van: egy Thargodan csontváz! Szegény állat majd megszakad. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: sötét, jelezve, hogy a másik gonosz. Erősnek, nagy hatalmúnak látszik - nincs értelme leöletni magadat vele. Elkerülöd a táborhelyet, mielőtt a másik még észrevenne.

(Továbbmész...) [361,66] Változik a terep, ez már alacsonyhegység. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy taalru herceg. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy agytaposás varázst. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 379 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Üdvözlésképpen egy háló varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a taalru herceg testét. (7 támadással 353 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Semmi hatás! A taalru herceg mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A taalru herceg leken néhány pofont. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A taalru herceg fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-9 varázspont.) Bronz taiderrel megérinted a taalru herceg testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Semmi eredménye! A taalru herceg leken néhány pofont. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A taalru herceg mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A taalru herceg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 2 borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP], 3 aranylánc [aranylánc ládikóba-> (310,64)-> 60 arany, -2 ÉP], egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> (310,64)-> 40 arany, -2 ÉP], egy aranytű [aranytű ládikóba-> (310,64)-> 4 arany, -2 ÉP] és egy fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (310,64)-> 6 arany, -2 ÉP]. 7200 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A földből energia áramlik testedbe. Sikerült elmondanod a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 780, sebződés: 130, gyógyulás: 0, összesen: -130 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy törpe bányát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy bávatag golombár egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (arkog kő) kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 3 arkog követ! [arkog kő ládikóba-> (310,64)-> 3 arany, -2 ÉP] Borzalmasan éhes vagy. (-55 életerő.) Alaposan körülnézel a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) törpe nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [361,65] Lápvidékre érkeztél. Itt több veszély les rád, mint a Sötét Föld összes többi tereptípusán összesen.

Borzalmasan éhes vagy. (-56 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Mint minden tapasztalt természetgyógyász, te is azonnal felismered a talajból feltörő pozitív bioenergia sugarakat. A forrás fölé állsz, és sebesült testrészeidre fókuszálod a gyógyenergiát. A hatás azonnal jelentkezik. (+343 életerő.) [83 pontot használtál fel, van még 325.]

be 612 bemész a 612. épületbe
Nincs itt az az épület, amit keresel. [0 pontot használtál fel, van még 325.]

kb 2 10 kiveszel a bankból a 2. tárgyat (10 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 10 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 325.]

* 1. BP: elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 320.]
Gyorsvarázsolsz! Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 315.]
Szupersebesen mormolsz. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 310.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Amatőr jóga-gyakorlatokkal próbálod a szervezetedet még ellenállóbbá tenni. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 49 TVP-t kell elköltened.] Valahogy nincs gusztusod enni, pedig szervezeted ezt szeretné. Inkább megvárod, amíg a kedved is visszatér. Az éhségtől egyre gyengébb vagy. (-57 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 270.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Kitartóan, órákon át légzőgyakorlatokat végzel. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 9 TVP-t kell elköltened.]

Valahogy nincs gusztusod enni, pedig szervezeted ezt szeretné. Inkább megvárod, amíg a kedved is visszatér. Borzalmasan éhes vagy. (-50 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 230.]

tf 4 30 fejleszted a 4. tulajdonságodat 30 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. A munka meghozza gyümölcsét. (+1 egészség.)

Sóvárogva nézel a hátizsákodból kikandikáló kajafalatokra. Bár tudnál, kedved viszont nincs enni. Borzalmasan éhes vagy. (-53 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 200.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-4 szerencse). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 3, 22, 12.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját nyel le a smaragd őrsárkány. A legtökéletesebb rejtőzködést alkalmazod: cserjévé alakulva olvadsz bele tökéletesen a környezetedbe. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, táborhelyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.) Elmúlt az alku hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt a Thargodan illúzió hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 528 pontot. A következő körben tehát 728 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ROTHADÓ LIÁN (427. SZÖRNY)
Sheran papjai elhozták a Sötét Földre az élet ígéretét. De vajon milyen sors vár a frissen sarjadt apró növényekre, amikor az éjfattyak váladéka hullik rájuk? Az azonnali pusztulás helyett néha egy-egy növény a mutáció útjára lép - a fertőzött csíra növekedni kezd, a tl'urlang gének táplálják, óriásira hizlalják, és velejéig romlott, gyűlölettől hajtott szörnyet hoznak létre, amely végigvonszolja magát az apró ligeteken, és megsemmisíti őket. Nem kétséges, a vámpirizációra való immunitásuk az éjfatty géneknek köszönhető...

KARAKTERLAP

Apa Tifusz, egy rövid aranyhajú, szürke szemű, bajuszos alakváltó férfi vagy. Bőröd színe zöld. Fairlight korlátlan hatalmú főpapja vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 387. fordulód.

Erő: 42 (47) Szint: 34 Merészség: 8/5 Magasság: 177 cm
IQ: 44 (47) Támadás: 47 Agresszió: 3 Testsúly: 84 kg
Ügyesség: 42 (48) Védekezés: 93 Menekülés: 30 % Életkor: 41/44 év
Egészség: 39 (47) Életpont: 494/334 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 41 (49) Varázspont: 1364/531 Pénz: 14240 arany Kép. pont: 4
Tudatpont: 21/0 Pszi pont: 232/44 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 20
Eddig összesen 3642 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 34776 TP-t kaptál. Jelenleg 5257981 TP-d van. A következő szinthez még 242019 TP szükséges. Trófeáid: talriai behemót, Notermanthi báró, tollaskígyó. A 369. fordulódban 31650 arany került a bankszámládra. 33074 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 4 ökölvívás: 5 szúrófegyverek: 35
vágófegyverek: 8 ütőfegyverek: 3 dobófegyverek: 29

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << bronz taider (#641)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); ubuk dobónyíl (#138) (15 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 20 2. nyomkövetés: 104 3. lopás: 2
4. mászás: 20 5. csapdakészítés: 6 6. csapdaészlelés: 6
7. gyógyítás: 153 (+1) 8. titkosírás: 12 9. felderítés: 30
10. szörnyidomítás: 2 11. teológia: 54 12. taumaturgia: 104
13. szerencsejáték: 5 14. versengés: 18 15. zene: 9
16. szörnyismeret: 17 17. pszi: 33 18. zárnyitás: 1
19. vadászat: 7 20. bányászat: 36 21. úszás: 9
22. csapatmunka: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet)
deus ex machinád 0 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 300 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 16)
ongóliant (#159), halálelementál (#279)
Barátságosság (aktív: 3, max: 16)
semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) jégoszlop (#231, 24 VP)
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)
tűzeső (#61, 16 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
villámsújtás (#89, 15 VP) agyburok (#90, 11 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) alku (#139, 20 VP, 5 TVP)
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP) kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) gömbvillám (#176, 20 VP)
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) agytaposás (#180, 12 VP)
méregfelhő II (#193, 18 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP)
direkt kontaktus I (#121, 35 PP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
skarlátia (#293) tulajdonságpajzs (#26) erőpajzs III (#127) jégmágia (#279)
tárgyvédelem (#178) szürkeáll. aktiv (#71) az elme fölénye (#116) nagyobb agypajzs (#120)
méregsemlegesítés (#14)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
1. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
jégoszlop (#231), direkt kontaktus I (#121)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10)
védelem tűz ellen (#38), agytaposás (#180), fehér glóbusz (#47), tompítás (#40), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
tűzeső (#61) >> kőkorszaki szaki (#109)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 2, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> társak oldalán harcolva (#986)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
smaragd őrsárkány (#344) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Most pedig kutasd fel személyes áldásomat! Meg fogod ismerni, ha megtalálod.
2.) Jó úton vagy ahhoz, hogy végtelen hatalmú ősmágus váljék belőled: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%!
3.) Hívj ki párviadalra egy élőholt ősmágust és győzedelmeskedj felette, ezzel is bizonyítva hatalmad.

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a XXII. olimpián.

Figyelmeztetés: Nagyon éhes vagy! A következő körben adj ki legalább két É 40 parancsot!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2082 arany (#50) 1 csillezsályalevél (#1253) 1 drótszőr (#37)
4 kerek kő (#19) 1 tükör (#43) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 fülemüle agyar (#267) 13 gyöngymangó (#135) 8 kaja (#2)
1 kék orchidea (#68) 1 praglonc hártya (#215) 34 rókafarok (#124)
5 vámpírfog (#1221) 20 varázskő (#305)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(357,69) mópat fatty (#317)
(358,68) taalru herceg (#307), Leah oltár, érclelőhely
(359,68) magnetikus praglonc (#200), kátránygödör (#579, belőle készíthető: #580), művészi porolit (#720), oltár, törpe bánya (#435), Chara-din monolitja (#534), érclelőhely
(359,69) lávató (#595), káoszbajnokok (#293)
(360,66) viharóriás barlang (#612), törpe bánya (#435), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), érclelőhely, Goroda (5397. kalandozó), egy alakváltó férfi
(360,68) rothadó lián (#427), Fairlight oltár
(361,66) taalru herceg (#307), Tharr oltár, vaskohó (#155), törpe bánya (#435), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), érclelőhely
(361,67) törpe bánya (#435), érclelőhely

Üzenet küldése a karakternek