385. forduló, 387. forduló, Professzor összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. márc. 29. 15h:05'
EZ A 430. JÁTÉKHETED, 386. FORDULÓD
431. játékheted kezdete: márc. 30.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5148
SZÁMLA : XXXX

PROFESSZOR KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [359,71] koordinátán.
Ennivalód fogytán van, elindulsz vadászni, hogy legyen valami vacsorára. Ahogy próbálod becserkészni a kiszemelt vadat, egyszer csak valami különös érzés kerít hatalmába: mintha túlvilági erők töltenék be a levegőt. Megállsz. Monoton mormogásra leszel figyelmes. A hang irányába fordítod a fejed. Egy harcost látsz - imádkozik. Ruháját furcsa szimbólum ékesíti: izzó magmából előtörő gránit monolit. Nagy harcban vehetett részt - árulkodnak a testét borító, vérző sebek. Próbálsz halkan elosonni, nehogy megzavard a meditációban, amikor szemed hirtelen megakad valamin a földön: egy, a sártól alig felismerhető, széttört káosz szimbólum...
Az aranytermő erszény 62 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 mákrózsa virágot. A teremtés zsákja létrehozott 1 molluszk házat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+6 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+95 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+35 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+14 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.

* 1. KP: vps 800 0 0 VP spórolása: 800
Félreraktunk, letiltottunk neked 800 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 736.]

* 2. KP: h 1133 0 0 használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) Megvilágosodtál! Egy Eldereth kristály képe jelenik meg előtted, melyet az általad ismert összetevőkből már hiphop össze tudnál rakni. (ld. enc.) [20 pontot használtál fel, van még 716.]

* 3. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 711.]

* 4. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 706.]

* 5. KP: vv 26 156 443 elmormolod a 26. varázslatot a 156. varázslatot a 443. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Varázslatod miniatűr tűzijátékot eredményez. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 704.]
Ezt a varázslatot nem mondhatod el páncélban. [0 pontot használtál fel, van még 704.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Hosszú fogaid nőnek, és szinte öntudatlanul harapsz bele egy előtted megjelenő nyusziba (+47 életpont). [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 702.]

* 6. KP: vv 24 165 127 elmormolod a 24. varázslatot a 165. varázslatot a 127. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Kitört egy vulkán! Ajjaj, ezért nem akarod a felelősséget vállalni... [-6 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 700.]
Gyorsvarázsolsz! Hirtelen egy labirintusban találod magad. Hosszú időbe telik, mire megtalálod a kijáratot (-10 TVP). [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 688.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 tükör). [0 pontot használtál fel, van még 688.]

* 7. KP: vv 12 90 88 elmormolod a 12. varázslatot a 90. varázslatot a 88. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Visszanyertél 21 tudatpontot! [-6 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 686.]
Szupersebesen mormolsz. Remegni kezd a föld. Kisebb földrengést csináltál! [-11 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 686.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 686.]

* 8. KP: v 14 1 0 elmormolod a 14. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Egy végső mozdulattal előhívod a méregsemlegesítés varázslatot! Apró, ártalmatlan lángnyelvek gyulladnak körülötted a földön. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 681.]

vpf 800 VP elővétele: 800
Felszabadítottunk neked 800 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 681.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban kaja, pedig feltétlenül szükséges lenne ennek az ételnek a lefőzéséhez! [0 pontot használtál fel, van még 681.]

v 1 999 elmormolod az 1. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a vámpirizáció varázslatot! A távolban, egy mópat bolyba tűzoszlop csap varázslatod nyomán. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 676.]

m 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre
[360,70] A hegység, amelyben tovább mozogsz, fiatalnak tűnik, hegyes és éles szikláival. Fekete, keserűen maró pára ölel körbe, fojtogató érzés. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Ráismersz a távolodóra. Egy kiütéses negátor. {védettsége: 69 szúró, 69 vágó, 69 ütő ellen.} Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy ősvortexet. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (ezüstdarab) van!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 3 ezüstdarabot! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy gejzírt. Délkeletre nézve látsz egy törpe bányát. Délre egy ében sziklatorony van. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Északnyugatra egy lávató van. Elteszed a látcsövet. Észreveszel valamit a földön. Friss gnóm nyomok vezetnek keletre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [361,69] Menet közben akaratlanul is körbenézel a hegyoldalról: mindenfelé sivár pusztaságot és sivatagot látsz. Egy kövekből rakott halmot találsz: nem kétséges, néhány kalandozó itt temette el pórul járt társát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gejzírt. Észreveszel egy oltárt. Fairlight híveié. Utad során felfedezel egy törpe bányát. Utad során felfedezel egy krómkaktuszt. Észreveszel egy vaskohót. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Skinhead előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (ramit kő) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Bányászol egy kicsit a gejzír környékén. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 ramit követ! A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Chara-din monolitját. Délkeletre nézve látsz egy kátránygödröt. Északnyugatra egy Elenios oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy szikla mögé rejtőzöl. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Azonnal tudod, hogy egy kiütéses negátor volt a rémület okozója. {védettsége: 69 szúró, 69 vágó, 69 ütő ellen.} Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Észreveszel valamit a földön. Friss gnóm nyomok vezetnek délre. [38 pontot használtál fel, van még 638.]

tps 1000 TVP spórolása: 638 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 638 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [638 pontot használtál fel, van még 0.]

tpf 600 TVP elővétele: 600 pontért
Felszabadítottunk neked 600 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 600.]

im imádkozol
Az oltárra helyezel 4 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Egy óra telik el buzgó mormolással. A szent kehely megtelt! Hang szólal meg a fejedben.
- Ah, nem csalódtam benned! Ügyes voltál. (+1 max. életerő, +15 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve vadászat. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Készítsd el saját varázstárgyadat (a hasonló nevű varázslattal), és cserébe megtanítalak az egyik leghatalmasabb villámvarázslatra! 2.) Emlékszel a hegyi rákos feladatra? Milyen nehéz volt! Most húsz rákpáncélt kell áldoznod. 3.) Használod is a varázslatokat, amiket adok neked? Lássuk például a földelem idézését! [30 pontot használtál fel, van még 570.]

tpf 1000 TVP elővétele: 1000 pontért
Felszabadítottunk neked 38 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 608.]

h 578 12 használod az 578. tárgyat
Behajítasz 12 ében toboz a gejzír forró vizébe. Hamarosan pattogó hang hallatszik, a tobozok kirepülnek, a héjuk felrepedve! Izgatottan vizsgálod meg őket. Sajnos üres mindahány! [60 pontot használtál fel, van még 548.]

m mozogsz
Sajnálom, de nem tudom végrehajtani ezt az utasítást, mivel elfelejtetted megadni az első paraméterét.

m 3 3 6 mozogsz délkeletre, délkeletre, nyugatra
[362,70] Lassan haladsz, hiszen óvatosnak kell lenned - a sziklák borotvaélesek. A távolban hatalmas, szárnyas teremtmény kél útra a horizonton. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy ében halálhajcsár. {max. életpontja: 501-550.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A gnóm nyílpuskával célzol és lősz. Elrepül 5 nyílpuska lövedék. Lövedékeiddel perforálod az ében halálhajcsár ébenfekete testét. (5 támadással 108 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az ében halálhajcsár jobb oldalát. (5 támadással 249 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). {GYD:} Agyartőrrel többször eltalálod az ében halálhajcsár jobb oldalát. (5 támadással 137 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Az ében halálhajcsár ügyes kí-fókuszálással több sikeres támadást is bevisz. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Biami kvazárlándzsával megkarcolod az ében halálhajcsár jobb oldalát. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). {GYD:} Agyartőrrel megérinted az ében halálhajcsár ébenfekete testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Ütések érik a mellkasodat. (2 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Véres nyál csordul ki az ében halálhajcsár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 5 359 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 573, sebződés: 79, gyógyulás: 113, összesen: +34 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy kátránygödröt. (ld. enc.) Észreveszel egy oltárt. Elenios hívői építették. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy törpe bányát. Találsz egy Chara-din monolitját. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy Dornodon oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy törpe bányát. Elteszed a látcsövet.

(Továbbmész...) [363,71] Tovább kapaszkodsz a hegyormok között. Úgy érzed, mintha lenne valami mögötted, és hirtelen megpördülsz: de nem, nincs ott semmi. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy magnetikus praglonc közeledik. {támadása: 42.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Egy inst.szingularitás varázslatot dob rád a másik. Szörnyűség, erő és ügyesség tulajdonságod közelebb került egymáshoz (-2 az elsőre, +2 a másodikra)! A gnóm nyílpuskával célzol és lősz. Elrepül 5 nyílpuska lövedék. Alaposan megsorozod a magnetikus praglonc testét. (5 támadással 46 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a magnetikus praglonc plazmáját. (6 támadással 210 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). {GYD:} Agyartőrrel gyengén megszurkálod a magnetikus praglonc plazmáját. (5 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Csápjaival a magnetikus praglonc csapásokat mér a hasadra. (6 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-1 TU.) Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a magnetikus praglonc egyik csápját. (5 támadással 184 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). {GYD:} Agyartőrrel gyengén megszurkálod a magnetikus praglonc plazmáját. (6 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (6 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-3 TU.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 567, sebződés: 40, gyógyulás: 117, összesen: +77 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Dornodon híveié. Utad során felfedezel egy megrongált törpe bányát. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 200 pontot kell rákölteni.) Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (adamantit) van! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy törpe bányát. Délre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délnyugatra egy törpe bánya van. Elteszed a látcsövet.

(Továbbmész...) [362,71] A tömény gonoszságot rejtő óriási hegyek közé hatolsz be lassan, óvatosan. Egy szellemszerű alak húz el melletted: távoli világ asztrális utazója, aki nem meri hús-vér testét a Sötét Földön kockáztatni.
(Feltételes támadás:) Egy viharóriás! Ezt kerested. {védettsége: 20 szúró, 20 vágó, 20 ütő ellen.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled villámcsapás varázslatot lő rád. 93 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a gnóm nyílpuskával célba találj. Elrepül 5 nyílpuska lövedék. Pár lövedéked átjárja a viharóriás bal lábát. (5 támadással 124 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a viharóriás testét. (6 támadással 333 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+67 életerő). {GYD:} Agyartőrrel többször eltalálod a viharóriás villámló testét. (6 támadással 168 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Ellenfeled a Sziklaököl alkalmazására koncentrál. Bumm! Kapsz egyet a képedbe. (1 támadástól 102 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) Távolról villámsújtás varázslatot lő rád a másik. 58 életpontot vesztettél. Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a viharóriás testét. (3 támadással 149 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). {GYD:} Agyartőrrel kicsit megsebzed a viharóriás villámló testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A viharóriás az Acél Ököl alkalmazásával jól mellbe taszajt. (1 támadástól 66 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Egy villámsújtás varázslatot dob rád a másik. 119 életpontot vesztettél. A viharóriás összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 88 aranyat. 7 383 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 801, sebződés: 438, gyógyulás: 174, összesen: -264 ÉP}

Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (mithril) kell, hogy legyen! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy Fairlight oltárt. Délre nézve látsz egy törpe bányát. Délnyugatra egy törpe bánya van. Nyugatra egy törpe bánya van. Északra egy kátránygödör van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Még egész friss gnóm nyomok vezetnek nyugatra. [27 pontot használtál fel, van még 521.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[361,71] A világ hátán, a Sötét Föld legmagasabb csúcsai közt barangolsz. Hó azonban még itt sincs. Hegynyi Thargodan behemótok csordája húz el a távolban, te csak leesett állal bámulsz. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy viharóriás. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy törpe bányát. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (arkog kő) van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 arkog követ! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy kátránygödröt. Délkeletre nézve látsz egy törpe bányát. Délre egy törpe bánya van. Nyugatra egy ében sziklatorony van. Északnyugatra egy ősvortex van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Még egész friss gnóm nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [360,71] Folytatod a sziklamászást a hihetetlenül magas hegycsúcsok között. Egy mély nyögést hallasz, amely mintha elképzelhetetlenül távolról jönne. A hideg futkos a hátadon a hang hallatán. Látsz egy ében sziklatornyot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt törpe bányát. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Emella a Bombázó hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral.
(Feltételes mászás:) Merész arckifejezést vágva, mászni kezdesz fölfelé az ében sziklatorony oldalán tapadókorongos karpereceid segítségével! A profi hegymászók elbújhatnak melletted, gondolod, ahogy felfelé törekszel. Óráknak tűnik, mire felérsz, de végre sikerül. Izgatottan bújsz át a nyíláson. Ha lehet mondani, most aztán beléptél a fenevad barlangjába. A sötétből mindenfelé vörösen izzó szempárak merednek rád. Valami félelmetes hangon felbődül, és a következő pillanatban egy óriási alak terem előtted. Egy káoszbajnok! {védettsége: 65 szúró, 30 vágó, 65 ütő ellen.}

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a gnóm nyílpuskával. Elrepül 5 nyílpuska lövedék. Pár lövedéked átjárja a káoszbajnok bal lábát. (4 támadással 32 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést ellenfeledre rohansz. {GYD:} Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a káoszbajnok jobb lábát. (6 támadással 190 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). {GYD:} Agyartőrrel gyengén megszurkálod a káoszbajnok testét. (5 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Jobbra-balra szökkenve osztja a káoszbajnok nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 73 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 30 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! {GYD:} Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a káoszbajnok állatpofáját. Kritikus ütés! (6 támadással 200 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). {GYD:} Agyartőrrel kicsit megbökdösöd a káoszbajnok jobb lábát. (5 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Pengéjét vadul forgatva, a káoszbajnok újra meg újra lecsap. (4 támadástól 60 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 24 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 522, sebződés: 187, gyógyulás: 130, összesen: -57 ÉP}

Sikoltozva menekülsz a biztos halál elől. Óvatosan mászol le. Huh, ez micsoda veszélyes kaland volt, csoda, hogy élve megúsztad. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (arkog kő) jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 arkog követ! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy törpe bányát. Délnyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Nyugatra egy ősvortex van. Északnyugatra egy Fairlight oltár van. Északra egy ősvortex van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy Banyapók közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. {max. életpontja: 591-650.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő III varázslat. 259 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-21 támadás). Hideg veríték folyik végig a hátadon - ez a támadás egy öngyilkos vállalkozás volt! Túl erős az ellenfeled. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült. Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 259, gyógyulás: 0, összesen: -259 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Összeszedsz néhány teljesen erjedt mingókörtét. Kifacsarod a levét, majd lassan elszürcsölgeted. Az ital szerencsére nem csak a hangulatodat, hanem az egészségedet is javítja. (+170 életerő.) Megvizsgálod a talajt. Még egész friss gnóm nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [359,71] Lefelé mész, nyelsz is egyet, hogy a füledben érzett nyomás megszűnjön.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy ősvortexet. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (arkog kő) rejt!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 arkog követ! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy ősvortexet. Délre nézve látsz egy művészi porolitot. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy Fairlight oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl régi (maximum néhány napos) gnóm nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss gnóm nyomokat, amelyek délre vezetnek. [138 pontot használtál fel, van még 383.]

m 4 4 mozogsz délre, délre
[359,72] Folytatod utadat az alacsonyabb hegyek közt vezető hágón. Egy kövekből rakott halmot találsz: nem kétséges, néhány kalandozó itt temette el pórul járt társát.

Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy tűzfőnix lábát masszírozza. Felfedeztél egy oltárt. Sheran híveié. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (arkog kő) rejt!
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 arkog követ! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy ében sziklatornyot. Délkeletre nézve látsz egy törpe bányát. Délre egy Sheran oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Körbevizsgálódsz. Nem túl régi (maximum néhány napos) gnóm nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [359,73] A hegység, amelyben tovább mozogsz, fiatalnak tűnik, hegyes és éles szikláival. Egy mély nyögést hallasz, amely mintha elképzelhetetlenül távolról jönne. A hideg futkos a hátadon a hang hallatán.

Észreveszel egy oltárt. Sheran hívői építették. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy törpe bányát. A távcsővel lassan körülnézel. Messze keletre látsz egy törpe bányát. Délkeletre nézve látsz egy gejzírt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Alaposan körülnézel a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) gnóm nyomok vezetnek délkeletre. [28 pontot használtál fel, van még 355.]

bb 305 20 beraksz a bankba a 305. tárgyat (20 darabot)
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 355.]

bb 522 20 beraksz a bankba az 522. tárgyat (20 darabot)
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 355.]

ef 90 547 energia fejlesztése 90
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-24 TU.] Befejlesztetted a képességbe a szükséges mennyiséget, mostantól használhatod! Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki. (ld. enc.) [168 pontot használtál fel, van még 187.]

szk 61 keresed a 61. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy hegyi rákot. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 187.]

* 1. BP: h 238 15 0 használod a 238. tárgyat
Játszani kezdesz a lanton. Profi, a zene minden ágazatában jártas bárd módjára játszol hangszereden. [15 pontot használtál fel, van még 172.]

* 2. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 169.]

* 3. BP: v 3 0 0 elmormolod a 3. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Energia árad testedbe. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 169.]

* 4. BP: v 161 0 0 elmormolod a 161. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Elmondtad a varázsenergia varázslatot! Következő fordulódban varázsenergiát nyersz ki. [-35 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 164.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 16, 4, 29.
Etetési idő! Sajnos egy szem kajád sincsen, amit kioszthatnál az éhes szörnyeid között! A nap kalandjaitól megfáradtan, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 164 pontod maradt, ebből a következő körre 164 pontot vihetsz át. Kapsz még 527 pontot. A következő körben tehát 691 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ELDERETH KRISTÁLY (511. TÁRGY)
Az Eldereth kristályhoz manapság már csak egyetlen módon lehet hozzájutni: valaki fáradtságos munkával összegyűjti a szilánkokat, és összeilleszti őket a varázstárgy készítés segítségével. Ehhez a KT 511 parancsot kell kiadnod, 30 TVP-ért. 30 szilánkra és 3 galachmitra is szükséged lesz. Az Eldereth kristály Molnebordenathból, az ősi silverina birodalom egyik városából származik. A KF 511 paranccsal viselheted, fülbevalóként: ha tagja vagy Közös Tudatnak, akkor körönként +1 TU-t fogsz regenerálni. Több kristály hatása összeadódik, de legfeljebb MXTU/7 TU-t tudsz így pluszban regenerálni. Az Eldereth kristály igazi hatalma azonban nem ebben rejlik: egyike ugyanis azon relikviáknak, amelyek képesek fókuszálni a szuperpszit!

VADÁSZAT (209. VARÁZSLAT)
A hozzád hasonló, iszonyatos hatalmú kalandozó fejlődéséhez megfelelő számú kihívással is kell szembenéznie. Ebben segít a vadászat. Mint tudjuk, minden egyes mezőn tömegével nyüzsögnek a szörnyek, csak nem biztos, hogy találkozol velük. A vadászat viszont mindig elvezet egy szörnyhöz: tehát a varázslat eredményeképpen minden egyes lépésnél biztosan fogsz szörnnyel találkozni! A vadászat anyagi komponense egy nyílvessző, elmondása 40 varázspontot igényel. És sajnos van egy hátránya is: a koncentrált nekromancia - ilyen a csatamezőkön (friss, ősi, thargodan és drakolder) található - kioltja! Ha tehát kikutatsz egy csatamezőt (ha csak rálépsz, akkor nem) akkor a vadászat megszűnik, és a kör hátralevő részében már nem is tudod elmondani, a rád tapadó nekromantikus lepedék miatt.

KÁTRÁNYGÖDÖR (579. TEREPTÁRGY)
A feketén fortyogó kátránnyal teli gödörbe, ha belelépsz, jaj neked! Még akkor is, ha a Thargodanok előszeretettel fürdenek benne. Ennek ellenére, maga a kátrány hasznos lehet, ha egy speciálisan erre a célra készített tartóba sikerül gyűjteni belőle, a KT 580 paranccsal, 5 TVP árán.

NYAKLÁNCVISELÉS (547. TUDATI KÉPESSÉG)
A közös tudatod büszke rád, és te is büszke lehetsz a közös tudatodra, hisz együtt olyan magasságokba jutottatok, hogy megkerülhetetlen bástyái lettetek Ghalla történelmének. A kalandozók társadalma felnéz rátok. A többi kalandozó ismer, elismer téged, és az általad elért eredményeket tiszteletben tartja. Egyáltalán nem lehet tehát szerénytelenséggel vádolni titeket, mikor megalkotjátok saját dicsőségjeleteket. Mostantól nincs szükséged a tudati jelvényedre, mert a képesség hatására - ha akarod - a fejed felett, egy kétszer-két méter méretű hologram formájában bármikor megjelenítheted. Ez a jelvény éjjel-nappal, minden irányból jól látható lesz, büszkén hirdetve saját dicsőséged, és közös tudatod elvitathatatlan eredményeit. Mivel tudati jelvényed viselése már szükségtelen, a helyébe más nyakláncot vehetsz. [Ez a gyakorlatban azt jelenti, hogy kapsz egy +1 nyaklánc slotot.]

KARAKTERLAP

Professzor, egy kopasz, csillogó szemű, körszakállas gnóm férfi vagy. Fekete a bőröd. Fairlight szerzetese vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 386. fordulód.

Erő: 45 (55) Szint: 30 Merészség: 5/5 Magasság: 118 cm
IQ: 28 (49) Támadás: 37 (40) Agresszió: 5 Testsúly: 51 kg
Ügyesség: 24 (36) Védekezés: 64 (70) Menekülés: 30 % Életkor: 114/140 év
Egészség: 22 (26) Életpont: 441/359 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 3
Szerencse: 32 (41) Varázspont: 1255/899 Pénz: 3744 arany Kép. pont: 10
Tudatpont: 70/7 Pszi pont: 153/311 Halhatatlanság: 6 %
Eddig összesen 3884 szörnyet (2 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 12 743 TP-t kaptál. Jelenleg 3 368 263 TP-d van. A következő szinthez még 131 737 TP szükséges. Trófeáid: élőholt ősmágus, triklem drakolder, kisebb quwarg isten. A 188. fordulódban 5050 arany került a bankszámládra. 5504 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 3 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6/14 ökölvívás: 25/1 szúrófegyverek: 28/27 (+4%)
vágófegyverek: 29/71 (+2%) ütőfegyverek: 2/26 lőfegyverek: 25/33 (+4%)
dobófegyverek: 3/24

Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6) << biami kvazárlándzsa (#568)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); nyílpuska lövedék (#547) (15 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
359,73 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 189,101
Legfeljebb 100 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 64

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 949 év Átcsoportosítási és instabil keret: 401 086 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 25/25 (+36%) 2. nyomkövetés: 77/35 (+40%) 3. lopás: 1/99
4. mászás: 17/86 (+12%) 5. csapdakészítés: 31/17 (+9%) 6. csapdaészlelés: 29/43
7. gyógyítás: 40/62 (+37%) 8. titkosírás: 43/21 9. felderítés: 33/44
10. szörnyidomítás: 13/92 11. teológia: 37/77 (+10%) 12. taumaturgia: 64/36 (+6%)
13. szerencsejáték: 7/99 14. versengés: 13/40 15. harcművészetek: 21/8
16. zene: 41/28 (+19%) 17. szörnyismeret: 17/96 18. pszi: 21/43 (+1%)
19. zárnyitás: 23/14 20. vadászat: 23/32 21. vitalitás: 1/74
22. bányászat: 33/38 (+28%) 23. úszás: 11/77 24. főzés: 23/73
25. csapatmunka: 2/66

FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet)
deus ex machinád 0 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 200 TVP-ért
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 999 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 100 darabot, csak egyszer)
mászol max. 1000 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 13, max: 50)
kék rothasztó (#421), kputtyintó csalán (#247), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer), zombi mester (#251) (csak egyszer), óriás csontváz (#176) (csak egyszer), élőholt mágus (#175) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154) (csak egyszer), noth szellem (#250) (csak egyszer), lidércúr (#252) (csak egyszer), szubreális vámpír (#223) (csak egyszer), csontváz lord (#177) (csak egyszer), triklem drakolder (#275) (csak egyszer), halálelementál (#279) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
fémbontó szójer (#150), átokmurgattyú (#225), bűbájlidérc (#761), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) gigaököl (#49, 16 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) var.tárgy készítés (#153, 300 VP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
banshee-sikoly (#373, 20 VP) analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) tűzeső (#61, 16 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
villámsújtás (#89, 15 VP) agyburok (#90, 11 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) alku (#139, 20 VP, 5 TVP)
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP) kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
méregfelhő II (#193, 20 VP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP)
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) fürkésző szemek (#213, 25 VP)
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) armageddon (#218, 100 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) vámpirizáció (#1) (989,0) Pörhemór köre (#205) (95,30,4) szürkeáll. aktiv (#71)
pszi-ernyő (#64) éber kakukk (#3) varázsenergia (#161)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> 15. szintű lényekre villámcsapás (#50) >> Thargodan csontváz (#297)
villámcsapás (#50) >> agyagelementál (#203) tűzeső (#61) >> varkaudar varázsló (#271)
villámcsapás (#50) >> kputtyintó csalán (#247) villámcsapás (#50) >> kisebb quwarg isten (#213)
villámcsapás (#50) >> halálelementál (#279)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 9, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
pszi-acéltorony (#98) >> kisebb quwarg isten (#213) védelem tűz ellen (#38) >> őrült varázsló (#255)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Rughar familiárisa (#245) státusz: nagyon éhezik
sivatagi doareg (#240) (málhás: +43 kg teher) státusz: éhes
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +12 védettség;) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Készítsd el saját varázstárgyadat (a hasonló nevű varázslattal), és cserébe megtanítalak az egyik leghatalmasabb villámvarázslatra!
2.) Emlékszel a hegyi rákos feladatra? Milyen nehéz volt! Most húsz rákpáncélt kell áldoznod.
3.) Használod is a varázslatokat, amiket adok neked? Lássuk például a földelem idézését!

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 732 TU szükséges.)
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) OK
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) OK
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) OK
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) OK
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) OK
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
12 ében toboz (#578) 1 sáfránypor (#211) 4 spiritusz (#170)
4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
150 arany (#50) 8 arkog kő (#632) 3 ezüstdarab (#326)
1 mákrózsa virág (#56) 1 molluszk ház (#353) 2 ramit kő (#226)
1 Thargodan esszencia (#328)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

358 359 360 361 362 363 364
68
69
70
71
72
73
74
(359,71) ősvortex (#587), érclelőhely
(359,72) művészi porolit (#720), Sheran oltár, érclelőhely
(359,73) Sheran oltár, törpe bánya (#435)
(360,70) kiütéses negátor (#785), ősvortex (#587), érclelőhely
(360,71) ében sziklatorony (#589), törpe bánya (#435), művészi porolit (#720), káoszbajnok (#293), érclelőhely, Banyapók (#305)
(361,69) gejzír (#576), Fairlight oltár, törpe bánya (#435), krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), vaskohó (#155), művészi porolit (#720), érclelőhely, kiütéses negátor (#785)
(361,71) viharóriás (#278), törpe bánya (#435), érclelőhely
(362,70) ében halálhajcsár (#295), kátránygödör (#579, belőle készíthető: #580), Elenios oltár, törpe bánya (#435), Chara-din monolitja (#534)
(362,71) viharóriás (#278), érclelőhely
(363,71) magnetikus praglonc (#200), Dornodon oltár, törpe bánya (#435), Chara-din monolitja (#534), érclelőhely

Üzenet küldése a karakternek