Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. márc. 29. 15h:05' EZ A 430. JÁTÉKHETED, 386. FORDULÓD 431. játékheted kezdete: márc. 30. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5148 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: vps 800 0 0 | VP spórolása: 800 |
* 2. KP: h 1133 0 0 | használod az 1133. tárgyat |
* 3. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 4. KP: p 64 0 0 | használod a 64. pszi képességet |
* 5. KP: vv 26 156 443 | elmormolod a 26. varázslatot a 156. varázslatot a 443. varázslatot |
* 6. KP: vv 24 165 127 | elmormolod a 24. varázslatot a 165. varázslatot a 127. varázslatot |
* 7. KP: vv 12 90 88 | elmormolod a 12. varázslatot a 90. varázslatot a 88. varázslatot |
* 8. KP: v 14 1 0 | elmormolod a 14. varázslatot |
vpf 800 | VP elővétele: 800 |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
v 1 999 | elmormolod az 1. varázslatot |
m 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre |
(Továbbmész...) [361,69] Menet közben akaratlanul is körbenézel a hegyoldalról: mindenfelé sivár pusztaságot és sivatagot látsz. Egy kövekből rakott halmot találsz: nem kétséges, néhány kalandozó itt temette el pórul járt társát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gejzírt. Észreveszel egy oltárt. Fairlight híveié. Utad során felfedezel egy törpe bányát. Utad során felfedezel egy krómkaktuszt. Észreveszel egy vaskohót. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Skinhead előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (ramit kő) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Bányászol egy kicsit a gejzír környékén. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 ramit követ! A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Chara-din monolitját. Délkeletre nézve látsz egy kátránygödröt. Északnyugatra egy Elenios oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy szikla mögé rejtőzöl. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Azonnal tudod, hogy egy kiütéses negátor volt a rémület okozója. {védettsége: 69 szúró, 69 vágó, 69 ütő ellen.} Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.
tps 1000 | TVP spórolása: 638 pontért |
tpf 600 | TVP elővétele: 600 pontért |
im | imádkozol |
tpf 1000 | TVP elővétele: 1000 pontért |
h 578 12 | használod az 578. tárgyat |
m | mozogsz |
m 3 3 6 | mozogsz délkeletre, délkeletre, nyugatra |
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A gnóm nyílpuskával célzol és lősz. Elrepül 5 nyílpuska lövedék. Lövedékeiddel perforálod az ében halálhajcsár ébenfekete testét. (5 támadással 108 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az ében halálhajcsár jobb oldalát. (5 támadással 249 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). {GYD:} Agyartőrrel többször eltalálod az ében halálhajcsár jobb oldalát. (5 támadással 137 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Az ében halálhajcsár ügyes kí-fókuszálással több sikeres támadást is bevisz. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Biami kvazárlándzsával megkarcolod az ében halálhajcsár jobb oldalát. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). {GYD:} Agyartőrrel megérinted az ében halálhajcsár ébenfekete testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Ütések érik a mellkasodat. (2 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Véres nyál csordul ki az ében halálhajcsár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 5 359 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 573, sebződés: 79, gyógyulás: 113, összesen: +34 ÉP}
(Továbbmész...) [363,71] Tovább kapaszkodsz a hegyormok között. Úgy érzed, mintha lenne valami mögötted, és hirtelen megpördülsz: de nem, nincs ott semmi. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy magnetikus praglonc közeledik. {támadása: 42.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Egy inst.szingularitás varázslatot dob rád a másik. Szörnyűség, erő és ügyesség tulajdonságod közelebb került egymáshoz (-2 az elsőre, +2 a másodikra)! A gnóm nyílpuskával célzol és lősz. Elrepül 5 nyílpuska lövedék. Alaposan megsorozod a magnetikus praglonc testét. (5 támadással 46 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a magnetikus praglonc plazmáját. (6 támadással 210 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). {GYD:} Agyartőrrel gyengén megszurkálod a magnetikus praglonc plazmáját. (5 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Csápjaival a magnetikus praglonc csapásokat mér a hasadra. (6 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-1 TU.) Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a magnetikus praglonc egyik csápját. (5 támadással 184 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). {GYD:} Agyartőrrel gyengén megszurkálod a magnetikus praglonc plazmáját. (6 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (6 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-3 TU.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 567, sebződés: 40, gyógyulás: 117, összesen: +77 ÉP}
(Továbbmész...) [362,71] A tömény gonoszságot rejtő óriási hegyek közé hatolsz be lassan, óvatosan. Egy szellemszerű alak húz el melletted: távoli világ asztrális utazója, aki nem meri hús-vér testét a Sötét Földön kockáztatni.
(Feltételes támadás:) Egy viharóriás! Ezt kerested. {védettsége: 20 szúró, 20 vágó, 20 ütő ellen.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled villámcsapás varázslatot lő rád. 93 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a gnóm nyílpuskával célba találj. Elrepül 5 nyílpuska lövedék. Pár lövedéked átjárja a viharóriás bal lábát. (5 támadással 124 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a viharóriás testét. (6 támadással 333 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+67 életerő). {GYD:} Agyartőrrel többször eltalálod a viharóriás villámló testét. (6 támadással 168 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Ellenfeled a Sziklaököl alkalmazására koncentrál. Bumm! Kapsz egyet a képedbe. (1 támadástól 102 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) Távolról villámsújtás varázslatot lő rád a másik. 58 életpontot vesztettél. Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a viharóriás testét. (3 támadással 149 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). {GYD:} Agyartőrrel kicsit megsebzed a viharóriás villámló testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A viharóriás az Acél Ököl alkalmazásával jól mellbe taszajt. (1 támadástól 66 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Egy villámsújtás varázslatot dob rád a másik. 119 életpontot vesztettél. A viharóriás összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 88 aranyat. 7 383 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 801, sebződés: 438, gyógyulás: 174, összesen: -264 ÉP}
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [360,71] Folytatod a sziklamászást a hihetetlenül magas hegycsúcsok között. Egy mély nyögést hallasz, amely mintha elképzelhetetlenül távolról jönne. A hideg futkos a hátadon a hang hallatán. Látsz egy ében sziklatornyot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt törpe bányát. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Emella a Bombázó hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral.
(Feltételes mászás:) Merész arckifejezést vágva, mászni kezdesz fölfelé az ében sziklatorony oldalán tapadókorongos karpereceid segítségével! A profi hegymászók elbújhatnak melletted, gondolod, ahogy felfelé törekszel. Óráknak tűnik, mire felérsz, de végre sikerül. Izgatottan bújsz át a nyíláson. Ha lehet mondani, most aztán beléptél a fenevad barlangjába. A sötétből mindenfelé vörösen izzó szempárak merednek rád. Valami félelmetes hangon felbődül, és a következő pillanatban egy óriási alak terem előtted. Egy káoszbajnok! {védettsége: 65 szúró, 30 vágó, 65 ütő ellen.}
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a gnóm nyílpuskával. Elrepül 5 nyílpuska lövedék. Pár lövedéked átjárja a káoszbajnok bal lábát. (4 támadással 32 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést ellenfeledre rohansz. {GYD:} Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a káoszbajnok jobb lábát. (6 támadással 190 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). {GYD:} Agyartőrrel gyengén megszurkálod a káoszbajnok testét. (5 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Jobbra-balra szökkenve osztja a káoszbajnok nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 73 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 30 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! {GYD:} Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a káoszbajnok állatpofáját. Kritikus ütés! (6 támadással 200 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). {GYD:} Agyartőrrel kicsit megbökdösöd a káoszbajnok jobb lábát. (5 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Pengéjét vadul forgatva, a káoszbajnok újra meg újra lecsap. (4 támadástól 60 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 24 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 522, sebződés: 187, gyógyulás: 130, összesen: -57 ÉP}
Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő III varázslat. 259 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-21 támadás). Hideg veríték folyik végig a hátadon - ez a támadás egy öngyilkos vállalkozás volt! Túl erős az ellenfeled. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült. Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 259, gyógyulás: 0, összesen: -259 ÉP}
(Továbbmész...) [359,71] Lefelé mész, nyelsz is egyet, hogy a füledben érzett nyomás megszűnjön.
m 4 4 | mozogsz délre, délre |
(Továbbmész...) [359,73] A hegység, amelyben tovább mozogsz, fiatalnak tűnik, hegyes és éles szikláival. Egy mély nyögést hallasz, amely mintha elképzelhetetlenül távolról jönne. A hideg futkos a hátadon a hang hallatán.
bb 305 20 | beraksz a bankba a 305. tárgyat (20 darabot) |
bb 522 20 | beraksz a bankba az 522. tárgyat (20 darabot) |
ef 90 547 | energia fejlesztése 90 |
szk 61 | keresed a 61. szörnyet |
* 1. BP: h 238 15 0 | használod a 238. tárgyat |
* 2. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
* 3. BP: v 3 0 0 | elmormolod a 3. varázslatot |
* 4. BP: v 161 0 0 | elmormolod a 161. varázslatot |
ELDERETH KRISTÁLY (511. TÁRGY) Az Eldereth kristályhoz manapság már csak egyetlen módon lehet hozzájutni: valaki fáradtságos munkával összegyűjti a szilánkokat, és összeilleszti őket a varázstárgy készítés segítségével. Ehhez a KT 511 parancsot kell kiadnod, 30 TVP-ért. 30 szilánkra és 3 galachmitra is szükséged lesz. Az Eldereth kristály Molnebordenathból, az ősi silverina birodalom egyik városából származik. A KF 511 paranccsal viselheted, fülbevalóként: ha tagja vagy Közös Tudatnak, akkor körönként +1 TU-t fogsz regenerálni. Több kristály hatása összeadódik, de legfeljebb MXTU/7 TU-t tudsz így pluszban regenerálni. Az Eldereth kristály igazi hatalma azonban nem ebben rejlik: egyike ugyanis azon relikviáknak, amelyek képesek fókuszálni a szuperpszit! |
VADÁSZAT (209. VARÁZSLAT) A hozzád hasonló, iszonyatos hatalmú kalandozó fejlődéséhez megfelelő számú kihívással is kell szembenéznie. Ebben segít a vadászat. Mint tudjuk, minden egyes mezőn tömegével nyüzsögnek a szörnyek, csak nem biztos, hogy találkozol velük. A vadászat viszont mindig elvezet egy szörnyhöz: tehát a varázslat eredményeképpen minden egyes lépésnél biztosan fogsz szörnnyel találkozni! A vadászat anyagi komponense egy nyílvessző, elmondása 40 varázspontot igényel. És sajnos van egy hátránya is: a koncentrált nekromancia - ilyen a csatamezőkön (friss, ősi, thargodan és drakolder) található - kioltja! Ha tehát kikutatsz egy csatamezőt (ha csak rálépsz, akkor nem) akkor a vadászat megszűnik, és a kör hátralevő részében már nem is tudod elmondani, a rád tapadó nekromantikus lepedék miatt. |
KÁTRÁNYGÖDÖR (579. TEREPTÁRGY) A feketén fortyogó kátránnyal teli gödörbe, ha belelépsz, jaj neked! Még akkor is, ha a Thargodanok előszeretettel fürdenek benne. Ennek ellenére, maga a kátrány hasznos lehet, ha egy speciálisan erre a célra készített tartóba sikerül gyűjteni belőle, a KT 580 paranccsal, 5 TVP árán. |
NYAKLÁNCVISELÉS (547. TUDATI KÉPESSÉG) A közös tudatod büszke rád, és te is büszke lehetsz a közös tudatodra, hisz együtt olyan magasságokba jutottatok, hogy megkerülhetetlen bástyái lettetek Ghalla történelmének. A kalandozók társadalma felnéz rátok. A többi kalandozó ismer, elismer téged, és az általad elért eredményeket tiszteletben tartja. Egyáltalán nem lehet tehát szerénytelenséggel vádolni titeket, mikor megalkotjátok saját dicsőségjeleteket. Mostantól nincs szükséged a tudati jelvényedre, mert a képesség hatására - ha akarod - a fejed felett, egy kétszer-két méter méretű hologram formájában bármikor megjelenítheted. Ez a jelvény éjjel-nappal, minden irányból jól látható lesz, büszkén hirdetve saját dicsőséged, és közös tudatod elvitathatatlan eredményeit. Mivel tudati jelvényed viselése már szükségtelen, a helyébe más nyakláncot vehetsz. [Ez a gyakorlatban azt jelenti, hogy kapsz egy +1 nyaklánc slotot.] |
Erő: | 45 (55) | Szint: | 30 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 118 cm |
IQ: | 28 (49) | Támadás: | 37 (40) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 51 kg |
Ügyesség: | 24 (36) | Védekezés: | 64 (70) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 114/140 év |
Egészség: | 22 (26) | Életpont: | 441/359 | Jellem: | semleges (-2) | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 32 (41) | Varázspont: | 1255/899 | Pénz: | 3744 arany | Kép. pont: | 10 |
Tudatpont: | 70/7 | Pszi pont: | 153/311 | Halhatatlanság: | 6 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6/14 | ökölvívás: | 25/1 | szúrófegyverek: | 28/27 (+4%) |
vágófegyverek: | 29/71 (+2%) | ütőfegyverek: | 2/26 | lőfegyverek: | 25/33 (+4%) |
dobófegyverek: | 3/24 |
Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6) << biami kvazárlándzsa (#568) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); nyílpuska lövedék (#547) (15 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
359,73 mezőn táborozol |
Kedvenc táborhely: 189,101 |
Legfeljebb 100 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 64 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 949 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 401 086 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 25/25 (+36%) | 2. nyomkövetés: | 77/35 (+40%) | 3. lopás: | 1/99 |
4. mászás: | 17/86 (+12%) | 5. csapdakészítés: | 31/17 (+9%) | 6. csapdaészlelés: | 29/43 |
7. gyógyítás: | 40/62 (+37%) | 8. titkosírás: | 43/21 | 9. felderítés: | 33/44 |
10. szörnyidomítás: | 13/92 | 11. teológia: | 37/77 (+10%) | 12. taumaturgia: | 64/36 (+6%) |
13. szerencsejáték: | 7/99 | 14. versengés: | 13/40 | 15. harcművészetek: | 21/8 |
16. zene: | 41/28 (+19%) | 17. szörnyismeret: | 17/96 | 18. pszi: | 21/43 (+1%) |
19. zárnyitás: | 23/14 | 20. vadászat: | 23/32 | 21. vitalitás: | 1/74 |
22. bányászat: | 33/38 (+28%) | 23. úszás: | 11/77 | 24. főzés: | 23/73 |
25. csapatmunka: | 2/66 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
ásol max. 200 TVP-ért |
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 999 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 100 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 1000 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 13, max: 50) |
kék rothasztó (#421), kputtyintó csalán (#247), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer), zombi mester (#251) (csak egyszer), óriás csontváz (#176) (csak egyszer), élőholt mágus (#175) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154) (csak egyszer), noth szellem (#250) (csak egyszer), lidércúr (#252) (csak egyszer), szubreális vámpír (#223) (csak egyszer), csontváz lord (#177) (csak egyszer), triklem drakolder (#275) (csak egyszer), halálelementál (#279) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 50) |
fémbontó szójer (#150), átokmurgattyú (#225), bűbájlidérc (#761), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | gigaököl (#49, 16 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | var.tárgy készítés (#153, 300 VP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) |
banshee-sikoly (#373, 20 VP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) | böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) |
harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) | Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
villámsújtás (#89, 15 VP) | agyburok (#90, 11 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 20 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | fürkésző szemek (#213, 25 VP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | vámpirizáció (#1) (989,0) | Pörhemór köre (#205) (95,30,4) | szürkeáll. aktiv (#71) |
pszi-ernyő (#64) | éber kakukk (#3) | varázsenergia (#161) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | 15. szintű lényekre | villámcsapás (#50) | >> | Thargodan csontváz (#297) | |
villámcsapás (#50) | >> | agyagelementál (#203) | tűzeső (#61) | >> | varkaudar varázsló (#271) | |
villámcsapás (#50) | >> | kputtyintó csalán (#247) | villámcsapás (#50) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | |
villámcsapás (#50) | >> | halálelementál (#279) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 9, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | védelem tűz ellen (#38) | >> | őrült varázsló (#255) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Rughar familiárisa (#245) státusz: nagyon éhezik |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +43 kg teher) státusz: éhes |
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +12 védettség;) státusz: éhes |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Készítsd el saját varázstárgyadat (a hasonló nevű varázslattal), és cserébe megtanítalak az egyik leghatalmasabb villámvarázslatra! |
2.) Emlékszel a hegyi rákos feladatra? Milyen nehéz volt! Most húsz rákpáncélt kell áldoznod. |
3.) Használod is a varázslatokat, amiket adok neked? Lássuk például a földelem idézését! |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 732 TU szükséges.) |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) OK |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) OK |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) OK |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) OK |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) OK |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
12 | ében toboz (#578) | 1 | sáfránypor (#211) | 4 | spiritusz (#170) | |||
4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
150 | arany (#50) | 8 | arkog kő (#632) | 3 | ezüstdarab (#326) | |||
1 | mákrózsa virág (#56) | 1 | molluszk ház (#353) | 2 | ramit kő (#226) | |||
1 | Thargodan esszencia (#328) |
358 | 359 | 360 | 361 | 362 | 363 | 364 | |
68 | |
|
|
|
|
|
|
69 | |
|
|
|
|
|
|
70 | |
|
|
|
|
|
|
71 | |
|
|
|
|
|
|
72 | |
|
|
|
|
|
|
73 | |
|
|
|
|
|
|
74 | |
|
|
|
|
|
|