385. forduló, 387. forduló, Finderal összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. dec. 15. 12h:17'
EZ A 1149. JÁTÉKHETED, 386. FORDULÓD
1150. játékheted kezdete: dec. 16.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 20 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4255
SZÁMLA : XXXX

FINDERAL KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [97,69] koordinátán.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+25 tvp ).
Találkozol egy rongyos koldussal, aki az út szélén kéreget. Mellélépsz, s mintha csak véletlen lenne, kilököd a kezéből a kalapját, majd, mint aki jól végezte dolgát, továbboldalogsz. De mikor visszafordulsz, látod, amint a szerencsétlen tapogatódzva próbálja összekaparni azt a pár érmét, mely szertegurult. Lelkiismereted nógatásra visszamész, és segítesz neki összeszedni pénzét, sőt adsz neki egy aranyat a tieid közül. Jóleső érzéssel folytatod utadat, nem is olyan rossz jónak lenni. Mosolyogva ébredsz, de mikor tekinteted szent szimbólumodra téved, lefagy arcodról a vigyor. Reméljük istened nem látta az álmot.
Az aranytermő erszény 60 aranyat termelt. A méregtermő iszák termelt 3 gyenge mérget. Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Minden varázserőd visszatért. (+115 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+198 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+16 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.

* 1. KP: le 253 0 0 leveszed/lerakod a 253. tárgyat
Leveszed a nekrofun medált. [0 pontot használtál fel, van még 558.]

* 2. KP: kf 853 0 0 kézbeveszed/felveszed a 853. tárgyat
A nyakadba akasztod a kreiton fókuszt. [0 pontot használtál fel, van még 558.]

* 3. KP: mak 2 0 0 makró 2

vv 71 247 120 elmormolod a 71. varázslatot a 247. varázslatot a 120. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 556. Kapsz 2 VP-t.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Érzed, ahogy egyre erősebben buzog az Elméd Dominanciája. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 554. Kapsz 2 VP-t.]
Beizzik a turbómágia. Iszonyatosan erős mentális pajzs feszül védelmezőn az elméd köré. [-15 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 552. Kapsz 1 VP-t.]

vv 224 227 26 elmormolod a 224. varázslatot a 227. varázslatot a 26. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 552.]
Beizzik a turbómágia. [-36 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 550. Kapsz 2 VP-t.]
Szupersebesen mormolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 548. Kapsz 2 VP-t.]

vv 78 27 23 elmormolod a 78. varázslatot a 27. varázslatot a 23. varázslatot
Fürgén varázsolsz! [-7 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 546. Kapsz 2 VP-t.]
Fürgén varázsolsz! Működésbe lép a rejtett tárgyakat érzékelő varázslat. [-12 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 544. Kapsz 2 VP-t.]
Gyorsvarázsolsz! Működni kezd a jellemtükör. [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 542. Kapsz 2 VP-t.]

vv 8 70 184 elmormolod a 8. varázslatot a 70. varázslatot a 184. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Készen állsz a tudatokba való behatolásra. [-9 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 542.]
Szupersebesen mormolsz. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 541. Kapsz 1 VP-t.]
Fürgén varázsolsz! [-9 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 539. Kapsz 2 VP-t.]

p 65 2 0 használod a 65. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Mentális energia gyűlik benned. Kisütöd az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+4 gonoszság.) [-10 pszi pont.] Erőd TF-elődött. (+1 erő.) [10 pontot használtál fel, van még 529. Kapsz 10 VP-t.]

hh 1100 1228 1618 használod az 1100. tárgyat az 1228. tárgyat az 1618. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 528. Kapsz 1 VP-t.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 528.]
Itt az ideje a fenőköved használatának, hogy végre pompázatos formában hozhasd fegyvereidet. (+1 sebzés minden szúró-, vágó- és vízifegyverre a forduló végéig.) [9 pontot használtál fel, van még 519. Kapsz 9 VP-t.]

hh 1253 1269 1133 használod az 1253. tárgyat az 1269. tárgyat az 1133. tárgyat
Beszippantod a csillezsálya levelének illatát, mely rövid ideig különösen intenzív hatást kelt benned. De aztán a bódulat elmúlik. (Nem volt maradandó hatása.) [6 pontot használtál fel, van még 513. Kapsz 6 VP-t.]
Belenézel a kaleidoszkópba. Pillanatnyi transzba zuhansz az üvegszilánkok játékától. Különös dimenziókban jársz, és egy lenyűgöző élményvilág tárul fel előtted. 15 000 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan elpakolod a kaleidoszkópot. [4 pontot használtál fel, van még 509. Kapsz 4 VP-t.]
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) Nocsak, most fedezed csak fel, hogy a jelenlegi ismereteid elegendőek egy kdole elkészítéséhez. (ld. enc.) [21 pontot használtál fel, van még 488. Kapsz 21 VP-t.]

h 1602 27 30 használod az 1602. tárgyat
Rákészülsz az ezüstszelence használatára. Beleraksz 30 vizet. Tudod, mikor kell kinyitni - tárgyaid eltűntek, helyükön 30 gyenge mérget találsz. [3 pontot használtál fel, van még 485. Kapsz 3 VP-t.]

ek 275 0 0 t. energia kisütése: 275
Aktiválod a mágiafókuszt: varázslataid maximális hatásfoka kör végéig 145% lesz [-24 varázspont]. [0 pontot használtál fel, van még 485.]

h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. 1 622 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 483. Kapsz 2 VP-t.]

* 4. KP: ek 531 0 0 t. energia kisütése: 531
Aktiválod a mentális roncsolást. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 473. Kapsz 10 VP-t.]

* 5. KP: v 84 283 0 elmormolod a 84. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Létrehoztad a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy aranyfecskét! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy aranyfecske! Ezt kerested. {egyik sebzési módja: 1x 2d8+8.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy direkt kontaktus I. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+174 pszi pont.) Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. Semmi eredménye! (pszi-acéltorony védelmez.) Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 8 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja az aranyfecske jobb lábát. (8 támadással 281 életpontot sebezve.) Meglengetve a mithril kardot a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mithril karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az aranyfecske testét. (5 támadással 430 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Pengepajzzsal megkarcolod az aranyfecske testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Ellenfeled 54 pontot sebződik a mentális roncsolástól. Apró csípést ejt rajtad az aranyfecske csőrével. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Csőrével az aranyfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő vasérc felszínére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. Az aranyfecske megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 65 életpontot vesztettél. Az aranyfecske összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 98 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 803, sebződés: 81, gyógyulás: 30, összesen: -51 ÉP}

[-72 varázspont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 463. Kapsz 10 VP-t.]

* 6. KP: h 697 600 0 használod a 697. tárgyat
Megfújod az Ezüstmágusok kürtjét. Életenergiád mágikus energiává alakul! (+129 varázspont, -258 életpont.) [0 pontot használtál fel, van még 463.]

* 7. KP: v 84 290 0 elmormolod a 84. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Befejezted a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy manaelementált! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy manaelementál! Ezt kerested. {támadása: 60.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mithril karddal néhányszor súrolod a manaelementál lebernyegét. (6 támadással 514 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+103 életerő). Pengepajzzsal néhányszor súrolod a manaelementál testét. (4 támadással 156 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (31 ép-t sebezve). Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Energia áramlik beléd (+5 vp). Mithril karddal kicsit megvagdalod a manaelementál hullámzó masszáját. (6 támadással 496 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+100 életerő). Pengepajzzsal néhányszor súrolod a manaelementál testét. (4 támadással 155 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). A mentális roncsolás 40 ép-t sebez. Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Csiklandozó az érintés (+5 vp). Mithril karddal kissé megkarcolgatod a manaelementál hullámzó masszáját. (6 támadással 508 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+72 életerő). Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a manaelementál testét. (4 támadással 157 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 51 sebzést okoz. Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Mágikus energia árad beléd (+6 vp). Ellenfeled elmenekül. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 2108, sebződés: 12, gyógyulás: 343, összesen: +331 ÉP}

[-72 varázspont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 453. Kapsz 10 VP-t.]

* 8. KP: ek 215 13 0 t. energia kisütése: 215 13
156 varázspont felhasználásával előállítasz 13 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 453.]

* 9. KP: vv 364 0 0 elmormolod a 364. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Véred buzogni kezd. (+3 lopás, +3 csapdaészlelés, +3 zárnyitás, +3 felderítés, +3 rejtőzködés következő táborozásod végéig.) [-22 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 451. Kapsz 2 VP-t.]

ef 15 energia fejlesztése 15
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-15 TU.] Erőd TF-elődött. [150 pontot használtál fel, van még 301. Kapsz 150 VP-t.]

kpk 7 kezd. parancs kivétele: 7
V 84 290 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 301.]

v 82 164 elmormolod a 82. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a szörnyészlelés varázslatot! Elhatározod, hogy a következő szörnyet próbálod meg érzékelni a varázslat segítségével: jégtroll. [-20 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 296. Kapsz 5 VP-t.]

h 1589 32 555 használod az 1589. tárgyat
Előkeresed a szekérkaravánnál szerzett kémgömböt. Azt szeretnéd megtudni, hogy melyik boltban találhatsz szeksztánst. Hamarosan megjelenik a válasz a kémgömb ködös felületében: (94,53): 1 db, (140,61): korlátlanul. Ára 40 arany. Kíváncsiságod határtalan, a következő kérdés, hogy csatabárd hol szerezhető be. Hamarosan megjelenik a válasz a kémgömb ködös felületében: nem kapható egyik általad ismert boltban sem. [3 pontot használtál fel, van még 293. Kapsz 3 VP-t.]

h 1589 1103 434 használod az 1589. tárgyat
Előkapod a Kalmárok Kémgömbjét. Azt szeretnéd megtudni, hogy melyik boltban találhatsz üllőt. A kémgömb hamarosan megmutatja mindezt: nem kapható egyik általad ismert boltban sem. Kíváncsiságod határtalan, a következő kérdés, hogy bányászcsákány hol szerezhető be. Dekódolod a választ, amely a boltok raktáraiban álló áruk mennyiségét jelzi: (94,53): 1 db. Ára 46 arany. [3 pontot használtál fel, van még 290. Kapsz 3 VP-t.]

kno 18 1 képesség-növelés 18
Elegendő tapasztalatra tettél szert ahhoz, hogy pszi szakértelmed megnövekedjen! (Ezt a karakterlapon * jelöli.) [0 pontot használtál fel, van még 290.]

vv 70 elmormolod a 70. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Vooooaaaaah! Irtózatos fájdalom jár át, ahogy agyi kapacitásodat egy parányi mértékben megnöveled a hatalmas mennyiségű szabadjára engedett pszi energia segítségével. [-22 életpont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Ezúttal nem kapsz új pszi képességet (csak egy későbbi szinten). Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+12 max. pszi pont.) [-300 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [15 pontot használtál fel, van még 275. Kapsz 15 VP-t.]
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 275.]

kno 18 1 képesség-növelés 18
Elegendő tapasztalatra tettél szert ahhoz, hogy pszi szakértelmed megnövekedjen! (Ezt a karakterlapon * jelöli.) [0 pontot használtál fel, van még 275.]

vv 70 elmormolod a 70. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Vooooaaaaah! Irtózatos fájdalom jár át, ahogy agyi kapacitásodat egy parányi mértékben megnöveled a hatalmas mennyiségű szabadjára engedett pszi energia segítségével. [-26 életpont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Ezúttal nem kapsz új pszi képességet (csak egy későbbi szinten). Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+12 max. pszi pont.) [-300 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [15 pontot használtál fel, van még 260. Kapsz 15 VP-t.]
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 260.]

fkt 29 30 felt. készítesz a 29. tárgyat (30 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 260.]

fkt 4 1 felt. készítesz a 4. tárgyat (1 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 botot. [Rahn ékkő:] 1 442 tapasztalati pontot kaptál. Erőd TF-elődött. [8 pontot használtál fel, van még 252. Kapsz 8 VP-t.]

fkt 434 1 felt. készítesz a 434. tárgyat (1 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 252.]

m 3 4 3 mozogsz délkeletre, délre, délkeletre
[98,70] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy barátság szent tüzét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy nekrofunt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy borkonyó cserjét. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. A feléd közeledő ryuku gárdista mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. {max. életpontja: 91-100.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Meglengetve a mithril kardot ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mithril karddal párszor kilyukasztod a ryuku gárdista jobb oldalát. (2 támadással 140 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Pengepajzzsal alaposan megvágod a ryuku gárdista testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Ellenfeled 43 pontot sebződik a mentális roncsolástól. A ryuku gárdista vágása nem talált el. A ryuku gárdista most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
966 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 215, sebződés: 0, gyógyulás: 36, összesen: +36 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Aránylag régi (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, friss gnóm nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 borkonyó bibét. [Rahn ékkő:] 4 870 tapasztalati pontot kaptál. Erőd TF-elődött.

(Továbbmész...) [98,71] Egyre több a fa. Ritka erdőben vagy. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Ráismersz a lényre. Egy karmazsin huhogó. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. {védettsége: 18 szúró, 10 vágó, 14 ütő ellen.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mithril karddal kilukasztod a karmazsin huhogó óriási bibéjét. (1 támadással 82 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Pengepajzzsal alaposan megvágod a karmazsin huhogó levelét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Ellenfeled 32 pontot sebződik a mentális roncsolástól. A karmazsin huhogó csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Véres nyál csordul ki a karmazsin huhogó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 huhogó bibét. 432 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 154, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [99,72] Még mindig az erdőben vagy. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Ráismersz a lényre. Egy kardfogú fülemüle. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. {egyik sebzési módja: 2x 3d6+5.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

A lény speciális képességét alkalmazza, de sikeresen elkerülöd. Megmarkolva a mithril kardot a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mithril karddal kegyetlenül összevagdalod a kardfogú fülemüle borzalmas agyarát. (2 támadással 171 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Pengepajzzsal egy irtózatos ütéssel felvágod a kardfogú fülemüle jobb lábát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 47 sebzést okoz. A kardfogú fülemüle feléd szúr agyarával, de nem talál. A kardfogú fülemüle még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 fülemüle agyart. [fülemüle agyar ládikóba-> (100,80)-> 10 arany, -2 ÉP] 1 002 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 259, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

[60 pontot használtál fel, van még 192. Kapsz 59 VP-t.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[98,73] Még mindig az erdőben vagy.
(Feltételes támadás:) Egy bávatag golombár! Ezt kerested. {támadása: 34.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: éhínség varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Nem talált! Vad csatakiáltással, felemelve a mithril kardot ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mithril karddal kegyetlenül összevagdalod a bávatag golombár szőrös kezét. (2 támadással 167 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Pengepajzzsal felnyitod a bávatag golombár ragyás testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (29 ép-t sebezve). A bávatag golombár lendületes ütése célt téveszt. Különös érzésed támad. Valami megváltozott. A levegő száraz, nagyon száraz... és meleg, nagyon meleg.... Nem mersz levegőt venni. Ajkaid kicserepesednek. Úgy érzed, rögtön megfulladsz. Eszedbe ötlik: talán ez Sheran büntetése... (33 életpontot vesztettél) A bávatag golombár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
1 847 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 233, sebződés: 33, gyógyulás: 17, összesen: -16 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szekérkaravánt. Délkeletre tart. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy khór darázs közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. {egyik sebzési módja: 1x 2d8+12.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Vad csatakiáltással, felemelve a mithril kardot ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mithril karddal párszor kilyukasztod a khór darázs szőrös torát. (2 támadással 149 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Pengepajzzsal kilukasztod a khór darázs szőrös torát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 26 sebzést okoz. A khór darázs melléd csap a farkával! Véres nyál csordul ki a khór darázs száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 darázsszárnyat. [darázsszárny ládikóba-> (100,80)-> 4 arany, -2 ÉP] 771 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 205, sebződés: 2, gyógyulás: 32, összesen: +30 ÉP}

[11 pontot használtál fel, van még 181. Kapsz 11 VP-t.]

be 1215 13 bemész az 1215. épületbe
Úgy döntesz, hogy a karavánnal tartasz. Közelebb lépsz egy szekérhez, és felkéredzkedsz rá. A gyeplőt fogó ráncos öregasszony bólint, szállj csak fel. Keresel magadnak némi helyet a szekér hátuljában, és kényelmesen elhelyezkedsz. A karaván délkeletre indul.
3 mérföld zötykölődés után (ritka erdőben): elhaladtok egy csapat pókvadász mellett, békésnek tűnnek, biztos most ettek; 6 mérföldre az indulási helytől (bozótos területen): egy eltévedt vadász tatu megtámadja a karavánt, szerencsére a karaván soraiban vannak felkészült harcosok is, akik elűzik a bestiát; 12 mérföld megtétele után (síkságon): van itt egy Chara-din monolitja; 15 mérföld zötykölődés után (síkságon): van itt egy művészi porolit; 18 mérföldre az indulási helytől (bozótos területen): van itt egy phua-kúp, egy művészi porolit.
És végül elérkezel a karavánnal közös utazásod végére. Leszállsz a szekérről, búcsút intesz nekik, majd szemügyre veszed, hol is vagy éppen. [26 pontot használtál fel, van még 155. Kapsz 5 VP-t.]

AZ UTAZÁS MEGKEZDÉSE ELŐTTI TÉRKÉPED

96 97 98 99 100
68
69
70
71
72
73
74
(97,69) sámánkunyhó (#767), aranyfecske (#283), manaelementál (#290)
(98,70) 21. jellempróba, oltár, barátság szent tüze (#484), nekrofun (#173), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), ryuku gárdista (#360)
(98,71) karmazsin huhogó (#185)
(98,73) bávatag golombár (#165), délkeletre tartó szekérkaraván (#1215), khór darázs (#348)
(99,72) kardfogú fülemüle (#146)

[111,86] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt.
(Vándorcirkusz:) Először egy maga elé mormogó atlétaruhás fickó halad el melletted, majd egy kölyökképű árnymanó kezében lufival.
- Közel a cirkusz - gondolod, és sietősebbre fogod lépteid, hogy hamarosan meg is pillanthasd a különös sátoregyüttest. A jegyszedő törpe azonnal kiszúr, és eléd siet. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze keletre látsz egy mély kutat. Délre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délnyugatra egy rúnakő van. Nyugatra egy Tharr oltár van. Elrakod a távcsövet.

[0 pontot használtál fel, van még 155.]

v 84 283 elmormolod a 84. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy aranyfecskét! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy aranyfecske! Ezt kerested. {támadása: 58.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Ellenfeledre lesújtasz egy direkt kontaktus I pszi támadással. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+180 pszi pont.) Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. Semmi eredménye! (pszi-acéltorony védett meg.) Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 8 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod az aranyfecske jobb szárnyát. (8 támadással 271 életpontot sebezve.) Marokra fogva a mithril kardot ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mithril karddal párszor kilyukasztod az aranyfecske farkát. (4 támadással 346 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Pengepajzzsal kicsit megvágod az aranyfecske aranyszárnyát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (20 ép-t sebezve). Az aranyfecske belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Csőrével az aranyfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő ezüsttollú nyíl felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. Az aranyfecske belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A lény huhog! 64 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 99 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 675, sebződés: 77, gyógyulás: 4, összesen: -73 ÉP}

[-72 varázspont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 145. Kapsz 10 VP-t.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[112,85] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy ryuku gárdista nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. {egyik sebzési módja: 2x 3d6+5.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Vad csatakiáltással, felemelve a mithril kardot ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mithril karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a ryuku gárdista fejét. (2 támadással 142 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Pengepajzzsal végigmetszed a ryuku gárdista páncélos testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A mentális roncsolás 32 ép-t sebez. A ryuku gárdista vágása nem talált el. A ryuku gárdista még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
966 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 206, sebződés: 0, gyógyulás: 36, összesen: +36 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy móricserjét. Oppsz, itt járt már valaki! Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [113,84] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy ork sámán közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. {támadása: 0.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy örvénykerítés mágia... Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy lángcsóva. 7 életpontot vesztettél. Megmarkolva a mithril kardot a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mithril karddal kilukasztod az ork sámán tömzsi testét. (1 támadással 84 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Pengepajzzsal kilukasztod az ork sámán testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Ellenfeled 55 pontot sebződik a mentális roncsolástól. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy lángcsóva varázslat. 6 életpontot vesztettél. Az ork sámán még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
583 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 179, sebződés: 13, gyógyulás: 26, összesen: +13 ÉP}

Találsz egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 1 gyöngymangót. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Raia hívei emelték. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Moloch irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Oldalt pillantva, meglátsz egy borkonyó cserjét. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy quwarg bolyt. Délre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Nyugatra egy Tharr oltár van. Elrakod a távcsövet. Kiásol a földből pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Friss elf nyomok vezetnek északnyugatra. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 borkonyó bibét. [Rahn ékkő:] 4 870 tapasztalati pontot kaptál. Erőd TF-elődött.

(Továbbmész...) [114,83] Még mindig füves síkságon vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy quwarg bolyt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy nekrofunt. Észreveszel egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Dornodon hívői építették. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy borkonyó cserjét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy barátság szent tüzét. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Ellenőrzöd, hogy a ruházatod tökéletesen zárt-e, majd mászni kezdesz fölfelé a boly oldalán. Kínszenvedés a mászás, a quwargok állandóan ellepnek, folyamatosan sepergeted őket az arcodról. Mikor végre felérsz, egy üreget pillantasz meg a boly tetején. Gyorsan lemászol. Lihegve körbenézel. Minden nyüzsög a quwargoktól. Visszataszító! Ráadásul az összegyűjtött csípések kezdenek fájdalmasak lenni (-9 életerő). Hirtelen ráébredsz, hogy miért van itt ekkora hely: egy óriási test mozdul el a fal mellől. Egy quwarg harcos! {max. életpontja: 141-150.}

Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mithril karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg harcos torát. (2 támadással 161 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Pengepajzzsal megcsapod a quwarg harcos torát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (44 ép-t sebezve). A quwarg harcos csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Véres nyál csordul ki a quwarg harcos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
1 473 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 239, sebződés: 0, gyógyulás: 35, összesen: +35 ÉP}

Valami puhára lépsz. Még egy alvó szörny, ami rögvest felriad! Egy quwarg parafenomén! {egyik sebzési módja: 1x 1d10+8.}

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy elektromos pajzs mágia... Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. Semmi hatás! Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Semmi hatás! Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg parafenomén bal középső lábát. (5 támadással 204 életpontot sebezve.) A quwarg parafenomén összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 703 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 204, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ugrálsz egy kicsit a quwargokon, mire elslisszolnak. És ami marad - az KINCS! Felveszel 1 varkaudar lándzsát [varkaudar lándzsa ládikóba-> (100,80)-> 5 arany, -2 ÉP]. Probléma nélkül leérsz a földre - a quwargok nem faltak fel útközben. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Északnyugatra egy oltár van. Elteszed a látcsövet. északkeletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki:. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy zafír sárkány. {védettsége: 62 szúró, 62 vágó, 62 ütő ellen.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy elektromos pajzs mágiát. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 140 életpontot sebeztél. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. Semmi hatás! (pszi-acéltorony védelmez.) Egy ősvillám varázslatot dob rád a másik. 130 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy gömbvillám varázslatot. 125 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 8 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a zafír sárkány jobb vállát. (8 támadással 287 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Hasra vágod magad, úgyhogy csak a szőrödet borzolják a szikrák. (94 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a mithril kardot ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mithril karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a zafír sárkány pikkelyes testét. (6 támadással 536 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+108 életerő). Pengepajzzsal néhányszor megcsapod a zafír sárkány jobb első lábát. (4 támadással 157 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 51 életpontot sebeztél. Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (55 ép-t sebezve). A zafír sárkány fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 63 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A zafír sárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A zafír sárkány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 76 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) Mithril karddal megvagdalod a zafír sárkány farkát. (2 támadással 172 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Pengepajzzsal kicsit megvágod a zafír sárkány testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Távolról tűzkéz varázslatot lősz a másikra. 58 életpontot sebeztél. A mentális roncsolás 43 ép-t sebez. A zafír sárkány a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 90 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a zafír sárkány, épp csak megsuhint. (1 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A zafír sárkány néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 90 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.)
A zafír sárkány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 6 fekete gyöngy, egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> (99,81)-> 20 arany, -2 ÉP], egy ezüstshuriken és egy shinai gömb. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. 21 958 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1537, sebződés: 751, gyógyulás: 265, összesen: -486 ÉP}


Találkozol Fafejű a Tudóssal. Egy viharvert acélsisakot, egy jobb napokat látott, sötét színű köpönyeget, s egy rangjelzésekkel teli, fekete egyenruhát hord. Harcokban megkopott, de nagy gondossággal karbantartott fegyverzetet visel, amit néhány különös, ryuku eredetűnek tűnő relikvia díszít. Rangja a Kompániában: hadúr. Felszerelését egy hoarián sárkánybébi trófea, egy triklem drakolder trófea és egy teishin keselyű trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: csaták viharától tépett lobogó. {legmagasabb fegyver szakértelme: 94.} Auráját érzékelve máris tudod, semleges jellemű a hitvány!
A tolvajszem működésbe lép! Néhány, a zsákban lapuló tárgy: drakolder póráz, drótszőr, Eldereth szilánk, elf csont. {Gondolatolvasás: ft 9097; ft 9098; ft 9099; ft 9093;} A felszabaduló tudati energiákat varázsponttá alakítod (+9 varázspont). Szóba kerül a mágiaemlélet. Kiderül, hogy mindketten jártasak vagytok a taumaturgia tudományában. Alkalmi mestered tudása messze a tiéd fölött áll, ezért nem habozol kihasználni a kínálkozó alkalmat, hogy feltegyél néhány kérdést, ami régóta foglalkoztat. Mentorod felbátorodik, és mágiatörténeti kiselőadást tart neked. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Találkozol Mehanidas Trakkal. Az apró termetű gnóm egyáltalán nem visel páncélt, mindössze egy fűzöld, virágokkal teleszőtt köpenyt, amelyen az egyetlen kirívó minta egy nyilvánvalóan varázserővel bíró szimbólum: egy kristálygömb belsejében épülő mágustorony. Mégis, a belőle áradó békesség és tiszta, természetes mágikus energia nem hagy kétséget afelől, hogy egy igazi Ősmágussal találkoztál. Sheran korlátlan hatalmú főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy arany taalru éremet, egy bronztornyot, egy Eldereth kristályt, egy fejvadász medált, egy féregíz nyakpántot, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy kígyóbőr övet, egy lajstrom medált, egy lánghordozó kitűzőt, egy nefil-rin medált, egy nekrofun medált, egy obszidián karkötőt, egy olimpiai ezüstmedált, egy örökkéval. éjkövét, egy q. demoralizátort, egy q. taposó éremet, egy q. taposó medált, egy roxati üvegszemet, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy varkaudar ékkövet, egy varkaudar szimbólumot, egy virág szimbólumot, egy vortex talizmánt és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy szőrös azuka trófea, egy rubin sárkány trófea és egy ében sárkány trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy kristálygömb belsejében épülő mágustorony. Jobb kezében egy Ősmágus botját, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Hátasa egy idomított szőrös azuka. Tárgyainak egy részét egy törpemammut viszi. {max. életpontja: 1226.} Auráját érzékelve máris tudod, semleges a nyomorult.
A tolvajszem működésbe lép! Néhány, a zsákban lapuló tárgy: varázskő, varkaudar tekercs, vaskulcs, vörös zyel.
A felszabaduló tudati energiákat varázsponttá alakítod (+9 varázspont). Szóba kerül a mágiaemlélet. Kiderül, hogy mindketten jártasak vagytok a taumaturgia tudományában. Alkalmi mestered tudása messze a tiéd fölött áll, ezért nem habozol kihasználni a kínálkozó alkalmat, hogy feltegyél néhány kérdést, ami régóta foglalkoztat. Mentorod felbátorodik, és mágiatörténeti kiselőadást tart neked. A vallásra, és azon belül a teológiára terelődik a szó. Tisztelettel fejet hajtasz a vallástudományban nálad jóval jártasabb kalandozó előtt, de azért nem habozol kihasználni a kínálkozó alkalmat, hogy feltégy néhány kérdést, ami már régóta foglalkoztat. Tudásod észrevehetően gyarapodott. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 borkonyó bibét. [Rahn ékkő:] 4 870 tapasztalati pontot kaptál. Erőd TF-elődött. [122 pontot használtál fel, van még 23. Kapsz 122 VP-t.]

m 3 5 mozogsz délkeletre, délnyugatra
[115,84] Továbbra is síkságon vagy. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 1 gyöngymangót. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Dornodon híveié. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Északra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

Nocsak, itt van valami érdekes! Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. Furcsa érzésed van a homlokod irányából - a harmadik szem itt egy KUT parancsot javasol.

(Továbbmész...) [114,85] A sík vidéket bozótos váltja fel.

Felfedeztél egy smirglibokrot. Találsz egy nekrofunt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Sheran híveié. Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl régi (maximum néhány napos) elf nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 smirglilevelet. [Rahn ékkő:] 180 tapasztalati pontot kaptál. Erőd TF-elődött. [23 pontot használtál fel, van még 0. Kapsz 10 VP-t.]

ek 40 30 t. energia kisütése: 40 30
Tudati energiáidat erőteljesen koncentrálod. Előállítottál 150 TVP-t. [-30 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 150.]

cir 63 vándorcirkusz látogatása 63
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 150.]

v 198 116 37 elmormolod a 198. varázslatot
Túl nagy távolságot adtál meg. [0 pontot használtál fel, van még 150.]

ek 503 t. energia kisütése: 503
Ez a hely alkalmas táborhelynek látszik, megjelölöd, hogy később el tudj ide teleportálni. [-6 TU.] [20 pontot használtál fel, van még 130.]

v 181 72 61 elmormolod a 181. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

110 111 112 113 114 115 116
82
83
84
85
86
87
(111,86) Chara-din monolitja (#534), oltár, aranyfecske (#283)
(112,85) ryuku gárdista (#360), móricserje (#115, belőle készíthető: #116)
(113,84) ork sámán (#345), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), Raia oltár, művészi porolit (#720), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312)
(114,83) quwarg boly (#359), nekrofun (#173), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 255. jellempróba, Dornodon oltár, borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), barátság szent tüze (#484), 44. jellempróba, quwarg harcos (#201), quwarg parafenomén (#248), zafír sárkányok (#329), Fafejű a Tudós (2229. kalandozó), Mehanidas Trak (3542. kalandozó)
(114,85) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), nekrofun (#173), Sheran oltár
(115,84) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), Dornodon oltár

[72,61] Épületek tűnnek fel. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy orgyilkos. {egyik sebzési módja: 2x 2d4+10.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Vad csatakiáltással, felemelve a mithril kardot a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mithril karddal egy irtózatos ütéssel felvágod az orgyilkos testét. (1 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Pengepajzzsal egy irtózatos ütéssel felvágod az orgyilkos jobb karját. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 44 sebzést okoz. Az orgyilkos gyenge döfése nem tudott megsebezni. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Szereztél 1 orgyilkos tőrt. [orgyilkos tőr ládikóba-> (72,59)-> 8 arany, -2 ÉP] 461 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 168, sebződés: 2, gyógyulás: 26, összesen: +24 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy megrongált vaskohót. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 70 pontot kell rákölteni.) Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy főutcát. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy házat. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 2450 TVP épült bele.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 21 aranyat. Sikerül a földből kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.) Van itt egy Fossilium Occidentalis (818. épület.).
[-60 varázspont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 120. Kapsz 10 VP-t.]

vtn 295 varázslat tanulás: a 295. varázslatot
Nem bírsz a kíváncsiságoddal, megközelíted a helyet. A kő lakója csak annyit kér, hogy engedd le a mentális védelmedet. Megteszed, bár kicsit tartasz a következménytől. Feleslegesen. Az idegen tudat az agyadban történt rövid kutakodása után, kifejleszthetsz végre egy új pszi képességet magadban: pszi fejlesztés II. (ld. enc.) Vegyes érzelmekkel lelkedben hagyod ott a monumentet. [35 pontot használtál fel, van még 85. Kapsz 35 VP-t.]

m 6 8 mozogsz nyugatra, északra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[114,85] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában.

Utad során felfedezel egy smirglibokrot. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy nekrofunt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Sheran híveié. Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Még egész friss elf nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 20 smirglilevelet. [Rahn ékkő:] 3 246 tapasztalati pontot kaptál. Erőd TF-elődött.

(Továbbmész...) [114,84] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Dornodon rúnaköve. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Találsz egy borkonyó cserjét.


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 borkonyó bibét. [Rahn ékkő:] 4 870 tapasztalati pontot kaptál. Erőd TF-elődött. [67 pontot használtál fel, van még 18. Kapsz 23 VP-t.]

szk 164 keresed a 164. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy jégtrollt. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 18.]

* 1. BP: le 853 0 0 leveszed/lerakod a 853. tárgyat
Leveszed a kreiton fókuszt. [0 pontot használtál fel, van még 18.]

* 2. BP: kf 253 0 0 kézbeveszed/felveszed a 253. tárgyat
A nyakadba akasztod a nekrofun medált. [0 pontot használtál fel, van még 18.]

* 3. BP: gy 15 0 0 gyógyítás 15 pontért
Szerencsére, tökéletesen egészséges vagy, így nincs szükséged gyógyulásra sem. [0 pontot használtál fel, van még 18.]

* 4. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 15.]

* 5. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2016. évben 12. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 15.]
A sötét tekercsek szaporodnak. Micsoda öröm! [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 23, 18, 11.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját töm magába a gyilkos szilmill. 4 kaját bezabál a mutáns pók. 2 kaját töm magába a hegyi szamár. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a harmadik szem hatása. Elmúlt a gondolatolvasás hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben 15 pontod maradt, ebből a következő körre 15 pontot vihetsz át. Kapsz még 527 pontot. A következő körben tehát 542 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KDOLE (501. SZÖRNYCSAPDA)
A kdole egy szörnycsapda, amelyet speciálisan nagyméretű sivatagi férgek befogására találtak ki. Először is szúrj le a homokba egy tyrex csontot, és erősíts rá egy tatu dobot. (Azért van szükség csontra, mert bármilyen kisebb oszlopot kidöntene a sivatagi szél.) A szélfúvás ritmikus dobolást idéz elő a tatu dobon, és ha szerencséd van, felbukkan a homokféreg, vagy esetleg egy tüskés gigaféreg! Ezután jön a feladat nehezebbik része, egy mászókampót be kell akasztanod a féreg egyik hornyába, felkapaszkodni a féreg hátára, és betörni. Ha a procedúra előtt nem kened be magad négy adag sáfrányporral, a féreg ekkor könnyen agyontiporhat. Ha sikeresen betörsz egy férget, kiváló hátas lehet belőle. De vigyázz, mert sokat eszik! A kdole használata különlegesen magas csapdakészítés szakértelmet követel meg, és a sáfránypor akkor is elvész, ha kudarcot vallasz.
Megjegyzés: a szörnycsapdáknál megszokott módon, a kdolét nem kell elkészíteni, elég, ha a felsorolt komponensek mindegyike a birtokodban van. A férget a FOG <szörny> 501 paranccsal ejtheted foglyul, a parancs végrehajtása 40 TVP-be kerül.

PSZI FEJLESZTÉS II. (295. PSZI KÉPESSÉG)
Az utóbbi időben mentális képességeid annyira erősek lettek, hogy a szokványos elmetréningek szinte alig fejlesztenek rajta. Itt az ideje hát, hogy kidolgozd a saját elmegyakorlatodat, melynek segítségével a P 295 parancs hatására, 100 pszi pontért és 100 TVP-ért kövezetesen 20%-ot fejlődik a képességed. Sajnos ennek az új gyakorlatnak korlátja is van, bizonyos határ felett már ez sem növeli az elméd hatalmát.

KARAKTERLAP

Finderal, egy hosszú ezüsthajú, kék szemű elf férfi vagy. Fekete a bőröd. Dornodon főpapja vagy. Az Ars Magica (#9150) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 386. fordulód.

Erő: 71 (109) Szint: 45 Merészség: 10/5 Magasság: 160 cm
IQ: 56 (100) Támadás: 82 (86) Agresszió: 3 Testsúly: 49 kg
Ügyesség: 55 (87) Védekezés: 129 (138) Menekülés: 1 % Életkor: 164/166 év
Egészség: 56 (83) Életpont: 1096/1180 Jellem: gonosz (666) Tul. pont: 5
Szerencse: 56 (89) Varázspont: 2237/2237 Pénz: 123 arany Kép. pont: 20
Tudatpont: 97/15 Pszi pont: 518/341 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 30
Eddig összesen 6225 szörnyet (13 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 74 132 TP-t kaptál. Jelenleg 13 061 079 TP-d van. A következő szinthez még 738 921 TP szükséges. Trófeáid: kisebb quwarg isten, sötét ölész, zafír sárkány. A 385. fordulódban 56534 arany került a bankszámládra. 56534 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 9 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6/98 ökölvívás: 3/78 szúrófegyverek: 32/74
vágófegyverek: 30/58 (+7%) ütőfegyverek: 37/0 lőfegyverek: 38/70 (+2%)
dobófegyverek: 17/49

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); tünde nyíl (#554) (20 -); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
114,84 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 114,85
Az idő kódexe: legutóbb 769. fordulóban.
Legfeljebb 57 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 64, 60, 59, 61, 62, 57, 58

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1256 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP Az alábbi olimpiai fáklyák jártak nálad: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 32/29 2. nyomkövetés: 134/20 (+36%) 3. lopás: 9/39
4. mászás: 16/19 (+6%) 5. csapdakészítés: 28/73 (+6%) 6. csapdaészlelés: 26/11
7. gyógyítás: 31/45 8. titkosírás: 11/63 9. felderítés: 26/56
10. szörnyidomítás: 15/61 11. teológia: 80/96 (+36%) 12. taumaturgia: 91/26 (+16%)
13. szerencsejáték: 14/31 14. versengés: 24/41 15. harcművészetek: 14/15
16. zene: 19/36 17. szörnyismeret: 29/88 18. pszi: 60/5 (+200%)
19. zárnyitás: 16/56 20. vadászat: 20/6 21. vitalitás: 1/59
22. bányászat: 38/60 23. testépítés: 10/98 24. úszás: 11/46
25. főzés: 17/32 (+11%) 26. csapatmunka: 5/96

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 4
1. sebzés bónusz: 1 5. varázslat sebzés: 1 9. gyors fejlődés: 1 10. vp regeneráció: 5

FELTÉTELES PARANCSOK (még 35 lehet)
deus ex machinád 2 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (sámán gyógykenőcs (#1139))
kutatsz max. 80 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 100 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 15 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 5 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 100 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 10 darabot ), vadászkést (#1264) (max. 1 darabot, csak egyszer), kaktusztüskét (#114) (max. 15 darabot ), acéltűt (#334) (max. 15 darabot ), bányászcsákányt (#434) (max. 1 darabot, csak egyszer)
elfogod jégtrollt (#164) fedett veremmel (#219)
mászol max. 150 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 17, max: 50)
trikornis (#104), szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), ősi szellem (#422), bunthar (#396), quwargok (#9093), jégtroll (#164), hattyúkirály (#776), Rém (#315), varkaudar katona (#691), pattanóböde (#145), manaelementál (#290), sötét ölész (#314), aranyfecske (#283), bávatag golombár (#165), szintszívó lények (#9097), massza (#217)
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
semlegesek (#989)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) gigaököl (#49, 16 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) savhurrikán (#107, 40 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
oldás (#372, 15 VP) Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) gázpajzs (#467, 20 VP)
savmágia (#477, 36 VP, 5 TVP) fekete mágia (#479, 36 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) tolvajszem (#2, 8 VP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) sötét halál (#45, 18 VP) vérbeli borzongás (#46, 10 VP)
szárazság (#48, 6 VP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) agyroppantás (#91, 16 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) energiapajzs (#103, 20 VP)
pusztító végzet (#106, 30 VP) szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) sötét rítus (#131, 30 VP)
mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
infralátás (#171, 8 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
méregfelhő II (#193, 20 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP)
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP)
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) gyors pihenés (#194, 0 PP) pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP)
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) agybénítás II (#246, 15 PP) elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP)
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) spirituális ext. (#249, 0 PP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
pszi fejlesztés II (#295, 100 PP, 100 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) (661,15) áldomás (#6) (851,20) feltámadás (#168) szürkeáll. aktiv (#71)
elme dominanciája (#247) nagyobb agypajzs (#120) villámmágia (#227) tulajdonságpajzs (#26)
láth. észlelése (#78) jellemrejtés (#23) varázsszem (#184) hadiszerencse II (#24)
erőpajzs III (#127) tolvajvér (#364)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
21. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 9, max: 20)
lángcsóva (#31), gigaököl (#49), mágiatörés (#35), izomernyesztés (#33), puha ütés (#60), tűzgolyó (#155), pusztító végzet (#106), villámcsapás (#50), méregfelhő II (#193)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 20)
hhaar burka II (#162), elektromos pajzs (#51), örvénykerítés (#42), gázpajzs (#467), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 13, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
puha ütés (#60) >> q. rohamosztagos (#242) villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180)
villámcsapás (#50) >> nómenklatúra (#158) lángcsóva (#31) >> pszi elementál (#221)
izomernyesztés (#33) >> ongóliant hadúr (#178) villámcsapás (#50) >> varkaudar katona (#691)
villámcsapás (#50) >> vark. kardtáncos (#693) pusztító végzet (#106) >> varkaudar böllér (#692)
tűzgolyó (#155) >> zafír sárkány (#329) tűzgolyó (#155) >> varkaudar che-pap (#704)
az agy kifacsarása (#197) >> kisebb quwarg isten (#213) direkt kontaktus I (#121) >> aranyfecske (#283)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 13, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
pszi-acéltorony (#98) >> kisebb quwarg isten (#213)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +33 kg teher) státusz: OK
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +3 védettség;) státusz: OK
gyilkos szilmill (#7456) (+1 sebzés közelharcban) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Raia szent lovagjai, micsoda gusztustalan népség! Koncolj fel legalább hármat ezekből a jámbor birkákból! (számláló: 0)
2.) Ölj le három jól kifejlett példányt a következő lényből: jégtroll! (számláló: 0)
3.) Lássuk, mennyire vagy törtető. Imádkozz a csatorna keleti partján!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: első hely a 2. kategóriában a XLV. olimpián.
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 43, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 6, a pontszámod: 8 517.

MAKRÓID (jelenleg 2 lehet)
1. makró parancsai: kf 373, tf 3 10, tf 3 11, tf 3 12, tf 3 13, tf 3 14, tf 4 10, tf 4 11, tf 4 12.
2. makró parancsai: vv 71 247 120, vv 224 227 26, vv 78 27 23, vv 8 70 184, p 65 2, hh 1100 1228 1618, hh 1253 1269 1133, h 1602 27 30, ek 275, h 1167 1.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
aranyszámla (126)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
fejleszt.gyümölcse (292)
harci mágia (334)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Kragoru tanításai (409)
éjsötét vortexpálca (425)
mágusviadal (426)
a mágus kísérői (427)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) OK
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) OK
manaszívás (515) OK
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) OK
tudati kincstár (518) OK
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) OK
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) OK
vakmerőség (526) OK
tudati erősítés (527) OK
regeneráció (528) OK
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) OK
gyűjtögető életmód (533) OK
tudati erősítés II (534) OK
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 40 TU. szükséges még: 110 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 211 TU szükséges.)
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) OK
halhatatlanság (540) OK
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 35 TU. szükséges még: 135 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN
788 fokhagyma (#403) 280 adamantit (#627) 900 vámpírfog (#1221)
4389 isteni könnycsepp (#260) 70 magányos zsizsik (#1441) 7 törpe őskő (#633)
2130 áldott kő (#642) 27 titanit kulcs (#1811) 179 éjkulcs (#1777)
700 anguaxin váladék (#1382) 9146 kaja (#2) 47 térdeplő tülök (#1440)
4 ryuku rúnakulcs (#1984) 83 moa kártya (#1349) 2350 borkonyó bibe (#312)
1215 purifikátor háj (#269) 2 tűzúr csizmája (#533) $162 fülemüle agyar ($267)
2060 quwarg tojás (#360) 200 teriád kobak (#1461) 360 ezüstdarab (#326)
300 remák szív (#264) 170 azúrharmat (#1161) 570 Thargodan esszencia (#328)
950 pirkit (#153) 2420 kővirág gyümölcs (#1956) 2943 sallank karom (#128)
420 tinta (#101) 430 kaktuszbogyó (#429) $1455 vízionár szem ($102)
34 kristály kulcs (#1818) 2611 spiritusz (#170) 30 halálfej szimbólum (#1417)
5 moa varázsdoboz (#1133) 21 behemót amulett (#1872) 150 árvalányhaj (#1909)
500 tűzbimbó (#623) 700 csontkulcs (#74) 575 viharhomok (#1919)
3 lidérckorona (#531) 1 aenouth ködkürt (#1554) 1 fejsze (#1240)
2 olló (#335) 176 kőszem (#304)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
177 arany (#50) 1 csillezsályalevél (#1253) 1 ezüstdarab (#326)
4 kaja (#2) 1 pirkit (#153) 3 tinta (#101)
1 varányszem (#30) 1 varázskő (#305) 40 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 álompor (#396) 12 borkonyó bibe (#312) 1 bot (#4)
1 ezüstshuriken (#327) 6 fekete gyöngy (#99) 33 gyenge méreg (#26)
2 gyöngymangó (#135) 1 huhogó bibe (#332) 6 sárkánypikkely (#292)
1 shinai gömb (#348) 21 smirglilevél (#29) 1 sötét tekercs (#535)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

113 114 115
83
84
85
86
(114,84) Dornodon rúnaköve, oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312)
(114,85) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), nekrofun (#173), Sheran oltár, 36. jellempróba

Üzenet küldése a karakternek