| Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje | ||
| Betáplálva: 2016. dec. 15. 12h:17' EZ A 1149. JÁTÉKHETED, 386. FORDULÓD 1150. játékheted kezdete: dec. 16. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 20 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4255 SZÁMLA : XXXX |
| * 1. KP: le 253 0 0 | leveszed/lerakod a 253. tárgyat |
| * 2. KP: kf 853 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 853. tárgyat |
| * 3. KP: mak 2 0 0 | makró 2 |
| vv 71 247 120 | elmormolod a 71. varázslatot a 247. varázslatot a 120. varázslatot |
| vv 224 227 26 | elmormolod a 224. varázslatot a 227. varázslatot a 26. varázslatot |
| vv 78 27 23 | elmormolod a 78. varázslatot a 27. varázslatot a 23. varázslatot |
| vv 8 70 184 | elmormolod a 8. varázslatot a 70. varázslatot a 184. varázslatot |
| p 65 2 0 | használod a 65. pszi képességet |
| hh 1100 1228 1618 | használod az 1100. tárgyat az 1228. tárgyat az 1618. tárgyat |
| hh 1253 1269 1133 | használod az 1253. tárgyat az 1269. tárgyat az 1133. tárgyat |
| h 1602 27 30 | használod az 1602. tárgyat |
| ek 275 0 0 | t. energia kisütése: 275 |
| h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
| * 4. KP: ek 531 0 0 | t. energia kisütése: 531 |
| * 5. KP: v 84 283 0 | elmormolod a 84. varázslatot |
Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy direkt kontaktus I. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+174 pszi pont.) Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. Semmi eredménye! (pszi-acéltorony védelmez.) Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 8 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja az aranyfecske jobb lábát. (8 támadással 281 életpontot sebezve.) Meglengetve a mithril kardot a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mithril karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az aranyfecske testét. (5 támadással 430 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Pengepajzzsal megkarcolod az aranyfecske testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Ellenfeled 54 pontot sebződik a mentális roncsolástól. Apró csípést ejt rajtad az aranyfecske csőrével. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Csőrével az aranyfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő vasérc felszínére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. Az aranyfecske megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 65 életpontot vesztettél. Az aranyfecske összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 98 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 803, sebződés: 81, gyógyulás: 30, összesen: -51 ÉP}
| * 6. KP: h 697 600 0 | használod a 697. tárgyat |
| * 7. KP: v 84 290 0 | elmormolod a 84. varázslatot |
Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mithril karddal néhányszor súrolod a manaelementál lebernyegét. (6 támadással 514 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+103 életerő). Pengepajzzsal néhányszor súrolod a manaelementál testét. (4 támadással 156 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (31 ép-t sebezve). Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Energia áramlik beléd (+5 vp). Mithril karddal kicsit megvagdalod a manaelementál hullámzó masszáját. (6 támadással 496 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+100 életerő). Pengepajzzsal néhányszor súrolod a manaelementál testét. (4 támadással 155 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). A mentális roncsolás 40 ép-t sebez. Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Csiklandozó az érintés (+5 vp). Mithril karddal kissé megkarcolgatod a manaelementál hullámzó masszáját. (6 támadással 508 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+72 életerő). Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a manaelementál testét. (4 támadással 157 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 51 sebzést okoz. Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Mágikus energia árad beléd (+6 vp). Ellenfeled elmenekül. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 2108, sebződés: 12, gyógyulás: 343, összesen: +331 ÉP}
| * 8. KP: ek 215 13 0 | t. energia kisütése: 215 13 |
| * 9. KP: vv 364 0 0 | elmormolod a 364. varázslatot |
| ef 15 | energia fejlesztése 15 |
| kpk 7 | kezd. parancs kivétele: 7 |
| v 82 164 | elmormolod a 82. varázslatot |
| h 1589 32 555 | használod az 1589. tárgyat |
| h 1589 1103 434 | használod az 1589. tárgyat |
| kno 18 1 | képesség-növelés 18 |
| vv 70 | elmormolod a 70. varázslatot |
| kno 18 1 | képesség-növelés 18 |
| vv 70 | elmormolod a 70. varázslatot |
| fkt 29 30 | felt. készítesz a 29. tárgyat (30 darabot) |
| fkt 4 1 | felt. készítesz a 4. tárgyat (1 darabot) |
| fkt 434 1 | felt. készítesz a 434. tárgyat (1 darabot) |
| m 3 4 3 | mozogsz délkeletre, délre, délkeletre |
Meglengetve a mithril kardot ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mithril karddal párszor kilyukasztod a ryuku gárdista jobb oldalát. (2 támadással 140 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Pengepajzzsal alaposan megvágod a ryuku gárdista testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Ellenfeled 43 pontot sebződik a mentális roncsolástól. A ryuku gárdista vágása nem talált el. A ryuku gárdista most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
966 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 215, sebződés: 0, gyógyulás: 36, összesen: +36 ÉP}
(Továbbmész...) [98,71] Egyre több a fa. Ritka erdőben vagy. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Ráismersz a lényre. Egy karmazsin huhogó. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. {védettsége: 18 szúró, 10 vágó, 14 ütő ellen.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mithril karddal kilukasztod a karmazsin huhogó óriási bibéjét. (1 támadással 82 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Pengepajzzsal alaposan megvágod a karmazsin huhogó levelét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Ellenfeled 32 pontot sebződik a mentális roncsolástól. A karmazsin huhogó csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Véres nyál csordul ki a karmazsin huhogó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 huhogó bibét. 432 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 154, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [99,72] Még mindig az erdőben vagy. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Ráismersz a lényre. Egy kardfogú fülemüle. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. {egyik sebzési módja: 2x 3d6+5.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
A lény speciális képességét alkalmazza, de sikeresen elkerülöd. Megmarkolva a mithril kardot a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mithril karddal kegyetlenül összevagdalod a kardfogú fülemüle borzalmas agyarát. (2 támadással 171 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Pengepajzzsal egy irtózatos ütéssel felvágod a kardfogú fülemüle jobb lábát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 47 sebzést okoz. A kardfogú fülemüle feléd szúr agyarával, de nem talál. A kardfogú fülemüle még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 fülemüle agyart. [fülemüle agyar ládikóba-> (100,80)-> 10 arany, -2 ÉP] 1 002 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 259, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
| m 5 | mozogsz délnyugatra |
Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: éhínség varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Nem talált! Vad csatakiáltással, felemelve a mithril kardot ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mithril karddal kegyetlenül összevagdalod a bávatag golombár szőrös kezét. (2 támadással 167 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Pengepajzzsal felnyitod a bávatag golombár ragyás testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (29 ép-t sebezve). A bávatag golombár lendületes ütése célt téveszt. Különös érzésed támad. Valami megváltozott. A levegő száraz, nagyon száraz... és meleg, nagyon meleg.... Nem mersz levegőt venni. Ajkaid kicserepesednek. Úgy érzed, rögtön megfulladsz. Eszedbe ötlik: talán ez Sheran büntetése... (33 életpontot vesztettél) A bávatag golombár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
1 847 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 233, sebződés: 33, gyógyulás: 17, összesen: -16 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a mithril kardot ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mithril karddal párszor kilyukasztod a khór darázs szőrös torát. (2 támadással 149 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Pengepajzzsal kilukasztod a khór darázs szőrös torát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 26 sebzést okoz. A khór darázs melléd csap a farkával! Véres nyál csordul ki a khór darázs száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 darázsszárnyat. [darázsszárny ládikóba-> (100,80)-> 4 arany, -2 ÉP] 771 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 205, sebződés: 2, gyógyulás: 32, összesen: +30 ÉP}
| be 1215 13 | bemész az 1215. épületbe |
| 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | |
| 68 | |
|
|
|
|
| 69 | |
|
|
|
|
| 70 | |
|
|
|
|
| 71 | |
|
|
|
|
| 72 | |
|
|
|
|
| 73 | |
|
|
|
|
| 74 | |
|
|
|
|
[111,86] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt.
(Vándorcirkusz:) Először egy maga elé mormogó atlétaruhás fickó halad el melletted, majd egy kölyökképű árnymanó kezében lufival.
- Közel a cirkusz - gondolod, és sietősebbre fogod lépteid, hogy hamarosan meg is pillanthasd a különös sátoregyüttest. A jegyszedő törpe azonnal kiszúr, és eléd siet. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze keletre látsz egy mély kutat. Délre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délnyugatra egy rúnakő van. Nyugatra egy Tharr oltár van. Elrakod a távcsövet.
| v 84 283 | elmormolod a 84. varázslatot |
Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Ellenfeledre lesújtasz egy direkt kontaktus I pszi támadással. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+180 pszi pont.) Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. Semmi eredménye! (pszi-acéltorony védett meg.) Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 8 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod az aranyfecske jobb szárnyát. (8 támadással 271 életpontot sebezve.) Marokra fogva a mithril kardot ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mithril karddal párszor kilyukasztod az aranyfecske farkát. (4 támadással 346 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Pengepajzzsal kicsit megvágod az aranyfecske aranyszárnyát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (20 ép-t sebezve). Az aranyfecske belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Csőrével az aranyfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő ezüsttollú nyíl felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. Az aranyfecske belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A lény huhog! 64 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 99 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 675, sebződés: 77, gyógyulás: 4, összesen: -73 ÉP}
| m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
Vad csatakiáltással, felemelve a mithril kardot ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mithril karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a ryuku gárdista fejét. (2 támadással 142 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Pengepajzzsal végigmetszed a ryuku gárdista páncélos testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A mentális roncsolás 32 ép-t sebez. A ryuku gárdista vágása nem talált el. A ryuku gárdista még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
966 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 206, sebződés: 0, gyógyulás: 36, összesen: +36 ÉP}
(Továbbmész...) [113,84] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy ork sámán közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. {támadása: 0.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy örvénykerítés mágia... Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy lángcsóva. 7 életpontot vesztettél. Megmarkolva a mithril kardot a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mithril karddal kilukasztod az ork sámán tömzsi testét. (1 támadással 84 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Pengepajzzsal kilukasztod az ork sámán testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Ellenfeled 55 pontot sebződik a mentális roncsolástól. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy lángcsóva varázslat. 6 életpontot vesztettél. Az ork sámán még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
583 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 179, sebződés: 13, gyógyulás: 26, összesen: +13 ÉP}
(Továbbmész...) [114,83] Még mindig füves síkságon vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy quwarg bolyt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy nekrofunt. Észreveszel egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Dornodon hívői építették. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy borkonyó cserjét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy barátság szent tüzét. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Ellenőrzöd, hogy a ruházatod tökéletesen zárt-e, majd mászni kezdesz fölfelé a boly oldalán. Kínszenvedés a mászás, a quwargok állandóan ellepnek, folyamatosan sepergeted őket az arcodról. Mikor végre felérsz, egy üreget pillantasz meg a boly tetején. Gyorsan lemászol. Lihegve körbenézel. Minden nyüzsög a quwargoktól. Visszataszító! Ráadásul az összegyűjtött csípések kezdenek fájdalmasak lenni (-9 életerő). Hirtelen ráébredsz, hogy miért van itt ekkora hely: egy óriási test mozdul el a fal mellől. Egy quwarg harcos! {max. életpontja: 141-150.}
Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mithril karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg harcos torát. (2 támadással 161 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Pengepajzzsal megcsapod a quwarg harcos torát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (44 ép-t sebezve). A quwarg harcos csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Véres nyál csordul ki a quwarg harcos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
1 473 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 239, sebződés: 0, gyógyulás: 35, összesen: +35 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy elektromos pajzs mágia... Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. Semmi hatás! Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Semmi hatás! Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg parafenomén bal középső lábát. (5 támadással 204 életpontot sebezve.) A quwarg parafenomén összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 703 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 204, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy elektromos pajzs mágiát. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 140 életpontot sebeztél. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. Semmi hatás! (pszi-acéltorony védelmez.) Egy ősvillám varázslatot dob rád a másik. 130 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy gömbvillám varázslatot. 125 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 8 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a zafír sárkány jobb vállát. (8 támadással 287 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Hasra vágod magad, úgyhogy csak a szőrödet borzolják a szikrák. (94 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a mithril kardot ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mithril karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a zafír sárkány pikkelyes testét. (6 támadással 536 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+108 életerő). Pengepajzzsal néhányszor megcsapod a zafír sárkány jobb első lábát. (4 támadással 157 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 51 életpontot sebeztél. Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (55 ép-t sebezve). A zafír sárkány fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 63 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A zafír sárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A zafír sárkány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 76 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) Mithril karddal megvagdalod a zafír sárkány farkát. (2 támadással 172 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Pengepajzzsal kicsit megvágod a zafír sárkány testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Távolról tűzkéz varázslatot lősz a másikra. 58 életpontot sebeztél. A mentális roncsolás 43 ép-t sebez. A zafír sárkány a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 90 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a zafír sárkány, épp csak megsuhint. (1 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A zafír sárkány néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 90 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.)
A zafír sárkány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 6 fekete gyöngy, egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> (99,81)-> 20 arany, -2 ÉP], egy ezüstshuriken és egy shinai gömb. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. 21 958 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1537, sebződés: 751, gyógyulás: 265, összesen: -486 ÉP}
| m 3 5 | mozogsz délkeletre, délnyugatra |
(Továbbmész...) [114,85] A sík vidéket bozótos váltja fel.
| ek 40 30 | t. energia kisütése: 40 30 |
| cir 63 | vándorcirkusz látogatása 63 |
| v 198 116 37 | elmormolod a 198. varázslatot |
| ek 503 | t. energia kisütése: 503 |
| v 181 72 61 | elmormolod a 181. varázslatot |
| 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | |
| 82 | |
|
|
|
|
|
|
| 83 | |
|
|
|
|
|
|
| 84 | |
|
|
|
|
|
|
| 85 | |
|
|
|
|
|
|
| 86 | |
|
|
|
|
|
|
| 87 | |
|
|
|
|
|
|
[72,61] Épületek tűnnek fel. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy orgyilkos. {egyik sebzési módja: 2x 2d4+10.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Vad csatakiáltással, felemelve a mithril kardot a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mithril karddal egy irtózatos ütéssel felvágod az orgyilkos testét. (1 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Pengepajzzsal egy irtózatos ütéssel felvágod az orgyilkos jobb karját. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 44 sebzést okoz. Az orgyilkos gyenge döfése nem tudott megsebezni. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Szereztél 1 orgyilkos tőrt. [orgyilkos tőr ládikóba-> (72,59)-> 8 arany, -2 ÉP] 461 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 168, sebződés: 2, gyógyulás: 26, összesen: +24 ÉP}
| vtn 295 | varázslat tanulás: a 295. varázslatot |
| m 6 8 | mozogsz nyugatra, északra |
(Továbbmész...) [114,84] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Dornodon rúnaköve. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Találsz egy borkonyó cserjét.
| szk 164 | keresed a 164. szörnyet |
| * 1. BP: le 853 0 0 | leveszed/lerakod a 853. tárgyat |
| * 2. BP: kf 253 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 253. tárgyat |
| * 3. BP: gy 15 0 0 | gyógyítás 15 pontért |
| * 4. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
| * 5. BP: ext 0 0 0 | visszadátumozás kérelem |
| KDOLE (501. SZÖRNYCSAPDA) A kdole egy szörnycsapda, amelyet speciálisan nagyméretű sivatagi férgek befogására találtak ki. Először is szúrj le a homokba egy tyrex csontot, és erősíts rá egy tatu dobot. (Azért van szükség csontra, mert bármilyen kisebb oszlopot kidöntene a sivatagi szél.) A szélfúvás ritmikus dobolást idéz elő a tatu dobon, és ha szerencséd van, felbukkan a homokféreg, vagy esetleg egy tüskés gigaféreg! Ezután jön a feladat nehezebbik része, egy mászókampót be kell akasztanod a féreg egyik hornyába, felkapaszkodni a féreg hátára, és betörni. Ha a procedúra előtt nem kened be magad négy adag sáfrányporral, a féreg ekkor könnyen agyontiporhat. Ha sikeresen betörsz egy férget, kiváló hátas lehet belőle. De vigyázz, mert sokat eszik! A kdole használata különlegesen magas csapdakészítés szakértelmet követel meg, és a sáfránypor akkor is elvész, ha kudarcot vallasz. Megjegyzés: a szörnycsapdáknál megszokott módon, a kdolét nem kell elkészíteni, elég, ha a felsorolt komponensek mindegyike a birtokodban van. A férget a FOG <szörny> 501 paranccsal ejtheted foglyul, a parancs végrehajtása 40 TVP-be kerül. |
| PSZI FEJLESZTÉS II. (295. PSZI KÉPESSÉG) Az utóbbi időben mentális képességeid annyira erősek lettek, hogy a szokványos elmetréningek szinte alig fejlesztenek rajta. Itt az ideje hát, hogy kidolgozd a saját elmegyakorlatodat, melynek segítségével a P 295 parancs hatására, 100 pszi pontért és 100 TVP-ért kövezetesen 20%-ot fejlődik a képességed. Sajnos ennek az új gyakorlatnak korlátja is van, bizonyos határ felett már ez sem növeli az elméd hatalmát. |
| Erő: | 71 (109) | Szint: | 45 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 160 cm |
| IQ: | 56 (100) | Támadás: | 82 (86) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 49 kg |
| Ügyesség: | 55 (87) | Védekezés: | 129 (138) | Menekülés: | 1 % | Életkor: | 164/166 év |
| Egészség: | 56 (83) | Életpont: | 1096/1180 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 5 |
| Szerencse: | 56 (89) | Varázspont: | 2237/2237 | Pénz: | 123 arany | Kép. pont: | 20 |
| Tudatpont: | 97/15 | Pszi pont: | 518/341 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 30 |
| HARCI ISMERETEK | |||||
| víziharc: | 6/98 | ökölvívás: | 3/78 | szúrófegyverek: | 32/74 |
| vágófegyverek: | 30/58 (+7%) | ütőfegyverek: | 37/0 | lőfegyverek: | 38/70 (+2%) |
| dobófegyverek: | 17/49 | ||||
| Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); tünde nyíl (#554) (20 -); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); |
| Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
| 114,84 mezőn táborozol |
| Kedvenc táborhely: 114,85 |
| Az idő kódexe: legutóbb 769. fordulóban. |
| Legfeljebb 57 TU-t válthatsz TVP-re. |
| JLKzott minoszkúpok: 64, 60, 59, 61, 62, 57, 58 |
| SZÁMLÁLÓK | ||
| Max életkor 1256 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP | Az alábbi olimpiai fáklyák jártak nálad: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8. |
| EGYÉB ISMERETEK | |||||
| 1. rejtőzködés: | 32/29 | 2. nyomkövetés: | 134/20 (+36%) | 3. lopás: | 9/39 |
| 4. mászás: | 16/19 (+6%) | 5. csapdakészítés: | 28/73 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 26/11 |
| 7. gyógyítás: | 31/45 | 8. titkosírás: | 11/63 | 9. felderítés: | 26/56 |
| 10. szörnyidomítás: | 15/61 | 11. teológia: | 80/96 (+36%) | 12. taumaturgia: | 91/26 (+16%) |
| 13. szerencsejáték: | 14/31 | 14. versengés: | 24/41 | 15. harcművészetek: | 14/15 |
| 16. zene: | 19/36 | 17. szörnyismeret: | 29/88 | 18. pszi: | 60/5 (+200%) |
| 19. zárnyitás: | 16/56 | 20. vadászat: | 20/6 | 21. vitalitás: | 1/59 |
| 22. bányászat: | 38/60 | 23. testépítés: | 10/98 | 24. úszás: | 11/46 |
| 25. főzés: | 17/32 (+11%) | 26. csapatmunka: | 5/96 | ||
| FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
| Felhasználatlan fejlesztési pont: 4 | |||
| 1. sebzés bónusz: 1 | 5. varázslat sebzés: 1 | 9. gyors fejlődés: 1 | 10. vp regeneráció: 5 |
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 35 lehet) |
| deus ex machinád 2 mezőre repítsen |
| totem 60% életpont alatt (sámán gyógykenőcs (#1139)) |
| kutatsz max. 80 TVP-ért |
| ásol max. 40 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat |
| készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 100 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 15 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 5 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 100 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 10 darabot ), vadászkést (#1264) (max. 1 darabot, csak egyszer), kaktusztüskét (#114) (max. 15 darabot ), acéltűt (#334) (max. 15 darabot ), bányászcsákányt (#434) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
| elfogod jégtrollt (#164) fedett veremmel (#219) |
| mászol max. 150 TVP-ért |
| cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
| maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
| Feltételes támadás (aktív: 17, max: 50) |
| trikornis (#104), szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), ősi szellem (#422), bunthar (#396), quwargok (#9093), jégtroll (#164), hattyúkirály (#776), Rém (#315), varkaudar katona (#691), pattanóböde (#145), manaelementál (#290), sötét ölész (#314), aranyfecske (#283), bávatag golombár (#165), szintszívó lények (#9097), massza (#217) |
| Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
| semlegesek (#989) |
| VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
| Varázslói varázslataid | ||
| tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
| izomernyesztés (#33, 6 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
| örvénykerítés (#42, 10 VP) | gigaököl (#49, 16 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
| elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
| fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
| varázsital főzése (#100, 30 VP) | savhurrikán (#107, 40 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
| felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
| varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
| Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
| háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
| villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) |
| időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
| oldás (#372, 15 VP) | Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) | gázpajzs (#467, 20 VP) |
| savmágia (#477, 36 VP, 5 TVP) | fekete mágia (#479, 36 VP, 5 TVP) | |
| Papi varázslataid | ||
| vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | tolvajszem (#2, 8 VP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
| alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
| életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
| kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
| hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
| méregfelhő (#37, 12 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) | vérbeli borzongás (#46, 10 VP) |
| szárazság (#48, 6 VP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
| puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
| oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) |
| szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyroppantás (#91, 16 VP) |
| rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | energiapajzs (#103, 20 VP) |
| pusztító végzet (#106, 30 VP) | szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) | sötét rítus (#131, 30 VP) |
| mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
| infralátás (#171, 8 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
| méregfelhő II (#193, 20 VP) | ||
| Pszi képességeid | ||
| pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
| felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
| szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
| molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
| tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
| tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
| agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
| szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
| nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
| az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
| ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
| az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
| fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | spirituális ext. (#249, 0 PP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
| pszi fejlesztés II (#295, 100 PP, 100 TVP) | ||
| JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
| vámpirizáció (#1) (661,15) | áldomás (#6) (851,20) | feltámadás (#168) | szürkeáll. aktiv (#71) |
| elme dominanciája (#247) | nagyobb agypajzs (#120) | villámmágia (#227) | tulajdonságpajzs (#26) |
| láth. észlelése (#78) | jellemrejtés (#23) | varázsszem (#184) | hadiszerencse II (#24) |
| erőpajzs III (#127) | tolvajvér (#364) | ||
| TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
| Feltételes varázslat-használat | ||||||
| 21. és magasabb szintűek ellen | ||||||
| Támadó varázslatok (aktív: 9, max: 20) | ||||||
| lángcsóva (#31), gigaököl (#49), mágiatörés (#35), izomernyesztés (#33), puha ütés (#60), tűzgolyó (#155), pusztító végzet (#106), villámcsapás (#50), méregfelhő II (#193) | ||||||
| Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 20) | ||||||
| hhaar burka II (#162), elektromos pajzs (#51), örvénykerítés (#42), gázpajzs (#467), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
| Feltételes támadó varázslatok (aktív: 13, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
| puha ütés (#60) | >> | q. rohamosztagos (#242) | villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | |
| villámcsapás (#50) | >> | nómenklatúra (#158) | lángcsóva (#31) | >> | pszi elementál (#221) | |
| izomernyesztés (#33) | >> | ongóliant hadúr (#178) | villámcsapás (#50) | >> | varkaudar katona (#691) | |
| villámcsapás (#50) | >> | vark. kardtáncos (#693) | pusztító végzet (#106) | >> | varkaudar böllér (#692) | |
| tűzgolyó (#155) | >> | zafír sárkány (#329) | tűzgolyó (#155) | >> | varkaudar che-pap (#704) | |
| az agy kifacsarása (#197) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | |
| Feltételes védekező varázslatok (aktív: 13, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
| pszi-acéltorony (#98) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | ||||
| ELFOGOTT SZÖRNYEID |
| hegyi szamár (#7168) (málhás: +33 kg teher) státusz: OK |
| mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +3 védettség;) státusz: OK |
| gyilkos szilmill (#7456) (+1 sebzés közelharcban) státusz: OK |
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) Raia szent lovagjai, micsoda gusztustalan népség! Koncolj fel legalább hármat ezekből a jámbor birkákból! (számláló: 0) |
| 2.) Ölj le három jól kifejlett példányt a következő lényből: jégtroll! (számláló: 0) |
| 3.) Lássuk, mennyire vagy törtető. Imádkozz a csatorna keleti partján! |
| HŐSTETTEID |
| Olimpiai helyezéseid: első hely a 2. kategóriában a XLV. olimpián. |
| A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 43, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 6, a pontszámod: 8 517. |
| MAKRÓID (jelenleg 2 lehet) |
| 1. makró parancsai: kf 373, tf 3 10, tf 3 11, tf 3 12, tf 3 13, tf 3 14, tf 4 10, tf 4 11, tf 4 12. |
| 2. makró parancsai: vv 71 247 120, vv 224 227 26, vv 78 27 23, vv 8 70 184, p 65 2, hh 1100 1228 1618, hh 1253 1269 1133, h 1602 27 30, ek 275, h 1167 1. |
| KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
| gyógyító totem (116) |
| aranyszámla (126) |
| keményebb bicepsz (149) |
| kaszt.kiteljesedés (166) |
| a mágia rúnája (179) |
| kasztrop.kitágulás (197) |
| a hatalom rúnája (215) |
| önismeret (236) |
| a butaság ára (273) |
| mágiafókusz (275) |
| fejleszt.gyümölcse (292) |
| harci mágia (334) |
| a mágia szeretete (393) |
| időfolyamok (394) |
| Kragoru tanításai (409) |
| éjsötét vortexpálca (425) |
| mágusviadal (426) |
| a mágus kísérői (427) |
| Tudati képességfa: |
| tudati portya (501) OK |
| auraerősítés (502) OK |
| kedvenc táborhely (503) OK |
| elmetágítás (504) OK |
| tudatforrás (505) OK |
| tudati gyorsítás (506) OK |
| kőbőr (507) OK |
| varázslómester (508) OK |
| közös ima (509) OK |
| tudati retesz (510) OK |
| tudatkinézis II (511) OK |
| mentális felfrissülés (512) OK |
| tudati gyorsítás II (513) OK |
| tudati kitérés I (514) OK |
| manaszívás (515) OK |
| a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
| tudati kontaktus I (517) OK |
| tudati kincstár (518) OK |
| tudati ismétlés (519) OK |
| tudati gyorsítás III (520) OK |
| tudati kitérés II (521) OK |
| taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
| hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
| pszi regeneráció II (524) OK |
| vakmerőség (526) OK |
| tudati erősítés (527) OK |
| regeneráció (528) OK |
| manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
| isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
| mentális roncsolás (531) OK |
| gyűjtögető életmód (533) OK |
| tudati erősítés II (534) OK |
| pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 40 TU. szükséges még: 110 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 211 TU szükséges.) |
| varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
| a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
| tudati kontaktus II (538) OK |
| halhatatlanság (540) OK |
| a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 35 TU. szükséges még: 135 TU. |
| mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
| gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
| elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
| nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
| kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
| varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
| isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
| elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
| tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
| bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
| varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
| isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
| tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
| kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
| TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN | 788 | fokhagyma (#403) | 280 | adamantit (#627) | 900 | vámpírfog (#1221) | 4389 | isteni könnycsepp (#260) | 70 | magányos zsizsik (#1441) | 7 | törpe őskő (#633) | 2130 | áldott kő (#642) | 27 | titanit kulcs (#1811) | 179 | éjkulcs (#1777) | 700 | anguaxin váladék (#1382) | 9146 | kaja (#2) | 47 | térdeplő tülök (#1440) | 4 | ryuku rúnakulcs (#1984) | 83 | moa kártya (#1349) | 2350 | borkonyó bibe (#312) | 1215 | purifikátor háj (#269) | 2 | tűzúr csizmája (#533) | $162 | fülemüle agyar ($267) | 2060 | quwarg tojás (#360) | 200 | teriád kobak (#1461) | 360 | ezüstdarab (#326) | 300 | remák szív (#264) | 170 | azúrharmat (#1161) | 570 | Thargodan esszencia (#328) | 950 | pirkit (#153) | 2420 | kővirág gyümölcs (#1956) | 2943 | sallank karom (#128) | 420 | tinta (#101) | 430 | kaktuszbogyó (#429) | $1455 | vízionár szem ($102) | 34 | kristály kulcs (#1818) | 2611 | spiritusz (#170) | 30 | halálfej szimbólum (#1417) | 5 | moa varázsdoboz (#1133) | 21 | behemót amulett (#1872) | 150 | árvalányhaj (#1909) | 500 | tűzbimbó (#623) | 700 | csontkulcs (#74) | 575 | viharhomok (#1919) | 3 | lidérckorona (#531) | 1 | aenouth ködkürt (#1554) | 1 | fejsze (#1240) | 2 | olló (#335) | 176 | kőszem (#304) |
| A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
| 177 | arany (#50) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | ezüstdarab (#326) | |||
| 4 | kaja (#2) | 1 | pirkit (#153) | 3 | tinta (#101) | |||
| 1 | varányszem (#30) | 1 | varázskő (#305) | 40 | víz (#27) | |||
| EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
| 2 | álompor (#396) | 12 | borkonyó bibe (#312) | 1 | bot (#4) | |||
| 1 | ezüstshuriken (#327) | 6 | fekete gyöngy (#99) | 33 | gyenge méreg (#26) | |||
| 2 | gyöngymangó (#135) | 1 | huhogó bibe (#332) | 6 | sárkánypikkely (#292) | |||
| 1 | shinai gömb (#348) | 21 | smirglilevél (#29) | 1 | sötét tekercs (#535) | |||
| 113 | 114 | 115 | |
| 83 | |
|
|
| 84 | |
|
|
| 85 | |
|
|
| 86 | |
|
|