Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. dec. 1. 9h:12' EZ A 388. JÁTÉKHETED, 386. FORDULÓD 389. játékheted kezdete: dec. 5. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! EXT - Már megkaptad az extra fordulót! E-mail! |
KALANDOZÓ: #1671 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 12. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 24. varázslatot a 23. varázslatot a 78. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 137. varázslatot a 88. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 75. varázslatot |
* 5. KP: | kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat a 820. tárggyal |
* 6. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 364. varázslatot a 19. varázslatot |
* 7. KP: | használod az 1546. tárgyat |
* 8. KP: | elmormolod a 210. varázslatot a 209. varázslatot a 220. varázslatot |
* 9. KP: | elmormolod a 165. varázslatot |
ef 8 | energia fejlesztése 8 |
vv 161 147 | elmormolod a 161. varázslatot a 147. varázslatot |
vps 500 | VP spórolása: 500 |
ba 200 | nem támadod a 200. szörnyet |
tno 3 1 | növeled a 3. tulajdonságodat |
m 1 1 8 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északra |
(Továbbmész...) [330,121] Sötét pusztaság vesz körül. A látóhatáron semmilyen égitestet nem látsz, a nappalok és éjszakák nélküli horizont vörösen izzik. Vérfagyasztó sikoly jut el hozzád a távolból. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy káoszbajnok közeledik. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeledre káosz szava varázslatot lősz. 216 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a káoszbajnok tetovált testét. (5 támadással 47 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a káoszbajnok bal lábát. (6 támadással 342 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+69 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 86 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal megérinted a káoszbajnok testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő III varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 132 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Pestisaurád 5 sebzést okoz. Pengéjét vadul forgatva, a káoszbajnok újra meg újra lecsap. (4 támadástól 52 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+11 ÉP). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7739 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 859, sebződés: 52, gyógyulás: 100, összesen: +48 ÉP}
(Továbbmész...) [330,120] Felkapaszkodsz a hegyek közé. A sziklák tiltón, fenyegetőn emelkednek fel előtted. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy kronokukac nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kronokukac testét. (5 támadással 123 életpontot sebezve.) A mantikór is bekapcsolódik a harcba. (7 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a kronokukac gumiszerű testét. (2 támadással 156 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). A mantikór roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (5 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 88 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal megdöföd a kronokukac gumiszerű testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A mantikór megcsócsálja ellenfeledet. (18 életpontot sebezve.) A pestisaura 13 ép-t sebez. A kronokukac farkával a kezedre csap. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). Kronoérintette aurádat (-3 TVP). A kronokukac melléd csap a farkával! A kronokukac még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 2199 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 454, sebződés: 6, gyógyulás: 48, összesen: +42 ÉP}
m 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Távolról káosz szava varázslatot lősz a másikra. 259 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy savhurrikán varázslatot. 51 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az ében hadúr bal lábát. (5 támadással 115 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (20 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd az ében hadúr páncélozott testét. (5 támadással 372 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+75 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 82 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal megérinted az ében hadúr páncélozott testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Pestisaurád 15 sebzést okoz. Ügyesen félrehajolsz a szörny csapása elől. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8474 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 885, sebződés: 71, gyógyulás: 97, összesen: +26 ÉP}
(Továbbmész...) [328,118] Vánszorogsz az évezredek óta kiégett ősi pusztaságban. Találsz egy gyilkos csalánt. A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy életsziklát. Délnyugatra nézve látsz egy sárkánybarlangot. Északra egy ősvortex van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Egy Raia angyala nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Itt csata lesz.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+4 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Távolról káosz szava varázslatot lősz a másikra. 295 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy energiaspirál varázslattal köszönt csatapartnered. 125 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Raia angyala testét. (5 támadással 131 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a Raia angyala fehér testét. (6 támadással 457 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+92 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 81 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal megérinted a Raia angyala jobb lábát. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Pestisaurád működik (14 ép-t sebezve). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy puha ütés varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. A szörny fegyverével mély sebet ejt a jobb lábadon. (1 támadástól 62 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+13 ÉP). Aurád tisztul. (+0 jóság.) Előrehajolva csap a Raia angyala, de Te könnyedén hárítasz, csak egy apró karcolást kapsz. (1 támadástól 58 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+12 ÉP). Purifikálódsz. (+0 jóság.) A Raia angyala még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 angyalok gyűrűjét. 12907 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1027, sebződés: 245, gyógyulás: 140, összesen: -105 ÉP}
kt 582 3 | elkészíted az 582. tárgyat (3 darabot) |
m 1 1 7 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északnyugatra |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy lidércidézés védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Megjelenik egy lidérc! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy armageddon varázslatot. A lény immúnis erre a varázslatra! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Távolról nekromanta csókja varázslatot lő rád a másik. 94 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a vámpírféreg véres fejét. (5 támadással 120 életpontot sebezve.) A mantikór megcsócsálja ellenfeledet. (14 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a vámpírféreg fejét. (6 támadással 475 életpontot sebezve.) A mantikór segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (15 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 77 életpontot sebeztél. Cápafoggal jól megszurkálod a vámpírféreg testét. (4 támadással 182 életpontot sebezve.) A mantikór segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (1 életpontot sebezve.) A lidérced támad! (3 támadással 34 sebzést okozott.) Ellenfeled 13 pontot sebződik a pestisaurától. Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 49 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+10 ÉP). Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 42 életpontot vesztettél. A vámpírféreg harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 59 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+12 ÉP). A tulajdonságpajzs védelmez. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 111 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled regenerálódik! Vámpírölővel többször eltalálod a vámpírféreg testét. (3 támadással 221 életpontot sebezve.) A mantikór megcsócsálja ellenfeledet. (11 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 83 életpontot sebeztél. Cápafoggal kicsit megsebzed a vámpírféreg testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) A mantikór megcsócsálja ellenfeledet. (2 életpontot sebezve.) Ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. A lidérced támad! (3 támadással 32 sebzést okozott.) Pestisaurád működik (11 ép-t sebezve). A vámpírféreg megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 51 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+11 ÉP). Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 40 életpontot vesztettél. A vámpírféreg harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 68 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+14 ÉP). A tulajdonságpajzs védelmez. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy nekromanta csókja varázslatot. 105 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult.
A vámpírféreg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 vámpírfogat. 15521 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1331, sebződés: 619, gyógyulás: 55, összesen: -564 ÉP}
(Továbbmész...) [330,116] A vidék innentől kietlen, fekete pusztaság, amelyet itt-ott pettyeznek üszkösödő csontok és megfeketedett sziklák. Megremeg a föld, ahogy a távolban egy vulkán tüzet kezd okádni - ez itt mindennapos dolog. A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Messze északkeletre látsz egy bíborcserjét. Jól kivehetőek a távolban. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Egy mópat gigász nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeledre káosz szava varázslatot lősz. 407 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a mópat gigász gigászi lábát. (5 támadással 131 életpontot sebezve.) A mantikór roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (5 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a mópat gigász testét. (6 támadással 449 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+90 életerő). A mantikór is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (14 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 83 életpontot sebeztél. 83 életpontot gyógyultál. Cápafoggal megbököd a mópat gigász testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A mantikór segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (23 életpontot sebezve.) Pestisaurád működik (12 ép-t sebezve). A mópat gigász megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13146 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1169, sebződés: 0, gyógyulás: 195, összesen: +195 ÉP}
(Továbbmész...) [329,115] Változik a terep, a fekete Thargodan-hegyek között vagy. Ocsmány, lüktető organizmusra bukkansz. Amikor közelebb hajolsz, cuppogva tapogatódzni kezd. Jobbnak látod messze elkerülni. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Hmm, csak egy ében halálhajcsár. Ettől nincs semmi félnivalód. Itt csata lesz.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. A szilánk működik (+4 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ében halálhajcsár fejét. (5 támadással 123 életpontot sebezve.) A mantikór megcsócsálja ellenfeledet. (1 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod az ében halálhajcsár ébenfekete testét. (6 támadással 461 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+93 életerő). A mantikór megcsócsálja ellenfeledet. (16 életpontot sebezve.) Cápafoggal meghorzsolod az ében halálhajcsár bal karját. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A mantikór nagyot harap ellenfeledbe. (14 életpontot sebezve.) A pestisaura 11 ép-t sebez. Az ében halálhajcsár öklével feléd sújt, de te félrehajolsz. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6709 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 672, sebződés: 0, gyógyulás: 111, összesen: +111 ÉP}
m 7 | mozogsz északnyugatra |
hh 367 367 367 | használod a 367. tárgyat a 367. tárgyat a 367. tárgyat |
hh 367 367 367 | használod a 367. tárgyat a 367. tárgyat a 367. tárgyat |
vpf 500 | VP elővétele: 500 |
v 198 372 106 | elmormolod a 198. varázslatot |
[372,106] Tovább kapaszkodsz a hegyormok között. A messzeségben füstoszlopot látsz. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Sheran híveié. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Rhiannon formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Oldalt pillantva, meglátsz egy nekrofunt. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (ramit kő) találsz. Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északnyugatra egy Chara-din monolitját. Még jó, hogy ilyen remek a látásod.
im 0 5 | imádkozol |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy káosz szava varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 271 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled háló varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a taalru herceg tigristestét. (5 támadással 125 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a taalru herceg testét. (5 támadással 397 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+80 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 86 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal épp hogy megszúrod a taalru herceg jobb karját. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő III varázslat. 117 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Pestisaurád 13 sebzést okoz. A taalru herceg mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). A taalru herceg mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). A taalru herceg fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). A taalru herceg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 8 vas dobónyíl, 2 arany karperec [arany karperec ládikóba-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és 2 arany. 9465 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1054, sebződés: 44, gyógyulás: 113, összesen: +69 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mélyen koncentrálva, megidézel egy káosz szava varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 275 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy háló varázslatot. Semmi eredménye! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a taalru herceg póklábát. (5 támadással 135 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a taalru herceg jobb karját. (5 támadással 373 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+75 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 78 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal épp hogy megszúrod a taalru herceg egyik lábát. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő III varázslatot. Semmi hatás! Pestisaurád 18 sebzést okoz. A taalru herceg Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). A taalru herceg leken néhány pofont. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). A taalru herceg belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). A taalru herceg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy arany papi karkötő [arany papi karkötő ládikóba-> 80 arany, -2 ÉP], egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> 12 arany, -2 ÉP], egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> 14 arany, -2 ÉP], egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> 14 arany, -2 ÉP] és 2 vasérc [vasérc ládikóba-> 4 arany, -2 ÉP]. 9465 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 931, sebződés: 45, gyógyulás: 107, összesen: +62 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ében halálhajcsár testét. (5 támadással 129 életpontot sebezve.) A mantikór megcsócsálja ellenfeledet. (15 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod az ében halálhajcsár jobb vállát. (5 támadással 402 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+81 életerő). A mantikór támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (18 életpontot sebezve.) Cápafoggal megbököd az ében halálhajcsár jobb lábát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A mantikór támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (29 életpontot sebezve.) A pestisaura 8 ép-t sebez. Az ében halálhajcsár ügyes kí-fókuszálással több sikeres támadást is bevisz. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+5 ÉP). Az ében halálhajcsár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6709 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 642, sebződés: 21, gyógyulás: 103, összesen: +82 ÉP}
v 1 666 22 | elmormolod az 1. varázslatot |
v 6 666 35 | elmormolod a 6. varázslatot |
gy 40 | gyógyítás 40 pontért |
ek 116 80 313 | t. energia kisütése: 116 80 313 |
tk 7 1671 | többszemélyes kaland 7 1671 |
* 1. BP: | elmormolod a 75. varázslatot |
* 2. BP: | építed az 534. tárgyat 53 pontért |
* 3. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
* 4. BP: | használod a 449. tárgyat |
* 5. BP: | elmormolod a 202. varázslatot |
* 6. BP: | használod az 522. tárgyat a 147. tárgyat a 449. tárgyat |
* 7. BP: | elmormolod az 54. varázslatot |
RAIA ANGYALA (333. LÉNY) Raia angyalai, az isteni síkról származó avatárok folyamatosan háborúznak a Thargodanokkal, próbálják a sötétség eme förtelmes manifesztációit visszaszorítani. Így könnyen előfordulhat, hogy összeakadsz Raia egy avatárjával a Sötét Földön, esetleg még annak is szemtanúja lehetsz, ahogy a gyönyörűséges és nagyhatalmú teremtmény vibráló energiapengéjével sistergő rongykupaccá változtatja a démonokat. |
ÉLETSZIKLA (621. TEREPTÁRGY) A pusztaságban egy magányos szikla mered az ég felé, mintha kétségbeesetten próbálná a megkínzott föld fájdalmát világgá kiáltani. Az életsziklák a természet, Földanya évezredekkel ezelőtt elvesztett csatájának utolsó nyomai, amelyekkel az energiával teli élet utolsó nyomai is eltűntek a Sötét Földtől. Nehéz elképzelni, hogy ez a létsík is az irtózatosan távoli múltban egy, a Ghallához hasonlóan virágzó és élettel teli világ volt, amíg a Thargodanok inváziója meg nem semmisített mindent. Mindenesetre mindez intő példa, soha nem szabad a Thargodanokat Ghallára beengedni. Bármilyen hihetetlen, az életsziklából érzel még némi pulzálást - Sheran papjai, akik legközelebb állnak Földanyához, és Fairlight papjai, akik a legszikrányibb mágikus energiával is tudnak mit kezdeni, képesek lehetnek kapcsolatot teremteni Földanyával az életsziklánál. Ehhez egy parányi életet, valamilyen növényt kell az életsziklánál elültetni az AL <növény> <mennyiség> paranccsal, 5 TVP árán. Ugyan nagyon kicsi az esély, de lehetséges, hogy sikerül kapcsolatot teremteni. [A siker esélye nem függ az áldozott növények számától, de a jutalom mértéke igen. Egy körben több sikeres ÁLdozatod is lehet, de ezután további sikerekre már kisebb esély lesz.] |
GEJZÍR (576. TEREPTÁRGY) Több méteres magasságba tör fel a föld alól a forró víz, szemet gyönyörködtető látvány! Azonban óvatos legyél, a gejzírek közelében mindig lapít valamilyen ocsmány szörnyeteg, amely a bámészkodókban látja a következő vacsoráját. A gejzíreket előszeretettel látogatják a törpék, hiszen a mélyről feltörő forró víz sokszor értékes kőzeteket hoz magával. |
ARKOG KŐ (632. TÁRGY) A Sötét Földön a bányászat során gyakran fellelhető kőzet az arkog. Porózus, fekete anyag, amely elégetve enyhén mérgező gázt eredményez. Igazándiból semmire sem jó, ha egy törpe ilyenre bukkan adamantit vagy mithril helyett, eléggé bosszús szokott lenni. |
MIHLANIL (539. TÁRGY) A mihlanil egy hihetetlenül kemény és ellenálló fémötvözet, amely nagyon magas hőmérsékleten, egy képzett bányász által formázható. Nagyobb tárgyakat (páncél, kard) ugyan még nem tudtak belőle csinálni, de kisebbeket (sisak, nyíl) már szép számmal. A törpe bányászmesterek szerint ennek az anyagnak amellett, hogy eddig még csak a Sötét Földön találtak belőle, van még egy furcsasága. A mihlanil rögökben valamilyenfajta mágikus entitás lakozik, amely kapcsolatba lép a mihlanil kibányászójával. Ha ezután ettől a személytől a mihlanil vagy a belőle készült tárgy átkerül máshoz, a mihlanilt ez a szellem elhagyja, és a tárgy hamarosan elporlad. Tehát a mihlanilt vagy a belőle készült tárgyat semmi értelme sincs másnak átadni (de ha akarod, eldobhatod, de el nem rejtheted). |
Erő: | 47 (72) | Szint: | 34 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 103 cm |
IQ: | 46 (58) | Támadás: | 57 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 33 kg |
Ügyesség: | 47 (57) | Védekezés: | 107 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 32/36 év |
Egészség: | 46 (58) | Életpont: | 758/912 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 58 (76) | Varázspont: | 1308/579 | Pénz: | 8063 arany | Kép. pont: | 18 |
Tudatpont: | 21/0 | Pszi pont: | 162/213 | Halhatatlanság: | 7 % | EFejl: | 8 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 10/4 | ökölvívás: | 1/63 | szúrófegyverek: | 37/90 (+9%) |
vágófegyverek: | 4/48 | ütőfegyverek: | 23/17 | dobófegyverek: | 33/33 (+6%) |
Feltételes fegyverváltás: vámpírölő (#951) (120%) << Mjölborg kalapácsa (#523) (180%) << vámpírölő (#951) (120%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); vas dobónyíl (#189) (15 -997.); tolmokov-koktél (#351) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
A negatív esszencia épp vámpírölő fegyverre kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 33/27 (+32%) | 2. nyomkövetés: | 67/90 (+5%) | 3. lopás: | 52/57 (+36%) |
4. mászás: | 8/94 | 5. csapdakészítés: | 24/62 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 64/13 (+6%) |
7. gyógyítás: | 90/86 | 8. titkosírás: | 6/0 | 9. felderítés: | 29/8 |
10. szörnyidomítás: | 23/44 | 11. teológia: | 99/4 (+51%) | 12. taumaturgia: | 59/41 (-989%) |
13. szerencsejáték: | 6/82 | 14. versengés: | 25/85 | 15. zene: | 3/36 |
16. szörnyismeret: | 31/22 | 17. pszi: | 20/91 (+3%) | 18. zárnyitás: | 23/96 |
19. vadászat: | 13/70 | 20. vitalitás: | 3/60 | 21. bányászat: | 27/43 (+74%) |
22. úszás: | 10/3 | 23. főzés: | 11/5 | 24. csapatmunka: | 1/49 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
lopsz a gnómoktól (6) sáfrányport (#211) (2x), az árnymanóktól (4) sáfrányport (#211) (6x), az emberektől (1) aranyat (#50) (3x), az elfektől (2) aranyat (#50) (5x), a törpéktől (3) aranyat (#50) (6x), az alakváltóktól (7) bármit (9x), a kobuderáktól (8) bármit (9x), a mutánsoktól (9) bármit (8x) |
gyógyítasz 50% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 135 TVP-ért |
készítesz lótuszvirágot (#447) (max. 20 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 16) |
ősi szellem (#422), csontváz lord (#177) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), szubreális vámpír (#223) (csak egyszer), élőholt ősmágus (#179) (csak egyszer), Tb.gátló Vlagyimir (#6666) (csak egyszer), triklem drakolder (#275) (csak egyszer), óriás csontváz (#176) (csak egyszer), lélekorzó (#390) (csak egyszer), zombi mágus (#389) (csak egyszer), bolyongó lidérc (#388) (csak egyszer), sötét ölész (#314) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 16) |
bűbájlidérc (#761), magnetikus praglonc (#200) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) |
böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | sorvasztás (#102, 20 VP) | szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | infralátás (#171, 8 VP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
a halál csókja (#187, 10 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | káoszcsapás (#200, 8 VP) | rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP) |
álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) | mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
káosz szava (#207, 25 VP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) | lidércidézés (#219, 30 VP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | Chara-din lesújt (#223, 18 VP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
nekromanta csókja (#230, 22 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +4 vp 9 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 10 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
halálkapu (#126) | Pörhemór köre (#205) (100,44,3) | vámpirizáció (#1) | állatvédelem (#192) |
szürkeáll. aktiv (#71) | erőpajzs I (#12) | hadiszerencse II (#24) | jellemrejtés (#23) |
láth. észlelése (#78) | tulajdonságpajzs (#26) | szemmelverés (#137) | csupasz izom (#28) |
pestisaura (#210) | hatalomvarázs (#220) | esszenciavédelem (#165) | varázsenergia (#161) |
mágikus ütés (#147) | áldomás (#6) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 10) | ||||||
méregfelhő (#37), káoszcsapás (#200), Chara-din lesújt (#223), szárazság (#48), sorvasztás (#102), káosz szava (#207), élőholt pozdorja (#134), nekromanta csókja (#230) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 10, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
háló (#186) | >> | molgan (#284) | armageddon (#218) | >> | férfiak (#998) | |
armageddon (#218) | >> | nők (#999) | armageddon (#218) | >> | 35. szintű lényekre | |
nekromanta csókja (#230) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 10, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
lidércidézés (#219) | >> | 35. szintű lényekre | lidércidézés (#219) | >> | nők (#999) | |
lidércidézés (#219) | >> | férfiak (#998) | fürgülés (#92) | >> | Forradásos (#674) | |
hhaar burka II (#162) | >> | 25. szintű lényekre |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +45 kg teher) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK |
mantikór (#769) (őrzi a holmidat: +26 lopás ellen) státusz: OK |
élőholt sullár (#216) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Mesés anyag a mihlanil. Hozz nekem belőle 4 darabot, és áldozd fel oltáromnál! |
2.) Hatalmas kihívás elé állítalak: látogass el a Sötét Földre és győzd le a Sötétség egy Hercegét! |
3.) Tomboljon a káosz, használj armageddon varázslatot 15 alkalommal! (számláló: 9) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | fekete gyöngy (#99) | 9 | kaja (#2) | 1 | lótuszvirág (#447) | |||
1 | nyílvessző (#108) | 1 | purifikátor háj (#269) | 1 | szvó-ektoplazma (#151) | |||
1 | Thargodan esszencia (#328) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1524 | arany (#50) | 1 | angyalok gyűrűje (#529) | 1 | arkog kő (#632) | |||
4 | csalánvirág (#582) | 1 | ilkin érc (#232) | 5 | isteni könnycsepp (#260) | |||
1 | kék orchidea (#68) | 1 | mihlanil (#539) | 1 | polip szívóka (#391) | |||
2 | vámpírfog (#1221) | 7 | vas dobónyíl (#189) |