385. forduló, 387. forduló, Vadállat Rabban összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. jan. 30. 10h:11'
EZ A 580. JÁTÉKHETED, 386. FORDULÓD
581. játékheted kezdete: febr. 2.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Üzeneted jött!
E-mail!
KALANDOZÓ: #1583
SZÁMLA : XXXX

VADÁLLAT RABBAN KALANDJAI


6 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [161,63] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 mágusköpenyt (250 arany). Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 15 galachmitot (1000 arany). Mivel nem volt nálad elég készpénz, a maradék összeget a bankszámládról utalod át az Aukciós Háznak.
Varázserőd regenerálódik. (+362 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+64 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-20 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A lottó 644. hetének nyerőszámai: 12, 7, 14. 1 db 0 találatos szelvényed volt.

* 1. KP: elmormolod a 19. varázslatot a 24. varázslatot a 12. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [+1% teo] [2 pontot használtál fel, van még 591.]
Szupersebesen mormolsz. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse forduló végéig.) [-9 varázspont.] [+2% teo] [2 pontot használtál fel, van még 589.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-9 varázspont.] [+1% teo] [2 pontot használtál fel, van még 587.]

* 2. KP: elmormolod a 86. varázslatot a 227. varázslatot a 26. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 587.]
Gyorsvarázsolsz! [-36 varázspont.] [+4% tau] [2 pontot használtál fel, van még 585.]
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [+2% teo] [2 pontot használtál fel, van még 583.]

* 3. KP: t. energia kisütése: 275
24 varázspont felhasználásával előállítasz 2 TU-t. Aktiválod a mágiafókuszt: varázslataid maximális hatásfoka kör végéig 172% lesz (-24 vp). [0 pontot használtál fel, van még 583.]

im 0 5 imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 583.]
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+45 életerő). [-9 varázspont.] [+1% teo] [5 pontot használtál fel, van még 578.]

fkt 414 20 1 felt. készítesz a 414. tárgyat (20 darabot)
Nagyon sajnálom, de még nem tudod, hogyan kell azt a tárgyat elkészíteni. [0 pontot használtál fel, van még 578.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[160,62] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy kultúrmasztodon lehet. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. [+1% tau] Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 184 életpontot sebeztél. [+2% tau] Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kultúrmasztodon nyakát. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával megdöfködöd a kultúrmasztodon testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel kicsit megsebzed a kultúrmasztodon ormányát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzkéz. 44 életpontot sebeztél. [+2% tau] Néhány döfést ejt rajtad a kultúrmasztodon agyarával. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 59 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 14 kaját. 2220 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 342, sebződés: 78, gyógyulás: 3, összesen: -75 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+43 életerő). [-9 varázspont.] [+2% teo]
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+43 életerő). [-9 varázspont.] [+2% teo] Találsz egy oltárt. Elenios híveié.
(Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad előtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál.
- Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] [22 pontot használtál fel, van még 556.]

ve 182 megveszed a 182. tárgyat
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 556.]

ve 13 megveszed a 13. tárgyat
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 556.]

ff 182 297 552 felt. fegyverváltás: 182 297 552
Felt. fegyverváltás: << vashegyű lándzsa << kvazár kard << troll klopfoló. [0 pontot használtál fel, van még 556.]

ffk 100 100 100 felt.fv.kozkázata: 100 100 100
Ok, a 1. fegyverre a kockázat 100 % lesz. Ok, a 2. fegyverre a kockázat 100 % lesz. Ok, a 3. fegyverre a kockázat 100 % lesz. [0 pontot használtál fel, van még 556.]

m 4 5 1 mozogsz délre, délnyugatra, északkeletre
[160,63] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. A ritkás lombozaton itt-ott sugárnyi napfény szűrődik be. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy bűbájlidérc közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. (ld. enc.) Itt csata lesz.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Döbbenten érzékeled, hogy ravasz ellenfeled kifeszít egy láthatatlan védekező pszit. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy direkt kontakt. II pszi támadást. Ellenfeled elszívta az összes varázspontodat! Elpusztult 2 poszogó möszéd! Megnyílik a föld, és a pokol ura mászik elő, hatalmas, zöldesen csillógó karmokkal kapaszkodva! A feneketlen torkú lény kitátja pofáját, hogy egészben nyeljen el. Átlátva az illúzión, koncentrálni kezdesz, meggyőzni az agyadat arról, hogy a szemeddel lásson, és ne a nyúlványként a tudatodba tapadó varázslattal. Igen, úgy tűnik sikerült! Az illúzió semmivé foszlik. Fegyvert váltasz: előkapod a troll klopfolót. Elszántan ellenfeledre támadsz. Troll klopfolóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a bűbájlidérc szellemtestét. (4 támadással 144 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megkarcolod a bűbájlidérc szellemtestét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 25 életpontot vesztettél. Csápjaival a bűbájlidérc csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+7 vp). Troll klopfolóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a bűbájlidérc testét. (4 támadással 137 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel kicsit megsebzed a bűbájlidérc testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Távolról tűzkéz varázslatot lősz a másikra. 6 életpontot sebeztél. [+2% tau] Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 19 életpontot vesztettél. Csápjaival a bűbájlidérc lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+5 vp). Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Remeg minden porcikád az iménti izgalmaktól. A legszívesebben soha többé nem találkoznál ezzel a lénnyel! (Kaptál rá egy BA parancsot!)
{Csatastatisztika; sebzés: 296, sebződés: 163, gyógyulás: 3, összesen: -160 ÉP}

Gyanús mozgást látsz a fák között. Úgy gondolod, hogy a közeledő drakolich nem jelenthet komoly veszélyt. (ld. enc.) Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 10 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a drakolich jobb vállát. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Csontodig hatol a hideg. (57 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid váltak hasznavehetetlenné a szörnyű fagytól: 3 csuklyavirág, acéltű, álompor, 2 mocsári penke, 5 fűszertartó, 2 gyöngymangó. Túl erős az ellenfeled. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 57, gyógyulás: 0, összesen: -57 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Hirtelen elkezdesz körbeforogni. Pár perc múlva, amikor már kellőképpen elszédültél ahhoz, hogy elhidd magadról, hogy képes vagy átstrukturálni sejtállományodat, hozzálátsz a művelethez. Amikor magadhoz térsz, csodálkozva veszed észre, hogy sebeid nagy része begyógyult. (+186 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás).

(Továbbmész...) [159,64] Az erdőt síkság váltja fel. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy tüskés harci gromak. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 17 életpontot sebeztél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a tüskés harci gromak tüskés testét. (4 támadással 67 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a tüskés harci gromak testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel meghorzsolod a tüskés harci gromak testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A tüskés harci gromak meglök a szarvával. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A tüskés harci gromak rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával eltalálod a tüskés harci gromak bal első lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megbököd a tüskés harci gromak testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A tüskés harci gromak sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Patájával a tüskés harci gromak többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A tüskés harci gromak most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gromak bőrt. 960 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 22, gyógyulás: 5, összesen: -17 ÉP}

Felfedeztél egy oltárt. Leah hívői építették. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Aránylag régi (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [160,63] A síkságot ritka erdő váltja fel. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Még egész friss troll nyomok vezetnek délnyugatra. [76 pontot használtál fel, van még 480.]

m 1 3 2 mozogsz északkeletre, délkeletre, keletre
[161,62] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. Felfedeztél egy ősi csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Néma, síri csendben kezdesz el egy találomra kiválasztott helyen ásni. Hideg szél borzolja a hátadat. Keményen, lankadás nélkül dolgozol. Már majdnem félórája végzel kemény fizikai munkát. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy csontváz készül a lemészárlásodra.

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a csontváz testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel teljesen átszúrod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A csontváz karmai majdnem eltalálnak! A csontváz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
48 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}

No, lehet folytatni a munkát! Valamit kifordít az ásód. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy orgyilkos tőr. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy csontváz támad rád.

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával teljesen átdöföd a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel teljesen átdöföd a csontváz testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A csontváz karma a fejed mellett suhan el! A csontváz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
48 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}

Ez már igazán bosszantó! Az embert egyáltalán nem hagyják dolgozni. Átsétálsz a csatamező túlsó végébe, hátha ott több szerencséd lesz. Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy csontváz készül a lemészárlásodra.

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a csontváz bal lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Karmaival a csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A csontváz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
48 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}

Hu, azért valószínűleg nem ez volt a csatamezőt uraló főszörny. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy orgoró támad rád.

Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 18 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az orgoró bal lábát. (3 támadással 16 életpontot sebezve.) Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. Mentális burkot vonva magad köré, lerázod a támadást. Fegyvert váltasz: előkapod a troll klopfolót. Marokra fogva a troll klopfolót a másikra támadsz. Troll klopfolóval halálos csapásokat osztva péppé vered az orgoró nyakát. (2 támadással 81 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Itt is, ott is célba talál az orgoró ollója. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Az orgoró szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kőszemet. 962 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Valami szöget üt a fejedbe - lehet, hogy a szörnyek összegyűjtöttek már minden kincset? Gyorsan követed az iménti támadó nyomait visszafelé. Igen, ez egy jó ötlet volt! Hehe. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy gyöngysor, egy pular kristály és egy ezüst gyűrű. A csatamező fölött óriásira nőtt dögmadarak raja közeledik. Te nem leszel a lakoma tárgya! Befejezed a fosztogatást, és távozol.
Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Leah híveié. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Árnyék. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy quwarg harcos. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 23 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg harcos testét. (4 támadással 28 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Megmarkolva a kvazár kardot a másikra rontasz. Kvazár karddal kegyetlenül összevagdalod a quwarg harcos testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel épp hogy megszúrod a quwarg harcos bal hátsó lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A quwarg harcos megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Kvazár karddal párszor kilyukasztod a quwarg harcos potrohát. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megkarcolod a quwarg harcos testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg harcos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1021 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 157, sebződés: 7, gyógyulás: 4, összesen: -3 ÉP}

Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy élőholt quwarg közeledik. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 9 életpontot sebeztél. A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a troll klopfolót. Marokra fogva a troll klopfolót ellenfeledre rohansz. Troll klopfolóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt quwarg testét. (5 támadással 173 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel kicsit megsebzed az élőholt quwarg testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
1306 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 194, sebződés: 0, gyógyulás: 3, összesen: +3 ÉP}


(Továbbmész...) [162,63] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Ó! Hiszen ez egy élőholt tigris. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy márványtornyot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy kihívás tornyát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Cornebara orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [163,63] Még mindig bozótos. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy áeratikus hasnyák közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 17 életpontot sebeztél. Egy mágiatörés varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Szikrázó energialény suhan feléd veszett gyorsasággal. Félreugrani próbálsz, de mozgásod szánalmas lassított felvételnek tűnik az élő villámcsapással szemben. Akaratodat összpontosítva mondogatod magadban: - nem hiszem el, nem hiszem el! - És sikerült! Az illúzió szertefoszlik. Mögötte megpillantod az illuzió keltőjét. Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Marokra fogva a kvazár kardot ellenfeledre rontasz. Kvazár karddal mély sebeket nyitva megvagdosod az áeratikus hasnyák egyik lábát. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel épp hogy megszúrod az áeratikus hasnyák testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Az áeratikus hasnyák farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Letéped magadról. Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 27 életpontot vesztettél. Csápjával megérint az áeratikus hasnyák. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Kvazár karddal többször mélyen végigmetszed az áeratikus hasnyák egyik karját. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megkarcolod az áeratikus hasnyák bal csápját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Az áeratikus hasnyák nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Az áeratikus hasnyák melléd csap a farkával! Az áeratikus hasnyák belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 25 életpontot vesztettél. Az áeratikus hasnyák csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot.
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 84, gyógyulás: 7, összesen: -77 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy grok-képződményt. Észreveszel egy oltárt. Elenios hívei emelték. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Felfedeztél egy szent ligetet. A természet tökéletes összhangja feléd is a béke érzetét sugározza.
(Feltételes mászás:) Óvatosan, minden repedést kihasználva kezdesz felfelé mászni a grok-képződmény oldalán. Bekapaszkodsz egy nagyobb repedésen keresztül a felső, üreges burokba. Ahogy vizsgálódni kezdesz, orrodat dögletes bűz csapja meg. A kutatás eredménytelen, a gömb-fészek üres. Elhagyod a furcsa képződményt. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy vadász quwarg. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 18 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a troll klopfolót. Meglengetve a troll klopfolót a másikra rohansz. Troll klopfolóval halálos csapásokat osztva péppé vered a vadász quwarg bal vállát. (5 támadással 191 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megkarcolod a vadász quwarg fejét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Marásokat ejt rajtad a vadász quwarg. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a vadász quwarg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a kőkést, szereztél 4 kaját. 1634 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 213, sebződés: 20, gyógyulás: 1, összesen: -19 ÉP}

[82 pontot használtál fel, van még 398.]

m 1 2 1 mozogsz északkeletre, keletre, északkeletre
[164,62] Egyre több a fa. Ritka erdőben vagy. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy megsebesített drakolich. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 8 életpontot sebeztél. Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (25 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával párszor épp hogy megérintgeted a drakolich bal első lábát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megkarcolod a drakolich csontos vázát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A drakolich megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával megdöfködöd a drakolich bal oldalát. (3 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megbököd a drakolich jobb oldalát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A drakolich megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 47 életpontot vesztesz.) A következő pillanatban a lény köddé válik. Csak nem DEM-je volt az átkozottnak?
Ellenfeled elmenekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 101, gyógyulás: 0, összesen: -101 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Azt még te is tudod, hogy a kőcséri patkány egyáltalán nem illik a ghallai tájba, inkább valami sivatagos bolygóra való. Azonban azt is tudod, hogy ha a hátrahagyott jellegzetes szagú bogyóit a sebeid környékére kened, akkor gyorsabban gyógyulsz, mint egy féllábú trollnő. (+197 életerő.) Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [165,62] A terep továbbra is ritka erdő. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Felismered a közeledőt. Csak egy bávatag golombár. Nem jelenthet különösebb problémát. A szörny nem látszik barátságtalannak. Azért óvatosan elkerülöd.

Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Egy purifikátor császár közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 24 életpontot sebeztél. Megmarkolva a Pusztítás Botját ellenfeledre rohansz. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 26 életpontot sebeztél. Támadásodat elkerülte ellenfeled. A purifikátor császár sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (6 támadástól 66 életpontot vesztesz.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 28 életpontot sebeztél. Gyenge támadás volt - meg sem sikerült sebezned! Húsodat át- meg átjárja a purifikátor császár szarva. (6 támadástól 78 életpontot vesztesz.) Elmegy a kedved a harctól. Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 144, gyógyulás: 0, összesen: -144 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) A varponizáció nem az a tudomány, amit bármelyik bunkó falusi troll el tudna sajátítani. Te mint a varponizáció egyik mestere azonban az összes trükköt ismered. Keresel egy kis csanadiumot, szétporlasztod, majd öt percig intenzíven varponizálsz. Aztán egy hatalmas üvöltéssel hirtelen hanyatt veted magad, ezzel biztosítva a gyógyítás tartósságát. (+195 életerő.) Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [166,61] Az erdőnek vége, dombvidéken vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy hóhérbimbót. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Véres Holló, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Leah hívei emelték. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (ilkin érc) van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 ilkin ércet! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy ekharion közeledik. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 9 életpontot sebeztél. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy tudatrombolás pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Eltalált téged. (12 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a troll klopfolót. Elszántan a másikra támadsz. Troll klopfolóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ekharion bal lábát. (5 támadással 189 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megkarcolod az ekharion jobb lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Az ekharion újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az ekharion, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az ekharion összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a kőkést, szereztél 35 aranyat. 1820 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 209, sebződés: 50, gyógyulás: 3, összesen: -47 ÉP}

Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Ez nem lehet más, mint egy Krogan, a pusztító. (ld. enc.) Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

[124 pontot használtál fel, van még 274.]

v 181 186 61 elmormolod a 181. varázslatot
1 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 60 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 274.]

be 256 bemész a templomba
Ezen a mezőn nem áll felépített és felszentelt templom. [0 pontot használtál fel, van még 274.]

* 1. BP: elmormolod a 83. varázslatot
1 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 14 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 274.]

* 2. BP: elmormolod a 3. varázslatot
1 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 9 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 274.]

* 3. BP: energia fejlesztése 6
Nincs elég TU pontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 pontot használtál fel, van még 274.]

* 4. BP: használod a 337. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [2 pontot használtál fel, van még 272.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Légzőgyakorlatokat, a szervezetet megedző tornagyakorlatokat végzel. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 155 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 232.]

tf 4 32 fejleszted a 4. tulajdonságodat 32 pontért
Hosszú időt töltesz azzal, hogy egészséges, tápláló étrendet állíts össze magadnak. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 123 TVP-t kell elköltened.] [32 pontot használtál fel, van még 200.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 28, 17, 27.
Figyelem: 1 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 3 kaját nyel le a sivatagi doareg. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.) Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt az erőpajzs I hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 527 pontot. A következő körben tehát 727 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


BŰBÁJLIDÉRC (761. SZÖRNY)
Ahogy haladsz a bokrok között lassan gomolygó ködszálak vesznek körül. Felkúsznak a hátadon és a halál jeges leheletét érzed a tarkódon. Nincs erőd megfordulni, mert a lény, amely megdermesztette csontjaidat keményen fogva tart, és az apró ködfoszlányok lassan átalakulnak egy karmos szellemszerű lénnyé. Éjfekete, végtelen mélységű pofáját a válladra tapasztja, majd lassan elkezdi szívni belőled a lelkedet. Sokan megpróbáltak ellenállni a bűbájnak, amivel a lidérc fogva tart, de általában kevés sikerrel, így mind üres porhüvelyként terültek el a földön, miután a bűbájlidérc elvégezte évezredes munkáját.

DRAKOLICH (760. SZÖRNY)
Egy sááárkány! - szakad ki a rémült kiáltás ajkaidon, amikor megpillantod a drakolichet. Ez az élőholt, hús nélküli teremtmény tényleg egy sárkány volt valaha, de az enyészet megtette a kinézetén a hatását. A drakolichok azonban nem tudnak meghalni, vagy ha meg is halnak egyszer, képesek a síron túlról visszatérni. Igazán gonosz teremtmények, aurájukból csak úgy árad az ölésvágy és a rontás. De ezt rögtön te is tapasztalni fogod...

KROGAN, A PUSZTÍTÓ (7001. SZÖRNY)
Még gyerekkorodban hallottál regéket egy ongóliantról, aki intelligensebb volt társainál, talán még jóindulat is szorult belé. Persze ennek a fele csak legenda, egész pontosan az a fele, ami a jóindulatot illeti. Valóban él a csatornától keletre egy ongóliant, akitől még saját fajtársai is félnek. Állítólag Dornodon akarta felhasználni saját céljaira, ezért látta el ilyen iszonyatos hatalommal, de Krogannak valahogy sikerült kiszabadulnia az isteni befolyás alól. A "pusztító" jelzőt akkor kapta, amikor egyszer megpróbálta porig rombolni Zangroz városát. Bár a helyszínre érkező udvari mágusok segítségével sikerült visszaszorítani az erdők mélyére, de egy kisebb városrészt így is a földdel tett egyenlővé. Most, hogy megpillantottad ezt a gigászt, belátod, hogy a legendák egyáltalán nem túloztak. Hatalmas felsőtestét méteres acéltüskékkel borított bőrvért fedi, kezében pedig három méteres buzogányt lóbál.

KARAKTERLAP

Vadállat Rabban, egy fekete, kontyos hajú, piros szemű, kecskeszakállas troll férfi vagy. Bőröd sárga. Fairlight korlátlan hatalmú főpapja vagy. Papi hited: 380. Az Ezüst Kígyó Szövetsége (#9107) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 386. fordulód.

Erő: 29 (32) Szint: 24 Merészség: 6/5 Magasság: 251 cm
IQ: 33 Támadás: 23 Agresszió: 3 Testsúly: 457 kg
Ügyesség: 31 (34) Védekezés: 51 Menekülés: 30 % Életkor: 25/26 év
Egészség: 37 Életpont: 362/264 Jellem: semleges Tul. pont: 3
Szerencse: 39 (41) Varázspont: 626/1 Pénz: 35 arany Kép. pont: 10
Tudatpont: 19/0 Pszi pont: 146/63 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 32
Eddig összesen 2110 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 10068 TP-t kaptál. Jelenleg 1262073 TP-d van. A következő szinthez még 137927 TP szükséges. Trófeáid: Notermanthi, ongóliant, orbitális mackósajt. A 386. fordulódban 4963 arany került a bankszámládra. 4963 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 11/94 ökölvívás: 6/0 szúrófegyverek: 12/73 (+28%)
vágófegyverek: 15/23 (+6%) ütőfegyverek: *29/100 lőfegyverek: 17/41
dobófegyverek: 23/67 (+4%)

Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) (100%) << kvazár kard (#297) (100%) << troll klopfoló (#552) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); nyílvessző (#108) (1 -9.); ubuk dobónyíl (#138) (10 -14.); nyílvessző (#108) (15 -18.); vas dobónyíl (#189) (19 -997.); ezüstshuriken (#327) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 21/80 (+20%) 2. nyomkövetés: 91/11 (+8%) 3. lopás: 6/97
4. mászás: 4/59 (+7%) 5. csapdakészítés: 22/36 (+5%) 6. csapdaészlelés: 8/25
7. gyógyítás: 101/47 (+60%) 8. titkosírás: 20/71 9. felderítés: 24/74 (+3%)
10. szörnyidomítás: 11/48 11. teológia: 44/71 (+11%) 12. taumaturgia: 67/84 (+11%)
13. versengés: 1/88 14. harcművészetek: 2/14 15. zene: 30/13
16. szörnyismeret: 14/10 17. pszi: *19/100 18. zárnyitás: 2/60
19. vadászat: 12/29 20. bányászat: 31/1 (+3%) 21. úszás: 11/14

FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 80% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 300 TVP-ért
ásol max. 64 TVP-ért
készítesz kaktusztüskét (#114) (max. 20 darabot ), kőkést (#6) (max. 2 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 10 darabot, csak egyszer), vas dobónyilat (#189) (max. 10 darabot, csak egyszer)
elfogod kaffogó hebrencset (#88) fedett veremmel (#219)
mászol max. 300 TVP-ért
cirkusz: (64)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 16)
trikornis (#104), szintszívó (#96), tetemember (#123), autentikus vámpír (#154), átokmurgattyú (#225)
Barátságosság (aktív: 5, max: 16)
Kerekkorsó Rendje (#9136), Szeretet Vándorai (#9138), semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) tűzeső (#61, 16 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) villámsújtás (#89, 15 VP) agyburok (#90, 11 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP)
kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +3 vp 8 költség alatt; taumaturgia: +4 vp 20 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
villámmágia (#227)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
12. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 10)
energiatüskék (#29), tűzeső (#61), villámsújtás (#89), agykorbács (#97), tűzgolyó (#155), villámcsapás (#50), lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
tűzeső (#61) >> zoloboo sámán (#230) tűzeső (#61) >> őrült varázsló (#255)
tűzeső (#61) >> quwarg parafenomén (#248) tűzeső (#61) >> áeratikus hasnyák (#243)
tűzeső (#61) >> Mnebolath (#237)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A kihívás egyre nagyobb. Egy gránitelementál esetében nemcsak legyőzni, de megtalálni is nehéz feladat!
2.) Szerezz egy mágusköpenyt, bizonyítva a mágia iránti elkötelezettségedet, és áldozd is fel, bemutatva, hogy vallásod mindennél fontosabb!
3.) Dobd el a D paranccsal a legkedvesebb tárgyadat (elrejtés nem jó)!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 8 királynő, 5 élőholt, 7 vadász, 9 nagymester, 2 parafenomén, 7 rohamosztagos.
Olimpiai helyezéseid: második hely a 4. kategóriában a XXI. olimpián.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 acéltű (#334) 1 álompor (#396) 3 csuklyavirág (#133)
5 fűszertartó (#210) 2 gyöngymangó (#135) 2 mocsári penke (#148)
3 vas dobónyíl (#189) 5 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
35 arany (#50) 1 ezüst gyűrű (#180) 1 gromak bőr (#268)
1 gyöngysor (#192) 1 ilkin érc (#232) 15 kaja (#2)
1 kőszem (#304) 1 orgyilkos tőr (#225) 1 pular kristály (#239)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(159,64) tüskés harci gromakok (#156), Leah oltár
(160,62) kultúrmasztodon (#227), Elenios oltár
(160,63) Tharr oltár, bűbájlidérc (#761), drakolich (#760)
(161,62) csontváz (#48), orgoró (#170), ősi csatamező (#263), Leah oltár, művészi porolit (#720), quwarg harcosok (#201), élőholt quwarg (#202)
(162,63) élőholt tigris (#766), márványtorony (#175), kihívás tornya (#502), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720)
(163,63) áeratikus hasnyákok (#243), grok-képződmény (#149), Elenios oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), szent liget (#439), vadász quwarg (#241)
(164,62) drakolich (#760)
(165,62) bávatag golombárok (#165), purifikátor császár (#393)
(166,61) hóhérbimbó (40132, belőle készíthető: #133), vaskohó (#155), művészi porolit (#720), #. jellempróba, Leah oltár, érclelőhely, ekharionok (#232), Krogan, a pusztító (#7001)

Üzenet küldése a karakternek