Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. jan. 24. 9h:41' EZ A 580. JÁTÉKHETED, 385. FORDULÓD 581. játékheted kezdete: febr. 2. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Üzeneted jött! E-mail! |
KALANDOZÓ: #1583 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 19. varázslatot a 24. varázslatot a 12. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 86. varázslatot a 227. varázslatot a 26. varázslatot |
* 3. KP: | t. energia kisütése: 275 |
im 0 5 | imádkozol |
fkt 414 20 1 | felt. készítesz a 414. tárgyat (20 darabot) |
m 7 | mozogsz északnyugatra |
ve 182 | megveszed a 182. tárgyat |
ve 13 | megveszed a 13. tárgyat |
ff 182 297 552 | felt. fegyverváltás: 182 297 552 |
ffk 100 100 100 | felt.fv.kozkázata: 100 100 100 |
m 4 5 1 | mozogsz délre, délnyugatra, északkeletre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 174 életpontot sebeztél. [+2% tau] Ellenfeled villámcsapás varázslatot lő rád. 18 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 19 arany, egy aranytű és egy vas dobónyíl. Szereztél 1 szöges bunkót. 1368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[154,66] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Oldalt pillantva, meglátsz egy móricserjét. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Warrax vigyorog kajánul. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Fairlight híveié. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy élőholt tigris. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.
(Továbbmész...) [155,65] Még mindig bozótos. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy quwarg királynő. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 189 életpontot sebeztél. [+2% tau] A quwarg királynő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 5 ugh mérget.) 1163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 189, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 1 3 2 | mozogsz északkeletre, délkeletre, keletre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 183 életpontot sebeztél. [+2% tau] Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
890 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [157,65] Elmarad a göröngyös terep, sűrű bozótos váltja fel. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. A feléd közeledő quwarg nagymester mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 189 életpontot sebeztél. [+2% tau] Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a quwarg nagymester potrohát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Visszafojtod lélegzetedet. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával kicsit megsebzed a quwarg nagymester testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel meghorzsolod a quwarg nagymester testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. 41 életpontot sebeztél. [+1% tau] A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1794 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 259, sebződés: 21, gyógyulás: 2, összesen: -19 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. [+1% tau] Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 198 életpontot sebeztél. [+2% tau] Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sorvasztás varázslat. Semmi eredménye! A Zinthurg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 gyöngymangó és egy aranytű. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 995 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 198, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 178 életpontot sebeztél. [+1% tau] Ellenfeled pusztító végzet varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüst nyaklánc. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 995 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 178, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 51 életpontot sebeztél. [+2% teo] A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-2 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 14 aranyad. Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (34 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a troll klopfolót. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Troll klopfolóval halálos csapásokat osztva péppé vered a Mnebolath testét. (4 támadással 161 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megbököd a Mnebolath fejét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 31 életpontot sebeztél. [+1% tau] A Mnebolath néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (4 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-4 életerő.) A dolgot még 7 aranyad bánja. Véres nyál csordul ki a Mnebolath száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst karkötő. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2084 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 248, sebződés: 70, gyógyulás: 2, összesen: -68 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 191 életpontot sebeztél. [+2% tau] Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámsújtás varázslat. 25 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy igazgy. fülbevaló és 2 vas dobónyíl. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1510 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 191, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}
(Továbbmész...) [158,65] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: ritka erdőben vagy. Felfedeztél egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Néma, síri csendben kezdesz el egy találomra kiválasztott helyen ásni. A hideg futkos a hátadon, ahogy a fekete csontok ropognak a lábad alatt. Kicsit kezd rossz hangulatod lenni, de most már nem fordulhatsz vissza. Nem is érzed már a karod, talán egy órája kutatsz? Két órája? Nem baj, a kincs mindent megér. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy Zinthurg védelmezi a vadászterületét.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 181 életpontot sebeztél. [+1% tau] Távolról sorvasztás varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. A Zinthurg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst kulcs. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 995 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 181, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 58 életpontot sebeztél. [+1% teo] A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-2 életerő.) A dolgot még 14 aranyad bánja. A lény jeget köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (32 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a troll klopfolót. Elszántan ellenfeledre rontasz. Troll klopfolóval többször kegyetlenül megütöd a Mnebolath testét. (4 támadással 180 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megkarcolod a Mnebolath bal oldalát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Távolról tűzkéz varázslatot lősz a másikra. 38 életpontot sebeztél. [+1% tau] A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 33 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-5 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 8 aranyad is. A Mnebolath még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy arany és 2 gyöngymangó. 2084 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 286, sebződés: 72, gyógyulás: 3, összesen: -69 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 195 életpontot sebeztél. [+1% tau] Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy direkt kontaktus I pszi hatás. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
2026 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 195, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. Semmi hatás! [+2% tau] Üdvözlésképpen egy mágiatörés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Egy a hatalom szava varázslatot dob rád a másik. A szörny irtózatosat kputtyint. Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Fegyvert váltasz: előkapod a troll klopfolót. Megmarkolva a troll klopfolót ellenfeledre támadsz. Troll klopfolóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Notermanthi izmos testét. (4 támadással 146 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel épp hogy megszúrod a Notermanthi kosfejét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 41 életpontot sebeztél. [+2% tau] A Notermanthi mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Troll klopfolóval halálos csapásokat osztva péppé vered a Notermanthi kosfejét. (4 támadással 126 életpontot sebezve.) Távolról tűzkéz varázslatot lősz a másikra. 42 életpontot sebeztél. [+2% tau] A Notermanthi mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Húsodat át- meg átjárja a Notermanthi szarva. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A Notermanthi még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy igazgy. fülbevaló és egy shinai gömb. Elhajítod a vacak Chara-din fattya trófeát, és kinyersz egy alkalmas Notermanthi trófeát. 3600 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 360, sebződés: 90, gyógyulás: 2, összesen: -88 ÉP}
m 1 2 1 | mozogsz északkeletre, keletre, északkeletre |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. [+1% tau] Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 194 életpontot sebeztél. [+2% tau] A tüskés harci gromak összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gromak bőrt. 960 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 194, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [160,64] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Találsz egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Nem foglalkozva a Thargodan csatamező baljóslatú hangulatával, ásni kezdesz. Rossz előérzeted van: túl nagy a csend. A fenébe, itt nincs semmi! Újabb helyet keresel az ásásra. Rettenetesen elfáradtál, a hely hangulata ólomsúlyként nehezedik rád. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy pszi őselementál jön feléd.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 12 életpontot sebeztél. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy teljes őrület pszi hatás. A támadása szerencsére hatástalan volt. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Pusztítás Botjával többször kegyetlenül megütöd a pszi őselementál ködlő zsumókját. (5 támadással 156 életpontot sebezve.) Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 68 életpontot sebeztél. Vámpírtőrrel megérinted a pszi őselementál bal lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A pszi őselementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-17 pszi pont.) Csápjaival a pszi őselementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-15 pszi pont.) A pszi őselementál szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
2026 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ütőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 242, sebződés: 36, gyógyulás: 2, összesen: -34 ÉP}
Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 24 életpontot sebeztél. Egy varázslatlopás varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Chara-din fattya testét. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a troll klopfolót. Megmarkolva a troll klopfolót ellenfeledre rohansz. Troll klopfolóval párszor keményen megütöd a Chara-din fattya lila testét. (5 támadással 201 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel kicsit megsebzed a Chara-din fattya lila testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (9 támadástól 46 életpontot vesztesz.) Troll klopfolóval néhányszor megcsapod a Chara-din fattya testét. (5 támadással 201 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel meghorzsolod a Chara-din fattya testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A 6 Chara-din fattya megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (6 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Troll klopfolóval párszor keményen megütöd a Chara-din fattya testét. (5 támadással 197 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megbököd a Chara-din fattya testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A 3 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A 3 Chara-din fattya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2730 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 722, sebződés: 90, gyógyulás: 9, összesen: -81 ÉP}
Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 11 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy varázslatlopás varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Chara-din fattya bal oldalát. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a troll klopfolót. Marokra fogva a troll klopfolót a másikra támadsz. Troll klopfolóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Chara-din fattya jobb oldalát. (5 támadással 209 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel épp hogy megszúrod a Chara-din fattya lila testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A 9 Chara-din fattya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (9 támadástól 53 életpontot vesztesz.) Troll klopfolóval többször kegyetlenül megütöd a Chara-din fattya lila testét. (5 támadással 207 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megkarcolod a Chara-din fattya bal oldalát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A 6 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (6 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Troll klopfolóval párszor keményen megütöd a Chara-din fattya testét. (4 támadással 174 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megbököd a Chara-din fattya testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A 3 Chara-din fattya megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A 3 Chara-din fattya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2730 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 683, sebződés: 96, gyógyulás: 8, összesen: -88 ÉP}
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 10 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: háló varázslatot lő rád. Semmi hatás! Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Megmarkolva a Pusztítás Botját a másikra ugrasz. Pusztítás Botjával néhányszor megcsapod a taalru jobb karját. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 63 életpontot sebeztél. Vámpírtőrrel megérinted a taalru testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A taalru mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A taalru mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A taalru fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-3 varázspont.)
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 54, gyógyulás: 1, összesen: -53 ÉP}
(Továbbmész...) [161,63] Egyre több a fa. Sűrű erdőben vagy. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy szutykos remák lehet. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 21 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Elszántan a másikra ugrasz. Kvazár karddal kegyetlenül összevagdalod a szutykos remák testét. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel épp hogy megszúrod a szutykos remák testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Csápjaival a szutykos remák lecsap a bal karodra. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-14 pszi pont.) (-3 TU.) Kvazár karddal felnyitod a szutykos remák bal vállát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megérinted a szutykos remák testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A szutykos remák csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-11 pszi pont.) (-3 TU.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 remák szivet. 1214 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 21, gyógyulás: 6, összesen: -15 ÉP}
v 181 186 61 | elmormolod a 181. varázslatot |
be 256 | bemész a templomba |
* 1. BP: | elmormolod a 83. varázslatot |
* 2. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
* 3. BP: | energia fejlesztése 6 |
* 4. BP: | használod a 337. tárgyat |
Erő: | 29 (32) | Szint: | 24 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 251 cm |
IQ: | 33 | Támadás: | 23 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 457 kg |
Ügyesség: | 31 (34) | Védekezés: | 51 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 25/26 év |
Egészség: | 37 | Életpont: | 361/264 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 39 (41) | Varázspont: | 626/0 | Pénz: | 1112 arany | Kép. pont: | 10 |
Tudatpont: | 19/-4 | Pszi pont: | 146/79 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 32 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 11/94 | ökölvívás: | 6/0 | szúrófegyverek: | 12/45 (+18%) |
vágófegyverek: | 15/17 (+3%) | ütőfegyverek: | *29/100 (+3%) | lőfegyverek: | 17/41 |
dobófegyverek: | 23/63 (+3%) |
Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) (100%) << kvazár kard (#297) (100%) << troll klopfoló (#552) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); nyílvessző (#108) (1 -9.); ubuk dobónyíl (#138) (10 -14.); nyílvessző (#108) (15 -18.); vas dobónyíl (#189) (19 -997.); ezüstshuriken (#327) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 21/60 (+10%) | 2. nyomkövetés: | 91/3 (+24%) | 3. lopás: | 6/97 |
4. mászás: | 4/52 | 5. csapdakészítés: | 22/31 (+5%) | 6. csapdaészlelés: | 8/25 |
7. gyógyítás: | 100/87 (+20%) | 8. titkosírás: | 20/71 | 9. felderítés: | 24/71 (-45%) |
10. szörnyidomítás: | 11/48 | 11. teológia: | 44/60 (+15%) | 12. taumaturgia: | 67/73 (+32%) |
13. versengés: | 1/88 | 14. harcművészetek: | 2/14 | 15. zene: | 30/13 |
16. szörnyismeret: | 14/10 | 17. pszi: | *19/100 | 18. zárnyitás: | 2/60 |
19. vadászat: | 12/29 | 20. bányászat: | 30/98 (+3%) | 21. úszás: | 11/14 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 300 TVP-ért |
ásol max. 64 TVP-ért |
készítesz kaktusztüskét (#114) (max. 20 darabot ), kőkést (#6) (max. 2 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 10 darabot, csak egyszer), vas dobónyilat (#189) (max. 10 darabot, csak egyszer) |
elfogod kaffogó hebrencset (#88) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 300 TVP-ért |
cirkusz: (64) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 16) |
trikornis (#104), szintszívó (#96), tetemember (#123), autentikus vámpír (#154), átokmurgattyú (#225) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 16) |
Kerekkorsó Rendje (#9136), Szeretet Vándorai (#9138), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | villámsújtás (#89, 15 VP) | agyburok (#90, 11 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +3 vp 8 költség alatt; taumaturgia: +4 vp 20 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
villámmágia (#227) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
12. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 10) | ||||||
energiatüskék (#29), tűzeső (#61), villámsújtás (#89), agykorbács (#97), tűzgolyó (#155), villámcsapás (#50), lángcsóva (#31) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
tűzeső (#61) | >> | zoloboo sámán (#230) | tűzeső (#61) | >> | őrült varázsló (#255) | |
tűzeső (#61) | >> | quwarg parafenomén (#248) | tűzeső (#61) | >> | áeratikus hasnyák (#243) | |
tűzeső (#61) | >> | Mnebolath (#237) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A kihívás egyre nagyobb. Egy gránitelementál esetében nemcsak legyőzni, de megtalálni is nehéz feladat! |
2.) Szerezz egy mágusköpenyt, bizonyítva a mágia iránti elkötelezettségedet, és áldozd is fel, bemutatva, hogy vallásod mindennél fontosabb! |
3.) Dobd el a D paranccsal a legkedvesebb tárgyadat (elrejtés nem jó)! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 8 királynő, 5 élőholt, 7 vadász, 9 nagymester, 2 parafenomén, 7 rohamosztagos. |
Olimpiai helyezéseid: második hely a 4. kategóriában a XXI. olimpián. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
46 | arany (#50) | 4 | kaja (#2) | 2 | pirkit (#153) | |||
20 | spiritusz (#170) | 3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | aranytű (#272) | 1 | ezüst karkötő (#158) | 1 | ezüst kulcs (#184) | |||
1 | ezüst nyaklánc (#117) | 1 | ezüsthegyű nyíl (#323) | 1 | fekete gyöngy (#99) | |||
1 | gromak bőr (#268) | 4 | gyöngymangó (#135) | 2 | igazgy. fülbevaló (#197) | |||
1 | láncing (#222) | 1 | lánckesztyű (#230) | 1 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | |||
1 | mérg. vas dobónyíl (#190) | 1 | mutáns csont (#331) | 1 | remák szív (#264) | |||
2 | rézdarab (#70) | 1 | shinai gömb (#348) | 5 | Thargodan esszencia (#328) | |||
3 | vas dobónyíl (#189) | 1 | vashegyű lándzsa (#182) |