383. forduló, 385. forduló, Professzor összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. márc. 29. 9h:13'
EZ A 430. JÁTÉKHETED, 384. FORDULÓD
431. játékheted kezdete: márc. 30.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5148
SZÁMLA : XXXX

PROFESSZOR KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [364,66] koordinátán. [Két fordulód között sor került az olimpiai játékokra. Az ezzel kapcsolatos információkat ld. a soronkívüli fordulódban, amit már postáztunk.]
Az aranytermő erszény 62 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 halcsontot. Minden varázserőd visszatért. (+26 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+36 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+14 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.

* 1. KP: vps 800 0 0 VP spórolása: 800
Félreraktunk, letiltottunk neked 800 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 734.]

* 2. KP: h 1133 0 0 használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [20 pontot használtál fel, van még 714.]

* 3. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Pszi energia árad szét testedben. Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 709.]

* 4. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Mentális energia gyűlik benned. Kiengeded magadból a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 704.]

* 5. KP: vv 26 156 443 elmormolod a 26. varázslatot a 156. varázslatot a 443. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Tűzgolyó robban, a középpontjában veled (-34 életpont). [-16 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 702.]
Ezt a varázslatot nem mondhatod el páncélban. [0 pontot használtál fel, van még 702.]
Fürgén varázsolsz! Megdermedsz, és hosszú ideig mozdulni sem tudsz (-10 TVP). [-50 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 690.]

* 6. KP: vv 24 165 127 elmormolod a 24. varázslatot a 165. varázslatot a 127. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Energia cikázik végig a testeden (+30 életpont). [-6 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 688.]
Beizzik a turbómágia. A távolban, egy gigantikus élőholt sárkány repte megbicsaklik, és a földre zuhan. Sajnos túl távol vagy, ezért tapasztalati pontot nem kapsz. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 686.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 tükör). [0 pontot használtál fel, van még 686.]

* 7. KP: vv 12 90 88 elmormolod a 12. varázslatot a 90. varázslatot a 88. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Tűzgolyó robban, a középpontjában veled (-32 életpont). [-6 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 684.]
Szupersebesen mormolsz. Hirtelen egy labirintusban találod magad. Hosszú időbe telik, mire megtalálod a kijáratot (-10 TVP). [-11 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 674.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 674.]

* 8. KP: v 14 1 0 elmormolod a 14. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Sikerült elmondanod a méregsemlegesítés varázslatot! Lebénulsz, mozgásképtelenné válsz (-10 TVP). [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 659.]

vpf 800 VP elővétele: 800
Felszabadítottunk neked 800 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 659.]

fas 200 felt. ásás 200 pontért
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 659.]

kno 4 1 képesség-növelés 4
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 mászás.)
[0 pontot használtál fel, van még 659.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Hmm! Már nem is vagy éhes! 1 056 tapasztalati pontot kaptál. [1 pontot használtál fel, van még 658.]

v 1 999 elmormolod az 1. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a vámpirizáció varázslatot! Energia cikázik végig a testeden (+46 életpont). [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 653.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[363,67] Sötét pusztaság vesz körül. A látóhatáron semmilyen égitestet nem látsz, a nappalok és éjszakák nélküli horizont vörösen izzik. Felfedeztél egy mópat bolyt. (ld. enc.) Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy tűzfőnix egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Utad során felfedezel egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy kék orchidea és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy szervezetedben elmúlt a möszék nyomasztó hatása. Mosolyogva nézel a szoborra. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze keletre látsz egy térkaput. Délkeletre nézve látsz egy lávatavat. Délre egy művészi porolit van. Délnyugatra egy Chara-din monolitja van. Nyugatra egy életszikla van. Északra egy művészi porolit van. Elteszed a látcsövet. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Elbújsz egy kisebb domb mögött. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Ez nem lehet más, mint egy mópat gigász. (ld. enc.) {támadása: 46.} Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.


(Továbbmész...) [362,68] Folytatod vándorlásodat a kiégett Sötét Föld pusztájában. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy művészi porolitot. Délnyugatra nézve látsz egy gejzírt. Északnyugatra egy törpe bánya van. Északra egy életszikla van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy árnylord. {védettsége: 70 szúró, 70 vágó, 45 ütő ellen.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 83 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy a hatalom szava. Mielőtt összecsapnátok, a gnóm nyílpuskával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 nyílpuska lövedék. Több lövedéked átfúrja az árnylord fénytelen testét. (4 támadással 34 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {KCC:} Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az árnylord bal oldalát. (5 támadással 167 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). {KCC:} Agyartőrrel jól megszurkálod az árnylord jobb oldalát. (5 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Az árnylord beleharap a kezedbe. (1 támadástól 73 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 28 életpontot vesztettél. {KCC:} Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod az árnylord nyakát. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Agyartőrrel megkarcolod az árnylord bal lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Az árnylord a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 62 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 26 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az árnylord száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 013 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 390, sebződés: 189, gyógyulás: 89, összesen: -100 ÉP}


(Továbbmész...) [361,69] Felkapaszkodsz a hegyek közé. A sziklák tiltón, fenyegetőn emelkednek fel előtted. Távoli mennydörgések hangja hatol el hozzád: valószínűleg Thargodan hercegek és ősmágusok vívnak csatát egymással. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gejzírt. (ld. enc.) Felfedeztél egy oltárt. Fairlight híveié. Oldalt pillantva, meglátsz egy törpe bányát. Észreveszel egy krómkaktuszt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Skinhead. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (ramit kő) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) A gejzír tövében kutatsz, hisz tudod, itt rengeteg az ásvány. És lám, kibányásztál egy mihlanil rögöt! (ld. enc.) Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze délkeletre látsz egy kátránygödröt. Délnyugatra nézve látsz egy ősvortexet. Északnyugatra egy Elenios oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy szikla mögé rejtőzöl. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy kiütéses negátor. (ld. enc.) {támadása: 70.} Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

[39 pontot használtál fel, van még 614.]

m 4 4 6 mozogsz délre, délre, nyugatra
[361,70] Máris a Sötét Föld gonosz karmai, a magashegyek között vagy! Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy albinó küklopsz. (ld. enc.) {max. életpontja: 401-550.} Itt csata lesz.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 93 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a gnóm nyílpuskával. Elrepül 5 nyílpuska lövedék. Pár lövedéked átjárja az albinó küklopsz bal oldalát. (5 támadással 121 életpontot sebezve.) A szörny egy nagy követ hajít feléd. Jól célzott! (97 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {GYD:} Kőkéssel megvagdalod az albinó küklopsz testét. (5 támadással 79 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). {GYD:} Agyartőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az albinó küklopsz testét. (6 támadással 174 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Az albinó küklopsz cséphadaróként kezd püfölni mancsaival. (2 támadástól 115 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) Kőkéssel kicsit megvagdalod az albinó küklopsz testét. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). {GYD:} Agyartőrrel meghorzsolod az albinó küklopsz bal lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A szörny mancsaival borzalmas ütéseket mér Rád! (2 támadástól 144 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +29 ÉP.) Az albinó küklopsz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 küklopsz szemet. (ld. enc.) 4 520 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 536, sebződés: 356, gyógyulás: 122, összesen: -234 ÉP}

Felfedeztél egy teljesen lerombolt törpe bányát. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (arkog kő) rejt.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 arkog követ! A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy kátránygödröt. Délre nézve látsz egy törpe bányát. Délnyugatra egy ében sziklatorony van. Nyugatra egy ősvortex van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Körbevizsgálódsz. Friss mutáns nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [361,71] A hegyek közt mész előre. Innen jó a kilátást, de ami a szemed elé tárul, nem túl szemet gyönyörködtető: végtelen pusztaság, a halál egyhangúsága. Ocsmány, lüktető organizmusra bukkansz. Amikor közelebb hajolsz, cuppogva tapogatódzni kezd. Jobbnak látod messze elkerülni. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy albinó küklopsz nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. {védettsége: 30 szúró, 60 vágó, 70 ütő ellen.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a gnóm nyílpuskával. Elrepül 5 nyílpuska lövedék. Lövedékeiddel perforálod az albinó küklopsz bal oldalát. (5 támadással 128 életpontot sebezve.) Ellenfeled követ hajít feléd. Jól célzott! (78 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Kőkéssel néhányszor megcsapod az albinó küklopsz testét. (5 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). {GYD:} Agyartőrrel néhányszor teljesen átdöföd az albinó küklopsz szőrös lábát. (6 támadással 168 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Az albinó küklopsz leken néhány pofont. (2 támadástól 105 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) {GYD:} Kőkéssel mély sebeket nyitva megvagdosod az albinó küklopsz testét. (5 támadással 91 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Agyartőrrel kicsit megsebzed az albinó küklopsz bal lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Az albinó küklopsz mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 90 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 küklopsz szemet. 4 520 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 474, sebződés: 273, gyógyulás: 112, összesen: -161 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Az óriás kushadó egér elfogása nem egyszerű feladat. Szerencsédre egy éhes ragadozó már megtette helyetted. Megvizsgálod a maradványokat, majd óvatosan kiszeded bajszának szálait. Összemorzsolod két kővel, majd egy hatalmas szippantással belélegzed a port. Örömmel tapasztalod, hogy gyógyító tudományod most sem hagyott cserben. (+175 életerő.) Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy törpe bányát. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (mithril) rejt!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 mithrilt! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy kátránygödröt. Délkeletre nézve látsz egy törpe bányát. Délre egy törpe bánya van. Nyugatra egy ében sziklatorony van. Északnyugatra egy ősvortex van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő.

(Továbbmész...) [360,71] Lassan, de biztosan haladsz előre a magashegységben. Szinte érzed a mindenből áradó gonosz lüktetését. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy albinó küklopsz. {védettsége: 30 szúró, 60 vágó, 70 ütő ellen.} Itt csata lesz.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a gnóm nyílpuskával. Elrepül 5 nyílpuska lövedék. Lövedékeiddel perforálod az albinó küklopsz jobb lábát. (5 támadással 121 életpontot sebezve.) A szörny egy nagy követ hajít feléd. Jól célzott! (83 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan a másikra támadsz. {GYD:} Kőkéssel néhányszor megcsapod az albinó küklopsz jobb lábát. (5 támadással 86 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Agyartőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az albinó küklopsz testét. (6 támadással 153 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Az albinó küklopsz péppé veri bal válladat és karodat mancsaival. (2 támadástól 141 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +29 ÉP.) Kőkéssel végigvagdosod az albinó küklopsz bal lábát. (5 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Agyartőrrel megbököd az albinó küklopsz szőrös lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Hatalmas mancsaival az albinó küklopsz lábadat és hasadat üti. (2 támadástól 128 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +26 ÉP.) Az albinó küklopsz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 küklopsz szemet. 4 520 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 456, sebződés: 352, gyógyulás: 126, összesen: -226 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Azt még te is tudod, hogy a kőcséri patkány egyáltalán nem illik a ghallai tájba, inkább valami sivatagos bolygóra való. Azonban azt is tudod, hogy ha a hátrahagyott jellegzetes szagú bogyóit a sebeid környékére kened, akkor gyorsabban gyógyulsz, mint egy féllábú trollnő. (+166 életerő.) Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy ében sziklatornyot. (ld. enc.) Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt törpe bányát. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Emella a Bombázó irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Zutty! Egyszercsak eltűnik alólad a föld. Szerencsére idejében megkapaszkodsz a verem szélében. Amikor kikapaszkodsz, megvizsgálod, hogy mibe is estél volna bele. Egy szopógödör! Nagy mázli, hogy nem estél bele.
(Feltételes mászás:) Merész arckifejezést vágva, mászni kezdesz fölfelé az ében sziklatorony oldalán tapadókorongos karpereceid segítségével! Hosszasan, lihegve mászol felfelé. A tapadókorongok kiválóan tartanak! Felérve, átpréseled magad a szűk ablaknyíláson. Odabent szinte kézzel fogható sötétség és irtózatos dögszag fogad. Félelem markol a szívedbe, ahogy valami felüvölt melletted. Egy káoszbajnok! {támadása: 56.}

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a gnóm nyílpuskával. Elrepül 5 nyílpuska lövedék. Alaposan megsorozod a káoszbajnok bal lábát. (4 támadással 33 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést a másikra támadsz. {CSTT:} Kőkéssel néhányszor megcsapod a káoszbajnok tetovált testét. (6 támadással 183 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). {GYD:} Agyartőrrel párszor épp hogy megérintgeted a káoszbajnok jobb lábát. (5 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 59 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 29 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! {GYD:} Kőkéssel párszor kilyukasztod a káoszbajnok testét. (6 támadással 198 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). {GYD:} Agyartőrrel kicsit megbökdösöd a káoszbajnok bal lábát. (5 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A káoszbajnok fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (4 támadástól 66 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 31 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 514, sebződés: 185, gyógyulás: 126, összesen: -59 ÉP}

Emberfeletti gyorsasággal préseled ki magad egy pillanat alatt az ablakon. Megkönnyebbülten, felszabadultan mászol le a sziklatorony oldalán. A végén nagy cuppanással leugrasz a falról. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (pular kristály) van!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 pular kristályt! A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy törpe bányát. Délnyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Nyugatra egy ősvortex van. Északnyugatra egy Fairlight oltár van. Északra egy ősvortex van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. [175 pontot használtál fel, van még 439.]

m 6 4 4 mozogsz nyugatra, délre, délre
[359,71] Változik a terep, ez már alacsonyhegység. Oldalt pillantva, meglátsz egy ősvortexet. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (arkog kő) rejt!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 arkog követ! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy ősvortexet. Délre nézve látsz egy művészi porolitot. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy Fairlight oltár van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő.


(Továbbmész...) [359,72] Tovább csatangolsz a félelmetes sziklatengerben. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy tűzfőnix hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Sheran híveié. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (ramit kő) van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 ramit követ! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy ében sziklatornyot. Délkeletre nézve látsz egy törpe bányát. Délre egy Sheran oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy szikla mögé rejtőzöl. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy zafír sárkány. {egyik sebzési módja: 2x 8d8+22.} Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy sziklaskorpió. {max. életpontja: 261-330.} Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

A gnóm nyílpuskával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 nyílpuska lövedék. Alaposan megsorozod a sziklaskorpió csillogó torát. (4 támadással 39 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a sziklaskorpió testét. (5 támadással 194 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). {GYD:} Agyartőrrel többször eltalálod a sziklaskorpió testét. (5 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Kemény ollójával a sziklaskorpió végigsebzi a jobb combodat és lábszáradat. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A sziklaskorpió farkával a kezedre csap. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A sziklaskorpió összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 712 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 297, sebződés: 32, gyógyulás: 61, összesen: +29 ÉP}


(Továbbmész...) [359,73] Folytatod utadat az alacsonyabb hegyek közt vezető hágón.

Felfedeztél egy oltárt. Sheran híveié. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy törpe bányát. Nini, egy quwarg! Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (adamantit) van!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 adamantitot! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy törpe bányát. Délkeletre nézve látsz egy gejzírt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. [55 pontot használtál fel, van még 384.]

m 3 mozogsz délkeletre
[360,74] Lassan haladsz, hiszen óvatosnak kell lenned - a sziklák borotvaélesek. Ijesztő dolog, hogy egyetlen szellő, fuvallat sem mozdul, az évszázados port nem kavarja fel semmi. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gejzírt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Raia hívői építették. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy olvasztókemencét. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy törpe bányát. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Gunymák anyó egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (ramit kő) van!
(Feltételes ásás:) A gejzír mellett ásol. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 ramit követ! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy Chara-din oltárt. Délnyugatra egy templom van. Északra egy törpe bánya van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő.

[21 pontot használtál fel, van még 363.]

bb 305 20 beraksz a bankba a 305. tárgyat (20 darabot)
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 363.]

bb 522 20 beraksz a bankba az 522. tárgyat (20 darabot)
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 363.]

ef 90 547 energia fejlesztése 90
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-14 TU.] [98 pontot használtál fel, van még 265.]

* 1. BP: h 238 15 0 használod a 238. tárgyat
Játszani kezdesz a lanton. Rutinos, öreg bárd módjára muzsikálsz gyakorlásképp. [15 pontot használtál fel, van még 250.]

* 2. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 247.]

* 3. BP: v 3 0 0 elmormolod a 3. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Elmormoltad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 247.]

* 4. BP: v 161 0 0 elmormolod a 161. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Egy végső mozdulattal előhívod a varázsenergia varázslatot! Következő fordulódban varázsenergiát nyersz ki. [-35 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 242.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Találsz egy hatalmas sziklát, és nyomban nekilátsz, hogy erősíts: mellmagasságig, majd a fejed fölé emeled a nehéz súlyt! Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön.

[40 pontot használtál fel, van még 202.]

tf 1 2 fejleszted az 1. tulajdonságodat 2 pontért
Elszántan, kitartóan, ellazítva, megfeszítve, viharverten edzeni kezded csendben tiltakozó testedet. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [2 pontot használtál fel, van még 200.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 7, 12, 10.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját töm magába a tüskés gigaféreg. 3 kaját töm magába a sivatagi doareg. Egy kaját fal föl a Rughar familiárisa. Lestrapálva a nap eseményeitől, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 525 pontot. A következő körben tehát 725 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MÓPAT BOLY (583. TEREPTÁRGY)
A mópatok apró lárvák, amelyek a Sötét Földön elpusztult dolgok hulláival táplálkoznak. Sziklakemény anyagból bolyt építenek maguknak, ide bújnak el, hogy az alacsony rangú Thargodanok ne irtsák ki őket szórakozásból. Persze ez azért mégis előfordul néha, a leggyengébb Thargodanok ugyanis nem tudnak másokat kínozni, csak a mópatokat. Ezek a négylábú, fél méter hosszú, áttetsző rózsaszín vagy szürke testű, vaksi lények igencsak visszataszító látványt nyújtanak. Pedig a tudósok szerint, ha egy mópat eléri a tíz éves kort (minden tízezerből egy), akkor növekedni kezd, és Thargodan fatty lesz belőle! Igaz vagy nem igaz, mindenesetre a mópatokkal sok érdekes dolgot lehet csinálni. Próbálj a bolynál különböző tárgyakat használni! (H <tárgy> parancs, 2 TVP, mennyiségi paraméter megadására nincs lehetőség.)

MÓPAT GIGÁSZ (309. SZÖRNY)
Az ősvortexek, ezek a döbbenetes furcsaságai a Sötét Földnek néha érdekes dolgokat művelnek: nagy ritkán például előfordul, hogy egy ősvortex közelébe keveredő, és azt túlélő mópat lárva növekedni kezd, óriási méretűre püffed, méretében sokszor túlhaladja még az óriásokét is. Persze, egy mópat gigász nem egy veszélyes ellenfél (hacsak nem véletlenül rád lép), de elpusztítása annyira körülményes és nehézkes, hogy legtöbbször még a Thargodanok is békén hagyják, és hagyják, hadd falja fel egy vadászó behemót vagy sárkány.

GEJZÍR (576. TEREPTÁRGY)
Több méteres magasságba tör fel a föld alól a forró víz, szemet gyönyörködtető látvány! Azonban óvatos legyél, a gejzírek közelében mindig lapít valamilyen ocsmány szörnyeteg, amely a bámészkodókban látja a következő vacsoráját. A gejzíreket előszeretettel látogatják a törpék, hiszen a mélyről feltörő forró víz sokszor értékes kőzeteket hoz magával.

MIHLANIL (539. TÁRGY)
A mihlanil egy hihetetlenül kemény és ellenálló fémötvözet, amely nagyon magas hőmérsékleten, egy képzett bányász által formázható. Nagyobb tárgyakat (páncél, kard) ugyan még nem tudtak belőle csinálni, de kisebbeket (sisak, nyíl) már szép számmal. A törpe bányászmesterek szerint ennek az anyagnak amellett, hogy eddig még csak a Sötét Földön találtak belőle, van még egy furcsasága. A mihlanil rögökben valamilyenfajta mágikus entitás lakozik, amely kapcsolatba lép azzal, aki a mihlanilt tárggyá kovácsolja. Ha ezután ettől a személytől a mihlanilból készült tárgy átkerül máshoz, a mihlanilt ez a szellem elhagyja, és a tárgy hamarosan elporlad. Tehát a mihlanilból készült tárgyat semmi értelme sincs másnak átadni (ha akarod, el is dobhatod, de el nem rejtheted).

KIÜTÉSES NEGÁTOR (785. SZÖRNY)
A kiütéses negátor madárszerű teremtmény, mellyel elsősorban a Sötét Föld hegységeiben találkozhatsz. Persze csak nagy ritkán, hiszen ezek a "félénk" teremtmények csak ha élelemre vadásznak, akkor jönnek elő barlangjaikból. Mivel anyagcseréjük rendkívül lassú, hosszú ideig bírják elvackolódva. Ha azonban éhesek, bármelyik Thargodan, sőt egy magadfajta kalandozó is könnyen eledelnek minősülhet számukra. Nevüket az emésztésük utolsó időszakában a testükön megjelenő foltokról kapták, melyek olyanok, mintha valamilyen bőrbetegségük lenne. Ezek azonnal elmúlnak, amint a negátorok élelemhez jutnak.

ALBINÓ KÜKLOPSZ (338. SZÖRNY)
A magashegységben néha összeakadhatsz a havas tájhoz tökéletesen alkalmazkodott, az átlag küklopszoknál és jóval nagyobbra nőtt szőrös albinó küklopszokkal. Amikor a fehér arcon virító piros szem rád néz, rögtön a hideg futkos a hátadon, aztán már repül is feléd a gigantikus jégtömb. Vigyázz, az albinó küklopsz igen jól tud célozni!

KÜKLOPSZ SZEM (643. TÁRGY)
A küklopszok szemét gyakran félreteszik azok a nagyhatalmú kalandozók, akik képesek egy ilyen szörnyet legyőzni. Az alkimisták ugyanis jó pénz fizetnek érte, ezért a bolt is megadja az árát ennek az egyébként eléggé gusztustalan és hamar büdösödő ízének.

ÉBEN SZIKLATORONY (589. TEREPTÁRGY)
A legmagasabb sziklacsúcsok között fenyegető, tökéletesen fekete torony emelkedik. Mintha egyetlen darab sziklából faragták volna ki, fala tökéletesen sima. Ha egyáltalán fel tudsz mászni a torony tövéig (már ez sem csekély teljesítmény), akkor is valószínűleg képtelen leszel felmászni a torony tetején levő apró bejáratig, hacsak nincs emberfeletti (legalább 17-es) mászás szakértelmed. Ha mindenképp meg akarod próbálni, a H <általad megfelelőnek ítélt eszköz> parancsot add ki, 40 TVP árán.

KARAKTERLAP

Professzor, egy kopasz, csillogó szemű, körszakállas gnóm férfi vagy. Fekete a bőröd. Fairlight szerzetese vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 384. fordulód.

Erő: 47 (57) Szint: 30 Merészség: 5/5 Magasság: 118 cm
IQ: 28 (49) Támadás: 37 (40) Agresszió: 5 Testsúly: 51 kg
Ügyesség: 22 (34) Védekezés: 63 (69) Menekülés: 30 % Életkor: 114/140 év
Egészség: 22 (26) Életpont: 436/387 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 3
Szerencse: 32 (41) Varázspont: 1208/956 Pénz: 3532 arany Kép. pont: 10
Tudatpont: 70/0 Pszi pont: 153/293 Halhatatlanság: 6 %
Eddig összesen 3877 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 21 342 TP-t kaptál. Jelenleg 3 327 378 TP-d van. A következő szinthez még 172 622 TP szükséges. Trófeáid: élőholt ősmágus, triklem drakolder, kisebb quwarg isten. A 188. fordulódban 5050 arany került a bankszámládra. 5504 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 3 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6/14 ökölvívás: 25/1 szúrófegyverek: 28/15 (+4%)
vágófegyverek: 29/68 (+6%) ütőfegyverek: 2/26 lőfegyverek: 25/22 (+6%)
dobófegyverek: 3/24

Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6) << biami kvazárlándzsa (#568)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); nyílpuska lövedék (#547) (15 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
360,74 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 189,101
Legfeljebb 100 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 64

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 949 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 732 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 24/77 (+36%) 2. nyomkövetés: 76/70 (+5%) 3. lopás: 1/99
4. mászás: 17/62 (+112%) 5. csapdakészítés: 30/99 (+9%) 6. csapdaészlelés: 29/43
7. gyógyítás: 39/88 (+74%) 8. titkosírás: 43/21 9. felderítés: 33/44
10. szörnyidomítás: 13/92 11. teológia: 37/52 (+15%) 12. taumaturgia: 64/24 (+9%)
13. szerencsejáték: 7/99 14. versengés: 13/40 15. harcművészetek: 21/8
16. zene: 40/90 (+19%) 17. szörnyismeret: 17/96 18. pszi: 21/41 (+1%)
19. zárnyitás: 23/14 20. vadászat: 23/32 21. vitalitás: 1/74
22. bányászat: 32/87 (+28%) 23. úszás: 11/77 24. főzés: 23/62 (+11%)
25. csapatmunka: 2/66

FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet)
deus ex machinád 0 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 200 TVP-ért
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 999 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 100 darabot, csak egyszer)
mászol max. 1000 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 14, max: 50)
kék rothasztó (#421), kputtyintó csalán (#247), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer), zombi mester (#251) (csak egyszer), óriás csontváz (#176) (csak egyszer), élőholt mágus (#175) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154) (csak egyszer), noth szellem (#250) (csak egyszer), lidércúr (#252) (csak egyszer), szubreális vámpír (#223) (csak egyszer), csontváz lord (#177) (csak egyszer), viharóriás (#278) (csak egyszer), triklem drakolder (#275) (csak egyszer), halálelementál (#279) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
fémbontó szójer (#150), átokmurgattyú (#225), bűbájlidérc (#761), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) gigaököl (#49, 16 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) var.tárgy készítés (#153, 300 VP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
banshee-sikoly (#373, 20 VP) analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) tűzeső (#61, 16 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
villámsújtás (#89, 15 VP) agyburok (#90, 11 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) alku (#139, 20 VP, 5 TVP)
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP) kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
méregfelhő II (#193, 20 VP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP)
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) armageddon (#218, 100 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) vámpirizáció (#1) (989,0) Pörhemór köre (#205) (95,30,4) szürkeáll. aktiv (#71)
pszi-ernyő (#64) éber kakukk (#3) varázsenergia (#161)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> 15. szintű lényekre villámcsapás (#50) >> Thargodan csontváz (#297)
villámcsapás (#50) >> agyagelementál (#203) tűzeső (#61) >> varkaudar varázsló (#271)
villámcsapás (#50) >> kputtyintó csalán (#247) villámcsapás (#50) >> kisebb quwarg isten (#213)
villámcsapás (#50) >> halálelementál (#279)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 9, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
pszi-acéltorony (#98) >> kisebb quwarg isten (#213) védelem tűz ellen (#38) >> őrült varázsló (#255)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +43 kg teher) státusz: OK
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +12 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Készítsd el saját varázstárgyadat (a hasonló nevű varázslattal), és cserébe megtanítalak az egyik leghatalmasabb villámvarázslatra!
2.) A mágusok igazi ellenségei Chara-din fattyai. Végezz egy csapattal! (teljesítve)
3.) Nézzük, elég érett vagy-e már a papi ranglétrán való továbblépésre: IMádkozz úgy, hogy pontosan 600 TVP áll rendelkezésedre!

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 740 TU szükséges.)
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) OK
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) OK
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) OK
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) OK
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 132 TU. szükséges még: 38 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 drótszőr (#37) 2 isteni könnycsepp (#260) 9 kaja (#2)
1 sáfránypor (#211) 9 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
62 arany (#50) 1 adamantit (#627) 5 arkog kő (#632)
1 halcsont (#390) 1 kék orchidea (#68) 3 küklopsz szem (#643)
5 mákrózsa virág (#56) 1 mihlanil (#539) 1 mithril (#352)
1 pular kristály (#239) 2 ramit kő (#226)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

358 359 360 361 362 363 364 365
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
(359,71) ősvortex (#587), érclelőhely
(359,72) művészi porolit (#720), Sheran oltár, érclelőhely, zafír sárkány (#329), sziklaskorpió (#339)
(359,73) Sheran oltár, törpe bánya (#435), érclelőhely
(360,71) albinó küklopsz (#338), ében sziklatorony (#589), törpe bánya (#435), művészi porolit (#720), szopógödör (#177), káoszbajnok (#293), érclelőhely
(360,74) gejzír (#576), Raia oltár, olvasztókemence (#86), Chara-din monolitja (#534), törpe bánya (#435), művészi porolit (#720), érclelőhely
(361,69) gejzír (#576), Fairlight oltár, törpe bánya (#435), krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), vaskohó (#155), művészi porolit (#720), érclelőhely, kiütéses negátor (#785)
(361,70) albinó küklopsz (#338), törpe bánya (#435), érclelőhely
(361,71) albinó küklopsz (#338), törpe bánya (#435), érclelőhely
(362,68) Chara-din monolitja (#534), árnylord (#342)
(363,67) mópat boly (#583), művészi porolit (#720), tündöklő szobor (#1587), mópat gigász (#309)

Üzenet küldése a karakternek