383. forduló, 385. forduló, Authoricus összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. nov. 22. 9h:17'
EZ A 387. JÁTÉKHETED, 384. FORDULÓD
388. játékheted kezdete: nov. 28.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
KALANDOZÓ: #1671
SZÁMLA : XXXX

AUTHORICUS KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [399,9] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Kifizetted a megvett 16 gyógykenőcsöt (1256 arany), 30 ében tobozt (1299 arany), 1 manakristályt (650 arany).
Lítia De Fandargo, amikor összefutottatok, adott neked 20 kaját. Az aranytermő erszény 66 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 kaját. A teremtés zsákja létrehozott 1 szuperkötelet. Minden varázserőd visszatért. (+657 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+37 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy dűnelord nyomára vezet. A keresgélés eredménytelen volt. [7 pontot használtál fel, van még 697.]

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 12. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 695.]
Beizzik a turbómágia. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 695.]
Szupersebesen mormolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 693.]

* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot a 23. varázslatot a 78. varázslatot
Beizzik a turbómágia. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-10 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 691.]
Szupersebesen mormolsz. Működni kezd a jellemtükör. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 689.]
Fürgén varázsolsz! [-7 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 687.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 137. varázslatot a 88. varázslatot
Beizzik a turbómágia. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 685.]
Gyorsvarázsolsz! Felkészülsz a szemmelverésre. [-18 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 683.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 683.]

* 4. KP: elmormolod a 75. varázslatot
Mivel a paraméterként megadott varázslat nem volt rajtad, nem is volt sok értelme a mágiafeloldásnak. [0 pontot használtál fel, van még 683.]

* 5. KP: kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat a 820. tárggyal
Leveszed a szirén köpenyét, majd felöltöd a láthatatlan köpenyt. Láthatatlanná váltál. [-7 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 683.]
Leveszed a láthatatlan köpenyt, majd felöltöd a szirén köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 683.]

* 6. KP: elmormolod a 28. varázslatot a 364. varázslatot a 19. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+12 erő). [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 681.]
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 681.]
Szupersebesen mormolsz. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 679.]

* 7. KP: használod az 1546. tárgyat
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 678.]

* 8. KP: elmormolod a 210. varázslatot a 209. varázslatot a 220. varázslatot
Fürgén varázsolsz! [-40 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [2 pontot használtál fel, van még 676.]
Fürgén varázsolsz! Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 674.]
Gyorsvarázsolsz! (+2 minden tulajdonságodra.) [-25 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 672.]

* 9. KP: elmormolod a 165. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Öregedtél 1 évet. [2 pontot használtál fel, van még 670.]

in 2054 783 1560 leírod a 2054. kalandozónak a 783. szörnyet az 1560. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy térfaló. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) légiós hátizsákot. [0 pontot használtál fel, van még 670.]

v 202 6777 elmormolod a 202. varázslatot
Sajnos nem ismered azt a kalandozót. [0 pontot használtál fel, van még 670.]

v 202 3333 elmormolod a 202. varázslatot
Sajnos nem ismered azt a kalandozót. [0 pontot használtál fel, van még 670.]

v 202 4999 elmormolod a 202. varázslatot
Sajnos nem ismered azt a kalandozót. [0 pontot használtál fel, van még 670.]

vv 161 132 elmormolod a 161. varázslatot a 132. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Következő fordulódban varázsenergiát nyersz ki. [-35 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 668.]
Gyorsvarázsolsz! Varázslói varázslataid sokkal erősebbek lesznek. [-25 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 666.]

vps 200 VP spórolása: 200
Félreraktunk, letiltottunk neked 200 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 666.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[398,10] Tovább vánszorogsz a Sötét Föld sivatagában. A homok behatol a ruhádba, a bőrödbe, mindenhova. Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Messze keletre látsz egy ősvortexet. Északnyugatra nézve látsz egy lávatavat. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. A sivatagi szél ellenséges illatokat hozz magával. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy átokmurgattyú. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy Chara-din lesújt varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 116 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Gyógyulsz (+4 életpont). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szopókövet. Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. 1056 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}


(Továbbmész...) [397,11] Kiszáradt szájjal botorkálsz előre a sivatagban. Ösztöneidre hallgatva hátrapillantasz, és így időben észreveszed a közeledő lényt. Felismered a közeledőt. Csak egy Thargodan légiós. Nem jelenthet különösebb problémát. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy lidércidézés varázslatot. Megjelenik egy lidérc! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy armageddon varázslatot dobsz ellenfeledre. 346 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Thargodan légiós testét. (5 támadással 132 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Megmarkolva a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Thargodan légiós fejét. (6 támadással 437 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+88 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 77 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal kicsit megsebzed a Thargodan légiós testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A lidérced támad! (3 támadással 38 sebzést okozott.) Pestisaurád 16 sebzést okoz. A Thargodan légiós csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+5 ÉP). A Thargodan légiós fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 42 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+9 ÉP). A Thargodan légiós többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). A Thargodan légiós most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 9646 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 958, sebződés: 75, gyógyulás: 127, összesen: +52 ÉP}

Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Amint a kukkert délre fordítod, megpillantasz egy nekrofunt. Északnyugatra nézve látsz egy mópat bolyt. Még jó, hogy ilyen remek a látásod.

(Továbbmész...) [396,12] Változik a vidék, megolvadt kőzettel borított, kiégett pusztaságra értél. Hegynyi Thargodan behemótok csordája húz el a távolban, te csak leesett állal bámulsz. Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy nekrofunt. Északnyugatra nézve látsz egy ősvortexet. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Elrejtőzöl egy megfeketedett cserjében. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Ráismersz a távolodóra. Egy nekrit parazita. (ld. enc.) Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

[24 pontot használtál fel, van még 642.]

m 3 5 3 mozogsz délkeletre, délnyugatra, délkeletre
[397,13] Vánszorogsz az évezredek óta kiégett ősi pusztaságban. Valami nyálkás anyag telepedik az arcodra! Undorodva törlöd le magadról. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy árnylord került az utadba. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Üdvözlésképpen egy káosz szava varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 134 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy a hatalom szava varázslatot, majd rád küldi. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az árnylord jobb lábát. (5 támadással 43 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod az árnylord fejét. (5 támadással 264 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 82 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal kicsit megsebzed az árnylord fejét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő III varázslat. 107 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Ellenfeled 11 pontot sebződik a pestisaurától. Az árnylord fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 54 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+11 ÉP). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fekete Kehelyt, szereztél 1 sötét italt. (Nincs mibe rakni 1 sötét italt.) 4566 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 627, sebződés: 54, gyógyulás: 83, összesen: +29 ÉP}

A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Messze délre látsz egy ősvortexet. Északra nézve látsz egy nekrofunt. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [396,14] Belépsz az ingoványba. Itt van egyedül látható jele az életnek, de ez az élet is olyan, amelynek célja másnak a halála. Egy kalandozó csontvázára bukkansz. A rengeteg sérülésből látszik, hogy alaposan megkínozták, és lelke valószínűleg most is itt raboskodik valamelyik Thargodan szolgálatában. Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy tollaskígyó lehet. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy káosz szava varázslat. 387 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Távolról szerencsétlenség varázslatot lő rád a másik. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a tollaskígyó lapos fejét. (5 támadással 132 életpontot sebezve.) A mantikór támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (11 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Nem tudod leküzdeni a hányingert: kábán könnyítesz magadon. Marokra fogva a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a tollaskígyó nyakát. (6 támadással 415 életpontot sebezve.) A mantikór támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (16 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 77 életpontot sebeztél. Cápafoggal megbököd a tollaskígyó pikkelyes testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) A mantikór roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (24 életpontot sebezve.) Ellenfeled 13 pontot sebződik a pestisaurától. A tollaskígyó fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 42 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+9 ÉP). Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A tollaskígyó farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+5 ÉP). Egy mikronnyit öregedtél (-9 TVP). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzeső varázslatot lő rád. 62 életpontot vesztettél. A tollaskígyó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 12 madártollat. 12276 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1114, sebződés: 127, gyógyulás: 22, összesen: -105 ÉP}

A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy ősvortexet. Nyugatra nézve látsz egy mópat bolyt. Jól kivehetőek a távolban. Mohón zabálni kezdesz. (-3 kaja.)

(Továbbmész...) [397,15] Máris a Sötét Föld gonosz karmai, a magashegyek között vagy! Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (pular kristály) van a föld alatt! Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Amint a kukkert északra fordítod, megpillantasz egy ősvortexet. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy viharóriás közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeledre káosz szava varázslatot lősz. 262 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámsújtás varázslat. 45 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a viharóriás jobb lábát. (5 támadással 128 életpontot sebezve.) A mantikór nagyot harap ellenfeledbe. (16 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a viharóriás testét. (5 támadással 368 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+74 életerő). A mantikór támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (24 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 90 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal meghorzsolod a viharóriás testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A mantikór is bekapcsolódik a harcba. (20 életpontot sebezve.) Pestisaurád működik (15 ép-t sebezve). A viharóriás egy villámgyors mozdulattal a derekadra sújt. (1 támadástól 70 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+14 ÉP). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámcsapás varázslat. 46 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a viharóriás száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 85 aranyat. 8404 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 973, sebződés: 161, gyógyulás: 112, összesen: -49 ÉP}

Végre, ennivaló! Zabálni kezdesz. (-3 kaja.) [24 pontot használtál fel, van még 609.]

m 5 3 5 mozogsz délnyugatra, délkeletre, délnyugatra
[396,16] Élettelen, homokos területre érkeztél. Az előrejutás itt nehezebb, mint a pusztaságban. A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Néhány mérföldre nyugatra megpillantasz egy fekete kaktuszt. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. A homok gyanús sercenése valaki közeledtét jelzi. Csak egy tűzelementál. Megvető mosollyal várod a találkozást. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy káosz szava varázslatot dobsz ellenfeledre. 166 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: lángcsóva varázslatot lő rád. 10 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a tűzelementál testét. (5 támadással 126 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a tűzelementál lángoló testét. (4 támadással 292 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 80 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal megkarcolod a tűzelementál testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A pestisaura 6 ép-t sebez. Mielőtt észbe kapnál, a tűzelementál megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy lángcsóva varázslatot, majd rád küldi. 5 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4993 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 596, sebződés: 32, gyógyulás: 87, összesen: +55 ÉP}

Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [397,17] Kiégett pusztaságra érkeztél, életnek semmi jelét nem látod. Egy teremtmény kétségbeesett halálsikolyát hallod. Mozgást észlelsz oldalról. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy elemi rin lehet. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre káosz szava varázslatot lősz. A támadás sajnos hatástalan volt. Gyógyulsz (+4 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az elemi rin testét. (5 támadással 59 életpontot sebezve.) A mantikór roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (5 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod az elemi rin testét. (6 támadással 220 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). A mantikór is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (28 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 98 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal megdöfködöd az elemi rin vakítófényű bőrét. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). A mantikór roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (8 életpontot sebezve.) A pestisaura 13 ép-t sebez. Az elemi rin rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+7 ÉP). Maga az idő szivárog el (-11 TVP). Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+7 ÉP). Vámpírölővel több döféssel felnyársalod az elemi rin vakítófényű bőrét. (6 támadással 217 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). A mantikór is bekapcsolódik a harcba. (5 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 105 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal megérinted az elemi rin testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A mantikór megcsócsálja ellenfeledet. (6 életpontot sebezve.) Távolról méregfelhő III varázslatot lősz a másikra. 183 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Pestisaurád 20 sebzést okoz. Az elemi rin szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+8 ÉP). Kronoérintette aurádat (-9 TVP). Vad döféseivel az elemi rin nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+7 ÉP). Véres nyál csordul ki az elemi rin száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 holdbőrt. 7944 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1064, sebződés: 135, gyógyulás: 152, összesen: +17 ÉP}

Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [396,18] Sivatagba érkeztél. A pusztával ellentétben, itt bőven van légmozgás, ocsmány homokviharok dúlnak. Fekete, keserűen maró pára ölel körbe, fojtogató érzés. A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy ősvortexet. Délre nézve látsz egy nekrofunt. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy uchako közeledik. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy lidércidézés varázslatot. Megjelenik egy lidérc! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy káosz szava varázslatot dobsz ellenfeledre. 287 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Szerencsére idejében félreugrasz. Megmarkolva a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod az uchako fejét. (6 támadással 455 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+92 életerő). A mantikór roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (7 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 75 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal meghorzsolod az uchako testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A mantikór is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (16 életpontot sebezve.) A lidérced támad! (3 támadással 40 sebzést okozott.) Pestisaurád 6 sebzést okoz. Az uchako fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+5 ÉP). Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Az uchako fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Az uchako most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 6 csepp sáfrányport. 8623 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 929, sebződés: 28, gyógyulás: 121, összesen: +93 ÉP}

Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) [24 pontot használtál fel, van még 565.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[395,19] Ahogy előre mész, süvítést hallasz, és a szél homokot fúj az arcodba. Aztán a szél természetellenes gyorsasággal elül. Sötét porfelhőket pillantasz meg a távolban. A sivatagi szél ellenséges illatokat hozz magával. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy tűzelementál. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeledre káosz szava varázslatot lősz. 172 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzgolyó varázslatot lő rád. 31 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a tűzelementál jobb karját. (5 támadással 139 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a tűzelementál testét. (5 támadással 368 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+74 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 99 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal megbököd a tűzelementál jobb karját. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Pestisaurád működik (12 ép-t sebezve). A tűzelementál leken néhány pofont. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+5 ÉP). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzgolyó varázslatot. 29 életpontot vesztettél. A tűzelementál szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4993 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 695, sebződés: 82, gyógyulás: 101, összesen: +19 ÉP}

Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Messze keletre látsz egy nekrofunt. Délre nézve látsz egy fekete kaktuszt. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [8 pontot használtál fel, van még 557.]

ep 534 100 építed az 534. tárgyat 100 pontért
Nekilátsz, hogy felépíts egy Chara-din monolitját. Köveket hordasz egymásra. Végre megvan, elkészült a Chara-din monolitja. 319 tapasztalati pontot kaptál. Erőd TF-elődött. [100 pontot használtál fel, van még 457.]

im 0 5 imádkozol
Az oltárra helyezel 5 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Egy óra telik el buzgó mormolással. A szent kehely megtelt! Jóleső meleg fut végig a testeden. (+38 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 427.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Jóleső meleg fut végig a testeden. (+39 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 397.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+40 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 367.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Jóleső meleg fut végig a testeden. (+40 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 337.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+37 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 307.]

vpf 200 VP elővétele: 200
Felszabadítottunk neked 200 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 307.]

v 198 377 88 elmormolod a 198. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Egy végső mozdulattal előhívod a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(395,19) tűzelementál (#276)
(396,12) nekrit parazita (#787)
(396,14) tollaskígyó (#635)
(396,16) tűzelementál (#276)
(396,18) uchako (#308)
(397,11) Thargodan légiós (#311)
(397,13) árnylord (#342)
(397,15) érclelőhely, viharóriás (#278)
(397,17) elemi rin (#786)
(398,10) átokmurgattyú (#225)

[377,88] Felkapaszkodsz a hegyek közé. A sziklák tiltón, fenyegetőn emelkednek fel előtted. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gyilkos csalánt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr híveié. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt vaskohót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy kék orchidea és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy szervezetedben elmúlt a mérgezés nyomasztó hatása. Mosolyogva nézel a szoborra. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy barátság szent tüzét. Bányászat képességeddel fémet (ramit kő) érzel a föld alatt. A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy viharóriás barlangot. Délkeletre egy művészi porolit van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének.

Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, friss mutáns nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
[-100 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 297.]

gy 30 gyógyítás 30 pontért
Szerencsére, tökéletesen egészséges vagy, így nincs szükséged gyógyulásra sem. [0 pontot használtál fel, van még 297.]

be 101 bemész a 101. titkos labirintusba
Rábukkansz a barlangra. Odabentről izzó tűz világítja be a falakat. Semmi fényt nem látsz odabent. Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az infralátás varázslatot! Hirtelen sokkal jobban kezdesz látni! [-12 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). A felfedezés ismerős izgatottsága fut végig rajtad, ahogy a napsütés mögötted marad. Habozva, de beóvakodsz. Tudod, hogy a Sötét Föld csapdái és teremtményei még a hozzád hasonló kalandor számára is halálosak lehetnek. [5 pontot használtál fel, van még 292.]

lm 905 6 6 mozogsz 905 6 6
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. A folyosó összeszűkül, le kell hajolnod. Hogy közlekednek itt az óriási termetű Thargodanok? Vagy talán csak mindez azért van, hogy a hívatlan látogatóval könnyebben elbánjanak... [2. PONT.] Oopsz, egy csapdát sejtesz ott, ahová a lábadat akartad rakni! Beméred, hogy mi a veszélyes terep, és kikerülöd.
A folyosó kiszélesedik, bizarr cseppkövek meredeznek mindenfelé [3. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy Zinthurg. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sorvasztás. Semmi eredménye! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Zinthurg fejét. (4 támadással 106 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a Zinthurg bal oldalát. (2 támadással 155 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 84 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal teljesen átszúrod a Zinthurg testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Pestisaurád működik (3 ép-t sebezve). A Zinthurg feléd harap, de sikertelenül. A Zinthurg karmai majdnem eltalálnak! Félrehajolsz, de a Zinthurg karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). Felfénylik az esszenciavédelem! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 2 arany, egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> 6 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1189 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 294, sebződés: 11, gyógyulás: 50, összesen: +39 ÉP}

Egy Tguarkhant pillantasz meg. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámsújtás varázslatot lő rád. 30 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Tguarkhan kutyafejét. (5 támadással 128 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Marokra fogva a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a Tguarkhan jobb lábát. (2 támadással 164 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 80 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal teljesen átszúrod a Tguarkhan kutyafejét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Ellenfeled 12 pontot sebződik a pestisaurától. A Tguarkhan megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A szörny mancsával apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). A Tguarkhan mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 14 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a Tguarkhan száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy gyöngymangó, 2 fekete gyöngy, 3 vasérc [vasérc ládikóba-> 6 arany, -2 ÉP] és egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> 16 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1803 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 307, sebződés: 67, gyógyulás: 53, összesen: -14 ÉP}


Továbbhaladsz a barlangban. A forróság egyre nagyobb, ugyanakkor mégis, valamiféle jeges félelem kúszik végig a gerinced mentén [4. PONT.] Egy sunyi csapda van előtted, de szerencsére időben észrevetted. Vigyázva kikerülöd. Hála a körültekintő előrehaladásodnak, kiszúrtál egy rejtett csapdát. Beméred, hogy mi a veszélyes terep, és kikerülöd.
A terem, ahová belépsz, egy óriási előcsarnok. A cseppkövek között láva bugyog, iszonyú a hőség. A terem távolabbi végében imbolygó, sötét alakokat látsz [5. PONT.] Nem volt hiábavaló az óvatosságod: csapdát veszel észre magad előtt. Vigyázva kikerülöd. Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy Mnebolath. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy Chara-din lesújt varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 128 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. A szilánk működik (+4 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Mnebolath bal oldalát. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-3 életerő.) A dolgot még 15 aranyad bánja. A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (32 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a Mnebolath fejét. (2 támadással 142 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 74 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal megdöföd a Mnebolath egyik karját. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Ellenfeled 15 pontot sebződik a pestisaurától. A Mnebolath többször végigkarmolja a derekadat. (3 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-6 életerő.) A dolgot még 10 aranyad bánja. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és egy gyöngymangó. 2490 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 400, sebződés: 62, gyógyulás: 51, összesen: -11 ÉP}

Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy Notermanthi. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy káosz szava varázslatot. 116 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy mágiatörés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Egy a hatalom szava varázslattal köszönt csatapartnered. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Notermanthi fejét. (5 támadással 133 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Egek! Mekkorát kputtyintott ez a mocsok! Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a Notermanthi fejét. (3 támadással 218 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 74 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal eltalálod a Notermanthi izmos testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Pestisaurád 12 sebzést okoz. A Notermanthi Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). Vad döféseivel a Notermanthi nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> 25 arany, -2 ÉP], egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP], 2 vas dobónyíl és egy arany. 4302 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 471, sebződés: 31, gyógyulás: 74, összesen: +43 ÉP}

Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy taalru van előtted! Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Távolról Chara-din lesújt varázslatot lősz a másikra. 92 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy háló varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a taalru testét. (5 támadással 133 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a taalru testét. (3 támadással 233 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 91 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal megdöföd a taalru testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Ellenfeled 8 pontot sebződik a pestisaurától. A taalru mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). Mielőtt észbe kapnál, a taalru megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). A taalru belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). A taalru összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 fűszertartó, egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> 6 arany, -2 ÉP], 4 gyöngymangó, 2 ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> 20 arany, -2 ÉP] és egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> 14 arany, -2 ÉP]. 4211 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 475, sebződés: 40, gyógyulás: 79, összesen: +39 ÉP}

Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy Thargodan zsoldos. Itt csata lesz.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy káosz szava varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 221 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Thargodan zsoldos izmos testét. (5 támadással 135 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Marokra fogva a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a Thargodan zsoldos testét. (6 támadással 453 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 85 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal megkarcolod a Thargodan zsoldos jobb karját. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Pestisaurád 12 sebzést okoz. Karmait felemelve, a Thargodan zsoldos meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). A Thargodan zsoldos fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+5 ÉP). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6750 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 816, sebződés: 30, gyógyulás: 68, összesen: +38 ÉP}


Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy gyémántkemény adamantit ajtó jelent átmeneti akadályt. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Végre eljutottál a mágus szentélyébe. Enyhe félhomály honol a teremben. A mágus éppen egy újabb térkapu fenntartásán küszködik. Ezt nem hagyhatod! [6. PONT.] Hajszál híján belegyalogoltál egy csapdába. Alapos körbevizsgálódás után kikerülöd. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdaészlelés). Megtorpansz: valamilyen csapda van előtted! Vigyázva kikerülöd. Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy Thargodan légiós. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy lidércidézés varázslattal készülsz a csatára. Megjelenik egy lidérc! A szilánk működik (+4 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy armageddon varázslat. 448 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Thargodan légiós bal oldalát. (5 támadással 130 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a Thargodan légiós bal lábát. (5 támadással 388 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 84 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal megérinted a Thargodan légiós jobb vállát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) A lidérced támad! (3 támadással 39 sebzést okozott.) Pestisaurád működik (18 ép-t sebezve). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 49 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+10 ÉP). A Thargodan légiós fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+8 ÉP). A Thargodan légiós sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). A Thargodan légiós még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9646 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1019, sebződés: 96, gyógyulás: 29, összesen: -67 ÉP}

Egy Thargodan légióst pillantasz meg. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: lidércidézés létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Megjelenik egy lidérc! Gyógyulsz (+4 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy armageddon. 371 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Thargodan légiós jobb karját. (5 támadással 133 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Meglengetve a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a Thargodan légiós bal oldalát. (6 támadással 418 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+76 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 80 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal megérinted a Thargodan légiós fejét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A lidérced támad! (3 támadással 34 sebzést okozott.) Pestisaurád 12 sebzést okoz. A Thargodan légiós néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+5 ÉP). A Thargodan légiós belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 48 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+10 ÉP). Vad döféseivel a Thargodan légiós nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). Véres nyál csordul ki a Thargodan légiós száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9646 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 962, sebződés: 79, gyógyulás: 107, összesen: +28 ÉP}

Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy Thargodan mágus. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy lidércidézés varázst. Megjelenik egy lidérc! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy káosz szava varázslatot dobsz ellenfeledre. 317 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy Asylux átka varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy energiaspirál varázslatot. 137 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő III varázslatot lő rád. Semmi hatás! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Thargodan mágus testét. (5 támadással 131 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a Thargodan mágus bal lábát. (6 támadással 455 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+92 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 80 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal kicsit megsebzed a Thargodan mágus fejét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A lidérced támad! (3 támadással 34 sebzést okozott.) Ellenfeled 10 pontot sebződik a pestisaurától. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: Asylux átka varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő III varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled szárazság varázslatot lő rád. Semmi hatás! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 4 gyöngymangó és 5 gyenge méreg. 9445 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1078, sebződés: 137, gyógyulás: 116, összesen: -21 ÉP}

Amint az utolsót rúgja a mágus, azonnal mágikus csapdák tucatjai kezdenek működésbe lépni. Az egész mennyezet repedezik. Elhátrálsz az ajtóig, és onnan nézed, ahogy a terem beomlik. Szerencsére, a kijárat még szabad.
Egyhelyben toporogsz.
[50 pontot használtál fel, van még 242.]

lm 6 6 1 mozogsz 6 6 1
Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
A terem, ahová belépsz, egy óriási előcsarnok. A cseppkövek között láva bugyog, iszonyú a hőség. A terem távolabbi végében imbolygó, sötét alakokat látsz [5. PONT.]
Továbbhaladsz a barlangban. A forróság egyre nagyobb, ugyanakkor mégis, valamiféle jeges félelem kúszik végig a gerinced mentén [4. PONT.]
A folyosó kiszélesedik, bizarr cseppkövek meredeznek mindenfelé [3. PONT.]
A folyosó összeszűkül, le kell hajolnod. Hogy közlekednek itt az óriási termetű Thargodanok? Vagy talán csak mindez azért van, hogy a hívatlan látogatóval könnyebben elbánjanak... [2. PONT.]
Elhagyod a Thargodan mágus barlangját.
[50 pontot használtál fel, van még 192.]

m 8 mozogsz északra
[377,87] Mocsaras területre érsz. Nagyon kevés zajt hallasz, és azok mind fenyegetőek. A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délkeletre egy viharóriás barlang van. Nyugatra egy művészi porolit van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. A nádas megfelelő búvóhelynek tűnik számodra. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Sűrű szárnycsattogtatással egy ében sárkány távolodik. (ld. enc.) Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

[8 pontot használtál fel, van még 184.]

szk 216 keresed a 216. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy élőholt sullárt. [0 pontot használtál fel, van még 184.]

* 1. BP: elmormolod a 75. varázslatot
Mormolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Elmormoltad a mágiafeloldás varázslatot! Elmúlt a láthatatlanság hatása. Sikerrel jártál! [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 179.]

* 2. BP: építed az 534. tárgyat 100 pontért
Ehhez sajnos nem megfelelő terepen vagy. [0 pontot használtál fel, van még 179.]

* 3. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Energia árad testedbe. Létrehoztad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 179.]

* 4. BP: használod a 449. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 179.]

* 5. BP: elmormolod a 202. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az álommérgezés varázslatot! A fenébe! Kudarcot vallottál! A célpont álmát már megmérgezte valaki vagy valamilyen más okból nem sikerült a varázslat felrakása. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 174.]

* 6. BP: használod az 522. tárgyat a 147. tárgyat a 449. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 174.]
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [4 pontot használtál fel, van még 170.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 170.]

* 7. BP: elmormolod az 54. varázslatot
Mormolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Elmormoltad a kristálygömb varázslatot! A fekete gyöngy áttetszővé válik, és megpillantod benne a kalandozót, akit kerestél! A pontos koordinátái: X:441,Y:85. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 165.]
Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 13, 20, 11.
Figyelem: 1 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját habzsol be a mantikór. 4 kaját bezabál a pikkelyes ptog. Egy kaját töm magába a Rughar familiárisa. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a vadászat hatása.
Ebben a körben 165 pontod maradt, ebből a következő körre 165 pontot vihetsz át. Kapsz még 525 pontot. A következő körben tehát 690 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


NEKRIT PARAZITA (787. SZÖRNY)
A nekrit parazita egy élősködő féreg, mely a negatív létsík szülötte. Thargodan mágusok idézték erre a világra, de kicsit elszámították magukat a fogvatarthatóságát illetően. A nekrit parazita hamarosan gazdatestet talált magának egy Thargodan bőrében. A szerencsétlenül járt áldozat eredeti külalakja pár óra alatt alaposan megváltozik, ha a parazita birtokba veszi: áttetszővé és szürkévé válik, az élet szinte elpárolog belőle. A parazitának az egyesülés után ebben a testben kell leélnie az életét, és nem vándorolhat testről testre, mint azt az élősködő lényeknél megszokhattuk. Sőt, külön megváltás neki a halál, hiszen oda távozhat, ahonnan érkezett. Ennek ellenére nem könnyű a túlvilágra küldeni az átokfajzatot, halált okozó pillantása, öregítő érintése sok gondot okozhat a magadfajta, erre törekvő kalandozóknak. Épp ezért FT parancsot kell kiadnod a szörny megtámadásához.

ÉBEN SÁRKÁNY (327. SZÖRNY)
A mocsarak mélyén élő, savat lehelő ében sárkányoknak ezen világon és bármely külső létsíkon az isteneken kívül csak egyetlen igazi ellenfele akad: a többi sárkány. Ez a hegynyi méretű, csupa fog és karom monstrum farkának egyetlen csapásával még egy óriást is a földre tud küldeni, de ha lusta mozogni, csak kitátja száját, és savval borítja be áldozatát. A többnyire a mocsár mélyén szunyókáló ében sárkány több száz éves élete alatt jócskán kitanulta a mágia mesterségét is, hiába érzed tehát, hogy képes vagy fizikailag szembeszállni vele, készülj fel egy mágikus párviadalra is.

KARAKTERLAP

Authoricus, egy kopasz, égszínkék szemű, harcsabajszos árnymanó férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Chara-din félisten hatalmú uralkodó papja vagy. Papi hited: 675. Az Árnymenők (#9153) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 384. fordulód.

Erő: 46 (71) Szint: 34 Merészség: 10/5 Magasság: 103 cm
IQ: 46 (58) Támadás: 53 Agresszió: 3 Testsúly: 33 kg
Ügyesség: 46 (61) Védekezés: 101 Menekülés: 30 % Életkor: 32/34 év
Egészség: 46 (53) Életpont: 706/997 Jellem: gonosz (666) Tul. pont: 0
Szerencse: 58 (75) Varázspont: 1288/13 Pénz: 1493 arany Kép. pont: 17
Tudatpont: 21/3 Pszi pont: 162/209 Halhatatlanság: 7 % EFejl: 29
Eddig összesen 2928 szörnyet (18 ebben a körben) és 2 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 112302 TP-t kaptál. Jelenleg 5252901 TP-d van. A következő szinthez még 247099 TP szükséges. Trófeáid: vámpírféreg, triklem drakolder, térfaló. A 369. fordulódban 9370 arany került a bankszámládra. 10072 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 10/4 ökölvívás: 1/63 szúrófegyverek: 37/63 (+7%)
vágófegyverek: 4/48 ütőfegyverek: 23/17 dobófegyverek: 33/17 (+9%)

Feltételes fegyverváltás: vámpírölő (#951) (120%) << Mjölborg kalapácsa (#523) (180%) << vámpírölő (#951) (120%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); vas dobónyíl (#189) (15 -997.); tolmokov-koktél (#351) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
A negatív esszencia épp vámpírölő fegyverre kenve.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 32/47 (-268%) 2. nyomkövetés: 67/85 (+4%) 3. lopás: 57/21 (-300%)
4. mászás: 8/94 5. csapdakészítés: 24/21 (+6%) 6. csapdaészlelés: 64/7 (-264%)
7. gyógyítás: 90/86 8. titkosírás: 6/0 9. felderítés: 29/8
10. szörnyidomítás: 23/44 11. teológia: 97/79 (+90%) 12. taumaturgia: 69/17 (+1010%)
13. szerencsejáték: 6/82 14. versengés: 25/85 15. zene: 3/36
16. szörnyismeret: 30/88 (+20%) 17. pszi: 20/86 (+2%) 18. zárnyitás: 23/96 (-285%)
19. vadászat: 13/70 20. vitalitás: 3/47 21. bányászat: 26/25 (+22%)
22. úszás: 10/3 23. főzés: 11/5 24. csapatmunka: 1/49

FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
lopsz a gnómoktól (6) sáfrányport (#211) (2x), a trolloktól (5) sáfrányport (#211) (1x), az árnymanóktól (4) sáfrányport (#211) (7x), az emberektől (1) aranyat (#50) (4x), az elfektől (2) aranyat (#50) (5x), a törpéktől (3) aranyat (#50) (7x), az alakváltóktól (7) bármit (9x), a kobuderáktól (8) bármit (10x), a mutánsoktól (9) bármit (9x)
gyógyítasz 50% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 135 TVP-ért
készítesz lótuszvirágot (#447) (max. 20 darabot, csak egyszer)
elfogod élőholt sullárt (#216) teriád háló-csapdával (#1280)
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 16)
ősi szellem (#422), csontváz lord (#177) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), szubreális vámpír (#223) (csak egyszer), élőholt ősmágus (#179) (csak egyszer), Tb.gátló Vlagyimir (#6666) (csak egyszer), triklem drakolder (#275) (csak egyszer), óriás csontváz (#176) (csak egyszer), lélekorzó (#390) (csak egyszer), zombi mágus (#389) (csak egyszer), bolyongó lidérc (#388) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 1, max: 16)
bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
háló (#186, 24 VP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP)
böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) szárazság (#48, 6 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
fürgülés (#92, 22 VP) halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) sorvasztás (#102, 20 VP) szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP)
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP)
mágikus ütés (#147, 18 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) infralátás (#171, 8 VP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
a halál csókja (#187, 10 VP, 5 TVP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) méregfelhő II (#193, 18 VP)
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) káoszcsapás (#200, 8 VP) rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP)
álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP)
káosz szava (#207, 25 VP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP)
pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) menekülés (#212, 12 VP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP)
armageddon (#218, 100 VP) lidércidézés (#219, 30 VP) hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP)
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) Chara-din lesújt (#223, 18 VP) mágia megértése (#226, 0 VP)
nekromanta csókja (#230, 22 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +4 vp 9 költség alatt;
A varázslatok tanulására elkölthető: 10 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
halálkapu (#126) Pörhemór köre (#205) (100,44,3) áldomás III (#217) vámpirizáció (#1)
állatvédelem (#192) szürkeáll. aktiv (#71) erőpajzs I (#12) hadiszerencse II (#24)
jellemrejtés (#23) láth. észlelése (#78) tulajdonságpajzs (#26) szemmelverés (#137)
csupasz izom (#28) pestisaura (#210) hatalomvarázs (#220) esszenciavédelem (#165)
varázsenergia (#161) mágiadagály (#132) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 10)
méregfelhő (#37), káoszcsapás (#200), Chara-din lesújt (#223), szárazság (#48), sorvasztás (#102), káosz szava (#207), élőholt pozdorja (#134), nekromanta csókja (#230)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 11, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
háló (#186) >> molgan (#284) armageddon (#218) >> 33. szintű lényekre
armageddon (#218) >> férfiak (#998) armageddon (#218) >> nők (#999)
armageddon (#218) >> 35. szintű lényekre
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 11, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
lidércidézés (#219) >> nők (#999) lidércidézés (#219) >> férfiak (#998)
fürgülés (#92) >> Forradásos (#674) fürgülés (#92) >> halálelementál (#279)
hhaar burka II (#162) >> 25. szintű lényekre lidércidézés (#219) >> 32. szintű lényekre

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +45 kg teher) státusz: OK
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK
mantikór (#769) (őrzi a holmidat: +26 lopás ellen) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Mesés anyag a mihlanil. Hozz nekem belőle 4 darabot, és áldozd fel oltáromnál!
2.) Hatalmas kihívás elé állítalak: látogass el a Sötét Földre és győzd le a Sötétség egy Hercegét!
3.) Tomboljon a káosz, használj armageddon varázslatot 15 alkalommal! (számláló: 7)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 áldott kő (#642) 5 isteni könnycsepp (#260) 17 kaja (#2)
3 lótuszvirág (#447) 1 nyílvessző (#108) 12 spiritusz (#170)
1 szvó-ektoplazma (#151) 2 Thargodan esszencia (#328)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
232 arany (#50) 1 fekete gyöngy (#99) 2 fűszertartó (#210)
5 gyenge méreg (#26) 10 gyöngymangó (#135) 1 holdbőr (#1236)
1 kék orchidea (#68) 12 madártoll (#112) 10 mákrózsa virág (#56)
4 sáfránypor (#211) 1 szuperkötél (#209) 1 vas dobónyíl (#189)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(377,87) ében sárkány (#327)
(377,88) a 101. labirintus bejárata, gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), Tharr oltár, vaskohó (#155), tündöklő szobor (#1587), barátság szent tüze (#484), érclelőhely, Zinthurg (#180), Tguarkhan (#212), Mnebolath (#237), Notermanthi (#257), taalru (#249), Thargodan zsoldos (#310), Thargodan légiós (#311), Thargodan mágus (#318)

Üzenet küldése a karakternek