Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2009. ápr. 15. 9h:18' EZ A 559. JÁTÉKHETED, 383. FORDULÓD 560. játékheted kezdete: ápr. 18. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2765 SZÁMLA : XXXX |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A szilánk működik (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. 217 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az őshonos sziklozug jobb oldalát. (6 támadással 239 életpontot sebezve.) A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. Bőröd, majd húsod, csontjaid megkeményednek. Kővéváltál a lény pillantásától! Bekerüsz a szörny személyes lakosztályának szoborgyűjteményébe. Örökkévalóságnak tűnő várakozás következik. (-40 TVP.) Elfek érkeznek, akik a KÖVGEO alkalmazottaiként mutatkoznak be. Visszaváltoztatnak, amiért végtelenül hálás vagy. Túl erős az ellenfeled. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől.
{Csatastatisztika; sebzés: 456, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 12. varázslatot a 28. varázslatot a 188. varázslatot |
* 2. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 3. KP: | elmormolod a 182. varázslatot a 71. varázslatot a 72. varázslatot |
* 4. KP: | leveszed/lerakod a 309. tárgyat a 956. tárgyat |
* 5. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1375. tárgyat az 1676. tárggyal az 1368. tárgyat |
* 6. KP: | leveszed/lerakod a 254. tárgyat az 511. tárgyat |
* 7. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1322. tárgyat a 722. tárggyal a 820. tárgyat |
* 8. KP: | elmormolod az 53. varázslatot a 224. varázslatot a 86. varázslatot |
* 9. KP: | használod a 745. tárgyat az 1101. tárgyat az 1100. tárgyat |
* 10. KP: | elmormolod a 377. varázslatot a 88. varázslatot a 138. varázslatot |
kb 2 30 | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (30 darabot) |
kb 500 1 | kiveszel a bankból az 500. tárgyat (1 darabot) |
kb 135 20 | kiveszel a bankból a 135. tárgyat (20 darabot) |
h 500 | használod az 500. tárgyat |
v 1 999 40 | elmormolod az 1. varázslatot |
hh 313 313 1546 | használod a 313. tárgyat a 313. tárgyat az 1546. tárgyat |
m 6 4 4 | mozogsz nyugatra, délre, délre |
(Továbbmész...) [231,32] Még mindig füves síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Felismered a közeledőt. Csak egy elemi pulzátor. Nem jelenthet különösebb problémát. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégoszlop varázslat. 193 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: gigaököl varázslatot lő rád. 8 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az elemi pulzátor furcsa alakját. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Elszántan a másikra ugrasz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az elemi pulzátor fejét. (7 támadással 704 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+141 életerő). Transzformálsz! (+70 varázspont.) Csápjaival az elemi pulzátor csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 91 életpontot vesztesz.) Maga az idő szivárog el (-6 TVP). Az elemi pulzátor nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel többször eltalálod az elemi pulzátor jobb szárnyát. (2 támadással 208 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Transzformálsz! (+20 varázspont.) Csápjával megérint az elemi pulzátor. (1 támadástól 57 életpontot vesztesz.) Kronoérintette aurádat (-12 TVP). Az elemi pulzátor nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 6291 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1162, sebződés: 156, gyógyulás: 189, összesen: +33 ÉP}
(Továbbmész...) [231,33] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált.
m 4 4 3 | mozogsz délre, délre, délkeletre |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy bo'adhun csapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 550 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról méregfelhő II varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Elszántan a másikra rohansz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a krathan csontváz fejét. (6 támadással 749 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+150 életerő). Transzformálsz! (+74 varázspont.) Pengéjét vadul forgatva, a krathan csontváz újra meg újra lecsap. (2 támadástól 56 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 23 életpontot vesztettél. Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
8460 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1299, sebződés: 79, gyógyulás: 156, összesen: +77 ÉP}
(Továbbmész...) [231,35] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy lidérctűz lehet. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégoszlop varázslat. 213 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Egy energiaspirál varázslattal köszönt csatapartnered. 101 életpontot vesztettél. Ellenfeled jégoszlop varázslatot lő rád. 60 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Egy tűzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. 35 életpontot vesztettél. Elszántan a másikra rontasz. Ki-energiákat gyűjtve, Sashoroggal próbálkozol. Ököllel párszor keményen megütöd a lidérctűz esszenciáját. (5 támadással 54 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: savhurrikán varázslatot lő rád. 68 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy savhurrikán varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 74 életpontot vesztettél. Ki-energiákat gyűjtve, Sashoroggal próbálkozol. Ököllel párszor súrolva eltalálod a lidérctűz testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Ellenfeled ősvillám varázslatot lő rád. 70 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: ősvillám varázslatot lő rád. 78 életpontot vesztettél. A lidérctűz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
2809 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 288, sebződés: 486, gyógyulás: 4, összesen: -482 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy bo'adhun csapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 385 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy háló varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 mérg. vas dobónyíl. A célpont mellett süvít el a lövedéked. A lény kputtyint! Micsoda szörnyűség! Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Elszántan a másikra ugrasz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az animált korall testét. (5 támadással 477 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+96 életerő). Transzformálsz! (+47 varázspont.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (3 támadástól 62 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az animált korall testét. (6 támadással 562 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+113 életerő). Transzformálsz! (+56 varázspont.) Csápjaival az animált korall csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 57 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Az animált korall még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8531 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1424, sebződés: 119, gyógyulás: 215, összesen: +96 ÉP}
(Továbbmész...) [232,36] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy ősi rúnatornyot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Leah híveié. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Chardonnay, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Látsz egy gyilkos csalánt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent tölgyfát.
(Feltételes mászás:) A mászó-karperecet a csuklódra csatolva mászni kezdesz felfelé. Az ősi rúnatorony meredek falain alig találsz fogódzkodót. Sokszor csak egy hajszálon múlik, hogy nem zuhansz le a mélybe. Félve mászol tovább ilyenkor, s csak akkor könnyebbülsz meg, amikor átmászol az építmény tetőt szegélyező peremén. Az eléd terülő látvány fenséges, megcsodálhatod Ghalla messzi földjeit. Hirtelen megmozdul alattad a föld, és hangos recsegéssel beomlik alattad. A sötét teremben, ahova jutottál, már nem vagy egyedül. Egy szellemdarázs!
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Egy jégoszlop varázslatot dobsz ellenfeledre. 235 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A teremtmény hunyorít egyet. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a szellemdarázs szellemtestét. (8 támadással 812 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+163 életerő). Transzformálsz! (+81 varázspont.) A szellemdarázs farka jobb karodra és kezedre csap le. (2 támadástól 214 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Ellenfeled regenerálódik! A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel párszor keményen megütöd a szellemdarázs jobb szárnyát. (2 támadással 199 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Ütéseket mér a szellemdarázs a farkával a bal válladra. (2 támadástól 209 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A szellemdarázs összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
6387 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1246, sebződés: 423, gyógyulás: 209, összesen: -214 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról bo'adhun csapás varázslatot lősz a másikra. 550 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy szerencsétlenség varázslat. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kreiton bűvölő testét. (2 támadással 129 életpontot sebezve.) A lény elbűvölően rád mosolyog! Akaratodat kasztroplanáris pajzsba tömörítve, ellenállsz. Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Megmarkolva a bronz taidert ellenfeledre támadsz. {KCC:} Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a kreiton bűvölő testét. (5 támadással 460 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+93 életerő). Transzformálsz! (+23 varázspont.) Csápjaival a kreiton bűvölő lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 62 életpontot vesztesz.) Kronoérintette aurádat (-9 TVP). {HD:} Bronz taiderrel megdöfködöd a kreiton bűvölő egyik csápját. (3 támadással 288 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Transzformálsz! (+14 varázspont.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 81 életpontot vesztesz.) Elszenveded a kronoérintést (-16 TVP). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8463 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1427, sebződés: 143, gyógyulás: 157, összesen: +14 ÉP}
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
(Továbbmész...) [232,34] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy kristálypalotát. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Fairlight hívői építették.
(Feltételes mászás:) Nekiveselkedsz, és mászni kezdesz fölfelé a tökéletesen sík kristályfalon. Zihálva veszed a levegőt, mire a palota tetejére érsz. Van itt egy zafírkupolájú torony, melynek bejárati ajtaja nyitva áll! Belépsz. Ahhh! Hiszen ez meseszép! Egy gigantikus, kristályból kifaragott terembe lépsz, benne csodaszép szobrok, bútorok, mind-mind kristályból. Hirtelen árnyék vetül rád: itthon van a palota lakója! Betörés helyett rablás, annyi baj legyen. Egy aurapollátor!
Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét a másikra támadsz. {HD:} Fókuszpengével párszor kilyukasztod az aurapollátor bal oldalát. (2 támadással 185 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az aurapollátor karmai majdnem eltalálnak! Az aurapollátor szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 remák szivet. [remák szív ládikóba-> (183,31)-> 12 arany, -2 ÉP] 1488 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 185, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy a halál szava varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {GYD:} Fókuszpengével többször mélyen végigmetszed a szubreális vámpír fejét. (2 támadással 184 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Karmaival a szubreális vámpír megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A szubreális vámpír feléd harap, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP] 1856 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 184, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy Tharr haragja varázslat. 68 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-4 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A lény jeget köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (41 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {KCC:} Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a Mnebolath fejét. (2 támadással 187 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy háló varázslatot. Semmi hatás! A Mnebolath karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-5 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A Mnebolath összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (184,32)-> 10 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2188 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 255, sebződés: 55, gyógyulás: 2, összesen: -53 ÉP}
(Továbbmész...) [232,33] Még mindig füves síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy vastagbőrű mutak. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 330 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a vastagbőrű mutak bal hátsó lábát. (2 támadással 112 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Marokra fogva a Fókuszpengét a másikra ugrasz. {KCC:} Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a vastagbőrű mutak testét. (4 támadással 360 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+73 életerő). A vastagbőrű mutak rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (4 támadástól 88 életpontot vesztesz.) Összetipor lábával. 83 életpontot vesztettél. Agyarával a vastagbőrű mutak felkarcolja a combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A vastagbőrű mutak összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4710 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 802, sebződés: 179, gyógyulás: 79, összesen: -100 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. 198 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy gigaököl. 7 életpontot vesztettél. A teremtmény hunyorít egyet. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Elszántan a másikra rontasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az elemi pulzátor szárnyas testét. (8 támadással 822 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+165 életerő). Az elemi pulzátor rávág csápjával a térdedre. (1 támadástól 104 életpontot vesztesz.) Maga az idő szivárog el (-4 TVP). Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 42 életpontot vesztesz.) A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel eltalálod az elemi pulzátor nyakát. (1 támadással 124 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Az elemi pulzátor csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Elszenveded a kronoérintést (-9 TVP). Az elemi pulzátor nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. Az elemi pulzátor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 esthari rubin (ld. enc.). Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 6337 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1144, sebződés: 177, gyógyulás: 196, összesen: +19 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 440 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mérg. vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a sötét ülnök farkát. (2 támadással 127 életpontot sebezve.) A lény felemeli kezét, hogy döntést hozzon. BŰNÖS! A következő pillanatban lesújt rád a büntetés (-298 életerő). Bűnbánatod mélységes, nem akarsz már harcolni.
{Csatastatisztika; sebzés: 567, sebződés: 298, gyógyulás: 4, összesen: -294 ÉP}
m 8 8 | mozogsz északra, északra |
(Továbbmész...) Mielőtt továbbindulnál, felidézed az eddig megtett lépéseid térképét.
[232,31] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy olvasztókemencét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Sheran hívői építették. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Chris Huff irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (rézdarab) kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 rézdarabot! Találsz néhány fincsi földigilisztát. (+1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek délre. [26 pontot használtál fel, van még 290.]
hh 1534 | használod az 1534. tárgyat |
Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Meglengetve a Fókuszpengét a másikra támadsz. {HD:} Fókuszpengével többször mélyen végigmetszed a quwarg királynő testét. (2 támadással 167 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A quwarg királynő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1221 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 167, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy ősvillám varázslat. 53 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sötét halál. 258 életpontot vesztettél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a Quwargamanga testét. (6 támadással 336 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {GYD:} Fókuszpengével kegyetlenül összevagdalod a Quwargamanga testét. (2 támadással 184 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: éhínség varázslatot lő rád. Semmi hatás! Egy ősvillám varázslatot dob rád a másik. 51 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a Quwargamanga száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 quwarg teleportgömb. 3660 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 520, sebződés: 362, gyógyulás: 0, összesen: -362 ÉP}
vv 161 | elmormolod a 161. varázslatot |
ef 5 505 | energia fejlesztése 5 |
szk 447 | keresed a 447. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 163. tárgyat |
* 3. BP: | elmormolod a 3. varázslatot a 83. varázslatot |
* 4. BP: | leveszed/lerakod az 1375. tárgyat |
* 5. BP: | kézbeveszed/felveszed a 309. tárgyat a 956. tárggyal |
* 6. BP: | leveszed/lerakod az 1322. tárgyat a 722. tárgyat |
* 7. BP: | kézbeveszed/felveszed a 254. tárgyat az 511. tárggyal az 533. tárgyat |
* 8. BP: | kézbeveszed/felveszed a 882. tárgyat az 1158. tárggyal |
ESTHARI RUBIN (748. TÁRGY) Az Esthar császárság ékszerészei és aranyművesei messze földön híresek voltak - nem csoda, hiszen rengeteg megrendelést kaptak a varázstárgyakat készítő mágusoktól és papoktól. Ez a borostyánba foglalt rubinkő is egy ilyen megrendelésre készülhetett, de sosem ruházták fel mágiával. |
Erő: | 55 (73) | Szint: | 42 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 134 cm |
IQ: | 52 (60) | Támadás: | 67 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 45 kg |
Ügyesség: | 56 (64) | Védekezés: | 121 | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 35/39 év |
Egészség: | 52 (69) | Életpont: | 1106/804 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 51 (71) | Varázspont: | 1965/1552 | Pénz: | 1091 arany | Kép. pont: | 3 |
Tudatpont: | 28/2 | Pszi pont: | 164/189 | Halhatatlanság: | 11 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 7/52 | ökölvívás: | 34/60 (+6%) | szúrófegyverek: | 31/67 |
vágófegyverek: | 27/22 (+6%) | ütőfegyverek: | 9/46 | lőfegyverek: | 9/3 |
dobófegyverek: | 36/38 (+3%) |
Feltételes fegyverváltás: Fókuszpenge (#639) << bronz taider (#641) << ököl (#28) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); bumeráng (#249) (20 -27.); vas dobónyíl (#189) (28 -33.); vas dobónyíl (#189) (34 -35.); mérg. vas dobónyíl (#190) (36 -848.); tolmokov-koktél (#351) (849 -997.); ében dobónyíl (#849) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 46/90 | 2. nyomkövetés: | 92/90 (+27%) | 3. mászás: | 30/70 (+26%) |
4. csapdakészítés: | 33/66 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 28/74 | 6. gyógyítás: | 38/22 |
7. titkosírás: | 3/99 | 8. felderítés: | 25/44 | 9. szörnyidomítás: | 14/57 |
10. teológia: | 105/20 (+52%) | 11. taumaturgia: | 104/99 (+8%) | 12. szerencsejáték: | 2/41 |
13. versengés: | 10/10 | 14. harcművészetek: | 34/28 | 15. zene: | 6/67 |
16. szörnyismeret: | 45/59 (+25%) | 17. pszi: | *19/100 | 18. zárnyitás: | 7/33 |
19. vadászat: | 9/67 | 20. vitalitás: | 3/75 | 21. bányászat: | 36/34 (+7%) |
22. úszás: | 9/42 | 23. főzés: | 7/89 | 24. csapatmunka: | 1/14 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 66 | |||
1. sebzés bónusz: 3 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 65% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért csak 70. fémet, vagy jobbat |
készítesz tükröt (#43) (max. 5 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 15 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 10 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 10 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 5 darabot ) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: kártyabarlang (8) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 13, max: 16) |
szubreális vámpír (#223), csontváz lord (#177), lidércúr (#252), élőholt ősmágus (#179), noth szellem (#250), óriás csontváz (#176), halálelementál (#279), szintszívó lények (#9097), zombi mágus (#389), öregedést okozó lények (#9095), ezerszemű bestia (#288), Zinthurg (#180), Strissha (#528) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 16) |
bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) |
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) |
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) |
földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
meditáció (#250, 0 VP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 20 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | Pörhemór köre (#205) (109,2,1) | feltámadás (#168) | erőpajzs I (#12) |
csupasz izom (#28) | esszenciavédelem 2 (#188) | Symulf rúnája (#182) | szürkeáll. aktiv (#71) |
mentális pajzs (#72) | óriáserő (#53) | tulajdonságpajzs (#26) | tárgyvédelem (#178) |
hadiszerencse II (#24) | papi aura (#377) | vámpirizáció (#1) | varázsenergia (#161) |
éber kakukk (#3) | szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
30. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
élőholt pozdorja (#134), villámcsapás (#50), jégoszlop (#231), méregfelhő II (#193), tűzgolyó (#155) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 30, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
Tharr haragja (#145) | >> | Mnebolath (#237) | Tharr haragja (#145) | >> | Notermanthi (#257) | |
méregfelhő II (#193) | >> | taalru (#249) | háló (#186) | >> | ryuku csapásvezető (#778) | |
élőholt pozdorja (#134) | >> | élőholt ősmágus (#179) | háló (#186) | >> | molgan (#284) | |
méregfelhő II (#193) | >> | elemi rin (#786) | izomernyesztés (#33) | >> | lidérckirály (#316) | |
méregfelhő II (#193) | >> | taalru herceg (#307) | tűzgolyó (#155) | >> | Thargodan légiós (#311) | |
tűzgolyó (#155) | >> | halálelementál (#279) | tűzgolyó (#155) | >> | Thargodan mágus (#318) | |
tűzgolyó (#155) | >> | Thargodan berzerker (#377) | jégoszlop (#231) | >> | Eruol (#378) | |
izomernyesztés (#33) | >> | szutykos remák (#191) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | jégoszlop (#231) | >> | ro'galhal gyóntató (#524) | |
jégoszlop (#231) | >> | Harmarghal (#525) | jégoszlop (#231) | >> | zztrissh harcos (#526) | |
jégoszlop (#231) | >> | zztrissh veterán (#527) | bo'adhun csapás (#266) | >> | albinó féreg (#529) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | 36. szintű lényekre | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 30, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fehér glóbusz (#47) | >> | ében tigris (#488) | fehér glóbusz (#47) | >> | Éjvadász (#502) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | Eruol (#378) | pszi-acéltorony (#98) | >> | varkaudar vajákos (#690) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | csápos otagi (#395) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi őselementál (#258) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál (#221) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
arató csattanat (#144) (vadászik) státusz: OK |
agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +32 lopás ellen) státusz: OK |
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +13 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy! |
2.) Egy igazi kihívást egy nagy harcos számára: pusztíts el három kronoelementált! (számláló: 0) |
3.) Demonstráld hatalmamat, használj földrengés varázslatot tíz alkalommal! (számláló: 0) |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) a közösség ereje (123) bajnokok koronája (139) kasztropl. trafó (145) kaszt.kiteljesedés (166) a tanítók türelme (181) kasztrop.kitágulás (197) önismeret (236) a butaság ára (273) az őrzők ébersége (312) alattvalók védelme (345) földmágia (357) kedvenc táborhely (395) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK tudatforrás (505) belefejlesztettél: 30 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 315 TU szükséges.) Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 3191. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 2 | gyógykenőcs (#313) | 2 | isteni könnycsepp (#260) | |||
5 | jégkristály (#593) | 1 | lótuszfőzet (#448) | 3 | mérg. vas dobónyíl (#190) | |||
1 | sáfránypor (#211) | 1 | sallank karom (#128) | 4 | spiritusz (#170) | |||
7 | vas dobónyíl (#189) | 8 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
144 | arany (#50) | 1 | esthari rubin (#748) | 1 | fokhagyma (#403) | |||
12 | gyöngymangó (#135) | 8 | kaja (#2) | 1 | kaktusztüske (#114) | |||
3 | madártoll (#112) | 1 | ovimon-bogyó (#207) | 1 | quwarg teleportgömb (#1534) | |||
4 | quwarg tojás (#360) | 3 | rézdarab (#70) | 1 | Thargodan esszencia (#328) | |||
5 | ugh méreg (#166) |