| Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje | ||
| Betáplálva: 2016. dec. 5. 15h:03' EZ A 1148. JÁTÉKHETED, 382. FORDULÓD 1149. játékheted kezdete: dec. 9. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló ingyenes E-mail! |
KALANDOZÓ: #4255 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 5 |
| * 1. KP: le 253 0 0 | leveszed/lerakod a 253. tárgyat |
| * 2. KP: kf 853 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 853. tárgyat |
| * 3. KP: mak 2 0 0 | makró 2 |
| vv 71 247 120 | elmormolod a 71. varázslatot a 247. varázslatot a 120. varázslatot |
| vv 224 227 26 | elmormolod a 224. varázslatot a 227. varázslatot a 26. varázslatot |
| vv 78 27 23 | elmormolod a 78. varázslatot a 27. varázslatot a 23. varázslatot |
| vv 8 70 184 | elmormolod a 8. varázslatot a 70. varázslatot a 184. varázslatot |
| p 65 2 0 | használod a 65. pszi képességet |
| hh 1100 1228 1618 | használod az 1100. tárgyat az 1228. tárgyat az 1618. tárgyat |
| hh 1253 1269 1133 | használod az 1253. tárgyat az 1269. tárgyat az 1133. tárgyat |
| h 1602 27 30 | használod az 1602. tárgyat |
| ek 275 0 0 | t. energia kisütése: 275 |
| h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
| * 4. KP: ek 531 0 0 | t. energia kisütése: 531 |
| * 5. KP: v 84 283 0 | elmormolod a 84. varázslatot |
A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy direkt kontaktus I pszit. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+168 pszi pont.) Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. Szerencsére nem hatott rád. (pszi-acéltorony védett meg.) A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 8 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja az aranyfecske aranyszárnyát. (8 támadással 247 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod az aranyfecske bal szárnyát. (6 támadással 440 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+89 életerő). Pengepajzzsal épp hogy megvágod az aranyfecske bal oldalát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Ellenfeled 48 pontot sebződik a mentális roncsolástól. Csőrével az aranyfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az aranyfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő ezüstshuriken felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. Az aranyfecske belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 58 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 93 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 765, sebződés: 75, gyógyulás: 101, összesen: +26 ÉP}
| * 6. KP: h 697 600 0 | használod a 697. tárgyat |
| * 7. KP: v 84 290 0 | elmormolod a 84. varázslatot |
Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával gyengén megszurkálod a manaelementál testét. (6 támadással 434 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+87 életerő). Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 131 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 45 sebzést okoz. Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Mágikus energia árad beléd (+8 vp). Biami kvazárlándzsával néhány helyen meghorzsolod a manaelementál egyik csápját. (6 támadással 423 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+85 életerő). Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 129 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (37 ép-t sebezve). Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Csiklandozó az érintés (+5 vp). Ellenfeled elmenekül. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1199, sebződés: 8, gyógyulás: 227, összesen: +219 ÉP}
| * 8. KP: ek 215 13 0 | t. energia kisütése: 215 13 |
| * 9. KP: vv 364 0 0 | elmormolod a 364. varázslatot |
| * 10. KP: v 84 283 0 | elmormolod a 84. varázslatot |
| v 82 164 | elmormolod a 82. varázslatot |
| be 190 | bemész a 190. titkos labirintusba |
| lm 4 5 8 | mozogsz 4 5 8 |
Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a vadász varkaudar bal lábát. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Pengepajzzsal végigmetszed a vadász varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A mentális roncsolás 48 ép-t sebez. A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
533 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A másik mormol valamit: egy örvénykerítés varázslat! Ellenfeled sorvasztás varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a vark. nekromanta testét. (2 támadással 139 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Pengepajzzsal felnyitod a vark. nekromanta bal karját. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (57 ép-t sebezve). A vark. nekromanta lendületes ütése célt téveszt. A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 11 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a vark. nekromanta száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
1 342 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 228, sebződés: 11, gyógyulás: 35, összesen: +24 ÉP}
| lm 905 9 900 | mozogsz 905 9 900 |
| lm 17 2 905 | mozogsz 17 2 905 |
A másik mormol valamit: egy energiapajzs varázslat! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégcsóva. 13 életpontot vesztettél. A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a varkaudar bajnok bal vállát. (3 támadással 215 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Pengepajzzsal megcsapod a varkaudar bajnok testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (38 ép-t sebezve). A varkaudar bajnok gyenge döfése nem tudott megsebezni. Könnyedén félreszökkensz a varkaudar bajnok csapása elől. A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 12 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
1 450 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 285, sebződés: 25, gyógyulás: 51, összesen: +26 ÉP}
| lm 3 900 5 | mozogsz 3 900 5 |
| lm 905 6 900 | mozogsz 905 6 900 |
| lm 7 9 905 | mozogsz 7 9 905 |
Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 263 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy méregfelhő varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 10 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
1 323 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 263, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. Mentális burkot vonva magad köré, lerázod a támadást. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a kőkorszaki szaki kőtestét. (2 támadással 112 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Pengepajzzsal megvágod a kőkorszaki szaki kőtestét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (44 ép-t sebezve). A kőkorszaki szaki mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A kőkorszaki szaki összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kőszemet. 856 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 171, sebződés: 0, gyógyulás: 27, összesen: +27 ÉP}
| lm 10 900 12 | mozogsz 10 900 12 |
Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 268 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő. 11 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
1 323 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 268, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
| lm 16 905 13 | mozogsz 16 905 13 |
| lm 900 15 15 | mozogsz 900 15 15 |
Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a sírlidérc testét. (2 támadással 147 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Pengepajzzsal egy hatalmas csapással felmetszed a sírlidérc foszladozó testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (24 ép-t sebezve). A sírlidérc karma a fejed mellett suhan el! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
765 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 203, sebződés: 0, gyógyulás: 37, összesen: +37 ÉP}
Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a sírlidérc testét. (2 támadással 147 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Pengepajzzsal egy hatalmas csapással felmetszed a sírlidérc jobb karját. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A mentális roncsolás 36 ép-t sebez. A sírlidérc karma a fejed mellett suhan el! A sírlidérc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
765 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 218, sebződés: 0, gyógyulás: 38, összesen: +38 ÉP}
| lm 8 905 10 | mozogsz 8 905 10 |
| lm 900 14 11 | mozogsz 900 14 11 |
| lm 905 13 900 | mozogsz 905 13 900 |
| v 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
| m 6 8 8 | mozogsz nyugatra, északra, északra |
Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával felnyársalod a nyuhaj karbin jobb csápját. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Pengepajzzsal alaposan megvágod a nyuhaj karbin testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (47 ép-t sebezve). A nyuhaj karbin csápol, de mindhiába. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 karbin plazmát. 492 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [110,74] Többet mész már lefelé, mint felfelé. Ez már alacsonyhegység. Ezt a hatalmas hegyvonulatot a Sárkány Hátának hívják, mert állítólag egy óriási, alvó sárkány hátára rakódott kőrétegből áll. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy fémbontó szójer. {támadása: 17.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a fémbontó szójer kitinpáncélját. (2 támadással 111 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Pengepajzzsal felnyitod a fémbontó szójer nyakát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A mentális roncsolás 47 ép-t sebez. A fémbontó szójer csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A fémbontó szójer most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 2 vasércet. 952 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 176, sebződés: 0, gyógyulás: 27, összesen: +27 ÉP}
Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával teljesen átszúrod a mosolygó rettenet ocsmány tömegét. (1 támadással 73 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Pengepajzzsal végigmetszed a mosolygó rettenet fejét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Ellenfeled 50 pontot sebződik a mentális roncsolástól. A mosolygó rettenet feléd harap, de sikertelenül. A mosolygó rettenet csápol, de mindhiába. A mosolygó rettenet összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
496 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 0, gyógyulás: 22, összesen: +22 ÉP}
Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával felnyársalod a mutáns pók csupasz testét. (1 támadással 73 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Pengepajzzsal kilukasztod a mutáns pók egyik lábát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (46 ép-t sebezve). A mutáns pók csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A mutáns pók összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 553 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 153, sebződés: 0, gyógyulás: 22, összesen: +22 ÉP}
Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a quwarg felderítő potrohát. (2 támadással 136 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Pengepajzzsal kilukasztod a quwarg felderítő torát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Ellenfeled 45 pontot sebződik a mentális roncsolástól. Csáprágó csattan csípőd közelében. Véres nyál csordul ki a quwarg felderítő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gyöngymangót. 843 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 217, sebződés: 0, gyógyulás: 36, összesen: +36 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Távolról pusztító végzet varázslatot lősz a másikra. 565 életpontot sebeztél. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 8 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a halálhozó bőrszárnyát. (8 támadással 227 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a halálhozó testét. (4 támadással 238 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Pengepajzzsal megkarcolod a halálhozó jobb oldalát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 72 életpontot sebeztél. Ellenfeled 41 pontot sebződik a mentális roncsolástól. Karmait felemelve, a halálhozó meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 56 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Karmait felemelve, a halálhozó meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 56 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 63 életpontot vesztettél. A halálhozó belevágja csőrét a karodba. (1 támadástól 87 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 49 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13 116 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1155, sebződés: 311, gyógyulás: 93, összesen: -218 ÉP}
Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy energiapajzs varázslatot. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 258 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy szárazság varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy szárazság varázslat. Semmi hatás! A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a kísértetvarázsló testét. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) A kísértetvarázsló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +52 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 440 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 329, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [110,73] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy kétfejű troll közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. {max. életpontja: 111-130.} Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a kétfejű troll bal oldalát. (2 támadással 145 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Pengepajzzsal végigvágod a kétfejű troll jobb fejét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 35 sebzést okoz. A kétfejű troll karma a fejed mellett suhan el! A kétfejű troll állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A troll teste sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-11 életpont)! A kétfejű troll szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
1 342 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 210, sebződés: 11, gyógyulás: 37, összesen: +26 ÉP}
| kt 19 9 | elkészíted a 19. tárgyat (9 darabot) |
| kt 259 9 | elkészíted a 259. tárgyat (9 darabot) |
| vv 79 167 | elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot |
| im | imádkozol |
| v 88 9 | elmormolod a 88. varázslatot |
| v 198 97 69 | elmormolod a 198. varázslatot |
| 109 | 110 | 111 | 112 | |
| 72 | |
|
|
|
| 73 | |
|
|
|
| 74 | |
|
|
|
| 75 | |
|
|
|
| 76 | |
|
|
|
[97,69] Vált a terep: dombság után ritka erdő. A ritkás lombozaton itt-ott sugárnyi napfény szűrődik be. Látsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy alku varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Abdul orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Felfedeztél egy szent tölgyfát.
| be 767 | bemész a 767. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
Kilépsz a kunyhóból. [5 pontot használtál fel, van még 133. Kapsz 5 VP-t.]
| m 3 1 2 | mozogsz délkeletre, északkeletre, keletre |
Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával felnyársalod a húsevő magszim húsos törzsét. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Pengepajzzsal végigmetszed a húsevő magszim alsó, lágy részeit. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A mentális roncsolás 45 ép-t sebez. A húsevő magszim elhibázza az ütést csápjával. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 magszim belet. 91 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [99,69] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gyöngymangó bokrot. Észreveszel egy templomot. Tharr híveié. Látsz egy oltárt. Sheran hívei emelték. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy márványtornyot. Délkeletre nézve látsz egy csodabazárt. Délre egy Sheran oltár van. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy Fairlight oltár van. Elteszed a látcsövet. Esni kezd az eső. Nem bújsz el, hisz a víz nagy kincs! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Amilyen gyorsan jött, olyan hamar a zápor véget is ér. Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy evaporőr. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az evaporőr hengertestét. (1 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Pengepajzzsal alaposan megvágod az evaporőr hengertestét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Ellenfeled 32 pontot sebződik a mentális roncsolástól. Az evaporőr csápol, de mindhiába. Véres nyál csordul ki az evaporőr száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 evaporőr hájat. 161 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 0, gyógyulás: 22, összesen: +22 ÉP}
(Továbbmész...) [100,69] Síkság, továbbra is csak síkság. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Délre fekszik egy helytartói város. " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy márványtornyot. Látsz egy oltárt. Sheran hívei emelték. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot.
(Feltételes mászás:) Aránylag könnyen sikerül a kampót beakasztani odafönt, egy kiálló szegletbe. A mászás azonban nagyon kemény, embert próbáló feladat. Remegsz, mire felérsz. Erősen kapaszkodva a kötélbe, átlendíted magad az ablak párkányán. Odabent félhomály fogad. Lejáratot nem látsz az alsóbb szintekre, és a szoba berendezése egyetlen asztal. A szoba nem lakatlan, a lakó pedig egy ellenséges szándékú szörny. Egy nyuhaj karbin! {egyik sebzési módja: 2x 4d4.}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával teljesen átszúrod a nyuhaj karbin fejét. (1 támadással 75 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Pengepajzzsal végigmetszed a nyuhaj karbin testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 52 sebzést okoz. A nyuhaj karbin elhibázza az ütést csápjával. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 karbin plazmát. 492 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 158, sebződés: 0, gyógyulás: 23, összesen: +23 ÉP}
Ellenfeled örvénykerítés varázslattal készül a csatára. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sötét halál varázslat. Semmi eredménye! Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a sötét főgnóm testét. (2 támadással 142 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Pengepajzzsal végigmetszed a sötét főgnóm testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Ellenfeled 37 pontot sebződik a mentális roncsolástól. A sötét főgnóm lendületes ütése célt téveszt. A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 8 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. 880 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 210, sebződés: 8, gyógyulás: 36, összesen: +28 ÉP}
Elszántan a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az óriáspók csupasz testét. (2 támadással 147 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Pengepajzzsal kilukasztod az óriáspók egyik lábát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (28 ép-t sebezve). Csáprágó csattan csípőd közelében. Az óriáspók most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 866 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 205, sebződés: 0, gyógyulás: 37, összesen: +37 ÉP}
Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a törpemammut ormányát. (2 támadással 149 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Pengepajzzsal felnyitod a törpemammut testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Ellenfeled 44 pontot sebződik a mentális roncsolástól. A törpemammut agyarával feléd döf, de félrehajolsz. Időben félreugrasz a törpemammut rúgása elől. A törpemammut szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 10 kaját. 880 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 215, sebződés: 0, gyógyulás: 35, összesen: +35 ÉP}
| m 3 2 3 | mozogsz délkeletre, keletre, délkeletre |
Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az alpesi tehén tőgyét. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Pengepajzzsal alaposan megvágod az alpesi tehén jobb első lábát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Ellenfeled 51 pontot sebződik a mentális roncsolástól. Az alpesi tehén megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Időben félreugrasz az alpesi tehén rúgása elől. Az alpesi tehén összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 12 kaját. 412 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 153, sebződés: 0, gyógyulás: 22, összesen: +22 ÉP}
A lény bűzfelhőt lő rád! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az arató csattanat fejét. (2 támadással 145 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Pengepajzzsal megcsapod az arató csattanat testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (50 ép-t sebezve). Az arató csattanat feléd harap, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
1 161 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 213, sebződés: 0, gyógyulás: 34, összesen: +34 ÉP}
(Továbbmész...) [102,70] Szűnni nem akar a zöld síkság. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy uzbány. {egyik sebzési módja: 3x 3d4+2.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az uzbány testét. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Pengepajzzsal egy hatalmas csapással felmetszed az uzbány testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 41 sebzést okoz. Csőrével az uzbány nem tudott megsebezni. Az uzbány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 447 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [103,71] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba).
| m 3 2 | mozogsz délkeletre, keletre |
A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-5 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 5 aranyad is. Elszántan ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a nukleáris cickány testét. (2 támadással 153 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Pengepajzzsal egy hatalmas csapással felmetszed a nukleáris cickány testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A mentális roncsolás 41 ép-t sebez. A nukleáris cickány állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-2 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 13 aranyad is. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. 1 035 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 226, sebződés: 7, gyógyulás: 38, összesen: +31 ÉP}
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [11 pontot használtál fel, van még 1. Kapsz 11 VP-t.]
| kut 5 | kutatsz 1 pontért |
| ef 15 541 | energia fejlesztése 15 |
| * 1. BP: le 853 0 0 | leveszed/lerakod a 853. tárgyat |
| * 2. BP: kf 253 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 253. tárgyat |
| * 3. BP: gy 15 0 0 | gyógyítás |
| * 4. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
| * 5. BP: ext 0 0 0 | visszadátumozás kérelem |
| MANAKÚT (1774. TEREPTÁRGY) Sokat töprengtél rajta, hogy miként lehetne bezárni, végleg megsemmisíteni a Sötét Földre nyílt dimenzióréseket, hogy a belőlük áradó fenyegetés megszűnjön végre. Nos, van rá mód, de nem egyszerű, és bizony áldozatot kíván mindenkitől, aki a szívén viseli az ilyen "nagy" ügyeket. A manakút egy rég elfeledett mágiafókusz, amit már évezredek óta nem használt senki, hiszen sosem volt rá szükség. A működését felesleges volna elmagyaráznom, valószínűleg nem értenéd. Lássuk hát inkább a gyakorlati teendőket! A manakút valójában nem hasonlít egy közönséges kúthoz, hiszen nem lefelé való ásással készül, sokkal inkább tartálynak, vagy kádnak lehetne nevezni, ha épp találóbb kifejezést keresnénk a kinézetére. Ezt a tárolót azon mezőkön tudod felépíteni, ahol van dimenziórés. A kutat közvetlenül a rés alatt, az EP 1774 <TVP> paranccsal éptítheted és 1000 TVP árán készül el teljesen. (Nem szükséges egyedül, egyetlen nekifutásból feléptítened, mások is segíthetnek, és a korábban félbehagyott munkát bármikor folytathatod. Fontos azonban megjegyezni, hogy egyszerre legalább 20 TVP-t költs el, mert ennél kevesebbért az éptítés egyáltalán nem halad.) A manakutat csakis a kisebb dimenziórések közelében lehet, és érdemes feléptíteni, másutt ezzel kár próbálkoznod. (Sajnos vannak olyan dimenziórések is, amelyeket méretük okán ezzel a módszerrel sem lehet bezárni.) A kút alapszerkezetét a mindenütt megtalálható anyagokból, kőből és földből készítheted el, ezért kőkalapácsra, és ásóra is szükséged lesz a művelethez. Ha elkészült a nagy mű, akkor megkezdheted a kút feltöltését. Ehhez a H 1774 <varázspont> parancsot add ki. A kút feltöltésére is ugyanaz a szabály érvényes, mint a megépítésére: bárki besegíthet neked, és te is folytathatod később, a korábban elkezdett munkát. A kút 20000 VP-vel tölthető fel teljesen. Ha befejeződött a feltöltés, az utolsó cseppnyi mana bekerülésekor a kútban tárolt mágikus energia felszabadul, és bezárja a dimenziórést, az (remélhetőleg örökre) megszűnik. Aki hozzájárul a kutak feltöltéséhez, az a rés bezáródásakor hősként ünnepelheti magát és tettét a világ sosem fogja elfelejteni. |
| KHÓR KESZTYŰJE (1746. TÁRGY) A legendás varkaudar hős, Khór viselte ezt az adamantitból készült, mágikus kesztyűt. Amikor kezedre húzod, a fém úgy viselkedik, mint egy kitinpáncélos rovar, az illesztések elcsúsznak, a fémpikkelyek megmozdulnak és az egész kesztyű átrendeződik, mégpedig úgy, hogy a legjobban illeszkedjen a kezedre. Ha Khór kesztyűjét hordod, védettséged 8-cal, erőd pedig 5-tel nő meg. Egy ilyen relikviát biztosan soha nem adsz át másnak. |
| SZOPÓKŐPUSZTÍTÁS (88. VARÁZSLAT) Végre egy varázslat, amelynek segítségével megsemmisítheted a gyűlölt és undok szopóköveket! Elmondásához 5 TVP és 21 VP szükséges. A nálad levő szopókövek közül egyet ilyenkor atomjaira robbantasz. Ha több szopókövet akarsz megsemmisíteni, akkor ezt megadhatod a parancs második paramétereként, de természetesen ez arányosan több VP-be is kerül. |
| Erő: | 71 (98) | Szint: | 45 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 160 cm |
| IQ: | 56 (97) | Támadás: | 78 (82) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 49 kg |
| Ügyesség: | 55 (86) | Védekezés: | 116 (125) | Menekülés: | 1 % | Életkor: | 164/166 év |
| Egészség: | 56 (82) | Életpont: | 1051/1305 | Jellem: | gonosz (657) | Tul. pont: | 5 |
| Szerencse: | 56 (90) | Varázspont: | 2231/2026 | Pénz: | 14560 arany | Kép. pont: | 24 |
| Tudatpont: | 97/97 | Pszi pont: | 470/382 |
| HARCI ISMERETEK | |||||
| víziharc: | 6/98 | ökölvívás: | 3/78 | szúrófegyverek: | 32/61 (+2%) |
| vágófegyverek: | 30/10 | ütőfegyverek: | 37/0 | lőfegyverek: | 38/57 (+1%) |
| dobófegyverek: | 17/49 | ||||
| Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); tünde nyíl (#554) (20 -); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); |
| Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
| 104,72 mezőn táborozol |
| Kedvenc táborhely: 78,49 |
| Az idő kódexe: legutóbb 769. fordulóban. |
| Legfeljebb 100 TU-t válthatsz TVP-re. |
| JLKzott minoszkúpok: 64, 60, 59, 61, 62, 57, 58 |
| SZÁMLÁLÓK | ||
| Max életkor 1256 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP | Az alábbi olimpiai fáklyák jártak nálad: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8. |
| EGYÉB ISMERETEK | |||||
| 1. rejtőzködés: | 32/29 | 2. nyomkövetés: | 132/76 (+48%) | 3. lopás: | 9/39 |
| 4. mászás: | 15/90 (+8%) | 5. csapdakészítés: | 28/49 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 25/63 (+99%) |
| 7. gyógyítás: | 31/33 (+12%) | 8. titkosírás: | 11/63 | 9. felderítés: | 26/13 (+25%) |
| 10. szörnyidomítás: | 15/61 | 11. teológia: | 76/84 (+54%) | 12. taumaturgia: | 90/52 (+24%) |
| 13. szerencsejáték: | 14/28 (+12%) | 14. versengés: | 24/21 (+30%) | 15. harcművészetek: | 14/15 |
| 16. zene: | 19/24 (+12%) | 17. szörnyismeret: | 29/88 | 18. pszi: | 56/11 (+9%) |
| 19. zárnyitás: | 16/34 | 20. vadászat: | 22/94 (+12%) | 21. vitalitás: | 1/59 (+12%) |
| 22. bányászat: | 38/13 (+9%) | 23. testépítés: | 10/98 | 24. úszás: | 11/46 |
| 25. főzés: | 16/99 | 26. csapatmunka: | 5/96 | ||
| FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
| Felhasználatlan fejlesztési pont: 4 | |||
| 1. sebzés bónusz: 1 | 5. varázslat sebzés: 1 | 9. gyors fejlődés: 1 | 10. vp regeneráció: 5 |
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 35 lehet) |
| deus ex machinád 2 mezőre repítsen |
| totem 60% életpont alatt (sámán gyógykenőcs (#1139)) |
| kutatsz max. 80 TVP-ért |
| ásol max. 40 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat |
| készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 9 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 100 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 15 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 5 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 100 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 10 darabot ), vadászkést (#1264) (max. 1 darabot, csak egyszer), kaktusztüskét (#114) (max. 15 darabot ), acéltűt (#334) (max. 15 darabot ) |
| elfogod jégtrollt (#164) fedett veremmel (#219) |
| mászol max. 150 TVP-ért |
| cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
| maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
| Feltételes támadás (aktív: 17, max: 50) |
| trikornis (#104), szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), ősi szellem (#422), bunthar (#396), quwargok (#9093), jégtroll (#164), hattyúkirály (#776), Rém (#315), varkaudar katona (#691), pattanóböde (#145), manaelementál (#290), sötét ölész (#314), aranyfecske (#283), bávatag golombár (#165), szintszívó lények (#9097), massza (#217) |
| Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
| semlegesek (#989) |
| VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
| Varázslói varázslataid | ||
| tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
| izomernyesztés (#33, 6 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
| örvénykerítés (#42, 10 VP) | gigaököl (#49, 16 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
| elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
| fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
| varázsital főzése (#100, 30 VP) | savhurrikán (#107, 40 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
| felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
| varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
| Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
| háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
| villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) |
| időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
| oldás (#372, 15 VP) | Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) | gázpajzs (#467, 20 VP) |
| savmágia (#477, 36 VP, 5 TVP) | fekete mágia (#479, 36 VP, 5 TVP) | |
| Papi varázslataid | ||
| vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | tolvajszem (#2, 8 VP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
| alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
| életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
| kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
| hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
| méregfelhő (#37, 12 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) | vérbeli borzongás (#46, 10 VP) |
| szárazság (#48, 6 VP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
| puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
| oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) |
| szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyroppantás (#91, 16 VP) |
| rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | energiapajzs (#103, 20 VP) |
| pusztító végzet (#106, 30 VP) | szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) | sötét rítus (#131, 30 VP) |
| mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
| infralátás (#171, 8 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
| méregfelhő II (#193, 20 VP) | ||
| Pszi képességeid | ||
| pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
| felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
| szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
| molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
| tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
| tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
| agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
| szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
| nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
| az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
| ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
| az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
| fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) | |
| JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
| vámpirizáció (#1) (748,15) | áldomás (#6) (885,20) | feltámadás (#168) | szürkeáll. aktiv (#71) |
| elme dominanciája (#247) | nagyobb agypajzs (#120) | villámmágia (#227) | tulajdonságpajzs (#26) |
| láth. észlelése (#78) | jellemrejtés (#23) | varázsszem (#184) | hadiszerencse II (#24) |
| erőpajzs III (#127) | tolvajvér (#364) | ||
| TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
| Feltételes varázslat-használat | ||||||
| 21. és magasabb szintűek ellen | ||||||
| Támadó varázslatok (aktív: 9, max: 20) | ||||||
| lángcsóva (#31), gigaököl (#49), mágiatörés (#35), izomernyesztés (#33), puha ütés (#60), tűzgolyó (#155), pusztító végzet (#106), villámcsapás (#50), méregfelhő II (#193) | ||||||
| Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 20) | ||||||
| hhaar burka II (#162), elektromos pajzs (#51), örvénykerítés (#42), gázpajzs (#467), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
| Feltételes támadó varázslatok (aktív: 13, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
| puha ütés (#60) | >> | q. rohamosztagos (#242) | villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | |
| villámcsapás (#50) | >> | nómenklatúra (#158) | lángcsóva (#31) | >> | pszi elementál (#221) | |
| izomernyesztés (#33) | >> | ongóliant hadúr (#178) | villámcsapás (#50) | >> | varkaudar katona (#691) | |
| villámcsapás (#50) | >> | vark. kardtáncos (#693) | pusztító végzet (#106) | >> | varkaudar böllér (#692) | |
| tűzgolyó (#155) | >> | zafír sárkány (#329) | tűzgolyó (#155) | >> | varkaudar che-pap (#704) | |
| az agy kifacsarása (#197) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | |
| Feltételes védekező varázslatok (aktív: 13, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
| pszi-acéltorony (#98) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | ||||
| ELFOGOTT SZÖRNYEID |
| hegyi szamár (#7168) (málhás: +33 kg teher) státusz: OK |
| mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +3 védettség;) státusz: OK |
| gyilkos szilmill (#7456) (+1 sebzés közelharcban) státusz: OK |
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) Raia szent lovagjai, micsoda gusztustalan népség! Koncolj fel legalább hármat ezekből a jámbor birkákból! (számláló: 0) |
| 2.) Ölj le három jól kifejlett példányt a következő lényből: jégtroll! (számláló: 0) |
| 3.) Lássuk, mennyire vagy törtető. Imádkozz a csatorna keleti partján! |
| HŐSTETTEID |
| Olimpiai helyezéseid: első hely a 2. kategóriában a XLV. olimpián. |
| A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 43, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 6, a pontszámod: 8 517. |
| MAKRÓID (jelenleg 2 lehet) |
| 1. makró parancsai: kf 373, tf 3 10, tf 3 11, tf 3 12, tf 3 13, tf 3 14, tf 4 10, tf 4 11, tf 4 12. |
| 2. makró parancsai: vv 71 247 120, vv 224 227 26, vv 78 27 23, vv 8 70 184, p 65 2, hh 1100 1228 1618, hh 1253 1269 1133, h 1602 27 30, ek 275, h 1167 1. |
| KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
| gyógyító totem (116) |
| aranyszámla (126) |
| keményebb bicepsz (149) |
| kaszt.kiteljesedés (166) |
| a mágia rúnája (179) |
| kasztrop.kitágulás (197) |
| a hatalom rúnája (215) |
| önismeret (236) |
| a butaság ára (273) |
| mágiafókusz (275) |
| fejleszt.gyümölcse (292) |
| harci mágia (334) |
| a mágia szeretete (393) |
| időfolyamok (394) |
| Kragoru tanításai (409) |
| éjsötét vortexpálca (425) |
| mágusviadal (426) |
| a mágus kísérői (427) |
| Tudati képességfa: |
| tudati portya (501) OK |
| auraerősítés (502) OK |
| kedvenc táborhely (503) OK |
| elmetágítás (504) OK |
| tudatforrás (505) OK |
| tudati gyorsítás (506) OK |
| kőbőr (507) OK |
| varázslómester (508) OK |
| közös ima (509) OK |
| tudati retesz (510) OK |
| tudatkinézis II (511) OK |
| mentális felfrissülés (512) OK |
| tudati gyorsítás II (513) OK |
| tudati kitérés I (514) OK |
| manaszívás (515) OK |
| a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
| tudati kontaktus I (517) OK |
| tudati kincstár (518) OK |
| tudati ismétlés (519) OK |
| tudati gyorsítás III (520) OK |
| tudati kitérés II (521) OK |
| taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
| hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
| pszi regeneráció II (524) OK |
| vakmerőség (526) OK |
| tudati erősítés (527) OK |
| regeneráció (528) OK |
| manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
| isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
| mentális roncsolás (531) OK |
| gyűjtögető életmód (533) OK |
| tudati erősítés II (534) OK |
| pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 40 TU. szükséges még: 110 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 635 TU szükséges.) |
| varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
| a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
| tudati kontaktus II (538) OK |
| halhatatlanság (540) OK |
| a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 35 TU. szükséges még: 135 TU. |
| mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
| gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
| elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
| nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
| kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
| varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
| isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
| elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
| tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
| bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
| varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
| isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
| tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
| kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
| TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN | 788 | fokhagyma (#403) | 280 | adamantit (#627) | 1502 | vámpírfog (#1221) | 4419 | isteni könnycsepp (#260) | 70 | magányos zsizsik (#1441) | 7 | törpe őskő (#633) | 2130 | áldott kő (#642) | 27 | titanit kulcs (#1811) | 179 | éjkulcs (#1777) | 700 | anguaxin váladék (#1382) | 9026 | kaja (#2) | 47 | térdeplő tülök (#1440) | 4 | ryuku rúnakulcs (#1984) | 83 | moa kártya (#1349) | 2350 | borkonyó bibe (#312) | 1215 | purifikátor háj (#269) | 2 | tűzúr csizmája (#533) | $162 | fülemüle agyar ($267) | 1910 | quwarg tojás (#360) | 200 | teriád kobak (#1461) | 360 | ezüstdarab (#326) | 300 | remák szív (#264) | 170 | azúrharmat (#1161) | 570 | Thargodan esszencia (#328) | 950 | pirkit (#153) | 2420 | kővirág gyümölcs (#1956) | 2943 | sallank karom (#128) | 420 | tinta (#101) | 400 | kaktuszbogyó (#429) | $1455 | vízionár szem ($102) | 34 | kristály kulcs (#1818) | 3611 | spiritusz (#170) | 30 | halálfej szimbólum (#1417) | 5 | moa varázsdoboz (#1133) | 4 | behemót amulett (#1872) | 150 | árvalányhaj (#1909) | 500 | tűzbimbó (#623) | 800 | csontkulcs (#74) | 575 | viharhomok (#1919) | 3 | lidérckorona (#531) | 1 | aenouth ködkürt (#1554) | 1 | fejsze (#1240) | 2 | olló (#335) | 176 | kőszem (#304) |
| A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
| 1 | angyalok gyűrűje (#529) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | 2 | drótszőr (#37) | |||
| 1 | ezüstdarab (#326) | 1 | fenőkő (#1618) | 1 | kaktusztüske (#114) | |||
| 1 | madártoll (#112) | 9 | ragasztó (#83) | 1 | rákfatty váladék (#333) | |||
| 3 | tinta (#101) | 1 | varányszem (#30) | 1 | varázskő (#305) | |||
| EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
| 176 | arany (#50) | 1 | aranytermő erszény (#819) | 3 | borkonyó bibe (#312) | |||
| 1 | evaporőr háj (#105) | 1 | gyöngymangó (#135) | 13 | kaja (#2) | |||
| 1 | karbin plazma (#199) | 1 | Khór kesztyűje (#1746) | 1 | kőszem (#304) | |||
| 1 | magszim bél (#103) | 9 | mákrózsa virág (#56) | 2 | pirkit (#153) | |||
| 1 | pular kristály (#239) | 4 | spiritusz (#170) | 1 | tünde nyíl (#554) | |||
| 9 | ugh méreg (#166) | 1 | uzbány csőr (#169) | 20 | vasérc (#152) | |||
| 150 | víz (#27) | 1 | Vlagyimir gyűrűje (#822) | |||||
| 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | |
| 68 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| 69 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| 70 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| 71 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| 72 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| 73 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|