381. forduló, 383. forduló, Camel a Calandor összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. nov. 1. 11h:08'
EZ A 1170. JÁTÉKHETED, 382. FORDULÓD
1171. játékheted kezdete: nov. 3.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
Ez a forduló 31 zsetonba került.
SZL E-mail!
KALANDOZÓ: #3025
SZÁMLA : XXXX

CAMEL A CALANDOR KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [161,57] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 25. pontnál.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 1 trikornis nyerget (1000 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
A teremtés zsákja létrehozott 1 gyógykenőcsöt. A teremtés zsákja létrehozott 1 szárnyas hernyót.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+50 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+209 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+33 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-4 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)

* 1. KP: vv 58 443 224 elmormolod az 58. varázslatot a 443. varázslatot a 224. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-15 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 527.]
Fürgén varázsolsz! Érzed, ahogy a harci induló ritmusára mozdul minden izmod (+14 támadás). [-50 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 525.]
Beizzik a turbómágia. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 525.]

* 2. KP: ef 2 0 0 energia fejlesztése 2
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-2 TU.] [20 pontot használtál fel, van még 505.]

* 3. KP: p 73 0 0 használod a 73. pszi képességet
Pszid már elegendően megnőtt ahhoz, hogy megnövelhesd a pszi-gyűjtés képességgel - így most nincs értelme elmondanod a pszi fejlesztést. [0 pontot használtál fel, van még 505.]

* 4. KP: h 235 30 0 használod a 235. tárgyat
Játszani kezdesz a dudán. Rutinos, öreg bárd módjára muzsikálsz gyakorlásképp. Ez jól esett! (+74 varázspont.) IQ-d TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 475.]

* 5. KP: vv 12 13 26 elmormolod a 12. varázslatot a 13. varázslatot a 26. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 473.]
Gyorsvarázsolsz! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 471.]
Beizzik a turbómágia. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 469.]

* 6. KP: p 72 0 0 használod a 72. pszi képességet
Koncentrálsz. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Elcsattintod a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 464.]

* 7. KP: ef 2 502 0 energia fejlesztése 2
12 varázspont felhasználásával előállítasz 1 TU-t. Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-2 TU.] [14 pontot használtál fel, van még 450.]

* 8. KP: vv 182 19 165 elmormolod a 182. varázslatot a 19. varázslatot a 165. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 448.]
Fürgén varázsolsz! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 446.]
Fürgén varázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 444.]

tno 1 2 növeled az 1. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Erősebbnek érzed magad. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Erősebbnek érzed magad. [0 pontot használtál fel, van még 444.]

tno 2 1 növeled a 2. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Okosabbnak érzed magad. [0 pontot használtál fel, van még 444.]

kno 17 2 képesség-növelés 17
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 zárnyitás.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 zárnyitás.)
[0 pontot használtál fel, van még 444.]

kno 12 1 képesség-növelés 12
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 szerencsejáték.)
[0 pontot használtál fel, van még 444.]

kf 817 kézbeveszed/felveszed a 817. tárgyat
A füledre akasztod a hatalom fülbevalóját. [0 pontot használtál fel, van még 444.]

h 1 50 10 használod az 1. tárgyat
Háromszor megforgatod a deus ex machinát, majd azt mondod: "Alanor". Egy vibráló, zöld kapu nyílik meg előtted! Átlépsz rajta. [Az Olimpián történt események leírását egy külön fordulóban kapod meg, amelyet az Olimpia szimulálása után postázunk.] ...Hosszú idő elteltével érkezel vissza. [0 pontot használtál fel, van még 444.]

h 341 2 60 használod a 341. tárgyat
Ebből a tárgyból sajnos egy szem aranyat sem sikerült csinálni. [0 pontot használtál fel, van még 444.]

vi 10 5 30 viselkedésed: 10 5 30
Mostantól borzalmasan vakmerő vagy. Belekötsz mindenbe és mindenkibe, még ha Nálad kétszer nagyobb is. Csak rá ne fázz... Merészségi szinted ettől kezdve 10. Csak az azonos jelleműekkel vagy barátságos. A szörnyeket és az ellentétes jelleműeket megtámadod. Barátsági szinted mostantól 5. Ha életerőd az eredeti érték 30 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 444.]

lm 34 39 40 mozogsz 34 39 40
Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. A folyosó kanyarodik. [24. PONT.] Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Az egyenes folyosó közepén vagy. [23. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [22. PONT.] Haladsz előre. Innen csak egy út van: előre! [32. PONT.] Egy nagyobb terembe érkezel. [33. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy varkaudar bajnok. Fegyvere egy varkaudar lándzsa. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Távolról tűzgolyó varázslatot lősz a másikra. 72 életpontot sebeztél. Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. A lény iszonyatos rikácsolásba kezd. Zenélni kezdesz, hogy ellensúlyozd a gyilkos hanghullámokat. A tehetség! A harmonikus zene legyőzi és elhallgattatja a szörnyet. Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert a másikra támadsz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a varkaudar bajnok fejét. (2 támadással 95 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöföd a varkaudar bajnok testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A varkaudar bajnok feléd döf, de csak ijesztésképp. A varkaudar bajnok csapása csak a levegőt találja. A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 11 életpontot vesztettél. A varkaudar bajnok még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. 1 055 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 189, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 varkaudar lándzsát [varkaudar lándzsa ládikóba-> (143,61)-> 5 arany, -2 ÉP]. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [34. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy varkaudar behemót. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 43 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a varkaudar behemót jobb karját. (2 támadással 102 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Agyartőrrel eltalálod a varkaudar behemót bal lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Mancsával a varkaudar behemót megpöcköli a bal válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Lerázod magadról! A varkaudar behemót szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 1 273 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 170, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [35. PONT.] Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [38. PONT.] Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy nagy vasalt ajtót pillantasz meg. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő bronzkulcs nyitja az ajtót. Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [39. PONT.] Éles szemmel körbevizslatsz. Hohó, az egyik követ a falban be lehet nyomni! Lassan, vigyázva elmozdítod a követ. A messzeségből egy tompa csattanást hallasz, amit hátborzongató halálüvöltés követ. Valami megölt valamit, de micsoda mit? Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [38. PONT.] Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy nagy vasalt ajtóba ütközöl. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő bronzkulcs nyitja az ajtót. Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [40. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy varkaudar behemót lakik itt. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 42 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) A varkaudar behemót összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
636 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[110 pontot használtál fel, van még 334.]

lm 45 47 51 mozogsz 45 47 51
Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Kanyarodik a járat. [41. PONT.] Hajszál híján belegyalogoltál egy csapdába. Beméred, hogy mi a veszélyes terep, és kikerülöd. Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Az út ismét kanyarodik. [42. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy borzalmas varkaudar az. Fegyvere egy obszidián tüske. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 45 életpontot sebeztél. Ellenfeled mágiatörés varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a borzalmas varkaudar testét. (4 támadással 92 életpontot sebezve.) Szikrázó energialény suhan feléd veszett gyorsasággal. Félreugrani próbálsz, de mozgásod szánalmas lassított felvételnek tűnik az élő villámcsapással szemben. Tudomást sem véve a halálos veszélyről, szülőhelyedre, valamilyen jó emlékre koncentrálsz. Ahogy tudatod tovaszáll a békés gondolatok világa felé, úgy foszlik semmivé a szörnyű illúzió. Leküzdötted a tudatodat ért támadást! Most már talán a fegyvereké a szó. Megmarkolva a bronz taidert a másikra támadsz. Bronz taiderrel teljesen átszúrod a borzalmas varkaudar bal lábát. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Agyartőrrel eltalálod a borzalmas varkaudar jobb vállát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a borzalmas varkaudar sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 ezüst nyaklánc. 1 765 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 211, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 obszidián tüskét (ld. enc.). Folytatod a felderítést. Egy tömör sziklából kifaragott ajtó bukkan fel a sötétből. Megpróbálod a kilincset: Könnyen nyílik. Egy nagyobb terembe érkezel. [45. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy varkaudar behemót van előtted! Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 55 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar behemót jobb lábát. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) Marokra fogva a bronz taidert a másikra rontasz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar behemót testét. (2 támadással 103 életpontot sebezve.) Egy puha ütés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Agyartőrrel eltalálod a varkaudar behemót testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót leken néhány pofont. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Lerázod magadról! A varkaudar behemót szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 591 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 274, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Hirtelen egy varkaudar behemótot veszel észre magad előtt. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 31 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar behemót izmos testét. (4 támadással 91 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a varkaudar behemót jobb karját. (2 támadással 104 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszúrod a varkaudar behemót izmos testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót mancsával oldalba lök. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 591 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 252, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy varkaudar hadúr. (ld. enc.) Fegyvere egy varkaudar szablya. Itt csata lesz.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 46 életpontot sebeztél. Egy gigaököl varázslattal köszönt csatapartnered. 26 életpontot vesztettél. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 6 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar hadúr rücskös bőrét. (6 támadással 146 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Meglengetve a bronz taidert a másikra ugrasz. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar hadúr fejét. (3 támadással 158 életpontot sebezve.) Agyartőrrel kicsit megsebzed a varkaudar hadúr bal oldalát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzkéz. 36 életpontot sebeztél. Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (5 támadástól 51 életpontot vesztesz.) A varkaudar hadúr most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (143,61)-> 20 arany, -2 ÉP] és egy nagy vaskulcs. 3 517 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 411, sebződés: 79, gyógyulás: 0, összesen: -79 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 varkaudar szablyát [varkaudar szablya ládikóba-> (143,61)-> 20 arany, -2 ÉP], 1 elit csatavértet (ld. enc.), 1 trófea nyakláncot, 1 denevér szimbólumot, 1 rejtőköpenyt [rejtőköpeny ládikóba-> (143,61)-> 14 arany, -2 ÉP] és 1 bíbor erőövet (ld. enc.). Egy kart látsz a falon. Próba szerencse, meghúzod! Kő mozog kövön, ahogy az ősi mechanika mozgásba lendül. Vajon mi történik? Az egyik sarokban találsz egy tömör kődobozt. A ládát egy csapda védi, de Te, csapdaészlelés képességednek köszönhetően, idejében felfigyeltél rá. Hatástalanítod. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő márványkulcs nyitja a ládát. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 Eldaran karkötője [Eldaran karkötője ládikóba-> (143,61)-> 50 arany, -2 ÉP], 1 ezüst nyaklánc, 3 jégszív, 1 Fekete Kehely (ld. enc.), 5 sötét ital (ld. enc.), 1 galachmit, 1 varázskő, 3 varázskő, 1 era formázó minta és 500 arany. Gyorsan kiüríted a ládát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Egy kanyarhoz érkeztél. [44. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy borzalmas varkaudar lakik itt. Fegyvere egy obszidián tüske. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 41 életpontot sebeztél. Távolról mágiatörés varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a borzalmas varkaudar bal oldalát. (4 támadással 98 életpontot sebezve.) Vörösen izzó szemű csontváz-herceg lép be a látóteredbe. Kezében élesre köszörült kaszát tart. - Nem, nem lehet - mondogatod magadban - lehetetlen, hogy maga a halál jött értem... - Mentális energiáidat összegyűjtve, az agykérgedet védetté teszed a külső beavatkozással szemben. A következő pillanatban a kép kitisztul, az illúzió eltűnik! Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert ellenfeledre rohansz. Bronz taiderrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Agyartőrrel eltalálod a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a borzalmas varkaudar gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (4 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy ezüst nyaklánc. 1 765 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 226, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 obszidián tüskét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Haladsz előre. [46. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Továbbmész. Egy vastag, kőből faragott ajtó a következő akadály. Lenyomod a kilincset: Könnyen nyílik. Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [47. PONT.] Hirtelen egy vadász varkaudart veszel észre magad előtt. Fegyvere egy varkaudar lándzsa. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Meglengetve a bronz taidert ellenfeledre rohansz. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vadász varkaudar bal karját. (2 támadással 107 életpontot sebezve.) Agyartőrrel teljesen átdöföd a vadász varkaudar bal lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A vadász varkaudar gyenge döfése nem tudott megsebezni. A vadász varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. 388 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 varkaudar lándzsát [varkaudar lándzsa ládikóba-> (143,61)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Hirtelen egy varkaudar bajnokot veszel észre magad előtt. Fegyvere egy varkaudar lándzsa. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 35 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 15 életpontot vesztettél. A szörny hősugarat lő ki rád! Szerencsére idejében félreugrasz. Marokra fogva a bronz taidert a másikra rohansz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a varkaudar bajnok sima, kék bőrét. (2 támadással 108 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy puha ütés. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Agyartőrrel eltalálod a varkaudar bajnok testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A varkaudar bajnok fegyvere végigkarcolja a bal válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A varkaudar bajnok lendületes ütése célt téveszt. A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 9 életpontot vesztettél. A varkaudar bajnok még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. 1 055 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 171, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 varkaudar lándzsát [varkaudar lándzsa ládikóba-> (143,61)-> 5 arany, -2 ÉP] és 1 varkaudar páncélt. Nem lepődsz meg, hogy egy borzalmas varkaudar lakik itt. Fegyvere egy obszidián tüske. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 40 életpontot sebeztél. Egy mágiatörés varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a borzalmas varkaudar testét. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) Egy melletted levő bokor indái megnyúlnak, megnőnek, nyálkától csöpögve köréd tekerednek. Borzalmas erővel szorítják testedet. Nem menekülhetsz, csontjaid ropogni kezdenek... Átlátva az illúzión, koncentrálni kezdesz, meggyőzni az agyadat arról, hogy a szemeddel lásson, és ne a nyúlványként a tudatodba tapadó varázslattal. Igen, úgy tűnik sikerült! Az illúzió semmivé foszlik. Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert ellenfeledre rontasz. Bronz taiderrel teljesen átdöföd a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Egy puha ütés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Agyartőrrel megdöföd a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a borzalmas varkaudar gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (143,61)-> 10 arany, -2 ÉP]. 1 765 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 213, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 obszidián tüskét és 1 varkaudar páncélt. Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy varkaudar hadúr. Fegyvere egy varkaudar szablya. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 45 életpontot sebeztél. Egy gigaököl varázslattal köszönt csatapartnered. 27 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar hadúr bal lábát. (6 támadással 128 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan a másikra támadsz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar hadúr testét. (2 támadással 102 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöföd a varkaudar hadúr jobb karját. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 35 életpontot sebeztél. Jobbra-balra szökkenve osztja a varkaudar hadúr nehezen védhető csapásait. (5 támadástól 37 életpontot vesztesz.) A varkaudar hadúr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 6 gyöngymangó. 2 814 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 337, sebződés: 64, gyógyulás: 0, összesen: -64 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 varkaudar szablyát [varkaudar szablya ládikóba-> (143,61)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], 1 elit csatavértet és 1 varkaudar csizmát [varkaudar csizma ládikóba-> (143,61)-> 20 arany, -2 ÉP]. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Hangtalan léptekkel osonsz előre. [48. PONT.] Rutinos öreg rókaként körbeszaglászol: majdnem beleléptél egy csapdába! Alapos körbevizsgálódás után kikerülöd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [49. PONT.] Hirtelen egy varkaudar behemótot veszel észre magad előtt. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 45 életpontot sebeztél. Megmarkolva a bronz taidert a másikra ugrasz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a varkaudar behemót bal lábát. (3 támadással 157 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöföd a varkaudar behemót testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. 1 273 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 226, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Innen csak egy út van: előre! [50. PONT.] Egyszercsak eltűnik a lábad alatti kőlap, és egy hegyes karókkal teli verembe esel! Szerencsédnek köszönhetően csak 9 életpontot vesztettél. Sikerül kimásznod.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [51. PONT.] Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [100 pontot használtál fel, van még 234.]

lm 7 5 1 mozogsz 7 5 1
A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [3. PONT.] Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [4. PONT.] A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Kanyarodik a járat. [6. PONT.] Bátran haladsz tovább. Egy tömör sziklából kifaragott ajtó jelent átmeneti akadályt. Az ajtót vörösen vibráló mágikus aura védi. Itt rúnapukkasztásra van szükség! Némi mágikus vizsgálat után rájössz, hogy a biztonságos rúnapukkasztáshoz 80 varázspontra lenne szükség - ekkora mágikus energiával pedig nem rendelkezel. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Energiaszálak csapnak beléd. Jajaj! (-79 életpont). Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [7. PONT.] Óvatosan megtapogatod a falat, és nem is hiába! Egy mozgatható kőre bukkantál. Bizonyára valamilyen titkos funkcióval bír! Vigyázva benyomod. Kő mozog kövön, ahogy az ősi mechanika mozgásba lendül. Vajon mi történik? Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Haladsz előre. Megtorpansz: kanyarodik az út! [6. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [5. PONT.] A fal mellett találsz egy kisebb faládikót. A ládán csapda van: óvatosan hatástalanítod. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő csontkulcs nyitja a ládát. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 kholden kulcs (ld. enc.). Gyorsan kiüríted a ládát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Nincs megállás - továbbtotyogsz. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [4. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Egy széles, magas terembe érsz. [3. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [2. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. És már a kijáratnál is vagy! Húzol kifelé. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. [110 pontot használtál fel, van még 124.]

hu 294 hulladék: 294
Hulladék, ezért nem gyűjtesz varkaudar páncélt. [0 pontot használtál fel, van még 124.]

h 341 329 6 használod a 341. tárgyat
A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 90 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 124.]

m 4 3 2 mozogsz délre, délkeletre, keletre
[161,58] Még mindig bozótos. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy legyengült csápos otagi nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Döbbenten érzékeled, hogy ravasz ellenfeled kifeszít egy láthatatlan védekező pszit. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 44 életpontot sebeztél. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agybénítás II pszi támadással. Szerencsére nem hatott rád. (köszönhetően pszi-acéltorony védelmednek.) A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 6 tünde nyíl. Ez mellément. A lény igéző tekintetét rád emeli. Akaratodat kasztroplanáris pajzsba tömörítve, ellenállsz. Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Marokra fogva az óriásölőt a másikra rohansz. Óriásölővel mély sebeket nyitva megvagdosod a csápos otagi bal hátsó lábát. (4 támadással 167 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 24 életpontot sebeztél. A csápos otagi meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 37 életpontot vesztettél. A csápos otagi meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Csápjával megérint a csápos otagi. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 28 életpontot vesztettél. Óriásölővel néhányszor megcsapod a csápos otagi jobb vállát. (3 támadással 131 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 31 életpontot sebeztél. A csápos otagi csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 40 életpontot vesztettél. A csápos otagi csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Csápjával megérint a csápos otagi. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A csápos otagi még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 551 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 397, sebződés: 173, gyógyulás: 0, összesen: -173 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) elf nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [162,59] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy tűzbokrot. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Látsz egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Ráismersz a távolodóra. Egy ryuku csapásvezető. Amikor elhal a zaj, előmászol.

Körbevizsgálódsz. Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [163,59] Félig kiégett területen vagy. Fekete, élettelen foltok tűnnek fel a zöld növényzetben. Felfedeztél egy tűzbokrot. Megpillantasz egy tiszta vizű patakot, amely északnyugatról folyik délkeletre. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Hmm, csak egy pordémon. Ettől nincs semmi félnivalód. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Villámgyorsan félrepördülsz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a pordémon portestét. (2 támadással 111 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszúrod a pordémon testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A pordémon mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A pordémon most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. 856 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [36 pontot használtál fel, van még 88.]

m 1 mozogsz északkeletre
[164,58] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, zöld bokrokkal és cserjékkel benőtt síkság. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy kputtyintó csalán. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 49 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 6 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a kputtyintó csalán húsos levelét. (6 támadással 65 életpontot sebezve.) A lény kputtyint! Micsoda szörnyűség! Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Megmarkolva a bronz taidert ellenfeledre ugrasz. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kputtyintó csalán húsos levelét. (5 támadással 196 életpontot sebezve.) Agyartőrrel valamennyire megsebezgeted a kputtyintó csalán húsos levelét. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 32 életpontot sebeztél. Csápjaival a kputtyintó csalán lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A kputtyintó csalán szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 7 csepp ragasztót. 2 476 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 378, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

Észreveszel egy smirglibokrot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy kihívás tornyát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Warrax lábát masszírozza. Utad során felfedezel egy álomvirágot. Épp virágzik! [álompor ládikóba-> (185,60)-> 1 arany, -2 ÉP] Begyűjtesz 1 álomport. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Még egész friss elf nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [12 pontot használtál fel, van még 76.]

be 502 4 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 4. szinten. Kifizeted a gnómnak a 20 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy vízkerékkel üzemeltetett liftszerű valami viszi fel a próbatevőket a következő szintre. Félve ülsz bele, de egész kényelmes! Csak némi víz fröcsköl rád. Odafent egy ugrándozó gnóm vár. Ez a kalandmester? A figura Braklommukksók néven mutatkozik be, és máris a kalandhelyszínre kísér, és elhadarja, hogy miből is áll a próba. A feladat ezúttal egy műveltségi próba lesz. Lássuk, mekkora a kézügyességed. El kell készítened egy tatu dobot! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] Még csak azt sem tudod, hogyan kell azt a tárgyat elkészíteni!
A fenébe, ez nem sikerült! A kalandmester fejét csóválva kiteleportál téged a toronyból. [10 pontot használtál fel, van még 66.]

be 502 4 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 4. szinten. Kifizeted a gnómnak a 20 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy vízkerékkel üzemeltetett liftszerű valami viszi fel a próbatevőket a következő szintre. Félve ülsz bele, de egész kényelmes! Csak némi víz fröcsköl rád. Odafent egy ugrándozó gnóm vár. Ez a kalandmester? A figura Roókdormukk néven mutatkozik be, és máris a kalandhelyszínre kísér, és elhadarja, hogy miből is áll a próba. A feladat eszedet, memóriádat teszi próbára. El kell mondanod, hogy milyen egy büntető praglonc. Úgy látszik, jobban oda kellett volna figyelni az iskolában! Erre a kérdésre nem tudsz válaszolni.
Kudarcot vallottál! A kalandmester ujjcsettintésére kiteleportálsz a toronyból. [10 pontot használtál fel, van még 56.]

m 2 3 1 mozogsz keletre, délkeletre, északkeletre
[165,58] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Ráismersz a lényre. Egy kultúrmasztodon. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 26 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 6 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a kultúrmasztodon ormányát. (6 támadással 152 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a kultúrmasztodon testét. (3 támadással 165 életpontot sebezve.) Agyartőrrel épp hogy megszúrod a kultúrmasztodon bal hátsó lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Sikeres döféseket ejt testeden a kultúrmasztodon. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 9 kaját. 2 331 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 368, sebződés: 54, gyógyulás: 0, összesen: -54 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Leah rúnaköve. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Leah híveié. Látsz egy Chara-din monolitját. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Egy elhullott vaddisznó tetemére bukkansz. Félretéve a finnyáskodást, lebontasz mindent, ami még emészthető. (+2 kaja.)

(Továbbmész...) [166,59] Még mindig füves síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy ryuku ostromteknős. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a ryuku ostromteknős bal oldalát. (4 támadással 49 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a ryuku ostromteknős fejét. (4 támadással 112 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megbököd a ryuku ostromteknős bal hátsó lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknős farkával melletted a levegőbe suhint. A ryuku ostromteknős összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 341 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Thargodan csatamezőt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Cukorrépa, itt, a vadonban! Ritkaság, pedig egy kis édességre mindig szükség van. (+3 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [167,58] Továbbra is síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Látsz egy grok-képződményt. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Syrac Hold hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral.
(Feltételes mászás:) Zenéddel kötelet bűvölsz. A hosszú, embert próbáló mászás után kissé remegő tagokkal kapaszkodsz be a furcsa képződmény felső részébe. Idebent félhomály van. Egy pillanatig vársz, hogy szemed hozzászokjon. Hirtelen a túloldalon megmozdul egy nagy, sötét tömeg. Egy bundás csirmáz!

Meglengetve a bronz taidert ellenfeledre rohansz. Bronz taiderrel teljesen átdöföd a bundás csirmáz testét. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Agyartőrrel felnyársalod a bundás csirmáz szőrös testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A bundás csirmáz mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A bundás csirmáz állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
105 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Mintha mindez nem lenne elég, újabb lény ugrik elő a semmiből! Egy drasmólyom!

Megmarkolva a bronz taidert ellenfeledre rohansz. Bronz taiderrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a drasmólyom testét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Agyartőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a drasmólyom testét. Kritikus ütés! (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A drasmólyom feléd csap csőrével, de sikertelenül. A drasmólyom összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 6 madártollat. 144 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A vizsgálódás meghozza eredményét - kincs! Találtál 1 aranyló ugarhéjat. Ahogyan érkeztél, úgy távozol.

Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [52 pontot használtál fel, van még 4.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

szk 186 keresed a 186. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy szeppent rákfattyat. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

* 1. BP: h 243 0 0 használod a 243. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még -1.]

* 2. BP: v 3 0 0 elmormolod a 3. varázslatot
Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Mormolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Egy végső mozdulattal előhívod az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még -1.]

* 3. BP: e 20 0 0 élelemszerzés -1 pontért
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

* 4. BP: h 235 30 0 használod a 235. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -1.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját töm magába a szellő szilmill. 3 kaját bezabál a sivatagi doareg. 2 kaját fal föl a hordóagyú mameluk. Egy kaját töm magába a roguena. 3 kaját bezabál az ezoterikus mardel. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben -1 pontod maradt, ebből a következő körre -1 pontot vihetsz át. Kapsz még 523 pontot. A következő körben tehát 522 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


OBSZIDIÁN TÜSKE (481. TÁRGY)
Az obszidián tüske igazándiból egy hosszú, hegyes rúd, amelyet a papok általában vámpírok és más, mágikus lények "semlegesítésére" használnak. Elméletileg az obszidián tüskét egyszeri használatra szánták, de te megkísérelheted, hogy többször harcolsz vele. Számíts azonban rá, hogy minden harc után van 25% esély rá, hogy az obszidián tüske elveszti varázserejét, és hasznavehetetlenné válik. Addig is, az obszidián tüske egy 2D8+6 sebzésű mágikus szúrófegyver, amely használatához min. 8-as teológia szükséges.

VARKAUDAR HADÚR (270. SZÖRNY)
Tomboló, toronymagas varkaudar óriás, borzalmas varkaudar testőrök gyűrűjében: nyilvánvaló volt, hogy Sistergő Pumpa bukása után előbb-utóbb felbukkannak a törzsi vezetők, akik megpróbálják a hatalmat magukhoz ragadni. A varkaudar harcosok nemcsak a törzs legjobb harcosai, hanem végtelenül ravaszak, még a papi mágiához is konyítanak valamelyest. Jaj neked, ha egy hadúr fegyvere elé kerülsz!

ELIT CSATAVÉRT (295. TÁRGY)
A magas rangú varkaudarok gyakran viselik a varkaudar páncél továbbfejlesztett változatát, ezt a tökéletesen fekete, fémszálakkal átszőtt vértet. Készítésének titkát megőrizték a varkaudarok, de ez igazán nem is érdekel senkit, akinek sikerül zsákmányolnia egyet. Az elit csatavért lényegesen jobb védettséget ad, mint az egyszerű varkaudar páncél (nyolcast) de hasonlóan védtelen a sav és tűztámadások ellen.

BÍBOR ERŐÖV (291. TÁRGY)
Ez a festett vörösréz öv nem igazán kényelmes viselet, de igen hasznos: mágikus ereje révén képes viselőjét megizmosítani: ha a bíbor övet magadra öltöd (KF 291) erőd megnövekszik kettővel.

FEKETE KEHELY (283. TÁRGY)
Ez a gyönyörűséges, de végtelenül gonosz kehely egyetlen obszidián kőből van kifaragva. Oldalára jól láthatóan Dornodon Rúnája van vésve, hogy elriasszon a Gonosz Istenek hívein kívül mindenkit a használatától. A Fekete Kehelyben kotyvasztott borzalmas folyadék titka könnyen megfejthető a kehely oldalára írt rúnák segítségével, azonban a komponensek beszerzése komolyabb problémát jelenthet.

SÖTÉT ITAL (284. TÁRGY)
A Sötét Italt egy Fekete Kehelyben kotyvaszthatod ki, három isteni könnycsepp, egy xirnox szív és egy trikornis szarv felhasználásával, ha már ismered a Varázsital Főzés varázslatot. A fenti komponensekből egy korty ital készíthető el, a KT 284 parancs kiadásával, 5 TVP-ért, a Varázsital Főzés mormolása közben. Egy Fekete Kehelybe maximum 5 korty fér ebből az iszonyatos nedűből. Ja, és hogy mire jó ez a mixtúra? Próbáld ki! (Az biztos, hogy a használata után nagyon éhes leszel.) Második paraméterben megadhatsz egy számot - ha ennyinél kevesebb ÉP-d hiányzik, nem fogod használni.

KHOLDEN KULCS (470. TÁRGY)
A kholden kulcs egy áttetsző, zöldes fényben derengő mágikus kulcs. Egy bizonyos fajta mágikus zár kinyitására tervezték, és ha a kulcs elfordítása közben nem mondod ki a megfelelő jelszót, amit persze csak a kulcs eredeti tulajdonosa ismer, a kulcs megsemmisül. Szerencsére, ha elég ügyes vagy, legalább a zár kinyílik.

KARAKTERLAP

Camel a Calandor, egy copfos aranyhajú, csillogó szemű elf férfi vagy. Kecskeszakállad és rövid bajuszod van. A bőröd kreolszínű. Sheran eljövendő papja vagy. Az Összhangzat (#9152) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 382. fordulód.

Erő: 40 (55) Szint: 28 Merészség: 10/5 Magasság: 160 cm
IQ: 38 (48) Támadás: 56 Agresszió: 5 Testsúly: 45 kg
Ügyesség: 46 (58) Védekezés: 78 Menekülés: 30 % Életkor: 166/166 év
Egészség: 40 (54) Életpont: 590/590 Jellem: semleges (-1) Tul. pont: 0
Szerencse: 38 (55) Varázspont: 1053/97 Pénz: 821 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 21/0 Pszi pont: 222/212 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 30
Eddig összesen 2476 szörnyet (20 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 30 293 TP-t kaptál. Jelenleg 2 363 643 TP-d van. A következő szinthez még 236 357 TP szükséges. Trófeáid: taalru, Notermanthi, Kitaszított.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9/78 ökölvívás: 1/66 szúrófegyverek: 31/25 (+14%)
vágófegyverek: 22/91 (+4%) ütőfegyverek: 20/36 lőfegyverek: 28/22 (+3%)
dobófegyverek: 24/85 (+7%)

Feltételes fegyverváltás: bronz taider (#641) (180%) << óriásölő (#528) (160%) << ryuku buzogány (#696) (160%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -15.); ubuk dobónyíl (#138) (16 -17.); vas dobónyíl (#189) (18 -19.); tünde nyíl (#554) (20 -); ezüstshuriken (#327) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
167,58 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 192
JLKzott minoszkúpok: 63, 62, 60, 56, 84, 89, 88

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1226 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 21/99 (+11%) 2. nyomkövetés: 108/70 (+34%) 3. mászás: 12/31 (+2%)
4. csapdakészítés: 27/60 (+6%) 5. csapdaészlelés: 9/74 (+56%) 6. gyógyítás: 55/31
7. titkosírás: 19/30 8. felderítés: 29/94 (+17%) 9. szörnyidomítás: 20/62
10. teológia: 51/15 (+7%) 11. taumaturgia: 56/0 (+11%) 12. szerencsejáték: 2/30 (+100%)
13. versengés: 15/53 14. zene: 149/72 (+33%) 15. szörnyismeret: 35/23
16. pszi: *19/100 17. zárnyitás: 3/70 (+236%) 18. vadászat: 46/86
19. bányászat: 32/82 20. úszás: 13/84

FELTÉTELES PARANCSOK (még 23 lehet)
deus ex machinád 2 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 90 TVP-ért
ásol max. 70 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz tükröt (#43) (max. 5 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 1 darabot, csak egyszer), tünde nyilat (#554) (max. 8 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 8 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 8 darabot ), acéltűt (#334) (max. 8 darabot ), kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), kék orchideát (#68) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 4 darabot ), dobóhálót (#221) (max. 1 darabot ), szuper dobóhálót (#273) (max. 1 darabot ), ezüstshurikent (#327) (max. 8 darabot ), csillezsályát (#1252) (max. 10 darabot ), Földanya gyümölcsét (#1690) (max. 5 darabot ), nothar bogyót (#923) (max. 20 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 8 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot ), amnioszt (#203) (max. 5 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 5 darabot, csak egyszer)
elfogod kérődző etrát (#368) fedett veremmel (#219), mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219)
mászol max. 130 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 50)
nyuhaj karbin (#110), nómenklatúra (#158), szintszívó lények (#9097), mélység fattya (#199)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
elf (#2), ryuku csapásvezető (#778), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) gigaököl (#49, 16 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) banshee-sikoly (#373, 20 VP) harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) természet haragja (#141, 20 VP)
életpajzs (#142, 16 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) harci induló (#443) erőpajzs I (#12) hadiszerencse I (#13)
tulajdonságpajzs (#26) mentális pajzs (#72) Symulf rúnája (#182) esszenciavédelem (#165)
éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
13. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 20)
mágiatörés (#35), energiatüskék (#29), méregfelhő (#37), villámcsapás (#50), banshee-sikoly (#373), gigaököl (#49), lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), jégcsóva (#41), tűzgolyó (#155)
Védekező varázslatok (aktív: 9, max: 20)
hhaar burka (#32), védelem tűz ellen (#38), tüskepajzs (#30), tükörpajzs (#101), örvénykerítés (#42), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), pszi-acéltorony (#98), életpajzs (#142)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> szintszívó lények (#9097) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
izomernyesztés (#33) >> nyuhaj karbin (#110) izomernyesztés (#33) >> quwarg parafenomén (#248)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 6, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> őrült varázsló (#255) varázsvédelem II (#108) >> szintszívó lények (#9097)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
ezoterikus mardel (#184) (őrzi a holmidat: +18 lopás ellen) státusz: OK
roguena (#779) (ásó: ásás csak 5 TVP-be kerül) státusz: OK
hordóagyú mameluk (#254) (építő: +102% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +45 kg teher) státusz: OK
szellő szilmill (#7458) (+2 sebzés távolsági fegyverrel, +4 támadás távolsági fegyverrel, szörnyek nem tudják elfújni a lövedékeidet) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt!
2.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0)
3.) Micsoda visszataszító, a természet harmóniáját megcsúfoló lényt fedeztek fel híveim! Az átokmurgattyú csak is a Thargodanok fattya lehet. Végezz kettővel! (számláló: 0)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). városháza (Gatin) (540): kész. szürke kastély (547): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. erdei bölcs háza (666): többek közt 310. tárgyat kell leadnod. városháza (685): új. bányászház (700): új. kémhálózat (744): új. Fősátor (770): új. léghajóállomás (817): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 11, 12, 20, 33, 34, 35, 36, 56, 60, 62, 63, 66, 68, 70, 71, 81, 84, 88, 89.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 3, 11, 12, 14, 18, 26, 33, 34, 35, 36, 38, 44, 46, 49, 51, 52.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
mágikus dallamok (254)
a butaság ára (273)
concerto grosso (308)
harci mágia (334)
bárdhírnév (335)
isteni muzsika (348)
kötélbűvölés (381)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
a zene ereje (396)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 27 TU. szükséges még: 23 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 350 TU szükséges.)

Összsúly: 170.15 kg Megterheltség: 101%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 23 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 191 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
6 csontpálca (#329) 1 isteni könnycsepp (#260) 57 kaja (#2)
1 kaktusztüske (#114) 1 pirkit (#153) 1 quwarg tojás (#360)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
685 arany (#50) 1 aranyló ugarhéj (#100) 1 bíbor erőöv (#291)
1 denevér szimbólum (#140) 2 elit csatavért (#295) 1 era formázó minta (#418)
4 ezüst nyaklánc (#117) 1 Fekete Kehely (#283) 1 galachmit (#310)
1 gyógykenőcs (#313) 5 gyöngymangó (#135) 3 jégszív (#282)
1 kholden kulcs (#470) 6 madártoll (#112) 1 nagy vaskulcs (#186)
3 obszidián tüske (#481) 7 ragasztó (#83) 5 sötét ital (#284)
1 szárnyas hernyó (#69) 1 trófea nyaklánc (#196) 3 varázskő (#305)
2 varkaudar páncél (#294)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

160 161 162 163 164 165 166 167 168
56
57
58
59
60
(161,57) varkaudar bajnok (#190), varkaudar behemót (#189), borzalmas varkaudar (#166), varkaudar hadúr (#270), vadász varkaudar (#108)
(161,58) Chara-din monolitja (#534), 45. jellempróba, csápos otagi (#395)
(162,59) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), 22. jellempróba, Chara-din monolitja (#534), ryuku csapásvezető (#778)
(163,59) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), patak, oltár, pordémon (#253)
(164,58) kputtyintó csalán (#247), smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), kihívás tornya (#502), oltár, művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 26. jellempróba
(165,58) kultúrmasztodon (#227), Leah rúnaköve, Leah oltár, Chara-din monolitja (#534)
(166,59) ryuku ostromteknős (#362), Thargodan csatamező (#432), oltár, 44. jellempróba
(167,58) grok-képződmény (#149), 32. jellempróba, oltár, művészi porolit (#720), bundás csirmáz (#93), drasmólyom (#60)

Üzenet küldése a karakternek