381. forduló, 383. forduló, Authoricus összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. nov. 17. 9h:07'
EZ A 386. JÁTÉKHETED, 382. FORDULÓD
387. játékheted kezdete: nov. 21.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
KALANDOZÓ: #1671
SZÁMLA : XXXX

AUTHORICUS KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [365,64] koordinátán.
Egyik reggel nyomokat veszel észre táborod körül. A nyomok alapján megpróbálod megállapítani, hogy ki volt az illető. Egyértelműen patanyomok. További hosszas keresgélés után megpillantasz a földön egy pár vikócmajom szőrszálat. Igazi nyomkövetőként nem okoz gondot, hogy végre észrevedd a hátizsákod mellett heverő dobozt. Halatir Maurloth neve szerepel a csomagoláson. Megkönnyebbülten felsóhajtasz, amikor rájössz, hogy csak a Trikornis Futárszolgálat hozott valamit: 20 kaját. Lítia De Fandargo átadott neked a 2. napon 10 TU-t.
Lítia De Fandargo, amikor összefutottatok, adott neked 2 manakristályt és 20 kaját. Az aranytermő erszény 58 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 ezüstdarabot.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az éhezéstől, azért visszanyerted erőd egy részét. (+8 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+751 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+37 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-4 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 12. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 720.]
Szupersebesen mormolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 720.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 718.]

* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot a 23. varázslatot a 78. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-10 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 716.]
Gyorsvarázsolsz! Működni kezd a jellemtükör. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 714.]
Gyorsvarázsolsz! [-7 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 712.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 137. varázslatot a 88. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 710.]
Gyorsvarázsolsz! Felkészülsz a szemmelverésre. [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 708.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 708.]

* 4. KP: elmormolod a 75. varázslatot
Mivel a paraméterként megadott varázslat nem volt rajtad, nem is volt sok értelme a mágiafeloldásnak. [0 pontot használtál fel, van még 708.]

* 5. KP: kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat a 820. tárggyal
Leveszed a szirén köpenyét, majd felöltöd a láthatatlan köpenyt. Láthatatlanná váltál. [-7 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 708.]
Leveszed a láthatatlan köpenyt, majd felöltöd a szirén köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 708.]

* 6. KP: elmormolod a 28. varázslatot a 364. varázslatot a 19. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+12 erő). [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 706.]
Beizzik a turbómágia. Véred buzogni kezd. (+3 lopás, +3 csapdaészlelés, +3 zárnyitás, +3 rejtőzködés következő táborozásod végéig.) [-22 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 704.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 702.]

* 7. KP: használod az 1546. tárgyat
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 701.]

* 8. KP: elmormolod a 210. varázslatot a 209. varázslatot a 220. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. [-40 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 699.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 697.]
Szupersebesen mormolsz. (+2 minden tulajdonságodra.) [-25 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 695.]

* 9. KP: elmormolod a 165. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 693.]

ef 13 energia fejlesztése 13
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-13 TU.] A befejezéshez még 3884 TU szükséges. [130 pontot használtál fel, van még 563.]

v 96 360 64 elmormolod a 96. varázslatot
Mormolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED



[360,64] Épületek tűnnek fel. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Qvill városa innét baromi messze fekszik...-Lüke " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy nekrofunt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy főutcát. Egyszercsak egy idős, gnóm férfi toppan eléd. Azt már az első pillanatban látod, hogy valószínűleg az Alanori Tudományegyetem professzora, mivel pont úgy öltözködik, mint ők. Mielőtt tiltakozhatnál, máris hadarni kezd:
- Nagyon-nagy kérésem van, barátom, és csak te segíthetsz nekem! Szükségem van egy sárkánytojásra. De nem ám valami himihumi drakónéra, hanem egy IGAZIRA. Tudom is, hogy honnan lehetne szerezni egyet, de azt a helyet, sajnos, szinte lehetetlen megközelíteni.
Gyorsan biztosítod a fickót, hogy nem ismersz lehetetlent, és félrehúzod, nehogy valaki elhappolja előled a kínálkozó kalandot. Megtudod, hogy a professzort (ugyanis tényleg az) Bargvundgandendinek hívják, és a sárkánykutatás megszállottja. Alaposan kifaggatod őt, miközben egyre a saját rátermettségedet bizonygatod előtte.
- Városi teleportációval érkeztem, csakis azért, hogy csapatot toborozzak az akcióhoz. Egyébként a helyszínen táborozom, pontosan a sárkányvár tövében! Ha sikerül összeszedned egy alkalmas csapatot, találkozunk ott! (Eközben megmutatja a zsebéből előbányászott hevenyészett térképen a sziklaszirtet.) Az odabent talált kincsekre nem tartok igényt, csakis a tojásra! Elvárlak téged is - mondja, és máris indul, hogy folytassa a toborzást.
Megvakargatod a fejed búbját. Ki tudja, talán érdemes lenne megfontolni az ajánlatot. (4. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá, innen keletre 84, délre 48 mérföldre teljesítheted.) A Trikornis Futárszolgálat közelében egy hatalmas troll kalandozó ténfereg, és minden erre járót megszólít. Még sosem láttad azelőtt, de azért alaposan megfigyeled. Hosszú, ezüst haja és égszínkék szeme van, és hatalmas, csavart tülköket visel a homlokán. Chara-din kisebb avatárja. Sajnos a felszerelését és a trófeáit egy földig érő, átlátszatlan köpönyeg rejti. A hátára vetett hüvelyekből egy Zinthurg pallos és egy nitmák penge nyele kandikál elő. Sem hátast, sem málhást nem tart. Tisztán érzed auráját: feketén vibrál. Egy alattomos gonosz! A következő megszólított épp te lettél.
- Akarsz keresni egy kis pénzt? - veti oda neked foghegyről, és lesajnáló tekintettel méreget. Mintha már előre eldöntötte volna a nemleges választ.
Mondod neki, hogy fejtse ki bővebben, milyen munkáról is volna szó.
- Ez az átkozott Futárszolgálat nem hajlandó segíteni. El kéne vinni egy nagyobb csomagot egy bizonyos helyre. Ennyi. Egyedül esélyed sincs, úgyhogy hozz magaddal társakat. Négynél több kalandornak azonban nem fizetek! Alku nincs. Találkozó innen délre, a viharóriások barlangjánál. Igyekezz, mert ha késel, találok mást a melóra - mondja, azzal faképnél hagy. (15. többszemélyes kaland, 50 TVP szükséges hozzá, innen délre 6 mérföldre teljesítheted.) Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Vándor, figyelmezz lépteidre, a város az Ördögi Kör védelme alatt áll! "

Van itt egy fegyvermester háza (686. épület.), egy Trikornis Futárszolgálat (746. épület.), egy Ördögi Kör (747. épület.) és egy maffia bank (748. épület.). Mohón zabálni kezdesz. (-3 kaja.)
[-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 553.]

be 686 6 bemész a 686. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni dobófegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 dobófegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 165 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 503.]

a 642 2054 2 átadod a 642. tárgyat a 2054. kalandozónak (2 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 2 áldott követ Lítia De Fandargo részére. [5 pontot használtál fel, van még 498.]

ftv 219 998 felt. tám/véd. varázslat a 219. varázslatot a férfiakat
Ok, ezt a védekező varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 498.]

ftv 219 999 felt. tám/véd. varázslat a 219. varázslatot a nőket
Ok, ezt a védekező varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 498.]

ftv 218 998 felt. tám/véd. varázslat a 218. varázslatot a férfiakat
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 498.]

ftv 218 999 felt. tám/véd. varázslat a 218. varázslatot a nőket
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 498.]

m 1 mozogsz északkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[365,64] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Utad során felfedezel egy lovagi tábort. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy nekrofunt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Raia hívei emelték. Látsz egy félig kész tutajt. Idegenül fest a szemedben. Később talán majd te is rájössz, hogyan kell ilyet építeni. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy elemi rin közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Távolról káosz szava varázslatot lősz a másikra. Semmi hatás! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az elemi rin testét. (5 támadással 58 életpontot sebezve.) A mantikór is bekapcsolódik a harcba. (19 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd az elemi rin testét. (6 támadással 216 életpontot sebezve.) A mantikór roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (2 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 103 életpontot sebeztél. 103 életpontot gyógyultál. Cápafoggal többször eltalálod az elemi rin vakítófényű bőrét. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) A mantikór is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (21 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő III varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 160 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Ellenfeled 9 pontot sebződik a pestisaurától. Patájával az elemi rin többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+7 ÉP). Egy mikronnyit öregedtél (-10 TVP). Húsodat át- meg átjárja az elemi rin szarva. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). Vámpírölővel megérinted az elemi rin testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) A mantikór támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (21 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 118 életpontot sebeztél. 43 életpontot gyógyultál. Cápafoggal kicsit megsebzed az elemi rin testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A mantikór is bekapcsolódik a harcba. (5 életpontot sebezve.) A pestisaura 14 ép-t sebez. Patájával az elemi rin többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+9 ÉP). Ez kronoérintés volt (-9 TVP). Vad döféseivel az elemi rin nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+7 ÉP). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 holdbőrt. 7944 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 886, sebződés: 125, gyógyulás: 181, összesen: +56 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Még egész friss kobudera nyomok vezetnek délre. Végre, egy kis kaja! Befalatozol. (-3 kaja.)
[8 pontot használtál fel, van még 471.]

v 217 666 elmormolod a 217. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Befejezted az áldomás III varázslatot! A következő alkalommal, amikor kalandozóval harcolsz, kapsz +10 támadást. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 466.]

v 1 666 22 elmormolod az 1. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 22 életpontot tudsz így gyógyulni. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 461.]

v 198 388 11 elmormolod a 198. varázslatot
Mormolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Egy végső mozdulattal előhívod a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(365,64) lovagi tábor (#624), nekrofun (#173), Raia oltár, tutaj (#1242), tündöklő szobor (#1587), elemi rin (#786)

[388,11] A Sötét Föld legsivárabb részéhez értél: sivár, kiégett pusztaság terül el előtted. Sötét árnyék húz el feletted. Felnézel, de nem látsz semmit.

Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)
[-100 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 451.]

vv 161 192 elmormolod a 161. varázslatot a 192. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Következő fordulódban varázsenergiát nyersz ki. [-35 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 449.]
Szupersebesen mormolsz. Szétkened a lótuszvirág szirmait az állataid hátán. [-25 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 447.]

h 1 50 használod az 1. tárgyat
Háromszor megforgatod a deus ex machinát, majd azt mondod: "Alanor". Egy vibráló, zöld kapu nyílik meg előtted! Átlépsz rajta. [Az Olimpián történt események leírását egy külön fordulóban kapod meg, amelyet az Olimpia szimulálása után postázunk.] ...Hosszú idő elteltével érkezel vissza. [0 pontot használtál fel, van még 447.]

ftv 218 35 felt. tám/véd. varázslat a 218. varázslatot a 35. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott szintű lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 447.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[389,10] Sötét pusztaság vesz körül. A látóhatáron semmilyen égitestet nem látsz, a nappalok és éjszakák nélküli horizont vörösen izzik. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Egy káoszbajnok közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy káosz szava varázslatot. 228 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a káoszbajnok tetovált testét. (5 támadással 49 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Meglengetve a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a káoszbajnok testét. (6 támadással 345 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+70 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 82 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal megérinted a káoszbajnok testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Ellenfeled 8 pontot sebződik a pestisaurától. A káoszbajnok fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (4 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+7 ÉP). A káoszbajnok összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 7036 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 685, sebződés: 34, gyógyulás: 95, összesen: +61 ÉP}

Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Amikor északra nézel, észreveszel egy ősvortexet. Jól kivehetőek a távolban. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [390,9] Elérsz egy sivatagos terület széléhez. A homok vörös, nem pedig sárga, mint otthon. Ijesztő dolog, hogy egyetlen szellő, fuvallat sem mozdul, az évszázados port nem kavarja fel semmi. Hirtelen mozogni kezd a föld! Ráismersz a lényre. Egy uchako. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. (ld. enc.) Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy lidércidézés varázst. Megjelenik egy lidérc! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Távolról káosz szava varázslatot lősz a másikra. 297 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). A szörny hősugarat lő ki rád! Szerencsére idejében félreugrasz. Marokra fogva a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod az uchako testét. (6 támadással 466 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+94 életerő). A mantikór megcsócsálja ellenfeledet. (10 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 74 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal kicsit megsebzed az uchako testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A mantikór megcsócsálja ellenfeledet. (8 életpontot sebezve.) A lidérced támad! (3 támadással 47 sebzést okozott.) Ellenfeled 6 pontot sebződik a pestisaurától. Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az uchako, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Az uchako még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 6 csepp sáfrányport. 8623 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 953, sebződés: 27, gyógyulás: 123, összesen: +96 ÉP}

Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy fekete kaktuszt. Nyugatra nézve látsz egy ősvortexet. Jól kivehetőek a távolban. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [391,8] Ahogy előre mész, süvítést hallasz, és a szél homokot fúj az arcodba. Aztán a szél természetellenes gyorsasággal elül. Egy lény bukkan fel a szomszédos dűnén. Úgy gondolod, hogy a közeledő térfaló nem jelenthet komoly veszélyt. (ld. enc.) Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy lidércidézés varázst. Megjelenik egy lidérc! Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy agytaposás varázslatot. Egy armageddon varázslattal köszöntöd a másikat. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy varázslatlopás. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a térfaló fejét. (5 támadással 129 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. Agyadat megfeszítve, ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Megmarkolva a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a térfaló testét. (5 támadással 360 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+73 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 88 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal megdöfködöd a térfaló testét. (4 támadással 166 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Üdvözlésképpen egy méregfelhő III varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. A lidérced támad! (3 támadással 37 sebzést okozott.) A pestisaura 15 ép-t sebez. Csápok csapnak le rád minden irányból! (4 támadástól 218 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+44 ÉP). Egy mikronnyit öregedtél (-12 TVP). Vámpírölővel tökéletesen perforálod a térfaló testét. (5 támadással 394 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+79 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Cápafoggal megérinted a térfaló fejét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A lidérced támad! (3 támadással 37 sebzést okozott.) Ellenfeled 10 pontot sebződik a pestisaurától. Csápok csapnak le rád minden irányból! (4 támadástól 212 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+43 ÉP). Ez kronoérintés volt (-8 TVP). Véres nyál csordul ki a térfaló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 45 arany, 7 fekete gyöngy, egy obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> 30 arany, -2 ÉP], 2 ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> 20 arany, -2 ÉP], egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP] és egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> 20 arany, -2 ÉP]. Eldobod az értéktelenné vált kisebb quwarg isten trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes térfaló trófeát. 14498 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1146, sebződés: 438, gyógyulás: 294, összesen: -144 ÉP}

Észreveszel egy fekete kaktuszt. [24 pontot használtál fel, van még 403.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[392,7] A Sötét Föld legsivárabb részéhez értél: sivár, kiégett pusztaság terül el előtted. Éles, visító hangot hallasz, be kell tapasztanod a füledet, hogy meg ne süketülj. Vajon mi lehetett ez? Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Csak egy árnylord. Megvető mosollyal várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy káosz szava. 137 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Egy a hatalom szava varázslatot dob rád a másik. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az árnylord jobb lábát. (5 támadással 46 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan a másikra rontasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod az árnylord testét. (5 támadással 282 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 84 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal megkarcolod az árnylord jobb oldalát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Ellenfeled 15 pontot sebződik a pestisaurától. Az árnylord fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 41 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+9 ÉP). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fekete Kehelyt, szereztél 1 sötét italt. 4566 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 538, sebződés: 41, gyógyulás: 83, összesen: +42 ÉP}

A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy nekrofunt. Jól kivehetőek a távolban.

(Továbbmész...) [393,6] Süppedős homokkal borított, sivatagi területre értél. Egy lény bukkan fel a szomszédos dűnén. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy Orkhan Thai. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre Chara-din lesújt varázslatot lősz. 104 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzeső. 27 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az Orkhan Thai jobb karját. (5 támadással 132 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény tüzet köp rád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (50 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod az Orkhan Thai testét. (2 támadással 142 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 88 életpontot sebeztél. 30 életpontot gyógyultál. Cápafoggal jól megszúrod az Orkhan Thai bal oldalát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Ellenfeled 11 pontot sebződik a pestisaurától. Az Orkhan Thai Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 18 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy gyöngysor [gyöngysor ládikóba-> 48 arany, -2 ÉP], 2 borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> 12 arany, -2 ÉP] és egy arany. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 3202 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 385, sebződés: 145, gyógyulás: 81, összesen: -64 ÉP}

Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [394,5] Elfásulva mész tovább a sivatagban. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Egy dűnelord nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeledre káosz szava varázslatot lősz. 249 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sivatagi vihar varázslatot. 100 életpontot vesztettél. Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a dűnelord testét. (5 támadással 271 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 79 életpontot sebeztél. 79 életpontot gyógyultál. Cápafoggal többször eltalálod a dűnelord testét. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Pestisaurád működik (2 ép-t sebezve). A dűnelord meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. Csápjával megérint a dűnelord. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). Csápjával megérint a dűnelord. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). A szörny vérfagyasztó módon huhog! 55 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sivatagi vihar varázslat. 100 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 5 csepp sáfrányport. 7591 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 695, sebződés: 307, gyógyulás: 172, összesen: -135 ÉP}

A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Amikor északnyugatra nézel, észreveszel egy fekete kaktuszt. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. [24 pontot használtál fel, van még 379.]

m 1 1 3 mozogsz északkeletre, északkeletre, délkeletre
[395,4] Lábaddal a vörös homokot taposva mész előre. Annyira elfásultál, hogy már nem érdekel senki és semmi. Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy gyilkos csalánt. Keletre nézve látsz egy ősvortexet. Jól kivehetőek a távolban. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Egy uchako nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy lidércidézés. Megjelenik egy lidérc! Gyógyulsz (+4 életpont). Távolról káosz szava varázslatot lősz a másikra. 283 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Szerencsére idejében félreugrasz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd az uchako testét. (6 támadással 439 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+88 életerő). A mantikór is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (9 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 83 életpontot sebeztél. 83 életpontot gyógyultál. Cápafoggal meghorzsolod az uchako ízelt testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A mantikór roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (4 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő III. Sajnos nem hatott ellenfeledre. A lidérced támad! (3 támadással 36 sebzést okozott.) A pestisaura 18 ép-t sebez. Az uchako fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+5 ÉP). Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 7 csepp sáfrányport. 8623 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 918, sebződés: 40, gyógyulás: 201, összesen: +161 ÉP}


(Továbbmész...) [396,3] Elérkeztél a Thargodanok által megkínzott és kiégetett pusztaság határához. Utad során felfedezel egy gyilkos csalánt. A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy ősvortexet. Délre nézve látsz egy ősvortexet. Jól kivehetőek a távolban. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Hmm, csak egy árnylord. Ettől nincs semmi félnivalód. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 11 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: a hatalom szava varázslatot lő rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az árnylord fénytelen testét. (5 támadással 44 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd az árnylord testét. (6 támadással 324 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+65 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 70 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal kicsit megsebzed az árnylord jobb karját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Egy méregfelhő III varázslatot dobsz ellenfeledre. 134 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A pestisaura 19 ép-t sebez. Az árnylord beleharap a kezedbe. (1 támadástól 64 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+13 ÉP). Véres nyál csordul ki az árnylord száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fekete Kehelyt, szereztél 1 sötét italt. (Nincs mibe rakni 1 sötét italt.) 4566 tapasztalati pontot kaptál. Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 581, sebződés: 64, gyógyulás: 88, összesen: +24 ÉP}


(Továbbmész...) [397,4] Sivatag határához értél. Az egész sivatag vörösen lüktet, félve lépsz a homokos talajra. Hirtelen mozogni kezd a föld! Csak egy dűnelord. Megvető mosollyal várod a találkozást. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre káosz szava varázslatot lősz. 244 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sivatagi vihar varázslatot, majd rád küldi. 100 életpontot vesztettél. Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a dűnelord kígyózó csápját. (5 támadással 280 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 77 életpontot sebeztél. 35 életpontot gyógyultál. Cápafoggal megdöfködöd a dűnelord egyik csápját. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Pestisaurád 3 sebzést okoz. A dűnelord csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. A dűnelord csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). Csápjával megérint a dűnelord. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). A lény huhog! 55 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sivatagi vihar. 100 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 6 csepp sáfrányport. 7591 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 694, sebződés: 298, gyógyulás: 129, összesen: -169 ÉP}

A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy mópat bolyt. Nyugatra nézve látsz egy ősvortexet. Északra egy ősvortex van. Jól kivehetőek a távolban. [24 pontot használtál fel, van még 355.]

m 3 mozogsz délkeletre
[398,5] Lábaddal a vörös homokot taposva mész előre. Annyira elfásultál, hogy már nem érdekel senki és semmi. Egy kövekből rakott halmot találsz: nem kétséges, néhány kalandozó itt temette el pórul járt társát. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy dűnelord. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. A szilánk működik (+4 életpont). Távolról káosz szava varázslatot lősz a másikra. 238 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Távolról szárazság varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Megmarkolva a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a dűnelord kígyózó csápját. (6 támadással 331 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+67 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 89 életpontot sebeztél. 89 életpontot gyógyultál. Cápafoggal megérinted a dűnelord jobb vállát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Pestisaurád 8 sebzést okoz. A dűnelord meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. A dűnelord meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). A szörny önbizalmadból merítve huhog. 53 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy szárazság varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 6 csepp sáfrányport. 7591 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 687, sebződés: 98, gyógyulás: 179, összesen: +81 ÉP}

A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Néhány mérföldre délnyugatra megpillantasz egy Thargodan tábort. Jól kivehetőek a távolban. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) [8 pontot használtál fel, van még 347.]

ep 534 100 építed az 534. tárgyat 100 pontért
Nekilátsz, hogy felépíts egy Chara-din monolitját. Hosszasan gyűjtöd a szögletes köveket, és egymásra rakod őket. Végre megvan, elkészült a Chara-din monolitja. 319 tapasztalati pontot kaptál. Egészséged TF-elődött. (+1 egészség.) [100 pontot használtál fel, van még 247.]

* 1. BP: elmormolod a 75. varázslatot
Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Elmormoltad a mágiafeloldás varázslatot! Elmúlt a láthatatlanság hatása. Sikerrel jártál! [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 242.]

* 2. BP: építed az 534. tárgyat 100 pontért
Itt már van egy, minek építenél másikat? [0 pontot használtál fel, van még 242.]

* 3. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Mormolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [0 pontot használtál fel, van még 242.]

* 4. BP: használod a 449. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 242.]

* 5. BP: elmormolod a 202. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Sikerült elmondanod az álommérgezés varázslatot! A fenébe! Kudarcot vallottál! A célpont álmát már megmérgezte valaki vagy valamilyen más okból nem sikerült a varázslat felrakása. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 237.]

* 6. BP: használod az 522. tárgyat a 147. tárgyat a 449. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 237.]
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [4 pontot használtál fel, van még 233.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 233.]

* 7. BP: elmormolod az 54. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Befejezted a kristálygömb varázslatot! A fekete gyöngy áttetszővé válik, és megpillantod benne a kalandozót, akit kerestél! A pontos koordinátái: X:441,Y:85. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 228.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 28 fejleszted a 4. tulajdonságodat 28 pontért
Amatőr jóga-gyakorlatokkal próbálod a szervezetedet még ellenállóbbá tenni. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. Ösztöneidre hallgatva hátrapillantasz, és így időben észreveszed a közeledő lényt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy tűzelementál került az utadba. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. A szilánk működik (+4 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Távolról káosz szava varázslatot lősz a másikra. 167 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy lángcsóva varázslat. 12 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a tűzelementál bal vállát. (5 támadással 135 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Megmarkolva a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a tűzelementál testét. (4 támadással 312 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+63 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 82 életpontot sebeztél. 13 életpontot gyógyultál. Cápafoggal kicsit megsebzed a tűzelementál testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A pestisaura 12 ép-t sebez. A tűzelementál leken néhány pofont. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+7 ÉP). Távolról lángcsóva varázslatot lő rád a másik. 10 életpontot vesztettél. A tűzelementál összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4993 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 617, sebződés: 55, gyógyulás: 104, összesen: +49 ÉP}

[28 pontot használtál fel, van még 200.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 30, 27, 26.
Figyelem: 3 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját töm magába a mantikór. 5 kaját töm magába a pikkelyes ptog. 2 kaját nyel le a Rughar familiárisa. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól Ghalla nagymestere helyett a világegyetem nagymestere. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +36 max. varázspont, +12 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 4 tulajdonság-pontot, és 4 képesség-pontot.
Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a vadászat hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 523 pontot. A következő körben tehát 723 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


UCHAKO (308. SZÖRNY)
Az uchako a sivatagok mélyén élő, féregtestű Thargodan, három ébenfekete szemgolyóval, óriási, megnyújtható, hegyes fogakkal teli állkapoccsal. A homokdűnék mélyén rejtőznek, áldozatukra lesve. Bármilyen élőlényt mérföldekről megéreznek, és váratlanul csapnak le rá, legyen az egy kóbor mópat, egy másik Thargodan vagy nagy ritkán egy eltévedt térutazó.

TÉRFALÓ (783. SZÖRNY)
A térfaló egy idegen életforma, a Sötét Földek sivatagjaiban őshonos teremtmény. Nincs konkrét alakja, megjelenéseinek száma végtelen, mindig más. Van azonban pár dolog, amiből biztosan rájöhetsz, hogy egy térfalóval találkoztál: ha az idő lelassul, vagy éppen mértéktelenül felgyorsul, érzékelésed összezavarodik, a táj megváltozik, koromsötét búra vesz körül, de tudatod azért még érzékeli, hogy a burok mögött ott van valahol a valódi világ. A térfaló eközben anyagiasul, és elméd teljes kiszipolyozásával próbálkozik. Talán ha elég ügyes vagy és van egy mágikusan sebző fegyvered, ez nem sikerül neki. Ráadásul miután elűzted a térfalót, némi kincset is találhatsz a csata színhelyén, tárgyakat, melyeket a térfaló szintén magába szippantott.

DŰNELORD (341. SZÖRNY)
A dűnelordok nagyhatalmú entitások, a Sötét Föld sivatagjainak nomádjai, a tüskés gigaférgek megteremtői. Ezek az örvénylő homokförgetegre hasonlító, sokcsápos, közel négy méter magas teremtmények képesek a sivatagi viharnak parancsolni, az élőlényekben rejtőző nedvességet elszívni, a szelek szárnyán pillanatok alatt óriási távolságokat utazni. Ha szembeszáll velük, a leghatalmasabb kalandozó is pillanatok alatt megsemmisül, ha nincs kellőképpen felkészülve. A kellő felkészülés pedig nagy pusztító erejű mágikus támadást és egy varázserejű vágófegyvert jelent.

KARAKTERLAP

Authoricus, egy kopasz, égszínkék szemű, harcsabajszos árnymanó férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Chara-din félisten hatalmú uralkodó papja vagy. Papi hited: 662. Az Árnymenők (#9153) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 382. fordulód.

Erő: 44 (69) Szint: 34 Merészség: 10/5 Magasság: 103 cm
IQ: 46 (58) Támadás: 53 Agresszió: 3 Testsúly: 33 kg
Ügyesség: 44 (59) Védekezés: 100 Menekülés: 30 % Életkor: 32/32 év
Egészség: 46 (53) Életpont: 704/681 Jellem: gonosz (666) Tul. pont: 6
Szerencse: 56 (73) Varázspont: 1282/45 Pénz: 3944 arany Kép. pont: 17
Tudatpont: 21/0 Pszi pont: 162/179 Halhatatlanság: 7 % EFejl: 26
Eddig összesen 2897 szörnyet (12 ebben a körben) és 2 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 87143 TP-t kaptál. Jelenleg 5026981 TP-d van. A következő szinthez még 473019 TP szükséges. Trófeáid: vámpírféreg, triklem drakolder, térfaló. A 369. fordulódban 9370 arany került a bankszámládra. 9979 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 10/4 ökölvívás: 1/63 szúrófegyverek: 37/46 (+13%)
vágófegyverek: 4/48 ütőfegyverek: 23/17 dobófegyverek: 33/5 (+5%)

Feltételes fegyverváltás: vámpírölő (#951) (120%) << Mjölborg kalapácsa (#523) (180%) << vámpírölő (#951) (120%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); vas dobónyíl (#189) (15 -997.); tolmokov-koktél (#351) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
A negatív esszencia épp vámpírölő fegyverre kenve.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 35/15 2. nyomkövetés: 67/71 (+5%) 3. lopás: 60/21
4. mászás: 8/94 5. csapdakészítés: 24/9 (+6%) 6. csapdaészlelés: 66/71
7. gyógyítás: 90/69 8. titkosírás: 6/0 9. felderítés: 29/8
10. szörnyidomítás: 23/44 11. teológia: 96/10 (+73%) 12. taumaturgia: 58/97 (+22%)
13. szerencsejáték: 6/82 14. versengés: 25/85 15. zene: 3/36
16. szörnyismeret: 30/68 17. pszi: 20/82 (+3%) 18. zárnyitás: 26/81
19. vadászat: 13/70 20. vitalitás: 3/47 21. bányászat: 26/3
22. úszás: 10/3 23. főzés: 11/5 24. csapatmunka: 1/49

FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
lopsz a gnómoktól (6) sáfrányport (#211) (2x), a trolloktól (5) sáfrányport (#211) (1x), az árnymanóktól (4) sáfrányport (#211) (7x), az emberektől (1) aranyat (#50) (4x), az elfektől (2) aranyat (#50) (5x), a törpéktől (3) aranyat (#50) (7x), az alakváltóktól (7) bármit (9x), a kobuderáktól (8) bármit (10x), a mutánsoktól (9) bármit (9x)
gyógyítasz 50% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 135 TVP-ért
készítesz lótuszvirágot (#447) (max. 20 darabot, csak egyszer)
elfogod élőholt sullárt (#216) teriád háló-csapdával (#1280)
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 16)
ősi szellem (#422), csontváz lord (#177) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), szubreális vámpír (#223) (csak egyszer), élőholt ősmágus (#179) (csak egyszer), Tb.gátló Vlagyimir (#6666) (csak egyszer), halálelementál (#279) (csak egyszer), triklem drakolder (#275) (csak egyszer), óriás csontváz (#176) (csak egyszer), lélekorzó (#390) (csak egyszer), zombi mágus (#389) (csak egyszer), bolyongó lidérc (#388) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 1, max: 16)
bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
tompítás (#40, 8 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) szárazság (#48, 6 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
fürgülés (#92, 22 VP) halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) sorvasztás (#102, 20 VP) szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP)
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP)
mágikus ütés (#147, 18 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) infralátás (#171, 8 VP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
a halál csókja (#187, 10 VP, 5 TVP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) méregfelhő II (#193, 18 VP)
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) káoszcsapás (#200, 8 VP) rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP)
álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP)
káosz szava (#207, 25 VP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP)
pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) menekülés (#212, 12 VP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP)
armageddon (#218, 100 VP) lidércidézés (#219, 30 VP) hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP)
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) Chara-din lesújt (#223, 18 VP) mágia megértése (#226, 0 VP)
nekromanta csókja (#230, 22 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +4 vp 9 költség alatt;
A varázslatok tanulására elkölthető: 10 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
halálkapu (#126) Pörhemór köre (#205) (100,44,3) szürkeáll. aktiv (#71) erőpajzs I (#12)
hadiszerencse II (#24) jellemrejtés (#23) láth. észlelése (#78) tulajdonságpajzs (#26)
szemmelverés (#137) csupasz izom (#28) tolvajvér (#364) pestisaura (#210)
hatalomvarázs (#220) esszenciavédelem (#165) áldomás III (#217) vámpirizáció (#1)
varázsenergia (#161) állatvédelem (#192) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 9, max: 10)
agykorbács (#97), méregfelhő (#37), káoszcsapás (#200), Chara-din lesújt (#223), szárazság (#48), sorvasztás (#102), káosz szava (#207), élőholt pozdorja (#134), nekromanta csókja (#230)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 11, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
háló (#186) >> molgan (#284) armageddon (#218) >> 33. szintű lényekre
armageddon (#218) >> férfiak (#998) armageddon (#218) >> nők (#999)
armageddon (#218) >> 35. szintű lényekre
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 11, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
lidércidézés (#219) >> nők (#999) lidércidézés (#219) >> férfiak (#998)
fürgülés (#92) >> Forradásos (#674) fürgülés (#92) >> halálelementál (#279)
hhaar burka II (#162) >> 25. szintű lényekre lidércidézés (#219) >> 32. szintű lényekre

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Rughar familiárisa (#245) státusz: éhes
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +45 kg teher) státusz: OK
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: éhes
mantikór (#769) (őrzi a holmidat: +26 lopás ellen) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Mesés anyag a mihlanil. Hozz nekem belőle 4 darabot, és áldozd fel oltáromnál!
2.) Hatalmas kihívás elé állítalak: látogass el a Sötét Földre és győzd le a Sötétség egy Hercegét!
3.) Tomboljon a káosz, használj armageddon varázslatot 15 alkalommal! (számláló: 1)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 áldott kő (#642) 13 isteni könnycsepp (#260) 2 lótuszvirág (#447)
1 nyílvessző (#108) 8 spiritusz (#170) 1 szvó-ektoplazma (#151)
1 Thargodan esszencia (#328) 3 tinta (#101) 2 varázskő (#305)
8 víz (#27) 21 kaja (#2)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
69 arany (#50) 1 ezüstdarab (#326) 6 fekete gyöngy (#99)
1 holdbőr (#1236) 6 mákrózsa virág (#56) 1 mocsári penke (#148)
29 sáfránypor (#211) 1 sötét ital (#284)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(389,10) káoszbajnok (#293)
(390,9) uchakók (#308)
(391,8) térfaló (#783), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578)
(392,7) árnylord (#342)
(393,6) Orkhan Thai (#238)
(394,5) dűnelord (#341)
(395,4) uchako (#308)
(396,3) gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), árnylord (#342)
(397,4) dűnelord (#341)
(398,5) dűnelord (#341), tűzelementál (#276)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2006.11.16. Számládról 30 zsetont levontunk a Krónika külön postázása miatt.
˙

Üzenet küldése a karakternek