| Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje | ||
| Betáplálva: 2016. dec. 5. 12h:03' EZ A 1148. JÁTÉKHETED, 381. FORDULÓD 1149. játékheted kezdete: dec. 9. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló ingyenes E-mail! |
KALANDOZÓ: #4255 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 6 |
| * 1. KP: le 253 0 0 | leveszed/lerakod a 253. tárgyat |
| * 2. KP: kf 853 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 853. tárgyat |
| * 3. KP: mak 2 0 0 | makró 2 |
| vv 71 247 120 | elmormolod a 71. varázslatot a 247. varázslatot a 120. varázslatot |
| vv 224 227 26 | elmormolod a 224. varázslatot a 227. varázslatot a 26. varázslatot |
| vv 78 27 23 | elmormolod a 78. varázslatot a 27. varázslatot a 23. varázslatot |
| vv 8 70 184 | elmormolod a 8. varázslatot a 70. varázslatot a 184. varázslatot |
| p 65 2 0 | használod a 65. pszi képességet |
| hh 1100 1228 1618 | használod az 1100. tárgyat az 1228. tárgyat az 1618. tárgyat |
| hh 1253 1269 1133 | használod az 1253. tárgyat az 1269. tárgyat az 1133. tárgyat |
| h 1602 27 30 | használod az 1602. tárgyat |
| ek 275 0 0 | t. energia kisütése: 275 |
| h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
| * 4. KP: ek 531 0 0 | t. energia kisütése: 531 |
| * 5. KP: v 84 283 0 | elmormolod a 84. varázslatot |
Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával gyengén megszurkálod a manaelementál testét. (6 támadással 435 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+88 életerő). Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a manaelementál testét. (4 támadással 132 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). A mentális roncsolás 44 ép-t sebez. Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Bizsergető érzésed van (+6 vp). Biami kvazárlándzsával gyengén megszurkálod a manaelementál lebernyegét. (6 támadással 418 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+84 életerő). Pengepajzzsal néhányszor súrolod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 128 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). A mentális roncsolás 40 ép-t sebez. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Bizsergető érzésed van (+8 vp). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1197, sebződés: 8, gyógyulás: 227, összesen: +219 ÉP}
| * 6. KP: h 697 600 0 | használod a 697. tárgyat |
| * 7. KP: v 84 290 0 | elmormolod a 84. varázslatot |
Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Koncentrálsz, majd megindítasz egy direkt kontaktus I pszi támadást. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+165 pszi pont.) Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. Szerencsére nem hatott rád. (kiválóan működik felrakott pszi-acéltorony védelmed.) Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 8 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja az aranyfecske csillogó testét. (8 támadással 237 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod az aranyfecske jobb oldalát. (6 támadással 423 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+85 életerő). Pengepajzzsal épp hogy eltalálod az aranyfecske fejét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Ellenfeled 52 pontot sebződik a mentális roncsolástól. Az aranyfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az aranyfecske megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő ezüst kulcs felszínére. Mázli! Semmi baja sem esett. Az aranyfecske megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 57 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 95 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 744, sebződés: 71, gyógyulás: 95, összesen: +24 ÉP}
| * 8. KP: ek 215 13 0 | t. energia kisütése: 215 13 |
| * 9. KP: vv 364 0 0 | elmormolod a 364. varázslatot |
| * 10. KP: v 84 283 0 | elmormolod a 84. varázslatot |
| v 82 164 | elmormolod a 82. varázslatot |
| kno 18 1 | képesség-növelés 18 |
| p 65 2 | használod a 65. pszi képességet |
| f 301 352 244 | kísérletezel a 301. tárggyal a 352. tárggyal a 244. tárggyal |
| f 1209 | kísérletezel az 1209. tárggyal |
| le 438 1209 | leveszed/lerakod a 438. tárgyat az 1209. tárgyat |
| kt 2110 | elkészíted a 2110. tárgyat |
| kf 1527 1550 2110 | kézbeveszed/felveszed az 1527. tárgyat az 1550. tárggyal a 2110. tárgyat |
| hu 11 111 51 | hulladék: 11 111 51 |
| hu 233 234 47 | hulladék: 233 234 47 |
| hu 203 268 41 | hulladék: 203 268 41 |
| hu 416 280 15 | hulladék: 416 280 15 |
| bb 292 198 360 | beraksz a bankba a 292. tárgyat (198 darabot) |
| tv 193 | támadó/véd. varázslat a 193. varázslatot |
| v 96 72 59 | elmormolod a 96. varázslatot |
| 115 | 116 | 117 | |
| 81 | |
|
|
| 82 | |
|
|
| 83 | |
|
|
[72,59] Épületek tűnnek fel. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Oldalt pillantva, meglátsz egy xantusz-kaktuszt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy mákrózsa bokrot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy főutcát. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy nekrofunt. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 22 aranyat.
| be 755 | bemész a 755. épületbe |
| kt 575 | elkészíted az 575. tárgyat |
| m 6 5 6 | mozogsz nyugatra, délnyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [115,83] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Felismered a közeledőt. Csak egy arató csattanat. Nem jelenthet különösebb problémát. {egyik sebzési módja: 1x 6d8+3.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Visszafojtod lélegzetedet. Elszántan ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az arató csattanat testét. (2 támadással 149 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Pengepajzzsal megcsapod az arató csattanat jobb vállát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A mentális roncsolás 35 ép-t sebez. Az arató csattanat feléd harap, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
1 161 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 203, sebződés: 0, gyógyulás: 34, összesen: +34 ÉP}
(Továbbmész...) [114,83] Szűnni nem akar a zöld síkság. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy zafír sárkány. {egyik sebzési módja: 2x 8d8+22.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy elektromos pajzs varázslatot. Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 129 életpontot sebeztél. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (mivel pszi-acéltorony van rajtad.) Üdvözlésképpen egy ősvillám varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 129 életpontot vesztettél. Egy gömbvillám varázslatot dob rád a másik. 121 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 8 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a zafír sárkány fejét. (8 támadással 245 életpontot sebezve.) A lény villámokat köp rád. Villámgyorsan lehajolsz, de még így is görcsbe rándulnak az izmaid. (93 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a zafír sárkány pikkelyes testét. (6 támadással 442 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+89 életerő). Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a zafír sárkány pikkelyes testét. (4 támadással 125 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 46 életpontot sebeztél. Ellenfeled 40 pontot sebződik a mentális roncsolástól. A zafír sárkány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 67 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A zafír sárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Karmával néhányszor a zafír sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 88 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a zafír sárkány testét. (4 támadással 285 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Pengepajzzsal megkarcolod a zafír sárkány testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 45 életpontot sebeztél. Ellenfeled 33 pontot sebződik a mentális roncsolástól. A zafír sárkány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 55 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A zafír sárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A zafír sárkány csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 102 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.)
A zafír sárkány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +60 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 3 vasérc, egy smaragd védőgyűrű, egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (100,80)-> 12 arany, -2 ÉP], egy fekete gyöngy és egy vas dobónyíl. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. 21 958 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1424, sebződés: 739, gyógyulás: 261, összesen: -478 ÉP}
Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a quwarg harcos potrohát. (3 támadással 202 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Pengepajzzsal felnyitod a quwarg harcos testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Ellenfeled 42 pontot sebződik a mentális roncsolástól. Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg harcos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +60 életerőt. 1 473 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 271, sebződés: 0, gyógyulás: 47, összesen: +47 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Egy örvénykerítés rúnavarázst mormol el ellenfeled. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled tisztítótűz varázslatot lő rád. 59 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzeső varázslatot lő rád. 44 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 7 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg ősmágus díszes potrohát. (7 támadással 255 életpontot sebezve.) A quwarg ősmágus szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +60 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: 7 spiritusz és egy rókafarok. 3 897 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 255, sebződés: 103, gyógyulás: 0, összesen: -103 ÉP}
| m 3 3 1 | mozogsz délkeletre, délkeletre, északkeletre |
Elszántan a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a ryuku légiós páncélos testét. (3 támadással 145 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Pengepajzzsal végigvágod a ryuku légiós páncélos testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (38 ép-t sebezve). A ryuku légiós lendületes ütése célt téveszt. A ryuku légiós még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +60 életerőt. 1 111 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 207, sebződés: 0, gyógyulás: 35, összesen: +35 ÉP}
(Továbbmész...) [116,85] Továbbra is síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy uzbány nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. {védettsége: 16 szúró, 6 vágó, 12 ütő ellen.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával felnyársalod az uzbány bal lábát. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Pengepajzzsal végigmetszed az uzbány fejét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) A mentális roncsolás 33 ép-t sebez. Az uzbány csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +60 életerőt. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 447 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [117,84] Szűnni nem akar a zöld síkság. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy sóhajtó dorony közeledik. {támadása: 10.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Elszántan ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával teljesen átdöföd a sóhajtó dorony jobb oldalát. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Pengepajzzsal alaposan megvágod a sóhajtó dorony farkát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (33 ép-t sebezve). A sóhajtó dorony állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A sóhajtó dorony összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 dorony tüdőt. 547 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 0, gyógyulás: 22, összesen: +22 ÉP}
| be 1215 6 | bemész az 1215. épületbe |
| 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | |
| 81 | |
|
|
|
|
|
| 82 | |
|
|
|
|
|
| 83 | |
|
|
|
|
|
| 84 | |
|
|
|
|
|
| 85 | |
|
|
|
|
|
| 86 | |
|
|
|
|
|
[111,78] Ritkul a növényzet, és meredek kaptató áll előtted. Hegyvidéken vagy. Ezt a hatalmas hegyvonulatot a Sárkány Hátának hívják, mert állítólag egy óriási, alvó sárkány hátára rakódott kőrétegből áll. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy alpesi tehén. {védettsége: 4 szúró, 10 vágó, 10 ütő ellen.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával felnyársalod az alpesi tehén testét. (1 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Pengepajzzsal alaposan megvágod az alpesi tehén fejét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 46 sebzést okoz. Utolsó pillanatban ugrasz félre az alpesi tehén öklelő szarvai elől. Az alpesi tehén feléd rúg, de nem talál el. Az alpesi tehén most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 10 kaját. 412 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 0, gyógyulás: 22, összesen: +22 ÉP}
| m 7 8 | mozogsz északnyugatra, északra |
(Továbbmész...) [110,76] Meredekebbek már a lejtők: itt már kisebb hegyek vannak. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy fémbontó szójer került az utadba. {támadása: 17.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Elszántan ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a fémbontó szójer fejét. (3 támadással 179 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Pengepajzzsal felnyitod a fémbontó szójer fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Ellenfeled 39 pontot sebződik a mentális roncsolástól. Csáprágó csattan csípőd közelében. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 2 vasércet. 952 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 237, sebződés: 0, gyógyulás: 40, összesen: +40 ÉP}
| kt 120 361 | elkészíted a 120. tárgyat |
| m 8 8 3 | mozogsz északra, északra, délkeletre |
(Továbbmész...) [110,74] Magad mögött hagyod a hófödte csúcsokat. A terep már csak alacsonyhegység. Észreveszel egy mély szakadékot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy világítótornyot. Látsz egy oltárt. Leah híveié. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót.
(Feltételes mászás:) Odaerősíted a kötelet egy csenevész, de erős bokorhoz, azután lassan és erősen kapaszkodva lemászol. Elővigyázatosan bemászol a jókora barlangnyíláson. Odabent sötétség és áporodott bűz fogad. Körbetapogatódzol. Döbbenten érzed meg a forró leheletét valaminek a közvetlen közeledben... Egy mosolygó rettenet! {egyik sebzési módja: 1x 2d6+1.}
A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával teljesen átdöföd a mosolygó rettenet ocsmány tömegét. (1 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Pengepajzzsal végigmetszed a mosolygó rettenet farkát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 35 sebzést okoz. A mosolygó rettenet feléd harap, de sikertelenül. A mosolygó rettenet elhibázza az ütést csápjával. A mosolygó rettenet még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
496 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 142, sebződés: 0, gyógyulás: 22, összesen: +22 ÉP}
A szörny képességét próbálja használni, de te ügyesen kitérsz a támadás elől. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a ragyás burástya testét. (2 támadással 143 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Pengepajzzsal megvágod a ragyás burástya jobb csápját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Ellenfeled 40 pontot sebződik a mentális roncsolástól. Csáprágó csattan csípőd közelében. A ragyás burástya melléd csap a farkával! A ragyás burástya elhibázza az ütést csápjával. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 923 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 203, sebződés: 0, gyógyulás: 34, összesen: +34 ÉP}
A szörny savat lehel! (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (2 támadással 147 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Pengepajzzsal kilukasztod a ragyás burástya jobb karját. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A mentális roncsolás 38 ép-t sebez. A ragyás burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! A ragyás burástya melléd csap a farkával! A ragyás burástya csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A ragyás burástya most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 923 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 210, sebződés: 0, gyógyulás: 36, összesen: +36 ÉP}
(Továbbmész...) [111,75] Az alacsonyhegység átvált magashegységbe.
| ef 20 514 | energia fejlesztése 20 |
| * 1. BP: le 853 0 0 | leveszed/lerakod a 853. tárgyat |
| * 2. BP: kf 253 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 253. tárgyat |
| * 3. BP: gy 15 0 0 | gyógyítás 15 pontért |
| * 4. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
| * 5. BP: ext 0 0 0 | visszadátumozás kérelem |
| RÉZ FEJPÁNT (406. TÁRGY) A rézsisak jó védelmet nyújt, de a védelem, sebezhetetlenség nem mindig elsődleges. Egy nő számára például az is fontos, hogy csinosan nézzen ki! A réz fejpánt nem takar el egy gyönyörű szőke, vörös, vagy fekete hajzuhatagot, ellentétben az otromba sisakkal. Persze a fejpántot nemcsak nők, hanem a divatot kedvelő férfiak is hordhatják. A réz fejpántot egy olvasztókemencénél, kőkalapács segítségével készítheted el, 15 TVP árán. Szükséged van egy kígyóbőrre, és két rézdarabra. A rézdarabokból szegecseket kalapálsz, és ezeket az elegáns fejpántra erősíted. A réz fejpántot a KF 406 paranccsal öltheted fel, védekezésedet eggyel növeli meg. |
| FEHÉRÁLLOMÁNY RONCSOLÁSA (248. PSZI KÉPESSÉG) Ez a nagyerejű pszionikus támadás az idegpályákon keringő energiát "robbantja" fel, és így fizikai fájdalmat okoz - és ez akár a célpont agyában levő fehérállomány roncsolódásához is vezethet! A fehérállomány roncsolása szintenként D25 sebzést okoz [ahol a szint a pszi szakértelemmel egyenesen arányos], és maximális hatásfokát 60D25-nél éri el. A támadás elleni sikeres mentődobás a sebzést felezi, és a pszi-acéltorony teljes védelmet nyújt ellene. A képesség használata mindössze 22 pszi pontot igényel. |
| MITHRIL KARD (575. TÁRGY) Mint az egyik legkeményebb és ellenállóbb anyag, kézenfekvő, hogy a mithril kiválóan alkalmas minőségi kardpengék készítésére. Persze ezt a munkát csak a legképzettebb kvazárkovácsok képesek elvégezni, hosszadalmas munkával. A mithril kard elkészítéséhez szükséges: 50 TVP, 300 arany, egy din formázó minta, 5 mithril, 2 kvazár, egy manakristály és egy tudás gyöngye (ezeket a kard markolatába illesztik). A manakristály és a tudás gyöngye segítségével a penge a kard forgatójával személyes kapcsolatot létesít, így a fegyvert nem adhatod át másnak. A kardot életenergiád egy parányi részével táplálod (emiatt kapsz -10 max. életpontot, amíg a fegyvert forgatod). A mithril kard használatakor +5 támadást kapsz, sebzése 4D8+8. És persze mondani sem kell, hogy a mithril karddal mágikus teremtményeket is meg tudsz sebezni. A mithril kard igazi kardművészek kezébe való, egy kezdő könnyen megvágja magát vele: használatához legalább 20-as vágófegyver szakértelem szükséges. |
| BEHOLDER KITŰZŐ (2110. TÁRGY) Eltöprengesz azon, hogy mit is kezdhetnél a több beholderfej medáloddal. A mágia törvényei nem teszik lehetővé, hogy ugyanazon mágikus tárgyból több is kifejtse rajtad a hatását. Így tehát feleslegesnek tűnik a második ebből a szép kitűzőből. Azonban ahogy vizsgálgatod a tárgy mágikus auráját, rájössz, hogy a készítői erre is gondoltak. Ha három beholderfej medált egymás mellé raksz, akkor azok összeolvadnak egy kitűzővé, és mágiájuk is felerősödik. Ehhez a KT 2110 parancsot kell kiadnod 5 TVP-ért, és ha ekkor a birtokodban van három beholderfej medál, azokból egy beholder kitűző keletkezik. A kitűző minden tulajdonságodhoz ad 3-at, mágiája védi az egyéb tárgyaidat a pusztító hatásoktól, mindemellett továbbra is biztosítja a permanens pszi-ernyőt. Helyet ez sem foglal más kitűzőid elől. Természetesen nem tudod átadni másnak, és el sem lophatják tőled. |
| CHARA-DIN ÉKKÖVE (517. TÁRGY) Egy fekete, mágikus kristály, amely minden fényt elnyel. Használójára mélységesen sötét erővel támad, megpróbálja elméjét uralma alá vonni. Chara-din ékkövét csak azok merik kezükbe venni, akik elhatározták, hogy életük hátralevő részében az ősi istent fogják szolgálni - ezt a tárgy ugyanis elengedhetetlenül szükséges ahhoz, hogy közelebbi kapcsolatba kerülj Chara-dinnal. |
| BEV FORMÁLÓ MINTA (299. TÁRGY) Amit a kezedben tartasz, egy halványan pulzáló, sárgás színű, áttetsző tárgy. Elfér a kezedben, és alakra egy fejet formáz. A formáló minták mind-mind anyagba zárt mágikus energiakoncentrátumok, amelyeket bonyolult mágikus procedúra folyamán lehet előállítani. Ez egy Bev formázó minta. A Bev a fej védelmét jelentő Mirin rúna. Ennek a mágikus tárgynak a segítségével speciális anyagokat tudnak a hozzáértő kovácsok sisak alakúra formázni. |
| Erő: | 70 (97) | Szint: | 45 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 160 cm |
| IQ: | 56 (97) | Támadás: | 78 (82) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 49 kg |
| Ügyesség: | 55 (86) | Védekezés: | 116 (125) | Menekülés: | 1 % | Életkor: | 164/166 év |
| Egészség: | 56 (82) | Életpont: | 1050/1226 | Jellem: | gonosz (652) | Tul. pont: | 4 |
| Szerencse: | 56 (90) | Varázspont: | 2191/2128 | Pénz: | 14384 arany | Kép. pont: | 23 |
| Tudatpont: | 97/96 | Pszi pont: | 470/160 | EFejl: | 30 |
| HARCI ISMERETEK | |||||
| víziharc: | 6/98 | ökölvívás: | 3/78 | szúrófegyverek: | 32/59 (+5%) |
| vágófegyverek: | 30/10 (+1%) | ütőfegyverek: | 37/0 | lőfegyverek: | 38/56 (+2%) |
| dobófegyverek: | 17/49 | ||||
| Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); tünde nyíl (#554) (20 -); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); |
| Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
| 111,75 mezőn táborozol |
| Kedvenc táborhely: 78,49 |
| Az idő kódexe: legutóbb 769. fordulóban. |
| Legfeljebb 100 TU-t válthatsz TVP-re. |
| JLKzott minoszkúpok: 64, 60, 59, 61, 62, 57, 58 |
| SZÁMLÁLÓK | ||
| Max életkor 1256 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP | Az alábbi olimpiai fáklyák jártak nálad: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8. |
| EGYÉB ISMERETEK | |||||
| 1. rejtőzködés: | 32/29 | 2. nyomkövetés: | 132/28 (+66%) | 3. lopás: | 9/39 |
| 4. mászás: | 15/82 (+10%) | 5. csapdakészítés: | 28/43 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 24/64 |
| 7. gyógyítás: | 31/21 | 8. titkosírás: | 11/63 | 9. felderítés: | 25/88 (+6%) |
| 10. szörnyidomítás: | 15/61 | 11. teológia: | 76/30 (+31%) | 12. taumaturgia: | 90/28 (+14%) |
| 13. szerencsejáték: | 14/16 | 14. versengés: | 23/91 | 15. harcművészetek: | 14/15 |
| 16. zene: | 19/12 | 17. szörnyismeret: | 29/88 | 18. pszi: | 56/2 (+93%) |
| 19. zárnyitás: | 16/34 | 20. vadászat: | 22/82 (+300%) | 21. vitalitás: | 1/47 |
| 22. bányászat: | 38/4 (+12%) | 23. testépítés: | 10/98 | 24. úszás: | 11/46 |
| 25. főzés: | 16/99 | 26. csapatmunka: | 5/96 | ||
| FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
| Felhasználatlan fejlesztési pont: 4 | |||
| 1. sebzés bónusz: 1 | 5. varázslat sebzés: 1 | 9. gyors fejlődés: 1 | 10. vp regeneráció: 5 |
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 35 lehet) |
| deus ex machinád 2 mezőre repítsen |
| totem 60% életpont alatt (sámán gyógykenőcs (#1139)) |
| kutatsz max. 80 TVP-ért |
| ásol max. 40 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat |
| készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 9 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 100 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 15 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 5 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 100 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 10 darabot ), vadászkést (#1264) (max. 1 darabot, csak egyszer), kaktusztüskét (#114) (max. 15 darabot ), acéltűt (#334) (max. 15 darabot ) |
| elfogod jégtrollt (#164) fedett veremmel (#219) |
| mászol max. 150 TVP-ért |
| cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
| maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
| Feltételes támadás (aktív: 17, max: 50) |
| trikornis (#104), szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), ősi szellem (#422), bunthar (#396), quwargok (#9093), jégtroll (#164), hattyúkirály (#776), Rém (#315), varkaudar katona (#691), pattanóböde (#145), manaelementál (#290), sötét ölész (#314), aranyfecske (#283), bávatag golombár (#165), szintszívó lények (#9097), massza (#217) |
| Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
| semlegesek (#989) |
| VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
| Varázslói varázslataid | ||
| tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
| izomernyesztés (#33, 6 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
| örvénykerítés (#42, 10 VP) | gigaököl (#49, 16 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
| elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
| fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
| varázsital főzése (#100, 30 VP) | savhurrikán (#107, 40 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
| felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
| varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
| Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
| háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
| villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) |
| időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
| oldás (#372, 15 VP) | Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) | gázpajzs (#467, 20 VP) |
| savmágia (#477, 36 VP, 5 TVP) | fekete mágia (#479, 36 VP, 5 TVP) | |
| Papi varázslataid | ||
| vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | tolvajszem (#2, 8 VP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
| alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
| életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
| kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
| hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
| méregfelhő (#37, 12 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) | vérbeli borzongás (#46, 10 VP) |
| szárazság (#48, 6 VP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
| puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
| oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) |
| szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | agyroppantás (#91, 16 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
| DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | energiapajzs (#103, 20 VP) | pusztító végzet (#106, 30 VP) |
| szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) | sötét rítus (#131, 30 VP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) |
| oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | infralátás (#171, 8 VP) |
| gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 20 VP) |
| Pszi képességeid | ||
| pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
| felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
| szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
| molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
| tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
| tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
| agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
| szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
| nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
| az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
| ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
| az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
| fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) | |
| JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
| vámpirizáció (#1) (769,15) | áldomás (#6) (888,20) | feltámadás (#168) | szürkeáll. aktiv (#71) |
| elme dominanciája (#247) | nagyobb agypajzs (#120) | villámmágia (#227) | tulajdonságpajzs (#26) |
| láth. észlelése (#78) | jellemrejtés (#23) | varázsszem (#184) | hadiszerencse II (#24) |
| erőpajzs III (#127) | tolvajvér (#364) | ||
| TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
| Feltételes varázslat-használat | ||||||
| 21. és magasabb szintűek ellen | ||||||
| Támadó varázslatok (aktív: 9, max: 20) | ||||||
| lángcsóva (#31), gigaököl (#49), mágiatörés (#35), izomernyesztés (#33), puha ütés (#60), tűzgolyó (#155), pusztító végzet (#106), villámcsapás (#50), méregfelhő II (#193) | ||||||
| Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 20) | ||||||
| hhaar burka II (#162), elektromos pajzs (#51), örvénykerítés (#42), gázpajzs (#467), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
| Feltételes támadó varázslatok (aktív: 13, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
| puha ütés (#60) | >> | q. rohamosztagos (#242) | villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | |
| villámcsapás (#50) | >> | nómenklatúra (#158) | lángcsóva (#31) | >> | pszi elementál (#221) | |
| izomernyesztés (#33) | >> | ongóliant hadúr (#178) | villámcsapás (#50) | >> | varkaudar katona (#691) | |
| villámcsapás (#50) | >> | vark. kardtáncos (#693) | pusztító végzet (#106) | >> | varkaudar böllér (#692) | |
| tűzgolyó (#155) | >> | zafír sárkány (#329) | tűzgolyó (#155) | >> | varkaudar che-pap (#704) | |
| az agy kifacsarása (#197) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | |
| Feltételes védekező varázslatok (aktív: 13, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
| pszi-acéltorony (#98) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | ||||
| ELFOGOTT SZÖRNYEID |
| hegyi szamár (#7168) (málhás: +33 kg teher) státusz: éhes |
| mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +3 védettség;) státusz: OK |
| gyilkos szilmill (#7456) (+1 sebzés közelharcban) státusz: OK |
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) Tudom, hogy bár a káoszt próbálod terjeszteni, a szopókövek mégis problémát jelentenek. Mutass be kilencet oltáromnál, és én megmutatom, hogyan pusztíthatod el őket. |
| 2.) Ölj le három jól kifejlett példányt a következő lényből: jégtroll! (számláló: 0) |
| 3.) Lássuk, mennyire vagy törtető. Imádkozz a csatorna keleti partján! |
| HŐSTETTEID |
| Olimpiai helyezéseid: első hely a 2. kategóriában a XLV. olimpián. |
| A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 43, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 6, a pontszámod: 8 517. |
| MAKRÓID (jelenleg 2 lehet) |
| 1. makró parancsai: kf 373, tf 3 10, tf 3 11, tf 3 12, tf 3 13, tf 3 14, tf 4 10, tf 4 11, tf 4 12. |
| 2. makró parancsai: vv 71 247 120, vv 224 227 26, vv 78 27 23, vv 8 70 184, p 65 2, hh 1100 1228 1618, hh 1253 1269 1133, h 1602 27 30, ek 275, h 1167 1. |
| KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
| gyógyító totem (116) |
| aranyszámla (126) |
| keményebb bicepsz (149) |
| kaszt.kiteljesedés (166) |
| a mágia rúnája (179) |
| kasztrop.kitágulás (197) |
| a hatalom rúnája (215) |
| önismeret (236) |
| a butaság ára (273) |
| mágiafókusz (275) |
| fejleszt.gyümölcse (292) |
| harci mágia (334) |
| a mágia szeretete (393) |
| időfolyamok (394) |
| Kragoru tanításai (409) |
| éjsötét vortexpálca (425) |
| mágusviadal (426) |
| a mágus kísérői (427) |
| Tudati képességfa: |
| tudati portya (501) OK |
| auraerősítés (502) OK |
| kedvenc táborhely (503) OK |
| elmetágítás (504) OK |
| tudatforrás (505) OK |
| tudati gyorsítás (506) OK |
| kőbőr (507) OK |
| varázslómester (508) OK |
| közös ima (509) OK |
| tudati retesz (510) OK |
| tudatkinézis II (511) OK |
| mentális felfrissülés (512) OK |
| tudati gyorsítás II (513) OK |
| tudati kitérés I (514) OK |
| manaszívás (515) OK |
| a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
| tudati kontaktus I (517) OK |
| tudati kincstár (518) OK |
| tudati ismétlés (519) OK |
| tudati gyorsítás III (520) OK |
| tudati kitérés II (521) OK |
| taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
| hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
| pszi regeneráció II (524) OK |
| vakmerőség (526) OK |
| tudati erősítés (527) OK |
| regeneráció (528) OK |
| manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
| isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
| mentális roncsolás (531) OK |
| gyűjtögető életmód (533) OK |
| tudati erősítés II (534) OK |
| pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 40 TU. szükséges még: 110 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 635 TU szükséges.) |
| varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
| a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
| tudati kontaktus II (538) OK |
| halhatatlanság (540) OK |
| a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 35 TU. szükséges még: 135 TU. |
| mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
| gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
| elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
| nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
| kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
| varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
| isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
| elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
| tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
| bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
| varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
| isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
| tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
| kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
| TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN | 788 | fokhagyma (#403) | 280 | adamantit (#627) | 1502 | vámpírfog (#1221) | 4419 | isteni könnycsepp (#260) | 70 | magányos zsizsik (#1441) | 7 | törpe őskő (#633) | 2130 | áldott kő (#642) | 27 | titanit kulcs (#1811) | 179 | éjkulcs (#1777) | 700 | anguaxin váladék (#1382) | 9026 | kaja (#2) | 47 | térdeplő tülök (#1440) | 4 | ryuku rúnakulcs (#1984) | 83 | moa kártya (#1349) | 2350 | borkonyó bibe (#312) | 1215 | purifikátor háj (#269) | 2 | tűzúr csizmája (#533) | $162 | fülemüle agyar ($267) | 1910 | quwarg tojás (#360) | 200 | teriád kobak (#1461) | 360 | ezüstdarab (#326) | 300 | remák szív (#264) | 170 | azúrharmat (#1161) | 570 | Thargodan esszencia (#328) | 950 | pirkit (#153) | 2420 | kővirág gyümölcs (#1956) | 2943 | sallank karom (#128) | 420 | tinta (#101) | 400 | kaktuszbogyó (#429) | $1455 | vízionár szem ($102) | 34 | kristály kulcs (#1818) | 3611 | spiritusz (#170) | 30 | halálfej szimbólum (#1417) | 5 | moa varázsdoboz (#1133) | 4 | behemót amulett (#1872) | 150 | árvalányhaj (#1909) | 500 | tűzbimbó (#623) | 800 | csontkulcs (#74) | 575 | viharhomok (#1919) | 3 | lidérckorona (#531) | 1 | aenouth ködkürt (#1554) | 1 | fejsze (#1240) | 2 | olló (#335) | 176 | kőszem (#304) |
| A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
| 1 | amniosz (#203) | 3 | beholderfej medál (#1209) | 1 | bőrpáncél (#51) | |||
| 3 | bot (#4) | 1 | csontkés (#11) | 1 | din formázó minta (#301) | |||
| 2 | ezüst karkötő (#158) | 2 | ezüst kulcs (#184) | 3 | ezüst nyaklánc (#117) | |||
| 1 | ezüstdarab (#326) | 1 | fabontó (#106) | 3 | furulya (#233) | |||
| 1 | grákóbőr (#41) | 2 | gromak bőr (#268) | 1 | hosszú íj (#111) | |||
| 2 | kvazár (#244) | 1 | manakristály (#500) | 5 | mithril (#352) | |||
| 1 | obszidián karkötő (#229) | 11 | quwarg tojás (#360) | 4 | sárkánypikkely (#292) | |||
| 2 | surranó kígyó bőr (#47) | 1 | tatu dob (#234) | 1 | teknőcteknő (#416) | |||
| 13 | tinta (#101) | 3 | trikornis szarv (#198) | 1 | tudás gyöngye (#522) | |||
| 1 | tünde nyíl (#554) | 1 | tyrex csont (#280) | 3 | vadász tatu bőr (#15) | |||
| 1 | varányszem (#30) | 1 | varázskő (#305) | 30 | víz (#27) | |||
| EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
| 72 | arany (#50) | 1 | Beholder kitűző (#2110) | 6 | borkonyó bibe (#312) | |||
| 2 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | dorony tüdő (#212) | 1 | fekete gyöngy (#99) | |||
| 4 | kaja (#2) | 1 | mithril kard (#575) | 1 | pular kristály (#239) | |||
| 30 | ragasztó (#83) | 1 | ramit kő (#226) | 1 | rókafarok (#124) | |||
| 1 | smaragd védőgyűrű (#223) | 1 | sötét tekercs (#535) | 7 | spiritusz (#170) | |||
| 7 | ugh méreg (#166) | 1 | uzbány csőr (#169) | 1 | vas dobónyíl (#189) | |||
| 7 | vasérc (#152) | |||||||
| 109 | 110 | 111 | 112 | |
| 73 | |
|
|
|
| 74 | |
|
|
|
| 75 | |
|
|
|
| 76 | |
|
|
|
| 77 | |
|
|
|
| 78 | |
|
|
|
| 79 | |
|
|
|