380. forduló, 382. forduló, Authoricus összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. nov. 15. 9h:13'
EZ A 386. JÁTÉKHETED, 381. FORDULÓD
387. játékheted kezdete: nov. 21.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
KALANDOZÓ: #1671
SZÁMLA : XXXX

AUTHORICUS KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [372,106] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átveszed a sikeresen eladott 5 moa üveggömb (eladási ár: 300 arany, ebből a kezelési költség: 24 arany), 80 mákrózsa virág (eladási ár: 25 arany, ebből a kezelési költség: 2 arany) ellenértékét. Az ügynök visszahozta az eladhatatlan 10 sáfrányport, 1 Baghar korbácsát, 1 jegesmedve bundát, 1 jegesmedve bundát, 1 jegesmedve bundát.
A táborozás 1. napján összeakadsz McSivaattal. Ő Atrix férje! Dornodon félisten hatalmú felszentelt főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy árnygyűrűt, egy csodálatos nyakláncot, egy denevér szimbólumot, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy drakolder kesztyűt, egy Hatalom Karkötőjét, egy játékmesteri palástot, egy jegygyűrűt, egy kráken gyűrűt, egy kreiton palástot, egy Luthius karkötőjét, egy mahagóni köpenyt, egy mahagóni koronát, egy mahagóni lábvédőt, egy mahagóni vállvédőt, egy natharion talizmánt, egy örökkéval.smaragdját, egy ősi kígyóbőr övet, egy ősmágus fülbevalóját, egy rd'alv amulettet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy Teremtő koronáját, egy törpe bakancsot, egy tradicionális övet és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. Fegyverzetét egy élőholt drakolder trófea, egy Nap bírája trófea és egy triklem drakolder trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Táguló téridő kontinuum. Jobb kezében egy Aurgir lándzsáját, bal kezében egy naginatát tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd élőholt sullár. Málhásállata egy sivatagi doareg. Nem tudod elképzelni, hogyan lehetséges, de lát téged. Érzékeled auráját: ő is gonosz. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Az 1. napon újból összefutsz McSivaattal. Nem tudod elképzelni, hogyan lehetséges, de lát téged. Mentális auráját felismered, ő is gonosz. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Clod Onar, amikor összefutottatok, adott neked 15 deus ex machinát. Nesztelenül osonsz az elhagyatott kastély folyosóin, óvatosan, de sietve, mert tudod, hogy feladatod célpontja a hadúr hamarosan megérkezhet kis csapatával, hogy itt megpihenjen. Urad - a káosz démona - akarja a halálát, s te nem okozhatsz neki csalódást. Rövid bolyongás a kastélyban - mindenütt számtalan szobor szegélyezi a falakat, földsárkányokat, gránit és bazaltelementálokat vagy hős harcospapokat megjelenítő alkotások mindenhol. Végre eléred a kiszemelt lakosztályt, s óvatosan belépsz. Szemközt egy oltárt pillantasz meg, előtte pedig a kobudera hadúr meditáció közben ábrázolt szobrát látod. "Hahhh, hogy valaki ennyire hiú legyen!" - húzódik szád gúnyos mosolyra, ami az arcodra is fagy, mikor a "szobor" feléd fordul rejtélyes mosolyával, fejbiccentéssel üdvözöl, s harcra hív, GARANTÁLTAN BECSÜLETES HARCRA. Micsoda rémálom, ébredsz fel hirtelen.
Az aranytermő erszény 60 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 nyílvesszőt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+21 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+739 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+74 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-4 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 12. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 606.]
Gyorsvarázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 606.]
Szupersebesen mormolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 604.]

* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot a 23. varázslatot a 78. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-10 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 602.]
Fürgén varázsolsz! Működni kezd a jellemtükör. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 600.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. [-7 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 598.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 137. varázslatot a 88. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 596.]
Fürgén varázsolsz! Felkészülsz a szemmelverésre. [-18 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 594.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 594.]

* 4. KP: elmormolod a 75. varázslatot
Mivel a paraméterként megadott varázslat nem volt rajtad, nem is volt sok értelme a mágiafeloldásnak. [0 pontot használtál fel, van még 594.]

* 5. KP: kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat a 820. tárggyal
Leveszed a szirén köpenyét, majd felöltöd a láthatatlan köpenyt. Láthatatlanná váltál. [-7 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 594.]
Leveszed a láthatatlan köpenyt, majd felöltöd a szirén köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 594.]

* 6. KP: elmormolod a 28. varázslatot a 364. varázslatot a 19. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+12 erő). [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 592.]
Beizzik a turbómágia. Véred buzogni kezd. (+3 lopás, +3 csapdaészlelés, +3 zárnyitás, +3 rejtőzködés következő táborozásod végéig.) [-22 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 590.]
Gyorsvarázsolsz! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 588.]

* 7. KP: használod az 1546. tárgyat
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 587.]

* 8. KP: elmormolod a 210. varázslatot a 209. varázslatot a 220. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. [-40 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 585.]
Fürgén varázsolsz! Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 583.]
Szupersebesen mormolsz. (+2 minden tulajdonságodra.) [-25 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 581.]

* 9. KP: elmormolod a 165. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 579.]

ef 1 energia fejlesztése 1
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-1 TU.] A befejezéshez még 3907 TU szükséges. [10 pontot használtál fel, van még 569.]

ek 116 t. energia kisütése: 116
Gyógyító totem parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 569.]

le 529 leveszed/lerakod az 529. tárgyat
Lehúzod az ujjadról az angyalok gyűrűjét. [0 pontot használtál fel, van még 569.]

kf 1346 816 532 kézbeveszed/felveszed az 1346. tárgyat a 816. tárggyal az 532. tárgyat
Leveszed a törpe bakancsot, majd felhúzod a hoarián sarut. [0 pontot használtál fel, van még 569.]
A csuklódra húzod a halálhozó karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 569.]
Az ujjadra húzod a zafír védőgyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 569.]

v 198 364 61 elmormolod a 198. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Elmondtad a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED



[364,61] A hegy lábánál kezdődő sűrű erdőben vagy.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy térkaput. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy nekrofunt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy krómkaktuszt. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megpillantasz egy ember férfit. Nincs rajta semmi különleges, de mégis, valahogy olyan nagyon fura. Aha! Egyáltalán nincs felszerelése! Se málha, sem elfogott, idomított jószág, sem páncél... Csak egy hosszú, szivárványszín köpeny védi őt, alatta közönséges ruhát visel, és csupán egy tökéletesen egyenes, fehéren derengő bot minden látható fegyvere. Úgy érzed, muszáj vele néhány szót váltanod. Ezt a szerencsétlent pillanatok alatt miszlikbe szaggatják az itt őshonos szörnyek! Odamész hozzá, és bemutatkozol. Barátságosan köszönt. Megtudod, hogy őt csak Síkok Vándoraként ismerik szerte az univerzumban, nincs igazi neve.
- Segíthetnél nekem, barátom - mondja. - Pechemre ezen a kietlen síkon ragadtam, és nem folytathatom az utam. Már napok óta veszteglek itt. Segítőket keresek, harcedzett, jól felszerelt zsoldosokat, pont olyanokat, mint amilyen te vagy. Az átjárót, amit használnom kellene legalább ezer éve nem nyitotta fel senki, ráadásul szörnyek egész hada tanyázik a közelében. A gyengébbeket elűzöm, ha kell, de lakozik ott egy ősi entitás is, egy bizonyos Ouitmlen. Félek, hogy magammal rántom őt, mikor átlépek a dimenziókapun. Ezt mindenképp meg kell akadályozni! - mikor látja, hogy sikerült felkeltenie az érdeklődésedet, felvillant egy apró illúziót előtted. Egy szörnyektől hemzsegő szakadékot látsz, aztán a kép elemelkedik a talajtól, és máris madártávlatból szemléled a helyet. Gyorsan meghatározod, pontosan hová is kellene menned. - A harcban nem tudok segíteni, mert én a kapu aktiválásával leszek elfoglalva, ezért hozz magaddal minél több segítőt! A cél, minél hosszabb ideig feltartani a rémeket, hogy zavartalanul megalkothassam a szükséges rúnákat. Hosszú, védekező harcra készülj! Ha elvállalod a megbízatást, gyere a Borzalmak Szakadékához, mielőbb.
Mondod neki, majd megfontolod még. (7. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 24, délre 135 mérföldre teljesítheted.) Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy ovimon-bokrot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent ligetet. A természet tökéletes összhangja feléd is a béke érzetét sugározza. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy amniosz-fát. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Hira Lal lábát masszírozza. Észreveszel egy szent tölgyfát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy barátság szent tüzét. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Kicsit régi (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre, friss kobudera nyomokat, amelyek északra vezetnek.
(Feltételes lopás:) Némi keresés után megtalálod azt a helyet, ahol Combat Cica tábort vert. Vársz, amíg az alkalom a legkínálkozóbb. A pihenő figura holmijához közelítesz. A fenébe, a tábort csapda védi! Kiváló csapdaészlelésednek köszönhetően könnyedén elkerülted. Kellemetlen érzés fog el, mintha figyelne a természet. Ügyesen elcsentél valamit. Zsákmányod 420 arany! A siker után olaj! (+1 gonoszság.)
[-100 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [14 pontot használtál fel, van még 555.]

v 96 310 64 elmormolod a 96. varázslatot
Mormolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Sikerült elmondanod a városi teleport varázslatot! Thargodan illúzió nélkül kész öngyilkosság a Thargodan városba teleportálni, gyorsan megszakítod a varázslatot! [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 545.]

vv 161 elmormolod a 161. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Következő fordulódban varázsenergiát nyersz ki. [-35 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 543.]

vps 200 VP spórolása: 200
Félreraktunk, letiltottunk neked 200 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 543.]

ve 2 30 megveszed a 2. tárgyat 30
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 543.]

m 2 5 6 mozogsz keletre, délnyugatra, nyugatra
[365,61] Felkapaszkodsz a hegyek közé. A sziklák tiltón, fenyegetőn emelkednek fel előtted. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy ében halálhajcsár nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ében halálhajcsár ébenfekete testét. (5 támadással 118 életpontot sebezve.) A mantikór segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (21 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd az ében halálhajcsár testét. (6 támadással 436 életpontot sebezve.) A mantikór segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (11 életpontot sebezve.) Cápafoggal kicsit megsebzed az ében halálhajcsár fejét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) A mantikór nagyot harap ellenfeledbe. (28 életpontot sebezve.) Pestisaurád működik (14 ép-t sebezve). Az ében halálhajcsár egy picit megüti a jobb karodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). Az ében halálhajcsár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 6099 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 680, sebződés: 12, gyógyulás: 7, összesen: -5 ÉP}

Látsz egy oltárt. Leah híveié. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Kaqxar hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy törpe bányát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy olvasztókemencét. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (arkog kő) találsz. Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Néhány mérföldre északnyugatra megpillantasz egy Chara-din monolitját. Még jó, hogy ilyen remek a látásod.

(Továbbmész...) [364,62] A Sötét Föld egyik legveszélyesebb területére, a mocsárba tévedtél be. A távolban hatalmas, szárnyas teremtmény kél útra a horizonton. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy vámpírféreg. (ld. enc.) Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy lidércidézés védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Megjelenik egy lidérc! A szilánk működik (+4 életpont). Egy káosz szava varázslatot dobsz ellenfeledre. Semmi hatás! A szilánk működik (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 85 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a vámpírféreg testét. (5 támadással 126 életpontot sebezve.) A mantikór is bekapcsolódik a harcba. (22 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a vámpírféreg testét. (6 támadással 489 életpontot sebezve.) A mantikór segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (25 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 81 életpontot sebeztél. Cápafoggal megdöfködöd a vámpírféreg testét. (4 támadással 175 életpontot sebezve.) A mantikór roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (22 életpontot sebezve.) A lidérced támad! (3 támadással 34 sebzést okozott.) Pestisaurád 15 sebzést okoz. A vámpírféreg megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 48 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+10 ÉP). Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 42 életpontot vesztettél. A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 75 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+15 ÉP). A tulajdonságpajzs védelmez. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy nekromanta csókja. 101 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled regenerálódik! Vámpírölővel megdöfködöd a vámpírféreg testét. (3 támadással 223 életpontot sebezve.) A mantikór megcsócsálja ellenfeledet. (26 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 74 életpontot sebeztél. Cápafoggal megbököd a vámpírféreg testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) A mantikór megcsócsálja ellenfeledet. (1 életpontot sebezve.) A lidérced támad! (3 támadással 39 sebzést okozott.) A pestisaura 14 ép-t sebez. Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 58 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+12 ÉP). A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 38 életpontot vesztettél. A vámpírféreg harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 55 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+11 ÉP). A tulajdonságpajzs védelmez. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy nekromanta csókja varázslatot. 112 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult.
A vámpírféreg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 vámpírfogat. Magad mögé lököd a pitiáner lidércóriás trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő vámpírféreg trófeát. 14111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1410, sebződés: 614, gyógyulás: 56, összesen: -558 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Épp egy alkalmas gyógymódon töröd fejed, amikor megpillantasz egy virágzó yemma bokrot. Vigyázva, hogy le ne szakítsd a virágokat, kiszippantod a kelyhek alján összegyűlt életadó nedvességet. Mikor végzel a tizenötödik virággal is, érezhetően kivirulsz. (+350 életerő.) A földön meglátsz egy quwargot. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Messze délkeletre látsz egy művészi porolitot. Délre nézve látsz egy gyilkos csalánt. Délnyugatra egy Leah oltár van. Északnyugatra egy ősvortex van. Jól kivehetőek a távolban. Hamarosan valami ennivalót kellene találnod.

(Továbbmész...) [363,62] Félig kiégett területen vagy. Kiégett bozótok, halott fák tűnnek fel. Csak nem akarsz visszatérni a halott pusztaságba? A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy gyilkos csalánt. Délre nézve látsz egy Leah oltárt. Nyugatra egy Sheran oltár van. Északra egy ősvortex van. Jól kivehetőek a távolban. Mozgást észlelsz oldalról. Egy árnylord nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. A szilánk működik (+4 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Távolról káosz szava varázslatot lősz a másikra. 151 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy a hatalom szava varázslat. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az árnylord fejét. (5 támadással 43 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod az árnylord testét. (5 támadással 306 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 78 életpontot sebeztél. 78 életpontot gyógyultál. Cápafoggal meghorzsolod az árnylord testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 121 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Pestisaurád működik (11 ép-t sebezve). Az árnylord a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 65 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+13 ÉP). Az árnylord összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fekete Kehelyt, szereztél 1 sötét italt. 4566 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 683, sebződés: 65, gyógyulás: 99, összesen: +34 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Még egész friss kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [54 pontot használtál fel, van még 489.]

m 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra
[362,63] Belépsz az ingoványba. Itt van egyedül látható jele az életnek, de ez az élet is olyan, amelynek célja másnak a halála. A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy Leah oltárt. Délkeletre nézve látsz egy ősvortexet. Délnyugatra egy Leah oltár van. Nyugatra egy Thargodan tábor van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy Sheran oltár van. Jól kivehetőek a távolban. Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy nádcsomó mögött próbálsz elrejtőzni. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy lélekelementál. Amikor elhal a zaj, előmászol.


(Továbbmész...) [361,64] Füves síkságra érkeztél. Felfedeztél egy oltárt. Leah hívei emelték. Egy egyáltalán nem, gyanús helyre lépve furcsa dolog történik: süppedni kezd alattad a talaj! Villámgyorsan előre vetődsz, nehogy beleess a rejtett csapdába. Miután kiliheged magadat, hátranézel. Egy szopógödör! Áldod a szerencsédet, hogy nem estél bele. Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Messze délkeletre látsz egy Chara-din monolitját. Délnyugatra nézve látsz egy gejzírt. Nyugatra egy épület van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy Thargodan tábor van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Felismered a közeledőt. Csak egy mópat gigász. Nem jelenthet különösebb problémát. (ld. enc.) No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 9 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a mópat gigász gigászi lábát. (5 támadással 140 életpontot sebezve.) A mantikór nagyot harap ellenfeledbe. (28 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a mópat gigász ragyás masszáját. (6 támadással 471 életpontot sebezve.) A mantikór roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (10 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 86 életpontot sebeztél. 86 életpontot gyógyultál. Cápafoggal többször eltalálod a mópat gigász ragyás masszáját. (4 támadással 181 életpontot sebezve.) A mantikór roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (19 életpontot sebezve.) Pestisaurád működik (17 ép-t sebezve). Patájával a mópat gigász hasadba tapos. (1 támadástól 76 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+16 ÉP). Vámpírölővel többször eltalálod a mópat gigász testét. (4 támadással 297 életpontot sebezve.) A mantikór is bekapcsolódik a harcba. (8 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 82 életpontot sebeztél. 82 életpontot gyógyultál. Cápafoggal kicsit megsebzed a mópat gigász jobb középső lábát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) A mantikór nagyot harap ellenfeledbe. (16 életpontot sebezve.) Egy méregfelhő III varázslattal köszöntöd a másikat. 154 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A pestisaura 14 ép-t sebez. A mópat gigász patája súrolja a combodat. (1 támadástól 41 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+9 ÉP). A mópat gigász most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11951 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1571, sebződés: 117, gyógyulás: 193, összesen: +76 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem valami friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre, friss árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [16 pontot használtál fel, van még 473.]

be 686 6 bemész a 686. épületbe
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 473.]

fog 216 1280 elfogod a 216. szörnyet az 1280. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 473.]

m 4 4 mozogsz délre, délre
[361,65] Elérkeztél a Sötét Föld egyik mocsarához. Láthatóan, ez az egyetlen hely, ahol növényi élet létezik, de az is a leghalálosabb fajtából. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Egy nádcsomó mögött próbálsz elrejtőzni. Már megint nem voltál elég gyors. A szörny észrevett. Egy rd'alv lélektipró közeledik feléd! (ld. enc.) Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől.

A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Chara-din monolitját. Délre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délnyugatra egy viharóriás barlang van. Nyugatra egy gejzír van. Északnyugatra egy épület van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. Annyira éhes vagy, hogy kínodban már akármit megennél, ami mozog. (-56 életerő.)

(Továbbmész...) [361,66] Változik a terep, a fekete Thargodan-hegyek között vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Dornodon híveié. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Oldalt pillantva, meglátsz egy törpe bányát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy bávatag golombár előtt. Bányászat képességeddel fémet (ramit kő) érzel a föld alatt. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Chara-din monolitját. Délkeletre nézve látsz egy életsziklát. Délre egy törpe bánya van. Délnyugatra egy kátránygödör van. Nyugatra egy viharóriás barlang van. Északnyugatra egy gejzír van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő taalru nem jelenthet komoly veszélyt. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 11 életpontot sebeztél. Egy háló varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a taalru testét. (5 támadással 125 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a taalru tigristestét. (5 támadással 364 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 71 életpontot sebeztél. 71 életpontot gyógyultál. Cápafoggal eltalálod a taalru egyik lábát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Pestisaurád 10 sebzést okoz. A taalru Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). A taalru leken néhány pofont. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). A taalru fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). A taalru szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 2 aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> 24 arany, -2 ÉP], egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> 14 arany, -2 ÉP], egy sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> 25 arany, -2 ÉP], egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP] és egy szent jogar. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 4211 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 497, sebződés: 40, gyógyulás: 79, összesen: +39 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek keletre vezetnek. Az éhségtől egyre gyengébb vagy. (-55 életerő.) [16 pontot használtál fel, van még 457.]

be 612 bemész a 612. épületbe
Nincs itt az az épület, amit keresel. [0 pontot használtál fel, van még 457.]

m 2 mozogsz keletre
[362,66] Lápvidékre érkeztél. Itt több veszély les rád, mint a Sötét Föld összes többi tereptípusán összesen. Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. Egy méregelementál nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 24 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a méregelementál jobb oldalát. (5 támadással 124 életpontot sebezve.) A mantikór segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (17 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a méregelementál csöpögő állkapcsát. (4 támadással 309 életpontot sebezve.) A mantikór segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (6 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 72 életpontot sebeztél. 72 életpontot gyógyultál. Cápafoggal megkarcolod a méregelementál testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) A mantikór roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (16 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő III. 137 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Pestisaurád működik (7 ép-t sebezve). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a méregelementál, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). A méregelementál nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt bal kezeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). A méregelementál csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4675 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 759, sebződés: 14, gyógyulás: 76, összesen: +62 ÉP}

A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Amikor keletre nézel, észreveszel egy gyilkos csalánt. Délkeletre nézve látsz egy mópat bolyt. Délre egy életszikla van. Délnyugatra egy törpe bánya van. Északra egy Chara-din monolitja van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Gyomrod már összeszűkült a sok éhezéstől. (-53 életerő.) [8 pontot használtál fel, van még 449.]

ep 534 100 építed az 534. tárgyat 100 pontért
Ehhez sajnos nem megfelelő terepen vagy. [0 pontot használtál fel, van még 449.]

im 0 6 imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 449.]

m 2 1 1 mozogsz keletre, északkeletre, északkeletre
[363,66] A tereptípus változik, bár ez egyáltalán nem megnyugtató: kiégett földre érkeztél. Egy kóbor mópat, egy gusztustalan, lárvaszerű lény fut el előled. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Egy ében hadúr nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 11 életpontot sebeztél. Ellenfeled savhurrikán varázslatot lő rád. 59 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ében hadúr bal lábát. (5 támadással 131 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny savat lehel! A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (18 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ében hadúr fejét. (6 támadással 480 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 73 életpontot sebeztél. 73 életpontot gyógyultál. Cápafoggal megdöfködöd az ében hadúr jobb oldalát. (4 támadással 166 életpontot sebezve.) Ellenfeled 12 pontot sebződik a pestisaurától. Az ében hadúr megvágja a bal lábadat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 7705 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 743, sebződés: 93, gyógyulás: 77, összesen: -16 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy gyilkos csalánt. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Gunymák anyó lábát masszírozza. A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy ősvortexet. Délkeletre nézve látsz egy térkaput. Délre egy mópat boly van. Délnyugatra egy életszikla van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. Borzalmasan éhes vagy. (-59 életerő.) Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek nyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [364,65] Mocsárvidékre érkeztél. A víz sekély, de az iszap feneketlenül mély. Egy rossz lépés, és halott vagy. Ocsmány, lüktető organizmusra bukkansz. Amikor közelebb hajolsz, cuppogva tapogatódzni kezd. Jobbnak látod messze elkerülni. A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délre egy ősvortex van. Északnyugatra egy ősvortex van. Északra egy térkapu van. Jól kivehetőek a távolban.
(Feltételes támadás:) Egy lidércúr! Ezt kerested. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a lidércúr testét. (5 támadással 128 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény kiáltásával megpróbálja megállítani a szívedet. Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Megmarkolva a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a lidércúr jobb oldalát. (4 támadással 344 életpontot sebezve.) Cápafoggal jól megszúrod a lidércúr bal oldalát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Pestisaurád működik (18 ép-t sebezve). Félrehajolsz, de a lidércúr karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). Mágikus esszenciád csökken! (-2 max. varázspont.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3248 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 411, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}

Ha így folytatod a kosztolást, hamarosan az éhhalál küszöbén leszel. (-55 életerő.)

(Továbbmész...) Mielőtt továbbindulnál, felidézed az eddig megtett lépéseid térképét.

AZ EDDIGI TÉRKÉPED


(361,64) Leah oltár, szopógödör (#177), mópat gigász (#309)
(361,65) rd'alv lélektipró (#413)
(361,66) Dornodon oltár, vaskohó (#155), törpe bánya (#435), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), érclelőhely, taalru (#249)
(362,63) lélekelementál (#319)
(362,66) méregelementál (#306)
(363,62) árnylord (#342)
(363,66) ében hadúr (#294), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), művészi porolit (#720)
(364,61) térkapu (#452), nekrofun (#173), krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), oltár, 7. többszemélyes kaland, ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), szent liget (#439), Chara-din monolitja (#534), amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), barátság szent tüze (#484), Combat Cica (5472. kalandozó)
(364,62) vámpírféreg (#782)
(364,65) lidércúr (#252)
(365,61) ében halálhajcsár (#295), Leah oltár, vaskohó (#155), művészi porolit (#720), törpe bánya (#435), olvasztókemence (#86), érclelőhely

[365,64] Bozótos terepre értél. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy méregelementál. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 10 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a méregelementál testét. (5 támadással 128 életpontot sebezve.) A mantikór támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (7 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a méregelementál testét. (5 támadással 359 életpontot sebezve.) A mantikór megmarja ellenfeledet. (22 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 62 életpontot sebeztél. 62 életpontot gyógyultál. Cápafoggal kicsit megsebzed a méregelementál testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) A mantikór megmarja ellenfeledet. (3 életpontot sebezve.) Pestisaurád 16 sebzést okoz. Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). A méregelementál ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). Csápjaival a méregelementál lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). A méregelementál most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4675 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 643, sebződés: 26, gyógyulás: 68, összesen: +42 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy lovagi tábort. Észreveszel egy nekrofunt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Raia hívei emelték. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy félig kész tutajt. Egyelőre nem tudod felmérni, mi is ez valójában. Biztos vagy benne, hogy egyszer majd te is építesz ilyeneket. Utad során felfedezel egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy kék orchidea és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy szervezetedben elmúlt a mérgezés nyomasztó hatása. Mosolyogva nézel a szoborra. Az éhségtől egyre gyengébb vagy. (-52 életerő.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek délre. [24 pontot használtál fel, van még 425.]

szk 216 keresed a 216. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy élőholt sullárt. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 425.]

* 1. BP: elmormolod a 75. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Sikerült elmondanod a mágiafeloldás varázslatot! Elmúlt a láthatatlanság hatása. Sikerrel jártál! [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 420.]

* 2. BP: építed az 534. tárgyat 100 pontért

* 3. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A földből energia áramlik testedbe. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-10 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 420.]

* 4. BP: használod a 449. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 420.]

* 5. BP: elmormolod a 202. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Sikerült elmondanod az álommérgezés varázslatot! A fenébe! Kudarcot vallottál! A célpont álmát már megmérgezte valaki vagy valamilyen más okból nem sikerült a varázslat felrakása. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 415.]

* 6. BP: használod az 522. tárgyat a 147. tárgyat a 449. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 415.]
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [4 pontot használtál fel, van még 411.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 411.]

* 7. BP: elmormolod az 54. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Elmormoltad a kristálygömb varázslatot! A fekete gyöngy áttetszővé válik, és megpillantod benne a kalandozót, akit kerestél! A pontos koordinátái: X:441,Y:85. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 406.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Sian-no-csung, az ősi kobudera bölcs útmutatásai alapján szervezetedet megedző gyakorlatokba kezdesz. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 189 TVP-t kell elköltened.] Ha így folytatod a kosztolást, hamarosan az éhhalál küszöbén leszel. (-51 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Gyanús mozgásra figyelsz fel egy bokor levelein. Ahogy közelebbről megvizsgálod, látod, hogy szürke roppantó bogarak roppantják a bokor ágait. Nagyapád tanácsát követve, óvatosan megfogsz egyet, és mielőtt ő roppantaná el az ujjadat, te roppantod össze őt. Vigyázva befalod, és várod a gyógyhatást. (+244 életerő.) [70 pontot használtál fel, van még 336.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Fogat mosol egy darab fával, napozol egy kicsit, és egyéb módokon növeled szervezeted ellenálló képességét. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 149 TVP-t kell elköltened.] Borzalmasan éhes vagy. (-56 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 296.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Légzőgyakorlatokat, a szervezetet megedző tornagyakorlatokat végzel. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 109 TVP-t kell elköltened.] A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy elemi rin lehet. (ld. enc.) Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy káosz szava varázslattal köszöntöd a másikat. Semmi hatás! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az elemi rin bal hátsó lábát. (5 támadással 57 életpontot sebezve.) A mantikór roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (28 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel megdöfködöd az elemi rin testét. (6 támadással 209 életpontot sebezve.) A mantikór megmarja ellenfeledet. (1 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 106 életpontot sebeztél. 106 életpontot gyógyultál. Cápafoggal többször eltalálod az elemi rin testét. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) A mantikór roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (27 életpontot sebezve.) Pestisaurád 9 sebzést okoz. Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 50 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+10 ÉP). Maga az idő szivárog el (-9 TVP). Vad döféseivel az elemi rin nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+6 ÉP). Vámpírölővel többször eltalálod az elemi rin fejét. (4 támadással 148 életpontot sebezve.) A mantikór megmarja ellenfeledet. (9 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 109 életpontot sebeztél. 109 életpontot gyógyultál. Cápafoggal kicsit megsebzed az elemi rin vakítófényű bőrét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A mantikór megcsócsálja ellenfeledet. (9 életpontot sebezve.) A pestisaura 6 ép-t sebez. Az elemi rin szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+9 ÉP). Elszenveded a kronoérintést (-6 TVP). Az elemi rin többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+7 ÉP). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 holdbőrt. (ld. enc.) 7944 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 824, sebződés: 153, gyógyulás: 255, összesen: +102 ÉP}

Gyomrod már összeszűkült a sok éhezéstől. (-55 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 241.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Sian-no-csung, az ősi kobudera bölcs útmutatásai alapján szervezetedet megedző gyakorlatokba kezdesz. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 69 TVP-t kell elköltened.] Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy mutáns bunthar. Amikor elhal a zaj, előmászol.

Szörnyen éhezel. (-54 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 201.]

tf 4 1 fejleszted a 4. tulajdonságodat 1 pontért
Sian-no-csung, az ősi kobudera bölcs útmutatásai alapján szervezetedet megedző gyakorlatokba kezdesz. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 68 TVP-t kell elköltened.] [1 pontot használtál fel, van még 200.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 3, 30, 4.
Etetési idő! Sajnos egy szem kajád sincsen, amit kioszthatnál az éhes szörnyeid között! Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a vadászat hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 522 pontot. A következő körben tehát 722 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VÁMPÍRFÉREG (782. SZÖRNY)
A vámpírféreg egy undorító élősködő, ami más élő teremtmények vérével táplálkozik. Elsősorban a Thargodanokéval, bár ez csak kényszerűségből vállalt sorsuk, hiszen a Sötét Föld bűzölgő mocsaraiban épp ezek a teremtmények fordulnak meg a legsűrűbben. Na meg egy Thargodan legyűrése egy vámpírféregnek meg sem kottyanhat. Persze egy arra járó ghallaszülött kalandozó is ugyanúgy áldozatul eshet a vámpírféreg támadásának: vérét adva a testére tapadó szörny támadásakor. A féreg két hatalmas szemfogának harapásától különösen óvakodni kell, hiszen könnyen előfordulhat, hogy annak támadása során nem csupán elmúló vérveszteség, hanem permanens tulajdonságvesztés lesz a "jutalmad". Emiatt a vámpírféreg megtámadásához vagy tulajdonságpajzsot kell húznod, vagy direkt FT parancsot kiadnod rá.

MÓPAT GIGÁSZ (309. SZÖRNY)
Az ősvortexek, ezek a döbbenetes furcsaságai a Sötét Földnek néha érdekes dolgokat művelnek: nagy ritkán például előfordul, hogy egy ősvortex közelébe keveredő, és azt túlélő mópat lárva növekedni kezd, óriási méretűre püffed, méretében sokszor túlhaladja még az óriásokét is. Persze, egy mópat gigász nem egy veszélyes ellenfél (hacsak nem véletlenül rád lép), de elpusztítása annyira körülményes és nehézkes, hogy legtöbbször még a Thargodanok is békén hagyják, és hagyják, hadd falja fel egy vadászó behemót vagy sárkány.

A TL'URLANGOK
A tl'urlangok, ismertebb nevükön éjfattyak egy teljesen idegen dimenzió teremtményei. Felépítésük tökéletesen eltér az általunk ismert fogalmaktól. Egyes teóriák szerint az univerzum másik végéből érkeztek egy kapun keresztül, mások szerint egy párhuzamos univerzum lakói, amely mindenben az ellentéte a mienknek. Hatalmuk másságukból adódik - érintésük megsemmisíti a mi világunk anyagát. Messze, az ősi múltban egyszer Raia angyalai inváziót indítottak a Sötét Földre. A Thargodanok iszonyúan öreg ősmágusai a Teremtés és Pusztítás rituáléit felhasználva kaput nyitottak, de maguk sem tudták, hogy mi fog keresztüllépni rajta. Az éjfattyak érkezésükkor megsemmisítették az ősmágusokat, de az ősmágusok varázslatai meggyengítették őket, és sem további pusztításra, sem a kapun való visszatérésre nem voltak képesek. A Sötét Hercegek szolgálatra kényszerítették őket, és még jutalmat is kínáltak nekik, az angyalok pulzáló életesszenciáját. Az éjfattyak elfogadták a paktumot, és a Thargodanoktól kapott energiával megerősödve, lecsaptak a Fény seregeire, amely már Techiulan citadelláját ostromolta. A csata egy órán át tartott, és egyetlen szikrányi lélekenergia sem menekült, a tl'urlangok teljesen felfalták Raia seregét. Az éjfattyak azonban annyira megerősödtek, hogy úgy érezték, folytathatják a Thargodanok és a Sötét Föld más teremtményeinek behabzsolásával. Eddigre azonban kiderült, hogy az ősmágusoktól örökül hagyott speciális varázslatok energiája még ezeken az idegen teremtényeken is képes sebet ejteni. Az ősi varázslatokkal, és nagyhatalmú mágikus fegyverekkel sikerült visszaűzni az éjfattyak kicsiny seregét, de sok tízezernyi Thargodan semmisült meg örökre. A kapu bezárult, és többé soha senki nem nyitotta meg - egészen mostanáig...
Megjegyzések: életenergiájuk nem lévén, a tl'urlangok természetesen immunisak a vámpirizációra és a varázspont-elszívásra. Éjfattyakkal csakis 50. vagy magasabb szintű kalandozók találkozhatnak. Fontos: ezeket a lényeket ugyan el lehet pusztítani, de csakis akkor, ha mindent megtettél a felkészülés érdekében. Készülj fel rá, hogy az első néhány találkozás demezéssel végződik.
Ha esetleg egységesen BA vagy FT parancsot akarsz kiadni az összes éjfattyra, akkor a 9096-os számmal hivatkozhatsz rájuk. (Ha azonban merészséged nem indokolja a támadást, a többi ilyen FT-hez hasonlóan, nem fogsz támadni, hiába van FT 9096 kiadva.)

RD'ALV LÉLEKTIPRÓ (413. SZÖRNY)
Egy vibráló bíborláng, egy éjfatty megtestesülése - iszonyatos látvány még egy Thargodan számára is. A levegőben keringő por lángra lobban, a sziklák elfolynak, amerre jár. Egyetlen érintése elég, hogy testedből csak kiszáradt porhüvelyed maradjon hátra. Megjegyzés: a rd'alv lélektipró lehelete és érintése ellen a védelem a tűztől nem nyújt védelmet.

ELEMI RIN (786. SZÖRNY)
Az elemi rin egy fehér fényű energiateremtmény, melyet fizikai úton igencsak nehéz megsebezni. Anyagi megjelenése lenyűgöző, leginkább egy rinocéroszra hasonlít, melyet nem lábak, hanem könnyen hajló csápok hajtanak előre. Mozgás közben mintha a levegőben úszna, briliáns látványt nyújt. Persze vigyázni kell, mert az elemi rin mindenen átgázol, ami az útjába kerül, legyen az szerves vagy szervetlen anyag. Érintése borzasztó, teljesen összezavarodsz, ha elszenveded. Állítólag van egy napszak, amikor az elemi rinek békések, és csupán egyetlen vágy vezérli őket, hogy töpszli orrukkal a Sötét Föld különös felszínét túrják - talán valami olyasmit keresnek ott, mint számunkra a levegő, ami az életben maradásukhoz kell. Vagy ez csupán legenda, mellyel az alanori tudósok a lényt illető tudatlanságukat takargatják?

HOLDBŐR (1236. TÁRGY)
Ha szerencsés vagy, az elemi rin visszamaradó esszenciája közül meg tudsz menteni egy ép bőrdarabot az energiateremtmény testéből. Az így szerzett szörnykomponens olyan fénnyel izzik és fénylik, mint az éjszakai égitest, ezért kapta a holdról a nevét. A szájról szájra járó néphiedelem szerint a holdbőrt senki sem tarthatja sokáig magánál, mert rövid időn belül ugyanúgy elporlad, semmivé lesz, mint az elemi rin teste, amikor az élet elszáll belőle.

KARAKTERLAP

Authoricus, egy kopasz, égszínkék szemű, harcsabajszos árnymanó férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Chara-din félisten hatalmú uralkodó papja vagy. Papi hited: 661. Az Árnymenők (#9153) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 381. fordulód.

Erő: 44 (69) Szint: 33 Merészség: 10/5 Magasság: 103 cm
IQ: 46 (58) Támadás: 52 Agresszió: 3 Testsúly: 33 kg
Ügyesség: 44 (59) Védekezés: 100 Menekülés: 30 % Életkor: 32/32 év
Egészség: 45 (52) Életpont: 691/502 Jellem: gonosz (666) Tul. pont: 2
Szerencse: 56 (73) Varázspont: 1246/225 Pénz: 3875 arany Kép. pont: 13
Tudatpont: 21/0 Pszi pont: 162/172 Halhatatlanság: 7 % EFejl: 13
Eddig összesen 2885 szörnyet (10 ebben a körben) és 2 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 69186 TP-t kaptál. Jelenleg 4939838 TP-d van. A következő szinthez még 60162 TP szükséges. Trófeáid: vámpírféreg, triklem drakolder, kisebb quwarg isten. A 369. fordulódban 9370 arany került a bankszámládra. 9932 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 10/4 ökölvívás: 1/63 szúrófegyverek: 37/33 (+14%)
vágófegyverek: 4/48 ütőfegyverek: 23/17 dobófegyverek: *32/100

Feltételes fegyverváltás: vámpírölő (#951) (120%) << Mjölborg kalapácsa (#523) (180%) << vámpírölő (#951) (120%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); vas dobónyíl (#189) (15 -997.); tolmokov-koktél (#351) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
A negatív esszencia épp vámpírölő fegyverre kenve.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 35/15 (+32%) 2. nyomkövetés: 67/66 (+25%) 3. lopás: 60/21 (+506%)
4. mászás: 8/94 5. csapdakészítés: 24/3 (+6%) 6. csapdaészlelés: 66/71 (+1%)
7. gyógyítás: 90/69 (+34%) 8. titkosírás: 6/0 9. felderítés: 29/8
10. szörnyidomítás: 23/44 11. teológia: 95/37 (+35%) 12. taumaturgia: 58/75 (+11%)
13. szerencsejáték: 6/82 14. versengés: 25/85 15. zene: 3/36
16. szörnyismeret: 30/68 17. pszi: 20/79 (+6%) 18. zárnyitás: 26/81
19. vadászat: 13/70 20. vitalitás: 3/47 21. bányászat: 26/3 (+22%)
22. úszás: 10/3 23. főzés: 11/5 24. csapatmunka: 1/49

FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
lopsz a gnómoktól (6) sáfrányport (#211) (2x), a trolloktól (5) sáfrányport (#211) (1x), az árnymanóktól (4) sáfrányport (#211) (7x), az emberektől (1) aranyat (#50) (4x), az elfektől (2) aranyat (#50) (5x), a törpéktől (3) aranyat (#50) (7x), az alakváltóktól (7) bármit (9x), a kobuderáktól (8) bármit (10x), a mutánsoktól (9) bármit (9x)
gyógyítasz 50% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 135 TVP-ért
készítesz lótuszvirágot (#447) (max. 20 darabot, csak egyszer)
elfogod élőholt sullárt (#216) teriád háló-csapdával (#1280)
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 16)
ősi szellem (#422), csontváz lord (#177) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), szubreális vámpír (#223) (csak egyszer), élőholt ősmágus (#179) (csak egyszer), Tb.gátló Vlagyimir (#6666) (csak egyszer), halálelementál (#279) (csak egyszer), triklem drakolder (#275) (csak egyszer), óriás csontváz (#176) (csak egyszer), lélekorzó (#390) (csak egyszer), zombi mágus (#389) (csak egyszer), bolyongó lidérc (#388) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 1, max: 16)
bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
tompítás (#40, 8 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) szárazság (#48, 6 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
fürgülés (#92, 22 VP) halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) sorvasztás (#102, 20 VP) szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP)
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP)
mágikus ütés (#147, 18 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) infralátás (#171, 8 VP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
a halál csókja (#187, 10 VP, 5 TVP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) méregfelhő II (#193, 18 VP)
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) káoszcsapás (#200, 8 VP) rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP)
álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP)
káosz szava (#207, 25 VP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP)
pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) menekülés (#212, 12 VP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP)
armageddon (#218, 100 VP) lidércidézés (#219, 30 VP) hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP)
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) Chara-din lesújt (#223, 18 VP) mágia megértése (#226, 0 VP)
nekromanta csókja (#230, 22 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +4 vp 9 költség alatt;
A varázslatok tanulására elkölthető: 10 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
halálkapu (#126) Pörhemór köre (#205) (100,44,3) szürkeáll. aktiv (#71) erőpajzs I (#12)
hadiszerencse II (#24) jellemrejtés (#23) láth. észlelése (#78) tulajdonságpajzs (#26)
szemmelverés (#137) csupasz izom (#28) tolvajvér (#364) pestisaura (#210)
hatalomvarázs (#220) esszenciavédelem (#165) varázsenergia (#161) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 9, max: 10)
agykorbács (#97), méregfelhő (#37), káoszcsapás (#200), Chara-din lesújt (#223), szárazság (#48), sorvasztás (#102), káosz szava (#207), élőholt pozdorja (#134), nekromanta csókja (#230)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
háló (#186) >> molgan (#284) armageddon (#218) >> 33. szintű lényekre
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 6, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
fürgülés (#92) >> Forradásos (#674) fürgülés (#92) >> halálelementál (#279)
hhaar burka II (#162) >> 25. szintű lényekre lidércidézés (#219) >> 32. szintű lényekre

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Rughar familiárisa (#245) státusz: nagyon éhezik
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +45 kg teher) státusz: OK
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: nagyon éhezik
mantikór (#769) (őrzi a holmidat: +26 lopás ellen) státusz: nagyon éhezik

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Mesés anyag a mihlanil. Hozz nekem belőle 4 darabot, és áldozd fel oltáromnál!
2.) Hatalmas kihívás elé állítalak: látogass el a Sötét Földre és győzd le a Sötétség egy Hercegét!
3.) Tomboljon a káosz, használj armageddon varázslatot 15 alkalommal! (számláló: 0)

Figyelmeztetés: Nagyon éhes vagy! A következő körben adj ki legalább két É 40 parancsot!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 fekete gyöngy (#99) 5 isteni könnycsepp (#260) 1 sáfránypor (#211)
12 spiritusz (#170) 1 szvó-ektoplazma (#151) 3 tinta (#101)
1 varázskő (#305) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
553 arany (#50) 1 holdbőr (#1236) 1 kék orchidea (#68)
9 mákrózsa virág (#56) 1 sötét ital (#284) 1 szent jogar (#150)
2 Thargodan esszencia (#328) 2 vámpírfog (#1221)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(365,64) méregelementál (#306), lovagi tábor (#624), nekrofun (#173), Raia oltár, tutaj (#1242), tündöklő szobor (#1587), elemi rin (#786), mutáns bunthar (#398)

Üzenet küldése a karakternek