TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2006. jan. 5. 9h:13'
EZ A 577. JÁTÉKHETED, 381. FORDULÓD
578. játékheted kezdete: jan. 12.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Üzeneted jött!
E-mail!
|
KALANDOZÓ: #1583
SZÁMLA : XXXX
|
VADÁLLAT RABBAN KALANDJAI
3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [162,65] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 100 kaját (50 arany kikiáltási áron), 25 szvó-ektoplazmát (250 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Kifizetted a megvett 1 Thór pörölyét (700 arany).
Furcsa látvány tárul a szemed elé: az égbolton két hatalmas alak képe jelenik meg. Az egyik hosszú, szőke hajú, komor tekintetű szálas elf harcos, jobb kezében hatalmas fémkardot, a balban egy izzó napkorongra emlékeztető amulettet tart. Vele szemben egy fekete köpenyes, ráncos arcú, mélyen ülő, sárga szemű fickó áll. Egy hosszú botra támaszkodik, amelynek karomszerű végződése egy nagy fekete opált tart. A köpenye alól egy apró denevérfigurát vesz elő. Lassan ráébredsz, hogy a fantasztikus kép Dornodont, az isteni hatalmúvá vált fekete mágust, és Raiát, a fény és jóság sugárzó istenét ábrázolja. Hirtelen csípést érzel az oldaladban, és felpattansz. Kinyitod a szemed, és a fura álom szertefoszlik. Egy apró targánypók csípett meg! Mérgesen rácsapsz, de ő a fürgébb. Még sokáig gondolkozol, hogy vajon volt-e valamilyen jelentése az álomnak, amit láttál. Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Minden varázserőd visszatért. (+422 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+62 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-19 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy manifesztátor nyomára vezet. Sajnos sikertelenül. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 714.]
* 1. KP: |
elmormolod a 71. varázslatot a 19. varázslatot a 24. varázslatot |
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 712.]
Gyorsvarázsolsz! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [+2% teo] [2 pontot használtál fel, van még 710.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse forduló végéig.) [-9 varázspont.] [+2% teo] [2 pontot használtál fel, van még 708.]
* 2. KP: |
elmormolod a 70. varázslatot a 12. varázslatot a 86. varázslatot |
Szupersebesen mormolsz. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [1 pontot használtál fel, van még 707.]
Szupersebesen mormolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-9 varázspont.] [+1% teo] [2 pontot használtál fel, van még 705.]
Fürgén varázsolsz! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 705.]
* 3. KP: |
t. energia kisütése: 275 |
Aktiválod a mágiafókuszt: varázslataid maximális hatásfoka kör végéig 154% lesz (-24 vp). [0 pontot használtál fel, van még 705.]
* 4. KP: |
elmormolod a 227. varázslatot |
Mormolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Elmormoltad a villámmágia varázslatot! [-36 varázspont.] [+5% tau] [5 pontot használtál fel, van még 700.]
kpk 1 |
kezd. parancs kivétele: 1 |
VV 71 19 24 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 700.]
kpk 1 |
kezd. parancs kivétele: 1 |
VV 70 12 86 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 700.]
kpk 2 |
kezd. parancs kivétele: 2 |
V 227 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 700.]
kb 297 1 |
kiveszel a bankból a 297. tárgyat (1 darabot) |
Kiveszel a bank széfjéből 1 kvazár kardot. [0 pontot használtál fel, van még 700.]
ff 87 297 552 |
felt. fegyverváltás: 87 297 552 |
Felt. fegyverváltás: << bronzhegyű lándzsa << kvazár kard << troll klopfoló. [0 pontot használtál fel, van még 700.]
v 181 186 106 |
elmormolod a 181. varázslatot |
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Ereidben a vér forrón lendül előre. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!
A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED
[186,106] Egy kisebb településhez érkeztél.
A következő épületeket látod: egy vegyesbolt (617. épület.) és egy fegyverbolt (620. épület.).
Eladsz 1 bőrsisakot 5 aranyért, 1 bronzhegyű nyilat 5 aranyért, 1 kígyóbőr kesztyűt 5 aranyért, 1 szöges páncélt 24 aranyért.
[-60 varázspont.] [+7% tau] [10 pontot használtál fel, van még 690.]
ve 244 |
megveszed a 244. tárgyat |
Vásároltál 1 kvazárt. 22 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 690.]
[187,107] Még mindig a városban vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy templomot. Fairlight híveié. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Meglapulsz egy árok mélyén. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Felismered. Ez egy csapat őrjáratozó katona. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.
Van itt egy bank (626. épület.), egy kaszinó (640. épület.) és egy ékszerbolt (655. épület.). [12 pontot használtál fel, van még 678.]
Mélyen meghajolva lépsz be istened templomába. Röviden megcsodálod a külső terem berendezését, majd tovább sietsz a belső szentély felé. Hosszasan imádkozol istenedhez. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+39 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 648.]
Megilletődve lépsz be a templomba. Egy gyors fohászt mormolsz el a külső teremben, majd lépteidet a belső szentély felé veszed. Buzgón imádkozni kezdesz. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+38 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 618.]
p 74 352 |
használod a 74. pszi képességet |
Mentális relaxációba kezdesz. Mentális energia gyűlik benned. Akaratoddal irányítva, létrehozod a molekulaátrendezés pszi képességet. Sikerrel jártál! Átstruktúrálva 1 kvazár molekuláit, előállítottál 1 mithrilt. [-10 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 613.]
Megilletődve lépsz be a templomba. Egy gyors fohászt mormolsz el a külső teremben, majd lépteidet a belső szentély felé veszed. Buzgón imádkozni kezdesz. Jóleső meleg fut végig a testeden. (+39 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 583.]
[188,107] Továbbmész a város utcáján.
Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Sajnálattal közöljük az ügyfelekkel, hogy a roxati jósda haláleset miatt bizonytalan ideig zárva tart. " Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy Invázióügyi Minisztérium (689. épület.).
Összefutsz Hasítóbárd Krourmmal. Tharr félisten hatalmú felszentelt főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy adamantit kesztyűt, egy arany papi karkötőt, egy Batharak vállemezét, egy dalebg.kristályvértet, egy drakolder gyűrűt, egy hatalom fülbevalóját, egy hósárkánybőr csizmát, egy két kard szimbólumot, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy óriások övét, egy örökkéval. topázát, egy őselemek köpenyét, egy Ovgun nyakláncát, egy Rughar gyűrűjét, egy Tharr Keresztjét és egy zafír fülbevalót visel. Ruháján a Quwarg Invázió Smaragd Keresztjét viseli. Fegyverzetét egy triklem drakolder trófea, egy drótszőrű mópat trófea és egy pikkelyes ptog trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: hatalmas hegyek ormai mögött lenyugvó Nap. Jobb kezében egy kyorg hosszúpengét, bal kezében egy adamantit pajzsot tart. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd pikkelyes ptog. Málhásállata egy bazaltelementál. Mentális auráját felismered, semleges jellemű, mint ahogy Te is. Időmúlatás gyanánt mágikus párviadalt vívtok. Gyűlik és formálódik az energia, míg végül megjelenik két manaelementál, és küzdeni kezdenek. Hosszú a küzdelem. Fejed már majd szétrobban, amikor végül elementálod megadja magát, és szétrobban. Gratulálsz ellenfelednek. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
[12 pontot használtál fel, van még 571.]
kld 12 |
küldetés végrehajtása 12 |
A környék csendes, senki sem figyel fel rád, így hát gyorsan belopakodsz a jósda gyöngyfüggönyös ajtaján. A kunyhóban ugyanaz a látvány fogad, mint korábban. Nos, hogy is volt a szöveg? "egy"; "lab"; "szek"; "fog". A szekrény aljában egy csomó használati tárgyat találtál korábban. Talán "egy lábas, amit a szekrényben fogsz" megtalálni? Hm, badarságnak tűnik, de egyelőre nincs jobb ötleted. Alaposan átkutatod a szekrényt, minden kis szegletét apróra, aztán folytatod sorban a többi berendezési tárggyal, de nem jársz eredménnyel. Talán több időt kellett volna fordítanod a felderítésben való jártasságodra - morfondírozol, miközben elhagyod a jósdát, és fogadkozol, hogy hamarosan visszatérsz. [20 pontot használtál fel, van még 551.]
m 3 5 5 |
mozogsz délkeletre, délnyugatra, délnyugatra |
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[162,65] A sík vidéket bozótos váltja fel. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Azonnal tudod, hogy egy kputtyintó csalán volt a rémület okozója. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.
Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy grok-képződményt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Találsz egy szent tölgyfát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Adolf von Mayer orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó...
(Feltételes mászás:) A mászókarmokat a kezedre erősítve, mászni kezdesz felfelé. A hosszú, embert próbáló mászás után kissé remegő tagokkal kapaszkodsz be a furcsa képződmény felső részébe. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. Hirtelen a túloldalon megmozdul egy nagy, sötét tömeg. Egy légirozmár!
Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Marokra fogva a kvazár kardot ellenfeledre ugrasz. Kvazár karddal alaposan megvágod a légirozmár testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel teljesen átszúrod a légirozmár úszóhólyagját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzkéz. 50 életpontot sebeztél. [+1% tau] A légirozmár sikertelen támadást intéz feléd agyarával. A légirozmár melléd csap a farkával! A légirozmár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 165 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 0, gyógyulás: 3, összesen: +3 ÉP}
A kutatás eredménytelen, a gömb-fészek üres. Elhagyod a furcsa képződményt. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)
(Továbbmész...) [161,66] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel.
Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Elenios rúnaköve.
(Továbbmész...) [160,67] A síkság itt véget ér, és egy sűrű erdő kezdődik. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy quwarg bolyt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy bávatag golombár irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy zoloboo törzsfő. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Sajnos nem hatott ellenfeledre. [+2% tau] Fegyvert váltasz: előkapod a troll klopfolót. Megmarkolva a troll klopfolót ellenfeledre rontasz. Troll klopfolóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a zoloboo törzsfő fekete testét. (4 támadással 163 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel kicsit megsebzed a zoloboo törzsfő testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Távolról tűzkéz varázslatot lősz a másikra. 42 életpontot sebeztél. [+3% tau] A zoloboo törzsfő néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 27 életpontot vesztettél. A zoloboo törzsfő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 9 mérg. ubuk dobónyilat. 1627 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 210, sebződés: 46, gyógyulás: 2, összesen: -44 ÉP}
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+36 életerő). [-9 varázspont.] [+3% teo] Oppsz, itt járt már valaki! Nagyon régi (kb. 3 hetes) gnóm nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [57 pontot használtál fel, van még 494.]
m 4 6 7 |
mozogsz délre, nyugatra, északnyugatra |
[160,68] Vége az erdőnek. Hegyvidéken vagy. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy hordóagyú mameluk került az utadba. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. [+1% tau] A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 158 életpontot sebeztél. [+3% tau] Fegyvert váltasz: előkapod a troll klopfolót. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Troll klopfolóval halálos csapásokat osztva péppé vered a hordóagyú mameluk fejét. (5 támadással 205 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel meghorzsolod a hordóagyú mameluk bal oldalát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! [+2% tau] Mielőtt észbe kapnál, a hordóagyú mameluk megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a hordóagyú mameluk, épp csak megsuhint. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Troll klopfolóval többször eltalálod a hordóagyú mameluk farkát. (3 támadással 129 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megérinted a hordóagyú mameluk szőrös testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzkéz. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! [+2% tau] Mielőtt észbe kapnál, a hordóagyú mameluk megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A hordóagyú mameluk farkával a kezedre csap. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A hordóagyú mameluk összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 24 aranyat. 2275 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 519, sebződés: 68, gyógyulás: 6, összesen: -62 ÉP}
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+36 életerő). [-9 varázspont.] [+1% teo]
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+38 életerő). [-9 varázspont.] [+2% teo] Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy mély szakadékot. Találsz egy vaskohót. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy olvasztókemencét.
(Továbbmész...) [159,68] A hegység kopársága után üdítő a szemnek az élettel teli síkság. Egyszerre csak rémült sikoltás üti meg a füledet, de hiába keresed a hang forrását, semmit sem találsz. Lehet, hogy csak érzékcsalódás volt? A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy csapat qwarg rohamosztagos közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. [+1% tau] Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 171 életpontot sebeztél. [+3% tau] Fegyvert váltasz: előkapod a troll klopfolót. Vad csatakiáltással, felemelve a troll klopfolót ellenfeledre rohansz. Troll klopfolóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a qwarg rohamosztagos testét. (5 támadással 206 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel épp hogy megszúrod a qwarg rohamosztagos testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 43 életpontot sebeztél. [+3% tau] Hiába próbálsz hátrálni, a 7 qwarg rohamosztagos többször is megmar! (7 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Troll klopfolóval párszor keményen megütöd a qwarg rohamosztagos testét. (2 támadással 82 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megérinted a qwarg rohamosztagos bal első lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 36 életpontot sebeztél. [+2% tau] Hiába próbálsz hátrálni, a 2 qwarg rohamosztagos többször is megmar! (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A 2 qwarg rohamosztagos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
2000 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 547, sebződés: 35, gyógyulás: 3, összesen: -32 ÉP}
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+41 életerő). [-9 varázspont.] [+1% teo] Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Leah hívői építették. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek északkeletre.
(Továbbmész...) [158,67] A sík vidéket bozótos váltja fel. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy élőholt tigris volt. (ld. enc.) Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.
Felfedeztél egy grok-képződményt. Észreveszel egy kihívás tornyát. Észreveszel egy oltárt. Elenios híveié. Utad során felfedezel egy szent tölgyfát. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy rambó bogár lábát masszírozza. Oldalt pillantva, meglátsz egy tündöklő szobrot. (ld. enc.) Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot.
(Feltételes mászás:) Egy nagy sóhajjal feltekintesz a grok-képződményre, majd lassan, óvatosan felmászol. Végre fent vagy! A tető-fészekbe nem sok fény szűrődik be. Bemászol. A burok belseje puha, kellemetlen tapintású. Körbenézel. Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 1 aranyló ugarhéjat. Hátra sem nézel, amint elhagyod a grok-képződményt. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Ez nem lehet más, mint egy megsebesített purifikátor császár. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.
Eszel valamit. (-1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) gnóm nyomok vezetnek délre. [67 pontot használtál fel, van még 427.]
[157,67] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Találsz egy nekrofunt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Elenios hívei emelték. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Tyr Rigel orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó...
[12 pontot használtál fel, van még 415.]
kpb 1 |
kezd. parancs berakása: 1 |
vv 19 24 12 |
elmormolod a 19. varázslatot a 24. varázslatot a 12. varázslatot |
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 415.]
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 415.]
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 415.]
[A parancs tárolásra került.]
kpb 2 |
kezd. parancs berakása: 2 |
vv 86 227 26 |
elmormolod a 86. varázslatot a 227. varázslatot a 26. varázslatot |
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 415.]
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 415.]
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [+2% teo] [2 pontot használtál fel, van még 413.]
[A parancs tárolásra került.]
* 1. BP: |
elmormolod a 83. varázslatot |
Mivel nincs érvényben SZK parancsod, a Szörnycsábításnak sem lenne sok értelme. [0 pontot használtál fel, van még 413.]
* 2. BP: |
elmormolod a 3. varázslatot |
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-9 varázspont.] [+2% teo] [0 pontot használtál fel, van még 413.]
* 3. BP: |
energia fejlesztése 6 |
24 varázspont felhasználásával előállítasz 2 TU-t. Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-4 TU.] A befejezéshez még 2105 TU szükséges. Egészséged TF-elődött. [40 pontot használtál fel, van még 373.]
* 4. BP: |
használod a 337. tárgyat |
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [2 pontot használtál fel, van még 371.]
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 40 |
fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. Érezhető fejlődést tapasztalsz! (+1 egészség.)
[40 pontot használtál fel, van még 331.]
tf 4 40 |
fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen.
[40 pontot használtál fel, van még 291.]
tf 4 40 |
fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
Légzőgyakorlatokat, a szervezetet megedző tornagyakorlatokat végzel. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 251.]
tf 4 40 |
fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
Fogat mosol egy darab fával, napozol egy kicsit, és egyéb módokon növeled szervezeted ellenálló képességét. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 211.]
tf 4 11 |
fejleszted a 4. tulajdonságodat 11 pontért |
Hosszú időt töltesz azzal, hogy egészséges, tápláló étrendet állíts össze magadnak. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [11 pontot használtál fel, van még 200.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 1, 26, 8.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 3 kaját fal föl a sivatagi doareg. A nap kalandjaitól megfáradtan, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.) Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása. Elmúlt az erőpajzs I hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 522 pontot. A következő körben tehát 722 pontot költhetsz el.
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
THÓR PÖRÖLYE (640. TÁRGY)
Ez a legendás relikvia egy másik dimenzióból származik, ahol Thór egy legendás hős vagy esetleg istenség volt, vagy talán most is az. A pöröly egy aránylag nehéz, rövid nyelvű, díszes kalapács. Thór pörölye legalább 30-as ütőfegyver szakértelmet igényel, és csakis semleges jelleműek forgathatják. Sebzése 6D6+5, és használatakor +4 támadást kapsz. Ezenkívül Thór pörölye néha megkínálja ellenfeledet egy villámsújtással. Ha Thór pörölye egy Fairlight hívő birtokában van, +20 VP-t regenerál kör elején. |
ÉLŐHOLT TIGRIS (766. SZÖRNY)
Droggald, Leah leghatalmasabb élőholt szolgája gyakran vette magát körül ezekkel a fenevadakkal. Az éltükben oly dicső tigrisek holt állapotban kegyetlen, ösztönök nélküli rabszolgákká váltak, akik a lich minden parancsát teljesítik, legyen szó akár falvak elpusztításáról, vagy kalandozók felfalásáról. Ha egy élőholt tigrissel találod magad szembe, dobj el mindent és menekülj az életedért, vagy a halálod véres, de mindenképpen fájdalmas és lassú lesz, ahogy a tigris szétszakítja a végtagjaidat és feneketlen gyomrában lassú rothadásra ítél.
Az élőholt tigris azonnali halált okozni képes karmolása miatt ezt a szörnyet csak akkor támadod meg, ha közvetlen FT parancsot adsz ki rá. (Vagy ha van érvényben FT 9098 parancsod minden azonnali halált okozó lényre.) |
ELENIOS TÜNDÖKLŐ SZOBRA (1587. TEREPTÁRGY)
Valami fura van a levegőben. A lágy szellő elsöpri a vér szagát, és friss virágillat nyugtatja orrodat. Fegyvereidet lerakva felegyenesedsz, hogy megkeresd, honnan ered. Nem is olyan messze egy alakot látsz lágyan lengedező öltözékben, kékes fényben úszva, de mégsem vakítón. Egyáltalán nem bántja a szemed, ahogy ránézel. Közelebb lépve jobban szemügyre veszed a tökéletes, örök szépséget, Elenios tündöklő szobrát. |
KARAKTERLAP
Vadállat Rabban, egy fekete, kontyos hajú, piros szemű, kecskeszakállas troll férfi vagy. Bőröd sárga. Fairlight nagyhatalmú főpapja vagy. Papi hited: 336. Az Ezüst Kígyó Szövetsége (#9107) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 381. fordulód.
Erő: |
29 (32) |
Szint: |
23 |
Merészség: |
6/5 |
Magasság: |
251 cm |
IQ: |
33 |
Támadás: |
22 |
Agresszió: |
3 |
Testsúly: |
457 kg |
Ügyesség: |
31 (34) |
Védekezés: |
51 |
Menekülés: |
30 % |
Életkor: |
25/26 év |
Egészség: |
36 |
Életpont: |
343/307 |
Jellem: |
semleges |
Tul. pont: |
5 |
Szerencse: |
39 (41) |
Varázspont: |
570/277 |
Pénz: |
463 arany |
Kép. pont: |
7 |
Tudatpont: |
14/0 |
Pszi pont: |
146/8 |
Halhatatlanság: |
1 % |
EFejl: |
22 |
Eddig összesen 2056 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 6067 TP-t kaptál. Jelenleg 1184164 TP-d van. A következő szinthez még 15836 TP szükséges. Trófeáid:
Chara-din fattya,
ongóliant,
orbitális mackósajt. A 370. fordulódban 5183 arany került a bankszámládra. 5468 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
HARCI ISMERETEK |
víziharc: |
11/94 |
ökölvívás: |
6/0 |
szúrófegyverek: |
12/9 (+4%) |
vágófegyverek: |
14/61 (+4%) |
ütőfegyverek: |
29/89 (+6%) |
lőfegyverek: |
17/41 |
dobófegyverek: |
23/60 |
|
|
|
|
EGYÉB ISMERETEK |
1. rejtőzködés: |
21/20 (+44%) |
2. nyomkövetés: |
90/75 (+13%) |
3. lopás: |
6/97 |
4. mászás: |
4/24 (+16%) |
5. csapdakészítés: |
22/11 (+6%) |
6. csapdaészlelés: |
8/1 |
7. gyógyítás: |
100/47 |
8. titkosírás: |
20/71 |
9. felderítés: |
25/9 (+3%) |
10. szörnyidomítás: |
11/48 |
11. teológia: |
43/98 (+16%) |
12. taumaturgia: |
66/50 (+35%) |
13. versengés: |
1/88 |
14. harcművészetek: |
2/14 |
15. zene: |
30/13 |
16. szörnyismeret: |
14/10 (+18%) |
17. pszi: |
*19/100 |
18. zárnyitás: |
2/60 |
19. vadászat: |
12/29 |
20. bányászat: |
30/92 |
21. úszás: |
11/14 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 300 TVP-ért |
ásol max. 64 TVP-ért |
készítesz kaktusztüskét (#114) (max. 20 darabot ), kőkést (#6) (max. 2 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 10 darabot, csak egyszer), vas dobónyilat (#189) (max. 10 darabot, csak egyszer) |
elfogod kaffogó hebrencset (#88) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 300 TVP-ért |
cirkusz: (64) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 16) |
trikornis (#104), szintszívó (#96), tetemember (#123), autentikus vámpír (#154) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 16) |
Kerekkorsó Rendje (#9136), Szeretet Vándorai (#9138), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID |
Varázslói varázslataid |
energiatüskék (#29, 5 VP) |
tüskepajzs (#30, 4 VP) |
lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
|
Papi varázslataid |
éber kakukk (#3, 6 VP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
villámsújtás (#89, 15 VP) |
agyburok (#90, 11 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
Pszi képességeid |
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) |
auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) |
pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) |
agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) |
pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) |
pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) |
kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) |
|
|
Butaság ára beállítás: teológia: +3 vp 8 költség alatt; taumaturgia: +4 vp 20 költség alatt; |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A kihívás egyre nagyobb. Egy gránitelementál esetében nemcsak legyőzni, de megtalálni is nehéz feladat! |
2.) Egyszerű küldetés: áldozz fel egy pszi követ! |
3.) Dobd el a D paranccsal a legkedvesebb tárgyadat (elrejtés nem jó)! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 8 királynő, 5 élőholt, 7 vadász, 9 nagymester, 2 parafenomén, 7 rohamosztagos. |
Olimpiai helyezéseid: második hely a 4. kategóriában a XXI. olimpián. |
E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE
(157,67) nekrofun (#173), Elenios oltár, 31. jellempróba, egy ismeretlen isten rúnaköve, művészi porolit (#720)
(158,67) élőholt tigris (#766), grok-képződmény (#149), kihívás tornya (#502), Elenios oltár, szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), tündöklő szobor (#1587), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), purifikátor császár (#393)
(159,68) qwarg rohamosztagos (#242), Leah oltár, Chara-din monolitja (#534)
(160,67) quwarg boly (#359), oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, művészi porolit (#720), zoloboo törzsfő (#268)
(160,68) hordóagyú mameluk (#254), mély szakadék (#154), vaskohó (#155), olvasztókemence (#86)
(161,66) Elenios rúnaköve
(162,65) kputtyintó csalán (#247), grok-képződmény (#149), egy ismeretlen isten rúnaköve, szent tölgyfa (#393), Dornodon oltár, művészi porolit (#720), légirozmár (#94)
Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...
* Ha a labirintusban ládában kincset talált a karakter, a program figyelmen kívül hagyta a GYJ beállítását annak eldöntésekor, hogy felvegye-e. Ezt javítottuk.
* Mostantól írjuk a karakterlapon, ha a deus ex machinát meghalásra állította valaki.
* A karakterek közötti találkozás programkódját kénytelenek voltunk átírni teljesen, hogy a jövőben egyszerűbben bővíthető legyen. Régen úgy működött a program, hogy a táborozó félnek a táborozás alatti találkozásait a saját fordulójának elején generálta le, nem akkor, amikor azok ténylegesen megtörténtek. Onnantól, hogy a változás a játékba kerül, a találkozások azonnal megtörténnek a passzív fél részére is (a korábbi találkozások viszont úgyanúgy generálódnak, mint eddig). Persze ez elsősorban háttérváltozás, amiből ti nem sok mindent fogtok tapasztalni, két jelentősebb dolog van csupán, ami a fordulókban is megváltozott:
A D.E.M.-ezés, halál azonnal megtörténik, ha a táborozó fél meghalna a találkozáskor. Ha csak D.E.M.-ezett, a karakter óvatosabb lesz a hátralevő időben, azaz nem fog ugyan másik kalandozókkal találkozni, de tárgyat átadni neki lehet majd. A deus ex machina a táborozás alatt nem repíti el több mezőnyire a karaktert, akkor sem, ha a beállítás ezt indokolta volna (illetve elrepíteni elrepíti, de a karakter automatikusan visszasétál a következő forduló elejéig a kiinduló táborozási koordinátára). Így a jövőben mindenki biztos lehet benne, hogy a fordulóját azon a koordinátán kezdi, ahol letáborozott (kivéve persze, ha az ominózus találkozás még a változás előtt történt volna meg, csak nem lépett a karakter azóta).
A másik fontosabb változás a Feltételes Udvarlással kapcsolatos. Sikeres szerelmeskedés után az FU azonnal törlődik a táborozó felekről, kivéve ha ők házastársak. A gravia öve nevű tárgyat emellett csak fordulónként egyszer lehet használni.
A találkozás rutin bonyolultsága miatt az alapos tesztelés ellenére is előfordulhatnak hibák. Amennyiben ilyet tapasztalsz, kérjük jelezd a Játékvezetőnek.
* Bekerültek a varázslattervező pályázaton kiválasztott varázslatok a játékba. Megtanulásuk a mágustornyokban, ill. imádkozással VP regenerációból (akinek már van elég VP regenerációja, a következő isteni küldetés leimádkozása után láthatja majd, milyen varázslatok vannak) sajátíthatók el. A 2006. januári Alanori Krónikában teljes listát találtok arról, hogy melyek ezek a varázslatok, és mire jók.