378. forduló, 380. forduló, Vörös Gondró összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. jún. 8. 9h:03'
EZ A 724. JÁTÉKHETED, 379. FORDULÓD
725. játékheted kezdete: jún. 15.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Üzeneted jött!
Ez a forduló 25 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3906
SZÁMLA : XXXX

VÖRÖS GONDRÓ KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [103,86] koordinátán.
Az aranytermő erszény 42 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+12 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+140 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+83 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+13 tudatpont.)
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy piromenyét nyomára bukkanj. Már majdnem feladod, amikor egy kifejlett példányra bukkansz!

A lény speciális képességét alkalmazza, de sikeresen elkerülöd. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Elszántan a másikra támadsz. {CSTT:} Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a piromenyét testét. (2 támadással 94 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 58 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a piromenyét izzó bundáját. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A piromenyét megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +56 életerőt. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. 283 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 178, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 510.]

* 1. KP: p 72 0 0 használod a 72. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Megtelsz pszi energiával! Kiengeded magadból a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 505.]

* 2. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Megtelsz pszi energiával! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 500.]

* 3. KP: vv 86 26 224 elmormolod a 86. varázslatot a 26. varázslatot a 224. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 500.]
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 498.]
Beizzik a turbómágia. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 498.]

* 4. KP: h 1618 0 0 használod az 1618. tárgyat
Rutinos kovácsmester módjára megélezed fegyvereidet a fenőköveddel. (+1 sebzés minden szúró-, vágó- és vízifegyverre a forduló végéig.) [8 pontot használtál fel, van még 490.]

* 5. KP: vv 12 57 178 elmormolod a 12. varázslatot az 57. varázslatot a 178. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 488.]
Gyorsvarázsolsz! Lelked megacélosodik. [-32 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 488.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [-14 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 486.]

* 6. KP: v 14 1 0 elmormolod a 14. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Megidézted a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 481.]

* 7. KP: p 116 0 0 használod a 116. pszi képességet
Lemész alfába. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Kisütöd az elme fölénye pszi képességet. Elméd Fölénye megerősíti fenségesen vibráló mentális aurádat. [-10 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 476.]

h 248 használod a 248. tárgyat
Nagyra tátod a szádat, és elnyeled a pszi követ. Gulp! Ahogy a kő még nyelés közben szétolvad, iszonyatos fájdalom árad szét testedben. (-68 életpont.) Percekig a földön fetrengesz, míg valamennyire magadhoz térsz. Pszi képességed fejlődött! [5 pontot használtál fel, van még 471.]

h 1271 133 használod az 1271. tárgyat
Elültetsz egy csuklyavirágot Sheran cserepében, majd meglocsolod vízzel és isteni könnycseppel. Egy apró hajtás azonnal kinő a földből, de míg ebből szüretelhető növény lesz, némi időnek el kell telnie. [5 pontot használtál fel, van még 466.]

ek 429 t. energia kisütése: 429
Túlélő üzemmódba kapcsolsz; légzésed lelassul, ösztöneid kiélesednek. (+4 támadás, +4 védekezés, +3 szerencse a forduló végéig.) [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 456.]

tim 40 titkosírás megfejtése 40 pontért
Odasétálsz a phua-kúphoz, és megvizsgálod. Á, megvan a feladvány az oldalán!
Mi az, ami a szekérrel jár, nincs szüksége rá a szekérnek,
De mégis képtelen nélküle mozogni?
Nem kímélve időt és agymunkát, megpróbálod kibogarászni a feladványt. Yoppéé! Megtaláltad, megoldottad! Hangosan, jól érthetően mondod ki a megoldást. Rövid várakozás, majd kitárul a gigantikus tojás ajtaja. Az izgalomtól remegve léped át az ősi Moa szentély küszöbét. A tojás belsejét különös fény világítja meg. Hajaj, gondok vannak! Egy Moa teremtmény, egy massza rohan rád meglepetésszerűen! {védettsége: 28 szúró, 40 vágó, 28 ütő ellen.}

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy méregfelhő II varázslattal köszöntöd a másikat. 110 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját a másikra támadsz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a massza nyálas sörényét. (7 támadással 296 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 32 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megpöccinted a massza nedves nyúlványát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Több csapást kapsz a massza farkától. (4 támadástól 55 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Megcsipkedi a massza a jobb válladat. (5 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Hiába próbálsz hátrálni, a massza többször is megmar! (2 támadástól 82 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) A massza szinte eltipor támadásaival! (4 támadástól 104 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +56 életerőt. 3 706 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 465, sebződés: 250, gyógyulás: 51, összesen: -199 ÉP}

Körbekémlelsz, a régmúlt idők kincsei után kutatva. Kutatsz, kutatsz... Megvan! KIIIINCSS! Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy smaragd védőgyűrű, egy vas dobónyíl és egy kígyóbőr kesztyű [kígyóbőr kesztyű ládikóba-> (100,80)-> 5 arany, -2 ÉP]. Hát, nem volt nagy szám ez a phua-kúp. Kitotyogsz. [40 pontot használtál fel, van még 416.]

im 0 3 imádkozol
Az oltárra helyezel 8 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszú idő telik el csendes meditációban. A szent kehely megtelt! Jóleső meleg fut végig a testeden. (+40 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 386.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+39 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 356.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+35 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 326.]

v 198 124 103 elmormolod a 198. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A földből energia áramlik testedbe. Megidézted a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

102 103 104
85
86
87
(103,86) piromenyét (#99), massza (#217)

[124,103] Kisebb hegyek emelkednek itt. Ezt a növényekkel buján benőtt dombságot Paraj-domboknak hívják.

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Első ellenfeled egy hegymélyi lidérc. {támadása: 37.}

A lény elbűvölően rád mosolyog! Ellenállsz a gonosz bűbájnak! Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a hegymélyi lidérc jobb lábát. (6 támadással 272 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a hegymélyi lidérc árnyéktestét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A hegymélyi lidérc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +56 életerőt. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 lidércesszenciát. [lidércesszencia ládikóba-> (97,107)-> 7 arany, -2 ÉP] 2 164 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 273, sebződés: 39, gyógyulás: 8, összesen: -31 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy dermesztő lidérc. {max. életpontja: 193-202.}

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a dermesztő lidérc testét. (5 támadással 96 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Megmarkolva a Mallon botját ellenfeledre támadsz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a dermesztő lidérc testét. (3 támadással 135 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 32 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal csak érinted a dermesztő lidérc testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A dermesztő lidérc néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (4 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A rettenetes hidegtől elgémberedsz (-6 védettség). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +56 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 017 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 284, sebződés: 32, gyógyulás: 7, összesen: -25 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Találsz nála 3 madártollat.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 492 (limit: 715), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 60847.
Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Sheran hívei emelték. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (rézdarab) kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 rézdarabot! A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy mély szakadékot. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy phua-kúp van. Elrakod a távcsövet. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +56 életerőt. Belebotlasz néhány érett sárgadinnyébe. Be a zsákba! (+3 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 kerek követ. IQ-d TF-elődött.
[-100 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [21 pontot használtál fel, van még 305.]

be 122 bemész a 122. titkos labirintusba
A terep ismerősnek tűnik a Zendor által elmeséltek alapján, a kiálló sziklaszirt alá benézve észre is veszed az apró bejáratot, óvatosan lemászol a szirt alá és megkapaszkodsz a bejárat melletti kiszögelésen. Körültekintően átmászol a bejárathoz, és fülelni kezdesz a boltív mögött elterülő sötétet figyelve, hátha meghallasz valamit, de nem, csak az imént lelökött kavicsok koppanását hallod ahogy kisebb sziklaomlást okoznak mögötted. Odabent sötét van. Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Megidézted a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] IQ-d TF-elődött. Belépsz a hívogató és kincsekkel teli sötétségbe. (Keletre a 2. pont.) [5 pontot használtál fel, van még 300.]

lm 6 9 13 mozogsz 6 9 13
Kicsit körülnézel a dohos folyosón. Láthatóan elég ritkán jár erre valaki is. A falakon apró karmolásnyomokat látsz, és néhány rongydarab is található egy-egy élesebb szikladarabon. Valószínűleg nagyon menekülhetett a gazdája. [1. SZINT 2. PONT] (Nyugatra az 1., keletre a 3. pont.) Hirtelen egy törpe ősharcost veszel észre magad előtt. (ld. enc.) {támadása: 93.} Fegyvere egy csorba csatabárd. Nem sok esélyed lenne - a harc helyett inkább a visszavonulást választod. Ismét a térkép szerinti 1. pontnál vagy. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +18 életerőt.
Kicsit körülnézel a dohos folyosón. Láthatóan elég ritkán jár erre valaki is. A falakon apró karmolásnyomokat látsz, és néhány rongydarab is található egy-egy élesebb szikladarabon. Valószínűleg nagyon menekülhetett a gazdája. [1. SZINT 2. PONT] (Nyugatra az 1., keletre a 3. pont.) Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy törpe ősharcos az. {védettsége: 46 szúró, 46 vágó, 46 ütő ellen.} Fegyvere egy csorba csatabárd. Mérlegelve a helyzeted, úgy határozol, hogy nem érdemes szembeszállni vele. Ismét a térkép szerinti 1. pontnál vagy. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +18 életerőt.
Kicsit körülnézel a dohos folyosón. Láthatóan elég ritkán jár erre valaki is. A falakon apró karmolásnyomokat látsz, és néhány rongydarab is található egy-egy élesebb szikladarabon. Valószínűleg nagyon menekülhetett a gazdája. [1. SZINT 2. PONT] (Nyugatra az 1., keletre a 3. pont.) Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy törpe ősharcos. {támadása: 92.} Fegyvere egy csorba csatabárd. Túl kockázatos lenne megtámadni - inkább visszavonulsz. Ismét a térkép szerinti 1. pontnál vagy. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +18 életerőt.
[21 pontot használtál fel, van még 279.]

lm 6 9 1 mozogsz 6 9 1
Kicsit körülnézel a dohos folyosón. Láthatóan elég ritkán jár erre valaki is. A falakon apró karmolásnyomokat látsz, és néhány rongydarab is található egy-egy élesebb szikladarabon. Valószínűleg nagyon menekülhetett a gazdája. [1. SZINT 2. PONT] (Nyugatra az 1., keletre a 3. pont.) Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy törpe ősharcos van előtted! {egyik sebzési módja: 2x 12d5+41.} Fegyvere egy csorba csatabárd. Nem sok esélyed lenne - a harc helyett inkább a visszavonulást választod. Ismét a térkép szerinti 1. pontnál vagy. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +18 életerőt.
Kicsit körülnézel a dohos folyosón. Láthatóan elég ritkán jár erre valaki is. A falakon apró karmolásnyomokat látsz, és néhány rongydarab is található egy-egy élesebb szikladarabon. Valószínűleg nagyon menekülhetett a gazdája. [1. SZINT 2. PONT] (Nyugatra az 1., keletre a 3. pont.) Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy törpe ősharcos. {egyik sebzési módja: 2x 12d5+43.} Fegyvere egy csorba csatabárd. Túl kockázatos lenne megtámadni - inkább visszavonulsz. Ismét a térkép szerinti 1. pontnál vagy. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +18 életerőt.
égy döntesz elég a nyomasztó légkőrböl és magad mögött hagyod a dohos falakat. A bejáratként szolgáló boltív mellett óvatosan visszamászol az útra. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +16 életerőt.
[21 pontot használtál fel, van még 258.]

m 4 4 3 mozogsz délre, délre, délkeletre
[124,104] Az igazi hegyek végképp eltűnnek, dombvidéken vagy. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy szeppent rákfatty lehet. {támadása: 19.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Megmarkolva a Mallon botját ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a szeppent rákfatty fejét. (3 támadással 141 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 66 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal eltalálod a szeppent rákfatty testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Túlbuzgó szabó módjára a szeppent rákfatty összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szeppent rákfatty állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Véres nyál csordul ki a szeppent rákfatty száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +7 életerőt. Felhasználva a huhogó bibét, szereztél 3 csepp rákfatty váladékot. 807 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 228, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}

Utad során felfedezel egy phua-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Megközelíted a fémkúpot, és elolvasod az oldalán a találós kérdést:
Négy testvér - mindig egymást kergetik, soha el nem érhetik.
Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (óndarab) rejt.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 óndarabot! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy vaskohót. Délre nézve látsz egy ősi csatamezőt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [124,105] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy erszényes elkarog közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. {egyik sebzési módja: 2x 2d6+8.} Itt csata lesz.

Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered az erszényes elkarog testét. (5 támadással 225 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd az erszényes elkarog farkát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az erszényes elkarog, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az erszényes elkarog összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +17 életerőt. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 1 319 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 246, sebződés: 22, gyógyulás: 5, összesen: -17 ÉP}

Felfedeztél egy ősi csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Kinézel egy helyet, ahol több fehér csont is kimered a föld alól, és ásni kezdesz. Hideg szél borzolja a hátadat. Kibányásztál egy kettérepedt kobudera koponyát. Tovább dolgozol. Hajjaj, ettől a rengeteg melótól még a bányászat szakértelem sem növekszik! [de a felderítés igen.] Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy szintszívó támad rád. {egyik sebzési módja: 2x 1d10+4.}

Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját a másikra rontasz. {CSTT:} Mallon botjával iszonyatosan megcsapod a szintszívó ködös testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 53 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a szintszívó zsezsgő plazmáját. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A szintszívó karma a fejed mellett suhan el! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> (97,107)-> 10 arany, -2 ÉP] 379 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Hol is tartottál? Aha, az ásás! Tovább túrod a földet. A gödör alján, a sok csont között valami használhatót látsz! Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy nyílvessző [nyílvessző ládikóba-> (97,107)-> 1 arany, -2 ÉP] és egy sallank nyíl [sallank nyíl ládikóba-> (97,107)-> 4 arany, -2 ÉP]. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy csontváz védelmezi a vadászterületét. {max. életpontja: 14-16.}

Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Marokra fogva a Mallon botját a másikra ugrasz. {CSTT:} Mallon botjával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a csontváz testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd a csontváz testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A csontváz karma a fejed mellett suhan el! A csontváz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +6 életerőt. 69 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kicsit a vártnál nagyobb az ősi csatamező populációja. No sebaj! Újabb adag földet termelsz ki. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy csontváz készül a lemészárlásodra. {max. életpontja: 14-16.}

Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Elszántan a másikra rontasz. {CSTT:} Mallon botjával gyilkos csapást mérve bezúzod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a csontváz jobb karját. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A csontváz karmai majdnem eltalálnak! A csontváz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
66 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hu, azért valószínűleg nem ez volt a csatamezőt uraló főszörny. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy autentikus vámpír készül a lemészárlásodra. {egyik sebzési módja: 3x 2d6+4.}

Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Meglengetve a Mallon botját ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az autentikus vámpír testét. (3 támadással 134 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 50 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal eltalálod az autentikus vámpír jobb lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Az autentikus vámpír többször végigkarmolja a derekadat. (3 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az autentikus vámpír szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +9 életerőt. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> (97,107)-> 10 arany, -2 ÉP] 1 168 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 208, sebződés: 14, gyógyulás: 3, összesen: -11 ÉP}

Egy kósza gondolattól vezérelve, ott nézel körül, ahonnét a szörny előugrott. No de hiába - semmit sem találsz! A messzeségben múmiák és tetememberek imbolygó hada közeledik. Itt az ideje a mai fosztogatási program befejezésének!
Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert délre fordítod, megpillantasz egy Dornodon oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +2 életerőt.

(Továbbmész...) [125,106] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy móricserjét. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy tetemember. {egyik sebzési módja: 2x 2d5+3.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Meglengetve a Mallon botját ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a tetemember bűzlő testét. (2 támadással 93 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 57 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a tetemember bűzlő testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A tetemember mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A tetemember most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
472 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Az első ellenfél egy dermesztő lidérc. {max. életpontja: 193-202.}

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a dermesztő lidérc testét. (5 támadással 100 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Meglengetve a Mallon botját ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a dermesztő lidérc áttetsző testét. (3 támadással 132 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a dermesztő lidérc testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a dermesztő lidérc megcsapja a fejedet. (4 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A hideg átjárjai tagjaid (-6 védettség). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +24 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 017 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 256, sebződés: 30, gyógyulás: 6, összesen: -24 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy Thargodan csontváz. {védettsége: 48 szúró, 48 vágó, 18 ütő ellen.}

Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Elszántan a másikra ugrasz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a Thargodan csontváz testét. (5 támadással 224 életpontot sebezve.) Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 59 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megcsapod a Thargodan csontváz bizarr csontjait. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A Thargodan csontváz csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 48 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A Thargodan csontváz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +38 életerőt. 1 512 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 306, sebződés: 48, gyógyulás: 10, összesen: -38 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Találsz nála 3 ragasztót. (Nincs mibe rakni 3 ragasztót.)
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 494 (limit: 715), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 61147.
[78 pontot használtál fel, van még 180.]

m 4 2 2 mozogsz délre, keletre, keletre
[125,107] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Találsz egy friss csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Nekikezdesz a friss csatamező véletlenszerű átkutatásának. Dögletes a bűz! Megcsonkított varkaudar hullákat látsz nagy kupacokba hordva. Éles szemmel válogatsz, hogy hol várható értékes zsákmány. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy tetemember védelmezi a vadászterületét. {max. életpontja: 39-48.}

Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a tetemember testét. (2 támadással 87 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 55 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd a tetemember testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A tetemember mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
472 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 168, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

No, lehet folytatni a munkát! Egyelőre még semmi. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy zombi készül a lemészárlásodra. {védettsége: 4 szúró, 4 vágó, 8 ütő ellen.}

Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Meglengetve a Mallon botját a másikra ugrasz. {CSTT:} Mallon botjával kegyetlenül megütöd a zombi testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 74 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a zombi rotható húsát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Karmaival a zombi megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A zombi most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
33 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ez már igazán bosszantó! Az embert egyáltalán nem hagyják dolgozni. Leszakadt karokat és lábakat hajítasz félre, ahogy keresgélsz. Az az egy pozitív dolog van ebben a kukázásban, hogy nincsenek erre igazán komoly szörnyek. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy élőholt mágus jön feléd. {max. életpontja: 91-110.}

A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Egy jégcsóva varázslatot dob rád a másik. 21 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Meglengetve a Mallon botját ellenfeledre támadsz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt mágus testét. (4 támadással 192 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 29 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megütöd az élőholt mágus testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 23 életpontot vesztettél. Az élőholt mágus most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +56 életerőt. 1 424 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 246, sebződés: 61, gyógyulás: 4, összesen: -57 ÉP}

Valami szöget üt a fejedbe - lehet, hogy a szörnyek összegyűjtöttek már minden kincset? Gyorsan követed az iménti támadó nyomait visszafelé. Ez az! Rábukkantál az igazi zsákmánytermő-vidékre: A következő kincseket találtad: 3 mérg. ubuk dobónyíl [mérg. ubuk dobónyíl ládikóba-> (97,107)-> 21 arany, -2 ÉP], egy nyílvessző [nyílvessző ládikóba-> (97,107)-> 1 arany, -2 ÉP] és egy rövid íj [rövid íj ládikóba-> (97,107)-> 8 arany, -2 ÉP]. A messzeségben élőholtak gyülekező seregét látod. Jó lesz sietni! Felhagysz a további keresgéléssel, és angolosan távozol.
Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy rúnakövet. Délre nézve látsz egy rúnakövet. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy Dornodon oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +7 életerőt. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy arató csattanat került az utadba. {védettsége: 18 szúró, 36 vágó, 36 ütő ellen.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Elszántan a másikra támadsz. {CSTT:} Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd az arató csattanat egyik lábát. (5 támadással 174 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod az arató csattanat testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az arató csattanat szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +5 életerőt. 1 158 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 188, sebződés: 7, gyógyulás: 2, összesen: -5 ÉP}


(Továbbmész...) [126,107] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy grok-képződményt. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Óvatosan, minden repedést kihasználva kezdesz felfelé mászni a grok-képződmény oldalán. Bekapaszkodsz egy nagyobb repedésen keresztül a felső, üreges burokba. Ahogy vizsgálódni kezdesz, orrodat dögletes bűz csapja meg. A hely egész tágas - csak sajnos nem teljesen üres. Valami rád ront. Egy drasmólyom! {támadása: 7.}

Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját a másikra ugrasz. {CSTT:} Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a drasmólyom testét. (2 támadással 87 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd a drasmólyom bal lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A drasmólyom belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A drasmólyom most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +2 életerőt. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 madártollat. 199 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}

Valami puhára lépsz. Még egy alvó szörny, ami rögvest felriad! Egy légirozmár! {egyik sebzési módja: 2x 1d6+3.}

Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Meglengetve a Mallon botját a másikra támadsz. {CSTT:} Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a légirozmár mellső uszonyát. (2 támadással 94 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 62 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a légirozmár testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A légirozmár agyarával feléd döf, de félrehajolsz. A légirozmár farkával melletted a levegőbe suhint. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 232 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 184, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A vizsgálódás meghozza eredményét - kincs! Találtál 1 bakkura bőrt. Elhagyod a furcsa képződményt. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy sullár lehet. {védettsége: 8 szúró, 20 vágó, 16 ütő ellen.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Megmarkolva a Mallon botját ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sullár jobb hátsó lábát. (3 támadással 103 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 55 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal eltalálod a sullár lihegő pofáját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Szarvaival a sullár megböki a jobb karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A sullár patája súrolja a combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +4 életerőt. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sullár hólyagot. 567 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}


(Továbbmész...) [127,107] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Hmm, csak egy epokitféreg. Ettől nincs semmi félnivalód. {támadása: 28.} Itt csata lesz.

A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Elszántan a másikra ugrasz. {CSTT:} Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered az epokitféreg jobb oldalát. (6 támadással 186 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 47 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod az epokitféreg egyik ízületét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az epokitféreg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával az epokitféreg, épp csak megsuhint. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +11 életerőt. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 4 csepp ragasztót. (Nincs mibe rakni 4 ragasztót.) 1 326 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 249, sebződés: 15, gyógyulás: 4, összesen: -11 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Elsőnek egy dermesztő lidérc száll szembe veled. {támadása: 59.}

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a dermesztő lidérc testét. (5 támadással 92 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Meglengetve a Mallon botját a másikra ugrasz. {CSTT:} Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a dermesztő lidérc testét. (3 támadással 133 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 28 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megcsapod a dermesztő lidérc testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A dermesztő lidérc néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (4 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A hideg átjárjai tagjaid (-6 védettség). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +34 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 017 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 277, sebződés: 43, gyógyulás: 9, összesen: -34 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. A következő ellenfél egy csontváz lord. {támadása: 42.}

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégcsóva varázslat. 23 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a csontváz lord testét. (4 támadással 35 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját a másikra rontasz. {CSTT:} Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a csontváz lord fejét. (5 támadással 227 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a csontváz lord zörgő csontját. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a csontváz lord újra meg újra lecsap. (3 támadástól 50 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A csontváz lord most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +56 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 113 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 285, sebződés: 73, gyógyulás: 10, összesen: -63 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 10 madártollat.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 496 (limit: 715), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 61447.
Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [71 pontot használtál fel, van még 109.]

m 1 2 mozogsz északkeletre, keletre
[128,106] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy grok-képződményt. Látsz egy malmot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Dornodon híveié.
(Feltételes mászás:) Óvatosan, minden repedést kihasználva kezdesz felfelé mászni a grok-képződmény oldalán. Felérkezve bemászol a grok-burokba egy szélesebb résen keresztül. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. A hely egész tágas - csak sajnos nem teljesen üres. Valami rád ront. Egy bundás csirmáz! {védettsége: 4 szúró, 4 vágó, 12 ütő ellen.}

Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Megmarkolva a Mallon botját ellenfeledre támadsz. Mallon botjával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a bundás csirmáz szőrös testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a bundás csirmáz jobb oldalát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A bundás csirmáz meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a bundás csirmáz, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +10 életerőt. 126 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}

Rémülten felnyögsz: még egy szörny ront rád! Egy drasmólyom! {védettsége: 4 szúró, 7 vágó, 4 ütő ellen.}

Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a drasmólyom testét. (2 támadással 89 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a drasmólyom jobb oldalát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Csőrével a drasmólyom belemar kézfejedbe. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +1 életerőt. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 madártollat. 199 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 2, gyógyulás: 1, összesen: -1 ÉP}

Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 1 aranyló ugarhéjat. Elhagyod a furcsa képződményt. Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [129,106] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Valahonnan csengő madárdal száll feléd.

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Elsőnek egy élőholt sullár száll szembe veled.

Ellenfeled mágiatörés varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Megmarkolva a Mallon botját a másikra ugrasz. {CSTT:} Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt sullár zörgő csontjait. (5 támadással 227 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod az élőholt sullár testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Az élőholt sullár többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Az élőholt sullár rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 53 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Az élőholt sullár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +56 életerőt. 1 667 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 253, sebződés: 86, gyógyulás: 18, összesen: -68 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy noth szellem. {védettsége: 30 szúró, 30 vágó, 30 ütő ellen.}

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Távolról méregfelhő II varázslatot lősz a másikra. 52 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Elszántan ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a noth szellem szellemtestét. (7 támadással 293 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a noth szellem testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ütések érik a mellkasodat. (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Vitalitásod védelmez. A noth szellem összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +28 életerőt. 2 532 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 346, sebződés: 20, gyógyulás: 4, összesen: -16 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 2 tolmokov-koktélt.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 498 (limit: 715), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 61747.
Oldalt pillantva, meglátsz egy gumifát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy templomot. Fairlight hívei emelték.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen rengeteg összekeveredett lábnyomra leszel figyelmes az út porában. Nagyon nagy lehetett itt a forgalom az utóbbi órákban! Mikor felnézel, megérted miért. A vándorcirkusz épp az út mellé telepedett, színes sátrai hívogatóan állnak előtted. Mielőtt belépnél, egy törpe lép eléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy olvasztókemencét. Délre nézve látsz egy Elenios oltárt. Északnyugatra egy phua-kúp van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. [40 pontot használtál fel, van még 69.]

be 256 bemész a templomba
Belépsz a templom ajtaján, majd egy gyors ima után pihenésre alkalmas helyet keresel a külső szentély padjai közt. [5 pontot használtál fel, van még 64.]

ef 20 527 energia fejlesztése 20
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-9 TU.] [63 pontot használtál fel, van még 1.]

ef 5 energia fejlesztése 5
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 1. BP: h 235 10 0 használod a 235. tárgyat
Játszani kezdesz a dudán. Kiválóan képzett, tehetségét teljes mértékben kihasználó zenész módjára játszol. [1 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: h 337 0 0 használod a 337. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [2 pontot használtál fel, van még -2.]

* 3. BP: p 73 0 0 használod a 73. pszi képességet
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -2.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Kifejlődött a növény Sheran cserepében. Leszeded a termést, 3 csuklyavirágot. Végtagjaid felengednek, ahogy a dermedtség elmúlik. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 26, 27, 8.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját fal föl a Rughar familiárisa. 4 kaját nyel le a törpemammut. Kényelmesen elhelyezkedsz a padlón, és álomba szenderülsz. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól a főmágusok nagyura helyett a Túlélők Földjének nagymestere. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +36 max. varázspont, +10 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 4 tulajdonság-pontot, és 4 képesség-pontot.
Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -2 pontod maradt, ebből a következő körre -2 pontot vihetsz át. Kapsz még 520 pontot. A következő körben tehát 518 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SÖTÉT TÖRPE ŐSHARCOS (680. LÉNY)
A sötét törpék egy ősi legenda, a törpék történelmének legfeketébb foltját jelentik. Annak idején elárulták és lemészárolták saját fajukat, a Thargodanoktól remélt jutalom fejében. A sötét törpék keservesen csalódtak, a Thargodanok szolgáikká tették őket a beígért gazdag jutalom helyett. Szívükbe beköltözött az irigység, a keserűség és a gonoszság. A sötét törpék Dornodon oldalán meneteltek a Tűzviharban, az első vonalakban harcoltak, és mindenki azt hitte, mind elpusztultak.... egészen mostanáig!
Az eddig csupán a legendákból ismert sötét törpe harcosok Ghalla legügyesebb fegyverforgatói közé tartoztak, legyen szó bármilyen fegyverrel való harcmodorról: kardról, kalapácsról, vagy akár egy szögekkel kivert fémcsákányról. Az ellenség mivolta pedig szinte teljesen lényegtelennek tűnt számukra: ugyanolyan bátran sétáltak be egy sárkányok lakta barlangba, mint ahogy egy tucat mesteri fokozatot elért varázstudó elé is odaálltak, és bizony, még ha a szerencse el is pártolt tőlük, akkor sem adták könnyen az életüket. Eddig úgy tűnt ezekkel a lényekkel csupán az elsárgult kódexek legeldugottabb lapjain találkozhatnak a korunkfia kalandozók, így hát az, hogy ez a pompázatos páncéldarabokba öltözött alak megjelent előtted, minden ismert törvényszerűségnek ellentmond. Aztán a testéhez képest óriásinak tűnő kardján megcsillanó különös fény gyanút kelt benned. Lehet, hogy ez a lény nem is valódi, csupán egy mágiával keltett illúzió. Még szerencse, így legalább van némi esélyed (még ha halovány is) a legyőzésére.

KARAKTERLAP

Vörös Gondró, egy vörös, rövid hajú, zöld szemű törpe férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd teljesen fehér! Fairlight szerzetese vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 379. fordulód.

Erő: 42 (47) Szint: 32 Merészség: 6/4 Magasság: 118 cm
IQ: 45 (49) Támadás: 38 (41) Agresszió: 6 Testsúly: 73 kg
Ügyesség: 32 (37) Védekezés: 49 (55) Menekülés: 30 % Életkor: 72/215 év
Egészség: 32 (34) Életpont: 518/518 Jellem: semleges Tul. pont: 4
Szerencse: 40 (51) Varázspont: 944/45 Pénz: 13589 arany Kép. pont: 24
Tudatpont: 66/34 Pszi pont: 188/523 EFejl: 16
Eddig összesen 3836 szörnyet (27 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 30 044 TP-t kaptál. Jelenleg 4 018 861 TP-d van. A következő szinthez még 481 139 TP szükséges. Trófeáid: Notermanthi, quwarg őrparancsnok, troll bányász. A 292. fordulódban 5700 arany került a bankszámládra. 7096 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 3 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 2/33 ökölvívás: 1/9 szúrófegyverek: 18/82
vágófegyverek: 26/7 ütőfegyverek: 39/42 (+7%) lőfegyverek: 25/52
dobófegyverek: 24/75 (+4%)

Feltételes fegyverváltás: Mallon botja (#1526) << csatabárd (#555) << vashegyű lándzsa (#182)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -21.); vas dobónyíl (#189) (22 -26.); esszenciakristály (#350) (27 -987.); esszenciakristály (#350) (988 -); esszenciakristály (#350) (998 .);
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
düh vérvörös köde: 50 százalék;
129,106 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140
A Végzet Vermében a 6. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél.
Kedvenc táborhely: 0,0
JLKzott minoszkúpok: 60, 58, 64, 56

SZÁMLÁLÓK
Tapasztalatkő 20/1 Max életkor 607 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 17/43 2. nyomkövetés: 73/56 3. lopás: 5/8
4. mászás: 19/34 (+2%) 5. csapdakészítés: 26/40 (+6%) 6. csapdaészlelés: 16/85
7. gyógyítás: 50/18 8. titkosírás: 25/94 (+13%) 9. felderítés: 29/29 (+8%)
10. szörnyidomítás: 14/83 11. teológia: 41/86 (+13%) 12. taumaturgia: 42/19 (+6%)
13. szerencsejáték: 8/40 14. versengés: 13/36 15. zene: 29/33 (+1%)
16. szörnyismeret: 54/13 (+33%) 17. pszi: 25/46 (+16%) 18. zárnyitás: 11/40
19. vadászat: 22/77 20. vitalitás: 5/2 (+2%) 21. bányászat: 46/45 (+9%)
22. úszás: 8/50 23. főzés: 17/15 24. csapatmunka: 2/58

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 30

FELTÉTELES PARANCSOK (még 34 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 32 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 1 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 5 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 3 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 3 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 8 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 10 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 10 darabot ), tükröt (#43) (max. 2 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 5 darabot, csak egyszer), kerek követ (#19) (max. 3 darabot ), kötelet (#92) (max. 4 darabot )
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 16, max: 50)
szintszívó (#96), óriásféreg (#171), varkaudar hadúr (#270), varkaudar varázsló (#271), tigroszlán (#43) (csak egyszer), quwarg szellem (#676), quwarg tűzköpő (#678), gnóm szolgáló (#181) (csak egyszer), massza (#217) (csak egyszer), quwarg őrparancsnok (#677), noth szellem (#250), élőholt tigris (#766), lidércúr (#252) (csak egyszer), troll bányász (#679), élőholt ősmágus (#179) (csak egyszer), gonoszok (#988) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
Pszinapszis (#974), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) tompítás (#40, 8 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP)
tűzeső (#61, 16 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
villámsújtás (#89, 15 VP) agyburok (#90, 11 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) alku (#139, 20 VP, 5 TVP)
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP) kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
agytaposás (#180, 12 VP) méregfelhő II (#193, 20 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) mentális pajzs (#72) pszi-ernyő (#64) tulajdonságpajzs (#26)
erőpajzs I (#12) a lélek védelme (#57) tárgyvédelem (#178) az elme fölénye (#116)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
26. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20)
tudatrombolás (#111), agykorbács (#97), agybénítás (#114), méregfelhő II (#193)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 20)
pszi-acéltorony (#98), varázsvédelem (#34), hhaar burka (#32), fehér glóbusz (#47), védelem tűz ellen (#38), agytaposás (#180)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
villámsújtás (#89) >> quwarg tűzköpő (#678) izomernyesztés (#33) >> quwarg őrparancsnok (#677)
villámsújtás (#89) >> quwarg szellem (#676)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> troll bányász (#679) hhaar burka (#32) >> quwarg őrparancsnok (#677)
fehér glóbusz (#47) >> quwarg szellem (#676) varázsvédelem (#34) >> quwarg tűzköpő (#678)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
törpemammut (#115) (málhás: +23 kg teher) státusz: OK
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +4 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Hívj ki párviadalra egy élőholt ősmágust és győzedelmeskedj felette, ezzel is bizonyítva hatalmad.
2.) Egy lazító feladat: Imádkozz a csatorna keleti partján!
3.) Szerezz egy mágusköpenyt, bizonyítva a mágia iránti elkötelezettségedet, és áldozd is fel, bemutatva, hogy vallásod mindennél fontosabb!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. városháza (Gatin) (540): kész. szürke kastély (547): 33. labirintus (63,12). adamantit erőd (548): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): többek közt 15. tárgyat kell leadnod. fényűző villa (600): kész. kőtorony (664): többek közt 328. tárgyat kell leadnod. városháza (685): kész. cirkuszi fősátor (713): többek közt 817. tárgyat kell leadnod. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24). bányászház (839): -122. labirintus (124,103).

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 3, 4, 9, 20, 26, 27, 33, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 46, 47, 48, 49, 54, 56, 58, 60, 64, 66, 68, 121, 122, 124, 130, 134, 192.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 14, 47.
Kész: 1, 9, 16.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 498 (limit: 715), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 61747.
Az első Végzet Vermében 5 szintet teljesítettél.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) OK
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) OK
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) OK
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) OK
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 52 TU. szükséges még: 78 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 365 TU szükséges.)
regeneráció (528) OK
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) OK
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON
145 varányszem (#30) 1 csatabárd (#555) 92 vashegyű nyíl (#176)
$39 szürke bőrkesztyű ($271) 1 topáz erényöv (#731) 1 fokhagyma (#403)

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN
139 kábító nyilacska (#1590) 668 mákrózsa virág (#56) 5 moa harci nadrág (#1862)
1233 vasérc (#152) $9859 quwarg tojás ($360) 2045 madártoll (#112)
531 drótszőr (#37) 848 pirkit (#153) 1441 kaja (#2)
18 ogwawa kulcs (#1376) 366 sallank karom (#128) 814 csuklyavirág (#133)
121 bogyógránát (#430) 21 szuperkötél (#209) 192 jégpasztilla (#1566)
23 bunthar bőr (#733) 3 olló (#335) 1117 vas dobónyíl (#189)
8 káoszkulcs (#884) $1202 nyílvessző ($108) 32 jégszilánk (#1128)
2 tarantulakarom (#887) 894 isteni könnycsepp (#260) 91 megsemmisítő (#1540)
$540 ezüstdarab ($326) 64 tolmokov-koktél (#351) 402 sötét ital (#284)
456 rókafarok (#124) 882 gyöngymangó (#135) 994 csontkulcs (#74)
4 fejsze (#1240) 74 Huddens elixírje (#830) $221 szent jogar ($150)
6 vastag ryuku kulcs (#1344) 3 Sheran cserepe (#1271) 7 halálfej szimbólum (#1417)
1 esszenciakristály (#350) 968 gyógykenőcs (#313)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 mocsári penke (#148) 1 pszi kő (#248) 2 ugh méreg (#166)
18 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
109 arany (#50) 1 aranyló ugarhéj (#100) 1 bakkura bőr (#95)
8 bomló esszencia (#2367) 1 csuklyavirág (#133) 1 elkarog szőr (#665)
3 kaja (#2) 2 kerek kő (#19) 25 madártoll (#112)
3 óndarab (#85) 2 pirkit (#153) 3 rákfatty váladék (#333)
3 rézdarab (#70) 1 smaragd védőgyűrű (#223) 1 sullár hólyag (#168)
2 tolmokov-koktél (#351) 1 vas dobónyíl (#189)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

123 124 125 126 127 128 129 130
102
103
104
105
106
107
108
(124,103) hegymélyi lidérc (#7084), dermesztő lidérc (#645), a 122. labirintus bejárata, egy ismeretlen isten rúnaköve, Chara-din monolitja (#534), Sheran oltár, érclelőhely
(124,104) szeppent rákfatty (#186), phua-kúp (#372), vaskohó (#155), Dornodon oltár, érclelőhely
(124,105) erszényes elkarog (#354), szintszívó (#96), csontváz (#48), autentikus vámpír (#154), ősi csatamező (#263), 30. jellempróba, oltár
(125,106) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), tetemember (#123), dermesztő lidérc (#645), Thargodan csontváz (#297)
(125,107) tetemember (#123), zombi (#49), élőholt mágus (#175), friss csatamező (#262), 41. jellempróba, oltár, arató csattanat (#144)
(126,107) grok-képződmény (#149), 46. jellempróba, drasmólyom (#60), légirozmár (#94), sullárok (#101)
(127,107) 34. jellempróba, epokitféreg (#147), dermesztő lidérc (#645), csontváz lord (#177)
(128,106) grok-képződmény (#149), malom (#1204), Dornodon oltár, bundás csirmáz (#93), drasmólyom (#60)
(129,106) élőholt sullár (#216), noth szellem (#250), gumifa (#38), Fairlight oltár

Üzenet küldése a karakternek