378. forduló, 380. forduló, Cshi-Cshi a Cica összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. márc. 26. 9h:17'
EZ A 556. JÁTÉKHETED, 379. FORDULÓD
557. játékheted kezdete: márc. 28.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2765
SZÁMLA : XXXX

CSHI-CSHI A CICA KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [269,53] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 vark. pecsétgyűrűt (300 arany), 1 hakamát (1019 arany), 90 kaját (72 arany), 1 teriádbőr karkötőt (1999 arany).
Egy csoportban vagy, együtt mentek. Érzed, hogy köztük biztonságban vagy, szeretnek, társaid rosszban, jóban. Az elöl haladó futni kezd, közben hangosan kurjongat. A többieket is elfogja a jó hangulat, nevetve csatlakoznak. Együtt rohantok lefelé a füves domboldalon, boldognak érzed magad. A jóérzés még azután is kísér, hogy kinyitod a szemed és felébredsz.
Zu'lit tarsolya termel 2 púderkövet. Az aranytermő erszény 58 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 púderkövet. A teremtés zsákja létrehozott 1 rókafarkat. A teremtés zsákja létrehozott 1 drótszőrt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+692 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+714 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+37 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked az arató csattanat. (+3 kaja.) [A két forduló között 3 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy ongóliant hadúr nyomára bukkanj. Táborhelyedhez egészen közel találsz egyet!

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 169 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az ongóliant hadúr hatalmas bokáját. (6 támadással 310 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (44 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Meglengetve a Fókuszpengét a másikra ugrasz. {KCC:} Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed az ongóliant hadúr hatalmas bokáját. (4 támadással 359 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+72 életerő). Az ongóliant hadúr nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (3 támadástól 132 életpontot vesztesz.) A szörny megtipor. 74 életpontot vesztettél. {HD:} Fókuszpengével mély sebeket nyitva megvagdosod az ongóliant hadúr testét. (3 támadással 259 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Az ongóliant hadúr pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (3 támadástól 131 életpontot vesztesz.) Ordítasz, ahogy a szörnyeteg rád tapos. 66 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 2 ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (186,61)-> 20 arany, -2 ÉP], egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (185,60)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy fekete gyöngy, 2 obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (186,61)-> 20 arany, -2 ÉP], egy fűszertartó, egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (186,61)-> 6 arany, -2 ÉP], egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (186,61)-> 6 arany, -2 ÉP] és 3 arany. 5688 tapasztalati pontot kaptál. Teljesítettél egy isteni küldetést! Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1097, sebződés: 457, gyógyulás: 130, összesen: -327 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 722.]

* 1. KP: elmormolod a 12. varázslatot a 28. varázslatot a 188. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 720.]
Beizzik a turbómágia. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+10 erő). [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 718.]
Szupersebesen mormolsz. Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 716.]

* 2. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 706.]

* 3. KP: elmormolod a 182. varázslatot a 71. varázslatot a 72. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 704.]
Fürgén varázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 702.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 700.]

* 4. KP: leveszed/lerakod a 309. tárgyat a 956. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 700.]
Leveszed a Xanathal karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 700.]

* 5. KP: kézbeveszed/felveszed a 816. tárgyat az 1375. tárggyal az 1676. tárgyat
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 700.]
A csuklódra húzod a kotét. [0 pontot használtál fel, van még 700.]
Leveszed a tűzúr csizmáját, majd felhúzod az agori szegecscsizmát. [0 pontot használtál fel, van még 700.]

* 6. KP: leveszed/lerakod a 254. tárgyat az 511. tárgyat
Lehúzod az ujjadról a regeneráló gyűrűt.
Kiveszed a füledből az Eldereth kristályt. [0 pontot használtál fel, van még 700.]

* 7. KP: kézbeveszed/felveszed az 1322. tárgyat a 722. tárggyal a 820. tárgyat
A füledre akasztod a ryuku függőt. [0 pontot használtál fel, van még 700.]
Az ujjadra húzod a háború gyűrűjét. [0 pontot használtál fel, van még 700.]
Leveszed a mágusköpenyt, majd felöltöd a szirén köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 700.]

* 8. KP: elmormolod az 53. varázslatot a 224. varázslatot a 86. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Csapásaid erősebbek lesznek! (+8 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 698.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 698.]
Beizzik a turbómágia. Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 698.]

* 9. KP: használod a 745. tárgyat az 1101. tárgyat az 1100. tárgyat
Használod a bo'adhun idolt. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [1 pontot használtál fel, van még 697.]
Használod a Niagren pálcáját. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [1 pontot használtál fel, van még 696.]
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 695.]

* 10. KP: elmormolod a 377. varázslatot a 88. varázslatot a 138. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Aranyszín ragyogás jelenik meg körülötted. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 693.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 693.]
Beizzik a turbómágia. Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 691.]

le 816 leveszed/lerakod a 816. tárgyat
Leveszed a halálhozó karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 691.]

kf 1369 1297 kézbeveszed/felveszed az 1369. tárgyat az 1297. tárggyal
Leveszed az Emma kötényét, majd felveszed a hakamát. [0 pontot használtál fel, van még 691.]
A csuklódra húzod a teriádbőr karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 691.]

kpk 5 kezd. parancs kivétele: 5
KF 816 1375 1676 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 691.]

bb 2 60 beraksz a bankba a 2. tárgyat (60 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 60 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 691.]

kb 135 50 kiveszel a bankból a 135. tárgyat (50 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 50 gyöngymangót. [0 pontot használtál fel, van még 691.]
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+109 életerő). [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+102 életerő). [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+119 életerő). [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [15 pontot használtál fel, van még 676.]

kno 10 5 képesség-növelés 10
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 teológia.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 teológia.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 teológia.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 teológia.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 teológia.)
[0 pontot használtál fel, van még 676.]

kno 11 5 képesség-növelés 11
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.)
[0 pontot használtál fel, van még 676.]

vv 209 227 168 elmormolod a 209. varázslatot a 227. varázslatot a 168. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 674.]
Fürgén varázsolsz! [-36 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 672.]
Gyorsvarázsolsz! Nem kell félned Leah birodalmától... [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 670.]

m 7 1 3 mozogsz északnyugatra, északkeletre, délkeletre
[268,52] Amerre csak a szem ellát, dombok. A Küzdelem Dombság szélénél jársz. Állítólag csak az válhatott a kyorg máguskirály katonájává, aki a dombság területén lévő iskolákban elsajátította a közelharc minden csínját-bínját. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Úgy gondolod, hogy a közeledő kísértetvándor nem jelenthet komoly veszélyt. (ld. enc.) Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy bo'adhun csapás varázslattal köszöntöd a másikat. Semmi hatás! (elektromos pajzs van rajta.) Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő III varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Ében dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ében dobónyíl. Nem találtad el. Elszántan ellenfeledre ugrasz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a kísértetvándor ködös testét. (6 támadással 755 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+152 életerő). Transzformálsz! (+75 varázspont.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 171 életpontot vesztesz.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 46 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámsújtás varázslatot. 47 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a kísértetvándor jobb hátsó lábát. (7 támadással 693 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+139 életerő). Transzformálsz! (+69 varázspont.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 205 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 42 életpontot vesztettél. Egy villámsújtás varázslattal köszönt csatapartnered. 98 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1448, sebződés: 609, gyógyulás: 297, összesen: -312 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Megidézted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+110 életerő). [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+109 életerő). [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy kazmárt. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Elenios hívei emelték. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (ilkin érc) közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 ilkin ércet! [ilkin érc ládikóba-> (185,60)-> 3 arany, -2 ÉP] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat).
Összeakadsz Sihayával. Egy arany sárk. kesztyűt, egy arany sárkányköpenyt, egy arany sárkánynadrágot, egy arany sárkányvállapot, egy arany sárkányvértet, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy lidérckoronát, egy mihlanil medált, egy Natharion amulettet, egy natharion talizmánt, egy óriás fülbevalót, egy örökkéval. rubinját, egy ősmágus fülbevalóját, egy regeneráló övet, egy rogalhal csuklópántot, egy Rughar gyűrűjét, egy smaragd karkötőt, egy szem szimbólumot, egy Teremtő koronáját, egy tleikan karkötőt, egy tűzúr csizmáját és egy zafír védőgyűrűt visel. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy élőholt drakolder trófea és egy Bropxat trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy Főnix. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy arany sárkánypajzsot tart. Auráját érzékelve máris tudod, tiszta fehérrel ragyog, jelezve, hogy ő jó. Az Álomőrző a Béke jelét mutatja kezével - érzed, ahogy téged is sosem érzett nyugalom száll meg. A másik barátságos viselkedése belőled is felszabadítja a pozitív energiákat (+8 varázspont). Tapasztalatot cseréltek, okítjátok egymást. Picit talán fejlődött a tanácsoknak köszönhetően teológia szakértelmed. Eközben te gyógyítás szakértelmeddel kapcsolatban adtál tippeket. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 szögletes követ. Erőd TF-elődött.

(Továbbmész...) [269,51] Még mindig dombos terepen vagy. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy kísértetvándor került az utadba. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy bo'adhun csapás. Sajnos nem hatott ellenfeledre. (elektromos pajzs tette ezt számára lehetővé.) A szilánk működik (+2 életpont). Egy méregfelhő III varázslattal köszönt csatapartnered. 152 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-15 támadás). Ében dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ében dobónyíl. Ez mellément. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kísértetvándor ködös testét. (5 támadással 510 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+103 életerő). Transzformálsz! (+51 varázspont.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 188 életpontot vesztesz.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 55 életpontot vesztettél. Ellenfeled villámsújtás varázslatot lő rád. 91 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Mint a kí mesteri alkalmazója, felkészültél egy Kabal-sújtásra. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a kísértetvándor bal oldalát. (5 támadással 521 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+105 életerő). Transzformálsz! (+52 varázspont.) Pengéjét vadul forgatva, a kísértetvándor újra meg újra lecsap. (2 támadástól 164 életpontot vesztesz.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 48 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámsújtás. 46 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1031, sebződés: 744, gyógyulás: 214, összesen: -530 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Befejezted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+109 életerő). [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+118 életerő). [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+108 életerő). [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+106 életerő). [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+105 életerő). [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Fairlight hívői építették. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (rézdarab) közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 rézdarabot! Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [270,52] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. A feléd közeledő selyemszárnyas mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy bo'adhun csapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 603 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pszi ragyogás varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a selyemszárnyas gyorsröptű testét. (6 támadással 336 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Elszántan ellenfeledre támadsz. {HD:} Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a selyemszárnyas bal szárnyát. (5 támadással 470 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+95 életerő). Transzformálsz! (+47 varázspont.) Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Semmi eredménye! A selyemszárnyas többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 270 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 74 életpontot vesztettél. {HD:} Bronz taiderrel megdöfködöd a selyemszárnyas gyorsröptű testét. (2 támadással 185 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Transzformálsz! (+18 varázspont.) Egy puha ütés varázslatot dobsz ellenfeledre. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Iszonyatos karmolásokat kapsz a fejedre. (2 támadástól 316 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 75 életpontot vesztettél. A selyemszárnyas összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Messze hajítod a vacak kis bumshir óriásmacska trófeát, és kiszedsz egy selyemszárnyas trófeát. 9350 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1594, sebződés: 735, gyógyulás: 139, összesen: -596 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+114 életerő). [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+118 életerő). [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+114 életerő). [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+117 életerő). [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+105 életerő). [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (rézdarab) van!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 rézdarabot! Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.) Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [119 pontot használtál fel, van még 551.]

m 3 3 4 mozogsz délkeletre, délkeletre, délre
[271,53] Továbbra is dombság. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy raskhiir szellem. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy agytaposás varázslatot. Távolról bo'adhun csapás varázslatot lősz a másikra. 542 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról pajzszúzás varázslatot lő rád a másik. 228 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a raskhiir szellem fejét. (2 támadással 109 életpontot sebezve.) A raskhiir szellem még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Messze hajítod a vacak kis selyemszárnyas trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő raskhiir szellem trófeát. 3722 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 651, sebződés: 228, gyógyulás: 4, összesen: -224 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Befejezted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+118 életerő). [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+111 életerő). [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Utad során felfedezel egy oltárt. Dornodon híveié. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (vasérc) rejt! Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy kyorg őrgólem. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.


(Továbbmész...) [272,54] Amerre csak a szem ellát, dombok. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy hóhérbimbót. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (óndarab) közelében vagy. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy szikla mögé rejtőzöl. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy kyorg őrgólem. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nagyon régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [272,55] Még mindig dombos terepen vagy. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy kyorg őrgólem. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy csillagbozótost. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (rézdarab) rejt! Körbevizsgálódsz. Elég régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre vezetnek. [31 pontot használtál fel, van még 520.]

m 4 4 5 mozogsz délre, délre, délnyugatra
[272,56] Még mindig dombos terepen vagy. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Chara-din hívei emelték. Találsz egy Chara-din monolitját. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (rézdarab) van a föld alatt! Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy vadászskorpió nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy bo'adhun csapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 452 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a vadászskorpió bal hátsó lábát. (6 támadással 331 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 skorpiókarmot. 4746 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 783, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nagyon régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre vezetnek.
Összeakadsz egy fekete, hosszú hajú, kék szemű troll férfival. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Chara-din személyes testőrként szolgáló avatárja. Egy bo'adhun gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy ében talizmánt, egy gyémánt védőgyűrűt, egy káosz szimbólumot, egy kreiton palástot, egy Luthius karkötőjét, egy natharion talizmánt, egy óriás fülbevalót, egy örökkéval.kristályát, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy regeneráló övet, egy Teremtő koronáját, egy tleikan kesztyűt, egy uglaok harci maszkot, egy uglaok karvédőt, egy uglaok lábszárvédőt, egy uglaok láncköpenyt, egy uglaok páncélt, egy uglaok szögescsizmát, egy uglaok vállvédőt és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy árnytündér messiás trófea, egy kereszteslovag trófea és egy entitás manifesztum trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Övén 3 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy véres csatabárdot, bal kezében egy uglaok nehéz pajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy pikkelyes ptog! Elég egy mentális pillantás aurájára: feketén vibrál. Egy alattomos gonosz! Nincs beszédes kedvében, csak mosolytalanul rádnéz. Továbbmész.

(Továbbmész...) [272,57] Még mindig dombos terepen vagy. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy bumshir óriásmacska lehet. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Távolról bo'adhun csapás varázslatot lősz a másikra. 603 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy természet haragja varázslatot, majd rád küldi. 39 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a bumshir óriásmacska bal első lábát. (6 támadással 291 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a bumshir óriásmacska testét. (7 támadással 633 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+127 életerő). Transzformálsz! (+31 varázspont.) A bumshir óriásmacska többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 296 életpontot vesztesz.) Varázsenergiád szökik! (-9 varázspont.) Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel párszor keményen megütöd a bumshir óriásmacska testét. (5 támadással 460 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+93 életerő). Transzformálsz! (+23 varázspont.) Karmával néhányszor a bumshir óriásmacska megcsapja a fejedet. (2 támadástól 248 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát vesztesz. (-8 varázspont.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1987, sebződés: 583, gyógyulás: 226, összesen: -357 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+111 életerő). [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+115 életerő). [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+115 életerő). [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr híveié. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (rézdarab) van! Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [271,58] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy bumshir óriásmacska. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy bo'adhun csapás varázslatot. 603 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled természet haragja varázslatot lő rád. 86 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a bumshir óriásmacska nyakát. (6 támadással 300 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a bumshir óriásmacska jobb hátsó lábát. (7 támadással 627 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+126 életerő). Transzformálsz! (+13 varázspont.) Karmával néhányszor a bumshir óriásmacska megcsapja a fejedet. (2 támadástól 250 életpontot vesztesz.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-9 varázspont.) Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel többször eltalálod a bumshir óriásmacska aggresszív fejét. (4 támadással 459 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+92 életerő). A bumshir óriásmacska hatalmas karmait arcodba vájja. (2 támadástól 319 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a bumshir óriásmacska száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11740 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1989, sebződés: 655, gyógyulás: 224, összesen: -431 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+109 életerő). [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+115 életerő). [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+106 életerő). [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+121 életerő). [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Látsz egy pézsmatököt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Dornodon hívői építették.
(Vándorcirkusz:) Először egy törpét pillantasz meg, amint egy kátyúba szorult szekér előtt parancsokat osztogat az ott szorgoskodó embereknek. Aztán észreveszed a kicsit arrébb felhúzott sátoregyüttest, és rájössz, kik ezek: a vándorcirkusz. A törpe, amint észrevesz, eléd siet, és pirospozsgás arccal befelé mutogat. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (vasérc) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. Alaposan körülnézel a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, friss elf nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [56 pontot használtál fel, van még 464.]

m 7 5 mozogsz északnyugatra, délnyugatra
[270,57] Továbbra is dombság. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy kazmárt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Analotha előtt. Látsz egy vaskohót. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy kyorg őrgólem. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.


Összefutsz Hajnalcsillaggal. Mintha nem is a nap fénylene ennyire! A délceg lovag fényes páncélján jelképet látsz: Sötét fellegek közül előtörő hajnali fénysugár. Raia félisten hatalmú felszentelt főpapja. Egy árnygyűrűt, egy bo'adhun gyűrűt, egy cirkuszi kitűzőt, egy csodálatos nyakláncot, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy ezüsttölgy vállvédőt, egy hakamát, egy Hatalom Karkötőjét, egy hókeresztet, egy kisebb napkorongot, egy kreiton palástot, egy kyorg köpenyt, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy mágusgyűrűt, egy mihlanil medált, egy nap szimbólumot, egy natharion talizmánt, egy örökkéval.kristályát, egy ősmágus fülbevalóját, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy smaragd karkötőt, egy tradicionális övet, egy varkaudar szimbólumot és egy Vlagyimir-díjat visel. Felszerelését egy vtoeken döntőbíra trófea, egy quwarg b.háborító trófea és egy triklem drakolder trófea színesíti. Jobb kezében egy ősi kardot, bal kezében egy wakizashit tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Egy pikkelyes ptog a hátasa. Tárgyainak egy részét egy eszement trappoló viszi. Auráját érzékelve máris tudod, a jó ártatlan tisztaságával ragyog. Tanítod a másik kalandozót, amiért ő viszonzásképp téged tanít. Kis mértékben fejlődött taumaturgia szakértelmed, míg te őt a rejtőzködés szakértelemre oktattad. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.

(Továbbmész...) Az utad folytatása előtt - mielőtt még elfelejtenéd, miket is láttál korábban - térképet rajzolsz a közelmúltban bejárt helyekről.

AZ EDDIGI TÉRKÉPED


(268,52) kísértetvándor (#568), kazmár (#204, belőle készíthető: #205), 36. jellempróba, Elenios oltár, érclelőhely, egy alakváltó férfi
(269,51) kísértetvándor (#568), 31. jellempróba, Fairlight oltár, érclelőhely
(269,53) ongóliant hadúr (#178)
(270,52) selyemszárnyas (#541), 38. jellempróba, érclelőhely
(270,57) kazmár (#204, belőle készíthető: #205), oltár, 45. jellempróba, művészi porolit (#720), vaskohó (#155), kyorg őrgólem (#567), Hajnalcsillag (2938. kalandozó)
(271,53) raskhiir szellemek (#539), Dornodon oltár, 32. jellempróba, érclelőhely, kyorg őrgólem (#567)
(271,58) bumshir óriásmacska (#492), pézsmatök (#933, belőle készíthető: #934), vaskohó (#155), 28. jellempróba, Dornodon oltár, érclelőhely
(272,54) hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), érclelőhely, kyorg őrgólem (#567)
(272,55) kyorg őrgólem (#567), csillagbozótos (#928, belőle készíthető: #929), Fairlight oltár, 36. jellempróba, érclelőhely
(272,56) 34. jellempróba, Chara-din oltár, Chara-din monolitja (#534), érclelőhely, vadászskorpiók (#542), egy troll férfi
(272,57) bumshir óriásmacskák (#492), Tharr oltár, 34. jellempróba, vaskohó (#155), érclelőhely

[269,58] A dombvidéket magad mögött hagyod. Sűrű bokrokkal teli terepen vagy. Találsz egy nekrofunt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr hívői építették. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Dred Hornwill lábát masszírozza. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy kóbor mortag. (ld. enc.) Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy fehér glóbusz varázst. A szilánk működik (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy bo'adhun csapás varázslattal köszöntöd a másikat. 603 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő III varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Fürdesz a hópelyhek özönében. Elszántan a másikra rontasz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kóbor mortag acéltestét. (7 támadással 696 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+140 életerő). Gyilkos csapásokat oszt a kóbor mortag fegyverével. (3 támadástól 373 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 54 életpontot vesztettél. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a kóbor mortag testét. (6 támadással 599 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+120 életerő). Kavargó pengefalként zúdul rád a kóbor mortag. (3 támadástól 369 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 56 életpontot vesztettél. A kóbor mortag most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12131 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1898, sebződés: 852, gyógyulás: 266, összesen: -586 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+106 életerő). [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+110 életerő). [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+116 életerő). [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+105 életerő). [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+113 életerő). [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Oppsz, itt járt már valaki! Kicsit régi (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek nyugatra.
Összeakadsz egy fekete, copfos hajú, kék szemű kobudera nővel. A bőre kreolszínű. Elenios félisten hatalmú szolgája. Egy csodálatos nyakláncot, egy derit sodronynadrágot, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy Élet gyűrűjét, egy haramakit, egy Hatalom Karkötőjét, egy hósárkánybőr csizmát, egy hősi övcsatot, egy Kabol gyűrűjét, egy kabutót, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy Luthius karkötőjét, egy napmedált, egy örökkéval.tűzopálját, egy őselemek köpenyét, egy ősi kígyóbőr övet, egy ősmágus fülbevalóját, egy rizspapír-vértet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku csataszoknyát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy sodét, egy Sshreakza amulettjét, egy szem szimbólumot, egy torz fülkarikát, egy vámpírkesztyűt, egy varkaudar szimbólumot és egy Vlagyimir-díjat visel. Felszerelését egy varkaudar őslich trófea, egy entitás manifesztum trófea és egy Rettegés Ura trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: egy kolostort védelmező Jáde- sárkány. Jobb kezében egy Shengoroth karmát, bal kezében egy wakizashit tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Tisztán érzed auráját: tisztán tündököl. Egy jó jelleművel állsz szemben! Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Xilanne. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Időt szakíttok egy kis tapasztalatcserére. Te teológia szakértelmed terén kapsz néhány hasznos tanácsot, cserébe a rejtőzködés szakértelemről mesélsz beszélgetőpartnerednek. Tisztelettel közeledik feléd, majd kétlépésnyire tőled mélyen meghajol, majd fennhangon köszönt téged. Viszonzod a meghajlást, majd további jó vándorlást kívánsz a másiknak. Mindketten levetitek páncéljaitokat, pajzsotokat leteszitek, és puszta ököllel küzdeni kezdtek. Szinte érezhető, ahogy vibrál körülöttetek a KÍ. A meccs végeztével mindketten jobban érzitek magatokat és megígéritek egymásnak, hogy lesz folytatás. Aztán elköszöntök egymástól.
[39 pontot használtál fel, van még 425.]

hh 1534 használod az 1534. tárgyat
Előkeresed a hátizsákodból a piciny quwarg teleportgömböt, majd kísérletezni kezdesz vele. Az történik, amire számítani lehet, a teleport egy quwarg boly kellős közepébe repít. Alig szűrődik be fény, úgyhogy a quwarg-hegyek zsezsgő mocorgása még félelmetesebbnek tűnik. Most látod, hogy jónéhány sebből vérzel már (-9 életerő). Eltűnik a fény, ahogy egy lény magasodik föléd: a boly gazdája nyilvánvalóan nincs házon kívül. Egy quwarg harcos!

Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Marokra fogva a Fókuszpengét a másikra rohansz. {KCC:} Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg harcos testét. (2 támadással 157 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A quwarg harcos feléd sújt csáprágóival, de mellé! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
1021 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 157, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Rémülten felnyögsz: még egy szörny ront rád! Egy quwarg ősmágus!

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tisztítótűz varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy villámcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. 38 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 bumeráng. Alaposan megsorozod a quwarg ősmágus rücskös torát. (5 támadással 273 életpontot sebezve.) A quwarg ősmágus összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy kék orchidea [kék orchidea ládikóba-> (185,60)-> 4 arany, -2 ÉP] és egy fokhagyma [fokhagyma ládikóba-> (185,60)-> 4 arany, -2 ÉP]. 2700 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 273, sebződés: 42, gyógyulás: 2, összesen: -40 ÉP}

Söprögetni kezded a quwargokat, de még így is néhány fürtnyi a nyakadba esik. Észreveszel valamit. Éljen! Találtál 1 csontpálcát. [csontpálca ládikóba-> (185,60)-> 15 arany, -2 ÉP]
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+118 életerő). [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Eddig tartott a csodálatos utazás, ahogy a teleportgömb energiája kimerül, te visszakerülsz az induló koordinátára. [46 pontot használtál fel, van még 379.]

kpb 5 kezd. parancs berakása: 5

kf 1375 1676 1368 kézbeveszed/felveszed az 1375. tárgyat az 1676. tárggyal az 1368. tárgyat
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 379.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 379.]
Lecsatolod a regeneráló övet, majd felcsatolod a tradicionális övet. [0 pontot használtál fel, van még 379.]
[A parancs tárolásra került.]

bpk 7 bef. parancs kivétele: 7
KF 453 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 379.]

bpb 7 bef. parancs berakása: 7

kf 882 1158 kézbeveszed/felveszed a 882. tárgyat az 1158. tárggyal
Lecsatolod a tradicionális övet, majd felcsatolod a regeneráló övet. [0 pontot használtál fel, van még 379.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 379.]
[A parancs tárolásra került.]

ef 11 505 energia fejlesztése 11
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-11 TU.] [77 pontot használtál fel, van még 302.]

szk 286 keresed a 286. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy kronotapírt. [0 pontot használtál fel, van még 302.]

* 1. BP: használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 302.]

* 2. BP: használod a 163. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 297.]

* 3. BP: elmormolod a 3. varázslatot a 83. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 297.]
Gyorsvarázsolsz! Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [1 pontot használtál fel, van még 296.]

* 4. BP: kézbeveszed/felveszed a 309. tárgyat a 956. tárggyal
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 296.]
Leveszed a teriádbőr karkötőt, majd a csuklódra húzod a Xanathal karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 296.]

* 5. BP: leveszed/lerakod az 1322. tárgyat a 722. tárgyat
Kiveszed a füledből a ryuku függőt.
Lehúzod az ujjadról a háború gyűrűjét. [0 pontot használtál fel, van még 296.]

* 6. BP: kézbeveszed/felveszed a 254. tárgyat az 511. tárggyal az 533. tárgyat
Az ujjadra húzod a regeneráló gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 296.]
A füledre akasztod az Eldereth kristályt. [0 pontot használtál fel, van még 296.]
Leveszed az agori szegecscsizmát, majd felhúzod a tűzúr csizmáját. [0 pontot használtál fel, van még 296.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Száz guggolást-felállást, és száz fekvőtámaszt csinálsz. Huh, huh! Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 256.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Góga-migóg, a nagy aerob-IX mágus gyakorlataid hajtod végre. Hajolgatások, guggolások, miegymás. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 216.]

tf 1 16 fejleszted az 1. tulajdonságodat 16 pontért
Elszántan, kitartóan, ellazítva, megfeszítve, viharverten edzeni kezded csendben tiltakozó testedet. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [16 pontot használtál fel, van még 200.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. A sötét tekercsek szaporodnak. Micsoda öröm! [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 6, 10, 26.
Figyelem: 3 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 8 kaját habzsol be a tüskés gigaféreg. Egy szögletes követ fal föl az agyagelementál. 3 kaját töm magába a sivatagi doareg. Egy kaját nyel le a Rughar familiárisa. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd táborhelyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt a széljárás hatása. Elmúlt a vadászat hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 520 pontot. A következő körben tehát 720 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VARKAUDAR PECSÉTGYŰRŰ (1171. TÁRGY)
Végre valahára te is szert tehettél egy olyan csecsebecsére, melyet eddig csak a varkaudar hadurak keze érinthetett. Ha a varkaudar pecsétgyűrűt az ujjadra húzod, rögtön megérzed hatalmát: +3 támadást és +1 közelharc-sebzést kapsz, valamint annak a varkaudarnak, aki csupán egy pillantást vet a gyűrűdre, akár ott rögtön lecsaphatod a fejét, annyira meg fog rettenni hatalmadtól - vagyis a gyűrű a varkaudarok elleni csatában az előbb említett helyett +6 támadást és +2 sebzést ad.

HAKAMA (1369. TÁRGY)
A szamurájok szoknyaszerű bő nadrágját hakamának hívják. A szürkéskék színű holmi remekül passzol a harcosok sötét felsőruházatához. Ha a hakamát viselni szeretnéd, legalább 40. tapasztalati szintre lesz szükséged. Az általa adott bónuszok: +8 védelem, +8 támadás, +2 sebzés.

TERIÁDBŐR KARKÖTŐ (1297. TÁRGY)
Ha a teriádokat eddig méltó, egyenrangú ellenfélnek gondoltad, akkor mit gondolsz most? Miféle teremtmény az, amely képes egy teriádot megszabadítani annak bőrétől, és aztán karkötőt készíteni abból? Talán most megtanultad, hogy mindig van a hatalmasnál is hatalmasabb, az elpusztíthatatlannál is elpusztíthatatlanabb. A teriádbőr karkötőt csak akkor húzhatod a kezedre, ha már legalább a 40. tapasztalati szinten jársz. A tárgy tulajdonságai: +50 max. ÉP, +50 max. VP, +5 védettség, +5 támadás, +5 egészség.

KÍSÉRTETVÁNDOR (568. SZÖRNY)
Hosszú idő telt el, míg a kyorgok lakatlanná vált birodalmát az ősi varázskincsekért epekedő kalandozók benépesítették. Alanori elfek érkeztek először, csak arra nem számítottak, hogy a holtak hétpecsétes átka őrzi a vidéket. A gonosz halálvarázs az egyik nyirkos hajnalban kisült, a gyanútlan kalandozók pedig ott lelték halálukat táborhelyükön. Illetve... a túlvilág továbbra is sóvárgó kísérteteivé váltak. Anyagtalan testükön kívül még egy dolog változott meg bennük: számukra észrevehetetlenül ugyan, de a kyorg területek védelmezőjévé váltak. Ha kísértetvándorral találkozol, mindenképpen legyen nálad egy mágikus fegyver, és ha lehet, ne szúró legyen.

KÓBOR MORTAG (558. SZÖRNY)
A humanoid testalkatú mortagok még a kyorgok idejében éltek. Miután felfigyeltek kiemelkedő harci tudásukra, a kevésbé tehetős mágusok testőrként alkalmazták őket. Természetesen ezek az acél csillogású végtagokkal rendelkező katonák is együtt buktak a kyorg birodalommal, ha mégis találkozol eggyel, az a régi mortagoknak csupán egy evilági szellemképe lehet. Mindenesetre jobb, ha nem várod meg, hogy bemutassa, mi mindenre képes a kyorg föld védelmében.

KARAKTERLAP

Cshi-Cshi a Cica, egy fekete, hosszú hajú, zöld szemű kobudera nő vagy. A bőröd kreolszínű. Tharr korlátlan hatalmú főpapja vagy. A Korona Bajnokai (#9125) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 379. fordulód.

Erő: 55 (73) Szint: 42 Merészség: 8/5 Magasság: 134 cm
IQ: 52 (62) Támadás: 69 Agresszió: 3 Testsúly: 45 kg
Ügyesség: 56 (64) Védekezés: 128 Menekülés: 20 % Életkor: 35/39 év
Egészség: 52 (64) Életpont: 1051/863 Jellem: semleges Tul. pont: 4
Szerencse: 51 (65) Varázspont: 1893/24 Pénz: 2301 arany Kép. pont: 3
Tudatpont: 28/11 Pszi pont: 164/182 Halhatatlanság: 11 %
Eddig összesen 4052 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 51098 TP-t kaptál. Jelenleg 9691969 TP-d van. A következő szinthez még 808031 TP szükséges. Trófeáid: raskhiir szellem, bosszúálló, triklem drakolder. A 358. fordulódban 16765 arany került a bankszámládra. 18525 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 7/52 ökölvívás: 34/42 (+6%) szúrófegyverek: 31/63 (+1%)
vágófegyverek: 27/2 (+1%) ütőfegyverek: 9/46 lőfegyverek: 9/3
dobófegyverek: 36/25 (+3%)

Feltételes fegyverváltás: Fókuszpenge (#639) << bronz taider (#641) << ököl (#28)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); bumeráng (#249) (20 -27.); vas dobónyíl (#189) (28 -33.); vas dobónyíl (#189) (34 -848.); tolmokov-koktél (#351) (849 -997.); ében dobónyíl (#849) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 46/42 (+64%) 2. nyomkövetés: 91/93 (+28%) 3. mászás: 29/78
4. csapdakészítés: 33/42 (+6%) 5. csapdaészlelés: 28/74 6. gyógyítás: 37/54
7. titkosírás: 3/99 8. felderítés: 25/44 9. szörnyidomítás: 14/57
10. teológia: 104/26 (+813%) 11. taumaturgia: 104/56 (+512%) 12. szerencsejáték: 2/40
13. versengés: 10/10 14. harcművészetek: 34/28 15. zene: 6/67
16. szörnyismeret: 42/89 (+34%) 17. pszi: *19/100 18. zárnyitás: 7/33
19. vadászat: 7/67 20. vitalitás: 3/75 21. bányászat: 36/14 (+17%)
22. úszás: 9/42 23. főzés: 7/74 24. csapatmunka: 1/14

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 33
1. sebzés bónusz: 3

FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet)
totem 65% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
kutatsz max. 200 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért csak 70. fémet, vagy jobbat
készítesz tükröt (#43) (max. 5 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 15 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 10 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 10 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 5 darabot )
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: kártyabarlang (8)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 13, max: 16)
szubreális vámpír (#223), csontváz lord (#177), lidércúr (#252), élőholt ősmágus (#179), noth szellem (#250), óriás csontváz (#176), halálelementál (#279), szintszívó lények (#9097), zombi mágus (#389), öregedést okozó lények (#9095), ezerszemű bestia (#288), Zinthurg (#180), Strissha (#528)
Barátságosság (aktív: 3, max: 16)
bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP)
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) jégoszlop (#231, 24 VP) minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP)
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) agyburok (#90, 11 VP) fürgülés (#92, 22 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP)
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) Tharr haragja (#145, 16 VP) ongóliant tombolás (#146, 40 VP)
mágikus ütés (#147, 18 VP) becsületjel (#158, 14 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP)
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) méregfelhő II (#193, 18 VP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP)
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP)
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP)
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) mágia megértése (#226, 0 VP) meditáció (#250, 0 VP)
bo'adhun csapás (#266, 60 VP) papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)
A varázslatok tanulására elkölthető: 20 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
állatvédelem (#192) vámpirizáció (#1) Pörhemór köre (#205) (109,2,1) méregsemlegesítés (#14)
erőpajzs I (#12) csupasz izom (#28) esszenciavédelem 2 (#188) Symulf rúnája (#182)
szürkeáll. aktiv (#71) mentális pajzs (#72) óriáserő (#53) tulajdonságpajzs (#26)
tárgyvédelem (#178) hadiszerencse II (#24) papi aura (#377) villámmágia (#227)
feltámadás (#168) éber kakukk (#3) szörnycsábítás (#83)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
19. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10)
villámcsapás (#50), méregfelhő II (#193), jégcsóva (#41), izomernyesztés (#33)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10)
hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 30, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
Tharr haragja (#145) >> Mnebolath (#237) Tharr haragja (#145) >> Notermanthi (#257)
méregfelhő II (#193) >> taalru (#249) háló (#186) >> ryuku csapásvezető (#778)
élőholt pozdorja (#134) >> élőholt ősmágus (#179) háló (#186) >> molgan (#284)
méregfelhő II (#193) >> elemi rin (#786) izomernyesztés (#33) >> lidérckirály (#316)
méregfelhő II (#193) >> taalru herceg (#307) tűzgolyó (#155) >> Thargodan légiós (#311)
tűzgolyó (#155) >> halálelementál (#279) tűzgolyó (#155) >> Thargodan mágus (#318)
tűzgolyó (#155) >> Thargodan berzerker (#377) jégoszlop (#231) >> Eruol (#378)
izomernyesztés (#33) >> szutykos remák (#191) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
izomernyesztés (#33) >> quwarg parafenomén (#248) jégoszlop (#231) >> ro'galhal gyóntató (#524)
jégoszlop (#231) >> Harmarghal (#525) jégoszlop (#231) >> zztrissh harcos (#526)
jégoszlop (#231) >> zztrissh veterán (#527) bo'adhun csapás (#266) >> 34. szintű lényekre
bo'adhun csapás (#266) >> albinó féreg (#529)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 30, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> ében tigris (#488) fehér glóbusz (#47) >> Éjvadász (#502)
pszi-acéltorony (#98) >> Eruol (#378) pszi-acéltorony (#98) >> varkaudar vajákos (#690)
pszi-acéltorony (#98) >> csápos otagi (#395) pszi-acéltorony (#98) >> pszi őselementál (#258)
pszi-acéltorony (#98) >> pszi elementál (#221)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
arató csattanat (#144) (vadászik) státusz: OK
agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +32 lopás ellen) státusz: OK
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +13 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Minden harcos álma, hogy egyszer legyőzzön egy ongóliant hadurat. Te múld felül őket! Ölj meg mindjárt hármat! (teljesítve)
2.) Egy igazi kihívást egy nagy harcos számára: pusztíts el három kronoelementált! (számláló: 0)
3.) Demonstráld hatalmamat, használj földrengés varázslatot tíz alkalommal! (számláló: 0)

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
a közösség ereje (123)
bajnokok koronája (139)
kasztropl. trafó (145)
kaszt.kiteljesedés (166)
a tanítók türelme (181)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
az őrzők ébersége (312)
alattvalók védelme (345)
földmágia (357)
kedvenc táborhely (395)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 11 TU. szükséges még: 14 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 334 TU szükséges.)
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 3191.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 1 amniosz (#203) 2 deus ex machina (#1)
1 ezüstdarab (#326) 1 isteni könnycsepp (#260) 93 kaja (#2)
1 madártoll (#112) 1 nyílvessző (#108) 1 quwarg tojás (#360)
1 sallank karom (#128) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
139 arany (#50) 1 fekete gyöngy (#99) 1 fűszertartó (#210)
20 gyöngymangó (#135) 3 púderkő (#119) 2 rézdarab (#70)
1 rókafarok (#124) 1 skorpiókarom (#911) 1 sötét tekercs (#535)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(269,58) nekrofun (#173), Tharr oltár, művészi porolit (#720), 35. jellempróba, kóbor mortag (#558), Xilanne (3592. kalandozó), quwarg harcos (#201), quwarg ősmágus (#302)

Üzenet küldése a karakternek