377. forduló, 379. forduló, Vörös Gondró összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. jún. 6. 9h:02'
EZ A 723. JÁTÉKHETED, 378. FORDULÓD
724. játékheted kezdete: jún. 8.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Üzeneted jött!
Ez a forduló 27 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3906
SZÁMLA : XXXX

VÖRÖS GONDRÓ KALANDJAI


Morgan hatalma erősödött. Több élőholtat kell elpusztítanotok, különben újabb rések fognak a Negatív létsíkra nyílni.
3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [100,79] koordinátán. Istened templomában pihented ki magad.
Az aranytermő erszény 43 aranyat termelt. Városi pihenésed alatt nem tudtál ellenállni a csábításnak, így meglátogattál egy szerencsejátékbarlangot. Vagy te vagy a világ legszerencsésebb embere, vagy csak nagyon értesz a kockához (esetleg mindkettő), mert ismét 20 arannyal gazdagabban távoztál.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+38 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+137 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+81 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+13 tudatpont.) Elhagyod a templomot. A lottó 1288. hetének nyerőszámai: 24, 6, 7. 2 db 0 találatos szelvényed volt.

* 1. KP: p 72 0 0 használod a 72. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Megtelsz energiával. Elcsattintod a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 511.]

* 2. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 506.]

* 3. KP: vv 86 26 224 elmormolod a 86. varázslatot a 26. varázslatot a 224. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 506.]
Szupersebesen mormolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 504.]
Beizzik a turbómágia. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 504.]

* 4. KP: h 1618 0 0 használod az 1618. tárgyat
Itt az ideje a fenőköved használatának, hogy végre pompázatos formában hozhasd fegyvereidet. (+1 sebzés minden szúró-, vágó- és vízifegyverre a forduló végéig.) [8 pontot használtál fel, van még 496.]

* 5. KP: vv 12 57 178 elmormolod a 12. varázslatot az 57. varázslatot a 178. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 494.]
Fürgén varázsolsz! Lelked megacélosodik. [-32 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 494.]
Fürgén varázsolsz! Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [-14 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 492.]

* 6. KP: v 14 1 0 elmormolod a 14. varázslatot
Kántálni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Befejezted a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 487.]

* 7. KP: p 116 0 0 használod a 116. pszi képességet
Koncentrálsz. Pszi energia árad szét testedben. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd az elme fölénye pszi képességet. Elméd Fölénye megerősíti fenségesen vibráló mentális aurádat. [-10 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 482.]

bb 70 328 135 beraksz a bankba a 70. tárgyat (328 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 19 rézdarabot. Beraksz a bank széfjébe 3 Thargodan esszenciát. Beraksz a bank széfjébe 18 gyöngymangót. [0 pontot használtál fel, van még 482.]

hu 657 193 194 hulladék: 657 193 194
Hulladék, ezért nem gyűjtesz aurach fogat. Hulladék, ezért nem gyűjtesz aranygyűrűt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz arany karperecet. [0 pontot használtál fel, van még 482.]

h 504 használod az 504. tárgyat
Nekilátsz, hogy minden szemetet beledobálj az aranytermő ládikóba: arany karperec (99,81)-> (kudarc), aranygyűrű (99,81)-> (120 ap), aurach fog (100,80)-> (12 ap), összesen 132 arany, 6 ÉP veszteség, 0 VP veszteség. [5 pontot használtál fel, van még 477.]

h 248 használod a 248. tárgyat
Gyorsan elnyeled a pszi követ. A következő pillanatban pusztító fájdalomhullám fut végig a testeden. (-65 életerő.) Ordítva dobálod magadat, átkozódva, amiért ilyen őrültséget követtél el. Aztán lassan magadhoz térsz. Pszi képességed fejlődött! [5 pontot használtál fel, van még 472.]

le 373 leveszed/lerakod a 373. tárgyat
Leveszed az Eldaran karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 472.]

kf 309 kézbeveszed/felveszed a 309. tárgyat
A csuklódra húzod az arany papi karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 472.]

h 1271 133 használod az 1271. tárgyat
Elültetsz egy csuklyavirágot Sheran cserepében, majd meglocsolod vízzel és isteni könnycseppel. Némi hajtás azonnal sarjadzani kezd, de még sok idő, míg leszüretelheted. [5 pontot használtál fel, van még 467.]

im 0 2 imádkozol
Mélyen meghajolva lépsz be istened templomába. Röviden megcsodálod a külső terem berendezését, majd tovább sietsz a belső szentély felé. Az oltárra helyezel 8 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszasan imádkozol istenedhez. A szent kehely megtelt! Jóleső meleg fut végig a testeden. (+35 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 437.]
Megilletődve lépsz be a templomba. Egy gyors fohászt mormolsz el a külső teremben, majd lépteidet a belső szentély felé veszed. Az oltárra helyezel 8 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszasan imádkozol istenedhez. A szent kehely megtelt! Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+35 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 407.]

m 6 mozogsz nyugatra
[99,79] Folytatod sétádat a házak közt. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetői vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 11 aranyat. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +56 életerőt. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy orgyilkos. {támadása: 13.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az orgyilkos testét. (2 támadással 95 életpontot sebezve.) Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 54 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megütöd az orgyilkos bal lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Az orgyilkos megböki fegyverével az oldaladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +56 életerőt. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. [orgyilkos tőr ládikóba-> (100,80)-> 8 arany, -2 ÉP] 462 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}

A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " A benned lüktető vér minket táplál. Nekünk ez az élet, de számodra a halál... Vértestvérek. " Épületeket látsz: egy fegyvermester háza (573. épület.) és egy fekete mágustorony (598. épület.). Tested lassan sorvadozik (-2 életerő). Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " [12 pontot használtál fel, van még 395.]

be 598 bemész az 598. épületbe
Félve közelebb óvakodsz. Remegve kopogtatsz a lapos rézkoponyával. Sokáig semmi, de aztán nyikordul az ajtó, és megjelenik egy sebekkel borított testű alak! Őt a sebek azonban cseppet sem zavarják. Talán egy lélek nélküli, emberi maradványokból összevarrt, miksziszi húsgólemmel állsz szemben? A mágus kedves tanítványként üdvözöl, és elmondja, hogy mely varázslatok azok, amelyeket jelenlegi taumaturgia képzettségeddel képes lehetsz megérteni (zárójelben a varázslat sorszáma, amelyet a VTN parancs paramétereként kell megadnod):
tüskepajzs (#30) 15 aranyért, mágiatörés (#35) 38 aranyért, védelem sav ellen (#36) 75 aranyért, jégcsóva (#41) 80 aranyért,
örvénykerítés (#42) 80 aranyért, gigaököl (#49) 56 aranyért, elektromos pajzs (#51) 75 aranyért, mágiafeloldás (#75) 36 aranyért,
tükörpajzs (#101) 155 aranyért, savhurrikán (#107) 1100 aranyért, varázsvédelem II (#108) 620 aranyért, tűzgolyó (#155) 850 aranyért,
varázspáncél (#156) 700 aranyért, tűzmágia (#157) 510 aranyért, városi teleport II (#181) 220 aranyért, Symulf rúnája (#182) 80 aranyért,
varázsszem (#184) 65 aranyért, vízlélegzés (#185) 430 aranyért, háló (#186) 5600 aranyért, állatvédelem (#192) 210 aranyért,
a hatalom szava (#196) 12000 aranyért, villámmágia (#227) 462 aranyért, filofaxáció (#277) 800 aranyért, jégmágia (#279) 3100 aranyért,
időcsere (#285) 100 aranyért, speciális védelem (#292) 4000 aranyért, mágikus gyorsítás (#330) 450 aranyért, emléktörlés (#338) 800 aranyért,
Morgan rúnája (#363) 9500 aranyért, tolvajvér (#364) 90 aranyért, klónozás (#367) 2500 aranyért, szívküldi (#368) 10 aranyért,
oldás (#372) 160 aranyért, banshee-sikoly (#373) 240 aranyért, analízis (#375) 70 aranyért, böfögtető átok (#380) 140 aranyért,
harci induló (#443) 200 aranyért, filofaxáció II. (#444) 800 aranyért, Trinigan rúnája (#453) 100 aranyért, gázpajzs (#467) 75 aranyért,
savmágia (#477) 500 aranyért, méregmágia (#480) 500 aranyért.
A húsgólem kikísér a bejárathoz. [5 pontot használtál fel, van még 390.]

m 1 3 4 mozogsz északkeletre, délkeletre, délre
[100,78] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Látsz egy Thargodan tábort.
(Feltételes kutatás:) Bízva felsőbbrendűségedben, rohamra indulsz a tábor ellen. Futás közben átugrod egy széttépett Zinthurg tetemét. Lélekszívó csápok nyúlnak feléd, de te elhessegeted őket. Egy Orkhan Thai intéz feléd kihívást. {védettsége: 35 szúró, 35 vágó, 35 ütő ellen.}

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy védelem tűz ellen védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A mészárlásra kiszemelt áldozat fehér glóbusz varázst lök magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 55 életpontot sebeztél. Távolról tűzeső varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! (kiválóan működik felrakott védelem tűz ellen védelmed.) A szörny tüzet lehel! Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Elszántan ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az Orkhan Thai testét. (7 támadással 290 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod az Orkhan Thai tűztestét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Az Orkhan Thai Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 22 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. Mallon botjával megütöd az Orkhan Thai lángoló karját. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod az Orkhan Thai lángoló karját. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Mielőtt észbe kapnál, az Orkhan Thai megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai leken néhány pofont. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +56 életerőt. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy szent jogar [szent jogar ládikóba-> (100,80)-> 50 arany, -2 ÉP], egy ezüstshuriken és 3 aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (99,81)-> 36 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 3 961 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 397, sebződés: 209, gyógyulás: 25, összesen: -184 ÉP}

A győzelmed téged felbátorít, a Thargodanok óvatosak lesznek. Kihasználod a pillanatnyi szünetet, és felragadsz a földről egy hátizsákot, nyilván egy szerencsétlenül járt kalandozóé. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy fokhagyma. Egy lidérckirály támad rád.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A teremtmény hunyorít egyet. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Megmarkolva a Mallon botját ellenfeledre támadsz. Mallon botjával párszor keményen megütöd a lidérckirály jobb lábát. (6 támadással 232 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor épp csak megérinted a lidérckirály testét. (6 támadással 93 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lidérckirály néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 82 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) Manakortexed sérült! (-1 max. varázspont.) Mallon botjával párszor keményen megütöd a lidérckirály bal oldalát. (6 támadással 229 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhány helyen meghorzsolod a lidérckirály köpenyét. (6 támadással 112 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 76 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) Manakortexed sérült! (-1 max. varázspont.) Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +56 életerőt.
{Csatastatisztika; sebzés: 463, sebződés: 158, gyógyulás: 33, összesen: -125 ÉP}

Futsz, mint az őrült, átugrálva az akadályokon. Megúsztad! Lihegsz, huhuhu.
Felfedeztél egy nekrofunt. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Utad során felfedezel egy álomvirágot.
(Vándorcirkusz:) Már messziről észreveszed a felhúzott sátrak égnek meredő csúcsait, majd hamarosan a cirkuszosok kiabálását is meghallod, amint fennhangon hirdetik mennyi-mennyi próba vár a bátor kalandozókra náluk. Örömmel vegyes érdeklődéssel kezded szemlélni a ténykedésüket, míg egy törpe eléd nem lép, hogy elkérje szórakozásod árát. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +56 életerőt. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy pszi elementál. {védettsége: 9 szúró, 9 vágó, 9 ütő ellen.} Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agybénítás pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agykorbács pszi támadással. 15 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját a másikra támadsz. {CSTT:} Mallon botjával kegyetlenül megütöd a pszi elementál fejét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 43 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a pszi elementál ködlő zsumókját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Hoppálé! 2 pszi élősködő, poszogó mösze kapcsolódott a tudatodhoz. A pszi elementál összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +56 életerőt. 742 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 26, gyógyulás: 3, összesen: -23 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nagyon régi (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-1 életerő).

(Továbbmész...) [101,79] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Fehér mandula illatát hozza a szél. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Felismered a közeledőt. Csak egy alpesi tehén. Nem jelenthet különösebb problémát. {egyik sebzési módja: 2x 1d6+1.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Megmarkolva a Mallon botját ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd az alpesi tehén testét. (3 támadással 119 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 53 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megcsapod az alpesi tehén testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. Az alpesi tehén feléd rúg, de nem talál el. Véres nyál csordul ki az alpesi tehén száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +56 életerőt. Felhasználva a vadászkést, szereztél 14 kaját. 437 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 196, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Az első ellenfél egy hegymélyi lidérc. {védettsége: 54 szúró, 36 vágó, 36 ütő ellen.}

A lény elbűvölően rád mosolyog! Akaratodat kasztroplanáris pajzsba tömörítve, ellenállsz. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Megmarkolva a Mallon botját a másikra rohansz. {CSTT:} Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a hegymélyi lidérc bal karját. (6 támadással 283 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 33 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megpöccinted a hegymélyi lidérc testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A hegymélyi lidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +56 életerőt. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 lidércesszenciát. [lidércesszencia ládikóba-> (100,80)-> 7 arany, -2 ÉP] 2 164 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 317, sebződés: 35, gyógyulás: 7, összesen: -28 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy noth szellem. {max. életpontja: 281-300.}

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 60 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Meglengetve a Mallon botját a másikra támadsz. {CSTT:} Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a noth szellem testét. (6 támadással 255 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 28 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megpöccinted a noth szellem testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A noth szellem a Kobraharapás technikáját alkalmazva, megsoroz öklével. (4 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Öregedtél 3 évet. A noth szellem szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +56 életerőt. 2 532 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 344, sebződés: 22, gyógyulás: 5, összesen: -17 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Találsz nála 1 vortexvesszőt.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 482 (limit: 705), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 59347.
Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rát-fát. Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Leah hívei emelték. Észreveszel egy barátság szent tüzét. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy bávatag golombár lábát masszírozza. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Raia oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy épületet. Nyugatra egy Fairlight templom van. Északra egy rúnakő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +56 életerőt. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-2 életerő). Nyomok után kutatsz, sikeresen! Aránylag régi (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [101,80] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Elenios rúnaköve. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Sheran hívői építették. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Sir Bedzsik vigyorog kajánul. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +48 életerőt. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy manifesztátor közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. {egyik sebzési módja: 3x 3d4+2.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Marokra fogva a Mallon botját a másikra támadsz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a manifesztátor egyik karját. (2 támadással 94 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a manifesztátor testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A manifesztátor mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 manifeszt.nyúlványt. 428 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Elsőnek egy hegymélyi lidérc száll szembe veled. {támadása: 37.}

A lény elbűvölően rád mosolyog! Kacagsz: rajtad nem fog a bűbáj! Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Megmarkolva a Mallon botját ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a hegymélyi lidérc nyakát. (6 támadással 272 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted a hegymélyi lidérc fejét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A hegymélyi lidérc csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +21 életerőt. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 lidércesszenciát. [lidércesszencia ládikóba-> (100,80)-> 7 arany, -2 ÉP] 2 164 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 273, sebződés: 29, gyógyulás: 6, összesen: -23 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy élőholt quwarg. {támadása: 36.}

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az élőholt quwarg potrohát. (5 támadással 109 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {CSTT:} Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt quwarg torát. (5 támadással 179 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod az élőholt quwarg jobb első lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad az élőholt quwarg csáprágójával. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Az élőholt quwarg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +26 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 056 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 308, sebződés: 31, gyógyulás: 7, összesen: -24 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 trikornis szarvat. [trikornis szarv ládikóba-> (100,80)-> 12 arany, -2 ÉP]
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 484 (limit: 705), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 59647.
Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem valami friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek északra. Tested lassan sorvadozik (-2 életerő). [95 pontot használtál fel, van még 295.]

m 4 5 mozogsz délre, délnyugatra
[101,81] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: ritka erdőben vagy. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Moloch előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +4 életerőt. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy khór darázs. {egyik sebzési módja: 1x 2d8+16.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Marokra fogva a Mallon botját ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a khór darázs jobb szárnyát. (3 támadással 144 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a khór darázs csíkos potrohát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A khór darázs farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +4 életerőt. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 darázsszárnyat. 757 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 167, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Elsőnek egy noth szellem száll szembe veled. {egyik sebzési módja: 4x 2d8+4.}

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 60 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Elszántan ellenfeledre rohansz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a noth szellem testét. Kritikus ütés! (5 támadással 275 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a noth szellem jobb lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A noth szellem a Kobraharapás technikáját alkalmazva, megsoroz öklével. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Öregedtél 2 évet. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +15 életerőt. 2 532 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 336, sebződés: 19, gyógyulás: 4, összesen: -15 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy noth szellem. {támadása: 43.}

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 60 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Meglengetve a Mallon botját ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a noth szellem bal karját. (6 támadással 260 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a noth szellem testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A noth szellem a Kobraharapás technikáját alkalmazva, megsoroz öklével. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Öregedtél 3 évet. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vitalitás). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +15 életerőt. 2 532 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 321, sebződés: 19, gyógyulás: 4, összesen: -15 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Találsz nála 8 vas dobónyilat.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 486 (limit: 705), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 59947.
Oppsz, itt járt már valaki! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északra vezetnek. Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-2 életerő).

(Továbbmész...) [100,82] Még mindig az erdőben vagy. Észreveszel egy móricserjét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Oldalt pillantva, meglátsz egy Thargodan tábort. Észreveszel egy álomvirágot. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +2 életerőt. Gyanús mozgást látsz a fák között. Egy púpos burástya nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. {egyik sebzési módja: 1x 2d6+2.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Marokra fogva a Mallon botját ellenfeledre támadsz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a púpos burástya jobb lábát. (2 támadással 82 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a púpos burástya jobb lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A púpos burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! A púpos burástya melléd csap a farkával! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
328 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) törpe nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. Sorvadsz (-1 életerő). [24 pontot használtál fel, van még 271.]

kut 60 kutatsz 60 pontért
Bízva felsőbbrendűségedben, rohamra indulsz a tábor ellen. Egy pillanatig elgondolkodsz, hogy helyesen cselekszel-e, de aztán magadban bólintasz. Energiatüskék süvítenek el a füled mellett. Egy Orkhan Thai intéz feléd kihívást. {támadása: 44.}

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy védelem tűz ellen védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy fehér glóbusz rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő II varázslatot. 64 életpontot sebeztél. Távolról tűzeső varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! (mivel védelem tűz ellen van rajtad.) A lény tüzet köp rád. Semmilyen kárt nem okozott benned. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Meglengetve a Mallon botját ellenfeledre támadsz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az Orkhan Thai tűztestét. (6 támadással 283 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted az Orkhan Thai testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Az Orkhan Thai leken néhány pofont. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 18 életpontot vesztettél. Mielőtt észbe kapnál, az Orkhan Thai megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +56 életerőt. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 6 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (100,80)-> 36 arany, -2 ÉP], egy fűszertartó, egy szent jogar [szent jogar ládikóba-> (100,80)-> 50 arany, -2 ÉP] és egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (99,81)-> 6 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 3 882 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 348, sebződés: 99, gyógyulás: 12, összesen: -87 ÉP}

A Thargodanok acsarogva alkotnak egy nagyobb kört körülötted. Kihasználod a pillanatnyi szünetet, és felragadsz a földről egy hátizsákot, nyilván egy szerencsétlenül járt kalandozóé. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 purifikátor háj [purifikátor háj ládikóba-> (100,80)-> 36 arany, -2 ÉP] és 9 arany. Egy Thargodan zsoldos védelmezi a vadászterületét.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 54 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Mallon botjával néhányszor megcsapod a Thargodan zsoldos fejét. (7 támadással 282 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 22 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a Thargodan zsoldos izmos testét. (7 támadással 162 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Karmával néhányszor a Thargodan zsoldos megcsapja a fejedet. (2 támadástól 60 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A Thargodan zsoldos fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 48 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a Thargodan zsoldos testét. (7 támadással 325 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a Thargodan zsoldos jobb lábát. (7 támadással 165 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A Thargodan zsoldos csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 55 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A Thargodan zsoldos beleharap a kezedbe. (1 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +56 életerőt.
{Csatastatisztika; sebzés: 685, sebződés: 206, gyógyulás: 42, összesen: -164 ÉP}

Futsz, mint az őrült, átugrálva az akadályokon. Megúsztad! Lihegsz, huhuhu. Részletes és aprólékos kutatásba kezdesz. A munkád eredménytelen: nem találtál eldobott/rejtett tárgyakat. [60 pontot használtál fel, van még 211.]

m 4 mozogsz délre
[100,83] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik.

Találsz egy amniosz-fát. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy phua-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Odaóvakodsz a misztikus Moa építményhez. Megtalálod az oldalán a találós kérdést, és kibetűzöd:
Érte találták ki a zárakat, Érte találnak ki új s újabb csapdákat,
Ezrek ontják érte vérüket, Sárkányok és Királyok őrzik hegyüket.
Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Elenios hívei emelték. Felfedeztél egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Sheran rúnaköve. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Tharr oltárt. Délre nézve látsz egy rúnakövet. Északnyugatra egy csodák kútja van. Elteszed a látcsövet. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +56 életerőt. A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-1 életerő). [17 pontot használtál fel, van még 194.]

tim 40 titkosírás megfejtése 40 pontért
Bevetsz minden matematikai-logikai tudást, hogy megfejtsd a találós kérdést. HURRÁ! Megvan a megoldás (de nem kötöd a saját orrodra). Hangosan kimondod a szót. Úgy látszik, a megoldás tökéletes: az ajtó feltárul. Kicsit furcsa szag leng körül, ahogy belépsz a phua-kúpba. A falakból halvány fény világít, fáklyára nincs szükség. Oppálá, le kell küzdeni először is a masszát, ami idebent lapít. {max. életpontja: 185-221.}

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agybénítás pszi támadást. A támadás sajnos hatástalan volt. Távolról puha ütés varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Ellenfeled sziklát dob rád. Nem talált! Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a massza jobb első lábát. (7 támadással 293 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször eltalálod a massza bal hátsó lábát. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) A massza csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (4 támadástól 106 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.) A massza felszakítja a bőrt a térdeden ollójával. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 17 életpontot vesztettél. Érdes nyelvével a massza néhányszor végigsimítja oldaladat. Mint a smirgli! (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Véres nyál csordul ki a massza száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +56 életerőt. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fémrudat. 3 522 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 338, sebződés: 168, gyógyulás: 32, összesen: -136 ÉP}

Körbekémlelsz, a régmúlt idők kincsei után kutatva. Hah! Valami érdekes feliratra bukkantál: Az óriások földjén háznyi szörnyek is élnek. Hát, nem volt nagy szám ez a phua-kúp. Kitotyogsz. [40 pontot használtál fel, van még 154.]

m 4 3 3 mozogsz délre, délkeletre, délkeletre
[100,84] Továbbra is síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje.

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Első ellenfeled egy élőholt quwarg. {max. életpontja: 266-285.}

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az élőholt quwarg torát. (5 támadással 108 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {CSTT:} Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt quwarg fejét. (6 támadással 210 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted az élőholt quwarg potrohát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Az élőholt quwarg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +56 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 056 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 335, sebződés: 25, gyógyulás: 5, összesen: -20 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy élőholt quwarg. {egyik sebzési módja: 2x 4d6+15.}

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt quwarg potrohát. (5 támadással 94 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Meglengetve a Mallon botját ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt quwarg potrohát. (6 támadással 208 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod az élőholt quwarg testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Az élőholt quwarg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +56 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 056 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 326, sebződés: 24, gyógyulás: 5, összesen: -19 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 29 aranyat.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 488 (limit: 705), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 60247.
Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Sheran rúnaköve. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Tharr oltárt. Délkeletre nézve látsz egy tavacskát. Délre egy Elenios oltár van. Délnyugatra egy rúnakő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +56 életerőt. Eszel valamit. (-1 kaja.) A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-2 életerő).

(Továbbmész...) [101,85] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy xantusz-kaktuszt. Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Elenios hívői építették. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt templomot. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délkeletre egy Raia oltár van. Délre egy patak van. Nyugatra egy Elenios oltár van. Elrakod a távcsövet. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +40 életerőt.

Egy bokorban egy fészekbe rejtve, jókora, lila pettyes tojásokat találsz. Ebből lesz a rántotta! (+2 kaja.) Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-1 életerő).

(Továbbmész...) [102,86] Szűnni nem akar a zöld síkság. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy amniosz-fát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Raia hívei emelték. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Raia oltárt. Keletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délkeletre egy rúnakő van. Délre egy Raia oltár van. Délnyugatra egy patak van. Nyugatra egy patak van. Északra egy rúnakő van. Elrakod a távcsövet. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +1 életerőt.

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Az első ellenfél egy hegymélyi lidérc. {támadása: 37.}

A lény igéző tekintetét rád emeli. Akaratodat kasztroplanáris pajzsba tömörítve, ellenállsz. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Marokra fogva a Mallon botját ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a hegymélyi lidérc bal lábát. (6 támadással 277 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 35 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal eltalálod a hegymélyi lidérc jobb oldalát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A hegymélyi lidérc néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A hegymélyi lidérc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +28 életerőt. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 lidércesszenciát. [lidércesszencia ládikóba-> (100,80)-> 7 arany, -2 ÉP] 2 164 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 313, sebződés: 37, gyógyulás: 7, összesen: -30 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy élőholt sullár. {támadása: 33.}

Egy mágiatörés varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Meglengetve a Mallon botját a másikra támadsz. {CSTT:} Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt sullár jobb hátsó lábát. (5 támadással 216 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 55 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megpöccinted az élőholt sullár hatalmas testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vad döféseivel az élőholt sullár nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Az élőholt sullár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +32 életerőt. 1 667 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 293, sebződés: 38, gyógyulás: 8, összesen: -30 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 pszi követ.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 490 (limit: 705), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 60547.
Sorvadsz (-2 életerő). [36 pontot használtál fel, van még 118.]

m 2 mozogsz keletre
[103,86] Még mindig füves síkságon vagy. Virágzó maghóla illatát hozza a szél.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gumifát. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy phua-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Megközelíted a fémkúpot, és elolvasod az oldalán a találós kérdést:
Vásárban nem veszed,
Szirupba nem teszed,
Még sincsen édesebb.
Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy Raia oltárt. Délre egy rúnakő van. Délnyugatra egy Raia oltár van. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy Raia oltár van. Elteszed a látcsövet. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +2 életerőt. A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-2 életerő). [17 pontot használtál fel, van még 101.]

tim 40 titkosírás megfejtése 40 pontért
Hosszasan gondolkozol, hogy vajon mi lehet a megoldás. SIKERÜLT! Megoldottad a feladványt. Rögvest ki is mondod a jelszót. Hrshhhsrrr! Félrecsusszan a kúp ajtaja, igazolva, hogy a jelszót tökéletesen fejtetted meg. Az izgalomtól remegve léped át az ősi Moa szentély küszöbét. A tojás belsejét különös fény világítja meg. Hajaj, gondok vannak! Egy Moa teremtmény, egy massza rohan rád meglepetésszerűen! {támadása: 34.}

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 36 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a massza jobb első lábát. (7 támadással 294 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 53 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megpöccinted a massza pöffedt fejét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 73 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 22 életpontot vesztettél. A massza feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Nem vagy felkészülve a massza gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (3 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A massza összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +56 életerőt. 3 420 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 405, sebződés: 144, gyógyulás: 25, összesen: -119 ÉP}

Körbekémlelsz, a régmúlt idők kincsei után kutatva. ... Hök .... Hök ...... Hök ....... ÁÁÁ, megvan! Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy mandibulakasza [mandibulakasza ládikóba-> (100,80)-> 25 arany, -2 ÉP], egy nyu-shuriken [nyu-shuriken ládikóba-> (100,80)-> 12 arany, -2 ÉP], 4 arany, egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> (99,81)-> 40 arany, -2 ÉP], 2 szöges páncél [szöges páncél ládikóba-> (100,80)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és egy bronzhegyű nyíl. Most, hogy kiszórakoztad magad, kimész. Mögötted bezárul a kúp ajtaja. [40 pontot használtál fel, van még 61.]

ef 20 527 energia fejlesztése 20
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-8 TU.] [56 pontot használtál fel, van még 5.]

szk 99 keresed a 99. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy piromenyétet. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

* 1. BP: h 235 10 0 használod a 235. tárgyat
Játszani kezdesz a dudán. Rutinos, öreg bárd módjára muzsikálsz gyakorlásképp. [5 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: h 337 0 0 használod a 337. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [2 pontot használtál fel, van még -2.]

* 3. BP: p 73 0 0 használod a 73. pszi képességet
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -2.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Kifejlődött a növény Sheran cserepében. Leszeded a termést, 3 csuklyavirágot. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 27, 5, 19.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját nyel le a Rughar familiárisa. 4 kaját fal föl a törpemammut. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a sorvasztás hatása.
Ebben a körben -2 pontod maradt, ebből a következő körre -2 pontot vihetsz át. Kapsz még 519 pontot. A következő körben tehát 517 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Vörös Gondró, egy vörös, rövid hajú, zöld szemű törpe férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd teljesen fehér! Fairlight szerzetese vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 378. fordulód.

Erő: 42 (47) Szint: 31 Merészség: 6/4 Magasság: 118 cm
IQ: 45 (49) Támadás: 33 (36) Agresszió: 6 Testsúly: 73 kg
Ügyesség: 32 (37) Védekezés: 45 (51) Menekülés: 30 % Életkor: 72/215 év
Egészség: 32 (34) Életpont: 508/435 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 40 (48) Varázspont: 908/6 Pénz: 13480 arany Kép. pont: 20
Tudatpont: 66/31 Pszi pont: 188/465 EFejl: 16
Eddig összesen 3809 szörnyet (20 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 39 862 TP-t kaptál. Jelenleg 3 988 817 TP-d van. A következő szinthez még 11 183 TP szükséges. Trófeáid: Notermanthi, quwarg őrparancsnok, troll bányász. A 292. fordulódban 5700 arany került a bankszámládra. 7096 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 3 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 2/33 ökölvívás: 1/9 szúrófegyverek: 18/82
vágófegyverek: 26/7 ütőfegyverek: 39/35 (+14%) lőfegyverek: 25/52
dobófegyverek: 24/71 (+3%)

Feltételes fegyverváltás: Mallon botja (#1526) << csatabárd (#555) << vashegyű lándzsa (#182)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -21.); vas dobónyíl (#189) (22 -26.); esszenciakristály (#350) (27 -987.); esszenciakristály (#350) (988 -); esszenciakristály (#350) (998 .);
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
düh vérvörös köde: 50 százalék;
103,86 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140
A Végzet Vermében a 6. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél.
Kedvenc táborhely: 0,0
JLKzott minoszkúpok: 60, 58, 64, 56

SZÁMLÁLÓK
Tapasztalatkő 20/1 Max életkor 607 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 17/43 2. nyomkövetés: 73/56 (+21%) 3. lopás: 5/8
4. mászás: 19/32 5. csapdakészítés: 26/34 (+5%) 6. csapdaészlelés: 16/85
7. gyógyítás: 50/18 8. titkosírás: 25/81 (+32%) 9. felderítés: 29/21 (+16%)
10. szörnyidomítás: 14/83 11. teológia: 41/73 (+24%) 12. taumaturgia: 42/13 (+1%)
13. szerencsejáték: 8/40 14. versengés: 13/36 15. zene: 29/32 (+5%)
16. szörnyismeret: 53/80 17. pszi: 25/30 (+16%) 18. zárnyitás: 11/40
19. vadászat: 22/77 20. vitalitás: 5/0 (+17%) 21. bányászat: 46/36
22. úszás: 8/50 23. főzés: 17/15 24. csapatmunka: 2/58

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 30

FELTÉTELES PARANCSOK (még 34 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 32 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 1 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 5 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 3 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 3 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 8 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 10 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 10 darabot ), tükröt (#43) (max. 2 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 5 darabot, csak egyszer), kerek követ (#19) (max. 3 darabot ), kötelet (#92) (max. 4 darabot )
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 16, max: 50)
szintszívó (#96), óriásféreg (#171), varkaudar hadúr (#270), varkaudar varázsló (#271), tigroszlán (#43) (csak egyszer), quwarg szellem (#676), quwarg tűzköpő (#678), gnóm szolgáló (#181) (csak egyszer), massza (#217) (csak egyszer), quwarg őrparancsnok (#677), noth szellem (#250), élőholt tigris (#766), lidércúr (#252) (csak egyszer), troll bányász (#679), élőholt ősmágus (#179) (csak egyszer), gonoszok (#988) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
Pszinapszis (#974), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) tompítás (#40, 8 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP)
tűzeső (#61, 16 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
villámsújtás (#89, 15 VP) agyburok (#90, 11 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) alku (#139, 20 VP, 5 TVP)
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP) kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
agytaposás (#180, 12 VP) méregfelhő II (#193, 20 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) mentális pajzs (#72) pszi-ernyő (#64) tulajdonságpajzs (#26)
erőpajzs I (#12) a lélek védelme (#57) tárgyvédelem (#178) az elme fölénye (#116)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
26. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20)
tudatrombolás (#111), agykorbács (#97), agybénítás (#114), méregfelhő II (#193)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 20)
pszi-acéltorony (#98), varázsvédelem (#34), hhaar burka (#32), fehér glóbusz (#47), védelem tűz ellen (#38), agytaposás (#180)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
villámsújtás (#89) >> quwarg tűzköpő (#678) izomernyesztés (#33) >> quwarg őrparancsnok (#677)
villámsújtás (#89) >> quwarg szellem (#676)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> troll bányász (#679) hhaar burka (#32) >> quwarg őrparancsnok (#677)
fehér glóbusz (#47) >> quwarg szellem (#676) varázsvédelem (#34) >> quwarg tűzköpő (#678)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
törpemammut (#115) (málhás: +23 kg teher) státusz: OK
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +4 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Hívj ki párviadalra egy élőholt ősmágust és győzedelmeskedj felette, ezzel is bizonyítva hatalmad.
2.) Egy lazító feladat: Imádkozz a csatorna keleti partján!
3.) Szerezz egy mágusköpenyt, bizonyítva a mágia iránti elkötelezettségedet, és áldozd is fel, bemutatva, hogy vallásod mindennél fontosabb!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. városháza (Gatin) (540): kész. szürke kastély (547): 33. labirintus (63,12). adamantit erőd (548): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): többek közt 15. tárgyat kell leadnod. fényűző villa (600): kész. kőtorony (664): többek közt 328. tárgyat kell leadnod. városháza (685): kész. cirkuszi fősátor (713): többek közt 817. tárgyat kell leadnod. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24). bányászház (839): -122. labirintus (124,103).

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 3, 4, 9, 20, 26, 27, 33, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 46, 47, 48, 49, 54, 56, 58, 60, 64, 66, 68, 121, 122, 124, 130, 134, 192.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 14, 47.
Kész: 1, 9, 16.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 490 (limit: 705), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 60547.
Az első Végzet Vermében 5 szintet teljesítettél.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) OK
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) OK
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) OK
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) OK
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 43 TU. szükséges még: 87 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 458 TU szükséges.)
regeneráció (528) OK
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) OK
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON
145 varányszem (#30) 1 csatabárd (#555) 92 vashegyű nyíl (#176)
$39 szürke bőrkesztyű ($271) 1 topáz erényöv (#731) 1 fokhagyma (#403)

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN
139 kábító nyilacska (#1590) 668 mákrózsa virág (#56) 5 moa harci nadrág (#1862)
1233 vasérc (#152) $9379 quwarg tojás ($360) 1045 madártoll (#112)
531 drótszőr (#37) 848 pirkit (#153) 1441 kaja (#2)
18 ogwawa kulcs (#1376) 366 sallank karom (#128) 814 csuklyavirág (#133)
121 bogyógránát (#430) 21 szuperkötél (#209) 192 jégpasztilla (#1566)
23 bunthar bőr (#733) 3 olló (#335) 1117 vas dobónyíl (#189)
8 káoszkulcs (#884) $1202 nyílvessző ($108) 32 jégszilánk (#1128)
2 tarantulakarom (#887) 894 isteni könnycsepp (#260) 91 megsemmisítő (#1540)
$559 ezüstdarab ($326) 64 tolmokov-koktél (#351) 430 sötét ital (#284)
456 rókafarok (#124) 882 gyöngymangó (#135) 994 csontkulcs (#74)
4 fejsze (#1240) 35 Huddens elixírje (#830) $211 szent jogar ($150)
6 vastag ryuku kulcs (#1344) 3 Sheran cserepe (#1271) 7 halálfej szimbólum (#1417)
1 esszenciakristály (#350) 797 gyógykenőcs (#313) 1 vortexvessző (#2331)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 arany karperec (#194) 10 aranygyűrű (#193) 12 aurach fog (#657)
18 gyöngymangó (#135) 2 kerek kő (#19) 1 mocsári penke (#148)
19 rézdarab (#70) 10 spiritusz (#170) 1 Thargodan esszencia (#328)
6 ugh méreg (#166)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
580 arany (#50) 10 bomló esszencia (#2367) 1 bronzhegyű nyíl (#94)
2 csuklyavirág (#133) 1 darázsszárny (#652) 1 ezüstshuriken (#327)
1 fémrúd (#104) 1 fokhagyma (#403) 1 fűszertartó (#210)
9 kaja (#2) 1 manifeszt.nyúlvány (#214) 7 vas dobónyíl (#189)
6 víz (#27) 1 vortexvessző (#2331)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

98 99 100 101 102 103 104
77
78
79
80
81
82
83
84
85
86
87
(99,79) fegyvermester háza (#573), fekete mágustorony (#598), orgyilkos (#131)
(100,78) Tharr oltár, Orkhan Thai (#238), lidérckirály (#316), Thargodan tábor (#588), nekrofun (#173), 255. jellempróba, 28. jellempróba, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), pszi elementál (#221)
(100,82) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), oltár, Thargodan tábor (#588), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), púpos burástyák (#92), Orkhan Thai (#238), Thargodan zsoldos (#310)
(100,83) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), 24. jellempróba, phua-kúp (#372), Elenios oltár, Sheran rúnaköve, 255. jellempróba, massza (#217)
(100,84) élőholt quwarg (#202), Sheran rúnaköve, oltár, 33. jellempróba
(101,79) alpesi tehén (#91), hegymélyi lidérc (#7084), noth szellem (#250), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), szent tölgyfa (#393), Leah oltár, barátság szent tüze (#484), művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 44. jellempróba
(101,80) Elenios rúnaköve, Sheran oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), 47. jellempróba, manifesztátor (#124), hegymélyi lidérc (#7084), élőholt quwarg (#202)
(101,81) művészi porolit (#720), khór darázs (#348), noth szellem (#250)
(101,85) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), tavacska, Elenios oltár, oltár
(102,86) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), Raia oltár, hegymélyi lidérc (#7084), élőholt sullár (#216)
(103,86) gumifa (#38), Fairlight oltár, 30. jellempróba, phua-kúp (#372), massza (#217)

Üzenet küldése a karakternek