377. forduló, 379. forduló, Cshi-Cshi a Cica összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. márc. 23. 9h:09'
EZ A 556. JÁTÉKHETED, 378. FORDULÓD
557. játékheted kezdete: márc. 28.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2765
SZÁMLA : XXXX

CSHI-CSHI A CICA KALANDJAI


6 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [271,56] koordinátán.
A táborozás 1. napján találkozol egy barna, hosszú hajú, kék szemű kobudera férfival. Fekete a bőre. Egy árnygyűrűt, egy csodálatos nyakláncot, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy gólemgyűrűt, egy gyémánt védőgyűrűt, egy hakamát, egy haramakit, egy hatalom fülbevalóját, egy hókeresztet, egy hósárkánybőr csizmát, egy kisebb napkorongot, egy kreiton palástot, egy kyorg karkötőt, egy Natharion amulettet, egy ogre övet, egy rizspapír-vértet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy sodét, egy Sshreakza amulettjét, egy szirén köpenyét, egy teriadan karkötőt, egy tradicionális övet, egy yiang kesztyűt és egy yiang sapkát visel. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy quwarg b.háborító trófea és egy entitás manifesztum trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: egy kolostort védelmező Jáde- sárkány. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Érzékeled auráját: tisztán tündököl. Egy jó jelleművel állsz szemben! Nem tűnik túl barátságosnak. Folytatod utadat.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 1 Batharak vállemezét (400 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
A 2. napon találkozol egy barna, hosszú hajú, kék szemű kobudera férfival. Fekete a bőre. Egy árnygyűrűt, egy csodálatos nyakláncot, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy gólemgyűrűt, egy gyémánt védőgyűrűt, egy hakamát, egy haramakit, egy hatalom fülbevalóját, egy hókeresztet, egy hósárkánybőr csizmát, egy kisebb napkorongot, egy kreiton palástot, egy kyorg karkötőt, egy Natharion amulettet, egy ogre övet, egy rizspapír-vértet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy sodét, egy Sshreakza amulettjét, egy szirén köpenyét, egy teriadan karkötőt, egy tradicionális övet, egy yiang kesztyűt és egy yiang sapkát visel. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy quwarg b.háborító trófea és egy entitás manifesztum trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy kolostort védelmező Jáde- sárkány. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Tisztán érzed auráját: fehér, jelezve, hogy jó. Komoran végigmér Téged, de nem üdvözöl. Otthagyod a másik kalandozót.
A 2. napon összefutsz egy barna, hosszú hajú, kék szemű kobudera férfival. Fekete a bőre. Egy árnygyűrűt, egy csodálatos nyakláncot, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy gólemgyűrűt, egy gyémánt védőgyűrűt, egy hakamát, egy haramakit, egy hatalom fülbevalóját, egy hókeresztet, egy hósárkánybőr csizmát, egy kisebb napkorongot, egy kreiton palástot, egy kyorg karkötőt, egy Natharion amulettet, egy ogre övet, egy rizspapír-vértet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy sodét, egy Sshreakza amulettjét, egy szirén köpenyét, egy teriadan karkötőt, egy tradicionális övet, egy yiang kesztyűt és egy yiang sapkát visel. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy quwarg b.háborító trófea és egy entitás manifesztum trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: egy kolostort védelmező Jáde- sárkány. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Mentális auráját felismered, fehér, jelezve, hogy jó. Nem látszik valami barátságosnak. Folytatod utadat.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 99 kaját (99 arany), 50 kaját (50 arany).
A 3. napon összeakadsz Romafval. Ő Ursula férje! Tharr félisten hatalmú személyes tanácsadója. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy Batharak vállemezét, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy gyakorlónadrágot, egy háború gyűrűjét, egy haramakit, egy jégisten amulettet, egy jegygyűrűt, egy kabutót, egy két kard szimbólumot, egy Luthius karkötőjét, egy mihlanil medált, egy ősmágus fülbevalóját, egy regeneráló övet, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku vadászinget, egy torz fülkarikát, egy tűzúr csizmáját, egy Hatalom Karkötőjét, egy csodálatos nyakláncot, egy Élet gyűrűjét, egy ősi kígyóbőr övet és egy rémbőr kesztyűt visel. Ruházatát egy entitás manifesztum trófea, egy Morghatal A'ton trófea és egy triklem drakolder trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Jobb kezében egy véres csatabárdot, bal kezében egy fagyott kalapácsot tart. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd pikkelyes ptog. Időt szakíttok egy kis tapasztalatcserére. Te teológia szakértelmed terén kapsz néhány hasznos tanácsot, cserébe a harcművészetek szakértelemről mesélsz beszélgetőpartnerednek. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Nocsak, kaptál egy sötét tekercset!
Hatalmába kerít a vadászszenvedély. Látod magad előtt a szörny nyomait, s bár nem túl frissek, kitartóan követed őket. Óvatosan helyezed egyik lábad a másik elé, ügyelve nehogy megreccsenjen valami a talpad alatt. Nyugalmat erőltetsz magadra, nem lehetsz már messze a sikertől. Mint külső szemlélő figyeled magadat, ahogy osonsz, bokorról bokorra, a cél felé. De hirtelen megcsúszol, és hangos robajjal gurulsz lefelé a domboldalon. Ó, a mennydörgős ménkő, legközelebb nem alszol lejtőn! De hátha tanultál valamit az álom-vadászatból, nosza, próbáld ki!
Zu'lit tarsolya termel 1 fokhagymát. [fokhagyma ládikóba-> (185,60)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] Az aranytermő erszény 54 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 ezüstdarabot. A teremtés zsákja létrehozott 1 gyógykenőcsöt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+364 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+708 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+37 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked az arató csattanat. (+1 kaja.) A lottó 808. hetének nyerőszámai: 11, 19, 5. 1 db 0 találatos szelvényed volt.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: elmormolod a 12. varázslatot a 28. varázslatot a 188. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 726.]
Fürgén varázsolsz! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+10 erő). [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 724.]
Gyorsvarázsolsz! Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 722.]

* 2. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 712.]

* 3. KP: elmormolod a 182. varázslatot a 71. varázslatot a 72. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 710.]
Gyorsvarázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 708.]
Gyorsvarázsolsz! Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 706.]

* 4. KP: leveszed/lerakod a 309. tárgyat a 956. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 706.]
Leveszed a Xanathal karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 706.]

* 5. KP: kézbeveszed/felveszed a 816. tárgyat az 1375. tárggyal az 1676. tárgyat
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 706.]
A csuklódra húzod a kotét. [0 pontot használtál fel, van még 706.]
Leveszed a tűzúr csizmáját, majd felhúzod az agori szegecscsizmát. [0 pontot használtál fel, van még 706.]

* 6. KP: leveszed/lerakod a 254. tárgyat az 511. tárgyat
Lehúzod az ujjadról a regeneráló gyűrűt.
Kiveszed a füledből az Eldereth kristályt. [0 pontot használtál fel, van még 706.]

* 7. KP: kézbeveszed/felveszed az 1322. tárgyat a 722. tárggyal a 820. tárgyat
A füledre akasztod a ryuku függőt. [0 pontot használtál fel, van még 706.]
Az ujjadra húzod a háború gyűrűjét. [0 pontot használtál fel, van még 706.]
Leveszed a mágusköpenyt, majd felöltöd a szirén köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 706.]

* 8. KP: elmormolod az 53. varázslatot a 224. varázslatot a 86. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Csapásaid erősebbek lesznek! (+8 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 704.]
Szupersebesen mormolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 704.]
Beizzik a turbómágia. Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 704.]

* 9. KP: használod a 745. tárgyat az 1101. tárgyat az 1100. tárgyat
Használod a bo'adhun idolt. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [1 pontot használtál fel, van még 703.]
Használod a Niagren pálcáját. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [1 pontot használtál fel, van még 702.]
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 701.]

* 10. KP: elmormolod a 377. varázslatot a 88. varázslatot a 138. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Aranyszín ragyogás jelenik meg körülötted. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 699.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 699.]
Beizzik a turbómágia. Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 697.]

vv 168 227 209 elmormolod a 168. varázslatot a 227. varázslatot a 209. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Nem kell félned Leah birodalmától... [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 695.]
Beizzik a turbómágia. [-36 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 693.]
Beizzik a turbómágia. Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 691.]

bb 2 190 beraksz a bankba a 2. tárgyat (190 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 190 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 691.]

ef 11 energia fejlesztése 11
A fejlesztés már befejeződött, egyenlőre nincs szükség további fejlesztésre. [0 pontot használtál fel, van még 691.]

kf 1368 kézbeveszed/felveszed az 1368. tárgyat
Lecsatolod a regeneráló övet, majd felcsatolod a tradicionális övet. [0 pontot használtál fel, van még 691.]

v 181 185 31 elmormolod a 181. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Befejezted a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(271,56) karbionális látomás (#693)

[185,31] Egy kisebb településhez érkeztél. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy templomot. Tharr hívői építették.
(Vándorcirkusz:) Már messziről észreveszed a felhúzott sátrak égnek meredő csúcsait, majd hamarosan a cirkuszosok kiabálását is meghallod, amint fennhangon hirdetik mennyi-mennyi próba vár a bátor kalandozókra náluk. Örömmel vegyes érdeklődéssel kezded szemlélni a ténykedésüket, míg egy törpe eléd nem lép, hogy elkérje szórakozásod árát. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).]

Épületeket látsz: egy kvazár kohó (627. épület.) és egy fegyvermester háza (630. épület.).
[-60 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 681.]

be 630 3 bemész a 630. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni vágófegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 vágófegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 135 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 631.]

ff felt. fegyverváltás:
Feltételes fegyver parancsok törölve. [0 pontot használtál fel, van még 631.]

ff 639 641 28 felt. fegyverváltás: 639 641 28
Felt. fegyverváltás: << Fókuszpenge << bronz taider << ököl. [0 pontot használtál fel, van még 631.]

m 3 3 5 mozogsz délkeletre, délkeletre, délnyugatra
[186,32] Még mindig a városban vagy. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Csak egy részeg kalandozó. Megvető mosollyal várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámcsapás varázslatot, majd rád küldi. 21 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét ellenfeledre rontasz. {KCC:} Fókuszpengével kegyetlenül összevagdalod a részeg kalandozó jobb lábát. (2 támadással 200 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+20 varázspont.) A részeg kalandozó lendületes ütése célt téveszt. A részeg kalandozó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy gyöngymangó és 2 ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (184,32)-> 20 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP] 1368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 200, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}

Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[271,56] A síkság után kisebb hegyek következnek. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy vadászskorpió került az utadba. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A szilánk működik (+2 életpont). Egy bo'adhun csapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 450 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a vadászskorpió testét. (6 támadással 321 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vadászskorpió nyakát. (7 támadással 696 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+140 életerő). Transzformálsz! (+69 varázspont.) A vadászskorpió egy merész támadás-sorozattal elsöpör: ollója félig felaprítja a bal karodat! (2 támadástól 461 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel párszor keményen megütöd a vadászskorpió testét. (4 támadással 397 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+80 életerő). Transzformálsz! (+39 varázspont.) Cafatokra tépi a húsodat a vadászskorpió ollója. (2 támadástól 471 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A vadászskorpió most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 skorpiókarmot. 10931 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A földből energia áramlik testedbe. Elmormoltad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1864, sebződés: 932, gyógyulás: 228, összesen: -704 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+111 életerő). [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Utad során felfedezel egy oltárt. Raia hívei emelték. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (rézdarab) találsz.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 rézdarabot! Van itt egy karbionális látomás (693. épület.). Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 szögletes követ. Erőd TF-elődött.

(Továbbmész...) [270,57] Fellélegzel, lazíthatsz egy kicsit. A hegységnek vége, dombok közt vagy. A Küzdelem Dombság szélénél jársz. Állítólag csak az válhatott a kyorg máguskirály katonájává, aki a dombság területén lévő iskolákban elsajátította a közelharc minden csínját-bínját. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy kazmárt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Analotha irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Találsz egy vaskohót. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (ezüstdarab) van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 ezüstdarabot! Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Felismered a közeledőt. Csak egy bumshir óriásmacska. Nem jelenthet különösebb problémát. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mélyen koncentrálva, megidézel egy bo'adhun csapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 601 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy természet haragja varázslattal köszönt csatapartnered. 39 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a bumshir óriásmacska nyakát. (6 támadással 306 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel többször eltalálod a bumshir óriásmacska fejét. (5 támadással 479 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+96 életerő). Transzformálsz! (+47 varázspont.) Kegyetlen ütéseket mér rád karmával a bumshir óriásmacska. (2 támadástól 316 életpontot vesztesz.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-11 varázspont.) Kí energiáidat koncentrálod, és megindítasz egy támadást, amelynek eredménye egy Élet-Halál érintés lesz. Ököllel többször eltalálod a bumshir óriásmacska jobb hátsó lábát. (5 támadással 451 életpontot sebezve.) Te 56 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetően. Vámpirizálsz (+91 életerő). Transzformálsz! (+45 varázspont.) A bumshir óriásmacska többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 287 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát vesztesz. (-13 varázspont.) Te itt életveszélyben vagy. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1837, sebződés: 642, gyógyulás: 249, összesen: -393 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Már a nagyapád is tudta, hogy ha egy pontosan két napja döglött vadászgörény balszemét képes vagy egy félórán át szopogatni, az többet ér, mint a falu gyógymágusa. Az egész csak gyomor kérdése. Szerencsédre éppen meglátsz egy megfelelőnek látszó dögöt, és a gyomrod is rendben van. (+251 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás).
(Feltételes gyógyítás:) Az önszuggesztió nem a legveszélytelenebb módja a gyógyításnak, de te bátor kalandozó vagy. Behunyod a szemed, és halkan mormolni kezdesz: egészséges vagyok, egészséges vagyok, EGÉSZSÉGES VAGYOK... Pár perc múlva sokkal jobban érzed magad. (+248 életerő.) Nocsak, itt van valami érdekes! Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre. [132 pontot használtál fel, van még 499.]

m 3 1 8 mozogsz délkeletre, északkeletre, északra
[271,58] Továbbra is dombság. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy pézsmatököt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Utad során felfedezel egy oltárt. Dornodon hívői építették. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (óndarab) van!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 3 óndarabot! [óndarab ládikóba-> (185,60)-> 6 arany, -2 ÉP] A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Azonnal tudod, hogy egy kyorg őrgólem volt a rémület okozója. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [272,57] Amerre csak a szem ellát, dombok. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Hmm, csak egy bumshir óriásmacska. Ettől nincs semmi félnivalód. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy bo'adhun csapás varázslat. 601 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy természet haragja varázslatot, majd rád küldi. 42 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a bumshir óriásmacska aggresszív fejét. (6 támadással 295 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a bumshir óriásmacska testét. (8 támadással 706 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+142 életerő). Transzformálsz! (+70 varázspont.) Karmával néhányszor a bumshir óriásmacska megcsapja a fejedet. (2 támadástól 283 életpontot vesztesz.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-13 varázspont.) Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel néhányszor megcsapod a bumshir óriásmacska testét. (5 támadással 458 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+92 életerő). Transzformálsz! (+45 varázspont.) A bumshir óriásmacska néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 281 életpontot vesztesz.) A bumshir óriásmacska összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 dramoan kő (ld. enc.). 11933 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2060, sebződés: 606, gyógyulás: 240, összesen: -366 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Tharr híveié. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (óndarab) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. Nocsak, itt van valami érdekes! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [272,56] Továbbra is dombság. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Chara-din hívői építették. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (rézdarab) találsz. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy vadászskorpió nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Egy bo'adhun csapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 450 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a vadászskorpió testét. (6 támadással 343 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel többször eltalálod a vadászskorpió testét. (5 támadással 527 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+106 életerő). Transzformálsz! (+40 varázspont.) A vadászskorpió ollójával átnyisszantja a torkodat! (2 támadástól 538 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1320, sebződés: 538, gyógyulás: 110, összesen: -428 ÉP}

Ahogy minden elsötétedik előtted, lelked öntudatlanul is kapaszkodik mihaszna testedbe. Utolsó gondolatoddal görcsösen tiltakozol a halál ellen. [33 pontot használtál fel, van még 466.]
Feltámadsz! (+1046 életpont.) [0 pontot használtál fel, van még 466.]
Észreveszel valamit a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre vezetnek.
Összeakadsz egy fekete, hosszú hajú, kék szemű troll férfival. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Chara-din személyes testőrként szolgáló avatárja. Egy bo'adhun gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy ében talizmánt, egy gyémánt védőgyűrűt, egy káosz szimbólumot, egy kreiton palástot, egy Luthius karkötőjét, egy natharion talizmánt, egy óriás fülbevalót, egy örökkéval.kristályát, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy regeneráló övet, egy Teremtő koronáját, egy tleikan kesztyűt, egy uglaok harci maszkot, egy uglaok karvédőt, egy uglaok lábszárvédőt, egy uglaok láncköpenyt, egy uglaok páncélt, egy uglaok szögescsizmát, egy uglaok vállvédőt és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy árnytündér messiás trófea, egy kereszteslovag trófea és egy entitás manifesztum trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Övén 3 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy véres csatabárdot, bal kezében egy uglaok nehéz pajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy pikkelyes ptog a hátasa. Tisztán érzed auráját: sötét, jelezve, hogy a másik gonosz. Komoran végigmér Téged, de nem üdvözöl. Otthagyod a másik kalandozót.
Eszel valamit. (-1 kaja.) [0 pontot használtál fel, van még 466.]

m 8 8 7 mozogsz északra, északra, északnyugatra
[272,55] Továbbra is dombság. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy csillagbozótost. Találsz egy oltárt. Fairlight hívői építették. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (rézdarab) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy kyorg őrgólem. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).

Észreveszel valamit a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [272,54] Amerre csak a szem ellát, dombok. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Ez nem lehet más, mint egy kyorg őrgólem. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Felfedeztél egy hóhérbimbót. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (óndarab) jelenlétét érzed a föld alól. Nocsak, itt van valami érdekes! Nagyon régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [271,53] Amerre csak a szem ellát, dombok. Utad során felfedezel egy oltárt. Dornodon hívői építették. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (vasérc) van a föld alatt! Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy raskhiir szellem közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Itt csata lesz.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat agytaposás varázst lök magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy bo'adhun csapás varázslatot. 540 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pajzszúzás. 453 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Pár lövedéked átjárja a raskhiir szellem testét. (6 támadással 315 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel párszor keményen megütöd a raskhiir szellem véres combját. (5 támadással 476 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+96 életerő). Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 260 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-17 pszi pont.) (-3 TU.) Felkészülsz egy Élet-Halál Érintésre. Ököllel többször eltalálod a raskhiir szellem bal lábát. (5 támadással 446 életpontot sebezve.) Te 55 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetően. Vámpirizálsz (+90 életerő). Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 258 életpontot vesztesz.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-10 pszi pont.) (-2 TU.) Túl erős az ellenfeled. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1777, sebződés: 971, gyógyulás: 247, összesen: -724 ÉP}

A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Azonnal tudod, hogy egy kyorg őrgólem volt a rémület okozója. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

[21 pontot használtál fel, van még 445.]

m 7 5 mozogsz északnyugatra, délnyugatra
[270,52] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy selyemszárnyas. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Bányászat képességeddel fémet (rézdarab) érzel a föld alatt.

(Továbbmész...) [269,53] Amerre csak a szem ellát, dombok. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Elenios híveié. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (vasérc) találsz. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy kyorg őrgólem. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Eszel valamit. (-1 kaja.) [14 pontot használtál fel, van még 431.]

hh 1534 használod az 1534. tárgyat
Próbát teszel a quwarg teleportgömbbel. Még a ruházatodat rendbeszedni, a fegyverzetedet megigazítani sincs időd, olyan hirtelen jön létre a teleport. Egyenest egy quwarg boly közepébe kerültél! Döbbenetes élmény ebbe a mesterséges létesítménybe behatolni. Mindenhol kisebb-nagyobb quwargok nyüzsögnek! Valami hatalmasat csíp beléd hátulról (-8 életerő). Hirtelen ráébredsz, hogy miért van itt ekkora hely: egy óriási test mozdul el a fal mellől. Egy quwarg nagymester! Jobbnak látod, ha nem keveredsz harcba vele! A hely alaposabb feltérképezésére már nincs időd, a teleportgömb visszarepít a kiindulási koordinátára. [41 pontot használtál fel, van még 390.]

kf 882 kézbeveszed/felveszed a 882. tárgyat
Lecsatolod a tradicionális övet, majd felcsatolod a regeneráló övet. [0 pontot használtál fel, van még 390.]

vv 161 elmormolod a 161. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Következő fordulódban varázsenergiát nyersz ki. [-35 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 388.]

szk 178 keresed a 178. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy ongóliant hadúrt. [0 pontot használtál fel, van még 388.]

* 1. BP: használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 388.]

* 2. BP: használod a 163. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 383.]

* 3. BP: elmormolod a 3. varázslatot a 83. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 383.]
Fürgén varázsolsz! Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [1 pontot használtál fel, van még 382.]

* 4. BP: kézbeveszed/felveszed a 309. tárgyat a 956. tárggyal
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 382.]
Leveszed a kotét, majd a csuklódra húzod a Xanathal karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 382.]

* 5. BP: leveszed/lerakod az 1322. tárgyat a 722. tárgyat
Kiveszed a füledből a ryuku függőt.
Lehúzod az ujjadról a háború gyűrűjét. [0 pontot használtál fel, van még 382.]

* 6. BP: kézbeveszed/felveszed a 254. tárgyat az 511. tárggyal az 533. tárgyat
Az ujjadra húzod a regeneráló gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 382.]
A füledre akasztod az Eldereth kristályt. [0 pontot használtál fel, van még 382.]
Leveszed az agori szegecscsizmát, majd felhúzod a tűzúr csizmáját. [0 pontot használtál fel, van még 382.]

* 7. BP: kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat
Leveszed a szirén köpenyét, majd felöltöd a mágusköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 382.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Góga-migóg, a nagy aerob-IX mágus gyakorlataid hajtod végre. Hajolgatások, guggolások, miegymás. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 80 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 342.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Találsz egy hatalmas sziklát, és nyomban nekilátsz, hogy erősíts: mellmagasságig, majd a fejed fölé emeled a nehéz súlyt! Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 40 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 302.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Száz guggolást-felállást, és száz fekvőtámaszt csinálsz. Huh, huh! Ah! Micsoda eredménye volt a gyakorlásnak! (+1 erő.) [40 pontot használtál fel, van még 262.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Hozzálátsz bicepszeid fejlesztéséhez. Egy illriani testépítőtől ellesett izomerősítő gyakorlatokat végzel. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 222.]

tf 1 22 fejleszted az 1. tulajdonságodat 22 pontért
Helybenfutás, guggolások, és egyéb tornagyakorlatok segítenek hozzá bicepszeid fejlesztéséhez. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [22 pontot használtál fel, van még 200.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 27, 20, 17.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját bezabál a Rughar familiárisa. 8 kaját töm magába a tüskés gigaféreg. Egy szögletes követ fal föl az agyagelementál. 3 kaját fal föl a sivatagi doareg. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól elementál kalandozó lord helyett kalandozó ősmester. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +43 max. varázspont, +16 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 4 tulajdonság-pontot, és 4 képesség-pontot.
Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt a széljárás hatása. Elmúlt a vadászat hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 519 pontot. A következő körben tehát 719 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


DRAMOAN KŐ (967. TÁRGY)
Ritka, csak a magasabb fennsíkok legtisztább vizű tavainak mélyén fellelhető drágakő a dramoan kő. A hiedelmek szerint több ilyen kő található néhány speciális fenevad bélrendszerében is, de a valóság az, hogy csupán egy szerencsés kalandozó összes holmijával és hullájával együtt kerülhetett oda. Minden hatásnak ellenáll. Még senki nem hallott olyanról, hogy ezt az ezüstfényben csillogó, gömbölyű kőzetet bárkinek sikerült volna elpusztítania.

KARAKTERLAP

Cshi-Cshi a Cica, egy fekete, hosszú hajú, zöld szemű kobudera nő vagy. A bőröd kreolszínű. Tharr korlátlan hatalmú főpapja vagy. A Korona Bajnokai (#9125) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 378. fordulód.

Erő: 55 (76) Szint: 42 Merészség: 8/5 Magasság: 134 cm
IQ: 52 (60) Támadás: 54 Agresszió: 3 Testsúly: 45 kg
Ügyesség: 56 (64) Védekezés: 122 Menekülés: 20 % Életkor: 35/39 év
Egészség: 52 (64) Életpont: 1100/142 Jellem: semleges Tul. pont: 4
Szerencse: 51 (62) Varázspont: 1863/291 Pénz: 5552 arany Kép. pont: 13
Tudatpont: 28/18 Pszi pont: 164/174 Halhatatlanság: 11 %
Eddig összesen 4044 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 24232 TP-t kaptál. Jelenleg 9640871 TP-d van. A következő szinthez még 859129 TP szükséges. Trófeáid: bumshir óriásmacska, bosszúálló, triklem drakolder. A 358. fordulódban 16765 arany került a bankszámládra. 18441 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 7/52 ökölvívás: 34/36 (+5%) szúrófegyverek: 31/62
vágófegyverek: 27/1 ütőfegyverek: 9/46 lőfegyverek: 9/3
dobófegyverek: 36/22

Feltételes fegyverváltás: Fókuszpenge (#639) << bronz taider (#641) << ököl (#28)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); bumeráng (#249) (20 -27.); vas dobónyíl (#189) (28 -33.); vas dobónyíl (#189) (34 -848.); tolmokov-koktél (#351) (849 -997.); ében dobónyíl (#849) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 45/78 (+96%) 2. nyomkövetés: 91/65 (+33%) 3. mászás: 29/78
4. csapdakészítés: 33/36 (+6%) 5. csapdaészlelés: 28/74 6. gyógyítás: 37/54 (+68%)
7. titkosírás: 3/99 8. felderítés: 25/44 9. szörnyidomítás: 14/57
10. teológia: 96/13 (+51%) 11. taumaturgia: 99/44 (+8%) 12. szerencsejáték: 2/40
13. versengés: 10/10 14. harcművészetek: 34/28 15. zene: 6/67
16. szörnyismeret: 42/55 17. pszi: *19/100 18. zárnyitás: 7/33
19. vadászat: 7/67 20. vitalitás: 3/75 21. bányászat: 35/97 (+18%)
22. úszás: 9/42 23. főzés: 7/74 24. csapatmunka: 1/14

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 28
1. sebzés bónusz: 3

FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 65% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
kutatsz max. 200 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért csak 70. fémet, vagy jobbat
készítesz tükröt (#43) (max. 5 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 15 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 10 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 10 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 5 darabot )
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: kártyabarlang (8)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 13, max: 16)
szubreális vámpír (#223), csontváz lord (#177), lidércúr (#252), élőholt ősmágus (#179), noth szellem (#250), óriás csontváz (#176), halálelementál (#279), szintszívó lények (#9097), zombi mágus (#389), öregedést okozó lények (#9095), ezerszemű bestia (#288), Zinthurg (#180), Strissha (#528)
Barátságosság (aktív: 3, max: 16)
bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP)
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) jégoszlop (#231, 24 VP) minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP)
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) agyburok (#90, 11 VP) fürgülés (#92, 22 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP)
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) Tharr haragja (#145, 16 VP) ongóliant tombolás (#146, 40 VP)
mágikus ütés (#147, 18 VP) becsületjel (#158, 14 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP)
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) méregfelhő II (#193, 18 VP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP)
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP)
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP)
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) mágia megértése (#226, 0 VP) meditáció (#250, 0 VP)
bo'adhun csapás (#266, 60 VP) papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)
A varázslatok tanulására elkölthető: 20 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
állatvédelem (#192) vámpirizáció (#1) Pörhemór köre (#205) (109,2,1) erőpajzs I (#12)
csupasz izom (#28) esszenciavédelem 2 (#188) Symulf rúnája (#182) szürkeáll. aktiv (#71)
mentális pajzs (#72) óriáserő (#53) tulajdonságpajzs (#26) tárgyvédelem (#178)
hadiszerencse II (#24) papi aura (#377) villámmágia (#227) méregsemlegesítés (#14)
varázsenergia (#161) éber kakukk (#3) szörnycsábítás (#83)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
19. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10)
villámcsapás (#50), méregfelhő II (#193), jégcsóva (#41), izomernyesztés (#33)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10)
hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 30, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
Tharr haragja (#145) >> Mnebolath (#237) Tharr haragja (#145) >> Notermanthi (#257)
méregfelhő II (#193) >> taalru (#249) háló (#186) >> ryuku csapásvezető (#778)
élőholt pozdorja (#134) >> élőholt ősmágus (#179) háló (#186) >> molgan (#284)
méregfelhő II (#193) >> elemi rin (#786) izomernyesztés (#33) >> lidérckirály (#316)
méregfelhő II (#193) >> taalru herceg (#307) tűzgolyó (#155) >> Thargodan légiós (#311)
tűzgolyó (#155) >> halálelementál (#279) tűzgolyó (#155) >> Thargodan mágus (#318)
tűzgolyó (#155) >> Thargodan berzerker (#377) jégoszlop (#231) >> Eruol (#378)
izomernyesztés (#33) >> szutykos remák (#191) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
izomernyesztés (#33) >> quwarg parafenomén (#248) jégoszlop (#231) >> ro'galhal gyóntató (#524)
jégoszlop (#231) >> Harmarghal (#525) jégoszlop (#231) >> zztrissh harcos (#526)
jégoszlop (#231) >> zztrissh veterán (#527) bo'adhun csapás (#266) >> 34. szintű lényekre
bo'adhun csapás (#266) >> albinó féreg (#529)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 30, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> ében tigris (#488) fehér glóbusz (#47) >> Éjvadász (#502)
pszi-acéltorony (#98) >> Eruol (#378) pszi-acéltorony (#98) >> varkaudar vajákos (#690)
pszi-acéltorony (#98) >> csápos otagi (#395) pszi-acéltorony (#98) >> pszi őselementál (#258)
pszi-acéltorony (#98) >> pszi elementál (#221)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
arató csattanat (#144) (vadászik) státusz: OK
agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +32 lopás ellen) státusz: OK
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +13 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Minden harcos álma, hogy egyszer legyőzzön egy ongóliant hadurat. Te múld felül őket! Ölj meg mindjárt hármat! (számláló: 2)
2.) Egy igazi kihívást egy nagy harcos számára: pusztíts el három kronoelementált! (számláló: 0)
3.) Demonstráld hatalmamat, használj földrengés varázslatot tíz alkalommal! (számláló: 0)

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
a közösség ereje (123)
bajnokok koronája (139)
kasztropl. trafó (145)
kaszt.kiteljesedés (166)
a tanítók türelme (181)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
az őrzők ébersége (312)
alattvalók védelme (345)
földmágia (357)
kedvenc táborhely (395)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 25 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 397 TU szükséges.)
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 3191.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
45 arany (#50) 1 álompor (#396) 2 deus ex machina (#1)
1 isteni könnycsepp (#260) 218 kaja (#2) 1 madártoll (#112)
1 nyílvessző (#108) 1 quwarg tojás (#360) 1 sáfránypor (#211)
1 sallank karom (#128) 18 vas dobónyíl (#189) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 dramoan kő (#967) 1 ezüstdarab (#326) 1 gyógykenőcs (#313)
1 rézdarab (#70) 1 skorpiókarom (#911)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(269,53) 34. jellempróba, Elenios oltár, érclelőhely, kyorg őrgólem (#567)
(270,52) selyemszárnyas (#541), 38. jellempróba, érclelőhely
(270,57) kazmár (#204, belőle készíthető: #205), oltár, 45. jellempróba, művészi porolit (#720), vaskohó (#155), érclelőhely, bumshir óriásmacska (#492)
(271,53) Dornodon oltár, 32. jellempróba, érclelőhely, raskhiir szellemek (#539), kyorg őrgólem (#567)
(271,56) karbionális látomás (#693), vadászskorpió (#542), Raia oltár, érclelőhely
(271,58) pézsmatök (#933, belőle készíthető: #934), vaskohó (#155), 28. jellempróba, Dornodon oltár, érclelőhely, kyorg őrgólem (#567)
(272,54) kyorg őrgólem (#567), hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), érclelőhely
(272,55) csillagbozótos (#928, belőle készíthető: #929), Fairlight oltár, 36. jellempróba, érclelőhely, kyorg őrgólem (#567)
(272,56) 34. jellempróba, Chara-din oltár, Chara-din monolitja (#534), érclelőhely, vadászskorpiók (#542), egy troll férfi
(272,57) bumshir óriásmacskák (#492), Tharr oltár, 34. jellempróba, vaskohó (#155), érclelőhely

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - Az új kőbőr (507-es) képesség hatása nem íródott ki a csatában, javitva. - Az 1-es labirintusban többen jelezték, hogy halálos csapdák várták őket. A hiba okát sikerült megtalálnom és javítanom.
- A 126-os labirintusban volt egy nyithatatlan ajtó (szerencsére nem volt semmi értékes mögötte), javítottam.
- Bekerült a játékba egy új varázslói varázslat, a helyreállítás. Egy adott mezőn helyreállítja a tereptárgyakat (másznivalók, csatamezők stb), de azokat nem, amelyeket építettek (oltár, templom). A varázslatot 100-as taumaturgiától lehet megvenni a varázslótornyokban.
- A támadás és védekezés auraerősítéssel módosított értékét a karakterlapon külön, az alap támadás ill. védekezés után tüntetem fel, mert eddig többen nem hitték el hogy kiíródik a karakterlapon :)

Üzenet küldése a karakternek