377. forduló, 379. forduló, Apa Tifusz összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. aug. 18. 9h:10'
EZ A 497. JÁTÉKHETED, 378. FORDULÓD
498. játékheted kezdete: aug. 24.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1896
SZÁMLA : XXXX

APA TIFUSZ KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [360,66] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Kifizetted a megvett 40 kaktuszbogyót (1640 arany), 1 Natharion amulettet (500 arany). Átveszed a sikeresen eladott 9 toxyl (eladási ár: 80 arany, ebből a kezelési költség: 6 arany) ellenértékét.
Kedélyes hangulatban sétálsz a helyszínre, ahova a gyülekezőt beszélted meg a többiekkel. Nagy kaland lesz, és a társaság tagjai is elég jól felkészültnek tűnnek. Eljött még Jockey Ewing, Berogurgi Titusz és Anna Bella. Már messziről kiszúrjátok a fura trollt. Egy hatalmas láda mellett ácsorog, és igen türelmetlennek látszik. Közelebb masíroztok. Berogurgi Titusz megszólítja őt.
- Nos itt vagyunk. Ez az a csomag? - kérdezi a trollt, köszönés helyett.
- Jahm, ez az. Más már nem jön, remélem - mondja a troll és kiköp. Pont a lábad elé! - Nos, tudjátok, mi ez? Egy teleportkapu varázstekercs! - mondja sejtelmesen, és egy összegöngyölt, sárgás pergament halászik elő köpönyege zsebéből. Persze egyikőtök sem hallott még erről az állítólagos tekercsről, így csak összenéztek, és érdeklődve hallgatjátok. - Ezt a ládát kell átkísérnetek a kapun, és a túloldalon átadni a címzettnek, egy... höhöhö... igen kedves barátomnak. Segítsetek neki kicsomagolni! A kaput én fogom megnyitni, a dobozt pedig ti viszitek, és én itt fogok várni. Az átjáró mindössze néhány percig aktív, ezért igyekezzetek! Remélem minden világos. Vegyetek elő fejenként két varázskövet!
Előveszel, és a tenyeredben görgetni kezdesz két varázskövet.
- Felőlem mehetünk - mondod. Jockey Ewing nem hozott magával varázskövet. Úgy tűnik, nem mindenki olyan előrelátó, mint te. Kicsit aggódsz a láda súlya miatt, de eldöntöd, hogy akár egyedül is eljátszod a futárpostást.
A troll nem sokat variál. Odaáll közvetlenül a láda mellé, és egyszerűen elszakítja a tekercset, miközben kimond néhány érthetetlen szót. A kapu a semmiből jelenik meg, és sajnos nem láthattok át rajta a túloldalra.
- No, kapjátok el! Mire vártok? - vakkantja a fickó, mire együttes erővel átgördítitek a ládát a nyíláson. - Ne feledjétek a kicsomagolást. És igyekezzetek! - szól utánatok.
Mikor átléptek a kapun, még hallani véled a gúnyos röhögését. De nincs időtök meglepődni. Egy Thargodan mágustorony fogadótermében álltok, és épp egy tanácskozást zavart meg érkezésetek! Mielőtt bármit tehetnél a védelmed érdekében, egy energianyaláb csapódik beléd. 304 életpontot vesztettél. Berogurgi Titusz futásnak ered. Úgy tűnik efféle csapdák védik a termet az illetéktelen behatolóktól. Védenetek kell magatokat! Nem vagy túl szerencsés, három Thargodan mágus lesz az ellenfeled. Esélyed a győztes csatára negatívba fordult, inkább futni kezdesz, nehogy itt vessz el. {Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP} Eleged van a harcból! Egy csukafejessel átveted magad a teleport kapun, kigurulod az esést, és felpattansz. Meg sem lepődsz rajta, hogy a troll felszívódott. Bosszúsan elindulsz, hogy megkeresd a táborhelyedet. Valami egészen új dolgot tanultál, egy új képességet szereztél (csapatmunka: 1. szint). (ld. enc.) Ismereteid bővülnek a többszemélyes kalandokkal kapcsolatban. (ld. enc.) [25 pontot használtál fel, van még 550.]
Miután kipihented magadat, visszaváltozol eredeti formádra. Az aranytermő erszény 44 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 mocsári penkét. A teremtés zsákja létrehozott 1 fülemüle agyart.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+25 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+536 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+114 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) [A két forduló között 3 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 116. varázslatot a 120. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 558.]
Fürgén varázsolsz! Elméd Fölénye megerősíti fenségesen vibráló mentális aurádat. [-10 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 556.]
Fürgén varázsolsz! Iszonyatosan erős mentális pajzs feszül védelmezőn az elméd köré. [-15 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 554.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 127. varázslatot a 137. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 552.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 550.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Felkészülsz a szemmelverésre. [-18 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 548.]

* 3. KP: elmormolod a 165. varázslatot a 88. varázslatot a 279. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 546.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 546.]
Beizzik a turbómágia. [-25 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 544.]

* 4. KP: használod az 1101. tárgyat
Használod a Niagren pálcáját. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [0 pontot használtál fel, van még 544.]

* 5. KP: használod az 1253. tárgyat
Az orrod alá dugod, és belélegzed a csillezsályalevélből áradó kellemes illataromát. Egy rövid időre teljesen el is bódulsz tőle. (Nem volt maradandó hatása.) [5 pontot használtál fel, van még 539.]

* 6. KP: kreálsz a 124. tárggyal az 1128. tárgyat (1 darabot)
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a kreáció varázslatot! Kreáltál 1 jégszilánkot. [-12 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 537.]

* 7. KP: alakváltás 13
Rendben, táborozás alatt álcázni fogod magad. [3 pontot használtál fel, van még 534.]

* 8. KP: energia fejlesztése 4
A fejlesztés már befejeződött, egyenlőre nincs szükség további fejlesztésre. [0 pontot használtál fel, van még 534.]

kb 182 3 kiveszel a bankból a 182. tárgyat (3 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 3 vashegyű lándzsát. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [0 pontot használtál fel, van még 534.]
(Feltételes gyógyítás:) Hozzád hasonló mázlista is kevés van a világon! Pont akkor bukkansz egy gyógygáz-pöffenetre, amikor a legnagyobb szükséged van rá. Fölé hajolsz, mélyet lélegzel. Hagyod, hogy a tüdődet teljesen kitöltse a gyógyerejű légtömeg. Amikor kifújod, sokkal jobban érzed magad. (+348 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [40 pontot használtál fel, van még 494.]

v 22 182 elmormolod a 22. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő vashegyű lándzsát. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 3 vasérc, 6 pirkit, 1 fémrúd [fémrúd ládikóba-> 8 arany, -2 ÉP]. [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 489.]

v 22 182 elmormolod a 22. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Megidézted az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő vashegyű lándzsát. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 3 vasérc, 6 pirkit, 1 fémrúd [fémrúd ládikóba-> 8 arany, -2 ÉP]. [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 484.]

v 22 182 elmormolod a 22. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Befejezted az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő vashegyű lándzsát. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 3 vasérc, 6 pirkit, 1 fémrúd [fémrúd ládikóba-> 8 arany, -2 ÉP]. [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 479.]

p 74 232 10 használod a 74. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Kisütöd a molekulaátrendezés pszi képességet. Sikerrel jártál! Átstruktúrálva 7 vasérc molekuláit, előállítottál 7 ilkin ércet. [-70 pszi pont.] Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [5 pontot használtál fel, van még 474.]

be 612 bemész a 612. épületbe
Elszántan, keményen lépsz be a viharóriás tanyára. Egy gigantikus viharóriás ül a barlang közepén, épp egy hatalmas húsdarabot rágcsál. Felkészülsz az epikus összecsapásra.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tompítás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 348 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 48 életpontot vesztettél. Ezüstshurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 ezüstshuriken. Pár lövedéked átjárja a viharóriás testét. (5 támadással 73 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a viharóriás villámló testét. (7 támadással 342 életpontot sebezve.) A viharóriás nagyot üt a jobb karodra. (1 támadástól 75 életpontot vesztesz.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámcsapás varázslatot. 49 életpontot vesztettél. A viharóriás összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 87 aranyat. 7032 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 763, sebződés: 172, gyógyulás: 0, összesen: -172 ÉP}

Mosolyogva hagyod hátra a tetemet. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [10 pontot használtál fel, van még 464.]

v 15 1253 6 elmormolod a 15. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új csillezsályalevél. [-42 varázspont.] [30 pontot használtál fel, van még 434.]

kre 232 122 5 kreálsz a 232. tárggyal a 122. tárgyat (5 darabot)
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A földből energia áramlik testedbe. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a kreáció varázslatot! Kreáltál 5 dözmöng szivet. [-60 varázspont.] Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [2 pontot használtál fel, van még 432.]

m 2 3 mozogsz keletre, délkeletre
[361,66] Változik a terep, ez már alacsonyhegység. Megreped a föld, és láva ömlik elő. Igyekszel minél távolabb kerülni. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Dornodon híveié. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy törpe bányát. Látsz egy Chara-din monolitját. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy bávatag golombár. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (ramit kő) rejt.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 ramit követ! Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy ében halálhajcsár. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tompítás varázst. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ezüstshurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 ezüstshuriken. Lövedékeiddel perforálod az ében halálhajcsár testét. (5 támadással 84 életpontot sebezve.) Marokra fogva a bronz taidert a másikra rohansz. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ében halálhajcsár bal karját. (7 támadással 343 életpontot sebezve.) Ellenfeled a Kobraharapás technikáját alkalmazza. Csapások érik a jobb oldaladat. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Bronz taiderrel többször eltalálod az ében halálhajcsár ébenfekete testét. (2 támadással 100 életpontot sebezve.) Ellenfeled a Kobraharapás technikáját alkalmazza. Csapások érik a jobb oldaladat. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5104 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 527, sebződés: 52, gyógyulás: 0, összesen: -52 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [362,67] A lápvidék, amelyre érkeztél, talán a leggazdagabb élővilágú terep a Sötét Földön, növények (ha mégily gyilkosok is) szinte sehol máshol nem teremnek. Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. Felismered a közeledőt. Csak egy vámpírféreg. Nem jelenthet különösebb problémát. (ld. enc.) Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már agytaposás vibrál körülötted. Egy jégoszlop varázslatot dobsz ellenfeledre. 159 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Távolról nekromanta csókja varázslatot lő rád a másik. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Teli erőből ezüstshurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 ezüstshuriken. Alaposan megsorozod a vámpírféreg testét. (5 támadással 86 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a vámpírféreg véres fejét. (7 támadással 380 életpontot sebezve.) A vámpírféreg megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 59 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 38 életpontot vesztettél. A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 56 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Távolról nekromanta csókja varázslatot lő rád a másik. 94 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd.
{Csatastatisztika; sebzés: 625, sebződés: 247, gyógyulás: 0, összesen: -247 ÉP}

Ahogy minden elsötétedik előtted, lelked öntudatlanul is kapaszkodik mihaszna testedbe. Utolsó gondolatoddal görcsösen tiltakozol a halál ellen. [25 pontot használtál fel, van még 407.]
Hirtelen valami hatalmas erő ragad a magasba. Ilyen lenne a halál? A földre huppanva, sokáig várod a fanfárok zenéjét. Aztán félve kinyitod a szemed. A jelek szerint még mindig élsz! Néhány percbe telik, amíg rájössz, hogy hogyan menekültél meg: a deus ex machina, amely nálad volt, mentette meg az életedet. A varázstárgy, mielőtt végleg eltűnt volna, még néhány sebedet is begyógyította... (+239 életerő.)

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(360,66) viharóriás (#278)
(361,66) Dornodon oltár, vaskohó (#155), törpe bánya (#435), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), érclelőhely, ében halálhajcsár (#295)
(362,67) vámpírféreg (#782)

Miután magadhoz térsz valamennyire, körbenézel.
[361,68] Elkerülve a mérges gázt okádó gejzíreket, és a fekete folyadékban rejtőző nevenincs ocsmányságokat, óvatosan mész tovább. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. A feléd közeledő lélekelementál mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy agytaposás. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. 169 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pusztító végzet. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből ezüstshurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ezüstshuriken. Becsapódva, megdöfi a lélekelementál testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Elszántan a másikra támadsz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a lélekelementál bal vállát. (7 támadással 359 életpontot sebezve.) Karmait végighúzza a lélekelementál a jobb oldaladon. (1 támadástól 55 életpontot vesztesz.) Karmait végighúzza a lélekelementál a bal oldaladon. (1 támadástól 76 életpontot vesztesz.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 50 életpontot vesztettél. Túl erős az ellenfeled. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült.
{Csatastatisztika; sebzés: 529, sebződés: 181, gyógyulás: 0, összesen: -181 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Megpillantasz egy hasadékot, amiből kis gőzfelhő tör elő. Hatalmas rutinoddal azonnal megállapítod, hogy egy kénes mini-gyógyforrásra bukkantál. Gyorsan inhalálsz egy kicsit, majd könyékig belemártod a két kezed. Egy órányi áztatás után sokkal jobban érzed magad. (+419 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 367.]

al 133 30 áldozol: a 133. tárgyat a 30. tárgyat
Nincs itt semmi, aminel áldozhatnál! [0 pontot használtál fel, van még 367.]

m 4 5 4 mozogsz délre, délnyugatra, délre
[361,69] Változik a terep, a fekete Thargodan-hegyek között vagy. Felfedeztél egy gejzírt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Dornodon hívői építették. Találsz egy törpe bányát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy krómkaktuszt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Skinhead hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (ramit kő) van!
(Feltételes ásás:) A gejzír közelében ásol, reménykedve, hogy találsz valamit. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 ramit követ! A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Hmm, csak egy sziklaskorpió. Ettől nincs semmi félnivalód. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. 342 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A sziklaskorpió összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 2 csepp toxylt. [toxyl ládikóba-> 16 arany, -2 ÉP] 2583 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 342, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}


(Továbbmész...) [360,70] Lassan haladsz, hiszen óvatosnak kell lenned - a sziklák borotvaélesek. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy sziklaskorpió közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 330 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Véres nyál csordul ki a sziklaskorpió száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 2 csepp toxylt. [toxyl ládikóba-> 16 arany, -2 ÉP] 2583 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 330, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Észreveszel egy ősvortexet. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (ezüstdarab) rejt!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 ezüstdarabot! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre, friss kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek délre, friss árnymanó nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [360,71] Változik a terep: magashegységben vagy. Jó órányi mászás után lihegve pillantasz vissza a megtett útra. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Felismered a közeledőt. Csak egy viharóriás. Nem jelenthet különösebb problémát. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tompítás varázst. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. 354 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Egy villámsújtás varázslatot dob rád a másik. 46 életpontot vesztettél. Meglengetve a bronz taidert a másikra támadsz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a viharóriás testét. (7 támadással 337 életpontot sebezve.) A viharóriás egy villámgyors mozdulattal a derekadra sújt. (1 támadástól 83 életpontot vesztesz.) Egy villámcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. 43 életpontot vesztettél. Bronz taiderrel többször eltalálod a viharóriás jobb lábát. (2 támadással 106 életpontot sebezve.) A viharóriás az Acél Ököl alkalmazásával jól mellbe taszajt. (1 támadástól 90 életpontot vesztesz.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámcsapás varázslatot lő rád. 41 életpontot vesztettél. A viharóriás összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Szereztél 89 aranyat. 7032 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 797, sebződés: 303, gyógyulás: 0, összesen: -303 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) A kóbor macskákat majdnem mindenki veszélyesnek tartja. Csak néhány szakértő tudja, hogy ha jó helyen karmolnak meg, akkor az jobb mint az akupunktúra. Te ezek közé tartozol, és az erre járó macskát is rá tudod venni az együttműködésre. (+307 életerő.) Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy ében sziklatornyot. (ld. enc.) Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt törpe bányát. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Emella a Bombázó hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral.
(Feltételes mászás:) Nekiveselkedsz, és mászni kezdesz fölfelé a tökéletesen sík ében sziklafalon. Egy örökkévalóságnak tűnő idő után érsz fel az ében sziklatorony tetejére. Már remeg a kezed és lábad, mire felérsz. Nagy nehezen bepréseled magad az apró nyíláson. A falak halvány, vörös fénnyel izzanak, így ki tudod venni valamennyire a torony belsejét. Micsoda ocsmányság! Kínzóeszközök, állati és Thargodan csontok mindenfelé. Karmok csikordulását hallod a kövön. Valami közeledik! Egy ében halálhajcsár!

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tompítás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod az ében halálhajcsár ébenfekete testét. (7 támadással 351 életpontot sebezve.) Ellenfeled a Kobraharapás technikáját alkalmazza. Csapások érik a bal oldaladat. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ében halálhajcsár ébenfekete testét. (4 támadással 201 életpontot sebezve.) Ütések érik a válladat és a karodat. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
5104 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 552, sebződés: 56, gyógyulás: 0, összesen: -56 ÉP}

Megtörtént a baj, a zaj, amit okoztál, egy újabb szörnyeteg figyelmét keltette fel. Egy smaragd drakón!

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy agytaposás varázst. Egy jégoszlop varázslatot dobsz ellenfeledre. 358 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A lény zöld felhőt fúj rád. Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (33 életpontot vesztettél.) Meglengetve a bronz taidert ellenfeledre támadsz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a smaragd drakón pikkelyes testét. (6 támadással 309 életpontot sebezve.) A smaragd drakón fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A smaragd drakón farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A smaragd drakón összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sárkányfogat. (ld. enc.) 6120 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 667, sebződés: 71, gyógyulás: 0, összesen: -71 ÉP}

Már épp kincsek után kutatnál, amikor újabb vendéglátó vereget vállon. Egy Notermanthi báró!

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy agytaposás varázslatot. A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Távolról jégoszlop varázslatot lősz a másikra. 339 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Üdvözlésképpen egy mágiatörés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Üdvözlésképpen egy a hatalom szava varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Borzalmas dolgot érzel: a szörny halál-auráját! Megacélozod akaratodat, és sikeresen ellenállsz. Marokra fogva a bronz taidert a másikra támadsz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a Notermanthi báró fejét. (7 támadással 352 életpontot sebezve.) A Notermanthi báró leken néhány pofont. (2 támadástól 56 életpontot vesztesz.) Húsodat át- meg átjárja a Notermanthi báró szarva. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégoszlop varázslatot, majd rád küldi. 76 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a Notermanthi báró fejét. (7 támadással 354 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a Notermanthi báró megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 60 életpontot vesztesz.) Húsodat át- meg átjárja a Notermanthi báró szarva. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégoszlop varázslat. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 3 vasérc, egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> 16 arany, -2 ÉP], egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> 14 arany, -2 ÉP], egy sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> 25 arany, -2 ÉP], egy fűszertartó és 2 borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> 12 arany, -2 ÉP]. Magad mögé lököd a pitiáner méregféreg trófeát, és kiszedsz egy Notermanthi báró trófeát. 11000 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1045, sebződés: 249, gyógyulás: 0, összesen: -249 ÉP}

Ősi relikviák, Thargodan titkok után kutatsz. Ez az, találtál valamit: 3 sötét italt. (Nincs mibe rakni 3 sötét italt.) Óvatosan mászol le. Huh, ez micsoda veszélyes kaland volt, csoda, hogy élve megúsztad.
(Feltételes gyógyítás:) Épp egy alkalmas gyógymódon töröd fejed, amikor megpillantasz egy virágzó yemma bokrot. Vigyázva, hogy le ne szakítsd a virágokat, kiszippantod a kelyhek alján összegyűlt életadó nedvességet. Mikor végzel a tizenötödik virággal is, érezhetően kivirulsz. (+376 életerő.) Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (arkog kő) rejt! Megvizsgálod a talajt. Friss alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek délre, friss mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, friss árnymanó nyomokat, amelyek északra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek északkeletre, friss törpe nyomokat, amelyek délkeletre, friss árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [160 pontot használtál fel, van még 207.]

m 4 3 3 mozogsz délre, délkeletre, délkeletre
[360,72] A hegyek közt mész előre. Innen jó a kilátást, de ami a szemed elé tárul, nem túl szemet gyönyörködtető: végtelen pusztaság, a halál egyhangúsága. Valami nyálkás anyag telepedik az arcodra! Undorodva törlöd le magadról. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt törpe bányát. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (mithril) rejt. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy ősöreg góliát lehet. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tompítás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 325 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Bronz taiderrel többször eltalálod az ősöreg góliát testét. (7 támadással 356 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Semmi hatás! A másik az Erő Öklét alkalmazza. Egy pillanatra elkábulsz, ahogy a borzalmas ütés fejbe talál. (1 támadástól 173 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Bronz taiderrel többször eltalálod az ősöreg góliát óriási talpát. (7 támadással 342 életpontot sebezve.) Gyilkos ütést kapsz a gyomorszájadra. (1 támadástól 169 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Elmegy a kedved a harctól. Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen.
{Csatastatisztika; sebzés: 1023, sebződés: 342, gyógyulás: 0, összesen: -342 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Végre hosszas kutatás után sikerült találnod egy blaszterpók-hálót. Miután a pókot sikerült kilakoltatnod, a hálót óvatosan az arcodra rakod. A bőröd azonnal bizseregni kezd, majd ez az érzés lassan szétfut a testeden. Amikor már a bal lábad kisujja is bizsereg, hirtelen letéped a hálót és csinálsz húsz gyors fejkörzést. A szédülés elmúltával jelentős javulást érzel. (+342 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Oppsz, itt járt már valaki! Aránylag régi (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, friss kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [361,73] Tovább mászol a magashegységben. Egy pillanatra megállsz pihenni, és bizarr látvány tárul eléd: mindenfelé kiégett pusztaság, sivatagok, gyilkos és halott világ képe tárul eléd. Sötét porfelhőket pillantasz meg a távolban. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy Notermanthi. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy agytaposás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 328 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Távolról mágiatörés varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Ellenfeled a hatalom szava varázslatot lő rád. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy arany papi karkötő [arany papi karkötő ládikóba-> 80 arany, -2 ÉP], 9 arany és egy fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. 3600 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 328, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy tűzfőnix vigyorog kajánul. Oldalt pillantva, meglátsz egy törpe bányát. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Csak egy márvány sárkány. Megvető mosollyal várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy fehér glóbusz varázslatot. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. 362 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy Asylux átka varázslatot. Kaptál egy szopókövet! Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. Egy jégoszlop varázslattal köszönt csatapartnered. 76 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Ellenfeled pszi ragyogás varázslatot lő rád. 118 életpontot vesztettél. Kábán tántorogsz (-4 támadás). A lény jeget köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (88 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert ellenfeledre rontasz. Bronz taiderrel többször eltalálod a márvány sárkány jobb hátsó lábát. (7 támadással 350 életpontot sebezve.) A márvány sárkány beleharap a kezedbe. (1 támadástól 76 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 48 életpontot vesztettél. Nagyot húz a márvány sárkány farka a lábadra! (1 támadástól 53 életpontot vesztesz.) A márvány sárkány karmaival feltépi a torkodat! (2 támadástól 102 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot.
{Csatastatisztika; sebzés: 712, sebződés: 561, gyógyulás: 0, összesen: -561 ÉP}

Ahogy minden elsötétedik előtted, lelked öntudatlanul is kapaszkodik mihaszna testedbe. Utolsó gondolatoddal görcsösen tiltakozol a halál ellen. [56 pontot használtál fel, van még 151.]
Az örökkévalóságnak tűnő pillanat után azonban furcsa dolog történik: gyomrod a torkodba, lábad a fejed fölé ugrik - igen furcsa érzések egy halott számára! Aztán, a füstölve eltűnő deus ex machina helyére pillantva rádöbbensz, hogy mi is történt: az utolsó pillanatban a csodálatos varázstárgy nemcsak hogy megmentett a biztos pusztulástól, hanem még valamennyit gyógyított is rajtad. (+327 életerő.)

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(360,70) sziklaskorpió (#339), ősvortex (#587), érclelőhely
(360,71) viharóriás (#278), ében sziklatorony (#589), törpe bánya (#435), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), ében halálhajcsár (#295), smaragd drakón (#321), Notermanthi báró (#323), érclelőhely
(360,72) törpe bánya (#435), érclelőhely, ősöreg góliát (#313)
(361,68) lélekelementál (#319)
(361,69) gejzír (#576), Dornodon oltár, törpe bánya (#435), krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), vaskohó (#155), művészi porolit (#720), érclelőhely, sziklaskorpió (#339)
(361,73) Notermanthik (#257), művészi porolit (#720), törpe bánya (#435), márvány sárkány (#328)

Miután magadhoz térsz valamennyire, körbenézel.
[360,72] A hegyek közt mész előre. Innen jó a kilátást, de ami a szemed elé tárul, nem túl szemet gyönyörködtető: végtelen pusztaság, a halál egyhangúsága. Tiltó ujjként emelkednek a magasba a vidék valószínűtlenül magas hegységei.

Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt törpe bányát. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (mithril) van! Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Aránylag régi (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, friss kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [0 pontot használtál fel, van még 151.]

be 620 bemész a 620. épületbe
Nincs itt az az épület, amit keresel. [0 pontot használtál fel, van még 151.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
[359,72] Magad mögött hagyod a félelmetes hegygerincet, és leereszkedsz az alacsonyabb, de nem kevésbé fenyegető hegyek közé.

Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy tűzfőnix hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr hívői építették. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (ramit kő) rejt! Nyomok után kutatsz, sikeresen! Aránylag régi (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [358,72] Lápvidékre érkeztél. Itt több veszély les rád, mint a Sötét Föld összes többi tereptípusán összesen. A vörös égboltot egy pillanatra óriási villámok teszik még fényesebbé.

Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [16 pontot használtál fel, van még 135.]

v 96 310 63 elmormolod a 96. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Egy végső mozdulattal előhívod a városi teleport varázslatot! Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a Thargodan illúzió varázslatot! Elhelyezel egy Thargodan illúziót magadon. Megnézed magad egy tükörben - fúj, de ocsmány módon nézel ki! [-50 varázspont.] Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(359,72) művészi porolit (#720), Tharr oltár, érclelőhely
(360,72) törpe bánya (#435), érclelőhely, ősöreg góliát (#313)

[310,63] Épületek tűnnek fel. Óriási gödör mellett sétálsz el, melynek nem látod az alját. Elfontorodsz, ahogy a mélyből feltörő bűz megcsapja az orrodat.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy csodák kútját.
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 125.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Elegáns mozdulattal 1 aranyérmét hajítasz a kútba. A következő pillanatban egy mágikus aura jelenik meg a tested körül. Aztán lassan, nagyon lassan elhalványul... de hatása egy darabig még nem felejthető. (+3 támadás forduló végéig.) Felvillanyozódva indulsz tovább. [4 pontot használtál fel, van még 121.]
A kút üreges belsejébe hajítasz 1 aranyérmét, majd izgalomteljes bizonytalanságban várod, hogy csörömpölve elérje a kút alját. Hirtelen meglódul a lábad alatt a talaj, és egy étkezőben találod magad. Egy asztalnál ülsz, melynél a legelképesztőbb formába bújt alakváltók az asztaltársaid. Hangosan csócsálják az ízletes falatokat a tányérjaikról. Csak te nem eszel, nem érted mi ez az egész... Aztán megérkezik a pincér és megkérdezi, hozhat-e még valamit. Miközben megrázod a fejed, felnézel rá, és szíved kis híján azon nyomban leáll. A pincér egy triklem drakolder... Földbe gyökerezett lábbal állsz a kút előtt. Nem tudod hova tenni ezt a látomást, bár annyira élethű volt. 27554 tapasztalati pontot kaptál. Elégedetten mosolyodsz el. [4 pontot használtál fel, van még 117.]
A kút üreges belsejébe hajítasz 1 aranyérmét, majd izgalomteljes bizonytalanságban várod, hogy csörömpölve elérje a kút alját. Egy pillanatra mély transzba esel a zümmögő hangtól, amit a kút áraszt magából. Aztán magadhoz térsz, és megállapítod, tested mágikus energiákkal töltődött fel. (+38 varázspont.) Le sem tudod törölni az elégedett mosolyt az arcodról. [4 pontot használtál fel, van még 113.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Közelebb lépsz a kút pereméhez, és behajítasz 1 aranyat. Könnyed szellő támad, mely végigsimogatja testedet. Kellemes érzés lesz úrrá rajtad, mintha sérült aurádat valaki megfoltozta volna. (+29 életerő.) Vigyorogva sétálsz odébb. [4 pontot használtál fel, van még 109.]
Bal kézzel megpörgetsz a jobb tenyereden egy aranyérmét, majd a kútba hajítod. Olyan furcsán ködös minden. Eltelik pár perc, hogy rájössz, miért forogsz úgy, mintha egy moa centrifugába kerültél volna. Egy hurrikán belsejében vagy! Ilyen még soha nem történt veled... A látomás olyan hirtelen múlik el, hogy imbolyogva a hátsódra zuhansz. A túlságosan valósághű élmények nehezen felejthetőek. 8080 tapasztalati pontot kaptál. Vigyorogva sétálsz odébb. [4 pontot használtál fel, van még 105.]
Bal kézzel megpörgetsz a jobb tenyereden egy aranyérmét, majd a kútba hajítod. Rövid várakozás után láthatatlan kezek közelebb taszítanak a kút padkájához. Pont, hogy a belsejébe nézhess, ahol pont elérhető magasságban 7 drótszőr lebeg. Elégedetten konstatálod, hogy ez mind a tied. Remek hangulatba kerülsz, és gyors imát mormolsz a megtörtént eseményekért. [4 pontot használtál fel, van még 101.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Közelebb lépsz a kút pereméhez, és behajítasz 1 aranyat. Egy őrjárat halad el melletted. Mivel élénk érdeklődéssel arcukon méregetnek, odabiccentesz nekik. Az egyik katona közelebb lép, és mond valamit. Aztán mindannyian továbbhaladnak. Csak most van időd eltöprengeni azon, mit is hallottál: "Érdemes felkeresni a sötét kastplom lakóit, hiszen most nagy szükségük van valakire. A segítséget nyújtó kalandozót 30 arannyal jutalmazzák." Ennél izgalmasabb dologról nem is hallhattál volna. Majd jobban oda kell rá figyelned, amikor a jövődet tervezed. [4 pontot használtál fel, van még 97.]
A behajított aranyérme visszhangozva ütődik a kút belső falának. Pár pillanat múlva a mászás vadonatúj dimenziói tárulnak fel előtted: új ötletek, új fogások, új szemléletek. (Szakértelmed 5 százalékkal nőtt.) Hálát rebegsz a kút irányába a megtörtént csodáért. [4 pontot használtál fel, van még 93.]
A kút üreges belsejébe hajítasz 1 aranyérmét, majd izgalomteljes bizonytalanságban várod, hogy csörömpölve elérje a kút alját. A légzés, ami a legutóbbi csata óta kicsit nehézkessé vált számodra, hirtelen könnyedebbé válik. (+26 életerő.) Remek hangulatba kerülsz, és gyors imát mormolsz a megtörtént eseményekért. [4 pontot használtál fel, van még 89.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Közelebb lépsz a kút pereméhez, és behajítasz 1 aranyat. Felkapod a fejed, amikor egy éles hang tölti be a teret. Ránézel a mögötted álldogáló kalandozókra, akik szintén a kút csodás hatásának kipróbálására várnak, de azok mintha semmit sem hallanának. Akkor jobb lesz, ha odafigyelsz a hangra, mit is mond: "Tudd meg hát: a sötét kastplom lakóinak szüksége van rád. Ha segítesz rajtuk, 10 arannyal fejezik ki hálájukat." Elmosolyodsz, miután az iménti szavakat ízlelgeted. Valamire csak jó lesz az imént szerzett tudás. [4 pontot használtál fel, van még 85.]
Kíváncsi kifejezést öltve arcodra, bedobsz 1 aranyérmét a kútba. Végtagjaid pár pillanat alatt könnyedebbé, jobban koordinálhatóbbá válnak. (+3 erő forduló végéig.) Elégedetten mosolyodsz el. [4 pontot használtál fel, van még 81.]
Elegáns mozdulattal 1 aranyérmét hajítasz a kútba. Hirtelen, mint egy villámcsapás, testedbe egy energiacsóva csapódik. A jótékony áramlat erősebbé és bátrabbá tesz. (+3 védettség forduló végéig.) Felvillanyozódva indulsz tovább. [4 pontot használtál fel, van még 77.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Babonából előbb összedörzsölöd két tenyered, majd előkotorsz egy aranyérmét a hátizsákod aljáról. Fél lábra állsz, úgy hajítod be a kútba. Semmi nem történik... de aztán, néhány ákombákomot veszel észre a kút padkáján. Egybeolvasva értelmes mondatnak tűnnek. Központi témájuk az úszás. Végigböngészed, mi az konkrétan, és lám, a szavak tudnak neked újat mondani. (Szakértelmed 11 százalékkal nőtt.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 úszás). Kiül az öröm az arcodra, hogy ismét nem kellett a csodák kútjában csalódnod. [4 pontot használtál fel, van még 73.]
Apró csókot lehelsz az aranyérmére, mielőtt a kútba hajítanád. A világ hirtelen változik meg körülötted. Magadat látod öregen, gyerekeid társaságában, amint egy tanyán, visszavonulva élsz. Az istállóban egy gnóm szolgáló vigyáz a lovakra, unokáidat egy sunyi árnymanó szórakoztatja HKK kártyatrükkökkel... Aztán a látomás eltűnik, a kút szelleme pedig nyájas hangon megszólít. Azt kérdi, mit szeretnél tudni. Nos, valami okosat kellene kérdezni. A kimondatlan kérdésedre a szellem elnyújtott hangon válaszol, mielőtt még eltűnne. "Ha még nem tudnád, hogyan is győzheted le a ryuku csapásvezetőt, elárulom. Csak a támadó karját kell ütni, és gyorsan kileheli lelkét." Még nem tudod, mihez kezdj az információval, de azért köszönetet rebegsz a történtekért. [4 pontot használtál fel, van még 69.]
Előkotorsz 1 aranyat, és bedobod a kút belsejébe. Sajgó végtagjaidba hirtelen új élet költözik. Gyógyultál 22 életerőpontot. Gyors hálát rebegsz az égieknek a történtekért. [4 pontot használtál fel, van még 65.]

* 1. BP: elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot
1 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 20 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 65.]
1 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 20 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 65.]
1 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 20 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 65.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Micsoda kellemetlen meglepetés! Meglátogat egy adószedő. Előkotrod hátizsákodból a hűségérméd, és felmutatod. A király emberének ennyi elég is, tisztelet csillog a szemében, megrázza kezed, majd sietve odébb áll. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 2, 17, 6.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. Egy kaját bezabál a smaragd őrsárkány. Apró bokorrá változol, hogy a táborozás alatt észrevétlen maradhass a külvilág számára. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.) Elmúlt a Thargodan illúzió hatása.
Ebben a körben 65 pontod maradt, ebből a következő körre 65 pontot vihetsz át. Kapsz még 519 pontot. A következő körben tehát 584 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


CSAPATMUNKA
A csapatmunka szakértelem a többszemélyes kalandokban való megfelelés tudománya, növekedése egyben jelképezi a szociális viselkedés, a csapat egészét segítő képességek, és a kettőnél több résztvevős harcban való helytállás fejlődését is. Minden egyes alkalommal, amikor többszemélyes kalandban veszel részt, a csapatmunka fejlődik - mértéke a kaland próbáinak számával arányos. A kaland vezetőjének fejlődése olyan, mint ha eggyel több próbát teljesített volna. Ha olyan csapattal tartasz, melynek minden tagja a te Közös Tudatod tagja, már szinte félszavakból is megértitek egymást, így a fejlődés másfélszer annyi lesz, mint egyébként. Ha már csak egyedül maradtál a kalandban, mert a többiek elbuktak valahol útközben, már a csapatmunkád sem fejlődik. Mivel a csapatmunka önképzésben nem fejleszthető szakértelem, KNO-zni nem lehet, ill. a tudatturbó és a sziklozug ragu elfogyasztása sem hat rá. A csapatmunka növekedésével új beállítási lehetőségeket, képességeket szerezhetsz, melyeket a többszemélyes kalandokban használhatsz majd fel. Ezekről mindig enciklopédia tájékoztat majd. Az adott képességet attól a szinttől használhatod majd, ahányas szakértelemnél azt megkaptad. Az első ilyen "képesség" a "Mindenki egyért", melyet alant olvashatsz.

"MINDENKI EGYÉRT" BEÁLLÍTÁS
Most, hogy megszerezted első tapasztalataidat a többszemélyes kalandozás terén, talán épp egy összeszokottabb, minden kalandba közösen induló csapatra vágysz. Ez azonban nem működhet teljesen, amíg a csapattagok szenvtelenül figyelik, miként buknak el társaik, és ők, mintha mi sem történt volna, folytatják a kalandozást. Mostantól ezt a tényezőt kiküszöbölheted a TKB 1 <beállítás> parancs használatával, ahol
ha a beállításnak 1-et adsz meg: ha valaki elbukik, a teljes csapat elbukja a kalandot,
ha a beállításnak 0-t adsz meg (azaz TKB 1 parancs hatására): ha valaki elbukik, a csapat attól még folytatja a kalandot. (Ez az alapállapot, csak ha átállítottad korábban, és most törölni akarod, akkor van szükséged erre a parancsra.)
Azokban a többszemélyes kalandokban, ahol te vezeted csatába társaidat, a te beállításod határozza meg a kaland milyenségét.

NATHARION AMULETT (742. TÁRGY)
Az Esthar császárság fénykorában hatalmas mennyiségű varázstárgy készült a rakshallion udvarában. A kitüntetett rítusvezető papok teljes natharion öltözékben pompáztak, amely különleges képességekkel ruházta fel őket. Az amulett a kollekció egyik legszerényebb darabja, az erőn kívül minden tulajdonságodra és a védettségedre +3-at ad, a max. ÉP-t viszont 20-szal csökkenti. Vigyázz, nehogy a natharion amulettet úgy vedd fel, hogy 20 vagy kevesebb életpontod van! Viseletéhez minimum 25. szintűnek kell lenned.

VÁMPÍRFÉREG (782. SZÖRNY)
A vámpírféreg egy undorító élősködő, ami más élő teremtmények vérével táplálkozik. Elsősorban a Thargodanokéval, bár ez csak kényszerűségből vállalt sorsuk, hiszen a Sötét Föld bűzölgő mocsaraiban épp ezek a teremtmények fordulnak meg a legsűrűbben. Na meg egy Thargodan legyűrése egy vámpírféregnek meg sem kottyanhat. Persze egy arra járó ghallaszülött kalandozó is ugyanúgy áldozatul eshet a vámpírféreg támadásának: vérét adva a testére tapadó szörny támadásakor. A féreg két hatalmas szemfogának harapásától különösen óvakodni kell, hiszen könnyen előfordulhat, hogy annak támadása során nem csupán elmúló vérveszteség, hanem permanens tulajdonságvesztés lesz a "jutalmad". Emiatt a vámpírféreg megtámadásához vagy tulajdonságpajzsot kell húznod, vagy direkt FT parancsot kiadnod rá.

ÉBEN SZIKLATORONY (589. TEREPTÁRGY)
A legmagasabb sziklacsúcsok között fenyegető, tökéletesen fekete torony emelkedik. Mintha egyetlen darab sziklából faragták volna ki, fala tökéletesen sima. Ha egyáltalán fel tudsz mászni a torony tövéig (már ez sem csekély teljesítmény), akkor is valószínűleg képtelen leszel felmászni a torony tetején levő apró bejáratig, hacsak nincs emberfeletti (legalább 17-es) mászás szakértelmed. Ha mindenképp meg akarod próbálni, a H <általad megfelelőnek ítélt eszköz> parancsot add ki, 40 TVP árán.

SÁRKÁNYFOG (617. TÁRGY)
A sárkányfattyak pikkelye túl puha és apró, viszont foguk már elég nagy ahhoz, hogy esetleg valamire később felhasználd. Ha igazi sárkányt ölsz, annak úgyis túl nagy a foga ahhoz, hogy magaddal cipeld... Éles, hegyes, és nagyon kemény - nyilvánvalóan valamilyen fegyvert érdemes belőle csinálni.

KARAKTERLAP

Apa Tifusz, egy rövid aranyhajú, szürke szemű, bajuszos alakváltó férfi vagy. Bőröd színe zöld. Fairlight korlátlan hatalmú főpapja vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 378. fordulód.

Erő: 42 (47) Szint: 33 Merészség: 8/5 Magasság: 177 cm
IQ: 42 (45) Támadás: 46 Agresszió: 3 Testsúly: 84 kg
Ügyesség: 42 (48) Védekezés: 93 Menekülés: 30 % Életkor: 41/44 év
Egészség: 33 (41) Életpont: 476/315 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 43 (51) Varázspont: 1333/597 Pénz: 11280 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 21/15 Pszi pont: 225/1 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 114
Eddig összesen 3574 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 85792 TP-t kaptál. Jelenleg 4777309 TP-d van. A következő szinthez még 222691 TP szükséges. Trófeáid: talriai behemót, Notermanthi báró, tollaskígyó. A 369. fordulódban 31650 arany került a bankszámládra. 32441 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 4 ökölvívás: 4 szúrófegyverek: 34
vágófegyverek: 8 ütőfegyverek: 3 dobófegyverek: 29

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << bronz taider (#641)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); ubuk dobónyíl (#138) (15 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 20 2. nyomkövetés: 101 3. lopás: 2
4. mászás: 20 5. csapdakészítés: 6 6. csapdaészlelés: 6
7. gyógyítás: 146 (+2) 8. titkosírás: 12 9. felderítés: 30
10. szörnyidomítás: 2 11. teológia: 52 12. taumaturgia: 103
13. szerencsejáték: 5 14. versengés: 18 15. zene: 9
16. szörnyismeret: 17 17. pszi: 32 18. zárnyitás: 1
19. vadászat: 7 20. bányászat: 36 (+1) 21. úszás: 9 (+1)
22. csapatmunka: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet)
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 300 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 16)
ongóliant (#159), halálelementál (#279)
Barátságosság (aktív: 3, max: 16)
semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) jégoszlop (#231, 24 VP)
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)
tűzeső (#61, 16 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
villámsújtás (#89, 15 VP) agyburok (#90, 11 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) alku (#139, 20 VP, 5 TVP)
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP) kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) gömbvillám (#176, 20 VP)
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) agytaposás (#180, 12 VP)
méregfelhő II (#193, 18 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP)
direkt kontaktus I (#121, 35 PP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) az elme fölénye (#116) nagyobb agypajzs (#120)
tulajdonságpajzs (#26) erőpajzs III (#127) szemmelverés (#137) esszenciavédelem (#165)
jégmágia (#279) tárgyvédelem (#178)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
1. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
jégoszlop (#231)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10)
védelem tűz ellen (#38), agytaposás (#180), fehér glóbusz (#47), tompítás (#40)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
tűzeső (#61) >> kőkorszaki szaki (#109)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 2, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> társak oldalán harcolva (#986)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Most pedig kutasd fel személyes áldásomat! Meg fogod ismerni, ha megtalálod.
2.) Jó úton vagy ahhoz, hogy végtelen hatalmú ősmágus váljék belőled: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%!
3.) Hívj ki párviadalra egy élőholt ősmágust és győzedelmeskedj felette, ezzel is bizonyítva hatalmad.

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a XXII. olimpián.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 áldott kő (#642) 1 amniosz (#203) 6 ezüstshuriken (#327)
2 isteni könnycsepp (#260) 3 kaja (#2) 5 kerek kő (#19)
1 rókafarok (#124) 5 szögletes kő (#17) 1 tükör (#43)
4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
417 arany (#50) 5 csillezsályalevél (#1253) 5 dözmöng szív (#122)
7 drótszőr (#37) 1 ezüstdarab (#326) 1 fülemüle agyar (#267)
1 fűszertartó (#210) 2 ilkin érc (#232) 1 mocsári penke (#148)
18 pirkit (#153) 3 ramit kő (#226) 1 sárkányfog (#617)
5 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(310,63) csodák kútja (#1096)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* A mágikus gyorsítás varázslat mostantól megvehető a csatorna nyugati oldalán is.

Üzenet küldése a karakternek