Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. aug. 18. 9h:10' EZ A 497. JÁTÉKHETED, 378. FORDULÓD 498. játékheted kezdete: aug. 24. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1896 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 116. varázslatot a 120. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 127. varázslatot a 137. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 88. varázslatot a 279. varázslatot |
* 4. KP: | használod az 1101. tárgyat |
* 5. KP: | használod az 1253. tárgyat |
* 6. KP: | kreálsz a 124. tárggyal az 1128. tárgyat (1 darabot) |
* 7. KP: | alakváltás 13 |
* 8. KP: | energia fejlesztése 4 |
kb 182 3 | kiveszel a bankból a 182. tárgyat (3 darabot) |
v 22 182 | elmormolod a 22. varázslatot |
v 22 182 | elmormolod a 22. varázslatot |
v 22 182 | elmormolod a 22. varázslatot |
p 74 232 10 | használod a 74. pszi képességet |
be 612 | bemész a 612. épületbe |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tompítás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 348 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 48 életpontot vesztettél. Ezüstshurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 ezüstshuriken. Pár lövedéked átjárja a viharóriás testét. (5 támadással 73 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a viharóriás villámló testét. (7 támadással 342 életpontot sebezve.) A viharóriás nagyot üt a jobb karodra. (1 támadástól 75 életpontot vesztesz.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámcsapás varázslatot. 49 életpontot vesztettél. A viharóriás összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 87 aranyat. 7032 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 763, sebződés: 172, gyógyulás: 0, összesen: -172 ÉP}
v 15 1253 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
kre 232 122 5 | kreálsz a 232. tárggyal a 122. tárgyat (5 darabot) |
m 2 3 | mozogsz keletre, délkeletre |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tompítás varázst. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ezüstshurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 ezüstshuriken. Lövedékeiddel perforálod az ében halálhajcsár testét. (5 támadással 84 életpontot sebezve.) Marokra fogva a bronz taidert a másikra rohansz. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ében halálhajcsár bal karját. (7 támadással 343 életpontot sebezve.) Ellenfeled a Kobraharapás technikáját alkalmazza. Csapások érik a jobb oldaladat. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Bronz taiderrel többször eltalálod az ében halálhajcsár ébenfekete testét. (2 támadással 100 életpontot sebezve.) Ellenfeled a Kobraharapás technikáját alkalmazza. Csapások érik a jobb oldaladat. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5104 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 527, sebződés: 52, gyógyulás: 0, összesen: -52 ÉP}
(Továbbmész...) [362,67] A lápvidék, amelyre érkeztél, talán a leggazdagabb élővilágú terep a Sötét Földön, növények (ha mégily gyilkosok is) szinte sehol máshol nem teremnek. Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. Felismered a közeledőt. Csak egy vámpírféreg. Nem jelenthet különösebb problémát. (ld. enc.) Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már agytaposás vibrál körülötted. Egy jégoszlop varázslatot dobsz ellenfeledre. 159 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Távolról nekromanta csókja varázslatot lő rád a másik. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Teli erőből ezüstshurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 ezüstshuriken. Alaposan megsorozod a vámpírféreg testét. (5 támadással 86 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a vámpírféreg véres fejét. (7 támadással 380 életpontot sebezve.) A vámpírféreg megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 59 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 38 életpontot vesztettél. A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 56 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Távolról nekromanta csókja varázslatot lő rád a másik. 94 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd.
{Csatastatisztika; sebzés: 625, sebződés: 247, gyógyulás: 0, összesen: -247 ÉP}
Miután magadhoz térsz valamennyire, körbenézel.
[361,68] Elkerülve a mérges gázt okádó gejzíreket, és a fekete folyadékban rejtőző nevenincs ocsmányságokat, óvatosan mész tovább. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. A feléd közeledő lélekelementál mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy agytaposás. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. 169 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pusztító végzet. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből ezüstshurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ezüstshuriken. Becsapódva, megdöfi a lélekelementál testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Elszántan a másikra támadsz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a lélekelementál bal vállát. (7 támadással 359 életpontot sebezve.) Karmait végighúzza a lélekelementál a jobb oldaladon. (1 támadástól 55 életpontot vesztesz.) Karmait végighúzza a lélekelementál a bal oldaladon. (1 támadástól 76 életpontot vesztesz.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 50 életpontot vesztettél. Túl erős az ellenfeled. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült.
{Csatastatisztika; sebzés: 529, sebződés: 181, gyógyulás: 0, összesen: -181 ÉP}
al 133 30 | áldozol: a 133. tárgyat a 30. tárgyat |
m 4 5 4 | mozogsz délre, délnyugatra, délre |
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. 342 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A sziklaskorpió összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 2 csepp toxylt. [toxyl ládikóba-> 16 arany, -2 ÉP] 2583 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 342, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [360,70] Lassan haladsz, hiszen óvatosnak kell lenned - a sziklák borotvaélesek. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy sziklaskorpió közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 330 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Véres nyál csordul ki a sziklaskorpió száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 2 csepp toxylt. [toxyl ládikóba-> 16 arany, -2 ÉP] 2583 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 330, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [360,71] Változik a terep: magashegységben vagy. Jó órányi mászás után lihegve pillantasz vissza a megtett útra. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Felismered a közeledőt. Csak egy viharóriás. Nem jelenthet különösebb problémát. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tompítás varázst. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. 354 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Egy villámsújtás varázslatot dob rád a másik. 46 életpontot vesztettél. Meglengetve a bronz taidert a másikra támadsz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a viharóriás testét. (7 támadással 337 életpontot sebezve.) A viharóriás egy villámgyors mozdulattal a derekadra sújt. (1 támadástól 83 életpontot vesztesz.) Egy villámcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. 43 életpontot vesztettél. Bronz taiderrel többször eltalálod a viharóriás jobb lábát. (2 támadással 106 életpontot sebezve.) A viharóriás az Acél Ököl alkalmazásával jól mellbe taszajt. (1 támadástól 90 életpontot vesztesz.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámcsapás varázslatot lő rád. 41 életpontot vesztettél. A viharóriás összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Szereztél 89 aranyat. 7032 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 797, sebződés: 303, gyógyulás: 0, összesen: -303 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tompítás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod az ében halálhajcsár ébenfekete testét. (7 támadással 351 életpontot sebezve.) Ellenfeled a Kobraharapás technikáját alkalmazza. Csapások érik a bal oldaladat. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ében halálhajcsár ébenfekete testét. (4 támadással 201 életpontot sebezve.) Ütések érik a válladat és a karodat. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
5104 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 552, sebződés: 56, gyógyulás: 0, összesen: -56 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy agytaposás varázst. Egy jégoszlop varázslatot dobsz ellenfeledre. 358 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A lény zöld felhőt fúj rád. Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (33 életpontot vesztettél.) Meglengetve a bronz taidert ellenfeledre támadsz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a smaragd drakón pikkelyes testét. (6 támadással 309 életpontot sebezve.) A smaragd drakón fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A smaragd drakón farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A smaragd drakón összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sárkányfogat. (ld. enc.) 6120 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 667, sebződés: 71, gyógyulás: 0, összesen: -71 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy agytaposás varázslatot. A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Távolról jégoszlop varázslatot lősz a másikra. 339 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Üdvözlésképpen egy mágiatörés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Üdvözlésképpen egy a hatalom szava varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Borzalmas dolgot érzel: a szörny halál-auráját! Megacélozod akaratodat, és sikeresen ellenállsz. Marokra fogva a bronz taidert a másikra támadsz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a Notermanthi báró fejét. (7 támadással 352 életpontot sebezve.) A Notermanthi báró leken néhány pofont. (2 támadástól 56 életpontot vesztesz.) Húsodat át- meg átjárja a Notermanthi báró szarva. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégoszlop varázslatot, majd rád küldi. 76 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a Notermanthi báró fejét. (7 támadással 354 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a Notermanthi báró megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 60 életpontot vesztesz.) Húsodat át- meg átjárja a Notermanthi báró szarva. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégoszlop varázslat. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 3 vasérc, egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> 16 arany, -2 ÉP], egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> 14 arany, -2 ÉP], egy sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> 25 arany, -2 ÉP], egy fűszertartó és 2 borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> 12 arany, -2 ÉP]. Magad mögé lököd a pitiáner méregféreg trófeát, és kiszedsz egy Notermanthi báró trófeát. 11000 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1045, sebződés: 249, gyógyulás: 0, összesen: -249 ÉP}
m 4 3 3 | mozogsz délre, délkeletre, délkeletre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tompítás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 325 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Bronz taiderrel többször eltalálod az ősöreg góliát testét. (7 támadással 356 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Semmi hatás! A másik az Erő Öklét alkalmazza. Egy pillanatra elkábulsz, ahogy a borzalmas ütés fejbe talál. (1 támadástól 173 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Bronz taiderrel többször eltalálod az ősöreg góliát óriási talpát. (7 támadással 342 életpontot sebezve.) Gyilkos ütést kapsz a gyomorszájadra. (1 támadástól 169 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Elmegy a kedved a harctól. Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen.
{Csatastatisztika; sebzés: 1023, sebződés: 342, gyógyulás: 0, összesen: -342 ÉP}
(Továbbmész...) [361,73] Tovább mászol a magashegységben. Egy pillanatra megállsz pihenni, és bizarr látvány tárul eléd: mindenfelé kiégett pusztaság, sivatagok, gyilkos és halott világ képe tárul eléd. Sötét porfelhőket pillantasz meg a távolban. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy Notermanthi. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy agytaposás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 328 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Távolról mágiatörés varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Ellenfeled a hatalom szava varázslatot lő rád. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy arany papi karkötő [arany papi karkötő ládikóba-> 80 arany, -2 ÉP], 9 arany és egy fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. 3600 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 328, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy fehér glóbusz varázslatot. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. 362 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy Asylux átka varázslatot. Kaptál egy szopókövet! Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. Egy jégoszlop varázslattal köszönt csatapartnered. 76 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Ellenfeled pszi ragyogás varázslatot lő rád. 118 életpontot vesztettél. Kábán tántorogsz (-4 támadás). A lény jeget köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (88 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert ellenfeledre rontasz. Bronz taiderrel többször eltalálod a márvány sárkány jobb hátsó lábát. (7 támadással 350 életpontot sebezve.) A márvány sárkány beleharap a kezedbe. (1 támadástól 76 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 48 életpontot vesztettél. Nagyot húz a márvány sárkány farka a lábadra! (1 támadástól 53 életpontot vesztesz.) A márvány sárkány karmaival feltépi a torkodat! (2 támadástól 102 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot.
{Csatastatisztika; sebzés: 712, sebződés: 561, gyógyulás: 0, összesen: -561 ÉP}
Miután magadhoz térsz valamennyire, körbenézel.
[360,72] A hegyek közt mész előre. Innen jó a kilátást, de ami a szemed elé tárul, nem túl szemet gyönyörködtető: végtelen pusztaság, a halál egyhangúsága. Tiltó ujjként emelkednek a magasba a vidék valószínűtlenül magas hegységei.
be 620 | bemész a 620. épületbe |
m 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [358,72] Lápvidékre érkeztél. Itt több veszély les rád, mint a Sötét Föld összes többi tereptípusán összesen. A vörös égboltot egy pillanatra óriási villámok teszik még fényesebbé.
v 96 310 63 | elmormolod a 96. varázslatot |
[310,63] Épületek tűnnek fel. Óriási gödör mellett sétálsz el, melynek nem látod az alját. Elfontorodsz, ahogy a mélyből feltörő bűz megcsapja az orrodat.
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
* 1. BP: | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
CSAPATMUNKA A csapatmunka szakértelem a többszemélyes kalandokban való megfelelés tudománya, növekedése egyben jelképezi a szociális viselkedés, a csapat egészét segítő képességek, és a kettőnél több résztvevős harcban való helytállás fejlődését is. Minden egyes alkalommal, amikor többszemélyes kalandban veszel részt, a csapatmunka fejlődik - mértéke a kaland próbáinak számával arányos. A kaland vezetőjének fejlődése olyan, mint ha eggyel több próbát teljesített volna. Ha olyan csapattal tartasz, melynek minden tagja a te Közös Tudatod tagja, már szinte félszavakból is megértitek egymást, így a fejlődés másfélszer annyi lesz, mint egyébként. Ha már csak egyedül maradtál a kalandban, mert a többiek elbuktak valahol útközben, már a csapatmunkád sem fejlődik. Mivel a csapatmunka önképzésben nem fejleszthető szakértelem, KNO-zni nem lehet, ill. a tudatturbó és a sziklozug ragu elfogyasztása sem hat rá. A csapatmunka növekedésével új beállítási lehetőségeket, képességeket szerezhetsz, melyeket a többszemélyes kalandokban használhatsz majd fel. Ezekről mindig enciklopédia tájékoztat majd. Az adott képességet attól a szinttől használhatod majd, ahányas szakértelemnél azt megkaptad. Az első ilyen "képesség" a "Mindenki egyért", melyet alant olvashatsz. |
"MINDENKI EGYÉRT" BEÁLLÍTÁS Most, hogy megszerezted első tapasztalataidat a többszemélyes kalandozás terén, talán épp egy összeszokottabb, minden kalandba közösen induló csapatra vágysz. Ez azonban nem működhet teljesen, amíg a csapattagok szenvtelenül figyelik, miként buknak el társaik, és ők, mintha mi sem történt volna, folytatják a kalandozást. Mostantól ezt a tényezőt kiküszöbölheted a TKB 1 <beállítás> parancs használatával, ahol ha a beállításnak 1-et adsz meg: ha valaki elbukik, a teljes csapat elbukja a kalandot, ha a beállításnak 0-t adsz meg (azaz TKB 1 parancs hatására): ha valaki elbukik, a csapat attól még folytatja a kalandot. (Ez az alapállapot, csak ha átállítottad korábban, és most törölni akarod, akkor van szükséged erre a parancsra.) Azokban a többszemélyes kalandokban, ahol te vezeted csatába társaidat, a te beállításod határozza meg a kaland milyenségét. |
NATHARION AMULETT (742. TÁRGY) Az Esthar császárság fénykorában hatalmas mennyiségű varázstárgy készült a rakshallion udvarában. A kitüntetett rítusvezető papok teljes natharion öltözékben pompáztak, amely különleges képességekkel ruházta fel őket. Az amulett a kollekció egyik legszerényebb darabja, az erőn kívül minden tulajdonságodra és a védettségedre +3-at ad, a max. ÉP-t viszont 20-szal csökkenti. Vigyázz, nehogy a natharion amulettet úgy vedd fel, hogy 20 vagy kevesebb életpontod van! Viseletéhez minimum 25. szintűnek kell lenned. |
VÁMPÍRFÉREG (782. SZÖRNY) A vámpírféreg egy undorító élősködő, ami más élő teremtmények vérével táplálkozik. Elsősorban a Thargodanokéval, bár ez csak kényszerűségből vállalt sorsuk, hiszen a Sötét Föld bűzölgő mocsaraiban épp ezek a teremtmények fordulnak meg a legsűrűbben. Na meg egy Thargodan legyűrése egy vámpírféregnek meg sem kottyanhat. Persze egy arra járó ghallaszülött kalandozó is ugyanúgy áldozatul eshet a vámpírféreg támadásának: vérét adva a testére tapadó szörny támadásakor. A féreg két hatalmas szemfogának harapásától különösen óvakodni kell, hiszen könnyen előfordulhat, hogy annak támadása során nem csupán elmúló vérveszteség, hanem permanens tulajdonságvesztés lesz a "jutalmad". Emiatt a vámpírféreg megtámadásához vagy tulajdonságpajzsot kell húznod, vagy direkt FT parancsot kiadnod rá. |
ÉBEN SZIKLATORONY (589. TEREPTÁRGY) A legmagasabb sziklacsúcsok között fenyegető, tökéletesen fekete torony emelkedik. Mintha egyetlen darab sziklából faragták volna ki, fala tökéletesen sima. Ha egyáltalán fel tudsz mászni a torony tövéig (már ez sem csekély teljesítmény), akkor is valószínűleg képtelen leszel felmászni a torony tetején levő apró bejáratig, hacsak nincs emberfeletti (legalább 17-es) mászás szakértelmed. Ha mindenképp meg akarod próbálni, a H <általad megfelelőnek ítélt eszköz> parancsot add ki, 40 TVP árán. |
SÁRKÁNYFOG (617. TÁRGY) A sárkányfattyak pikkelye túl puha és apró, viszont foguk már elég nagy ahhoz, hogy esetleg valamire később felhasználd. Ha igazi sárkányt ölsz, annak úgyis túl nagy a foga ahhoz, hogy magaddal cipeld... Éles, hegyes, és nagyon kemény - nyilvánvalóan valamilyen fegyvert érdemes belőle csinálni. |
Erő: | 42 (47) | Szint: | 33 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 177 cm |
IQ: | 42 (45) | Támadás: | 46 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 84 kg |
Ügyesség: | 42 (48) | Védekezés: | 93 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 41/44 év |
Egészség: | 33 (41) | Életpont: | 476/315 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 43 (51) | Varázspont: | 1333/597 | Pénz: | 11280 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 21/15 | Pszi pont: | 225/1 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 114 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 4 | ökölvívás: | 4 | szúrófegyverek: | 34 |
vágófegyverek: | 8 | ütőfegyverek: | 3 | dobófegyverek: | 29 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << bronz taider (#641) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); ubuk dobónyíl (#138) (15 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 20 | 2. nyomkövetés: | 101 | 3. lopás: | 2 |
4. mászás: | 20 | 5. csapdakészítés: | 6 | 6. csapdaészlelés: | 6 |
7. gyógyítás: | 146 (+2) | 8. titkosírás: | 12 | 9. felderítés: | 30 |
10. szörnyidomítás: | 2 | 11. teológia: | 52 | 12. taumaturgia: | 103 |
13. szerencsejáték: | 5 | 14. versengés: | 18 | 15. zene: | 9 |
16. szörnyismeret: | 17 | 17. pszi: | 32 | 18. zárnyitás: | 1 |
19. vadászat: | 7 | 20. bányászat: | 36 (+1) | 21. úszás: | 9 (+1) |
22. csapatmunka: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 300 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 16) |
ongóliant (#159), halálelementál (#279) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 16) |
semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
villámsújtás (#89, 15 VP) | agyburok (#90, 11 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | gömbvillám (#176, 20 VP) |
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) |
méregfelhő II (#193, 18 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | ||
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) | az elme fölénye (#116) | nagyobb agypajzs (#120) |
tulajdonságpajzs (#26) | erőpajzs III (#127) | szemmelverés (#137) | esszenciavédelem (#165) |
jégmágia (#279) | tárgyvédelem (#178) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
1. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
jégoszlop (#231) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
védelem tűz ellen (#38), agytaposás (#180), fehér glóbusz (#47), tompítás (#40) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
tűzeső (#61) | >> | kőkorszaki szaki (#109) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 2, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fehér glóbusz (#47) | >> | társak oldalán harcolva (#986) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Most pedig kutasd fel személyes áldásomat! Meg fogod ismerni, ha megtalálod. |
2.) Jó úton vagy ahhoz, hogy végtelen hatalmú ősmágus váljék belőled: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%! |
3.) Hívj ki párviadalra egy élőholt ősmágust és győzedelmeskedj felette, ezzel is bizonyítva hatalmad. |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a XXII. olimpián. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | áldott kő (#642) | 1 | amniosz (#203) | 6 | ezüstshuriken (#327) | |||
2 | isteni könnycsepp (#260) | 3 | kaja (#2) | 5 | kerek kő (#19) | |||
1 | rókafarok (#124) | 5 | szögletes kő (#17) | 1 | tükör (#43) | |||
4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
417 | arany (#50) | 5 | csillezsályalevél (#1253) | 5 | dözmöng szív (#122) | |||
7 | drótszőr (#37) | 1 | ezüstdarab (#326) | 1 | fülemüle agyar (#267) | |||
1 | fűszertartó (#210) | 2 | ilkin érc (#232) | 1 | mocsári penke (#148) | |||
18 | pirkit (#153) | 3 | ramit kő (#226) | 1 | sárkányfog (#617) | |||
5 | vasérc (#152) |