Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2009. márc. 17. 9h:36' EZ A 555. JÁTÉKHETED, 377. FORDULÓD 556. játékheted kezdete: márc. 21. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2765 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 12. varázslatot a 28. varázslatot a 188. varázslatot |
* 2. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 3. KP: | elmormolod a 182. varázslatot a 71. varázslatot a 72. varázslatot |
* 4. KP: | leveszed/lerakod a 309. tárgyat a 956. tárgyat |
* 5. KP: | kézbeveszed/felveszed a 816. tárgyat az 1375. tárggyal az 1676. tárgyat |
* 6. KP: | leveszed/lerakod a 254. tárgyat az 511. tárgyat |
* 7. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1322. tárgyat a 722. tárggyal a 820. tárgyat |
* 8. KP: | elmormolod az 53. varázslatot a 224. varázslatot a 86. varázslatot |
* 9. KP: | használod a 745. tárgyat az 1101. tárgyat az 1100. tárgyat |
* 10. KP: | elmormolod a 377. varázslatot a 88. varázslatot a 138. varázslatot |
ff | felt. fegyverváltás: |
ff 641 28 | felt. fegyverváltás: 641 28 |
hu 875 732 142 | hulladék: 875 732 142 |
h 341 874 1 | használod a 341. tárgyat |
hu 611 309 753 | hulladék: 611 309 753 |
h 504 | használod az 504. tárgyat |
kf 1368 | kézbeveszed/felveszed az 1368. tárgyat |
bb 2 60 | beraksz a bankba a 2. tárgyat (60 darabot) |
vv 209 227 | elmormolod a 209. varázslatot a 227. varázslatot |
h 165 | használod a 165. tárgyat |
m 3 2 3 | mozogsz délkeletre, keletre, délkeletre |
Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. A másik mormol valamit: egy agytaposás varázslat! Ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agybénítás pszit. Semmi hatás! (kiválóan működik felrakott pszi-acéltorony védelmed.) Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Ellenfeled ragasztót köp! Elfehéredsz: a birtokodban levő 10 vasérc annyira összeragadt, hogy akár most el is dobhatod. Ezt megkeserülöd, kiáltod a szörnynek. Elszántan a másikra rohansz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az elfajzott enkala bordás testét. (7 támadással 726 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+146 életerő). Transzformálsz! (+72 varázspont.) Az elfajzott enkala mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 169 életpontot vesztesz.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-5 erő forduló végéig). Karmával néhányszor az elfajzott enkala megcsapja a fejedet. (2 támadástól 130 életpontot vesztesz.) Varázsenergiád szökik! (-13 varázspont.) Ellenfeled regenerálódik! A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az elfajzott enkala nyakát. (7 támadással 706 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+142 életerő). Transzformálsz! (+70 varázspont.) Az elfajzott enkala mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 147 életpontot vesztesz.) Csontjaidba hideg kúszik (-5 erő forduló végéig). Az elfajzott enkala többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 132 életpontot vesztesz.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-8 varázspont.) Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1432, sebződés: 578, gyógyulás: 294, összesen: -284 ÉP}
(Továbbmész...) [263,59] Az erdőt síkság váltja fel. Felfedeztél egy kristálypalotát. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Fairlight hívői építették.
(Feltételes mászás:) A bolygó történetének páratlan eseményéhez látsz hozzá: mászni kezdesz fölfelé a palota oldalán tapadókorongos karpereceid segítségével! Kétszer is majdnem lezuhansz, de a tapadókorongok erősek. Végül felérsz, és odafent találsz egy csini kis házikót, amelynek ablaka nyitva van. Bemászol! Gyönyörű! Idebenn minden tündöklik, és fanfárok hangját hallod. No lássuk, van-e valami mozdítható! MÖAH! - hallod oldalról. A palota lakója! Mindjárt ismerteted vele a likviditási problémáit. Ah, már látod is, mi jön! Egy aurapollátor!
A lény bűzfelhőt lő rád! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Meglengetve a bronz taidert a másikra ugrasz. {GYD:} Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az aurapollátor pöthedő háját. (2 támadással 188 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+18 varázspont.) Az aurapollátor karma a fejed mellett suhan el! Az aurapollátor még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 remák szivet. [remák szív ládikóba-> (185,60)-> 12 arany, -2 ÉP] 1418 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 188, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 138 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról méregfelhő varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a nanda fejét. (2 támadással 114 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a nanda száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1920 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 252, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A szilánk működik (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 152 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert ellenfeledre ugrasz. {HD:} Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a kronokukac testét. (2 támadással 196 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+19 varázspont.) A kronokukac farkával melletted a levegőbe suhint. A kronokukac farkával melletted a levegőbe suhint. A kronokukac most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1674 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 348, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy bo'adhun csapás varázslatot. 601 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az eszement trappoló bal lábát. (6 támadással 327 életpontot sebezve.) Egek! Mekkorát kputtyintott ez a mocsok! Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Elszántan ellenfeledre rohansz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az eszement trappoló bordás testét. (7 támadással 708 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+142 életerő). Transzformálsz! (+70 varázspont.) Az eszement trappoló szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 213 életpontot vesztesz.) Ordítasz, ahogy a szörnyeteg rád tapos. 108 életpontot vesztettél. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel többször eltalálod az eszement trappoló testét. (3 támadással 304 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). Transzformálsz! (+30 varázspont.) Az eszement trappoló rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 220 életpontot vesztesz.) A teremtmény rád tapos. 106 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 szürke briliáns (ld. enc.). 10726 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1940, sebződés: 647, gyógyulás: 211, összesen: -436 ÉP}
(Továbbmész...) [264,60] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Azonnal tudod, hogy egy kyorg őrgólem volt a rémület okozója. (ld. enc.) Amikor elhal a zaj, előmászol.
m 2 2 1 | mozogsz keletre, keletre, északkeletre |
(Továbbmész...) [266,60] Még mindig dombos terepen vagy. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy bumshir óriásmacska. (ld. enc.) Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy bo'adhun csapás varázslatot. 601 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy természet haragja varázslatot, majd rád küldi. 43 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a bumshir óriásmacska testét. (6 támadással 302 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel többször eltalálod a bumshir óriásmacska jobb hátsó lábát. (5 támadással 548 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+110 életerő). Transzformálsz! (+54 varázspont.) A bumshir óriásmacska néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 269 életpontot vesztesz.) Varázsenergiád szökik! (-8 varázspont.) Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel többször eltalálod a bumshir óriásmacska aggresszív fejét. (5 támadással 459 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+92 életerő). Transzformálsz! (+42 varázspont.) A bumshir óriásmacska néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 231 életpontot vesztesz.) A bumshir óriásmacska összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Mosolyogva kidobod a nevetséges Kronga hadúr trófeát, és kiszedsz egy bumshir óriásmacska trófeát. 11341 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1910, sebződés: 543, gyógyulás: 210, összesen: -333 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy bo'adhun csapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 601 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pszi ragyogás varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a selyemszárnyas gyorsröptű testét. (6 támadással 343 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {KCC:} Bronz taiderrel megdöfködöd a selyemszárnyas bal karját. (5 támadással 470 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+95 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy puha ütés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi hatás! A selyemszárnyas néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 267 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 76 életpontot vesztettél. Bronz taiderrel jól megszurkálod a selyemszárnyas selyempikkelyeit. (5 támadással 469 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+94 életerő). Iszonyatos karmolásokat kapsz a fejedre. (2 támadástól 325 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 74 életpontot vesztettél. Túl sok sebet kaptál. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 1883, sebződés: 742, gyógyulás: 197, összesen: -545 ÉP}
(Továbbmész...) [267,59] Továbbra is dombság. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy hóhérbimbót. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Fairlight hívői építették. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (vasérc) jelenlétét érzed a föld alól. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy P. Vlagyimir. (ld. enc.) Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.
m 3 1 1 | mozogsz délkeletre, északkeletre, északkeletre |
(Továbbmész...) [269,59] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy raskhiir szellem nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod agytaposás varázslatot rak magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy bo'adhun csapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 540 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pajzszúzás. 226 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Ellenfeled könnyedén félreüti! Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a raskhiir szellem testét. (7 támadással 668 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+134 életerő). Pengéjét vadul forgatva, a raskhiir szellem újra meg újra lecsap. (4 támadástól 274 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-12 pszi pont.) (-2 TU.) Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a raskhiir szellem izmos felkarját. (7 támadással 637 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+128 életerő). Jobbra-balra szökkenve osztja a raskhiir szellem nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 274 életpontot vesztesz.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-14 pszi pont.) (-1 TU.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1845, sebződés: 774, gyógyulás: 270, összesen: -504 ÉP}
(Továbbmész...) [270,58] Továbbra is dombság. A Küzdelem Dombság szélénél jársz. Állítólag csak az válhatott a kyorg máguskirály katonájává, aki a dombság területén lévő iskolákban elsajátította a közelharc minden csínját-bínját. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Raia híveié. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mocsári penke ládikóba-> (185,60)-> 1 arany, -2 ÉP] [mákrózsa virág ->eldobod] Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (vasérc) találsz. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy raskhiir szellem. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy agytaposás rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy bo'adhun csapás varázslat. 540 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy pajzszúzás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 226 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a raskhiir szellem jobb karját. (6 támadással 330 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel párszor keményen megütöd a raskhiir szellem véres combját. (5 támadással 496 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+100 életerő). Jobbra-balra szökkenve osztja a raskhiir szellem nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 252 életpontot vesztesz.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-10 pszi pont.) (-3 TU.) A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel többször eltalálod a raskhiir szellem véres combját. (6 támadással 571 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+115 életerő). Sajnos nem sikerült a raskhiir szellem minden csapását hárítanod. (4 támadástól 255 életpontot vesztesz.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-15 pszi pont.) (-2 TU.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1937, sebződés: 733, gyógyulás: 223, összesen: -510 ÉP}
m 1 8 | mozogsz északkeletre, északra |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 450 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a vadászskorpió méretes ollóját. (6 támadással 327 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Ököllel többször eltalálod a vadászskorpió fejét. (5 támadással 509 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+102 életerő). A vadászskorpió ollói villámgyorsan járnak: a jobb kézfejeden, majd a mellkasodon ejtenek mély sebeket. (2 támadástól 531 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Mint a kí mesteri alkalmazója, felkészültél egy Kabal-sújtásra. Ököllel párszor keményen megütöd a vadászskorpió jobb oldalát. (5 támadással 509 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+102 életerő). A vadászskorpió egy merész támadás-sorozattal elsöpör: ollója félig felaprítja a jobb karodat! (2 támadástól 362 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A vadászskorpió még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 skorpiókarmot. (ld. enc.) 10992 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Ereidben a vér forrón lendül előre. Létrehoztad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1795, sebződés: 893, gyógyulás: 214, összesen: -679 ÉP}
(Továbbmész...) Az utad folytatása előtt - mielőtt még elfelejtenéd, miket is láttál korábban - térképet rajzolsz a közelmúltban bejárt helyekről.
[271,56] Továbbra is alacsonyhegység. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy vadászskorpió. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 450 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a vadászskorpió testét. (6 támadással 345 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel néhányszor megcsapod a vadászskorpió bal oldalát. (5 támadással 525 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+106 életerő). A vadászskorpió egy merész támadás-sorozattal elsöpör: ollója félig felaprítja a bal karodat! (2 támadástól 499 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A kí energiák mesterfokú alkalmazása lehetővé tesz számodra egy Élet-Halál Érintést. Ököllel néhányszor megcsapod a vadászskorpió testét. (5 támadással 510 életpontot sebezve.) Te 63 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetően. Vámpirizálsz (+103 életerő). A vadászskorpió ollójával átnyisszantja a torkodat! (2 támadástól 535 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit.
Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1830, sebződés: 1034, gyógyulás: 276, összesen: -758 ÉP}
be 693 | bemész a 693. épületbe |
hh 1534 | használod az 1534. tárgyat |
Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Megmarkolva a bronz taidert a másikra ugrasz. {KCC:} Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg nagymester torát. (3 támadással 234 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy puha ütés varázslatot. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Csáprágó csattan csípőd közelében. Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1794 tapasztalati pontot kaptál. Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Mormolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Megidézted a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 234, sebződés: 0, gyógyulás: 51, összesen: +51 ÉP}
Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy gigaököl varázslatot, majd rád küldi. 8 életpontot vesztettél. Ellenfeled ragasztót köp! Még idejében félreszökkensz. Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {GYD:} Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a quwarg szabotőr csíkos potrohát. (2 támadással 187 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg szabotőr szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 770 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 187, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
kf 882 | kézbeveszed/felveszed a 882. tárgyat |
szk 285 | keresed a 285. szörnyet |
vv 161 | elmormolod a 161. varázslatot |
* 1. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 163. tárgyat |
* 3. BP: | elmormolod a 3. varázslatot a 83. varázslatot |
* 4. BP: | kézbeveszed/felveszed a 309. tárgyat a 956. tárggyal |
* 5. BP: | leveszed/lerakod az 1322. tárgyat a 722. tárgyat |
* 6. BP: | kézbeveszed/felveszed a 254. tárgyat az 511. tárggyal az 533. tárgyat |
* 7. BP: | kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 157 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: inst.szingularitás varázslatot lő rád. Szörnyűség, erő és egészség tulajdonságod közelebb került egymáshoz (-2 az elsőre, +2 a másodikra)! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy inst.szingularitás varázslatot. Semmi hatás! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Garmhuun familiáris testét. (6 támadással 337 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a Garmhuun familiáris jobb karját. (7 támadással 584 életpontot sebezve.) Gyilkos ütések záporoznak védtelen testedre. (2 támadástól 316 életpontot vesztesz.) Csontjaidba hideg kúszik (-5 erő forduló végéig). Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel néhányszor megcsapod a Garmhuun familiáris bal vállát. (6 támadással 535 életpontot sebezve.) Gyilkos ütések záporoznak védtelen testedre. (2 támadástól 331 életpontot vesztesz.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-5 erő forduló végéig). Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Elmúlt az áldomás II hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 1613, sebződés: 647, gyógyulás: 4, összesen: -643 ÉP}
tf 1 25 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 25 pontért |
ELFAJZOTT ENKALA (564. SZÖRNY) Nem ment minden simán, amikor évezredekkel ezelőtt a kyorg mágusok egy nyílt pusztán kaput nyitottak a Sötét Földre, hogy hatalmukat az ott élő lelkek tudásával növeljék. A közelben izgatottan figyelő enkalák (fán élő óriásmajmok) estek áldozatul a felszabaduló mágikus energiáknak, és kis közösségeik hamarosan azt tapasztalhatták: különös képességeik születtek. Többek között a vegetáriánus étrendről áttértek a ragadozó életmódra, mivel nem tartott sokáig, míg rájöttek: akár a náluknál méretesebb trappolók leterítésére is képesek. És ez csak a kezdet volt... |
ESZEMENT TRAPPOLÓ (549. SZÖRNY) Az eszement trappolók a régen volt kyorg birodalom síkságainak nagytestű, növényevő állatai. Példányaik vagy már serdülőkorukban a környék félelmetes ragadozóinak zsákmányává válnak, vagy pedig szépen kifejlett, szinte legyőzhetetlen vadállatokká cseperednek. Bár szelíd állatoknak mondhatók, ha veszélyben érzik magukat - mondjuk, mert egy életunt kalandozó az utukban áll - patájuk jól irányzott rúgásaival képesek megvédeni szívós életüket. A testüket fedő kérges, vastag bőrrétegen szinte semmilyen vágófegyver nem tud sebet ejteni. Talán máshogy kellene közeledni feléjük... a megfelelő módszer alkalmazásával remek málhás állat válhatna belőlük. Egy apró megjegyzés: az eszement trappolóval való harc során (a szörny által okozott sokk miatt) a szörnyidomítás szakértelmed permanensen csökkenhet, ezt elkerülendő minden esetben el fogsz bújni e lény elől, kivéve, ha direkt FT parancsot adsz ki rá. |
SZÜRKE BRILIÁNS (908. TÁRGY) Ha leölsz egy eszement trappolót, és valamilyen éles tárggyal az állat hasát középen bemetszed, nagy esélyed van rá, hogy a kérges bőrréteg alatt szürke briliánsra bukkansz. Hogy hogyan termelhet ennek a vadon élő állatnak a szervezete ilyen átlátszó ékkövet, az rejtély, de talán nem is fontos annyira, hogy eltöprengj rajta. Szaladj vele az ékszerkereskedőhöz, amíg nem találsz valami más módot a felhasználására. |
KYORG ŐRGÓLEM (567. SZÖRNY) Ha egy kyorg hadvezért szolgálat közben ért utol a halál, testét nekromanták vették kezelésbe, hogy visszahozhassák az életbe. A mendemondák szerint az így alkotott őrgólemek örökölték elődjük hűségét, szívósságát és legyőzhetetlen elkötelezettségét is. Feladatukká a kyorg birodalom perifériára szorult területeinek védelme vált, vagyis egyenesen a határokon húzódó frontvonalra küldték őket. Nem tudni, hogyan voltak képesek túlélni a nagy pusztítást, melyet a triklem drakolderek okoztak a társadalmuknak, mégis: néhányuknak sikerült, ők azok akik manapság is a környék dombságain bolyonganak. Csak mágikus fegyverrel lehet őket megsebezni. |
BUMSHIR ÓRIÁSMACSKA (492. SZÖRNY) A mendemondák szerint a bumshir óriásmacskák valójában misztikus praktikákkal átváltoztatott kalandozók. Állítólag minden hajnalban egy órányi időre visszanyerik eredeti alakjukat, de ezt a metamorfózist még soha senkinek nem sikerült végignéznie. Azok a tudásvágytól hajtott felfedezők, akik a legádázabb elszántsággal ennek megfigyelésén munkálkodtak, soha nem tértek vissza a kyorgok hajdani otthonát jelentő területekről. |
SELYEMSZÁRNYAS (541. SZÖRNY) Amikor meghallod a selyemszárnyasok zuhanórepülését kísérő surranó hangot, már késő: a gyíkszerű, szárnyakkal megáldott vérszomjas lény nem fog neked kegyelmezni. Így ne is gondolj arra, hogy a BA parancs majd megóv a harctól, melynek elsőrendű célja: az életed védelme. Már a kyorg kódexek is hébe-hóba beszámoltak a levegő e különös lényeiről, az információ mennyiségéből viszont arra lehet következtetni: még a kyorgok is inkább fedezékbe húzódtak, amikor egy raj elhúzott a fejük fölött. Ha selyemszárnyassal találkozol, szinte biztos: hiába szorongatod ütőfegyvered, mire azzal támadásba lendülnél, a gyors röptű lény már a másik oldaladról készül lecsapni. |
P. VLAGYIMIR (570. SZÖRNY) P. Vlagyimir a kyorg földre elsőként érkezett, szerencsét próbálni áhítozó kalandozók egyike. Amikor a kyorg átok beteljesült, és ő társaival együtt a kísértetvándorok egyhangú életére kényszerült, a P. új jelentést nyert nevében; többen csak úgy emlegetik: a Póruljárt. Bár kalandozásai során kivívott hírneve a múlt feneketlen ködébe veszett, a Sötét Földön edzett kardforgató tudása továbbra is a régi. T. Vlagyimir nyilatkozta róla egyszer: "Egy méltó névrokon!" |
RASKHIIR SZELLEM (539. SZÖRNY) Tudjuk, hogy a kyorgok zöld szemű, hüllőpofájú, agyaras teremtmények voltak, de a legtöbben azt hiszik, minden kyorg egyben varázsló is volt. Nos, ez azért nem teljesen igaz. A raskhiirok abban az időben, amikor még Kelet-Ghalla dimbes-dombos területein fellelhetőek voltak a kyorgok föld alatti települései, jelentős pozíciót töltöttek be a trakuun (a kyorg máguskirály) oldalán. Legyőzhetetlennek vélt testőrkatonák voltak ők, akiknek megadatott az a megtiszteltetés, hogy harcban eshettek el; azt persze már nem tudhatták, hogy hiába: a triklem drakolderek mindazt, amiért küzdöttek, a társadalmuk egészét elsöpörte a föld színéről. Hogy a nyughatatlan lelkű raskhiirok emiatt, vagy a kyorg kutatómágusok ármánykodásai folytán tértek vissza a túlvilágról, ezt nem tudni, mindenesetre egy részük továbbra is a lakatlan világ kihalt dombságain kószálva tölti mindennapjait. |
VADÁSZSKORPIÓ (542. SZÖRNY) A skorpiók általában egy helyben ücsörgő, lusta lények, akik arra várnak, hogy gyanútlan áldozatuk óvatlanul a közelükbe merészkedjen. Ez nem igaz a vadászskorpióra, aki gyors ütemben kilométereket is képes megtenni azért, hogy a nálánál jóval termetesebb lényekkel is felvegye a harcot. Bár általában lakmározik legyőzött ellenfeléből, mégsem ez motiválja elsősorban, hanem inkább a gyilkolásvágy. A kyorgok befolyása rájuk is kiterjedt: előszeretettel utasították ölésre a vadászskorpiókat akkor is, amikor a fenevadaktól kellett megtisztítani lakott területeik környékét, vagy amikor az Esthar császárság, vagy a bo'adhun barbárbirodalom leigázására indultak. |
SKORPIÓKAROM (911. TÁRGY) A vadászskorpiók méretes testét apró, meglepően erős lábak hordozzák, melyek kicsiny és görbe karmokban végződnek. Kettőt egymás mellé téve, talán a csuklódat is körbeérné. Ha sikerül a dimbes-dombos tájak e könyörtelen lakóját valamilyen fegyverrel a földre kényszerítened, egy vágófegyverrel könnyedén szert tehetsz erre a szörnykomponensre. |
GARMHUUN FAMILIÁRISA (543. SZÖRNY) Garmhuun a kyorgok legendás hírű királya volt. Rövid ideig uralkodott ugyan, de ezalatt az idő alatt rengeteget haladt a magasabb dimenziók mágiaformáinak megismerésében (értsd ezalatt: nagy szerepe volt abban, hogy utódai képessé váltak a triklem drakolderek elpusztíthatatlan seregei felett uralkodni). Ez nagyrészben a mágia létsíkjáról megidézett szolgáknak volt köszönhető, akiket a varázstudomány jelentős tudoraiként jegyeztek fel. Amíg Garmhuun oda nem veszett az árnytündéreknél tett második (cseppet sem barátságos) látogatása során, ezek a familiárisok csak neki tartoztak engedelmességgel. Gazdájuk halála után örökkétartó bolyongásra ítéltettek, azóta kóborolnak a kyorg birodalom magasabban fekvő erdeiben. A vámpirizációra immúnisak. |
Erő: | 54 (76) | Szint: | 41 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 134 cm |
IQ: | 52 (60) | Támadás: | 53 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 45 kg |
Ügyesség: | 56 (64) | Védekezés: | 122 | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 35/39 év |
Egészség: | 52 (64) | Életpont: | 1083/721 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 51 (62) | Varázspont: | 1820/3 | Pénz: | 5761 arany | Kép. pont: | 9 |
Tudatpont: | 28/19 | Pszi pont: | 164/193 | Halhatatlanság: | 11 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 7/52 | ökölvívás: | 34/31 (+8%) | szúrófegyverek: | 31/62 (+5%) |
vágófegyverek: | *26/101 | ütőfegyverek: | 9/46 | lőfegyverek: | 9/3 |
dobófegyverek: | 36/22 (+2%) |
Feltételes fegyverváltás: bronz taider (#641) << ököl (#28) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); bumeráng (#249) (20 -27.); vas dobónyíl (#189) (28 -33.); vas dobónyíl (#189) (34 -848.); tolmokov-koktél (#351) (849 -997.); ében dobónyíl (#849) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 44/82 (+64%) | 2. nyomkövetés: | 91/32 (+18%) | 3. mászás: | 29/78 (+6%) |
4. csapdakészítés: | 33/30 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 28/74 | 6. gyógyítás: | 36/86 (+34%) |
7. titkosírás: | 3/99 | 8. felderítés: | 25/44 | 9. szörnyidomítás: | 14/57 |
10. teológia: | 95/59 (+104%) | 11. taumaturgia: | 99/36 (+8%) | 12. szerencsejáték: | 2/40 |
13. versengés: | 10/10 | 14. harcművészetek: | 34/28 | 15. zene: | 6/67 |
16. szörnyismeret: | 42/55 (+20%) | 17. pszi: | *19/100 | 18. zárnyitás: | 7/33 |
19. vadászat: | 7/67 | 20. vitalitás: | 3/75 | 21. bányászat: | 35/79 (+18%) |
22. úszás: | 9/42 | 23. főzés: | 7/74 | 24. csapatmunka: | 1/14 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 26 | |||
1. sebzés bónusz: 3 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 65% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért csak 70. fémet, vagy jobbat |
készítesz tükröt (#43) (max. 5 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 15 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 10 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 10 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 5 darabot ) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: kártyabarlang (8) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 13, max: 16) |
szubreális vámpír (#223), csontváz lord (#177), lidércúr (#252), élőholt ősmágus (#179), noth szellem (#250), óriás csontváz (#176), halálelementál (#279), szintszívó lények (#9097), zombi mágus (#389), öregedést okozó lények (#9095), ezerszemű bestia (#288), Zinthurg (#180), Strissha (#528) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 16) |
bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | meditáció (#250, 0 VP) |
bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 20 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | vámpirizáció (#1) | Pörhemór köre (#205) (109,2,1) | erőpajzs I (#12) |
csupasz izom (#28) | esszenciavédelem 2 (#188) | Symulf rúnája (#182) | szürkeáll. aktiv (#71) |
mentális pajzs (#72) | óriáserő (#53) | tulajdonságpajzs (#26) | tárgyvédelem (#178) |
hadiszerencse II (#24) | papi aura (#377) | villámmágia (#227) | méregsemlegesítés (#14) |
varázsenergia (#161) | éber kakukk (#3) | szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
19. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
villámcsapás (#50), méregfelhő II (#193), jégcsóva (#41), izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 30, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
Tharr haragja (#145) | >> | Mnebolath (#237) | Tharr haragja (#145) | >> | Notermanthi (#257) | |
méregfelhő II (#193) | >> | taalru (#249) | háló (#186) | >> | ryuku csapásvezető (#778) | |
élőholt pozdorja (#134) | >> | élőholt ősmágus (#179) | háló (#186) | >> | molgan (#284) | |
méregfelhő II (#193) | >> | elemi rin (#786) | izomernyesztés (#33) | >> | lidérckirály (#316) | |
méregfelhő II (#193) | >> | taalru herceg (#307) | tűzgolyó (#155) | >> | Thargodan légiós (#311) | |
tűzgolyó (#155) | >> | halálelementál (#279) | tűzgolyó (#155) | >> | Thargodan mágus (#318) | |
tűzgolyó (#155) | >> | Thargodan berzerker (#377) | jégoszlop (#231) | >> | Eruol (#378) | |
izomernyesztés (#33) | >> | szutykos remák (#191) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | jégoszlop (#231) | >> | ro'galhal gyóntató (#524) | |
jégoszlop (#231) | >> | Harmarghal (#525) | jégoszlop (#231) | >> | zztrissh harcos (#526) | |
jégoszlop (#231) | >> | zztrissh veterán (#527) | bo'adhun csapás (#266) | >> | 34. szintű lényekre | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | albinó féreg (#529) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 30, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fehér glóbusz (#47) | >> | ében tigris (#488) | fehér glóbusz (#47) | >> | Éjvadász (#502) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | Eruol (#378) | pszi-acéltorony (#98) | >> | varkaudar vajákos (#690) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | csápos otagi (#395) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi őselementál (#258) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál (#221) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Rughar familiárisa (#245) státusz: éhes |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
arató csattanat (#144) (vadászik) státusz: OK |
agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +32 lopás ellen) státusz: OK |
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +13 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Minden harcos álma, hogy egyszer legyőzzön egy ongóliant hadurat. Te múld felül őket! Ölj meg mindjárt hármat! (számláló: 2) |
2.) Egy igazi kihívást egy nagy harcos számára: pusztíts el három kronoelementált! (számláló: 0) |
3.) Demonstráld hatalmamat, használj földrengés varázslatot tíz alkalommal! (számláló: 0) |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) a közösség ereje (123) bajnokok koronája (139) kasztropl. trafó (145) kaszt.kiteljesedés (166) a tanítók türelme (181) kasztrop.kitágulás (197) önismeret (236) a butaság ára (273) az őrzők ébersége (312) alattvalók védelme (345) földmágia (357) kedvenc táborhely (395) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség parancsal. Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 3591. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 2 | arany papi karkötő (#309) | 1 | deus ex machina (#1) | |||
1 | drótszőr (#37) | 1 | ezüstdarab (#326) | 1 | gyöngyberakásos öv (#732) | |||
26 | gyöngymangó (#135) | 1 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | jácint díszkő (#753) | |||
1 | kyorgölő penge (#875) | 1 | madártoll (#112) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
1 | quwarg tojás (#360) | 1 | sallank karom (#128) | 1 | szem szimbólum (#142) | |||
1 | ugh méreg (#166) | 1 | ünnepi övsál (#874) | 2 | varázskő (#305) | |||
12 | vas dobónyíl (#189) | 7 | vasérc (#152) | 2 | viharamulett (#611) | |||
3 | víz (#27) | 96 | kaja (#2) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1490 | arany (#50) | 1 | amniosz (#203) | 1 | ezüsttollú nyíl (#363) | |||
1 | fekete gyöngy (#99) | 2 | rézdarab (#70) | 1 | skorpiókarom (#911) | |||
3 | spiritusz (#170) | 1 | szürke briliáns (#908) |