Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. júl. 10. 12h:07' EZ A 414. JÁTÉKHETED, 376. FORDULÓD 415. játékheted kezdete: júl. 11. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2385 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: vv 71 138 224 | elmormolod a 71. varázslatot a 138. varázslatot a 224. varázslatot |
* 2. KP: vv 303 478 210 | elmormolod a 303. varázslatot a 478. varázslatot a 210. varázslatot |
* 3. KP: vv 26 165 188 | elmormolod a 26. varázslatot a 165. varázslatot a 188. varázslatot |
* 4. KP: ek 429 0 0 | t. energia kisütése: 429 |
* 5. KP: bb 347 1 0 | beraksz a bankba a 347. tárgyat (1 darabot) |
* 6. KP: hh 1100 1133 1253 | használod az 1100. tárgyat az 1133. tárgyat az 1253. tárgyat |
* 7. KP: vv 247 88 182 | elmormolod a 247. varázslatot a 88. varázslatot a 182. varázslatot |
* 8. KP: vv 57 126 178 | elmormolod az 57. varázslatot a 126. varázslatot a 178. varázslatot |
* 9. KP: vv 28 209 243 | elmormolod a 28. varázslatot a 209. varázslatot a 243. varázslatot |
* 10. KP: hh 1269 2306 1154 | használod az 1269. tárgyat a 2306. tárgyat az 1154. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
kb 284 4 | kiveszel a bankból a 284. tárgyat (4 darabot) |
p 195 20 | használod a 195. pszi képességet |
vv 120 363 67 | elmormolod a 120. varázslatot a 363. varázslatot a 67. varázslatot |
vv 300 161 384 | elmormolod a 300. varázslatot a 161. varázslatot a 384. varázslatot |
h 1167 16 | használod az 1167. tárgyat |
h 1271 1253 | használod az 1271. tárgyat |
v 84 283 | elmormolod a 84. varázslatot |
m 1 8 8 | mozogsz északkeletre, északra, északra |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 43 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy mágiatörés varázslat. A varázslat kudarcot vallott. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy a hatalom szava varázslatot. Megveted a lábad, és a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a Notermanthi kosfejét. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Egek! Mekkorát kputtyintott ez a mocsok! Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Dhouga kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Notermanthi testét. (3 támadással 265 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+67 életerő). Varkaudar korbáccsal gyengén megütöd a Notermanthi jobb oldalát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A Notermanthi mancsával oldalba lök. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a Notermanthi öklelő szarvai elől. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 3 vas dobónyíl, egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (313,117)-> 14 arany, -2 ÉP], egy fűszertartó és 5 arany. 5 257 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-17 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 410, sebződés: 9, gyógyulás: 83, összesen: +74 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 49 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megveted a lábad, és a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a lidérckirály jobb lábát. (8 támadással 213 életpontot sebezve.) A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Elszántan a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Dhouga kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a lidérckirály csuklyáját. (6 támadással 583 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+146 életerő). Varkaudar korbáccsal épp hogy eltalálod a lidérckirály bal lábát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A lidérckirály néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10 279 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-17 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 877, sebződés: 24, gyógyulás: 167, összesen: +143 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 45 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy Asylux átka varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A varázslat kudarcot vallott. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sorvasztás varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Távolról Asylux átka varázslatot lő rád a másik. A varázslat kudarcot vallott. Mielőtt összecsapnátok, a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a Thargodan mágus testét. (8 támadással 219 életpontot sebezve.) Meglengetve a Dhouga kalapácsát ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Dhouga kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a Thargodan mágus bibircsókos fejét. (7 támadással 640 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+161 életerő). Varkaudar korbáccsal csak érinted a Thargodan mágus fejét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Egy Asylux átka varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy szárazság varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Egy méregfelhő III varázslattal köszönt csatapartnered. 104 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy rókafarok és 5 gyenge méreg (Nincs mibe rakni 5 gyenge mérget.). 11 540 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% ütőfegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-17 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 938, sebződés: 104, gyógyulás: 177, összesen: +73 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 43 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled jégoszlop varázslatot lő rád. 93 életpontot vesztettél. (-16 védekezés.) Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a kentaurusz íjjal. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Sötétség Hercege bal lábát. (8 támadással 193 életpontot sebezve.) Meglengetve a Dhouga kalapácsát a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Dhouga kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a Sötétség Hercege jobb lábát. (7 támadással 656 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+164 életerő). Varkaudar korbáccsal megpöccinted a Sötétség Hercege jobb vállát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Ellenfeled nekromanta csókja varázslatot lő rád. 100 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. A Sötétség Hercege karmai majdnem eltalálnak! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> (313,117)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], 2 obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> (313,117)-> 60 arany, -2 ÉP] és egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (313,117)-> 28 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 jégkristályt. 11 682 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% ütőfegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-17 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 931, sebződés: 199, gyógyulás: 181, összesen: -18 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 47 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy Asylux csapdája varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy káosz szava varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Távolról méregfelhő III varázslatot lő rád a másik. 100 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a smaragd sárkány óriási karmát. (8 támadással 210 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (91 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a Dhouga kalapácsát a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Dhouga kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a smaragd sárkány óriási karmát. (8 támadással 714 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+178 életerő). Varkaudar korbáccsal párszor keményen megütöd a smaragd sárkány fejét. (8 támadással 268 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+67 életerő). A smaragd sárkány belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 61 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a smaragd sárkány, épp csak megsuhint. (1 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Karmával néhányszor a smaragd sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 74 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) A smaragd sárkány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 25 arany, 2 pular kristály [pular kristály ládikóba-> (313,117)-> 16 arany, -2 ÉP], egy ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> (313,117)-> 8 arany, -2 ÉP], egy fűszertartó és egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (313,117)-> 10 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. 22 210 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +2% ütőfegyverek.) (Önanalízis: +1% ütőfegyverek.) (Önanalízis: +1% lőfegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-17 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1239, sebződés: 376, gyógyulás: 290, összesen: -86 ÉP}
(Továbbmész...) [377,100] Mocsárvidékre érkeztél. A víz sekély, de az iszap feneketlenül mély. Egy rossz lépés, és halott vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Néhány zsombék között megpróbálsz láthatatlanná válni. A szörny profibb nyomkereső, mint amilyen rejtőzködő Te vagy. A szörny észrevett. Egy vg'axtol torzító közeledik feléd! Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ.
(Továbbmész...) [377,99] Nekivágsz a hegyeknek. Hágót keresel, de nem találsz, így igazi hegymászónak való feladat az előrejutás. Egy Thargodan herceg kíséretével együtt előtted szaggat szét egy mópat bolyt! A mópatok sikítozva menekülnek, de a Thargodanok röhögve felfalják őket, majd az utolsó túlélőket acélkampóra akasztva, magukkal viszik, szórakozás gyanánt. Találsz egy sárkánybarlangot. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Analotha előtt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr híveié. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy barátság szent tüzét. Bányászat képességeddel fémet (adamantit) érzel a föld alatt. (Önanalízis: +1% bányászat.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. A szél pont a hátad felől fúj, így könnyű dolga van szörnynek. A szörny észrevett. Egy ml'othag szürcsölő közeledik feléd! Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése.
v 84 283 | elmormolod a 84. varázslatot |
Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy direkt kontaktus I pszit. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. A támadása szerencsére hatástalan volt. (mivel pszi-acéltorony van rajtad.) A közelharc előtt még megeresztesz a kentaurusz íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az aranyfecske csillogó testét. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Dhouga kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az aranyfecske testét. (7 támadással 608 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+152 életerő). Varkaudar korbáccsal megpöccinted az aranyfecske aranyszárnyát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Csőrével az aranyfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az aranyfecske megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő bányászcsákány felszínére. Mázli! Semmi baja sem esett. Az aranyfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 67 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 100 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) (Önanalízis: +1% ütőfegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-17 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 717, sebződés: 83, gyógyulás: 167, összesen: +84 ÉP}
be 620 | bemész a 620. épületbe |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 41 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámsújtás varázslatot lő rád. 55 életpontot vesztettél. A kentaurusz íjjal célzol és lősz. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a zafír drakón pikkelyes testét. (8 támadással 70 életpontot sebezve.) A lény villámokat köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (41 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a Dhouga kalapácsát ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Dhouga kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a zafír drakón pikkelyes testét. (8 támadással 568 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+142 életerő). Varkaudar korbáccsal súrolod a zafír drakón fejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A zafír drakón fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A zafír drakón farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Véres nyál csordul ki a zafír drakón száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sárkányfogat. [sárkányfog ládikóba-> (313,117)-> 20 arany, -2 ÉP] 8 935 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% ütőfegyverek.) (Önanalízis: +1% lőfegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-17 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 697, sebződés: 125, gyógyulás: 160, összesen: +35 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 38 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról Asylux csapdája varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy káosz szava varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Egy méregfelhő III varázslatot dob rád a másik. 108 életpontot vesztettél. A kentaurusz íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a smaragd sárkány jobb oldalát. (8 támadással 215 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (87 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a Dhouga kalapácsát ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Dhouga kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a smaragd sárkány óriási karmát. (8 támadással 741 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+186 életerő). Varkaudar korbáccsal néhányszor megcsapod a smaragd sárkány bal első lábát. (8 támadással 242 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 62 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A smaragd sárkány farkával megérint. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A smaragd sárkány néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 81 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) Dhouga kalapácsával gyengén megütöd a smaragd sárkány bal oldalát. (1 támadással 89 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Varkaudar korbáccsal megpöccinted a smaragd sárkány bal oldalát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 75 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) A smaragd sárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A smaragd sárkány néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 68 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A smaragd sárkány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. 22 210 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% ütőfegyverek.) (Önanalízis: +1% ütőfegyverek.) (Önanalízis: +1% lőfegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-17 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1348, sebződés: 534, gyógyulás: 354, összesen: -180 ÉP}
m 8 | mozogsz északra |
v 84 283 | elmormolod a 84. varázslatot |
Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeledre lesújtasz egy direkt kontaktus I pszi támadással. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (pszi-acéltorony védelmez.) Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a kentaurusz íjjal. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az aranyfecske csillogó testét. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Meglengetve a Dhouga kalapácsát ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Dhouga kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az aranyfecske aranyszárnyát. (6 támadással 539 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+134 életerő). Varkaudar korbáccsal épp hogy eltalálod az aranyfecske bal szárnyát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Csőrével az aranyfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Apró csípést ejt rajtad az aranyfecske csőrével. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő vasérc felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. Az aranyfecske belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 66 életpontot vesztettél. Az aranyfecske összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 95 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) (Önanalízis: +1% ütőfegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-17 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 641, sebződés: 84, gyógyulás: 149, összesen: +65 ÉP}
al 99 10 | áldozol: a 99. tárgyat a 10. tárgyat |
al 99 10 | áldozol: a 99. tárgyat a 10. tárgyat |
al 99 10 | áldozol: a 99. tárgyat a 10. tárgyat |
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 42 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy Asylux átka varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégoszlop varázslatot. 89 életpontot vesztettél. (-15 védekezés.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pszi ragyogás varázslatot lő rád. 62 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a kentaurusz íjjal. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a márvány sárkány óriási karmát. (8 támadással 217 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (82 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a Dhouga kalapácsát ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Dhouga kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a márvány sárkány óriási karmát. (8 támadással 711 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+178 életerő). Varkaudar korbáccsal többször eltalálod a márvány sárkány testét. (6 támadással 203 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). A márvány sárkány fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 71 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) A márvány sárkány farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A márvány sárkány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 85 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy arany karperec [arany karperec ládikóba-> (313,117)-> 26 arany, -2 ÉP], egy nagy vaskulcs, egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (313,117)-> 14 arany, -2 ÉP], 2 réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (313,117)-> 40 arany, -2 ÉP], 2 fekete gyöngy, egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (313,117)-> 10 arany, -2 ÉP] és egy aranytű. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. 22 210 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% ütőfegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-17 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1173, sebződés: 433, gyógyulás: 275, összesen: -158 ÉP}
(Továbbmész...) [377,96] A hegyek közt mész előre. Innen jó a kilátást, de ami a szemed elé tárul, nem túl szemet gyönyörködtető: végtelen pusztaság, a halál egyhangúsága. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (mithril) kell, hogy legyen! (Önanalízis: +1% bányászat.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. Nem nyert, kiáltja elmédben egy mosolygó krupié. A szörny észrevett. Egy vg'axtol torzító közeledik feléd! Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen.
(Továbbmész...) [377,95] Változik a terep, ez már alacsonyhegység.
h 1387 144 61 | használod az 1387. tárgyat |
375 | 376 | 377 | 378 | |
94 | |
|
|
|
95 | |
|
|
|
96 | |
|
|
|
97 | |
|
|
|
98 | |
|
|
|
99 | |
|
|
|
100 | |
|
|
|
101 | |
|
|
|
102 | |
|
|
|
103 | |
|
|
|
[144,61] Épületek tűnnek fel. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy főutcát. Észreveszel egy nekrofunt. Itt találkoztál az emberrel, aki egy ősi katedrálist akar felkutatni. (44. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 3, délre 3 mérföldre teljesítheted.) Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy fellegvárat. (no:1. építését Vashegyek Nemzete kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Látsz egy Arénagödröt. Látsz egy fellegvárat. (no:2. építését A Káosz Harmóniája kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Megtorpansz egy pillanatra, és végignézel az utcát járó tömegen. Hamarosan kiszúrod Tugrundel professzort, aki még mindig a kalandozókat szólongatja. Hóbortos, ártalmatlan kisöreg! Talán előbb-utóbb talál majd valami balekot erre a bugyuta feladatra. (49. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 132, északra 9 mérföldre teljesítheted.)
(Vándorcirkusz:) Először egy maga elé mormogó atlétaruhás fickó halad el melletted, majd egy kölyökképű árnymanó kezében lufival.
- Közel a cirkusz - gondolod, és sietősebbre fogod lépteid, hogy hamarosan meg is pillanthasd a különös sátoregyüttest. A jegyszedő törpe azonnal kiszúr, és eléd siet. Egyesével átadod neki a 20 aranyat.
Az egyik sátorban különleges szörnyekkel való harcra hívják fel figyelmed. A céllövölde tulajdonosa, aki egy óriás, könnyedén rábeszél a sátorba lépésre, hiszen feltámadt kíváncsiságodat el sem tudod titkolni előle. Tehát belépsz. Már vár itt rád valami. Egy smaragdgólem.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 41 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a kentaurusz íjjal célba találj. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a smaragdgólem fejét. (8 támadással 221 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Dhouga kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a smaragdgólem testét. (8 támadással 647 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+162 életerő). Varkaudar korbáccsal néhányszor megcsapod a smaragdgólem gyémántkemény fejét. (8 támadással 237 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). A smaragdgólem mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 235 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +47 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Lerázod magadról! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 gólem talizmán. 14 041 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-17 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1146, sebződés: 235, gyógyulás: 276, összesen: +41 ÉP}
be 497 8 | bemész a 497. épületbe |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 47 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy ősvillám varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 85 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a kentaurusz íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 8 vashegyű nyíl. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Marokra fogva a Dhouga kalapácsát a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Dhouga kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar che-pap jobb karját. (8 támadással 800 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+201 életerő). Varkaudar korbáccsal többször eltalálod a varkaudar che-pap testét. (8 támadással 265 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+67 életerő). A varkaudar che-pap ügyes kí-fókuszálással több sikeres támadást is bevisz. (8 támadástól 124 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +25 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámsújtás varázslatot lő rád. 55 életpontot vesztettél. Dhouga kalapácsával párszor keményen megütöd a varkaudar che-pap fejét. (4 támadással 390 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+98 életerő). Varkaudar korbáccsal gyengén megütöd a varkaudar che-pap izmos testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A varkaudar che-pap ügyes kí-fókuszálással több sikeres támadást is bevisz. (8 támadástól 115 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 16 életpontot vesztettél. Egy villámsújtás varázslatot dob rád a másik. 54 életpontot vesztettél. A varkaudar che-pap még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14 535 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-17 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1537, sebződés: 470, gyógyulás: 431, összesen: -39 ÉP}
Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy direkt kontaktus I. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) Távolról mágiatörés varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a borzalmas varkaudar bal lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A föld hirtelen megelevenedik alattad, és borzalmas testű kő-föld elementállá válik. Oszlopnyi karjai felemelkednek, hogy összezúzzák parányi testedet! Mentális energiáidat összegyűjtve, az agykérgedet védetté teszed a külső beavatkozással szemben. A következő pillanatban a kép kitisztul, az illúzió eltűnik! Megmarkolva a Dhouga kalapácsát ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Dhouga kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a borzalmas varkaudar jobb lábát. (2 támadással 185 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Varkaudar korbáccsal megcsapod a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A borzalmas varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (143,61)-> 12 arany, -2 ÉP]. 2 453 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +2% ütőfegyverek.) (Önanalízis: +1% ütőfegyverek.) (Önanalízis: +1% dobófegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 229, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 47 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A kentaurusz íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a sötét ölész bal oldalát. (8 támadással 213 életpontot sebezve.) A lény kiáltásával megpróbálja megállítani a szívedet. De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Marokra fogva a Dhouga kalapácsát a másikra rohansz. {CSTT:} Dhouga kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a sötét ölész bal karját. (8 támadással 705 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+177 életerő). Varkaudar korbáccsal néhányszor megcsapod a sötét ölész testét. (4 támadással 137 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). A sötét ölész karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Karmait felemelve, a sötét ölész meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 53 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 16 243 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% ütőfegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-17 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1102, sebződés: 92, gyógyulás: 238, összesen: +146 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 36 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a kentaurusz íjjal. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a sötét ölész elmosódó alakját. (8 támadással 229 életpontot sebezve.) A szörny iszonytató kiáltást hallat! Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Marokra fogva a Dhouga kalapácsát ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Dhouga kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sötét ölész testét. (8 támadással 735 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+184 életerő). Varkaudar korbáccsal néhányszor súrolod a sötét ölész elmosódó alakját. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Félrehajolsz, de a sötét ölész karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Kritikus pontot ért a találat. (Felizzik az angyalok gyűrűje!) A sötét ölész karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 68 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A sötét ölész összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 16 243 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% ütőfegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-17 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1067, sebződés: 97, gyógyulás: 229, összesen: +132 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy energiapajzs varázslatot. Egy jégcsóva varázslatot dob rád a másik. 13 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a varkaudar bajnok bal karját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. Mentális energiáidat összpontosítva, elhárítod a kővéváltoztató pillantást. Marokra fogva a Dhouga kalapácsát a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Dhouga kalapácsával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a varkaudar bajnok testét. (1 támadással 92 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Varkaudar korbáccsal megütöd a varkaudar bajnok testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. Könnyedén félreszökkensz a varkaudar bajnok csapása elől. A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 13 életpontot vesztettél. A varkaudar bajnok összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 466 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% dobófegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 150, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 44 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a kentaurusz íjjal célba találj. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az ében halálhajcsár testét. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Dhouga kalapácsát a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Dhouga kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered az ében halálhajcsár testét. (5 támadással 469 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+117 életerő). Varkaudar korbáccsal csak érinted az ében halálhajcsár ébenfekete testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Ellenfeled úgy látszik, képtelen áthatolni a védelmeden. Véres nyál csordul ki az ében halálhajcsár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7 452 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% ütőfegyverek.) (Önanalízis: +1% lőfegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-17 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 630, sebződés: 0, gyógyulás: 130, összesen: +130 ÉP}
A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. Semmi eredménye! (pszi-acéltorony védett meg.) Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a kentaurusz íjjal. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az aranyfecske farkát. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) Meglengetve a Dhouga kalapácsát ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Dhouga kalapácsával többször kegyetlenül megütöd az aranyfecske testét. (6 támadással 564 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+141 életerő). Varkaudar korbáccsal épp hogy eltalálod az aranyfecske bal szárnyát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Csőrével az aranyfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az aranyfecske megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő vas dobónyíl felületére. A tárgy a szemed előtt folyik szét! A teremtmény élvezettel szürcsöli fel. Apró csípést ejt rajtad az aranyfecske csőrével. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 66 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 93 aranyat. 8 188 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% ütőfegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-17 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 670, sebződés: 83, gyógyulás: 156, összesen: +73 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy energiapajzs varázslatot. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámcsapás varázslatot lő rád. A varázslat kudarcot vallott. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a varkaudar bajnok bal lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (9 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a Dhouga kalapácsát ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Dhouga kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar bajnok bal lábát. (2 támadással 177 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Varkaudar korbáccsal megcsapod a varkaudar bajnok testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. Könnyedén félreszökkensz a varkaudar bajnok csapása elől. A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 12 életpontot vesztettél. A varkaudar bajnok szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 466 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% ütőfegyverek.) (Önanalízis: +1% dobófegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 216, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}
v 275 627 | elmormolod a 275. varázslatot |
ek 40 30 | t. energia kisütése: 40 30 |
m 1 8 8 | mozogsz északkeletre, északra, északra |
(Továbbmész...) [377,94] A terep még egyhangúbbá válik, ha lehet: fekete, élettelen síkság mindenfelé. Mozgást észlelsz oldalról. Egy mópat gigász nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 44 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A kentaurusz íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a mópat gigász ragyás masszáját. (8 támadással 213 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Dhouga kalapácsát a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Dhouga kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a mópat gigász testét. (8 támadással 764 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+191 életerő). Varkaudar korbáccsal néhányszor megcsapod a mópat gigász testét. (5 támadással 145 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). A mópat gigász feléd rúg, de nem talál el. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14 603 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-17 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1166, sebződés: 0, gyógyulás: 236, összesen: +236 ÉP}
(Továbbmész...) [377,93] Belépsz az ingoványba. Itt van egyedül látható jele az életnek, de ez az élet is olyan, amelynek célja másnak a halála.
vv 79 167 | elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot |
im 0 1 | imádkozol |
v 198 347 23 | elmormolod a 198. varázslatot |
376 | 377 | 378 | |
92 | |
|
|
93 | |
|
|
94 | |
|
|
95 | |
|
|
96 | |
|
|
[347,23] Felmászol a lankás hegyoldalra. Életnek persze itt sincs semmi jele. Valami nyálkás anyag telepedik az arcodra! Undorodva törlöd le magadról. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Észreveszel egy olvasztókemencét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Analotha irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (ramit kő) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) A munkában a roguena segít. Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 ramit követ! (Önanalízis: +4% bányászat.) (Önanalízis: +1% bányászat.)
a 712 5382 2 | átadod a 712. tárgyat az 5382. kalandozónak (2 darabot) |
h 1602 292 40 | használod az 1602. tárgyat |
ef 30 526 | energia fejlesztése 30 |
le 529 | leveszed/lerakod az 529. tárgyat |
kf 1695 | kézbeveszed/felveszed az 1695. tárgyat |
ek 273 2 19 | t. energia kisütése: 273 2 19 |
in 3395 330 1268 | leírod a 3395. kalandozónak a 330. szörnyet az 1268. tárgyat |
in 3395 296 1119 | leírod a 3395. kalandozónak a 296. szörnyet az 1119. tárgyat |
in 3395 332 1168 | leírod a 3395. kalandozónak a 332. szörnyet az 1168. tárgyat |
in 3395 315 716 | leírod a 3395. kalandozónak a 315. szörnyet a 716. tárgyat |
in 3395 7009 641 | leírod a 3395. kalandozónak a 7009. szörnyet a 641. tárgyat |
tk 21 3153 | többszemélyes kaland 21 3153 |
* 1. BP: ext 0 0 0 | visszadátumozás kérelem |
* 2. BP: tf 1 0 0 | fejleszted az 1. tulajdonságodat |
* 3. BP: kb 347 1 0 | kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1 darabot) |
* 4. BP: h 243 0 0 | használod a 243. tárgyat |
* 5. BP: kb 2 15 518 | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (15 darabot) |
MIHLANIL SISAK (596. TÁRGY) Egy lávatónál eléggé meleg van ahhoz, hogy ki tudj kovácsolni bármilyen mihlanil tárgyat. A mihlanil sisak elkészítéséhez az öt mihlanil rögön kívül szükséged van egy Bev formázó mintára és öt csepp kátrányra, amellyel a sisakot kívülről bekened. A mihlanil sisak amellett, hogy hattal növeli a védettségedet, ad +10-et a max. életpontodhoz is. A sisak elkészítése 40 TVP-be kerül, feltétele legalább 15-ös bányászat, és mint minden mihlanilból készült tárgyat, nem tudod átadni másnak. |
Erő: | 52 (75) | Szint: | 50 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 110 cm |
IQ: | 54 (88) | Támadás: | 74 (79) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 52 kg |
Ügyesség: | 50 (66) | Védekezés: | 131 (141) | Menekülés: | 15 % | Életkor: | 67/77 év |
Egészség: | 55 (71) | Életpont: | 1172/1300 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 61 (91) | Varázspont: | 2611/710 | Pénz: | 33995 arany | Kép. pont: | 53 |
Tudatpont: | 93/0 | Pszi pont: | 608/398 | Halhatatlanság: | 11 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 10/4 | ökölvívás: | 24/73 | szúrófegyverek: | *19/100 |
vágófegyverek: | 36/17 | ütőfegyverek: | 47/49 (+19%) | lőfegyverek: | 40/16 (+4%) |
dobófegyverek: | 26/29 (+3%) |
Feltételes fegyverváltás: Dhouga kalapácsa (#1425) (120%) << varkaudar che-kard (#1112) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bumeráng (#249) max. 1 db (10 -19.); vashegyű nyíl (#176) max. 1 db (20 -24.); vashegyű nyíl (#176) max. 3 db (25 -29.); vashegyű nyíl (#176) (30 -39.); vashegyű nyíl (#176) (40 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
347,23 mezőn táborozol |
Kedvenc táborhely: 363,4 |
Felsőbb beavatkozás: legutóbb 2017. évben 6. hónapban. |
Kisebb kívánság: legutóbb 2017. évben 6. hónapban. |
Legfeljebb 49 TU-t válthatsz TVP-re. |
A negatív esszencia épp Dhouga kalapácsa fegyverre kenve. |
JLKzott minoszkúpok: 61, 57, 59, 58, 62, 84, 86, 83, 82, 87, 85, 91, 93, 90, 92, 88, 89 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 736 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 303 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 23/8 | 2. nyomkövetés: | 78/7 (+5%) | 3. lopás: | 1/37 |
4. mászás: | 22/47 | 5. csapdakészítés: | 30/40 (+9%) | 6. csapdaészlelés: | 26/63 |
7. gyógyítás: | 19/39 | 8. titkosírás: | 18/58 | 9. felderítés: | 41/83 (+6%) |
10. szörnyidomítás: | 12/7 | 11. teológia: | 101/77 (+64%) | 12. taumaturgia: | 114/27 (+747%) |
13. szerencsejáték: | 13/82 | 14. versengés: | 22/52 (+5%) | 15. zene: | 20/3 |
16. szörnyismeret: | 63/19 | 17. pszi: | 100/50 (+14%) | 18. zárnyitás: | 36/94 |
19. vadászat: | 6/55 | 20. vitalitás: | 3/3 | 21. bányászat: | 47/28 (+21%) |
22. testépítés: | 27/98 | 23. úszás: | 3/46 | 24. főzés: | 27/17 |
25. csapatmunka: | 9/12 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 10 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 34 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (sötét ital (#284)) |
gyógyítasz 20% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 5 alkalommal) |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
ásol max. 50 TVP-ért |
készítesz csuklyavirágot (#133) (max. 999 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 999 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 1 darabot, csak egyszer), khatiszon kulcsot (#2323) (max. 1 darabot ), zárnyitó készletet (#39) (max. 1 darabot ), szuperkötelet (#209) (max. 2 darabot, csak egyszer), gránátlövedéket (#526) (max. 10 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 1 darabot, csak egyszer), csalánvirágot (#582) (max. 1 darabot, csak egyszer), mágikus pulzánst (#542) (max. 30 darabot, csak egyszer), kátrányt (#580) (max. 10 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 29, max: 50) |
rücskös gigaféreg (#7039), szintszívó (#96), mocsárivérc (#7143), bávatag golombár (#165), zombi (#49), csontváz (#48), mélység fattya (#199) (csak egyszer), jók (#990), törpe ősharcos (#680) (csak egyszer), ősi szellem (#422), miksziszi húsgólem (#126) (csak egyszer), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), csontváz lord (#177) (csak egyszer), élőholt mirg (#135) (csak egyszer), óriás csontváz (#176) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), halálelementál (#279), Kaszás Ubaron (#7040) (csak egyszer), varkaudar varázsló (#271) (csak egyszer), zombi mágus (#389) (csak egyszer), aranyfecske (#283), halálmadár (#351) (csak egyszer), Eruol (#378) (csak egyszer), Őrült Montrix (#698) (csak egyszer), Notermanthi báró (#323) (csak egyszer), manaelementál (#290), taalru herceg (#307) (csak egyszer), Ylgoroth (#332) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
bűbájlidérc (#761), éjfattyak (#9096) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | var.tárgy készítés (#153, 300 VP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | jégoszlop (#231, 24 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | időtorzítás (#243, 35 VP, 10 TVP) |
érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | jégvihar (#353, 45 VP) | Morgan rúnája (#363, 33 VP, 33 TVP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) |
légelem-idézés (#384, 80 VP, 20 TVP) | felsőbb beavatkozás (#388, 500 VP, 50 TVP) | Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) |
vérbeli borzongás (#46, 10 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) |
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | sorvasztás (#102, 20 VP) | energiapajzs (#103, 20 VP) |
pusztító végzet (#106, 30 VP) | halálvarázslat (#124, 50 VP) | szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) |
halálkapu (#126, 50 VP, 5 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) |
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | infralátás (#171, 8 VP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | túlvilág lehelete (#177, 22 VP, 5 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 20 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) |
menekülés (#212, 12 VP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
lidércidézés (#219, 30 VP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
meditáció (#250, 0 VP) | enyészet (#256, 21 VP, 5 TVP) | vámpírvér (#257, 0 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) | az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) |
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) | ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) |
gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) | az agy kifacsarása (#197, 14 PP) |
agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) | fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) |
spirituális ext. (#249, 0 PP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) | pszi fejlesztés II (#295, 100 PP, 100 TVP) |
önanalízis (#296, 15 PP, 5 TVP) | pszi-ernyő III (#297, 20 PP, 5 TVP) | gyilkos ösztönök (#298, 50 PP) |
pszi meditáció (#299, 100 PP) | önanalízis II (#300, 20 PP, 10 TVP) | elmehártya (#301, 30 PP) |
agybénítás III (#302, 25 PP) | mentálturbó (#478, 50 PP, 5 TVP) | próba elemzése (#485, 20 PP, 10 TVP) |
harci ösztönök (#490, 50 PP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: 17 vp; taumaturgia: 19 vp; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 80 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) (9810,50) | áldomás (#6) (9830,30) | Pörhemór köre (#205) (177,2,1) | szürkeáll. aktiv (#71) |
mentálturbó (#478) | elme dominanciája (#247) | nagyobb agypajzs (#120) | önanalízis II (#300) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
15. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
lángcsóva (#31) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 20) | ||||||
hhaar burka II (#162), energiapajzs (#103), pszi-acéltorony (#98), fehér glóbusz (#47) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 11, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
direkt kontaktus I (#121) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | direkt kontaktus I (#121) | >> | Tguarkhan (#212) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | áeratikus hasnyák (#243) | direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | zafír sárkány (#329) | méregfelhő II (#193) | >> | Thargodan berzerker (#377) | |
fehérál.roncsolása (#248) | >> | varkaudar remete (#465) | fehérál.roncsolása (#248) | >> | varkaudar böllér (#692) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 11, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
energiapajzs (#103) | >> | lidércsikoly (#7082) | fürgülés (#92) | >> | varkaudar böllér (#692) | |
lidércidézés (#219) | >> | varkaudar remete (#465) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +3 védettség;) státusz: OK |
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +48 kg teher) státusz: OK |
roguena (#779) (ásó: ásás csak 5 TVP-be kerül) státusz: OK |
ősi szilmill (#7455) (-6 mentődobás ellenfeleidnek a varázslataid ellen) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Az idő múlik, az élőből holt lesz. Az idő szövetével babráló lények birodalmamra jelentenek fenyegetést! Semmisíts meg 3 kronotapírt! (számláló: 1) |
2.) Imádkozz, amikor már a plébánosom vagy! |
3.) Növeld hitedben való eltökéltségedet egy áldozati oltárnál! (teljesítve) |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) OK |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) OK |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 110 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 659 TU szükséges.) |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 31 TU. szükséges még: 79 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON | $250 | varányszem ($30) |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN | 724 | kaja (#2) | 421 | mákrózsa virág (#56) | 69 | gyöngymangó (#135) | 635 | vasérc (#152) | 754 | quwarg tojás (#360) | 500 | madártoll (#112) | 447 | drótszőr (#37) | 219 | pirkit (#153) | $80 | rézdarab ($70) | 4 | kötél (#92) | 96 | sallank karom (#128) | 450 | csuklyavirág (#133) | 70 | bogyógránát (#430) | 26 | szuperkötél (#209) | 68 | kvazár (#244) | 181 | isteni könnycsepp (#260) | 3 | pásztorbot (#513) | 64 | vas dobónyíl (#189) | 1 | csatabárd (#555) | 192 | nyílvessző (#108) | 1 | kőkés (#6) | $2 | tatu dob ($234) | 2 | alligátorbőr (#661) | 40 | ramit kő (#226) | 5 | ovimon-bogyó (#207) | 4 | sötét ital (#284) | $4 | tolmokov-koktél ($351) | 22 | trikornis szarv (#198) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | angyalok gyűrűje (#529) | 1 | csuklyavirág (#133) | 2 | etra hályog (#712) | |||
1 | fáklya (#36) | 28 | fekete gyöngy (#99) | 1 | holdbőr (#1236) | |||
7 | isteni könnycsepp (#260) | 13 | madártoll (#112) | 1 | mocsári penke (#148) | |||
1 | nyílvessző (#108) | 1 | quwarg tojás (#360) | 1 | remák szív (#264) | |||
1 | ryuku védőkenőcs (#1154) | 3 | sáfránypor (#211) | 21 | sárkánypikkely (#292) | |||
1 | szvó-ektoplazma (#151) | 15 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1415 | arany (#50) | 1 | aranytű (#272) | 3 | csillezsályalevél (#1253) | |||
2 | fűszertartó (#210) | 25 | galachmit (#310) | 1 | gólem talizmán (#811) | |||
3 | jégkristály (#593) | 12 | kaja (#2) | 1 | nagy vaskulcs (#186) | |||
4 | pirkit (#153) | 2 | ramit kő (#226) | 1 | rókafarok (#124) | |||
1 | roxati üvegszem (#443) | 1 | sólyomcsőr (#1223) | 4 | sötét ital (#284) | |||
2 | szögletes kő (#17) | 1 | tudás gyöngye (#522) | 2 | vas dobónyíl (#189) |
346 | 347 | 348 | |
22 | |
|
|
23 | |
|
|
24 | |
|
|