Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2005. dec. 14. 9h:49' EZ A 574. JÁTÉKHETED, 376. FORDULÓD 575. játékheted kezdete: dec. 22. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Üzeneted jött! E-mail! |
KALANDOZÓ: #1583 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 19. varázslatot a 24. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 70. varázslatot a 12. varázslatot a 86. varázslatot |
* 3. KP: | t. energia kisütése: 275 |
* 4. KP: | elmormolod a 227. varázslatot |
m 4 3 | mozogsz délre, délkeletre |
Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a sírlidérc bal vállát. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával felnyitod a sírlidérc foszladozó testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel épp hogy megszúrod a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 42 életpontot sebeztél. [+3% tau] A sírlidérc karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 196, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra rontasz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a tetemember rotható húsát. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megdöföd a tetemember bűzlő testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Távolról tűzkéz varázslatot lősz a másikra. 26 életpontot sebeztél. [+1% tau] A tetemember mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
360 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Távolról villámsújtás varázslatot lősz a másikra. 122 életpontot sebeztél. [+3% teo] Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sorvasztás varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
922 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [179,60] Továbbra is síkságon vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy smirglibokrot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy kihívás tornyát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Dornodon híveié. Találsz egy Chara-din monolitját. Találsz egy szekérkaravánt. (ld. enc.) Nyugatra tart. Megtudod, hogyan szerezhetsz megbűvölt utazóládát. (ld. enc.) A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy pordémon irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. A feléd közeledő manaelementál mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Fegyvert váltasz: előkapod a troll dorongot. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Troll doronggal néhányszor épp csak megérinted a manaelementál hullámzó masszáját. (5 támadással 185 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel épp hogy megszúrod a manaelementál egyik csápját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 43 életpontot sebeztél. [+1% tau] A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+7 vp). Troll doronggal gyengén megütögeted a manaelementál testét. (5 támadással 187 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megkarcolod a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Távolról tűzkéz varázslatot lősz a másikra. 32 életpontot sebeztél. [+3% tau] Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+5 vp). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 548, sebződés: 10, gyógyulás: 6, összesen: -4 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámsújtás varázslatot. 126 életpontot sebeztél. [+2% teo] Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. 97 életpontot vesztettél. Hányni kezdesz (-6 támadás). Meglengetve a Pusztítás Botját a másikra rontasz. Pusztítás Botjával párszor keményen megütöd az ősdentor testét. (5 támadással 75 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. Semmi hatás! Üdvözlésképpen egy villámkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 52 életpontot sebeztél. [+2% teo] Az ősdentor néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 44 életpontot vesztesz.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő II varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Pusztítás Botjával többször eltalálod az ősdentor tüskés hátát. (4 támadással 70 életpontot sebezve.) Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. A támadás sajnos hatástalan volt. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 46 életpontot sebeztél. Az ősdentor néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) Egy méregfelhő II varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Úgy döntesz, ebből elég volt. Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz futni előle.
{Csatastatisztika; sebzés: 467, sebződés: 186, gyógyulás: 0, összesen: -186 ÉP}
be 502 4 | bemész az 502. épületbe |
Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 11 életpontot sebeztél. Elszántan a másikra támadsz. Pusztítás Botjával többször kegyetlenül megütöd az agyagelementál agyagtestét. (5 támadással 137 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 58 életpontot sebeztél. Vámpírtőrrel megérinted az agyagelementál testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Mielőtt észbe kapnál, az agyagelementál megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Az agyagelementál most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
924 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 220, sebződés: 19, gyógyulás: 3, összesen: -16 ÉP}
be 502 4 | bemész az 502. épületbe |
Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Fegyvert váltasz: előkapod a troll dorongot. Megmarkolva a troll dorongot ellenfeledre rontasz. Troll doronggal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az aurapollátor frötymögő kérgét. (4 támadással 144 életpontot sebezve.) Az aurapollátor többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Troll doronggal megcsapod az aurapollátor fejét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel meghorzsolod az aurapollátor jobb lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az aurapollátor csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az aurapollátor összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 remák szivet. 1418 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 188, sebződés: 21, gyógyulás: 1, összesen: -20 ÉP}
be 502 4 | bemész az 502. épületbe |
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [177,60] Még mindig füves síkságon vagy. Látsz egy smirglibokrot. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Dornodon hívői építették. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy quwarg nagymester lehet. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
A lény bűzfelhőt lő rád! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Fegyvert váltasz: előkapod a troll dorongot. Meglengetve a troll dorongot ellenfeledre rontasz. Troll doronggal halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg nagymester potrohát. (5 támadással 174 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megbököd a quwarg nagymester bal középső lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Troll doronggal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg nagymester testét. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1794 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 257, sebződés: 42, gyógyulás: 1, összesen: -41 ÉP}
Távolról puha ütés varázslatot lő rád a másik. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Fegyvert váltasz: előkapod a troll dorongot. Megmarkolva a troll dorongot a másikra rontasz. Troll doronggal többször eltalálod a magger jobb oldalát. (4 támadással 42 életpontot sebezve.) Megnyirbálja a magger ollója a bal karodat. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Kemény ollójával a magger végigsebzi a jobb combodat és lábszáradat. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Túl erős az ellenfeled. Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 73, gyógyulás: 0, összesen: -73 ÉP}
(Továbbmész...) [176,60] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt.
m 6 | mozogsz nyugatra |
Fegyvert váltasz: előkapod a troll dorongot. Marokra fogva a troll dorongot ellenfeledre rohansz. Troll doronggal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a norpadolótika jobb középső lábát. (5 támadással 180 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel kicsit megsebzed a norpadolótika testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csápjaival a norpadolótika lecsap a bal karodra. (8 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Troll doronggal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a norpadolótika testét. (3 támadással 105 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel meghorzsolod a norpadolótika testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (8 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Előremozdulva, a norpadolótika kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 40 életpontot vesztesz.) A norpadolótika szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
2091 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 294, sebződés: 128, gyógyulás: 3, összesen: -125 ÉP}
tim 40 | titkosírás megfejtése 40 pontért |
Ellenfeled felkészül egy esetleges mentális támadásra egy láthatatlan védekező pszi felhúzásával. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sötét rítus varázslatot, majd rád küldi. 21 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Fegyvert váltasz: előkapod a troll dorongot. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Troll doronggal többször kegyetlenül megütöd a massza testét. (4 támadással 111 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel meghorzsolod a massza jobb szárnyát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Több csapást kapsz a massza farkától. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) A massza harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (4 támadástól 42 életpontot vesztesz.) Ellenfeled már a gyászindulót dúdolja, mikor egy halálos erejű rúgást kapsz a szíved irányába. (4 támadástól 57 életpontot vesztesz.) A massza karmaival feltépi a torkodat! (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Egy pillanattal később a lény teteme eltűnik. DEM mentette meg az átkozottat!
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 194, gyógyulás: 1, összesen: -193 ÉP}
Miután magadhoz térsz valamennyire, körbenézel.
[167,59] Még mindig bozótos. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől.
m 6 7 8 | mozogsz nyugatra, északnyugatra, északra |
Ellenfeled varázslatlopás varázslatot lő rád. Semmi hatás! Fegyvert váltasz: előkapod a troll dorongot. Vad csatakiáltással, felemelve a troll dorongot ellenfeledre ugrasz. Troll doronggal néhányszor megcsapod a Chara-din fattya jobb oldalát. (5 támadással 183 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megérinted a Chara-din fattya fejét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A 10 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (10 támadástól 61 életpontot vesztesz.) Troll doronggal néhányszor megcsapod a Chara-din fattya jobb vállát. (5 támadással 177 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megkarcolod a Chara-din fattya testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (8 támadástól 51 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 378, sebződés: 112, gyógyulás: 5, összesen: -107 ÉP}
(Továbbmész...) [165,58] Továbbra is síkságon vagy. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Leah rúnaköve. Észreveszel egy oltárt. Leah híveié. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját.
(Továbbmész...) [165,57] Síkság, továbbra is csak síkság.
m 2 | mozogsz keletre |
* 1. BP: | elmormolod a 83. varázslatot |
* 2. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
* 3. BP: | energia fejlesztése 6 |
* 4. BP: | használod a 337. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 25 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 25 pontért |
SZEKÉRKARAVÁN (1215. TEREPTÁRGY) Már messziről megpillantod a színpompás szekereket és a népeket körülöttük. A szekerektől nem messze, egy kövekkel körberakott területen épp egy hevenyészve felállított tábortűz próbál kihunyni, egy-két elszánt, szakadtruhás kölyök pedig a lábával rugdossa rá a földet, hogy ez mielőbb megtörténhessen. Ezek szerint épp indulni készülnek. A szekereket hétköznapi, többnyire lesoványodott lovak húzzák, sehol nem látsz egyetlen trikornist, vagy alanori csatamént. Rakományukat eszkábált ponyva védi az eső elől, illetve ez megakadályozza azt is, hogy oldalról a belsejükbe lehessen látni. Épp ezért kicsit arrébb sétálsz, ahonnan már jól szemügyre veheted, mit is cipelnek a járművek. Az egyikben például rengeteg kötelet látsz, a másikban amnioszt szállítanak, a harmadikban pedig - talán jól látod - mintha egy hatalmas malomkő lenne a rakomány. Addig nézelődsz, míg egy jól kipárnázott, pedert bajszú, nyesett szakállú törpe nem lép eléd. Bemutatkozik, de kacifántos nevét nem sikerül megjegyezned, majd felajánlja, hogy nyugodtan tarts velük. Mormogsz valami olyasmit, hogy meggondolod, de azért köszönöd az invitálást. A szekérkaravánon utazáshoz nem kell mást tenned, csak kiadnod a BE 1215 <hány mezőig> parancsot. Azt, hogy melyik karaván melyik irányba tart, a fordulód szövegében olvashatod. A karavánnal minimum 3 mezőt, maximum 15 mezőt lehet utazni. Ilyenkor gyorsan telik az idő (biztos, mert jó társaságban vagy), így az utazás költsége mezőnként csupán 2 TVP. Ezek a lépések természetesen nem számítanak normál lépésnek a korlát szempontjából, viszont a megtett mérföldek a mellékelt térképen sem látszanak majd. [Játéktechnikailag az egész leginkább a teleportáláshoz hasonlít. Bár a karavánok képzeletben mozognak, ténylegesen nem, mindig ugyanazon a mezőn találod őket, így egy-egy ilyen utazáshoz nincs is szükséged időzítésre. A karavánnal való közlekedést nyugodtan bekalkulálhatod az UL-ed tervezésekor. Természetesen miután kiszálltál a karavánból, nem fogsz tudni még azon a mezőn visszaszállni, így jól gondold meg meddig utazol velük.] |
MEGBŰVÖLT UTAZÓLÁDA (1218. TÁRGY) A karavánosok egyik szekerén egy jókora faládát pillantasz meg, mely leginkább azzal hívja fel magára a figyelmet, hogy csillog körülötte a levegő. - Látom, tetszik! - szólít meg valaki. Amikor megpördülsz, a karaván vezetőjét, egy köpcös, pödört bajszos ember férfit látsz magad előtt. Elmondod neki, hogy ilyen különös ládát még sosem láttál! - Igen, igen! Különös egy láda. Egy varázslótól kaptam valamikor régen. Jódarabig a karavánunkkal utazott. Aztán búcsúajándékként adta, amikor végül elvált az utunk. Praktikus kis szerkezet az biztos! Teletömködheted holmikkal, akkor sem lesz nehezebb, mint alapban! Huh, ilyen kell neked! Szívesen megvásárolnád. A fickó azonban csak megcsóválja a fejét. Aranyért nem adja. Viszont ha lenne nálad ezüstékszer, meggondolná a dolgot. További kíváncsiskodásodra elmondja, hogy egy ezüstnyakláncért, két ezüstkarkötőért, és öt ezüstgyűrűért odaadja. Remek hír! A láda egyfajta feneketlen tárgyhelyként működik. Súlya 2 kiló, amit viszont beledobsz, az elveszti a súlyát. Így ha magadnál hordod 14 kg-val csökkenti a megterheltséged. Ezenkívül +20 féle tárgyad lehet, mint egyébként. Két vagy több megbűvölt utazóláda hatása nem adódik össze. A láda megszerzéséhez nem kell mást tenned, csak 10 TVP-ért kiadnod a KT 1218 (azaz Küldetés Teljesítése) parancsot azon a mezőn, ahol szekérkaraván is van. A csere ilyenkor létrejön, és az ezüstékszerekért cserébe megkapod a megbűvölt utazóládát. A tárgy ezután már nem átadható. |
MAGGER (747. SZÖRNY) A magger leginkább egy hatalmas szöcskére emlékeztet. Izmos hátsó lábaival elrugaszkodva, a levegőben vitorlázva támad, s közben óriási mandibuláinak keresztirányú csapásaival szinte felszabdalja áldozatát. S ha mindez még nem lenne elég ahhoz, hogy az ellenfél deus ex machinája működésbe lépjen, messzire rugaszkodik, majd újra támad, kivédhetetlenül, halálosan. Ha te vagy az áldozat, örülhetsz, ha sikerül egyáltalán eltalálod. |
Erő: | 30 | Szint: | 23 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 251 cm |
IQ: | 33 | Támadás: | 22 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 457 kg |
Ügyesség: | 31 (34) | Védekezés: | 51 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 25/26 év |
Egészség: | 35 | Életpont: | 337/247 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 5 |
Szerencse: | 39 (41) | Varázspont: | 558/0 | Pénz: | 968 arany | Kép. pont: | 7 |
Tudatpont: | 14/0 | Pszi pont: | 146/5 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 6 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 11/94 | ökölvívás: | 6/0 | szúrófegyverek: | 11/76 (+6%) |
vágófegyverek: | 14/33 | ütőfegyverek: | 29/65 (+8%) | lőfegyverek: | 17/41 |
dobófegyverek: | 23/59 |
Feltételes fegyverváltás: bronzhegyű lándzsa (#87) (110%) << mandibulakasza (#127) (110%) << troll dorong (#550) (110%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); nyílvessző (#108) (1 -9.); ubuk dobónyíl (#138) (10 -14.); nyílvessző (#108) (15 -18.); vas dobónyíl (#189) (19 -997.); ezüstshuriken (#327) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 20/54 (+11%) | 2. nyomkövetés: | 90/19 (+33%) | 3. lopás: | 6/97 |
4. mászás: | 3/97 | 5. csapdakészítés: | 21/81 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 7/71 (+9%) |
7. gyógyítás: | 100/1 (+46%) | 8. titkosírás: | 20/60 (+17%) | 9. felderítés: | 24/75 (+9%) |
10. szörnyidomítás: | 11/48 (+7%) | 11. teológia: | 43/19 (+26%) | 12. taumaturgia: | 65/21 (+13%) |
13. versengés: | 1/88 | 14. harcművészetek: | 2/14 | 15. zene: | 30/13 |
16. szörnyismeret: | 13/92 | 17. pszi: | *19/100 | 18. zárnyitás: | 2/60 |
19. vadászat: | 12/29 | 20. bányászat: | 30/82 (+2%) | 21. úszás: | 11/14 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 300 TVP-ért |
ásol max. 64 TVP-ért |
készítesz kaktusztüskét (#114) (max. 20 darabot ), kőkést (#6) (max. 2 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 10 darabot, csak egyszer), vas dobónyilat (#189) (max. 10 darabot, csak egyszer) |
elfogod kaffogó hebrencset (#88) fedett veremmel (#219) |
cirkusz: (64) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 16) |
trikornis (#104), szintszívó (#96), tetemember (#123), autentikus vámpír (#154) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 16) |
Kerekkorsó Rendje (#9136), Szeretet Vándorai (#9138), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | villámsújtás (#89, 15 VP) |
agyburok (#90, 11 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +3 vp 8 költség alatt; taumaturgia: +4 vp 20 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
villámmágia (#227) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
12. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 10) | ||||||
energiatüskék (#29), tűzeső (#61), villámsújtás (#89), agykorbács (#97), tűzgolyó (#155), villámcsapás (#50), lángcsóva (#31) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
tűzeső (#61) | >> | zoloboo sámán (#230) | tűzeső (#61) | >> | őrült varázsló (#255) | |
tűzeső (#61) | >> | quwarg parafenomén (#248) | tűzeső (#61) | >> | áeratikus hasnyák (#243) | |
tűzeső (#61) | >> | Mnebolath (#237) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A kihívás egyre nagyobb. Egy gránitelementál esetében nemcsak legyőzni, de megtalálni is nehéz feladat! |
2.) Egy feladat, amit a többihez hasonlóan, örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 10 darab szopókövet! |
3.) Dobd el a D paranccsal a legkedvesebb tárgyadat (elrejtés nem jó)! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 8 királynő, 5 élőholt, 7 vadász, 9 nagymester, 2 parafenomén, 7 rohamosztagos. |
Olimpiai helyezéseid: második hely a 4. kategóriában a XXI. olimpián. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
51 | arany (#50) | 2 | deus ex machina (#1) | 1 | kaja (#2) | |||
3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | ezüst kulcs (#184) | 1 | fekete gyöngy (#99) | 1 | mérg. ubuk tüske (#137) | |||
1 | remák szív (#264) |