Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. okt. 14. 12h:34' EZ A 1168. JÁTÉKHETED, 375. FORDULÓD 1169. játékheted kezdete: okt. 20. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 29 zsetonba került. SZL E-mail! |
KALANDOZÓ: #3025 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: vv 58 443 224 | elmormolod az 58. varázslatot a 443. varázslatot a 224. varázslatot |
* 2. KP: ef 2 0 0 | energia fejlesztése 2 |
* 3. KP: p 73 0 0 | használod a 73. pszi képességet |
* 4. KP: h 235 30 0 | használod a 235. tárgyat |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 86 életpontot sebeztél. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az orbitális mackósajt testét. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) A mackósajt felemel egy óriási pajort a földről, és rágni kezdi. Közben böfög, és a száját tátja. Kineveted a buta mackósajtot, aki nagyon elszégyelli magát! A mackósajt a következő pillanatban villámgyorsan odarohan hozzád, felemel, és feldob a sztratoszféra irányába! Lábatat az utolsó pillanatban a mackósajt nyaka köré kulcsolod, így visszahuppansz a földre. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az orbitális mackósajt testét. (5 támadással 208 életpontot sebezve.) Egy puha ütés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Agyartőrrel megérinted az orbitális mackósajt nyakát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 31 életpontot sebeztél. Nyelvével az orbitális mackósajt úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (6 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 36 életpontot vesztettél. Az orbitális mackósajt még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 956 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 370, sebződés: 50, gyógyulás: 0, összesen: -50 ÉP}
* 5. KP: vv 12 13 26 | elmormolod a 12. varázslatot a 13. varázslatot a 26. varázslatot |
* 6. KP: p 72 0 0 | használod a 72. pszi képességet |
* 7. KP: ef 2 502 0 | energia fejlesztése 2 |
* 8. KP: vv 182 0 0 | elmormolod a 182. varázslatot |
v 19 | elmormolod a 19. varázslatot |
h 341 2 50 | használod a 341. tárgyat |
h 341 152 9 | használod a 341. tárgyat |
h 341 1549 1 | használod a 341. tárgyat |
h 341 373 1 | használod a 341. tárgyat |
h 341 329 2 | használod a 341. tárgyat |
h 341 1548 1 | használod a 341. tárgyat |
m 6 7 6 | mozogsz nyugatra, északnyugatra, nyugatra |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 81 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Nem találtad el. A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Vad csatakiáltással, felemelve az óriásölőt a másikra rohansz. Óriásölővel kegyetlenül összevagdalod a csontváz hadúr jobb lábát. (3 támadással 128 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a csontváz hadúr nehezen védhető csapásait. (3 támadástól 81 életpontot vesztesz.) A csontváz hadúr szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 915 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 209, sebződés: 81, gyógyulás: 0, összesen: -81 ÉP}
Marokra fogva a bronz taidert a másikra ugrasz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a dögkeselyű tollas testét. (3 támadással 122 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszúrod a dögkeselyű testét. Kritikus ütés! (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A dögkeselyű belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A dögkeselyű összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 8 madártollat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 102 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a q. rohamosztagos bal első lábát. (5 támadással 73 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a q. rohamosztagos testét. (5 támadással 216 életpontot sebezve.) Agyartőrrel kicsit megsebzed a q. rohamosztagos testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (4 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A 4 q. rohamosztagos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 100 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 406, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
(Továbbmész...) [169,58] Elmarad a göröngyös terep, sűrű bozótos váltja fel. Egyszerre csak rémült sikoltás üti meg a füledet, de hiába keresed a hang forrását, semmit sem találsz. Lehet, hogy csak érzékcsalódás volt? Találsz egy grok-képződményt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot.
(Feltételes mászás:) Egy kis muzsikálás, és máris kényelmes út vezet a rejtélyes helyre! Az oszlopot koronázó burok alján találsz egy nyílást, itt bemászol. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. Azonnal látod, hogy a burok nem lakatlan, és a főbérlő azonnal meg is indul feléd. Egy légirozmár!
Meglengetve a bronz taidert ellenfeledre támadsz. Bronz taiderrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a légirozmár testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Agyartőrrel felnyársalod a légirozmár mellső uszonyát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A légirozmár agyarával feléd döf, de félrehajolsz. Feléd sújt a légirozmár a farkával, de elhibázta! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 3 kaját. 173 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Marokra fogva a bronz taidert ellenfeledre ugrasz. Bronz taiderrel teljesen átszúrod a drasmólyom pikkelyes lábát. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Agyartőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a drasmólyom jobb vállát. Kritikus ütés! (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Csőrével a drasmólyom nem tudott megsebezni. Véres nyál csordul ki a drasmólyom száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 5 madártollat. 144 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 85 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 5 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a vadász quwarg torát. (5 támadással 59 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert ellenfeledre rohansz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a vadász quwarg bal középső lábát. (3 támadással 114 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megérinted a vadász quwarg potrohát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a vadász quwarg. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 3 kaját. 1 715 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 268, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}
(Továbbmész...) [168,58] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Utad során felfedezel egy gyöngymangó bokrot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Leah híveié. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy magger került az utadba. Itt csata lesz.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 85 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a magger bal lábát. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert a másikra rontasz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a magger jobb vállát. (4 támadással 127 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megbököd a magger testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 23 életpontot sebeztél. Kemény ollójával a magger végigsebzi a bal combodat és lábszáradat. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Itt is, ott is célba talál a magger ollója. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a magger száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 mandibulapengét. 2 028 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 286, sebződés: 45, gyógyulás: 0, összesen: -45 ÉP}
m 6 5 6 | mozogsz nyugatra, délnyugatra, nyugatra |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 85 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a roguena bal oldalát. (5 támadással 129 életpontot sebezve.) A roguena szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 kaját. 1 745 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 214, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Meglengetve a bronz taidert a másikra rontasz. Bronz taiderrel teljesen átszúrod a drasmólyom bal oldalát. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Agyartőrrel felnyársalod a drasmólyom testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Csőrével a drasmólyom nem tudott megsebezni. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 6 madártollat. 144 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Marokra fogva a bronz taidert a másikra ugrasz. Bronz taiderrel felnyársalod a bundás csirmáz szőrös testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Agyartőrrel felnyársalod a bundás csirmáz testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A bundás csirmáz mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A bundás csirmáz megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 105 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [166,59] Síkság, továbbra is csak síkság. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Nem riadva vissza a terület dögletesen negatív aurájától, ásóddal dolgozni kezdesz. A hideg futkos a hátadon, ahogy a fekete csontok ropognak a lábad alatt. A földet itt-ott szilárd kristállyá égette a tömény mágia, amely a varázslók és Thargodanok közt folyt. Látásod kezd elhomályosulni, izzadság ömlik rólad. De az izzadság iszonyúan hideg. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy csapat Chara-din fattya készül a lemészárlásodra.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 94 életpontot sebeztél. Ellenfeled varázslatlopás varázslatot lő rád. Semmi hatás! A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Chara-din fattya testét. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a Chara-din fattya testét. (5 támadással 257 életpontot sebezve.) Agyartőrrel párszor épp hogy megérintgeted a Chara-din fattya lila testét. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Távolról tűzkéz varázslatot lősz a másikra. 15 életpontot sebeztél. A 7 Chara-din fattya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (7 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Bronz taiderrel többször eltalálod a Chara-din fattya bal karját. (4 támadással 195 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megérinted a Chara-din fattya bal lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 27 életpontot sebeztél. A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A 3 Chara-din fattya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 866 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 758, sebződés: 48, gyógyulás: 0, összesen: -48 ÉP}
Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 90 életpontot sebeztél. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy direkt kontaktus I pszit. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a pszi őselementál bal oldalát. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) A pszi őselementál még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 127 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 179, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 83 életpontot sebeztél. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy direkt kontaktus I pszi támadást. Semmi hatás! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a pszi őselementál fejét. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) A pszi őselementál még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 127 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 175, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem tűz ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 40 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzgolyó varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. (védelem tűz ellen védelmez.) A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod az Orkhan Thai tűztestét. (5 támadással 141 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Fürdesz a piros lángnyelvekben. Meglengetve a bronz taidert ellenfeledre rohansz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod az Orkhan Thai testét. (2 támadással 95 életpontot sebezve.) Agyartőrrel kicsit megsebzed az Orkhan Thai jobb karját. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 13 életpontot sebeztél. Az Orkhan Thai mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai leken néhány pofont. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 20 arany, egy gyöngysor [gyöngysor ládikóba-> (186,61)-> 48 arany, -2 ÉP], egy vasérc és 2 gyöngymangó. 2 814 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 312, sebződés: 71, gyógyulás: 0, összesen: -71 ÉP}
Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 28 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a q. rohamosztagos jobb hátsó lábát. (5 támadással 69 életpontot sebezve.) Megmarkolva a bronz taidert a másikra rontasz. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a q. rohamosztagos testét. (5 támadással 211 életpontot sebezve.) Agyartőrrel kicsit megbökdösöd a q. rohamosztagos torát. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a 8 q. rohamosztagos. (8 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a q. rohamosztagos fejét. (4 támadással 162 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megérinted a q. rohamosztagos testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A 3 q. rohamosztagos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 100 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 531, sebződés: 43, gyógyulás: 0, összesen: -43 ÉP}
(Továbbmész...) [165,59] Továbbra is síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Ananászvirág illatát hozza a szél. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy borkonyó cserjét. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Esni kezd az eső. Nem bújsz el, hisz a víz nagy kincs! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Néhány perc múlva az eső eláll, csak a szivárvány marad, a szomjazástól viszont megmenekültél! Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. A feléd közeledő kultúrmasztodon mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 25 életpontot sebeztél. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a kultúrmasztodon ormányát. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) Marokra fogva a bronz taidert ellenfeledre ugrasz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a kultúrmasztodon testét. (4 támadással 205 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megbököd a kultúrmasztodon bal hátsó lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Sikeres döféseket ejt testeden a kultúrmasztodon. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Patájával a kultúrmasztodon többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 48 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 11 kaját. 2 331 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 330, sebződés: 72, gyógyulás: 0, összesen: -72 ÉP}
m 7 | mozogsz északnyugatra |
be 502 4 | bemész az 502. épületbe |
be 502 4 | bemész az 502. épületbe |
Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 25 életpontot sebeztél. Távolról mágiatörés varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Ezüstshurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ezüstshuriken. Pár lövedéked átjárja a szubreális vámpír bal lábát. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert a másikra támadsz. Bronz taiderrel teljesen átszúrod a szubreális vámpír testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszúrod a szubreális vámpír ködös testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a szubreális vámpír, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szubreális vámpír most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 1 856 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 178, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 25 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzeső varázslatot. 57 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a halálosztó kain testét. (4 támadással 32 életpontot sebezve.) A szörny szemeivel rád bámul. Mentális energiáidat összpontosítva, elhárítod a kővéváltoztató pillantást. Meglengetve a bronz taidert ellenfeledre rohansz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a halálosztó kain bal lábát. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) Egy puha ütés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Agyartőrrel épp hogy megszúrod a halálosztó kain tüskés bőrét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A halálosztó kain belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A halálosztó kain farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a halálosztó kain száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 kőszemet. 1 422 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 162, sebződés: 71, gyógyulás: 0, összesen: -71 ÉP}
m 5 7 7 | mozogsz délnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [162,58] Változik a terep: ritka erdőben vagy. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Hmm, csak egy quwarg királynő. Ettől nincs semmi félnivalód. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 13 életpontot sebeztél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a quwarg királynő potrohát. (4 támadással 32 életpontot sebezve.) Meglengetve a bronz taidert ellenfeledre ugrasz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a quwarg királynő testét. (3 támadással 113 életpontot sebezve.) Agyartőrrel meghorzsolod a quwarg királynő jobb vállát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 5 ugh mérget.) 1 221 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 24 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 5 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a kronokukac testét. (5 támadással 113 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert ellenfeledre ugrasz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a kronokukac testét. (3 támadással 148 életpontot sebezve.) Agyartőrrel épp hogy megszúrod a kronokukac gumiszerű testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A kronokukac farkával megérint. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Kronoérintette aurádat (-4 TVP). A kronokukac farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Elszenveded a kronoérintést (-3 TVP). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1 757 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 309, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
(Továbbmész...) [161,57] Az erdőt bozótos vidék váltja fel.
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
kpk 8 | kezd. parancs kivétele: 8 |
kpb 8 | kezd. parancs berakása: 8 |
vv 182 19 | elmormolod a 182. varázslatot a 19. varázslatot |
* 1. BP: h 243 0 0 | használod a 243. tárgyat |
* 2. BP: v 3 0 0 | elmormolod a 3. varázslatot |
* 3. BP: e 30 0 0 | élelemszerzés 30 pontért |
* 4. BP: h 235 30 0 | használod a 235. tárgyat |
CSONTVÁZ HADÚR (423. SZÖRNY) Ez a megsárgult csontokból álló élőholt lény még holtában is remek harcos. Koponyáját fedő, szögecsekkel kivert fejfedője alól pirosan izzó szemek merednek rád, és már ezzel képes felszítani lelked mélyén nyugvó félelmedet. Ha szúrófegyvered van, hiába kerülsz a közelébe, lándzsád akadálytalanul szalad át a bordái között, ezzel a legnehezebb kárt tenned benne. Persze a többi fegyverrel sem könnyű. |
HALÁLOSZTÓ KAIN (168. SZÖRNY) Képzelj el egy közel három méteres, masszív, nyak nélküli fekete tömeget, amelyből hatalmas tüskék állnak ki és két sárgán izzó szem. Igen, a halálosztó kain az a szörny, ami semmi másra nem alkalmas, csak gyilkolásra. Egyetlen kézmozdulatára hatalmas csontpengék csúsznak elő a karja húsából, szájából fél méterre is ki tudja lőni belső állkapcsát, farka iszonyatos méregtüskéket tartalmaz. Emellett pillantásával képes kővé változtatni ellenfelét és ismer néhány trükkös varázslatot is. Érző lény ez? Aligha. Rendelkezik intelligenciával? Ki tudja. Nagyon ritkán bukkan fel, egy-egy ütközetben, átgázolva a lovagok során, kettéroppantva a győzedelmeskedő hadvezér gerincét, vagy egy koronázás során előlép a függöny mögül és a trónban ülő királyfi vérét szétkeni a padlón. Néha főmágusok kincsét őrzi, barikádot építve maga körül a szerencsevadászok és kóbor szörnyek csontjaiból. Ha esetleg néhány pillanatra megpróbálsz vele szembeszállni, nem árt, ha valamilyen ütőfegyverre hagyatkozol. Arra sem árt ügyelned, hogy ez a gonosz lény aránylag ellenálló energiatámadásokkal szemben. Kobuderák könnyen felsérthetik az öklüket a tüskéken! |
Erő: | 38 (49) | Szint: | 27 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 160 cm |
IQ: | 37 (45) | Támadás: | 55 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 45 kg |
Ügyesség: | 46 (57) | Védekezés: | 68 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 166/166 év |
Egészség: | 38 (50) | Életpont: | 573/573 | Jellem: | semleges (-1) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 38 (48) | Varázspont: | 961/168 | Pénz: | 2593 arany | Kép. pont: | 1 |
Tudatpont: | 21/1 | Pszi pont: | 222/229 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 16 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/78 | ökölvívás: | 1/66 | szúrófegyverek: | 30/46 (+15%) |
vágófegyverek: | 22/63 (+4%) | ütőfegyverek: | 20/36 | lőfegyverek: | 27/84 (+12%) |
dobófegyverek: | 24/51 (+4%) |
Feltételes fegyverváltás: bronz taider (#641) (180%) << óriásölő (#528) (160%) << ryuku buzogány (#696) (160%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -13.); bumeráng (#249) (14 -15.); vas dobónyíl (#189) (16 -17.); tünde nyíl (#554) (18 -19.); vashegyű nyíl (#176) (20 -); ezüstshuriken (#327) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
161,57 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 192 |
JLKzott minoszkúpok: 63, 62, 60, 56, 84, 89 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 1226 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 21/41 (+22%) | 2. nyomkövetés: | 105/55 (+39%) | 3. mászás: | 11/94 (+10%) |
4. csapdakészítés: | 27/14 (+7%) | 5. csapdaészlelés: | 9/18 | 6. gyógyítás: | 55/20 (+3%) |
7. titkosírás: | 18/98 | 8. felderítés: | 24/12 (+48%) | 9. szörnyidomítás: | 20/62 |
10. teológia: | 39/45 (-194%) | 11. taumaturgia: | 44/58 (+28%) | 12. versengés: | 14/82 (+7%) |
13. zene: | 145/65 (+66%) | 14. szörnyismeret: | 34/83 | 15. pszi: | *19/100 |
16. zárnyitás: | 1/30 | 17. vadászat: | 45/63 (+44%) | 18. bányászat: | 32/73 (+1%) |
19. úszás: | 13/84 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 24 lehet) |
deus ex machinád 2 mezőre repítsen |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 90 TVP-ért |
ásol max. 70 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat |
készítesz tükröt (#43) (max. 5 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 1 darabot, csak egyszer), tünde nyilat (#554) (max. 8 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 8 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 8 darabot ), acéltűt (#334) (max. 8 darabot ), kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), kék orchideát (#68) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 4 darabot ), dobóhálót (#221) (max. 1 darabot ), szuper dobóhálót (#273) (max. 1 darabot ), ezüstshurikent (#327) (max. 8 darabot ), csillezsályát (#1252) (max. 10 darabot ), Földanya gyümölcsét (#1690) (max. 5 darabot ), nothar bogyót (#923) (max. 20 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 8 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot ), amnioszt (#203) (max. 5 darabot ) |
elfogod kérődző etrát (#368) fedett veremmel (#219), mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 130 TVP-ért |
cirkusz: szellemkastély (32) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 50) |
nyuhaj karbin (#110), nómenklatúra (#158), szintszívó lények (#9097), mélység fattya (#199) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
elf (#2), ryuku csapásvezető (#778), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | gigaököl (#49, 16 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) | harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
természet haragja (#141, 20 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | harci induló (#443) | erőpajzs I (#12) | hadiszerencse I (#13) |
tulajdonságpajzs (#26) | mentális pajzs (#72) | Symulf rúnája (#182) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
13. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 12, max: 20) | ||||||
mágiatörés (#35), energiatüskék (#29), méregfelhő (#37), villámcsapás (#50), banshee-sikoly (#373), gigaököl (#49), lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), jégcsóva (#41), tűzgolyó (#155), agykorbács (#97), természet haragja (#141) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 9, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32), védelem tűz ellen (#38), tüskepajzs (#30), tükörpajzs (#101), örvénykerítés (#42), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), pszi-acéltorony (#98), életpajzs (#142) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | szintszívó lények (#9097) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
izomernyesztés (#33) | >> | nyuhaj karbin (#110) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 5, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | varázsvédelem II (#108) | >> | szintszívó lények (#9097) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
ezoterikus mardel (#184) (őrzi a holmidat: +18 lopás ellen) státusz: OK |
roguena (#779) (ásó: ásás csak 5 TVP-be kerül) státusz: OK |
hordóagyú mameluk (#254) (építő: +102% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +45 kg teher) státusz: OK |
szellő szilmill (#7458) (+2 sebzés távolsági fegyverrel, +4 támadás távolsági fegyverrel, szörnyek nem tudják elfújni a lövedékeidet) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt! |
2.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0) |
3.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). városháza (Gatin) (540): kész. szürke kastély (547): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. erdei bölcs háza (666): többek közt 310. tárgyat kell leadnod. városháza (685): új. bányászház (700): új. kémhálózat (744): új. Fősátor (770): új. léghajóállomás (817): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 11, 12, 20, 33, 34, 35, 36, 56, 60, 62, 63, 66, 68, 70, 71, 81, 84, 89. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 3, 11, 12, 14, 18, 26, 33, 34, 35, 36, 38, 44, 46, 49, 51, 52. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
mágikus dallamok (254) |
a butaság ára (273) |
concerto grosso (308) |
harci mágia (334) |
bárdhírnév (335) |
isteni muzsika (348) |
kötélbűvölés (381) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
a zene ereje (396) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 13 TU. szükséges még: 37 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 350 TU szükséges.) |
Összsúly: 138.59 kg | Megterheltség: 89% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 33 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 191 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | aranytermő erszény (#819) | 1 | balkezes gyűrű (#1549) | 10 | drótszőr (#37) | |||
1 | Eldaran karkötője (#373) | 1 | halálhozó karkötője (#816) | 1 | hatalom fülbevalója (#817) | |||
37 | kaja (#2) | 1 | quwarg tojás (#360) | 1 | spiritusz (#170) | |||
1 | szirén köpenye (#820) | 1 | teremtés zsákja (#818) | 1 | varázskő (#305) | |||
8 | vasérc (#152) | 2 | csontpálca (#329) | 1 | Blounther gyűrűje (#1548) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
996 | arany (#50) | 1 | arx formázó minta (#298) | 2 | bumeráng (#249) | |||
1 | gyöngymangó (#135) | 1 | halcsont (#390) | 1 | kőszem (#304) | |||
19 | madártoll (#112) | 2 | mandibulapenge (#125) | 1 | nagy bronzkulcs (#185) | |||
1 | sáfránypor (#211) | 11 | víz (#27) | 1 | zöld üveg (#82) |
160 | 161 | 162 | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | 172 | |
56 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
57 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
58 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
59 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
60 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|