Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. okt. 13. 9h:54' EZ A 381. JÁTÉKHETED, 375. FORDULÓD 382. játékheted kezdete: okt. 17. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. EXT - Már megkaptad az extra fordulót! E-mail! |
KALANDOZÓ: #1671 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 12. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 24. varázslatot a 23. varázslatot a 78. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 137. varázslatot a 88. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 75. varázslatot |
* 5. KP: | kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat a 820. tárggyal |
* 6. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 364. varázslatot a 19. varázslatot |
* 7. KP: | használod az 1546. tárgyat |
* 8. KP: | elmormolod a 210. varázslatot a 209. varázslatot a 220. varázslatot |
* 9. KP: | elmormolod a 165. varázslatot |
fvh 20 | felt. varázslat haszn. 20 |
im 230 | imádkozol |
tv 134 230 | támadó/véd. varázslat a 134. varázslatot a 230. varázslatot |
v 96 186 107 | elmormolod a 96. varázslatot |
[186,107] Épületek tűnnek fel. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " A vándorcirkusz támogatókat keres! A részletekért keresd Russlant, innen keletre 21, északra 36 mérföldre. "
vv 132 161 | elmormolod a 132. varázslatot a 161. varázslatot |
be 99 | bemész a 99. titkos labirintusba |
kf 475 | kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat |
lm 36 | mozogsz 36 |
kpcs 3 36 | kapcsoló 3 |
lm 30 905 31 | mozogsz 30 905 31 |
lm 900 39 39 | mozogsz 900 39 39 |
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre élőholt pozdorja varázslatot lősz. 443 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Az élőholt hadúr szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
2760 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 443, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy élőholt pozdorja. 438 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
3141 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 438, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mélyen koncentrálva, megidézel egy élőholt pozdorja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 445 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámcsapás varázslatot, majd rád küldi. 42 életpontot vesztettél. Teli erőből tolmokov-koktélt dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 tolmokov-koktél. Lövedékeiddel perforálod az élőholt ősmágus testét. (5 támadással 158 életpontot sebezve.) Hirtelen valami iszonyatos dolog érint meg: a szörny halál-aurája! Megacélozod akaratodat, és sikeresen ellenállsz. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel többször eltalálod az élőholt ősmágus jobb lábát. (2 támadással 157 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 97 életpontot sebeztél. 5 életpontot gyógyultál. Cápafoggal épp hogy megszúrod az élőholt ősmágus nyakát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő III. Semmi eredménye! Pestisaurád működik (13 ép-t sebezve). Az élőholt ősmágus kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). Az élőholt ősmágus kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 17 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámcsapás. 46 életpontot vesztettél. Az élőholt ősmágus összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 9280 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 913, sebződés: 135, gyógyulás: 19, összesen: -116 ÉP}
lm 39 39 1 | mozogsz 39 39 1 |
vv 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
kf 1346 | kézbeveszed/felveszed az 1346. tárgyat |
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy Chara-din lesújt varázslatot dobsz ellenfeledre. 106 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. A szilánk működik (+4 életpont). Egy sötét rítus varázslatot dob rád a másik. 29 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az őrült varázsló testét. (5 támadással 115 életpontot sebezve.) A mantikór támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (11 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 8 madártoll és egy rókafarok. 2413 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 232, sebződés: 29, gyógyulás: 4, összesen: -25 ÉP}
(Továbbmész...) [188,107] Még mindig a városban vagy. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Felismered a közeledőt. Csak egy Blounther apó. Nem jelenthet különösebb problémát. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre Chara-din lesújt varázslatot lősz. 112 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled izomernyesztés varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy a halál szava varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Távolról sötét rítus varázslatot lő rád a másik. 30 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Blounther apó bal vállát. (5 támadással 105 életpontot sebezve.) A mantikór megcsócsálja ellenfeledet. (29 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vámpírölővel megdöföd a Blounther apó hosszú szakállát. (1 támadással 71 életpontot sebezve.) A mantikór roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (8 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 91 életpontot sebeztél. 91 életpontot gyógyultál. Cápafoggal eltalálod a Blounther apó hosszú szakállát. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) A mantikór roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (24 életpontot sebezve.) A pestisaura 16 ép-t sebez. A Blounther apó pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+6 ÉP). A Blounther apó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 4 gyöngymangó és 5 gyenge méreg. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 balkezes gyűrű. 3521 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 503, sebződés: 56, gyógyulás: 101, összesen: +45 ÉP}
be 689 | bemész a 689. épületbe |
m 3 6 6 | mozogsz délkeletre, nyugatra, nyugatra |
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar íjász nyakát. (5 támadással 118 életpontot sebezve.) A mantikór megcsócsálja ellenfeledet. (12 életpontot sebezve.) A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. 18 életpontot sebződsz. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a varkaudar íjász bal lábát. (1 támadással 80 életpontot sebezve.) A mantikór is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (23 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 86 életpontot sebeztél. 85 életpontot gyógyultál. Cápafoggal megdöföd a varkaudar íjász bal vállát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) A mantikór támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (11 életpontot sebezve.) Pestisaurád 11 sebzést okoz. Félrehajolsz, de a varkaudar íjász karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). Véres nyál csordul ki a varkaudar íjász száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 nyílvessző. 1756 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 377, sebződés: 29, gyógyulás: 88, összesen: +59 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar hírnök testét. (5 támadással 108 életpontot sebezve.) A mantikór is bekapcsolódik a harcba. (14 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel teljesen átdöföd a varkaudar hírnök bal lábát. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) A mantikór megmarja ellenfeledet. (21 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 83 életpontot sebeztél. 16 életpontot gyógyultál. Cápafoggal eltalálod a varkaudar hírnök izmos felkarját. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) A mantikór nagyot harap ellenfeledbe. (3 életpontot sebezve.) Ellenfeled 16 pontot sebződik a pestisaurától. Siralmas támadást intéz farkával a varkaudar hírnök, épp csak megsuhint. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). Purifikálódsz. (+0 jóság.) A varkaudar hírnök karma a fejed mellett suhan el! Véres nyál csordul ki a varkaudar hírnök száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1828 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 340, sebződés: 11, gyógyulás: 19, összesen: +8 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar íjász jobb lábát. (5 támadással 106 életpontot sebezve.) A mantikór is bekapcsolódik a harcba. (25 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 rövid íj [rövid íj ládikóba-> (185,60)-> 8 arany, -2 ÉP] és 1 nyílvessző. 1756 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy káosz szava varázslattal köszöntöd a másikat. 155 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar iszákos testét. (5 támadással 111 életpontot sebezve.) A mantikór támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (20 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (36 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a varkaudar iszákos jobb karját. (3 támadással 218 életpontot sebezve.) A mantikór is bekapcsolódik a harcba. (16 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 79 életpontot sebeztél. 42 életpontot gyógyultál. Cápafoggal meghorzsolod a varkaudar iszákos jobb karját. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) A mantikór megcsócsálja ellenfeledet. (8 életpontot sebezve.) Pestisaurád működik (10 ép-t sebezve). Karmával néhányszor a varkaudar iszákos megcsapja a fejedet. (4 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+8 ÉP). A varkaudar iszákos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3170 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 660, sebződés: 72, gyógyulás: 54, összesen: -18 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agykorbács pszi támadást. 8 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a borzalmas varkaudar testét. (5 támadással 108 életpontot sebezve.) A mantikór megmarja ellenfeledet. (14 életpontot sebezve.) Szikrázó energialény suhan feléd veszett gyorsasággal. Félreugrani próbálsz, de mozgásod szánalmas lassított felvételnek tűnik az élő villámcsapással szemben. Tudatodat megacélozva, legyőzöd az illúzióvarázst! A következő pillanatban már a valódi ellenfeled áll előtted. Meglengetve a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a borzalmas varkaudar jobb oldalát. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) A mantikór is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (14 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 91 életpontot sebeztél. 38 életpontot gyógyultál. Cápafoggal eltalálod a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) A mantikór támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (27 életpontot sebezve.) Távolról méregfelhő III varázslatot lősz a másikra. 139 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Pestisaurád működik (9 ép-t sebezve). A borzalmas varkaudar megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy arany és 2 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (186,61)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. 2007 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 509, sebződés: 19, gyógyulás: 40, összesen: +21 ÉP}
(Továbbmész...) [203,59] Szűnni nem akar a zöld síkság. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő varkaudar iszákos nem jelenthet komoly veszélyt. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy káosz szava varázslatot. 152 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. Semmi eredménye! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar iszákos bal lábát. (5 támadással 105 életpontot sebezve.) A mantikór segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (19 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (37 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a varkaudar iszákos bal lábát. (2 támadással 154 életpontot sebezve.) A mantikór segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (24 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 75 életpontot sebeztél. 42 életpontot gyógyultál. Cápafoggal megbököd a varkaudar iszákos testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) A mantikór segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (28 életpontot sebezve.) Pestisaurád működik (11 ép-t sebezve). A varkaudar iszákos néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (4 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+7 ÉP). Véres nyál csordul ki a varkaudar iszákos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3170 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 613, sebződés: 72, gyógyulás: 53, összesen: -19 ÉP}
(Továbbmész...) [202,59] Továbbra is síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp. Észreveszel egy phua-kúpot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr híveié. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Apa Tifusz egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Észreveszel egy Chara-din monolitját. A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Messze északkeletre látsz egy márványtornyot. Délkeletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délre egy Fairlight oltár van. Nyugatra egy Elenios oltár van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Jól kivehetőek a távolban. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Úgy gondolod, hogy a közeledő norpadolótika nem jelenthet komoly veszélyt. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 128 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a norpadolótika jobb középső lábát. (5 támadással 110 életpontot sebezve.) A mantikór roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (21 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2498 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 259, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy káosz szava varázslatot. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a vezérfarkas vicsorgó pofáját. (5 támadással 114 életpontot sebezve.) A mantikór is bekapcsolódik a harcba. (20 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a vezérfarkas testét. (6 támadással 453 életpontot sebezve.) A mantikór megmarja ellenfeledet. (28 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 78 életpontot sebeztél. 16 életpontot gyógyultál. Cápafoggal megbököd a vezérfarkas jobb oldalát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) A mantikór támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (16 életpontot sebezve.) Pestisaurád működik (15 ép-t sebezve). A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+8 ÉP). Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (4 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+7 ÉP). A vezérfarkas csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (4 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+6 ÉP). A vezérfarkas megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (4 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+7 ÉP). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4576 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 759, sebződés: 133, gyógyulás: 52, összesen: -81 ÉP}
v 198 200 114 | elmormolod a 198. varázslatot |
[200,114] A terület, amelyre érkezel, kiégett pusztaság. Apró, zöld növények jelennek meg, jelezve, hogy az élet kezdi visszahódítani azt, ami az övé. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy grok-képződményt. Észreveszel egy oltárt. Raia hívői építették. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját.
(Feltételes mászás:) A mászókarmokat a kezedre erősítve, mászni kezdesz felfelé. Felérkezve bemászol a grok-burokba egy szélesebb résen keresztül. A burok belseje puha, kellemetlen tapintású. Körbenézel. Egyszercsak moccan valami a sarokban... Egy légirozmár!
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel felnyársalod a légirozmár fejét. (1 támadással 74 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 89 életpontot sebeztél. 89 életpontot gyógyultál. Cápafoggal teljesen átdöföd a légirozmár testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Pestisaurád 9 sebzést okoz. A légirozmár agyarával feléd döf, de félrehajolsz. A légirozmár melléd csap a farkával! A légirozmár most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 197 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 208, sebződés: 0, gyógyulás: 89, összesen: +89 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy lidércidézés védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Megjelenik egy lidérc! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy káosz szava. 231 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a halálhozó bal lábát. (5 támadással 124 életpontot sebezve.) A mantikór nagyot harap ellenfeledbe. (5 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (23 életpontot vesztettél.) Meglengetve a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a halálhozó bal szárnyát. (4 támadással 322 életpontot sebezve.) A mantikór is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (26 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 74 életpontot sebeztél. 31 életpontot gyógyultál. Cápafoggal megérinted a halálhozó hosszú csőrét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) A mantikór megmarja ellenfeledet. (2 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő III varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 112 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A lidérced támad! (3 támadással 33 sebzést okozott.) Pestisaurád működik (20 ép-t sebezve). Félrehajolsz, de a halálhozó karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+7 ÉP). A halálhozó karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+7 ÉP). A lény huhog! 45 életpontot vesztettél. Komoly sebet ejt a bal könyöködön a szörny csőrével. (1 támadástól 54 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+11 ÉP). Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 33 életpontot vesztettél. A halálhozó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 halálhozó talizmán. 6818 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 994, sebződés: 224, gyógyulás: 64, összesen: -160 ÉP}
m 3 3 4 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délre |
Alattomos ellenfeled láthatatlan védekező pszivel bohóckodik. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, tolmokov-koktélt ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 tolmokov-koktél. Lövedékeiddel perforálod a bűbájlidérc testét. (5 támadással 155 életpontot sebezve.) A lény igéző tekintetét rád emeli. Akaratodat kasztroplanáris pajzsba tömörítve, ellenállsz. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a bűbájlidérc hömpölygő csápjait. (2 támadással 145 életpontot sebezve.) Cápafoggal jól megszúrod a bűbájlidérc szellemtestét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Pestisaurád működik (14 ép-t sebezve). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+5 ÉP). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+5 ÉP). Energia áramlik beléd (+6 vp). A bűbájlidérc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Szereztél 1 lidércesszenciát. 3789 tapasztalati pontot kaptál. Remeg minden porcikád az iménti izgalmaktól. A legszívesebben soha többé nem találkoznál ezzel a lénnyel! (Kaptál rá egy BA parancsot!)
{Csatastatisztika; sebzés: 353, sebződés: 43, gyógyulás: 10, összesen: -33 ÉP}
(Továbbmész...) [202,116] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy tűzbokrot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy xantusz-kaktuszt. Délkeletre nézve látsz egy amniosz-fát. Délre egy varkaudar falu van. Nyugatra egy gránátkaktusz van. Északra egy márványtorony van. Jól kivehetőek a távolban. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. A feléd közeledő Raia szent lovagja mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 23 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy becsületjel varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Raia szent lovagja testét. (5 támadással 114 életpontot sebezve.) A mantikór megmarja ellenfeledet. (20 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a Raia szent lovagja bal lábát. (2 támadással 137 életpontot sebezve.) A mantikór segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (1 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 83 életpontot sebeztél. 83 életpontot gyógyultál. Cápafoggal jól megszúrod a Raia szent lovagja bal lábát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) A mantikór nagyot harap ellenfeledbe. (1 életpontot sebezve.) Távolról méregfelhő III varázslatot lősz a másikra. 141 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Ellenfeled 8 pontot sebződik a pestisaurától. A Raia szent lovagja fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (4 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+6 ÉP). Papi rangodon csekély repedés keletkezett! A Raia szent lovagja most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 ezüsttőrt. [ezüsttőr ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP] 2969 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 568, sebződés: 29, gyógyulás: 89, összesen: +60 ÉP}
(Továbbmész...) [202,117] A növényzet egyre ritkul, kopárabb lesz. Egy sivatag pereménél vagy. Egy elszáradt kóró tövében megsárgult, megrepedezett tekercset találsz. Mielőtt még szétporlad, amikor kihajtogatod, el tudod olvasni mi is ez: egy Sistergő Pumpa által aláírt rendelet a Jerikó nevű ember kivégzéséről. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Utad során felfedezel egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Elégedett vigyorral arcodon megrohamozod a varkaudar falut. Amint észrevesznek a helybeliek, zűrzavar támad, van, aki menekülni próbál, a többség azonban vicsorogva feléd indul. Egy borzalmas varkaudar védelmezi a vadászterületét.
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy mágiatörés. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a borzalmas varkaudar testét. (5 támadással 121 életpontot sebezve.) A mantikór megcsócsálja ellenfeledet. (28 életpontot sebezve.) Az árnyak megnyúlnak, megelevenednek, életre kelnek körülötted! A hideg, fekete, anyagtalan karmok érintése hideg, mint a kripták lehellete. Életerődet úgy szívják el, mint a grákó denevér a véredet... Tudomást sem véve a halálos veszélyről, szülőhelyedre, valamilyen jó emlékre koncentrálsz. Ahogy tudatod tovaszáll a békés gondolatok világa felé, úgy foszlik semmivé a szörnyű illúzió. Leküzdötted a tudatodat ért támadást! Most már talán a fegyvereké a szó. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel teljesen átdöföd a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 82 életpontot sebezve.) A mantikór segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (26 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 70 életpontot sebeztél. 27 életpontot gyógyultál. Cápafoggal megdöföd a borzalmas varkaudar bal lábát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) A mantikór támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (1 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő III varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 130 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Pestisaurád működik (12 ép-t sebezve). Bár ügyesen védekezel, a borzalmas varkaudar sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). A borzalmas varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy vas dobónyíl. 2007 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 516, sebződés: 14, gyógyulás: 30, összesen: +16 ÉP}
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar hírnök testét. (5 támadással 114 életpontot sebezve.) A mantikór támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (21 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a varkaudar hírnök izmos felkarját. (1 támadással 70 életpontot sebezve.) A mantikór támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (5 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 85 életpontot sebeztél. 11 életpontot gyógyultál. Cápafoggal megdöföd a varkaudar hírnök bal lábát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) A mantikór segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (3 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy méregfelhő III varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 137 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A pestisaura 8 ép-t sebez. A varkaudar hírnök farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). Aurád tisztul. (+0 jóság.) A varkaudar hírnök karma a fejed mellett suhan el! A varkaudar hírnök összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1828 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 480, sebződés: 12, gyógyulás: 14, összesen: +2 ÉP}
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar hírnök testét. (5 támadással 103 életpontot sebezve.) A mantikór nagyot harap ellenfeledbe. (7 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel teljesen átszúrod a varkaudar hírnök fejét. (1 támadással 71 életpontot sebezve.) A mantikór is bekapcsolódik a harcba. (1 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 80 életpontot sebeztél. 9 életpontot gyógyultál. Cápafoggal eltalálod a varkaudar hírnök izmos felkarját. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) A mantikór is bekapcsolódik a harcba. (29 életpontot sebezve.) A pestisaura 12 ép-t sebez. Siralmas támadást intéz farkával a varkaudar hírnök, épp csak megsuhint. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). Aurád tisztul. (+0 jóság.) Félrehajolsz, de a varkaudar hírnök karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1828 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 344, sebződés: 18, gyógyulás: 13, összesen: -5 ÉP}
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 22 életpontot sebeztél. Ellenfeled gigaököl varázslatot lő rád. 8 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar hadúr jobb lábát. (5 támadással 123 életpontot sebezve.) A mantikór segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (9 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a varkaudar hadúr rücskös bőrét. (2 támadással 143 életpontot sebezve.) A mantikór segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (23 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 96 életpontot sebeztél. 22 életpontot gyógyultál. Cápafoggal megdöföd a varkaudar hadúr bal lábát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) A mantikór támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (10 életpontot sebezve.) Ellenfeled 8 pontot sebződik a pestisaurától. Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (5 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+7 ÉP). A varkaudar hadúr összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (187,107)-> 30 arany, -2 ÉP]. 3202 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 477, sebződés: 42, gyógyulás: 29, összesen: -13 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 12 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Ellenfeled könnyedén félreüti! Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a vark. kardtáncos szélsebes jobbkezét. (6 támadással 447 életpontot sebezve.) A mantikór segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (21 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 89 életpontot sebeztél. 29 életpontot gyógyultál. Cápafoggal megdöfködöd a vark. kardtáncos bal lábát. (4 támadással 150 életpontot sebezve.) A mantikór is bekapcsolódik a harcba. (3 életpontot sebezve.) Pestisaurád működik (10 ép-t sebezve). Jobbra-balra szökkenve osztja a vark. kardtáncos nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 161 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+33 ÉP). Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a vark. kardtáncos szélsebes jobbkezét. (6 támadással 411 életpontot sebezve.) A mantikór megcsócsálja ellenfeledet. (15 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 89 életpontot sebeztél. 89 életpontot gyógyultál. Cápafoggal valamennyire megsebezgeted a vark. kardtáncos bal karját. (3 támadással 108 életpontot sebezve.) A mantikór roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (6 életpontot sebezve.) A pestisaura 9 ép-t sebez. Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 151 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+31 ÉP). A vark. kardtáncos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8948 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1370, sebződés: 312, gyógyulás: 182, összesen: -130 ÉP}
m 5 6 5 | mozogsz délnyugatra, nyugatra, délnyugatra |
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 11 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a vark. kardtáncos bal vállát. (5 támadással 93 életpontot sebezve.) A mantikór roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (16 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a vark. kardtáncos szélsebes jobbkezét. (6 támadással 404 életpontot sebezve.) A mantikór roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (15 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 79 életpontot sebeztél. 47 életpontot gyógyultál. Cápafoggal jól megszurkálod a vark. kardtáncos testét. (4 támadással 172 életpontot sebezve.) A mantikór megcsócsálja ellenfeledet. (14 életpontot sebezve.) Ellenfeled 17 pontot sebződik a pestisaurától. A vark. kardtáncos fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (4 támadástól 150 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+30 ÉP). Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vark. kardtáncos bal karját. (6 támadással 411 életpontot sebezve.) A mantikór is bekapcsolódik a harcba. (22 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 83 életpontot sebeztél. 83 életpontot gyógyultál. Cápafoggal épp hogy megszúrod a vark. kardtáncos jobb karját. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) A mantikór nagyot harap ellenfeledbe. (6 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő III varázslat. 156 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A pestisaura 9 ép-t sebez. Pengéjét vadul forgatva, a vark. kardtáncos újra meg újra lecsap. (4 támadástól 166 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+34 ÉP). A vark. kardtáncos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8948 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1551, sebződés: 316, gyógyulás: 194, összesen: -122 ÉP}
(Továbbmész...) [200,118] A bozótost ritka erdő váltja fel. Gyanús mozgást látsz a fák között. Hmm, csak egy zoloboo sámán. Ettől nincs semmi félnivalód. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 22 életpontot sebeztél. Távolról szárazság varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a zoloboo sámán fekete testét. (5 támadással 114 életpontot sebezve.) A mantikór megmarja ellenfeledet. (12 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Villámgyorsan félrepördülsz. Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel felnyársalod a zoloboo sámán bal oldalát. (1 támadással 76 életpontot sebezve.) A mantikór is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (28 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 75 életpontot sebeztél. 72 életpontot gyógyultál. Cápafoggal megdöföd a zoloboo sámán csontos karját. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) A mantikór is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (12 életpontot sebezve.) Távolról méregfelhő III varázslatot lősz a másikra. 140 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Pestisaurád 10 sebzést okoz. Előrehajolva csap a zoloboo sámán, de Te könnyedén hárítasz, csak egy apró karcolást kapsz. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2389 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 530, sebződés: 27, gyógyulás: 74, összesen: +47 ÉP}
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 9 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pusztító végzet varázslat. Semmi hatás! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar varázsló fejét. (5 támadással 107 életpontot sebezve.) A mantikór támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (1 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a varkaudar varázsló testét. (2 támadással 147 életpontot sebezve.) A mantikór is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (21 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 89 életpontot sebeztél. 25 életpontot gyógyultál. Cápafoggal eltalálod a varkaudar varázsló jobb oldalát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) A mantikór segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (15 életpontot sebezve.) A pestisaura 15 ép-t sebez. Üdvözlésképpen egy pusztító végzet varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 varkaudar látógömb. 2245 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 441, sebződés: 0, gyógyulás: 25, összesen: +25 ÉP}
(Továbbmész...) [199,119] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. Egyszerre csak rémült sikoltás üti meg a füledet, de hiába keresed a hang forrását, semmit sem találsz. Lehet, hogy csak érzékcsalódás volt? Megakad a szemed a földön egy rozsdás varkaudar páncélon. Annyira nincs jó állapotban, hogy tétovázás nélkül otthagyod, és nem pakolod be tárgyaid közé. Észreveszel egy manilla-fát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Elszántan az öldöklésre, a varkaudarok sátrai közé rontasz. Amint észrevesznek a helybeliek, zűrzavar támad, van, aki menekülni próbál, a többség azonban vicsorogva feléd indul. Egy borzalmas varkaudar készül a lemészárlásodra.
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Távolról agyroppantás varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a borzalmas varkaudar bal lábát. (5 támadással 122 életpontot sebezve.) A mantikór segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (14 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 71 életpontot sebezve.) A mantikór roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (29 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 77 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal jól megszúrod a borzalmas varkaudar bal karját. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) A mantikór támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (28 életpontot sebezve.) Pestisaurád 16 sebzést okoz. Nem vagy felkészülve a borzalmas varkaudar gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (4 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+5 ÉP). Véres nyál csordul ki a borzalmas varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 fekete gyöngy. 2007 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 397, sebződés: 22, gyógyulás: 6, összesen: -16 ÉP}
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar hírnök testét. (5 támadással 108 életpontot sebezve.) A mantikór is bekapcsolódik a harcba. (15 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel teljesen átdöföd a varkaudar hírnök bal vállát. (1 támadással 77 életpontot sebezve.) A mantikór is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (8 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 89 életpontot sebeztél. 18 életpontot gyógyultál. Cápafoggal megdöföd a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) A mantikór segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (7 életpontot sebezve.) Pestisaurád 11 sebzést okoz. A varkaudar hírnök farkával megérint. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). Purifikálódsz. (+0 jóság.) A varkaudar hírnök karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). A varkaudar hírnök még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1828 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 356, sebződés: 18, gyógyulás: 23, összesen: +5 ÉP}
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar íjász jobb lábát. (5 támadással 118 életpontot sebezve.) A mantikór támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (22 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 nyílvessző. 1756 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 16 életpontot sebeztél. Távolról méregfelhő II varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar iszákos fejét. (5 támadással 114 életpontot sebezve.) A mantikór megmarja ellenfeledet. (8 életpontot sebezve.) A szörny mérgező gázt lehel! Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (36 életpontot vesztettél.) Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar iszákos fejét. (5 támadással 377 életpontot sebezve.) A mantikór is bekapcsolódik a harcba. (20 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 91 életpontot sebeztél. 49 életpontot gyógyultál. Cápafoggal kicsit megsebzed a varkaudar iszákos fejét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) A mantikór nagyot harap ellenfeledbe. (20 életpontot sebezve.) A pestisaura 11 ép-t sebez. A varkaudar iszákos csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (4 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+8 ÉP). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 varkaudar pálinka. 3170 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 695, sebződés: 72, gyógyulás: 57, összesen: -15 ÉP}
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar hírnök testét. (5 támadással 119 életpontot sebezve.) A mantikór segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (16 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel felnyársalod a varkaudar hírnök izmos felkarját. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) A mantikór megcsócsálja ellenfeledet. (12 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 88 életpontot sebeztél. 32 életpontot gyógyultál. Cápafoggal jól megszúrod a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) A mantikór megmarja ellenfeledet. (14 életpontot sebezve.) Ellenfeled 9 pontot sebződik a pestisaurától. A varkaudar hírnök farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). Purifikálódsz. (+0 jóság.) Karmaival a varkaudar hírnök megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1828 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 373, sebződés: 8, gyógyulás: 34, összesen: +26 ÉP}
* 1. BP: | elmormolod a 75. varázslatot |
* 2. BP: | építed az 534. tárgyat 100 pontért |
* 3. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
* 4. BP: | használod a 449. tárgyat |
* 5. BP: | elmormolod a 202. varázslatot |
* 6. BP: | használod az 522. tárgyat a 147. tárgyat a 449. tárgyat |
* 7. BP: | elmormolod az 54. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Döbbenten érzékeled, hogy ravasz ellenfeled kifeszít egy láthatatlan védekező pszit. Mélyen koncentrálva, megidézel egy káosz szava varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 375 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Távolról Tharr haragja varázslatot lő rád a másik. 32 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar katona csillogó páncélját. (5 támadással 110 életpontot sebezve.) A mantikór támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (22 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar katona csillogó páncélját. (6 támadással 441 életpontot sebezve.) A mantikór megcsócsálja ellenfeledet. (22 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 80 életpontot sebeztél. 14 életpontot gyógyultál. Cápafoggal meghorzsolod a varkaudar katona nyakát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) A mantikór támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (2 életpontot sebezve.) Ellenfeled 11 pontot sebződik a pestisaurától. A varkaudar katona fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (4 támadástól 133 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+27 ÉP). A varkaudar katona most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. [varkaudar csont ládikóba-> (186,106)-> 4 arany, -2 ÉP] 7266 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1105, sebződés: 167, gyógyulás: 49, összesen: -118 ÉP}
tf 4 3 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 3 pontért |
A NEKROMANTA CSÓKJA (230. PAP TÁMADÓ VARÁZSLAT) Az életszívás varázslatok támadó változata, harcban alkalmazhatod. Elmondásakor egy fekete sugár indul meg a célpont felé, és egy csatornát nyit, amelyen keresztül az ő életenergiájából kortyolhatsz. A célpont veszít D4 életpontot szintenként, te pedig ugyanennyit gyógyulsz. A varázslat segítségével nem gyógyulhatsz a max. lehetséges életpontod fölé! Mivel a varázslat közvetlenül az ellenfél életenergiáját támadja, mentődobás nincs ellene. A varázslat 22 VP-be kerül, anyagi komponense egy isteni könnycsepp. A nekromanta csókot a többi támadó varázslathoz hasonlóan alkalmazhatod, a TV vagy FTV listából. A varázslat ellen az életpajzs nem nyújt védelmet. |
ÉLŐHOLT HADÚR (371. SZÖRNY) Bizonyára emlékezel a Tetememberekre - netán a Csontváz Lordokról és Zombi Mesterekről is hallottál már. Most pedig képzelj el egy oszló tetemet, ami hasonló tulajdonságokkal bír, mint ezen szörnyek együttvéve! Karjaiban, amiket már régen elpattant izmok emelnek, túlvilági erő bújik meg; regeneráló képessége pedig még a valaha élt troll héroszokét is meghazudtolja. A vele való harcban többszörösen is kockáztatod testi épségedet - azon kívül, hogy igencsak szép sebeket ejthet rajtad, csökkenhet egészséged is a küzdelem során. Ha ez nem lenne elég, egyetlen csapásával szilánkokra képes zúzni a gyatrább vérteket - mindezek miatt csak T paranccsal támadod meg, kivéve, ha Tulajdonságpajzs védelmez. |
PUHA ÜTÉS (60. PAP TÁMADÓ VARÁZSLAT) Ezt a varázslatot ellenfeledre elmondva, jelentősen csökkentheted az általa okozott sebzést. Hogy pontosan mennyivel, ezt természetesen papi rangodtól (és teológiádtól) függ - de a csökkentés mértéke semmiképp sem lesz 50 százaléknál nagyobb. Van rá esély, hogy az ellenfélre egyáltalán nem hat a varázslat. Anyagi komponense egy madártoll, elmondása 18 VP-be kerül. |
Erő: | 42 (66) | Szint: | 32 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 103 cm |
IQ: | 46 (58) | Támadás: | 55 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 33 kg |
Ügyesség: | 44 (59) | Védekezés: | 95 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 32/49 év |
Egészség: | 45 (52) | Életpont: | 675/509 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 54 (67) | Varázspont: | 1197/26 | Pénz: | 8896 arany | Kép. pont: | 9 |
Tudatpont: | 21/9 | Pszi pont: | 162/179 | Halhatatlanság: | 7 % | EFejl: | 9 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/90 | ökölvívás: | 1/63 | szúrófegyverek: | 36/71 (+12%) |
vágófegyverek: | 4/48 | ütőfegyverek: | 23/13 | dobófegyverek: | 32/46 (+13%) |
Feltételes fegyverváltás: vámpírölő (#951) (120%) << Mjölborg kalapácsa (#523) (180%) << vámpírölő (#951) (120%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); vas dobónyíl (#189) (15 -997.); tolmokov-koktél (#351) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
A negatív esszencia épp vámpírölő fegyverre kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 34/51 | 2. nyomkövetés: | 66/8 (+48%) | 3. lopás: | 59/13 (+18%) |
4. mászás: | 8/63 (+4%) | 5. csapdakészítés: | 23/67 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 66/45 (+3%) |
7. gyógyítás: | 90/35 | 8. titkosírás: | 6/0 | 9. felderítés: | 28/26 (+26%) |
10. szörnyidomítás: | 23/44 | 11. teológia: | 92/20 (+43%) | 12. taumaturgia: | 67/89 (+1017%) |
13. szerencsejáték: | 6/82 | 14. versengés: | 25/70 (+4%) | 15. zene: | 3/36 |
16. szörnyismeret: | 30/14 | 17. pszi: | 20/59 (+6%) | 18. zárnyitás: | 26/81 |
19. vadászat: | 13/70 | 20. vitalitás: | 3/36 | 21. bányászat: | 25/48 |
22. úszás: | 9/85 | 23. főzés: | 11/5 | 24. csapatmunka: | 1/49 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet) |
totem 80% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
lopsz a gnómoktól (6) sáfrányport (#211) (3x), a trolloktól (5) sáfrányport (#211) (4x), az árnymanóktól (4) sáfrányport (#211) (8x), az emberektől (1) aranyat (#50) (7x), az elfektől (2) aranyat (#50) (9x), a törpéktől (3) aranyat (#50) (9x) |
gyógyítasz 50% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 135 TVP-ért |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 16) |
ősi szellem (#422), csontváz lord (#177) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), lidércúr (#252) (csak egyszer), szubreális vámpír (#223) (csak egyszer), élőholt ősmágus (#179) (csak egyszer), Tb.gátló Vlagyimir (#6666) (csak egyszer), halálelementál (#279) (csak egyszer), triklem drakolder (#275) (csak egyszer), óriás csontváz (#176) (csak egyszer), lélekorzó (#390) (csak egyszer), zombi mágus (#389) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 16) |
bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | sorvasztás (#102, 20 VP) | szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | infralátás (#171, 8 VP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
a halál csókja (#187, 10 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | káoszcsapás (#200, 8 VP) | rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP) |
álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) | mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
káosz szava (#207, 25 VP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) | lidércidézés (#219, 30 VP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | Chara-din lesújt (#223, 18 VP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
nekromanta csókja (#230, 22 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +4 vp 9 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
halálkapu (#126) | Pörhemór köre (#205) (120,29,1) | áldomás (#6) | szürkeáll. aktiv (#71) |
erőpajzs I (#12) | hadiszerencse II (#24) | jellemrejtés (#23) | láth. észlelése (#78) |
tulajdonságpajzs (#26) | szemmelverés (#137) | csupasz izom (#28) | tolvajvér (#364) |
pestisaura (#210) | hatalomvarázs (#220) | esszenciavédelem (#165) | mágiadagály (#132) |
varázsenergia (#161) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 9, max: 10) | ||||||
agykorbács (#97), méregfelhő (#37), káoszcsapás (#200), Chara-din lesújt (#223), szárazság (#48), sorvasztás (#102), káosz szava (#207), élőholt pozdorja (#134), nekromanta csókja (#230) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
háló (#186) | >> | molgan (#284) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 5, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fürgülés (#92) | >> | Forradásos (#674) | fürgülés (#92) | >> | halálelementál (#279) | |
hhaar burka II (#162) | >> | 25. szintű lényekre | lidércidézés (#219) | >> | 32. szintű lényekre |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Rughar familiárisa (#245) státusz: éhes |
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +45 kg teher) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +8 védettség;) státusz: éhes |
mantikór (#769) (őrzi a holmidat: +26 lopás ellen) státusz: éhes |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Mesés anyag a mihlanil. Hozz nekem belőle 4 darabot, és áldozd fel oltáromnál! |
2.) Hatalmas kihívás elé állítalak: látogass el a Sötét Földre és győzd le a Sötétség egy Hercegét! |
3.) Végezz négy norpadolótikával, puszta szórakozásból! (számláló: 1) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | deus ex machina (#1) | 3 | gyógykenőcs (#313) | 12 | isteni könnycsepp (#260) | |||
1 | kaja (#2) | 1 | szvó-ektoplazma (#151) | 1 | Thargodan esszencia (#328) | |||
3 | tinta (#101) | 10 | tolmokov-koktél (#351) | 4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
569 | arany (#50) | 1 | balkezes gyűrű (#1549) | 1 | borkonyó bibe (#312) | |||
1 | fekete gyöngy (#99) | 4 | gyenge méreg (#26) | 7 | gyöngymangó (#135) | |||
1 | halálhozó talizmán (#813) | 1 | lidércesszencia (#1074) | 8 | madártoll (#112) | |||
7 | mákrózsa virág (#56) | 1 | manakristály (#500) | 2 | nyílvessző (#108) | |||
1 | nyu-shuriken (#157) | 1 | pszi kő (#248) | 2 | rókafarok (#124) | |||
1 | sáfránypor (#211) | 1 | sámán gyógykenőcs (#1139) | 3 | varázskő (#305) | |||
1 | varkaudar látógömb (#1107) | 3 | varkaudar pálinka (#1137) | 1 | vas dobónyíl (#189) |