Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. márc. 23. 9h:11' EZ A 430. JÁTÉKHETED, 373. FORDULÓD 431. játékheted kezdete: márc. 30. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5148 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: vps 800 0 0 | VP spórolása: 800 |
* 2. KP: h 1133 0 0 | használod az 1133. tárgyat |
* 3. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 4. KP: p 64 0 0 | használod a 64. pszi képességet |
* 5. KP: vv 26 156 443 | elmormolod a 26. varázslatot a 156. varázslatot a 443. varázslatot |
* 6. KP: vv 24 165 127 | elmormolod a 24. varázslatot a 165. varázslatot a 127. varázslatot |
* 7. KP: vv 12 90 88 | elmormolod a 12. varázslatot a 90. varázslatot a 88. varázslatot |
* 8. KP: v 14 1 0 | elmormolod a 14. varázslatot |
vv 137 227 | elmormolod a 137. varázslatot a 227. varázslatot |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
kf 463 | kézbeveszed/felveszed a 463. tárgyat |
hu 179 103 21 | hulladék: 179 103 21 |
hu 236 230 104 | hulladék: 236 230 104 |
h 504 | használod az 504. tárgyat |
bb 56 152 161 | beraksz a bankba az 56. tárgyat (152 darabot) |
ek 302 3 | t. energia kisütése: 302 3 |
vpf 800 | VP elővétele: 800 |
vv 26 165 | elmormolod a 26. varázslatot a 165. varázslatot |
ft 177 | támadod a 177. szörnyet |
v 1 999 | elmormolod az 1. varázslatot |
lm 78 79 3 | mozogsz 78 79 3 |
A mészárlásra kiszemelt áldozat örvénykerítés varázst lök magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 108 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sorvasztás. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést ellenfeledre támadsz. {GYD:} Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a csontváz lord testét. (5 támadással 96 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). {GYD:} Rövid karddal néhányszor megcsapod a csontváz lord zörgő csontját. (6 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A csontváz lord fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (3 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. {GYD:} Kőkéssel mély sebeket nyitva megvagdosod a csontváz lord rozsdás páncélját. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). {GYD:} Rövid karddal épp hogy megvágod a csontváz lord bal oldalát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Pengéjét vadul forgatva, a csontváz lord újra meg újra lecsap. (3 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Véres nyál csordul ki a csontváz lord száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. 3 472 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 299, sebződés: 64, gyógyulás: 55, összesen: -9 ÉP}
Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 81 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést ellenfeledre támadsz. {GYD:} Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a zombi mester rotható húsát. (6 támadással 203 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). {GYD:} Rövid karddal kicsit megvágod a zombi mester rotható húsát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A zombi mester többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Véres nyál csordul ki a zombi mester száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
2 379 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 308, sebződés: 20, gyógyulás: 50, összesen: +30 ÉP}
Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést ellenfeledre rohansz. {GYD:} Kőkéssel többször mélyen végigmetszed az óriás csontváz zörgő csontjait. (6 támadással 116 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Rövid karddal épp hogy eltalálod az óriás csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Az óriás csontváz karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
1 087 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 16, gyógyulás: 30, összesen: +14 ÉP}
Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 86 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan ellenfeledre támadsz. {GYD:} Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a zombi mester foszladozó testét. (6 támadással 201 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). {GYD:} Rövid karddal megvagdalod a zombi mester rotható húsát. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A zombi mester karma a fejed mellett suhan el! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
2 379 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 335, sebződés: 0, gyógyulás: 51, összesen: +51 ÉP}
A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést ellenfeledre rontasz. {GYD:} Kőkéssel párszor kilyukasztod az óriás csontváz sárga bordáit. (5 támadással 97 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). {GYD:} Rövid karddal mély sebeket nyitva megvagdosod az óriás csontváz testét. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Az óriás csontváz karmai majdnem eltalálnak! Az óriás csontváz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
1 087 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 0, gyógyulás: 26, összesen: +26 ÉP}
A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést ellenfeledre támadsz. {GYD:} Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod az óriás csontváz jobb lábát. (6 támadással 111 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). {GYD:} Rövid karddal épp hogy eltalálod az óriás csontváz testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Az óriás csontváz karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
1 087 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 12, gyógyulás: 29, összesen: +17 ÉP}
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 95 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést ellenfeledre rohansz. {GYD:} Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a zombi mester bal karját. (6 támadással 202 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). {GYD:} Rövid karddal súrolod a zombi mester jobb oldalát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A zombi mester csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A zombi mester összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
2 379 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 323, sebződés: 20, gyógyulás: 51, összesen: +31 ÉP}
lm 29 31 33 | mozogsz 29 31 33 |
Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 91 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {GYD:} Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a zombi mester rotható húsát. (6 támadással 202 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). {GYD:} Rövid karddal megvagdalod a zombi mester rotható húsát. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A zombi mester néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A zombi mester most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
2 379 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 338, sebződés: 24, gyógyulás: 56, összesen: +32 ÉP}
A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed az óriás csontváz sárga bordáit. (6 támadással 106 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Rövid karddal megvágod az óriás csontváz sárga bordáit. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Az óriás csontváz karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
1 087 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 8, gyógyulás: 27, összesen: +19 ÉP}
lm 35 40 44 | mozogsz 35 40 44 |
A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést ellenfeledre támadsz. {GYD:} Kőkéssel párszor kilyukasztod az óriás csontváz zörgő csontjait. (6 támadással 109 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). {GYD:} Rövid karddal kissé megkarcolod az óriás csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Karmait felemelve, az óriás csontváz meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az óriás csontváz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
1 087 tapasztalati pontot kaptál. Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 14, gyógyulás: 27, összesen: +13 ÉP}
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A szörny iszonytató kiáltást hallat! Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan ellenfeledre támadsz. Kőkéssel párszor kilyukasztod a lidércúr bal karját. (6 támadással 183 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). {GYD:} Rövid karddal többször mélyen végigmetszed a lidércúr köpenyét. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Karmával néhányszor a lidércúr megcsapja a fejedet. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Manakortexed sérült! (-2 max. varázspont.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
3 675 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 261, sebződés: 7, gyógyulás: 50, összesen: +43 ÉP}
lm 47 48 19 | mozogsz 47 48 19 |
Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Kőkéssel párszor kilyukasztod az autentikus vámpír testét. (3 támadással 100 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). {GYD:} Rövid karddal felnyitod az autentikus vámpír bal oldalát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Az autentikus vámpír többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1 113 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 5, gyógyulás: 27, összesen: +22 ÉP}
Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {GYD:} Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod az autentikus vámpír jobb lábát. (3 támadással 103 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). {GYD:} Rövid karddal felnyitod az autentikus vámpír bal vállát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az autentikus vámpír összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1 113 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 6, gyógyulás: 11, összesen: +5 ÉP}
A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést a másikra ugrasz. {GYD:} Kőkéssel többször mélyen végigmetszed az autentikus vámpír testét. (3 támadással 99 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Rövid karddal végigvágod az autentikus vámpír bal oldalát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az autentikus vámpír karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az autentikus vámpír még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1 113 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 4, gyógyulás: 5, összesen: +1 ÉP}
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 95 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy a halál szava varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést ellenfeledre támadsz. {GYD:} Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a szubreális vámpír bal lábát. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). {GYD:} Rövid karddal megvágod a szubreális vámpír testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A szubreális vámpír csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (4 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a szubreális vámpír, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szubreális vámpír most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 2 320 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 191, sebződés: 18, gyógyulás: 7, összesen: -11 ÉP}
Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 87 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {GYD:} Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a noth szellem szellemtestét. (3 támadással 104 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Rövid karddal kicsit megvágod a noth szellem szellemtestét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A noth szellem ügyes kí-fókuszálással több sikeres támadást is bevisz. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Öregedtél 4 évet. Valami egészen új dolgot tanultál, egy új képességet szereztél (vitalitás: 1. szint). (ld. enc.) A noth szellem összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
2 110 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 211, sebződés: 9, gyógyulás: 27, összesen: +18 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést a másikra rontasz. {GYD:} Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a noth szellem bal karját. (6 támadással 191 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). {GYD:} Rövid karddal végigvágod a noth szellem jobb oldalát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Ellenfeled a Kobraharapás technikáját alkalmazza. Csapások érik a bal oldaladat. (4 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Öregedtél 4 évet. A noth szellem még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
2 110 tapasztalati pontot kaptál. Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 212, sebződés: 13, gyógyulás: 15, összesen: +2 ÉP}
Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 83 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést ellenfeledre rohansz. {GYD:} Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a noth szellem jobb vállát. (4 támadással 136 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). {GYD:} Rövid karddal megcsapod a noth szellem jobb karját. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Ütések érik a mellkasodat. (4 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Szerencsére nem öregszel. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
2 110 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 246, sebződés: 13, gyógyulás: 15, összesen: +2 ÉP}
Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 98 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a noth szellem jobb lábát. (3 támadással 103 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). {GYD:} Rövid karddal felnyitod a noth szellem jobb lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Ütések érik a válladat és a karodat. (3 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Öregedtél 5 évet. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
2 110 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 226, sebződés: 11, gyógyulás: 16, összesen: +5 ÉP}
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 96 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést a másikra rontasz. {GYD:} Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a noth szellem jobb karját. (3 támadással 101 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). {GYD:} Rövid karddal megcsapod a noth szellem szellemtestét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Ütések érik a válladat és a karodat. (4 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Öregedtél 3 évet. A noth szellem még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
2 110 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 221, sebződés: 15, gyógyulás: 16, összesen: +1 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a noth szellem jobb oldalát. (6 támadással 188 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). {GYD:} Rövid karddal végigvágod a noth szellem testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A noth szellem a Kobraharapás technikáját alkalmazva, megsoroz öklével. (4 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Öregedtél 5 évet. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
2 110 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 210, sebződés: 12, gyógyulás: 19, összesen: +7 ÉP}
lm 20 15 16 | mozogsz 20 15 16 |
lm 17 3 20 | mozogsz 17 3 20 |
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 87 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést a másikra támadsz. {GYD:} Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a noth szellem szellemtestét. (3 támadással 102 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Rövid karddal megcsapod a noth szellem testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A noth szellem a Kobraharapás technikáját alkalmazva, megsoroz öklével. (4 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Öregedtél 4 évet. A noth szellem még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
2 110 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 212, sebződés: 15, gyógyulás: 29, összesen: +14 ÉP}
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A rém borzalmasat üvölt. Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {GYD:} Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a lidércúr testét. (6 támadással 192 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). {GYD:} Rövid karddal végigvagdosod a lidércúr testét. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Karmával néhányszor a lidércúr megcsapja a fejedet. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Mágikus esszenciád permanensen redukálódik! (-1 max. varázspont.) A lidércúr összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
3 675 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 267, sebződés: 4, gyógyulás: 21, összesen: +17 ÉP}
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 97 életpontot sebeztél. Távolról a halál szava varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a szubreális vámpír bal lábát. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). {GYD:} Rövid karddal megcsapod a szubreális vámpír ködös testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A szubreális vámpír csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (4 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szubreális vámpír fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 2 320 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 188, sebződés: 17, gyógyulás: 10, összesen: -7 ÉP}
lm 21 6 8 | mozogsz 21 6 8 |
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A lény kiáltásával megpróbálja megállítani a szívedet. De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést a másikra rontasz. {GYD:} Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a lidércúr testét. (6 támadással 197 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Rövid karddal megvagdalod a lidércúr fejét. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Mágikus esszenciád csökken! (-1 max. varázspont.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
3 675 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 268, sebződés: 6, gyógyulás: 26, összesen: +20 ÉP}
lm 23 22 | mozogsz 23 22 |
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A lény kiáltásával megpróbálja megállítani a szívedet. Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a lidércúr testét. (6 támadással 172 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Rövid karddal kegyetlenül összevagdalod a lidércúr bal lábát. (5 támadással 115 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Karmával néhányszor a lidércúr megcsapja a fejedet. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Mágikus esszenciád permanensen redukálódik! (-2 max. varázspont.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
3 675 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 287, sebződés: 6, gyógyulás: 11, összesen: +5 ÉP}
Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 90 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan a másikra támadsz. {GYD:} Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a zombi mester rotható húsát. (6 támadással 197 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). {GYD:} Rövid karddal kicsit megvágod a zombi mester jobb oldalát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A zombi mester többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
2 379 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 316, sebződés: 20, gyógyulás: 12, összesen: -8 ÉP}
Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 99 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan a másikra ugrasz. {GYD:} Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a zombi mester testét. (6 támadással 200 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). {GYD:} Rövid karddal súrolod a zombi mester rotható húsát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A zombi mester csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A zombi mester összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
2 379 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 321, sebződés: 23, gyógyulás: 25, összesen: +2 ÉP}
kf 474 | kézbeveszed/felveszed a 474. tárgyat |
lm 24 24 25 | mozogsz 24 24 25 |
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. Semmi hatás! (elektromos pajzs védte meg a nyomorultat.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+7 max. varázspont.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy savhurrikán varázslat. 145 életpontot vesztettél. Borzalmas dolgot érzel: a szörny halál-auráját! Minden akaratodat megfeszítve, ellenállsz! Majdnem beleöregedtél a látványba! Az élőholt ősmágus feléd fordul.
- Haha, nyomorult halandó! Azt hiszed, van bármi ezen a földön, amivel nekem árthatsz? Azt gondolod, van bármi esélyed velem szemben? Szolgáim! Gyertek, igyátok a vérét ennek a nyomorultnak! - A mágus hörgő hangjára becsúszik néhány darabokra szabdalt zombimester, de az ajtón túl néhány lépéssel mozdulatlanná merevednek. Úgy látszik, jó munkát végeztél! Az ősmágus kacag. Hangja ijesztő, túlvilági. - Nos, jó. Saját kezűleg kell hát, hogy elpusztítsalak. - Megpillantasz 3 tárgyat, ami az ősmágus övén fityeg. Deus ex machinák! Hirtelen elhatározással - mintha nem is a te akaratod lenne! - Fairlight botját a machinák felé fordítod. A d.e.m.-ek darabokra robbannak! Az élőholt a szoba sarkában álló láda felé fordítja tekintetét (nyilván ott vannak a tartalék d.e.m.-ek) de aztán rád ront.
Elszántan a másikra ugrasz. {GYD:} Tilnetor kardjával végigvagdosod az élőholt ősmágus testét. (5 támadással 222 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy élőholt pozdorja varázslat. 406 életpontot sebeztél. {GYD:} Rövid karddal néhányszor megcsapod az élőholt ősmágus testét. (5 támadással 101 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Az élőholt ősmágus kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (3 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az élőholt ősmágus nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 23 életpontot vesztettél. Egy villámcsapás varázslatot dob rád a másik. 85 életpontot vesztettél. Az élőholt ősmágus most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Tilnetor kardja eltűnt! Eldobod az értéktelenné vált Kitaszított trófeát, és diadalmasan beszerzel egy élőholt ősmágus trófeát. 10 500 tapasztalati pontot kaptál. Istened ennek örülni fog. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 729, sebződés: 279, gyógyulás: 72, összesen: -207 ÉP}
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat 20: 2. térkép 1. pont 39: 2. térkép 17. pont |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
lépcsõk hova visznek: 1: 1. térkép 20. pont 16: 3. térkép 1. pont 17: 1. térkép 39. pont |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
lépcsõk hova visznek: 1: 2. térkép 16. pont |
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Sorvadsz (-1 életerő). Egyhelyben toporogsz.
A fenébe! Egy zsákutca. [25. PONT.] A fal mellett találsz egy nagy, díszes ládát. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő norgat kulcs nyitja a ládát. Nem tudod a varázsszót, ezért a kulcs elfüstöl. Fura, kék tűznyelvek csapnak fel, amikor a ládát felnyitod. Bár aprók, de nagyon forróak. Vízkészleted egy része gőzzé válva párolog el. (-2 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 500 arany, 1 hro formázó minta [*], 1 esszenciakristály [*], 3 varkaudar lándzsa [varkaudar lándzsa ládikóba-> (185,60)-> 15 arany, -2 ÉP], 1 kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP], 2 deus ex machina és 6 tudás gyöngye. Gyorsan kiüríted a ládát. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Ez nem lehet igaz! Egy nekrofun trónt látsz. [A vp-dnek még több mint a fele megvan, ezért most nem ülsz bele.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-2 életerő). [15 pontot használtál fel, van még 33.]
bb 305 20 | beraksz a bankba a 305. tárgyat (20 darabot) |
ef 90 540 | energia fejlesztése 90 |
* 1. BP: h 238 15 0 | használod a 238. tárgyat |
* 2. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
* 3. BP: v 3 0 0 | elmormolod a 3. varázslatot |
* 4. BP: v 161 0 0 | elmormolod a 161. varázslatot |
KVAZÁR KARD (297. TÁRGY) A kvazár kard minden idők egyik leghatékonyabb, nem-mágikus képességű vágófegyvere. Sebzése 6d5+2, de forgatásához legalább 14-es vágófegyver szakértelem szükséges. Csak egy kvazár kohónál kovácsoltathatod ki, 70 TVP-ért, nyolc kvazárból egy Din formázó minta segítségével. |
TŰZGOLYÓ (155. TÁMADÓ VARÁZSLAT) A tűzgolyó az egyik leguniverzálisabb, legszélesebb körben használt támadó varázslat. Ennek ellenére, a mesterek nem szokták egy kezdő varázslónak megtanítani, ugyanis alacsony taumaturgia szinten sokkal hatékonyabb varázslatok is vannak. Azonban a tűzgolyónak van egy óriási előnye a legtöbb sebzést okozó támadó varázslattal szemben: hatóereje nincs maximálva, azaz minél tapasztaltabb mágiahasználó vagy, annál nagyobb tűzgolyókat fogsz lődözni. A tűzgolyó elmondása 25 VP-t és egy pirkitet igényel. |
VARÁZSVÉDELEM II. (108. VÉDEKEZŐ VARÁZSLAT) A varázsvédelem egy nagyon kemény, harcban alkalmazható védekező varázslat, a Varázsvédelem sokkal erősebb változata. Először is, a harc időtartamára a szerencséd öttel megnő (tehát nagyobb eséllyel úszod meg a szörnyek speciális támadásait, stb). Ezenkívül kapsz +2 védettséget. A varázsvédelem felrakása 18 VP-t és anyagi komponensként egy óndarabot igényel. Megjegyzés: Ha a TV listában több általános védekező varázslatod is van, és mindegyiket el tudod mondani, a gép általában az elsőt választja. Tehát ha van egy varázsvédelem és egy varázsvédelem II a listádban, ebben a sorrendben, akkor a gép a varázsvédelmet fogja választani! Ügyelj erre a helyes TV lista kialakításával. |
AZ ANGYALOK GYŰRŰJE (529. TÁRGY) Az angyalok gyűrűje egy speciális varázstárgy, amely az azonnali halált okozó támadások (halálkiáltás, halálvarázs) ellen védi hordozóját. Ha ilyen támadás ér, és meg is ölne, akkor az angyalok gyűrűje elég, és megment a támadástól. Az angyalok gyűrűje elengedhetetlen kellék, ha halálelementálokkal csatázol. A gyűrűt viselned kell ahhoz, hogy működjön! Ha több ilyen gyűrűd van, és valamelyik elég, a következőt automatikusan azonnal beKF-eled. |
ZAFÍR MEDALLION (514. TÁRGY) A zafír medallion egy fantasztikus szakértelemmel megmunkált zafírkő, egy aprószemű ezüstláncon. Különleges varázserővel és speciális képességekkel nem bír, de gyönyörű ékszer ízléses kalandozók számára. A KF 514 paranccsal viselheted, nyakláncként. |
TILNETOR KARDJA (474. TÁRGY) Tilnetor, az elf legendája szinte olyan ősi, mint magáé az elf fajé. A monda szerint Linderan, a nagyhatalmú elf mágus sötét útra vezette a népét, és száműzte Tilnetort, aki figyelmeztetni próbálta a bölcseket a veszélyre. Linderan egy Thargodan hercegtől kért és kapott segítséget, de nagy árat fizetett érte: a törzs harcosai haláluk után élőholtakká váltak, lelkük nem talált megnyugvást. Tilnetor magára vállalta, hogy megtöri az átkot, és végül epikus harcban legyőzte a Thargodan herceget. Gazdája pusztulásával Linderan gonosz noth szellemmé változott, de ez hatalmát is megnövelte. Dühében saját végzete felett, bosszúra szomjazva, megkezdte az átoktól épphogy megszabadult elf törzs lemészárlását. Tilnetor szállt vele szembe, egy karddal, amelyet állítólag magától Raiától kapott. Tilnetor győzött ugyan, de maga is halálos sebet kapott. Azóta legenda övezi Tilnetor kardját: a fegyver mindig ahhoz kerül, akinek legnagyobb szüksége van rá, és csak addig marad, amíg be nem végezte küldetését. Eddig a mese - lássuk, mit is tud a kard valójában. Mágikus fegyver, +5 támadást ad, sebzése 4D4+4. Emellett élőholt ellenfelekre minden csapással egy isteni erejű élőholt pozdorja varázslatot mér - ezzel pedig még egy élőholt ősmágus sem képes dacolni. Vigyázz azonban, mire használod: csak egyetlen ellenféllel szemben vedd kézbe, mert ha azt legyőzted, a fegyver elhagy! Úgyhogy ne KF-eld be a végső ellenfélnél hamarabb, úgysem tudják ellopni. Fontos! A Feltételes Fegyverváltás a fegyverbe épített varázslatot nem veszi figyelembe, ezért javasoljuk, hogy az FF-et kapcsold ki, mielőtt a fegyvert használni akarod. |
VITALITÁS Bizonyos szörnyetegek érintése természetellenes öregedést okozhat. Ez a legszörnyűbb veszély, ami a kalandozóra les, hiszen a test végelgyengüléséből eredő halál ellen még a D.E.M. sem ment meg. Szerencsére, idővel bizonyos fokú immunitásra tehetsz szert. A vitalitás képességed függvényében van rá esély, hogy megússz egy ilyen támadást. Az első 20 szint szintenként +3%, a második 20 szint szintenként +1% immunitást jelent. 30-as vitalitással például 70% az esély, hogy nem szenvedsz el természetellenes öregedést. A maximális immunitás, amit így elérhetsz, 80%. Fontos: az öregítő pillantás ellen a vitalitás nem nyújt védelmet, abban az esetben normál, szerencsére és intelligenciára alapuló mentődobást dobsz. |
ESSZENCIAVÉDELEM II. (188. VARÁZSLAT) Borzalmas érzés, amikor bizonyos szörnyek a maximális varázspontodat, a manakortexedet szívják el, márpedig ez egyre gyakrabban fenyegeti azokat a bátor kalandozókat, akik lidércurakat és hasonló ocsmányságokat hívnak ki párviadalra. Az esszenciavédelem II. egy hatékony védővarázs, amely kékes fénnyel burkolja be bőrödet a gonosz érintés pillanatában. Az esszenciavédelem II. csakis szörnyek ütéssel járó speciális képessége ellen véd, és hatása a következő táborozásod végéig tart. Anyagi komponense egy isteni könnycsepp, elmondása 15 VP-be és 5 TVP-be kerül. |
MÁGUSKÖPENY (453. TÁRGY) Minden kezdő varázsló, még Rughar és Morgan is viselte ezt az egyszerű, ámde rendkívül praktikus varázsköpenyt. Ha ezt az ezüst rúnákkal átszőtt, finom szövetköpenyt a KF 453 paranccsal a válladra teríted, védettséged megnő néggyel, és ellenfeleidnek -2 szerencséje lesz mindenféle támadó varázslatoddal szemben. Végezetül, de nem utolsósorban, kör elején +10 varázspontot fogsz regenerálni (ezt nem sokszorozza a nekrofun). |
MITHRIL PAJZS (460. TÁRGY) Kis, kerek pajzs, amely könnyű, ámde hihetetlenül kemény, és éppen ezért hatékonyan és fürgén lehet vele védekezni. A mithril pajzs 11-el megnöveli a védettségedet, és eggyel az ügyességedet. Elkészítése - a varázstárgy készítésen kívül - egy cru formázó mintát, 8 mithrilt, 4 ezüstöt, 1 moa zafírt (a pajzs közepére, dísznek), 100 aranyat, egy vaskohót és 100 TVP-t igényel. Mithril pajzsot csak legalább 17. szintű kalandozó használhat. |
ZAFÍR FÜLBEVALÓ (477. TÁRGY) A zafír fülbevaló egy mágikus tárgy, amely bizonyos fokú védelmet nyújt viselője számára. A zafír fülbevalót a KF 477 paranccsal öltheted fel, és védettséged megnő néggyel, ha hordod. |
MORGAN SZILÁNKJA (508. TÁRGY) Morgan szilánkja valójában Morgan varázsgömbjének egy darabja, amely akkor tört össze, amikor az átkozott ősmágus elpusztult. Csupán néhány ilyen szilánk létezik, hatalmuk azonban még most is félelmetes. Ha birtokodban van Morgan egyik szilánkja, és elmondasz egy varázslatot, azonnal gyógyulsz 2 ÉP-t, és ezzel akár a lehetséges maximum fölé is mehetsz (max. 20 szilánk hatása adódik össze). Ha egyszerre több szilánkot is birtokolsz, a megfelelő (nem evilági) segítséggel előhozhatod a relikvia egyéb képességeit is. |
FAIRLIGHT BOTJA (476. TÁRGY) Fairlight botjának a legendája a messzi múltba nyúl vissza, amikor Fairlight még halandó volt. A bot egy még ősibb, mára eltűnt viharistenség, Thór öröksége volt, amelynek darabjait Fairlight gyűjtötte össze. Amikor istenné vált, a botot darabokra törte, és szétszórta a világban, hogy segítséget jelenthessenek az arra érdemes kalandozóknak. A bot nálad is csak addig fog maradni, amíg küldetésedet beteljesíted. Speciális képességeinek legtöbbjét sajnos nem fogod megismerni - ez Fairlightnak és több évébe telt - elég annyit tudnod, hogy a bot képes megvédeni bizonyos különlegesen nagyhatalmú és ritka varázslatok ellen, és ha kell, életenergiádat mindent elsöprő, pusztító energiává transzformálja. Ezenkívül, ha Fairlight híve vagy (de csak akkor!) akkor a botot a kezedbe veheted (KF 476 1 parancs), és fegyverként használhatod. Ekkor a bot 2D6+6 sebzésű ütőfegyverként működik, minden harci körben ellő egy villámsújtást, ad +10 védelmet és a táborozásod során +100 varázspontot regenerálsz. |
Erő: | 48 (56) | Szint: | 28 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 118 cm |
IQ: | 28 (47) | Támadás: | 35 (37) | Agresszió: | 1 | Testsúly: | 51 kg |
Ügyesség: | 20 (30) | Védekezés: | 49 (54) | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 114/140 év |
Egészség: | 20 (22) | Életpont: | 400/392 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 32 (41) | Varázspont: | 1075/919 | Pénz: | 10826 arany | Kép. pont: | 5 |
Tudatpont: | 65/20 | Pszi pont: | 153/203 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6/14 | ökölvívás: | 25/1 | szúrófegyverek: | 27/87 |
vágófegyverek: | 28/38 (+38%) | ütőfegyverek: | 2/26 | lőfegyverek: | 24/6 |
dobófegyverek: | 3/24 |
Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6) << biami kvazárlándzsa (#568) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); nyílpuska lövedék (#547) (15 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
164,55 mezőn táborozol, a 80. labirintusban, 3. szinten, 25. ponton |
Kedvenc táborhely: 189,101 |
Legfeljebb 90 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 64 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 949 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 23/57 | 2. nyomkövetés: | 75/80 | 3. lopás: | 1/99 |
4. mászás: | 16/48 | 5. csapdakészítés: | 30/17 (+7%) | 6. csapdaészlelés: | 25/66 (+48%) |
7. gyógyítás: | 37/66 | 8. titkosírás: | 43/21 | 9. felderítés: | 32/42 (+24%) |
10. szörnyidomítás: | 13/92 | 11. teológia: | 32/80 (+43%) | 12. taumaturgia: | 61/0 (+21%) |
13. szerencsejáték: | 7/99 | 14. versengés: | 13/13 | 15. harcművészetek: | 21/8 |
16. zene: | 39/34 (+6%) | 17. szörnyismeret: | 17/96 | 18. pszi: | 21/24 (+2%) |
19. zárnyitás: | 20/40 (+144%) | 20. vadászat: | 23/32 | 21. vitalitás: | 1/74 (+174%) |
22. bányászat: | 32/30 | 23. úszás: | 11/77 | 24. főzés: | 23/7 |
25. csapatmunka: | 2/66 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen (220+ koordináta feletti területeken 0 mezőre) |
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
ásol max. 48 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat |
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 999 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 100 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 1000 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 50) |
kék rothasztó (#421), kputtyintó csalán (#247), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer), zombi mester (#251) (csak egyszer), óriás csontváz (#176) (csak egyszer), élőholt mágus (#175) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154) (csak egyszer), noth szellem (#250) (csak egyszer), lidércúr (#252) (csak egyszer), szubreális vámpír (#223) (csak egyszer), élőholt ősmágus (#179) (csak egyszer), csontváz lord (#177) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 50) |
fémbontó szójer (#150), átokmurgattyú (#225), bűbájlidérc (#761), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | gigaököl (#49, 16 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) |
banshee-sikoly (#373, 20 VP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) | böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) |
harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) | Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
villámsújtás (#89, 15 VP) | agyburok (#90, 11 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | szürkeáll. aktiv (#71) | pszi-ernyő (#64) | tulajdonságpajzs (#26) |
esszenciavédelem (#165) | vámpirizáció (#1) (970,0) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | 15. szintű lényekre | villámcsapás (#50) | >> | Thargodan csontváz (#297) | |
villámcsapás (#50) | >> | agyagelementál (#203) | tűzeső (#61) | >> | varkaudar varázsló (#271) | |
villámcsapás (#50) | >> | kputtyintó csalán (#247) | villámcsapás (#50) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 8, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | védelem tűz ellen (#38) | >> | őrült varázsló (#255) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +43 kg teher) státusz: OK |
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +12 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Készítsd el saját varázstárgyadat (a hasonló nevű varázslattal), és cserébe megtanítalak az egyik leghatalmasabb villámvarázslatra! |
2.) Szerezz egy mágusköpenyt, bizonyítva a mágia iránti elkötelezettségedet, és áldozd is fel, bemutatva, hogy vallásod mindennél fontosabb! |
3.) Hívj ki párviadalra egy élőholt ősmágust és győzedelmeskedj felette, ezzel is bizonyítva hatalmad. (teljesítve) |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 853 TU szükséges.) |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) OK |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) OK |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) OK |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 130 TU. szükséges még: 20 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
15 | drótszőr (#37) | 3 | fémrúd (#104) | 26 | grifftojás (#179) | |||
1 | isteni könnycsepp (#260) | 8 | kaja (#2) | 2 | kholden kulcs (#470) | |||
8 | lajhár csont (#236) | 3 | lánckesztyű (#230) | 26 | magszim bél (#103) | |||
26 | mákrózsa virág (#56) | 4 | nagy vaspajzs (#161) | 6 | ormánygőte csont (#21) | |||
1 | tyrex csont (#280) | 6 | vasérc (#152) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1830 | arany (#50) | 2 | angyalok gyűrűje (#529) | 1 | aranytű (#272) | |||
4 | deus ex machina (#1) | 1 | Fairlight botja (#476) | 5 | fiatalság itala (#473) | |||
3 | fokhagyma (#403) | 1 | galachmit (#310) | 8 | gyógykenőcs (#313) | |||
1 | királyi korona (#338) | 1 | koponya szimbólum (#139) | 2 | kvazár kard (#297) | |||
1 | kvazár páncél (#251) | 1 | kvazár sisak (#266) | 1 | mágusköpeny (#453) | |||
4 | manakristály (#500) | 1 | mithril pajzs (#460) | 1 | moa üveggömb (#383) | |||
1 | Morgan szilánkja (#508) | 4 | norgat kulcs (#471) | 1 | Pusztítás Botja (#316) | |||
1 | szárnyas hernyó (#69) | 1 | szent kehely (#257) | 5 | szvó-ektoplazma (#151) | |||
8 | tudás gyöngye (#522) | 3 | tükör (#43) | 1 | zafír erőöv (#397) | |||
1 | zafír fülbevaló (#477) | 1 | zafír medallion (#514) |
163 | 164 | 165 | |
54 | |
|
|
55 | |
|
|
56 | |
|
|