Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2016. márc. 11. 15h:02' EZ A 1082. JÁTÉKHETED, 373. FORDULÓD 1083. játékheted kezdete: márc. 17. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4261 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 2. KP: kf 1570 0 0 | kézbeveszed/felveszed az 1570. tárgyat |
* 3. KP: bb 347 1205 1271 | beraksz a bankba a 347. tárgyat (1205 darabot) |
* 4. KP: v 15 312 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
* 5. KP: ek 145 2 0 | t. energia kisütése: 145 2 |
* 6. KP: vv 26 224 88 | elmormolod a 26. varázslatot a 224. varázslatot a 88. varázslatot |
* 7. KP: vv 71 123 70 | elmormolod a 71. varázslatot a 123. varázslatot a 70. varázslatot |
* 8. KP: v 84 283 0 | elmormolod a 84. varázslatot |
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Koncentrálsz, majd megindítasz egy direkt kontaktus I pszi támadást. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+159 pszi pont.) Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. Semmi eredménye! Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az aranyfecske nyakát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Marokra fogva a szögletes követ a másikra támadsz. Szögletes kővel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az aranyfecske csillogó testét. (6 támadással 246 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+24 varázspont.) Ryuku kalapáccsal néhányszor megcsapod az aranyfecske jobb vállát. (6 támadással 124 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+12 varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámkéz. 34 életpontot sebeztél. Az aranyfecske belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az aranyfecske megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő arany papi karkötő felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. Az aranyfecske megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 42 életpontot vesztettél. Szögletes kővel többször kegyetlenül megütöd az aranyfecske bal szárnyát. (6 támadással 234 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+23 varázspont.) Ryuku kalapáccsal meghorzsolod az aranyfecske aranyszárnyát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 37 életpontot sebeztél. Apró csípést ejt rajtad az aranyfecske csőrével. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az aranyfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő óndarab felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. Csőrével az aranyfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 43 életpontot vesztettél. Az aranyfecske összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 98 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 717, sebződés: 116, gyógyulás: 8, összesen: -108 ÉP}
v 1 9999 10 | elmormolod az 1. varázslatot |
h 1589 82 3 | használod az 1589. tárgyat |
h 1589 213 198 | használod az 1589. tárgyat |
ba 9093 | nem támadod a 9093. kalandozót |
mak 1 | makró 1 |
kf 840 2 1283 | kézbeveszed/felveszed a 840. tárgyat a bal kezedbe az 1283. tárgyat |
t 290 0 0 | támadod a 290. szörnyet |
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Marokra fogva a teriád pörölyt ellenfeledre rontasz. Teriád pöröllyel néhányszor épp csak megérinted a manaelementál hullámzó masszáját. (6 támadással 439 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+88 életerő). Transzformálsz! (+43 varázspont.) Din cséphadarójával néhányszor épp csak megérinted a manaelementál testét. (6 támadással 224 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Transzformálsz! (+22 varázspont.) Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 37 életpontot sebeztél. Csápok szívnak vért a combjaidból. (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Bizsergető érzésed van (+7 vp). Teriád pöröllyel néhányszor súrolod a manaelementál egyik csápját. (6 támadással 413 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+83 életerő). Transzformálsz! (+41 varázspont.) Din cséphadarójával párszor megpöccinted a manaelementál testét. (6 támadással 224 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Transzformálsz! (+22 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 104 életpontot sebeztél. Távolról tűzkéz varázslatot lősz a másikra. 35 életpontot sebeztél. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (3 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Bizsergető érzésed van (+4 vp). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1499, sebződés: 8, gyógyulás: 263, összesen: +255 ÉP}
kf 724 2 17 | kézbeveszed/felveszed a 724. tárgyat a bal kezedbe a 17. tárgyat |
vps 180 0 0 | VP spórolása: 180 |
h 697 2000 0 | használod a 697. tárgyat |
ff 0 0 0 | felt. fegyverváltás: |
m 1 0 0 | mozogsz északkeletre |
v 84 283 0 | elmormolod a 84. varázslatot |
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Koncentrálsz, majd megindítasz egy direkt kontaktus I pszi támadást. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+159 pszi pont.) Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az aranyfecske aranyszárnyát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Szögletes kővel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az aranyfecske farkát. (6 támadással 248 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). Transzformálsz! (+24 varázspont.) Ryuku kalapáccsal néhányszor megcsapod az aranyfecske aranyszárnyát. (6 támadással 130 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Távolról villámkéz varázslatot lősz a másikra. 29 életpontot sebeztél. Apró csípést ejt rajtad az aranyfecske csőrével. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Csőrével az aranyfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő rézgolyó felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. Csőrével az aranyfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 42 életpontot vesztettél. Szögletes kővel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az aranyfecske csillogó testét. (5 támadással 197 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Ryuku kalapáccsal meghorzsolod az aranyfecske jobb lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámkéz varázslat. 38 életpontot sebeztél. Az aranyfecske megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Csőrével az aranyfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő ezüstdarab felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. Csőrével az aranyfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 43 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 96 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 681, sebződés: 120, gyógyulás: 129, összesen: +9 ÉP}
kno 17 1 0 | képesség-növelés 17 |
vv 11 112 0 | elmormolod a 11. varázslatot a 112. varázslatot |
v 96 99 79 | elmormolod a 96. varázslatot |
109 | 110 | 111 | |
95 | |
|
|
96 | |
|
|
97 | |
|
|
[99,79] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.
be 573 4 | bemész az 573. épületbe |
m 3 | mozogsz délkeletre |
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi az orgyilkos testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a szögletes követ ellenfeledre ugrasz. Szögletes kővel iszonyatosan megcsapod az orgyilkos testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Ryuku kalapáccsal kegyetlenül megütöd az orgyilkos bal lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 28 életpontot sebeztél. A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 411 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
ve 2 1000 | megveszed a 2. tárgyat 1000 |
bb 2 950 | beraksz a bankba a 2. tárgyat (950 darabot) |
ba 9093 | nem támadod a 9093. kalandozót |
m 2 4 4 | mozogsz keletre, délre, délre |
Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy gigaököl varázslat. 32 életpontot vesztettél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a quwarg szabotőr fekete torát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Még idejében félreszökkensz. Megmarkolva a szögletes követ ellenfeledre rontasz. Szögletes kővel néhányszor megcsapod a quwarg szabotőr testét. (6 támadással 151 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Ryuku kalapáccsal néhányszor épp csak megérinted a quwarg szabotőr testét. (6 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 14 életpontot sebeztél. Több marást ejt rajtad a quwarg szabotőr csáprágójával. (2 támadástól 84 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 38 életpontot vesztettél. Szögletes kővel többször eltalálod a quwarg szabotőr testét. (6 támadással 140 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Ryuku kalapáccsal néhányszor súrolod a quwarg szabotőr testét. (6 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 18 életpontot sebeztél. Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 83 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) A lény huhog! 38 életpontot vesztettél. Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 410, sebződés: 275, gyógyulás: 111, összesen: -164 ÉP}
Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Egy gigaököl varázslatot dob rád a másik. 22 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg szabotőr testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Még idejében félreszökkensz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Szögletes kővel párszor keményen megütöd a quwarg szabotőr nyakát. (6 támadással 150 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Ryuku kalapáccsal párszor súrolva eltalálod a quwarg szabotőr bal vállát. Kritikus ütés! (6 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 18 életpontot sebeztél. Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 78 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 40 életpontot vesztettél. Szögletes kővel néhányszor megcsapod a quwarg szabotőr testét. (6 támadással 136 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Ryuku kalapáccsal gyengén megütögeted a quwarg szabotőr testét. (6 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 16 életpontot sebeztél. Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 83 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 38 életpontot vesztettél. Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 411, sebződés: 261, gyógyulás: 110, összesen: -151 ÉP}
(Továbbmész...) [110,97] A dombvidék átvált alacsonyabb hegyekbe. Előtted egy kutya méretű quwarg ugrik elő a földből, majd gyorsan eliszkol. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-44 életpont). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Leah rúnaköve. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy félig kész törpe bányát. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 90 pontot kell rákölteni.) Látsz egy quwargot. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (rézdarab) van! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy mély szakadékot. Délkeletre egy rúnakő van. Délre egy elhagyott bánya van. Délnyugatra egy művészi porolit van. Nyugatra egy púderszikla van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy quwarg királynő.
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Meglengetve a szögletes követ ellenfeledre ugrasz. Szögletes kővel párszor keményen megütöd a quwarg királynő jobb hátsó lábát. (6 támadással 134 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Ryuku kalapáccsal gyengén megütögeted a quwarg királynő torát. Kritikus ütés! (6 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 13 életpontot sebeztél. Marásokat ejt rajtad a quwarg királynő. (3 támadástól 95 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Szögletes kővel néhányszor megcsapod a quwarg királynő torát. (6 támadással 120 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Ryuku kalapáccsal párszor megpöccinted a quwarg királynő jobb hátsó lábát. (6 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 18 életpontot sebeztél. Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (3 támadástól 85 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 372, sebződés: 180, gyógyulás: 105, összesen: -75 ÉP}
Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Semmi hatás! Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Szögletes kővel néhányszor megcsapod a quwarg királynő potrohát. (6 támadással 134 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Ryuku kalapáccsal gyengén megütögeted a quwarg királynő bal első lábát. (6 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 15 életpontot sebeztél. Marásokat ejt rajtad a quwarg királynő. (3 támadástól 85 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Szögletes kővel párszor keményen megütöd a quwarg királynő bal középső lábát. (6 támadással 121 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Ryuku kalapáccsal párszor megpöccinted a quwarg királynő jobb vállát. (6 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 19 életpontot sebeztél. Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg királynő többször is megmar! (3 támadástól 83 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 378, sebződés: 168, gyógyulás: 104, összesen: -64 ÉP}
(Továbbmész...) [110,98] Továbbra is alacsonyhegység. Kellemetlen érzésed támad, ahogy körülnézel: mintha ezernyi bogár figyelne! Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-40 életpont). Találsz egy quwargok által elpusztított elhagyott bányát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (rézdarab) kell, hogy legyen! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy mély szakadékot. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy púderszikla van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. A feléd közeledő quwarg királynő mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá.
Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi eredménye! Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg királynő bal hátsó lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Szögletes kővel néhányszor megcsapod a quwarg királynő potrohát. (6 támadással 130 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Ryuku kalapáccsal néhány helyen meghorzsolod a quwarg királynő fejét. (6 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 13 életpontot sebeztél. Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg királynő többször is megmar! (3 támadástól 81 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Szögletes kővel többször eltalálod a quwarg királynő fejét. (6 támadással 118 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Ryuku kalapáccsal néhány helyen meghorzsolod a quwarg királynő fejét. (6 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. 14 életpontot sebeztél. Több marást ejt rajtad a quwarg királynő csáprágójával. (3 támadástól 79 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 360, sebződés: 160, gyógyulás: 101, összesen: -59 ÉP}
Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a quwarg felderítő testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a szögletes követ a másikra ugrasz. Szögletes kővel többször kegyetlenül megütöd a quwarg felderítő potrohát. (6 támadással 256 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Ryuku kalapáccsal párszor keményen megütöd a quwarg felderítő potrohát. (6 támadással 132 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 20 életpontot sebeztél. Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Szögletes kővel többször eltalálod a quwarg felderítő torát. (3 támadással 121 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Ryuku kalapáccsal csak érinted a quwarg felderítő jobb szárnyát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 10 életpontot sebeztél. Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A quwarg felderítő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gyöngymangót. 4 202 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 585, sebződés: 87, gyógyulás: 127, összesen: +40 ÉP}
Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Semmi eredménye! Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi az élőholt quwarg potrohát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Marokra fogva a szögletes követ a másikra ugrasz. Szögletes kővel többször eltalálod az élőholt quwarg testét. (6 támadással 145 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Ryuku kalapáccsal gyengén megütögeted az élőholt quwarg testét. (6 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. 13 életpontot sebeztél. Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 125 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +25 ÉP.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 119 életpontot vesztettél. Szögletes kővel párszor keményen megütöd az élőholt quwarg potrohát. (6 támadással 130 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Ryuku kalapáccsal gyengén megütögeted az élőholt quwarg testét. (6 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 9 életpontot sebeztél. Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 116 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +24 ÉP.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 119 életpontot vesztettél. A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 384, sebződés: 479, gyógyulás: 123, összesen: -356 ÉP}
vpf 80 | VP elővétele: 80 |
v 84 283 | elmormolod a 84. varázslatot |
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy direkt kontaktus I pszit. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+162 pszi pont.) Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja az aranyfecske csillogó testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Szögletes kővel többször kegyetlenül megütöd az aranyfecske csillogó testét. (6 támadással 253 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Ryuku kalapáccsal többször eltalálod az aranyfecske csillogó testét. (6 támadással 132 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 48 életpontot sebeztél. Apró csípést ejt rajtad az aranyfecske csőrével. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Csőrével az aranyfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő vas dobónyíl felületére. Iszonyodva látod, hogy a tárgy szétfolyik! A lény felnyalja a finom csemegét. Az aranyfecske megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A lény elhuhogja magát. 42 életpontot vesztettél. Szögletes kővel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az aranyfecske jobb lábát. (5 támadással 202 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Ryuku kalapáccsal épp hogy eltalálod az aranyfecske aranyszárnyát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Egy villámkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 36 életpontot sebeztél. Az aranyfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az aranyfecske megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő vasérc felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. Apró csípést ejt rajtad az aranyfecske csőrével. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 44 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 99 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 710, sebződés: 118, gyógyulás: 132, összesen: +14 ÉP}
m 4 4 6 | mozogsz délre, délre, nyugatra |
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. A támadás sajnos hatástalan volt. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a quwarg felderítő torát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Szögletes kővel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg felderítő bal első lábát. (6 támadással 255 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Ryuku kalapáccsal többször eltalálod a quwarg felderítő potrohát. (6 támadással 131 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzkéz. 13 életpontot sebeztél. Marásokat ejt rajtad a quwarg felderítő. (2 támadástól 46 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Szögletes kővel párszor keményen megütöd a quwarg felderítő testét. (3 támadással 120 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Ryuku kalapáccsal meghorzsolod a quwarg felderítő bal szárnyát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 18 életpontot sebeztél. Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 50 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gyöngymangót. 4 202 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 577, sebződés: 96, gyógyulás: 129, összesen: +33 ÉP}
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Semmi hatás! Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi az élőholt quwarg potrohát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Megmarkolva a szögletes követ a másikra rontasz. Szögletes kővel többször eltalálod az élőholt quwarg jobb első lábát. (6 támadással 145 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Ryuku kalapáccsal gyengén megütögeted az élőholt quwarg testét. (6 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 20 életpontot sebeztél. Marásokat ejt rajtad az élőholt quwarg. (2 támadástól 126 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +26 ÉP.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 109 életpontot vesztettél. Szögletes kővel párszor keményen megütöd az élőholt quwarg potrohát. (6 támadással 129 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Ryuku kalapáccsal párszor megpöccinted az élőholt quwarg potrohát. (6 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 14 életpontot sebeztél. Több marást ejt rajtad az élőholt quwarg csáprágójával. (2 támadástól 117 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +24 ÉP.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 108 életpontot vesztettél. Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 396, sebződés: 460, gyógyulás: 123, összesen: -337 ÉP}
(Továbbmész...) [110,100] Meredek és hatalmas hegyekkel teli vidéken vagy továbbra is. Itt már jól látható a quwarg invázió jele: csonkára rágott bokrok, állatok sehol. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-58 életpont). Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (pular kristály) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy púdersziklát. Délre egy művészi porolit van. Délnyugatra egy mély szakadék van. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy élőholt quwarg lehet.
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi az élőholt quwarg torát. Kritikus ütés! (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Megmarkolva a szögletes követ a másikra ugrasz. Szögletes kővel párszor keményen megütöd az élőholt quwarg torát. (6 támadással 142 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Ryuku kalapáccsal párszor súrolva eltalálod az élőholt quwarg torát. Kritikus ütés! (6 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 20 életpontot sebeztél. Marásokat ejt rajtad az élőholt quwarg. (2 támadástól 111 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 109 életpontot vesztettél. Szögletes kővel néhányszor megcsapod az élőholt quwarg testét. (6 támadással 131 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Ryuku kalapáccsal néhányszor súrolod az élőholt quwarg jobb oldalát. (6 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzkéz. 17 életpontot sebeztél. Marásokat ejt rajtad az élőholt quwarg. (2 támadástól 126 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +26 ÉP.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 114 életpontot vesztettél. Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 399, sebződés: 460, gyógyulás: 122, összesen: -338 ÉP}
Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Semmi eredménye! Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg nagymester potrohát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Szögletes kővel gyengén megütögeted a quwarg nagymester torát. Kritikus ütés! (5 támadással 87 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Ryuku kalapáccsal gyengén megütögeted a quwarg nagymester testét. (6 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 16 életpontot sebeztél. Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 62 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 135 életpontot vesztettél. A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 61 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 62 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Szögletes kővel párszor megpöccinted a quwarg nagymester potrohát. (4 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Ryuku kalapáccsal gyengén megütögeted a quwarg nagymester testét. (5 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. 9 életpontot sebeztél. Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 61 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 111 életpontot vesztettél. A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 58 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 64 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 243, sebződés: 614, gyógyulás: 122, összesen: -492 ÉP}
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. A támadás sajnos hatástalan volt. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Szögletes kővel néhányszor megcsapod a quwarg királynő torát. (6 támadással 133 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Ryuku kalapáccsal gyengén megütögeted a quwarg királynő bal hátsó lábát. (6 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 13 életpontot sebeztél. Több marást ejt rajtad a quwarg királynő csáprágójával. (3 támadástól 79 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 195, sebződés: 79, gyógyulás: 52, összesen: -27 ÉP}
(Továbbmész...) [109,100] Többet mész már lefelé, mint felfelé. Ez már alacsonyhegység. A távolban több quwarg bolyt látsz, oldalukon nagy a nyüzsgés. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-58 életpont). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Észreveszel egy quwargot. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (rézdarab) van! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Délre nézve látsz egy mély szakadékot. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Csak egy quwarg királynő. Megvető mosollyal várod a találkozást.
Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg királynő testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Szögletes kővel többször eltalálod a quwarg királynő bal első lábát. (6 támadással 132 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Ryuku kalapáccsal párszor megpöccinted a quwarg királynő testét. (6 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 19 életpontot sebeztél. Csípéseket kapsz a lábaidba. (3 támadástól 79 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Szögletes kővel többször eltalálod a quwarg királynő torát. (6 támadással 122 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Ryuku kalapáccsal gyengén megütögeted a quwarg királynő torát. Kritikus ütés! (6 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. 17 életpontot sebeztél. Több marást ejt rajtad a quwarg királynő csáprágójával. (3 támadástól 84 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy dobófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 380, sebződés: 163, gyógyulás: 103, összesen: -60 ÉP}
ff 1283 422 | felt. fegyverváltás: 1283 422 |
vpf 100 | VP elővétele: 100 |
v 198 100 113 | elmormolod a 198. varázslatot |
108 | 109 | 110 | 111 | |
95 | |
|
|
|
96 | |
|
|
|
97 | |
|
|
|
98 | |
|
|
|
99 | |
|
|
|
100 | |
|
|
|
101 | |
|
|
|
[100,113] A hegység kopársága után üdítő a szemnek az élettel teli síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy manaelementál. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a manaelementál lebernyegét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád pörölyt. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Teriád pöröllyel párszor súrolva eltalálod a manaelementál hullámzó masszáját. Kritikus ütés! (6 támadással 528 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+106 életerő). Ryuku kalapáccsal néhányszor épp csak megérinted a manaelementál jobb oldalát. (6 támadással 133 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 35 életpontot sebeztél. Csápok szívnak vért a combjaidból. (3 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Energia áramlik beléd (+5 vp). Teriád pöröllyel néhányszor épp csak megérinted a manaelementál hullámzó masszáját. (6 támadással 405 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+82 életerő). Ryuku kalapáccsal néhány helyen meghorzsolod a manaelementál lebernyegét. (6 támadással 130 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 35 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (3 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Csiklandozó az érintés (+9 vp). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1284, sebződés: 8, gyógyulás: 244, összesen: +236 ÉP}
usz 40 | úszol 40 pontért |
Megmarkolva a Din cséphadaróját ellenfeledre rohansz. Din cséphadarójával kegyetlenül megütöd a trosnyogó szakóca puha testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A trosnyogó szakóca csápol, de mindhiába. Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 29 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 1 | mozogsz északkeletre |
Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a manaelementál hullámzó masszáját. Kritikus ütés! (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád pörölyt. Elszántan a másikra ugrasz. Teriád pöröllyel néhányszor épp csak megérinted a manaelementál egyik csápját. (6 támadással 428 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+86 életerő). Ryuku kalapáccsal párszor súrolva eltalálod a manaelementál testét. Kritikus ütés! (6 támadással 138 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 26 életpontot sebeztél. Csápok szívnak vért a combjaidból. (3 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Energia áramlik beléd (+6 vp). Teriád pöröllyel néhányszor épp csak megérinted a manaelementál lebernyegét. (6 támadással 416 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+84 életerő). Ryuku kalapáccsal párszor súrolva eltalálod a manaelementál hullámzó masszáját. (6 támadással 123 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (3 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Mágikus energia árad beléd (+7 vp). Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1155, sebződés: 9, gyógyulás: 225, összesen: +216 ÉP}
usz 40 | úszol 40 pontért |
Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Din cséphadarójával kegyetlenül megütöd az opati polip egyik csápját. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 99 életpontot sebeztél. Az opati polip csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 polip szívókát. 182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 10, gyógyulás: 2, összesen: -8 ÉP}
m 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre |
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a manaelementál testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád pörölyt. Megmarkolva a teriád pörölyt a másikra rohansz. Teriád pöröllyel párszor megpöccinted a manaelementál hullámzó masszáját. (6 támadással 445 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+90 életerő). Ryuku kalapáccsal néhányszor épp csak megérinted a manaelementál egyik csápját. (6 támadással 134 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Bizsergető érzésed van (+8 vp). Teriád pöröllyel néhány helyen meghorzsolod a manaelementál lebernyegét. (6 támadással 432 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+83 életerő). Ryuku kalapáccsal néhány helyen meghorzsolod a manaelementál egyik csápját. (6 támadással 126 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Csiklandozó az érintés (+7 vp). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1158, sebződés: 9, gyógyulás: 203, összesen: +194 ÉP}
(Továbbmész...) [103,114] Továbbra is síkságon vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hmm, csak egy ryuku légiós. Ettől nincs semmi félnivalód. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a ryuku légiós testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád pörölyt. Elszántan ellenfeledre rohansz. Teriád pöröllyel halálos csapásokat osztva péppé vered a ryuku légiós testét. (2 támadással 97 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Ryuku kalapáccsal megcsapod a ryuku légiós fejét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A ryuku légiós lendületes ütése célt téveszt. A ryuku légiós összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 008 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
usz 40 | úszol 40 pontért |
Megmarkolva a Din cséphadaróját a másikra rohansz. Din cséphadarójával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az elektromos angolna testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Az elektromos angolna fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az elektromos angolna melléd csap a farkával! Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 270 tapasztalati pontot kaptál. Végrehajtottad az egyik feladatot, amit istenedtől kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 2, gyógyulás: 1, összesen: -1 ÉP}
jlk 1278 | jelszó kimondása 1278 |
kut 5 | kutatsz 5 pontért |
ek 503 116 82 | t. energia kisütése: 503 116 82 |
99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | |
111 | |
|
|
|
|
|
112 | |
|
|
|
|
|
113 | |
|
|
|
|
|
114 | |
|
|
|
|
|
115 | |
|
|
|
|
|
[116,82] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy kihívás tornyát. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy csillezsályát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy gyöngymangó bokrot. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Roxxon előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Találsz egy Chara-din monolitját. Felfedeztél egy móricserjét. Észreveszel egy szent tölgyfát. Észreveszel egy nekrofunt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy barátság szent tüzét. Felfedeztél egy borkonyó cserjét. nyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki:. Egy órába is beletelik, amíg kiásod egy hatalmas maglórium vastag, húsos gyökereit, de ilyen csemegéért megérte! (+2 kaja.)
Összefutsz Xenon Colinával. Sheran ministránsa. Egy arany papi karkötőt, egy bronztornyot, egy che-vállszalagot, egy Eldaran karkötőjét, egy fejvadász medált, egy fekete bőrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy grifftoll kesztyűt, egy hatalom fülbevalóját, egy koponya gyűrűt, egy Krough fejdíszét, egy lajstrom medált, egy mágusköpenyt, egy nekrofun medált, egy not. pusztító éremet, egy nozar-thin medált, egy olimpiai ezüstmedált, egy örökkéval. éjkövét, egy q. demoralizátort, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy tükörpáncélt, egy varkaudar ékkövet, egy varkaudar szimbólumot, egy virág szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zafír védőgyűrűt visel. Felszerelését egy sötét ölész trófea, egy zafír sárkány trófea és egy ezerszemű bestia trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: egybeolvadó szent szimbólumok.
{Agyletapogatás: megtudod, hogy milyen egy jing-jang fejpánt (ld. enc.)} Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Összeakadsz Noar Amaronnal. Megnézed közelebbről ezt a fénylő páncélost. Nem mered hosszasan bámulni, de feltűnik rajta valamilyen jelkép: Sötét fellegek közül előtörő hajnali fénysugár. Sheran főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy che-vállszalagot, egy díszes fegyvertokot, egy kígyóbőr övet, egy kreiton fókuszt, egy lajstrom medált, egy nefil-rin medált, egy nekrofun medált, egy örök. csillagkövét, egy réztornyot, egy ritualista övet, egy ryuku karvédőt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku nadrágot, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar ékkövet, egy varkaudar szimbólumot, egy virág szimbólumot és egy zinthurgirtó éremet visel. Felszerelését egy magnetikus praglonc trófea, egy ében hadúr trófea és egy kisebb quwarg isten trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: A viharfellegek közül előtörő hajnali fénysugár. Bal kezében egy méregtagadót tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd szőrös azuka. Málhásállata egy csillagapród. Auráját érzékelve máris tudod, semleges, mint a Tiéd.
{Agyletapogatás: megtudod, hogy milyen egy yeti poronty (ld. enc.)} Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
[-3 TU.] [5 pontot használtál fel, van még 369.]
ef 40 545 | energia fejlesztése 40 |
in 4346 4329 | leírod a 4346. kalandozónak a 4329. kalandozót |
in 4346 4336 | leírod a 4346. kalandozónak a 4336. kalandozót |
in 4346 4341 | leírod a 4346. kalandozónak a 4341. kalandozót |
in 4346 4345 | leírod a 4346. kalandozónak a 4345. kalandozót |
in 4346 4358 | leírod a 4346. kalandozónak a 4358. kalandozót |
in 4346 4361 | leírod a 4346. kalandozónak a 4361. kalandozót |
in 4346 4379 | leírod a 4346. kalandozónak a 4379. kalandozót |
in 4346 4389 | leírod a 4346. kalandozónak a 4389. kalandozót |
in 4346 4390 | leírod a 4346. kalandozónak a 4390. kalandozót |
in 4346 4405 | leírod a 4346. kalandozónak a 4405. kalandozót |
* 1. BP: v 3 0 0 | elmormolod a 3. varázslatot |
* 2. BP: h 243 0 0 | használod a 243. tárgyat |
* 3. BP: kb 2 13 0 | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (13 darabot) |
* 4. BP: kf 821 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat |
* 5. BP: kb 347 1205 1271 | kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1205 darabot) |
* 6. BP: szk 765 361 163 | keresed a 765. szörnyet a 361. szörnyet a 163. szörnyet |
ÁRNYÉKTŐR (557. TÁRGY) Az árnymanók a sötét praktikák ismerői, nem csoda, ha egyedül ők voltak képesek megfejteni a tyrgek titkát. Az árnyéktőrt csakis árnymanó készítheti el, egy orgyilkos tőr, 5 csepp tinta, és 20 csepp ugh méreg felhasználásával, 20 TVP árán. És nem is akárhol - csakis a dögletes bűzű mocsarak mélyén tud a méreg igazán megfoganni, hogy hosszú ideig tartós maradjon a fegyveren. Az árnyéktőr egy 3D4+4 sebzésű, bal kézben is használható szúrófegyver, használatához legalább 12-es szintű szúrófegyver szakértelem szükséges. Csak árnymanók használhatják, a többi faj - jellemre való tekintet nélkül - megveti ezt az ocsmány szerszámot. Az árnyéktőr használatakor van a szintednek megfelelő % esély, hogy annyi plusz sebzést okozol, ahányadik szintű vagy (a támadások számától és az ellenfél védettségétől függetlenül). |
BURÁSTYA KIRÁLYNŐ (759. SZÖRNY) Eddig azt hitted, hogy a ragyás burástyák a burástyák királynői? Hát tévedtél, vannak náluk fejlettebb egyedek is, akik inkább számítanak a faj uralkodóinak, mint ragyás társaik. Bár a burástyák alapvetően bozótosban élnek, királynőik inkább behúzódnak az erdők fái közé. Ez sokak szerint a fészekrakó ösztön miatt van így, bár a burástyák parazitaként, más teremtményekből kikelve szaporodnak. Eddig még soha senki nem látott burástyafészket, aki utána el is mesélhette volna, milyen egy ilyen. Így csak mendemondák szólnak arról, hogy az erdők mélyén valahol léteznek, ezen állítások valóságalapja nem ismert. |
ZAFÍR MEDALLION (514. TÁRGY) A zafír medallion egy fantasztikus szakértelemmel megmunkált zafírkő, egy aprószemű ezüstláncon. Különleges varázserővel és speciális képességekkel nem bír, de gyönyörű ékszer ízléses kalandozók számára. A KF 514 paranccsal viselheted, nyakláncként. |
JING-JANG FEJPÁNT (556. TÁRGY) Egy harcművész igencsak nevetségesen néz ki egy sisakban. Nem csoda, hogy az igazi kobuderák előbb-utóbb elkészítik fajuk szent tárgyát, a jing-jang fejpántot. Ez a jó és a gonosz ellentétét szimbolizáló, bőrből készült pánt egy egyszerű tárgy lenne, csakhogy a kobuderák egy szent rítus közepette készítik, és beléhelyezik kí energiájuk egy részét. Ezért aztán nem csoda, ha a fejpánt bizonyos mágikus képességekkel is bír - megnöveli a védettségedet öttel, és megnöveli a Villámkéz kí képesség használatának és sikerének az esélyét. Ha esetleg még nem ismered a Villámkezet, akkor is kapsz kb. 8% esélyt, hogy használni fogod a harcban. A Villámkéz képesség egyébként a harcban rád lőtt lövedékek elhárítását teszi lehetővé. A jing-jang fejpánt viseletéhez min. 12. szintűnek kell lenned. Elkészítése a következőképpen történik: keresned kell egy szent, tiszta helyet (valamelyik magashegység), és egy grákóbőr, öt csepp spiritusz, öt csepp tinta és öt csepp isteni könnycsepp felhasználásával, 20 TVP árán elkészíted a jing-jang fejpántot, miközben kí energiáidat koncentrálod. |
YETI PORONTY (638. SZÖRNY) Bár a yeti porontynak még alig áll pár év a háta mögött, máris magasabb a legmagasabb elfnél. Ha pedig alaposabban megvizsgáljuk, már fel is fedezhetjük viselkedésében a yetik alapvető tulajdonságait: bamba tekintet, lomha mozgású, de annál izmosabb végtagok, és parányi felfogóképesség a világ dolgaival kapcsolatban. Valószínűleg nem értekezésben fogod meggyőzni arról, hogy ne tekintsen le rád úgy, mint egy bosszantó kis mitugrászra, akit a legjobb lenne eltaposni. |
Erő: | 58 (76) | Szint: | 30 | Merészség: | 10/4 | Magasság: | 122 cm |
IQ: | 32 (48) | Támadás: | 44 (47) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 70 kg |
Ügyesség: | 30 (46) | Védekezés: | 79 (85) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 59/81 év |
Egészség: | 30 (48) | Életpont: | 1172/1753 | Jellem: | semleges (+10) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 46 (68) | Varázspont: | 1181/93 | Pénz: | 101951 arany | Kép. pont: | 8 |
Tudatpont: | 40/0 | Pszi pont: | 380/628 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 4/48 (+24%) | ökölvívás: | 7/18 | szúrófegyverek: | 13/84 |
vágófegyverek: | 23/80 | ütőfegyverek: | 42/13 (+13%) | lőfegyverek: | 26/45 |
dobófegyverek: | *32/100 (+8%) |
Feltételes fegyverváltás: teriád pöröly (#1283) (200%) << mágusölő (#422) (200%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) max. 1 db (1 -19.); bumeráng (#249) max. 1 db (20 -); ezüstshuriken (#327) (997 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
116,82 mezőn táborozol |
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 103,114 |
Kedvenc táborhely: 116,82 |
JLKzott minoszkúpok: 64, 61, 60, 63, 62, 58, 59 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 662 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 48/66 (+77%) | 2. nyomkövetés: | 102/75 (+8%) | 3. mászás: | 10/56 |
4. csapdakészítés: | 26/70 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 3/91 | 6. gyógyítás: | 62/91 |
7. titkosírás: | 6/33 | 8. felderítés: | 29/28 (+6%) | 9. szörnyidomítás: | 16/56 |
10. teológia: | 71/52 (+29%) | 11. taumaturgia: | 60/7 (+68%) | 12. szerencsejáték: | 6/93 |
13. versengés: | 21/46 | 14. harcművészetek: | 13/33 | 15. zene: | 20/18 |
16. szörnyismeret: | 47/23 (+20%) | 17. pszi: | 54/4 (+102%) | 18. vadászat: | 14/55 |
19. vitalitás: | 2/19 | 20. bányászat: | 43/15 (+7%) | 21. testépítés: | 3/87 |
22. úszás: | 13/72 (+48%) | 23. főzés: | 18/34 (+9%) | 24. csapatmunka: | 1/96 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 1 darabot ), kerek követ (#19) (max. 4 darabot ), botot (#4) (max. 1 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 1 darabot ) |
mászol max. 300 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 50) |
öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), hattyúkirály (#776), aranyfecske (#283) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 50) |
semlegesek (#989), jók (#990), zafír sárkány (#329), láncravert quwarg (#744), qwarg rohamosztagos (#242) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
filofaxáció II. (#444, 20 VP, 10 TVP) | Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) |
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
éber vadászkutya (#62, 12 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | természet haragja (#141, 20 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) |
növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: 12 vp; taumaturgia: 11 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | tulajdonságpajzs (#26) | szürkeáll. aktiv (#71) | az elme hatalma (#123) |
vámpirizáció (#1) (9980,10) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
1. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
izomernyesztés (#33) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | ősi szellem (#422) | villámcsapás (#50) | >> | csontváz hadúr (#423) | |
villámcsapás (#50) | >> | kísértetvarázsló (#424) | villámcsapás (#50) | >> | nyuhaj karbin (#110) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 6, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
ryuku ostromteknős (#362) (málhás: +45 kg teher) státusz: OK |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
szőrös azuka (#903) (hátas: 11 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +7 védettség; +2 támadás;) státusz: OK |
szőrös bozsó (#149) (építő: +41% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A víz híveim számára természetes lételem. Imádkozz, amint úszás szakértelmed legalább 15-ös! |
2.) A leghatalmasabb villámvarázslatot, a gömbvillámot sajátítod el, ha megfelelő komponensként először leölsz 8 elektromos angolnát. (teljesítve) |
3.) Micsoda visszataszító, a természet harmóniáját megcsúfoló lényt fedeztek fel híveim! Az átokmurgattyú csak is a Thargodanok fattya lehet. Végezz kettővel! (számláló: 0) |
HŐSTETTEID |
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 331 (limit: 469), pontszámod: 9 700. |
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 5, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 1, a pontszámod: 1 154. |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: kf 840 2 1283, t 290, kf 724 2 17, vps 180, h 697 2000, ff, m 1, v 84 283, kno 17 1, vv 11 112. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kasztropl. trafó (145) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
fekete bugyor (180) |
kasztrop.kitágulás (197) |
önismeret (236) |
kritikus ütés (240) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
harci mágia (334) |
kétkezes harc (338) |
egyenruha (364) |
a rang kötelez (368) |
tábori kiképzés (380) |
fejpénz (385) |
a mágia szeretete (393) |
mászás határ nélkül (406) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) OK |
tudati retesz (510) OK |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) OK |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) OK |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) OK |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) OK |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 166 TU. szükséges még: 4 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1256 TU szükséges.) |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1497 | arany (#50) | 1 | aranypikkely (#415) | 1 | bordacsont (#16) | |||
4 | bumeráng (#249) | 1 | göcsörtös bunkó (#123) | 6 | isteni könnycsepp (#260) | |||
1 | nyu-shuriken (#157) | 2 | rövid íj (#107) | 1 | tankány karom (#237) | |||
1 | tolmokov-koktél (#351) | 1 | varázskő (#305) | 1 | vas dobónyíl (#189) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
3 | borkonyó bibe (#312) | 1 | ezüst nyaklánc (#117) | 1 | fáklya (#36) | |||
2 | gyöngymangó (#135) | 68 | kaja (#2) | 3 | polip szívóka (#391) | |||
2 | rézdarab (#70) | 51 | víz (#27) |