372. forduló, 374. forduló, Yoro Okiyi összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2012. jún. 22. 9h:05'
EZ A 498. JÁTÉKHETED, 373. FORDULÓD
499. játékheted kezdete: jún. 28.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2826

YORO OKIYI KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [127,84] koordinátán. [Két fordulód között sor került az olimpiai játékokra. Az ezzel kapcsolatos információkat ld. a soronkívüli fordulódban, amit már postáztunk.]
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átveszed a sikeresen eladott 3 fekete gyöngy (eladási ár: 36 arany, ebből a kezelési költség: 2 arany) ellenértékét.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+17 tvp ). Az aranytermő erszény 36 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 gyógykenőcsöt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+70 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+117 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+80 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+12 tudatpont.) 7 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat.
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy ryuku csapásvezető fészket vagy búvóhelyet. Már majdnem feladod, amikor egy kifejlett példányra bukkansz!

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy puha ütés varázslatot. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Lövedékeiddel perforálod a ryuku csapásvezető testét. (4 támadással 43 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel néhányszor épp csak megérinted a ryuku csapásvezető jobb lábát. (5 támadással 146 életpontot sebezve.) {FM:} Méregfoggal kicsit megsebzed a ryuku csapásvezető jobb vállát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A ryuku csapásvezető megvágja a bal lábadat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Papi rangodon csekély repedés keletkezett! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst gyűrű. 1834 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 203, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 539.]

* 1. KP: használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [0 pontot használtál fel, van még 539.]

* 2. KP: használod az 1629. tárgyat
Óvatosan előveszed a koboldkirály koronáját, és az öklödre akasztod. Úgy tárgyalsz vele, mint a hasbeszélő bábjátékos a kis pajtásával. Kérleled, hogy varázsoljon, és a korona nagy nehezen enged az unszolásnak. Létrejön egy agyburok varázslat! Agyburok feszül a tudatod köré. [0 pontot használtál fel, van még 539.]

* 3. KP: használod a 71. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Megtelsz pszi energiával! Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 534.]

* 4. KP: használod a 73. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Mentális energia gyűlik benned. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi fejlesztés pszi képességet. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 524.]

ek 215 10 t. energia kisütése: 215 10
120 varázspont felhasználásával előállítasz 10 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 524.]

p 69 27 használod a 69. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Pszi energia árad szét testedben. Akaratoddal irányítva, létrehozod a kí koncentráció pszi képességet. Érzed, hogy nagyobb a kontrollod a testedben buzgó kí felett. [-14 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 519.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Megtelsz energiával. Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi fejlesztés pszi képességet. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 509.]

t 213 támadod a 213. szörnyet
FT 213 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 509.]

bb 166 1137 4 beraksz a bankba a 166. tárgyat (1137 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 12 ugh mérget. Beraksz a bank széfjébe 49 varkaudar pálinkát. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 509.]

ftv 51 302 felt. tám/véd. varázslat az 51. varázslatot a 302. szörnyet
Ok, ezt a védekező varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 509.]

kpk 1 kezd. parancs kivétele: 1
H 1100 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 509.]

kb 70 1 kiveszel a bankból a 70. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 rézdarabot. [0 pontot használtál fel, van még 509.]

flh 10 94 1 felt. lőfegyver haszn. 10 a 94. tárggyal (1 darabot)
FLH 10 94 1 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 509.]

flh 11 94 1 felt. lőfegyver haszn. 11 a 94. tárggyal (1 darabot)
Ok, FLH 11 94 1 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 509.]

kf 1233 3 kézbeveszed/felveszed az 1233. tárgyat (őrzöd)
Nagyon őrzöd a cirkuszi pergament. [0 pontot használtál fel, van még 509.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[126,85] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél.

Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Körbevizsgálódsz. Még egész friss kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [125,86] A bozótos terep dombvidékbe megy át.

Látsz egy kazmárt. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (rézdarab) rejt. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délre egy olvasztókemencét. Délnyugatra nézve látsz egy oltárt. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [124,87] Meredekebbek már a lejtők: itt már kisebb hegyek vannak. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 140 pontot kell rákölteni.) Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy elhagyott bányát. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (rézdarab) van! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy olvasztókemencét. Délre nézve látsz egy mély szakadékot. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy vaskohó van. Elrakod a távcsövet.

Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. [21 pontot használtál fel, van még 488.]

m 5 5 7 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, északnyugatra
[123,88] Az igazi hegyek végképp eltűnnek, dombvidéken vagy. Elérkeztél a keleti trollkeltető zóna határához. Minden tele van figyelmeztető táblákkal, mint pl. "A TROLLOK ETETÉSE TILOS". Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Hmm, csak egy vadtroll. Ettől nincs semmi félnivalód. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Elszántan ellenfeledre rontasz. Egy különösen bonyolult manőverbe kezdesz, de ha sikerül, a kí egyik mesterfogását, az Élet-Halál Érintést alkalmaztad sikeresen. Ököllel iszonyatosan megcsapod a vadtroll jobb lábát. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Te 6 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetően. Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a vadtroll bal karját. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A vadtroll karmai majdnem eltalálnak! A vadtroll megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Furcsa dolog történik: a troll teste kővé válik, majd felrobban (-5 életpont). Véres nyál csordul ki a vadtroll száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
226 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 5, gyógyulás: 6, összesen: +1 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. Oldalt pillantva, meglátsz egy olvasztókemencét. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (rézdarab) van! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy mély szakadékot. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy márványtorony van. Északra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megvizsgálod a talajt. Friss kobudera nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [122,89] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy sóhajtó dorony. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Egy különösen bonyolult manőverbe kezdesz, de ha sikerül, a kí egyik mesterfogását, az Élet-Halál Érintést alkalmaztad sikeresen. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sóhajtó dorony testét. (2 támadással 87 életpontot sebezve.) Te 10 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetően. {KCC:} Méregfoggal eltalálod a sóhajtó dorony taraját. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
479 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 0, gyógyulás: 10, összesen: +10 ÉP}

Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze keletre látsz egy márványtornyot. Délre nézve látsz egy ősi csatamezőt. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Északnyugatra egy Leah oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [121,88] Síkság, továbbra is csak síkság. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy vadtroll. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Kí energiáidat koncentrálod, és megindítasz egy támadást, amelynek eredménye egy Élet-Halál érintés lesz. Ököllel kegyetlenül megütöd a vadtroll jobb lábát. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Te 6 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetően. {HD:} Méregfoggal teljesen átszúrod a vadtroll bal karját. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Karmaival a vadtroll megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A vadtroll feléd harap, de sikertelenül. Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-8 életpont). A vadtroll összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
226 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 8, gyógyulás: 6, összesen: -2 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Leah híveié. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre délre megpillantasz egy Fairlight oltárt. Elteszed a látcsövet. Oppsz, itt járt már valaki! Még egész friss kobudera nyomok vezetnek délkeletre. [21 pontot használtál fel, van még 467.]

fm 800 feltételes mászás 800
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 467.]

m 6 7 7 mozogsz nyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[120,88] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve.

Megvizsgálod a talajt. Friss kobudera nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [119,87] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Úgy gondolod, hogy a közeledő kétfejű troll nem jelenthet komoly veszélyt. Itt csata lesz.

Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a kétfejű troll jobb oldalát. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Egy különösen bonyolult manőverbe kezdesz, de ha sikerül, a kí egyik mesterfogását, az Élet-Halál Érintést alkalmaztad sikeresen. Ököllel súrolod a kétfejű troll testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Te 6 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetően. {KCC:} Méregfoggal megbököd a kétfejű troll testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a kétfejű troll karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A troll teste sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-16 életpont)! A kétfejű troll még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1174 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 165, sebződés: 32, gyógyulás: 10, összesen: -22 ÉP}


(Továbbmész...) [118,86] Még mindig bozótos. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Csak egy kétfejű troll. Megvető mosollyal várod a találkozást. Itt csata lesz.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a kétfejű troll jobb oldalát. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Egy különösen bonyolult manőverbe kezdesz, de ha sikerül, a kí egyik mesterfogását, az Élet-Halál Érintést alkalmaztad sikeresen. Ököllel megpöccinted a kétfejű troll jobb karját. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Te 6 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetően. {KCC:} Méregfoggal épp hogy megszúrod a kétfejű troll jobb karját. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a kétfejű troll karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A kétfejű troll kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-19 életpont). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1174 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 177, sebződés: 35, gyógyulás: 10, összesen: -25 ÉP}

Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy bávatag golombár formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Már messziről észreveszed a felhúzott sátrak égnek meredő csúcsait, majd hamarosan a cirkuszosok kiabálását is meghallod, amint fennhangon hirdetik mennyi-mennyi próba vár a bátor kalandozókra náluk. Örömmel vegyes érdeklődéssel kezded szemlélni a ténykedésüket, míg egy törpe eléd nem lép, hogy elkérje szórakozásod árát. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Még egész friss kobudera nyomok vezetnek északkeletre. [21 pontot használtál fel, van még 446.]

m 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra
[117,87] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy mély kutat. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 2 gyöngymangót. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve.
(Feltételes mászás:) A kötelet egy erősebb bokorhoz kötöd a kút mellett, és erősen kapaszkodva leereszkedsz. A kút alján persze nincs víz - szárazra érkezel. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. Hirtelen a sötétből egy szörny ront elő! Egy mérges nyukmár!

Elszántan ellenfeledre rontasz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel kegyetlenül megütöd a mérges nyukmár nyakát. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) {HD:} Méregfoggal felnyársalod a mérges nyukmár testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A mérges nyukmár csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A mérges nyukmár karma a fejed mellett suhan el! A mérges nyukmár most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Épphogy csak kifújod magad, máris újabb támadó liheg a nyakadba. Egy topránypolip!

Elszántan ellenfeledre rohansz. A kí izzó csomókban árad ujjhegyeidbe, készen az ellenfél életenergiájának elszívására. Ököllel iszonyatosan megcsapod a topránypolip puha testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Te 5 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetően. {KCC:} Méregfoggal felnyársalod a topránypolip testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A topránypolip csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A topránypolip most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 238 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 0, gyógyulás: 5, összesen: +5 ÉP}

A kút üres. Miután kijöttél, elrakod a kötelet. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze keletre látsz egy Chara-din monolitját. Délre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy Chara-din oltár van. Északra egy művészi porolit van. Elteszed a látcsövet. Alaposan körülnézel a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek délre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) Régóta vagy már úton; mielőtt tovább folytatod kalandjaid, nem árt felidézni a helyeket, amiket eddig bejártál.

AZ EDDIGI TÉRKÉPED


(117,87) álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), mély kút (#93), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), oltár, mérges nyukmár (#95), topránypolip (#86)
(118,86) kétfejű troll (#163), művészi porolit (#720), 36. jellempróba
(119,87) Chara-din monolitja (#534), kétfejű troll (#163)
(121,88) vadtroll (#70), Leah oltár
(122,89) sóhajtó dornyok (#112)
(123,88) vadtroll (#70), vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), 25. jellempróba, érclelőhely
(124,87) oltár, elhagyott bánya (#1685), érclelőhely
(125,86) kazmár (#204, belőle készíthető: #205), 40. jellempróba, érclelőhely
(126,85) 47. jellempróba

[116,88] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Fairlight hívői építették.

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. [28 pontot használtál fel, van még 418.]

h 1534 használod az 1534. tárgyat
Előkeresed a hátizsákodból a piciny quwarg teleportgömböt, majd kísérletezni kezdesz vele. Ami ezután következik, meglep: másznod sem kell, a teleportgömb egyenesen a quwarg boly szívébe visz. Nyögve körbepillantasz. Száraz, tág helyen vagy, de minden zsizseg a rovaroktól. És a sok csípés, iszonyú fájdalmas! (-10 életerő). Egyszercsak megmozdul valami nagy. Valami ÓRIÁSI. Valami, ami lényegesen nagyobb, mint egy átlag quwarg. Egy quwarg nagymester!

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg nagymester testét. (4 támadással 58 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Egy különösen bonyolult manőverbe kezdesz, de ha sikerül, a kí egyik mesterfogását, az Élet-Halál Érintést alkalmaztad sikeresen. Ököllel gyengén megütögeted a quwarg nagymester fejét. (4 támadással 237 életpontot sebezve.) Te 29 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetően. {FM:} Méregfoggal meghorzsolod a quwarg nagymester fejét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A quwarg nagymester összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2266 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 310, sebződés: 13, gyógyulás: 33, összesen: +20 ÉP}

Rémülten felnyögsz: még egy szörny ront rád! Egy quwarg ősmágus! Szerencséd van (vagy épp nincs), ez Quwargamanga. (ld. enc.)

A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: éhínség varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy tűzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. 25 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a Quwargamanga díszes potrohát. (4 támadással 104 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A kí energiák mesterfokú alkalmazása lehetővé tesz számodra egy Élet-Halál Érintést. Ököllel néhányszor súrolod a Quwargamanga díszes potrohát. (5 támadással 274 életpontot sebezve.) Te 34 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetően. {FM:} Méregfoggal párszor épp hogy megérintgeted a Quwargamanga testét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy éhínség varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy ősvillám varázslatot, majd rád küldi. 60 életpontot vesztettél. Felkészülsz egy Élet-Halál Érintésre. Ököllel párszor súrolva eltalálod a Quwargamanga díszes potrohát. (2 támadással 111 életpontot sebezve.) Te 13 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetően. Méregfoggal meghorzsolod a Quwargamanga testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tisztítótűz varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzgolyó varázslatot, majd rád küldi. 32 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 térhajlító kavics. Magad mögé lököd a pitiáner Rodrig trófeát, és kiszedsz egy Quwargamanga trófeát. 4403 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 578, sebződés: 117, gyógyulás: 47, összesen: -70 ÉP}

Ugrálsz egy kicsit a quwargokon, mire elslisszolnak. És ami marad - az KINCS! Felveszel 1 ezüsttőrt. A hely alaposabb feltérképezésére már nincs időd, a teleportgömb visszarepít a kiindulási koordinátára. [40 pontot használtál fel, van még 378.]

szk 778 190 765 keresed a 778. szörnyet a 190. szörnyet a 765. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy ryuku futárbérencet. [0 pontot használtál fel, van még 378.]

ep 146 240 építed a 146. tárgyat 240 pontért
Itt már van egy, minek építenél másikat? [0 pontot használtál fel, van még 378.]

ef 22 506 energia fejlesztése 22
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-22 TU.] [154 pontot használtál fel, van még 224.]

* 1. BP: használod az 1534. tárgyat
A quwarg teleportgömb újratöltődéséhez idő kell, most egy darabig még nem használhatod. [0 pontot használtál fel, van még 224.]

* 2. BP: használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. 790 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 222.]

* 3. BP: használod az 1269. tárgyat
Belenézel a kaleidoszkópba. A különböző fényű üvegszilánkok hatására rögtön transzba zuhansz. Bőröd egy leheletnyit ruganyosabbá vált. Gyorsan elpakolod a kaleidoszkópot. [3 pontot használtál fel, van még 219.]

* 4. BP: használod a 336. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [10 pontot használtál fel, van még 209.]

* 5. BP: fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Hozzálátsz bicepszeid fejlesztéséhez. Egy illriani testépítőtől ellesett izomerősítő gyakorlatokat végzel. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 64 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 169.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Méreg fejti ki gyilkos hatását a szervezetedben (-51 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 5, 26, 7.
Kimerített a gyorsvágta. (-3 életerő.) Kasztroplanáris energiáid a csordulásig töltődtek! EF-elésed újra a kezdetektől indul. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 8 kaját töm magába a ryuku ostromteknős. 2 kaját habzsol be a szőrös azuka. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 169 pontod maradt, ebből a következő körre 169 pontot vihetsz át. Kapsz még 514 pontot. A következő körben tehát 683 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


QUWARGAMANGA (963. SZÖRNY)
Azt, hogy a quwargok intelligens lények, mi sem bizonyítja jobban, mint hogy mágusaik vannak. A quwarg ősmágusok közül pedig legnagyobb hatalma minden kétséget kizáróan a magát Quwargamangának nevező entitásnak van. Varázsereje mellett eltörpülnek a humán mágusok szánalmas kis trükkjeikkel, és az a tény, hogy erejét a teljes quwarg bolytudat is támogatja, még félelmetesebbé teszi. Ő ugyanis a Ghallán lévő quwarg bolyokat összekötő mágikus csatornák felügyelője. Bármikor bármelyik bolyban ott tud teremni, ha a szükség úgy kívánja. Legyőzni szinte lehetetlenség, mivel fizikai testének pusztulása után a quwargokat összekötő bolytudat segítségével szellemét egy másik quwarg ősmágus testébe menti át.

KARAKTERLAP

Yoro Okiyi, egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemű, bajuszos kobudera férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Raia kisebb papja vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 373. fordulód.

Erő: 52 (65) Szint: 27 Merészség: 8/3 Magasság: 146 cm
IQ: 32 (40) Támadás: 53 (55) Agresszió: 3 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 34 (43) Védekezés: 64 (69) Menekülés: 15 % Életkor: 35/35 év
Egészség: 28 (34) Életpont: 487/397 Jellem: jó (777) Tul. pont: 0
Szerencse: 38 (51) Varázspont: 659/47 Pénz: 22231 arany Kép. pont: 21
Tudatpont: 72/48 Pszi pont: 192/95 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 3477 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 12938 TP-t kaptál. Jelenleg 2152585 TP-d van. A következő szinthez még 147415 TP szükséges. Trófeáid: acélkolosszus, ongóliant, Quwargamanga. A 283. fordulódban 10143 arany került a bankszámládra. 14707 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 7 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 32/22 (+2%) szúrófegyverek: 24/37 (+1%) vágófegyverek: *19/101
ütőfegyverek: 2/8 lőfegyverek: 25/71 (+5%) dobófegyverek: 24/27

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (300%) << csontpálca (#329) (300%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -10.); bronzhegyű nyíl (#94) max. 1 db (11 -22.); vashegyű nyíl (#176) (23 -); tolmokov-koktél (#351) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
116,88 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 0,0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 14/9 2. nyomkövetés: 76/53 (+47%) 3. mászás: 15/81 (+1%)
4. csapdakészítés: 26/34 (+6%) 5. csapdaészlelés: 16/68 6. gyógyítás: 39/71
7. titkosírás: 8/29 8. felderítés: 17/90 9. szörnyidomítás: 11/43
10. teológia: 30/30 11. taumaturgia: 22/85 12. szerencsejáték: 4/38
13. versengés: 7/32 14. harcművészetek: 35/6 15. zene: 10/57
16. szörnyismeret: 42/68 (+34%) 17. pszi: 25/96 (+17%) 18. zárnyitás: 1/5
19. vadászat: 10/2 20. bányászat: 35/46 (+4%) 21. úszás: 4/9
22. főzés: 15/80 (+10%) 23. csapatmunka: 4/43

FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt (szent jogar (#150))
gyógyítasz 17% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz a 2227. karakternek a 4004. karakternek
kutatsz max. 500 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 1 darabot )
mászol max. 800 TVP-ért
cirkusz: küldetés (4)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 12)
szintszívó lények (#9097), tetemember (#123), nyuhaj karbin (#110), quwarg királynő (#153), élőholt quwarg (#202), vadász quwarg (#241), qwarg rohamosztagos (#242), quwarg nagymester (#214), quwarg harcos (#201), quwarg szabotőr (#301), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 4, max: 12)
kobudera (#8), Leah hívők (#991), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) tűzeső (#61, 16 VP)
éber vadászkutya (#62, 12 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +1 vp 7 költség alatt; taumaturgia: +2 vp 6 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
áldomás (#6) hadiszerencse II (#24) agyburok (#90) szürkeáll. aktiv (#71)
kí koncentráció (#69)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
99. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 15, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
tisztítótűz (#44) >> gonoszok (#988) tűzeső (#61) >> semlegesek (#989)
tűzeső (#61) >> jók (#990) vakító fény (#43) >> pszi elementál (#221)
tűzeső (#61) >> adószedő (#234) vakító fény (#43) >> mocsárivérc (#7143)
tűzeső (#61) >> ongóliant (#159) vakító fény (#43) >> smaragdgólem (#417)
vakító fény (#43) >> szutykos remák (#191) vakító fény (#43) >> áeratikus hasnyák (#243)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 15, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
tüskepajzs (#30) >> vörös rakolits (#356) hhaar burka (#32) >> pszi elementál (#221)
védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418) elektromos pajzs (#51) >> quwarg ősmágus (#302)
varázsvédelem (#34) >> lábascet (#647)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
szőrös azuka (#903) (hátas: 11 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +8 védettség;) státusz: OK
ryuku ostromteknős (#362) (málhás: +41 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy feladat, amit a többihez hasonlóan, örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 9 szopókövet!
2.) Leah gyűlöletes teremtménye az autentikus vámpír. Ontsd ki a plazmáját kettőnek! (számláló: 0)
3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!

HŐSTETTEID
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 279, pontszámod: 5414.
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a XXVII. olimpián.
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 szabotőr, 1 harcos, 9 királynő, 4 élőholt, 1 vadász, 1 rohamosztagos.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
konc. könnyítés (132)
a Mester hívása (143)
kasztropl. trafó (145)
kaszt.kiteljesedés (166)
gyalog-galopp (169)
legjobb védekezés (186)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
sárkánybölcsesség (230)
önismeret (236)
tolvajfelismerés (243)
a butaság ára (273)
tanítványok (284)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 223 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 17 TU szükséges.)
kőbőr (507) OK
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1111.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bányászcsákány (#434) 5 ezüsttőr (#322) 1 * méregfog (#1553)
Vágófegyverek
1 csatabárd (#555) 4 vadászkés (#1264)
Lőfegyverek
3 * hosszú íj (#111) 1 rövid íj (#107)
Lövedékek
22 ezüsthegyű nyíl (#323) 28 mérgezett vasnyíl (#187) 8 * vashegyű nyíl (#176)
Dobófegyverek
2 ezüstshuriken (#327) 1 mérg. vas dobónyíl (#190) 1 nyu-shuriken (#157)
10 tolmokov-koktél (#351) 15 ubuk dobónyíl (#138) 10 vas dobónyíl (#189)
Pajzsok
1 nagy vaspajzs (#161) 5 rákpajzs (#98)
Páncélok
1 * ryuku mellvért (#689)
Sisakok
1 * harci maszk (#1739) 3 vas fejpánt (#408)
Köpenyek
1 * szirén köpenye (#820)
Vállvédők
1 * féregíz nyakpánt (#1601)
Kesztyűk
1 mászókarom (#78) 1 * tankány karom (#237)
Övek és övcsatok
2 kígyóbőr öv (#410) 1 * zafír erőöv (#397)
Nadrágok
1 * ryuku nadrág (#691)
Csizmák
1 * varkaudar csizma (#317)
Fülbevalók
1 * aranyozott klipsz (#1623) $1 borostyán függő ($162) 1 * hatalom fülbevalója (#817)
$1 igazgy. fülbevaló ($197) 1 saválló fülbevaló (#1552)
Nyakláncok
1 bátorság medálja (#1653) 1 * griff nyakék (#1579) $3 gyöngysor ($192)
1 halálhozó talizmán (#813) 1 * nap szimbólum (#141) 1 * nekrofun medál (#253)
1 * varkaudar szimbólum (#1528)
Karkötők/karvédők
$1 ezüst karkötő ($158) 1 * halálhozó karkötője (#816) 1 * Luthius karkötője (#527)
1 obszidián karkötő (#229) 4 ónix masszavadító (#438)
Gyűrűk
4 ezüst gyűrű (#180) 1 * koponya gyűrű (#1733) 1 * smaragd védőgyűrű (#223)
1 * vark. pecsétgyűrű (#1171) 1 vérpettyes gyűrű (#1659)
Ékszerek/ruhadíszek
1 * fejvadász medál (#1734) 1 * lajstrom medál (#1753) 1 * örökkévaló jádeköve (#2041)
1 * q. demoralizátor (#2067)
Nyergek
1 * díszes nyereg (#1645)
Löttyök és porok, tartóstul
10 fűszertartó (#210) [bennük 1 csepp sáfránypor (#211), fér még: 49]
1 huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 12]
2 mágusszelence (#1076) [bennük 1 csepp jégszilánk (#1128), fér még: 19]
1 sullár hólyag (#168) [üres, kapacitás: 20]
1 szent kehely (#257) [üres, kapacitás: 10]
1 uzbány csőr (#169) [üres, kapacitás: 12]
5 vizestömlő (#3) [bennük 64 korty víz (#27), fér még: 36]
2 zöld üveg (#82) [bennük 40 csepp ragasztó (#83), fér még: 0]
Eszközök, használati tárgyak
1 aranytermő erszény (#819) 1 aranytű (#272) 1 ásó (#34)
1 bőrkantár (#1125) 1 bronzkulcs (#76) 2 + cirkuszi pergamen (#1233)
1 csontkulcs (#74) 4 deus ex machina (#1) 1 Éjmágus tükre (#1100)
2 ezüst kulcs (#184) 1 ezüstszelence (#1602) 1 fáklya (#36)
1 furulya (#233) 4 gyógykenőcs (#313) 1 hűségérme (#1141)
41 kaja (#2) 1 kaleidoszkóp (#1269) 1 kis aranykulcs (#240)
1 kis vaskulcs (#40) 1 koboldkorona (#1629) 1 kötél (#92)
2 kristályfolyadék (#449) 1 kristálygömb (#265) 17 krónika (#1725)
1 mágusok itala (#1610) 1 márványkulcs (#245) 2 mászókampó (#165)
1 megbűvölt utazóláda (#1218) 1 nagy aranykulcs (#246) 1 nagy bronzkulcs (#185)
1 nagy vaskulcs (#186) 1 nyomkereső talizmán (#671) 1 párducbőr pénztárca (#1118)
10 + pukkanó tűcsapda (#336) 1 quwarg teleportgömb (#1534) 1 Rahn ékkő (#701)
1 Ramirez feszítővasa (#1261) 1 reflexélesítő (#1407) 2 rézkulcs (#75)
1 Rodger kezdő üstje (#1167) 1 + Sheran cserepe (#1271) 1 szeksztáns (#32)
3 szent jogar (#150) 1 távcső (#42) 1 teremtés zsákja (#818)
2 térhajlító kavics (#1539) 1 tubarkő (#700) 1 tudás gyöngye (#522)
1 varázskorsó (#1546) 1 vaskulcs (#183) 1 viharmadár totem (#1260)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
133 álompor (#396) 1 berzerker tüske (#713) 1 bunthar bőr (#733)
1 cru formázó minta (#300) 2 csigakagyló (#1131) 4 csillezsályalevél (#1253)
2 dorony tüdő (#212) 3 drótszőr (#37) $1 elkarog szőr ($665)
1 etra hályog (#712) 1 fekete gyöngy (#99) $6 főnixtoll ($563)
2 fülemüle agyar (#267) 43 gyöngymangó (#135) 9 ilkin érc (#232)
1 jég dragnit (#1745) 1 kazmár gyökér (#205) 1 kék orchidea (#68)
13 kvazár (#244) 262 madártoll (#112) 14 manifeszt.nyúlvány (#214)
1 mutáns csont (#331) 19 pirkit (#153) 8 pular kristály (#239)
1 purifikátor háj (#269) 14 rakolits por (#669) 12 ramit kő (#226)
$1 rézdarab ($70) 1 rókafarok (#124) 2 smaragdkő (#678)
1 szulfagor agyar (#677) 4 vasérc (#152)

Összsúly: 122.16 kg Megterheltség: 62%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 19 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (36 db, BANKSZÉF MÉRETE: 50)
1 alligátorbőr (#661) 1 arany pikkelyvért (#456) 3 bronzpáncél (#90)
6 bronzsisak (#88) 7 bunthar bőr (#733) 8 csillezsályalevél (#1253)
24 dobóháló (#221) 2 gromak páncél (#270) 147 kaja (#2)
2 ketrec (#216) 5 kis bőrpajzs (#45) 1 kis ónixkulcs (#1110)
2 liumbe bimbó (#656) 7 mandibulakasza (#127) 1 muzsikus füles (#1657)
51 nyílvessző (#108) $126 óndarab ($85) 310 pirkit (#153)
$193 rézdarab ($70) 1 rézpáncél (#71) 1 ryuku csizma (#692)
1 ryuku kesztyű (#690) 104 spiritusz (#170) 1 szent jogar (#150)
$12 szöges páncél ($65) 1 teknősesszencia (#702) 3 Thargodan esszencia (#328)
758 ugh méreg (#166) 69 uzbány csőr (#169) 49 varkaudar pálinka (#1137)
12 vasalt bunkó (#181) 195 vasérc (#152) 6 vashegyű lándzsa (#182)
16 vassisak (#160) 10 vasvért (#164) 4 xirnox szív (#213)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
4 kaja (#2) 12 ugh méreg (#166) 49 varkaudar pálinka (#1137)
9 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
36 arany (#50) 1 álompor (#396) 1 ezüst gyűrű (#180)
1 ezüsttőr (#322) 1 fekete gyöngy (#99) 1 gyógykenőcs (#313)
2 gyöngymangó (#135) 1 rézdarab (#70) 1 térhajlító kavics (#1539)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(116,88) Fairlight oltár, quwarg nagymester (#214), Quwargamanga (#963)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


Kedves László! Ezúton szeretnénk boldog névnapot kívánni. Sikerekben gazdag kalandozást a továbbiakban is, A TF Stábja.

Üzenet küldése a karakternek