Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. okt. 5. 9h:13' EZ A 380. JÁTÉKHETED, 373. FORDULÓD 381. játékheted kezdete: okt. 10. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. EXT - Már megkaptad az extra fordulót! E-mail! |
KALANDOZÓ: #1671 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 12. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 24. varázslatot a 23. varázslatot a 78. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 137. varázslatot a 88. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 75. varázslatot |
* 5. KP: | kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat a 820. tárggyal |
* 6. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 364. varázslatot a 19. varázslatot |
* 7. KP: | használod az 1546. tárgyat |
* 8. KP: | elmormolod a 210. varázslatot a 209. varázslatot a 220. varázslatot |
* 9. KP: | elmormolod a 165. varázslatot |
vps 160 | VP spórolása: 160 |
cir 31 | vándorcirkusz látogatása 31 |
kut 45 | kutatsz 45 pontért |
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Távolról Chara-din lesújt varázslatot lősz a másikra. 117 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: mágiatörés varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a borzalmas varkaudar testét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) A mantikór is bekapcsolódik a harcba. (4 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (187,107)-> 6 arany, -2 ÉP], 2 arany és egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (187,107)-> 10 arany, -2 ÉP]. 2007 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 4, gyógyulás: 4, összesen: +0 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy Chara-din lesújt varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 110 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy agyroppantás varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a borzalmas varkaudar testét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) A mantikór támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (14 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a borzalmas varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy arany és egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP]. 2007 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 175, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}
Távolról Chara-din lesújt varázslatot lősz a másikra. 113 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a varkaudar íjász bal vállát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A mantikór megcsócsálja ellenfeledet. (23 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 nyílvessző. 1756 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 162, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy káosz szava varázslatot dobsz ellenfeledre. 149 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő II varázslat. Semmi eredménye! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar iszákos fejét. (5 támadással 113 életpontot sebezve.) A mantikór megcsócsálja ellenfeledet. (21 életpontot sebezve.) A szörny mérgező gázt lehel! Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (37 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a varkaudar iszákos bal karját. (2 támadással 157 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). A mantikór is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (23 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 80 életpontot sebeztél. 2 életpontot gyógyultál. Cápafoggal megbököd a varkaudar iszákos bal oldalát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A mantikór megcsócsálja ellenfeledet. (5 életpontot sebezve.) Pestisaurád 12 sebzést okoz. Karmával néhányszor a varkaudar iszákos megcsapja a fejedet. (4 támadástól 40 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+8 ÉP). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3170 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 600, sebződés: 77, gyógyulás: 59, összesen: -18 ÉP}
m 1 1 2 | mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre |
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy Chara-din lesújt varázslat. 99 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy szárazság. Semmi eredménye! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a zoloboo sámán csontos karját. (5 támadással 107 életpontot sebezve.) A mantikór megcsócsálja ellenfeledet. (5 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Szerencsére idejében félreugrasz. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vámpírölővel felnyársalod a zoloboo sámán fekete testét. (1 támadással 70 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A mantikór segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (9 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 86 életpontot sebeztél. 15 életpontot gyógyultál. Cápafoggal megdöföd a zoloboo sámán bal karját. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) A mantikór megmarja ellenfeledet. (21 életpontot sebezve.) Pestisaurád 3 sebzést okoz. Jobbra-balra szökkenve osztja a zoloboo sámán nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 18 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2389 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 444, sebződés: 35, gyógyulás: 23, összesen: -12 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: lidércidézés létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Megjelenik egy lidérc! Gyógyulsz (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy káosz szava varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 231 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a halálhozó testét. (5 támadással 112 életpontot sebezve.) A mantikór is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (15 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (22 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a halálhozó jobb lábát. (4 támadással 300 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). A mantikór segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (1 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 79 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal megérinted a halálhozó bal lábát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A mantikór nagyot harap ellenfeledbe. (21 életpontot sebezve.) A lidérced támad! (3 támadással 49 sebzést okozott.) Pestisaurád működik (14 ép-t sebezve). A halálhozó karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+8 ÉP). Félrehajolsz, de a halálhozó karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+8 ÉP). A lény elhuhogja magát. 42 életpontot vesztettél. Nagydarab húst csippent ki a bal válladból a halálhozó csőrével. (1 támadástól 57 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+12 ÉP). Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 37 életpontot vesztettél. A halálhozó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 halálhozó talizmán. 6818 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 862, sebződés: 231, gyógyulás: 111, összesen: -120 ÉP}
(Továbbmész...) [201,117] Fák, mindenütt csak fák. Semmivel össze nem keverhető varkaudar csizma nyomait fedezed fel a talajon. A porhanyós földréteg ellenére jól kirajzolódó nyom arra utal, nem is olyan rég járhatott erre valaki, ilyen csizmában. Oldalt pillantva, meglátsz egy ovimon-bokrot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy csataremák. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy lidércidézés varázst. Megjelenik egy lidérc! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre káosz szava varázslatot lősz. Semmi hatás! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a csataremák feléd kúszó csápját. (5 támadással 122 életpontot sebezve.) A mantikór segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (19 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel jól megszurkálod a csataremák testét. (6 támadással 436 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+88 életerő). A mantikór roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (5 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 91 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal többször eltalálod a csataremák fejét. (4 támadással 168 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). A mantikór megmarja ellenfeledet. (13 életpontot sebezve.) Egy méregfelhő III varázslatot dobsz ellenfeledre. Sajnos nem hatott ellenfeledre. A lidérced támad! (3 támadással 33 sebzést okozott.) Pestisaurád működik (11 ép-t sebezve). A csataremák csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (12 támadástól 138 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+28 ÉP). Vámpírölővel jól megszurkálod a csataremák feléd kúszó csápját. (6 támadással 435 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+88 életerő). A mantikór is bekapcsolódik a harcba. (20 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 83 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal megbököd a csataremák feléd kúszó csápját. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A mantikór támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (19 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő III varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi eredménye! A lidérced támad! (3 támadással 38 sebzést okozott.) Ellenfeled 5 pontot sebződik a pestisaurától. Csápjaival a csataremák lecsap a bal karodra. (12 támadástól 101 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+21 ÉP). Egyet pislantasz, és ellenfeled sehol sincs! El-deus-ex-machinázott, vagy mifene?
Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1538, sebződés: 239, gyógyulás: 282, összesen: +43 ÉP}
(Továbbmész...) [202,117] Félig kiégett területen vagy. Kiégett bozótok, halott fák tűnnek fel. Jókora lábnyomra bukkansz a talpad alatt. Egyértelmű, hogy egy varkaudaré - de hogy akkora bestiát, ami hozzá tartozhat, még sosem láttál, az is biztos. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Találsz egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Elszántan az öldöklésre, a varkaudarok sátrai közé rontasz. Rohantadban fellöksz három kölyköt, akik a varkaudarok kitartásának jelképeiként hamar felpattannak a földről és utánad erednek. Egy tágasabb téren megállsz végre, és szusszansz egyet, amíg a varkaudarok körbevesznek. Ijedten lekapod a fejed, amikor egy varkaudar vajákos tűzcsóvát hajít feléd, valahonnan a varkaudarok gyűrűjéből. Egy szénné égetett remák hangos puffanással elterül mögötted, miután a varázslat célba ért. Egy varkaudar íjász készül a lemészárlásodra.
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy Chara-din lesújt. 116 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Gyógyulsz (+4 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a varkaudar íjász bal lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A mantikór is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (16 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 rövid íj [rövid íj ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP] és 1 nyílvessző. 1756 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}
Üdvözlésképpen egy Chara-din lesújt varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 117 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Gyógyulsz (+4 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar hírnök testét. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) A mantikór megcsócsálja ellenfeledet. (11 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1828 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 194, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy Chara-din lesújt varázslat. 96 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. A szilánk működik (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar íjász bal oldalát. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) A mantikór roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (7 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 rövid íj [rövid íj ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP] és 1 nyílvessző. 1756 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}
Üdvözlésképpen egy káosz szava varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 124 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy éhínség varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a nőstény varkaudar jobb karját. (5 támadással 109 életpontot sebezve.) A mantikór megcsócsálja ellenfeledet. (22 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a nőstény varkaudar bal karját. (2 támadással 156 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). A mantikór is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (5 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 72 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal jól megszúrod a nőstény varkaudar testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A mantikór is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (7 életpontot sebezve.) Pestisaurád működik (11 ép-t sebezve). Karmával néhányszor a nőstény varkaudar megcsapja a fejedet. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). Karmait felemelve, a nőstény varkaudar meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3136 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 553, sebződés: 28, gyógyulás: 57, összesen: +29 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Üdvözlésképpen egy Chara-din lesújt varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 129 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Gyógyulsz (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy gigaököl varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 14 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar hadúr jobb oldalát. (4 támadással 92 életpontot sebezve.) A mantikór támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (16 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy vasérc [vasérc ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy fekete gyöngy és egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (187,107)-> 14 arany, -2 ÉP]. 3202 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 237, sebződés: 18, gyógyulás: 4, összesen: -14 ÉP}
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
Távolról káosz szava varázslatot lősz a másikra. 199 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ongóliant hatalmas bokáját. (5 támadással 115 életpontot sebezve.) A mantikór roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (14 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (15 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod az ongóliant hatalmas bokáját. (3 támadással 225 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). A mantikór megcsócsálja ellenfeledet. (19 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 84 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal megérinted az ongóliant testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A mantikór megmarja ellenfeledet. (18 életpontot sebezve.) Pestisaurád működik (12 ép-t sebezve). Az ongóliant újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+8 ÉP). Az ongóliant szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 26 arany, egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (187,107)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], 2 aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (187,107)-> 24 arany, -2 ÉP] és egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (187,107)-> 10 arany, -2 ÉP]. 3493 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 725, sebződés: 61, gyógyulás: 71, összesen: +10 ÉP}
(Továbbmész...) [200,115] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy királyi őrsáncot. (ld. enc.) Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Leah hívői építették. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Ráismersz a lényre. Egy ősdentor. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeledre káosz szava varázslatot lősz. A támadás sajnos hatástalan volt. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, tolmokov-koktélt ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 tolmokov-koktél. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Több lövedéked átfúrja az ősdentor testét. (5 támadással 153 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod az ősdentor jobb karját. (6 támadással 453 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+91 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 78 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal megérinted az ősdentor jobb vállát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő III varázslat. 145 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A pestisaura 7 ép-t sebez. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+5 ÉP). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. A támadása szerencsére hatástalan volt. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 dentor bőrt. [dentor bőr ládikóba-> (186,106)-> 35 arany, -2 ÉP] 4063 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 880, sebződés: 23, gyógyulás: 114, összesen: +91 ÉP}
(Továbbmész...) [199,114] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Egy vark. kardtáncos nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: lidércidézés létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Megjelenik egy lidérc! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 10 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a vark. kardtáncos szélsebes jobbkezét. (5 támadással 107 életpontot sebezve.) A mantikór roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (7 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a vark. kardtáncos jobb oldalát. (6 támadással 439 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+88 életerő). A mantikór megmarja ellenfeledet. (19 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 78 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal jól megszurkálod a vark. kardtáncos testét. (4 támadással 152 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). A mantikór roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (6 életpontot sebezve.) A lidérced támad! (3 támadással 39 sebzést okozott.) Ellenfeled 19 pontot sebződik a pestisaurától. Jobbra-balra szökkenve osztja a vark. kardtáncos nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 162 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+33 ÉP). Vámpírölővel megdöfködöd a vark. kardtáncos testét. (6 támadással 387 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+78 életerő). A mantikór nagyot harap ellenfeledbe. (28 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 77 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal kicsit megsebzed a vark. kardtáncos szélsebes jobbkezét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A mantikór megcsócsálja ellenfeledet. (25 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő III varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 138 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A lidérced támad! (3 támadással 38 sebzést okozott.) Pestisaurád 5 sebzést okoz. A vark. kardtáncos fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (4 támadástól 146 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+30 ÉP). A vark. kardtáncos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8948 tapasztalati pontot kaptál. Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1616, sebződés: 308, gyógyulás: 279, összesen: -29 ÉP}
m 1 7 | mozogsz északkeletre, északnyugatra |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy agytaposás mágia... Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy káosz szava. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy a hatalom szava varázslat. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy a hatalom szava varázslatot, majd rád küldi. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar vajákos fonnyadt lábát. (5 támadással 104 életpontot sebezve.) A mantikór megcsócsálja ellenfeledet. (23 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar vajákos fejét. (6 támadással 460 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+93 életerő). A mantikór segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (24 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 84 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal jól megszurkálod a varkaudar vajákos bal karját. (4 támadással 169 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). A mantikór roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (25 életpontot sebezve.) Pestisaurád 14 sebzést okoz. Egy nekromanta csókja varázslatot dob rád a másik. 90 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy természet haragja varázslatot, majd rád küldi. 39 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. A varkaudar vajákos karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. Vámpírölővel kicsit megsebzed a varkaudar vajákos ragyás arcát. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). A mantikór roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (14 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 80 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal megérinted a varkaudar vajákos fonnyadt lábát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A mantikór roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (25 életpontot sebezve.) Pestisaurád működik (10 ép-t sebezve). Távolról nekromanta csókja varázslatot lő rád a másik. 96 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy természet haragja. 40 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Karmait felemelve, a varkaudar vajákos meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél.
A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5803 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1141, sebződés: 325, gyógyulás: 169, összesen: -156 ÉP}
(Továbbmész...) [199,112] A bozótost ritka erdő váltja fel. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Minden mozdulatod a vakmerőséget sugall, miközben berontasz a varkaudar sátrak közé. Csak első pillanatra tűnik kihaltnak a hely, aztán már lebbennek is fel a sátornyílást elfedő ponyvák, és mire újra feleszmélhetsz, torzonborz alakok vesznek körbe. Egy varkaudar íjász támad rád.
Ellenfeledre Chara-din lesújt varázslatot lősz. 104 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar íjász jobb vállát. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) A mantikór roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (3 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 nyílvessző. 1756 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 179, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy Chara-din lesújt. 114 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: mágiatörés varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a borzalmas varkaudar testét. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) A mantikór roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (5 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a borzalmas varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy fekete gyöngy és 2 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (187,107)-> 12 arany, -2 ÉP]. 2007 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Távolról szárazság varázslatot lősz a másikra. 52 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Távolról mágiatörés varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a borzalmas varkaudar testét. (5 támadással 113 életpontot sebezve.) A mantikór megcsócsálja ellenfeledet. (4 életpontot sebezve.) A borzalmas varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 fekete gyöngy. 2007 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 169, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 11 életpontot sebeztél. Ellenfeled éhínség varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a nőstény varkaudar bal lábát. (5 támadással 121 életpontot sebezve.) A mantikór segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (13 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a nőstény varkaudar bal oldalát. (3 támadással 221 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). A mantikór megmarja ellenfeledet. (4 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 85 életpontot sebeztél. 36 életpontot gyógyultál. Cápafoggal eltalálod a nőstény varkaudar bal lábát. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A mantikór roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (14 életpontot sebezve.) Pestisaurád működik (14 ép-t sebezve). A nőstény varkaudar csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). Karmával néhányszor a nőstény varkaudar megcsapja a fejedet. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+6 ÉP). A nőstény varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3136 tapasztalati pontot kaptál. Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 533, sebződés: 37, gyógyulás: 105, összesen: +68 ÉP}
Ellenfeledre Chara-din lesújt varázslatot lősz. 113 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar hírnök jobb oldalát. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) A mantikór megmarja ellenfeledet. (29 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1828 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 208, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
vpf 100 | VP elővétele: 100 |
v 198 204 59 | elmormolod a 198. varázslatot |
[204,59] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla.
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy Chara-din lesújt. 119 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy agyroppantás varázslatot. Semmi eredménye! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a borzalmas varkaudar testét. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) A mantikór megcsócsálja ellenfeledet. (25 életpontot sebezve.) A borzalmas varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (186,61)-> 20 arany, -2 ÉP]. 2007 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 215, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy Chara-din lesújt varázslat. 108 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. A szilánk működik (+4 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar íjász fejét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) A mantikór nagyot harap ellenfeledbe. (2 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 nyílvessző. 1756 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeledre Chara-din lesújt varázslatot lősz. 129 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: agyroppantás varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a borzalmas varkaudar bal oldalát. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) A mantikór is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (26 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a borzalmas varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy arany és egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (185,60)-> 12 arany, -2 ÉP]. 2007 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 202, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy Chara-din lesújt varázslattal köszöntöd a másikat. 115 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy Tharr haragja varázslatot dob rád a másik. 26 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar hadúr rücskös bőrét. (5 támadással 115 életpontot sebezve.) A mantikór is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (26 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a varkaudar hadúr száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 2 aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (186,61)-> 24 arany, -2 ÉP] és egy gyöngymangó. 3202 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 256, sebződés: 28, gyógyulás: 4, összesen: -24 ÉP}
kut 45 | kutatsz 45 pontért |
vpf 50 | VP elővétele: 50 |
v 96 186 107 | elmormolod a 96. varázslatot |
[186,107] Egy kisebb településhez érkeztél.
be 99 | bemész a 99. titkos labirintusba |
kf 475 | kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat |
lm 23 905 26 | mozogsz 23 905 26 |
lm 900 2 905 | mozogsz 900 2 905 |
lm 9 900 13 | mozogsz 9 900 13 |
lm 15 900 35 | mozogsz 15 900 35 |
lm 905 36 900 | mozogsz 905 36 900 |
lm 30 905 31 | mozogsz 30 905 31 |
lm 900 39 39 | mozogsz 900 39 39 |
* 1. BP: | elmormolod a 75. varázslatot |
* 2. BP: | építed az 534. tárgyat 100 pontért |
* 3. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
* 4. BP: | használod a 449. tárgyat |
* 5. BP: | elmormolod a 202. varázslatot |
* 6. BP: | használod az 522. tárgyat a 147. tárgyat a 449. tárgyat |
* 7. BP: | elmormolod az 54. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 9 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 9 pontért |
KIRÁLYSÁGI ŐRSÁNC (1140. TEREPTÁRGY) Jelentős mennyiségű felaprított fatörzset, mozdítható és mozdíthatatlanul nagy sziklákat hordtak itt össze a királyság emberei, minden bizonnyal a sáncon túli veszedelem elleni védekezésül. Egy mosolygós, bajuszos ember férfi jön szembe veled, testét a király hadseregének tiszti egyenruhája fedi. Mögüle kíváncsiságukat leplezni nem tudó, a sáncnak támaszkodó, némán őrködő katonák pislognak rád. - Ez itt a határ a varkaudarok által elfoglalt területek, és a még elfoglalatlanok között! - közli veled a tiszt, majd a sáncon túlra mutat. - Azért húztuk ide ezt az állást, hogy ennél tovább ne hatolhassanak a város felé. - Aztán a vidám, helyzetecsetelő hangnemből hirtelen szomorkássá változik a hangja: - De már nem hiszem, hogy sokáig tudjuk tartani magunkat. Az erősítés még csak nem jön, csak nem jön... - Aztán lehajtott fejjel elhallgat. Amikor megkérdezed, hogy ha tegyük fel, segíteni szeretnél nekik, mit kellene tenned, a katona hangja egy árnyalattal vidámabbra fordul. - Megtennéd? Komolyan megtennéd? Kitüntetlek egy hűségérmével, ha tényleg velünk vagy, és szétcsapsz a varkaudarok között. Csak hozd is bizonyítékát, mert minden érmével el kell számolnom. [Figyelem: a küldetést bármelyik királysági őrsáncnál leadhatod (több is van), nem csak ebben.] |
VARKAUDAR KARDTÁNCOS (693. SZÖRNY) Amikor egy fekete szélvész táncol elő a bozótosból - karjaiban ébenfekete pengéket markolva - hevesen kezd verni a szíved. Egy varkaudar kardtáncossal állsz szemben, ami nem sok jót sejtet. Hallottál legendákat arról, hogy Healfall legősibb varkaudar iskoláiban képzik ki ezeket a gyilkológépeket. Ismeretlen anyagból készült kardjaik haláluk pillanatában fekete hamuvá porladnak, mivel kötve vannak gazdájukhoz, és annak életerejéből táplálkoznak. Ha találkozol egy ilyen lénnyel, készülj fel a halálra. Gyilkos pengéik minden fémen és anyagon könnyedén áthatolnak, ami az útjukba áll, legyen az mágikus páncélzat vagy egy kőfal. |
Erő: | 42 (66) | Szint: | 32 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 103 cm |
IQ: | 46 (58) | Támadás: | 55 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 33 kg |
Ügyesség: | 44 (54) | Védekezés: | 91 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 32/49 év |
Egészség: | 44 (51) | Életpont: | 674/592 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 54 (67) | Varázspont: | 1177/11 | Pénz: | 14402 arany | Kép. pont: | 9 |
Tudatpont: | 21/3 | Pszi pont: | 162/220 | Halhatatlanság: | 7 % | EFejl: | 9 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/90 | ökölvívás: | 1/63 | szúrófegyverek: | 36/46 (+7%) |
vágófegyverek: | 4/48 | ütőfegyverek: | 23/13 | dobófegyverek: | 32/20 (+12%) |
Feltételes fegyverváltás: vámpírölő (#951) (120%) << Mjölborg kalapácsa (#523) (180%) << vámpírölő (#951) (120%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); vas dobónyíl (#189) (15 -997.); tolmokov-koktél (#351) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
A negatív esszencia épp vámpírölő fegyverre kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 34/51 | 2. nyomkövetés: | 65/37 (+38%) | 3. lopás: | 53/89 (-488%) |
4. mászás: | 8/50 | 5. csapdakészítés: | 23/55 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 66/41 (+2%) |
7. gyógyítás: | 90/35 | 8. titkosírás: | 6/0 | 9. felderítés: | 27/78 (+19%) |
10. szörnyidomítás: | 23/44 | 11. teológia: | 91/25 (+70%) | 12. taumaturgia: | 57/65 (+12%) |
13. szerencsejáték: | 6/82 | 14. versengés: | 25/61 (+4%) | 15. zene: | 3/36 |
16. szörnyismeret: | 30/14 | 17. pszi: | 20/46 (+4%) | 18. zárnyitás: | 26/81 |
19. vadászat: | 13/70 | 20. vitalitás: | 3/36 | 21. bányászat: | 25/48 (+11%) |
22. úszás: | 9/85 | 23. főzés: | 11/5 | 24. csapatmunka: | 1/49 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
lopsz a gnómoktól (6) sáfrányport (#211) (4x), a kobuderáktól (8) sáfrányport (#211) (1x), a trolloktól (5) sáfrányport (#211) (4x), az árnymanóktól (4) sáfrányport (#211) (8x), az emberektől (1) aranyat (#50) (8x), az elfektől (2) aranyat (#50) (10x), a törpéktől (3) aranyat (#50) (9x) |
gyógyítasz 50% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 135 TVP-ért |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 16) |
ősi szellem (#422), csontváz lord (#177) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), lidércúr (#252) (csak egyszer), szubreális vámpír (#223) (csak egyszer), élőholt ősmágus (#179) (csak egyszer), Tb.gátló Vlagyimir (#6666) (csak egyszer), halálelementál (#279) (csak egyszer), triklem drakolder (#275) (csak egyszer), óriás csontváz (#176) (csak egyszer), lélekorzó (#390) (csak egyszer), zombi mágus (#389) (csak egyszer) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
sorvasztás (#102, 20 VP) | szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | infralátás (#171, 8 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | a halál csókja (#187, 10 VP, 5 TVP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
káoszcsapás (#200, 8 VP) | rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP) | álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) |
mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | káosz szava (#207, 25 VP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) |
menekülés (#212, 12 VP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
lidércidézés (#219, 30 VP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
Chara-din lesújt (#223, 18 VP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +4 vp 9 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 10 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
halálkapu (#126) | Pörhemór köre (#205) (120,29,1) | vámpirizáció (#1) | áldomás (#6) |
szürkeáll. aktiv (#71) | erőpajzs I (#12) | hadiszerencse II (#24) | jellemrejtés (#23) |
láth. észlelése (#78) | tulajdonságpajzs (#26) | szemmelverés (#137) | láthatatlanság (#76) |
csupasz izom (#28) | tolvajvér (#364) | pestisaura (#210) | hatalomvarázs (#220) |
esszenciavédelem (#165) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 10) | ||||||
agykorbács (#97), méregfelhő (#37), káoszcsapás (#200), Chara-din lesújt (#223), szárazság (#48), sorvasztás (#102), káosz szava (#207) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
háló (#186) | >> | molgan (#284) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 5, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fürgülés (#92) | >> | Forradásos (#674) | fürgülés (#92) | >> | halálelementál (#279) | |
hhaar burka II (#162) | >> | 25. szintű lényekre | lidércidézés (#219) | >> | 32. szintű lényekre |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Rughar familiárisa (#245) státusz: nagyon éhezik |
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +45 kg teher) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +8 védettség;) státusz: nagyon éhezik |
mantikór (#769) (őrzi a holmidat: +26 lopás ellen) státusz: nagyon éhezik |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Mesés anyag a mihlanil. Hozz nekem belőle 4 darabot, és áldozd fel oltáromnál! |
2.) Hatalmas kihívás elé állítalak: látogass el a Sötét Földre és győzd le a Sötétség egy Hercegét! |
3.) A csatamezők túrásával szövetségeseimnek, a Thargodanoknak ártasz! IMádkozz ismét úgy, hogy előtte legalább 15 körig nem KUTatsz csatamezőn! |
Figyelmeztetés: Kezdesz éhes lenni. Nem árt a következő körben legalább egy É 30 vagy É 40 parancs.
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | deus ex machina (#1) | 1 | gyógykenőcs (#313) | 24 | isteni könnycsepp (#260) | |||
1 | sötét tekercs (#535) | 1 | szvó-ektoplazma (#151) | 3 | Thargodan esszencia (#328) | |||
3 | tinta (#101) | 2 | tolmokov-koktél (#351) | 1 | varázskő (#305) | |||
10 | víz (#27) | 1 | aranypikkely (#415) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
445 | arany (#50) | 1 | aranytű (#272) | 4 | fekete gyöngy (#99) | |||
5 | gyöngymangó (#135) | 1 | halálhozó talizmán (#813) | 6 | mákrózsa virág (#56) | |||
1 | mocsári penke (#148) | 4 | nyílvessző (#108) | 2 | nyu-shuriken (#157) | |||
2 | sáfránypor (#211) | 1 | sámán gyógykenőcs (#1139) | 1 | smaragd védőgyűrű (#223) | |||
1 | szuperkötél (#209) | 3 | ugh méreg (#166) | 3 | varkaudar pálinka (#1137) | |||
2 | vas dobónyíl (#189) |