371. forduló, 373. forduló, Yoro Okiyi összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2012. jún. 19. 15h:18'
EZ A 497. JÁTÉKHETED, 372. FORDULÓD
498. játékheted kezdete: jún. 21.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 33 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2826

YORO OKIYI KALANDJAI


20 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [116,92] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Az ügynök visszahozta az eladhatatlan 1 mutáns csontot.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átveszed a sikeresen eladott 1 karbin plazma (eladási ár: 28 arany, ebből a kezelési költség: 2 arany) ellenértékét.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 1 arx formázó mintát (44 arany kikiáltási áron), 1 arany pikkelyvértet (560 arany kikiáltási áron), 3 fekete gyöngyöt (36 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átveszed a sikeresen eladott 1 arx formázó minta (eladási ár: 100 arany, ebből a kezelési költség: 8 arany), 1 arany pikkelyvért (eladási ár: 560 arany, ebből a kezelési költség: 44 arany) ellenértékét.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 1 remák szivet (30 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+17 tvp ). Az aranytermő erszény 36 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 álomport.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+33 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+117 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+81 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+12 tudatpont.) A lottó 975. hetének nyerőszámai: 1, 23, 25. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 13 arany nyereményt kapsz. 7 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat.
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy kardfogú fülemüle nyomára vezet. Megérte kutatni - találsz egy kifejlett példányt.

A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a kardfogú fülemüle fejét. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) A lény iszonyatos rikácsolásba kezd. Gyorsan zenével próbálod a dolgot ellensúlyozni. Szépen zenélsz, és a lény végül abbahagyja a sivítást. Elszántan ellenfeledre rohansz. A kí energiák mesterfokú alkalmazása lehetővé tesz számodra egy Élet-Halál Érintést. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a kardfogú fülemüle tollpihés hasát. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Te 6 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetően. {GYD:} Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a kardfogú fülemüle borzalmas agyarát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A kardfogú fülemüle megtaszít agyarával. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A kardfogú fülemüle összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 fülemüle agyart. 877 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 165, sebződés: 6, gyógyulás: 8, összesen: +2 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 631.]

* 1. KP: használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [0 pontot használtál fel, van még 631.]

* 2. KP: használod az 1629. tárgyat
Megpróbálod kitalálni, melyik lehet a korona eleje, és melyik a hátulja, ezért körbe-körbe forgatod a kezed között. Ebbe aztán úgy belefeledkezel, hogy szinte észre sem veszed, mikor történik meg a "csoda": kisül egy hadiszerencse I varázslat! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [0 pontot használtál fel, van még 631.]

* 3. KP: használod a 71. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 626.]

* 4. KP: használod a 73. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi fejlesztés pszi képességet. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 616.]

at 2956 10 TU-t adsz át a 2956. kalandozónak 10
Koncentrálsz, akaratotok összekapcsolódik. 10 TU árán átcsúsztatsz 10 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 616.]

ef 12 506 energia fejlesztése 12
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-12 TU.] [84 pontot használtál fel, van még 532.]

ek 215 10 t. energia kisütése: 215 10
120 varázspont felhasználásával előállítasz 10 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 532.]

p 69 15 használod a 69. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a kí koncentráció pszi képességet. Érzed, hogy nagyobb a kontrollod a testedben buzgó kí felett. [-14 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 527.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Elcsattintod a pszi fejlesztés pszi képességet. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 517.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Lemész alfába. Pszi energia árad szét testedben. Kiengeded magadból a pszi fejlesztés pszi képességet. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 507.]

h 1253 használod az 1253. tárgyat
Az orrod alá dugod, és belélegzed a csillezsályalevélből áradó kellemes illataromát. Egy rövid időre teljesen el is bódulsz tőle. (Hatása a kör végéig maradandó: +48 max. életerő, +48 életerő.) [5 pontot használtál fel, van még 502.]

v 78 elmormolod a 78. varázslatot
Mormolni kezdesz. Energia árad testedbe. Egy végső mozdulattal előhívod a láth. észlelése varázslatot! [-7 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 497.]

v 76 elmormolod a 76. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a láthatatlanság varázslatot! Láthatatlanná váltál. [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 492.]

h 1228 3 használod az 1228. tárgyat
Leöntöd a torkodon 3 ork fiola tartalmát. A csodaszer rögtön hat: +4 támadás a forduló végéig. [6 pontot használtál fel, van még 486.]

v 12 elmormolod a 12. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Egy végső mozdulattal előhívod az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-7 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 481.]

v 6 0 31 elmormolod a 6. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Létrehoztad az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 476.]

h 1546 használod az 1546. tárgyat
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 475.]

h 1137 3 használod az 1137. tárgyat
Mámoros kurjongatások közepette kezedbe veszed a következő üveg pálinkát. Bíbelődsz a kinyitásával kicsit, majd egy hajtásra felhajtod. A hatás azonnal jelentkezik. (+3 támadás, -6 védekezés - a forduló végéig.) Többször a földre ejted a következő pálinkásüveget, de végül sikerül halálbiztosan a tenyeredbe fognod. A kinyitása már nem ilyen egyszerű, de csak idő kérdése, hogy megbirkózz vele. Majd ledöntöd az édes nedűt már határozottan nedves torkodon. (+2 támadás, -4 védekezés - a forduló végéig.) Bár innál még, csontrészeg vagy, már talán az sem menne, hogy még egy varkaudar pálinkát elővegyél a hátizsákodból. Inkább nem próbálkozol ilyesmivel. [5 pontot használtál fel, van még 470.]

kf 351 813 229 kézbeveszed/felveszed a 351. tárgyat a 813. tárggyal a 229. tárgyat
Elrakod a hosszú íjat, majd előkészíted a tolmokov-koktélt. [0 pontot használtál fel, van még 470.]
Leveszed a nekrofun medált, majd a nyakadba akasztod a halálhozó talizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 470.]
Leveszed a Luthius karkötőjét, majd a csuklódra húzod az obszidián karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 470.]

h 1 50 10 használod az 1. tárgyat
Háromszor megforgatod a deus ex machinát, majd azt mondod: "Alanor". Egy vibráló, zöld kapu nyílik meg előtted! Átlépsz rajta. [Az Olimpián történt események leírását egy külön fordulóban kapod meg, amelyet az Olimpia szimulálása után postázunk.] ...Hosszú idő elteltével érkezel vissza. [0 pontot használtál fel, van még 470.]

kf 527 253 kézbeveszed/felveszed az 527. tárgyat a 253. tárggyal
Leveszed az obszidián karkötőt, majd a csuklódra húzod a Luthius karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 470.]
Leveszed a halálhozó talizmánt, majd a nyakadba akasztod a nekrofun medált. [0 pontot használtál fel, van még 470.]

kf 111 176 kézbeveszed/felveszed a 111. tárgyat a 176. tárggyal
Elrakod a tolmokov-koktélt, majd előkészíted a hosszú íjat.
Lövedékként vashegyű nyilat fogsz használni. [0 pontot használtál fel, van még 470.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[117,91] A terep továbbra is ritka erdő. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Dornodon rúnaköve. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy bávatag golombár. Egymásra bámultok, aztán mindenki megy a maga útján.


(Továbbmész...) [118,90] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba).


(Továbbmész...) [119,89] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy amniosz-fát. Alaposan körülnézel a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek délre. [21 pontot használtál fel, van még 449.]

m 1 2 3 mozogsz északkeletre, keletre, délkeletre
[120,88] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Elérkeztél a keleti trollkeltető zóna határához. Minden tele van figyelmeztető táblákkal, mint pl. "A TROLLOK ETETÉSE TILOS". Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Egy vadtroll nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Elszántan ellenfeledre rohansz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a vadtroll jobb lábát. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) {FM:} Méregfoggal teljesen átdöföd a vadtroll ragyás bőrét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A vadtroll karmai majdnem eltalálnak! A vadtroll feléd harap, de sikertelenül. A troll teste fényleni, majd baljóslatúan pulzálni kezd. A következő pillanatban darabokra robban (-8 életpont)! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 226 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}


(Továbbmész...) [121,88] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Leah híveié. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert délre fordítod, megpillantasz egy Fairlight oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. A feléd közeledő kétfejű troll mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a kétfejű troll jobb nyakát. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel megpöccinted a kétfejű troll jobb lábát. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) {HD:} Méregfoggal megérinted a kétfejű troll testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A troll teste fényleni, majd baljóslatúan pulzálni kezd. A következő pillanatban darabokra robban (-16 életpont)! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1174 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 186, sebződés: 35, gyógyulás: 4, összesen: -31 ÉP}


(Továbbmész...) [122,89] Még mindig füves síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy sóhajtó dorony. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sóhajtó dorony nyakát. (2 támadással 122 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod a sóhajtó dorony bal oldalát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. 479 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy márványtornyot. Délre egy ősi csatamező van. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Szerelmi nászuk közben válik élelemtartalékoddá két levelibéka. (+2 kaja.) A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy erszényes elkarog. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az erszényes elkarog testét. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel gyengén megütöd az erszényes elkarog testét. (1 támadással 75 életpontot sebezve.) {HD:} Méregfoggal megérinted az erszényes elkarog szőrös testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az erszényes elkarog fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az erszényes elkarog összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 1092 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 190, sebződés: 10, gyógyulás: 3, összesen: -7 ÉP}

[21 pontot használtál fel, van még 428.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[123,88] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Találsz egy olvasztókemencét. Bányászat képességeddel fémet (rézdarab) érzel a föld alatt. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy oltárt. Keletre nézve látsz egy mély szakadékot. Délkeletre egy vaskohó van. Délre egy márványtorony van. Északra egy rúnakő van. Elrakod a távcsövet.

(Továbbmész...) [124,87] A dombság átmegy hegységbe. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 140 pontot kell rákölteni.) Látsz egy elhagyott bányát. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (rézdarab) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy olvasztókemencét. Délre nézve látsz egy mély szakadékot. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Hmm, csak egy földsárkány. Ettől nincs semmi félnivalód. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a földsárkány sziklatestét. (4 támadással 52 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Villámgyorsan lehajolsz, de még így is görcsbe rándulnak az izmaid. (9 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel párszor súrolva eltalálod a földsárkány sziklatestét. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) {HD:} Méregfoggal épp hogy megszúrod a földsárkány testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A földsárkány állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A földsárkány melléd csap a farkával! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 smaragdkő. 1137 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [125,86] Az igazi hegyek végképp eltűnnek, dombvidéken vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy kazmárt. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Bányászat képességeddel fémet (rézdarab) érzel a föld alatt. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor délre nézel, észreveszel egy olvasztókemencét. Nyugatra nézve látsz egy vaskohót. Északnyugatra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy kardszárnyú pocok. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a kardszárnyú pocok jobb vállát. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel megpöccinted a kardszárnyú pocok farkát. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) {FM:} Méregfoggal épp hogy megszúrod a kardszárnyú pocok testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Nyelvével a kardszárnyú pocok eltalálta a jobb lábadat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A kardszárnyú pocok ollója a levegőben csattan. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1124 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 167, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}

[21 pontot használtál fel, van még 407.]

m 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre
[126,85] Vége a dombságnak, a terep átvált sík, de bokrokkal teli vidékbe. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy ryuku gárdista. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a ryuku gárdista testét. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel kegyetlenül megütöd a ryuku gárdista jobb oldalát. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) {FM:} Méregfoggal megdöföd a ryuku gárdista páncélos testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Előrehajolva csap a ryuku gárdista, de Te könnyedén hárítasz, csak egy apró karcolást kapsz. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 845 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 171, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}

Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek nyugatra. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) Régóta vagy már úton; mielőtt tovább folytatod kalandjaid, nem árt felidézni a helyeket, amiket eddig bejártál.

AZ EDDIGI TÉRKÉPED


(117,91) Dornodon rúnaköve, bávatag golombár (#165)
(118,90) 47. jellempróba
(119,89) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203)
(120,88) vadtroll (#70)
(121,88) Leah oltár, kétfejű troll (#163)
(122,89) sóhajtó dornyok (#112), erszényes elkarog (#354)
(123,88) vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), érclelőhely
(124,87) oltár, elhagyott bánya (#1685), érclelőhely, földsárkány (#359)
(125,86) kazmár (#204, belőle készíthető: #205), 40. jellempróba, érclelőhely, kardszárnyú pocok (#152)
(126,85) ryuku gárdista (#360), 47. jellempróba

[127,84] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Sheran rúnaköve. Észreveszel egy félig kész templomot. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 2080 pontot kell rákölteni.) Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert nyugatra fordítod, megpillantasz egy Chara-din monolitját. Északnyugatra nézve látsz egy phua-kúpot. Elrakod a távcsövet.

Találsz néhány fincsi földigilisztát. (+1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) gnóm nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [14 pontot használtál fel, van még 393.]

szk 778 keresed a 778. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy ryuku csapásvezetőt. [0 pontot használtál fel, van még 393.]

ep 256 300 építed a 256. tárgyat 300 pontért
Folytatod a külső falak építését. Nagy köveket pakolsz egymásra, jó vastag falat építesz. Keményen dolgozol órákon át. 379 tapasztalati pontot kaptál. [Rahn ékkő:] 29681 tapasztalati pontot kaptál. [300 pontot használtál fel, van még 93.]

* 1. BP: használod az 1534. tárgyat
Forgatgatod a kezedben kicsit a hátizsákodból elővett teleportgömböt, s közben arra gondolsz, mekkora kaland lenne eljutni a quwargok városába. Szédüléshez hasonlatos érzés fog el, s mire elmúlik, már egy quwarg boly belsejében állsz. Nyögve körbepillantasz. Száraz, tág helyen vagy, de minden zsizseg a rovaroktól. És a sok csípés, iszonyú fájdalmas! (-10 életerő). Hirtelen ráébredsz, hogy miért van itt ekkora hely: egy óriási test mozdul el a fal mellől. Egy quwarg harcos!

Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg harcos testét. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel súrolod a quwarg harcos torát. (1 támadással 78 életpontot sebezve.) {FM:} Méregfoggal megkarcolod a quwarg harcos torát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1289 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}

Mintha mindez nem lenne elég, újabb lény ugrik elő a semmiből! Egy quwarg parafenomén!

A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg parafenomén potrohát. (4 támadással 120 életpontot sebezve.) A parafenomén sejtelmes mosollyal rádnéz, majd tekintetével gúzsba köti a holmidat! Egy másodpercnyi erőlködés után a parafenomén dühödten megrázza a fejét: kudarcot vallott, hehe! Elszántan ellenfeledre rontasz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel súrolod a quwarg parafenomén torát. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) {HD:} Méregfoggal meghorzsolod a quwarg parafenomén testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg parafenomén csáprágójával. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 26 életpontot vesztettél. A quwarg parafenomén nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Papi rangod egy leheletnyit visszaesett. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2365 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 207, sebződés: 38, gyógyulás: 3, összesen: -35 ÉP}

Söprögetni kezded a quwargokat, de még így is néhány fürtnyi a nyakadba esik. Észreveszel valamit. Éljen! Találtál 1 pular kristályt. A hely alaposabb feltérképezésére már nincs időd, a teleportgömb visszarepít a kiindulási koordinátára. [40 pontot használtál fel, van még 53.]

* 2. BP: használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Hmm! Már nem is vagy éhes! 790 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 51.]

* 3. BP: használod az 1269. tárgyat
Belenézel a kaleidoszkópba. Pillanatnyi transzba zuhansz az üvegszilánkok játékától. Az idő dimenziói teljesen összekuszálódnak körülötted. (+8 TVP.) Gyorsan elpakolod a kaleidoszkópot. [3 pontot használtál fel, van még 56.]

* 4. BP: használod a 336. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [10 pontot használtál fel, van még 46.]

* 5. BP: fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Itt az ideje egy kis izomfejlesztésnek - fekvőtámaszokat kezdesz nyomni. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 104 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 6.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-48 max. életerő). Méreg fejti ki gyilkos hatását a szervezetedben (-51 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 30, 11, 23.
Fárasztó ez a gyalog-galopp! (-3 életerő.) Figyelem: 1 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 8 kaját fal föl a ryuku ostromteknős. 2 kaját bezabál a szőrös azuka. Lestrapálva a nap eseményeitől, táborozásra alkalmas helyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 6 pontod maradt, ebből a következő körre 6 pontot vihetsz át. Kapsz még 513 pontot. A következő körben tehát 519 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Yoro Okiyi, egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemű, bajuszos kobudera férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Raia kisebb papja vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 372. fordulód.

Erő: 52 (65) Szint: 27 Merészség: 8/3 Magasság: 146 cm
IQ: 32 (40) Támadás: 53 (55) Agresszió: 3 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 34 (43) Védekezés: 69 (74) Menekülés: 15 % Életkor: 35/35 év
Egészség: 28 (34) Életpont: 487/417 Jellem: jó (777) Tul. pont: 0
Szerencse: 38 (50) Varázspont: 659/55 Pénz: 22161 arany Kép. pont: 21
Tudatpont: 72/48 Pszi pont: 192/89 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 3467 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 41458 TP-t kaptál. Jelenleg 2139647 TP-d van. A következő szinthez még 160353 TP szükséges. Trófeáid: acélkolosszus, ongóliant, Rodrig. A 283. fordulódban 10143 arany került a bankszámládra. 14656 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 7 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 32/20 (+2%) szúrófegyverek: 24/36 (+2%) vágófegyverek: *19/101
ütőfegyverek: 2/8 lőfegyverek: 25/66 (+8%) dobófegyverek: 24/27

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (300%) << csontpálca (#329) (300%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bronzhegyű nyíl (#94) max. 1 db (10 -22.); vashegyű nyíl (#176) (23 -); tolmokov-koktél (#351) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
127,84 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 0,0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 14/9 2. nyomkövetés: 76/6 (+13%) 3. mászás: 15/80
4. csapdakészítés: 26/28 (+6%) 5. csapdaészlelés: 16/68 6. gyógyítás: 39/71
7. titkosírás: 8/29 8. felderítés: 17/90 9. szörnyidomítás: 11/43
10. teológia: 30/30 (+1%) 11. taumaturgia: 22/85 (+3%) 12. szerencsejáték: 4/38
13. versengés: 7/32 14. harcművészetek: 35/6 15. zene: 10/57
16. szörnyismeret: 42/34 (+34%) 17. pszi: 25/79 (+25%) 18. zárnyitás: 1/5
19. vadászat: 10/2 20. bányászat: 35/42 (+3%) 21. úszás: 4/9
22. főzés: 15/70 (+10%) 23. csapatmunka: 4/43

FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt (szent jogar (#150))
gyógyítasz 17% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz a 2227. karakternek a 4004. karakternek
kutatsz max. 500 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 1 darabot )
cirkusz: küldetés (4)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 12)
szintszívó lények (#9097), tetemember (#123), nyuhaj karbin (#110), quwarg királynő (#153), élőholt quwarg (#202), vadász quwarg (#241), qwarg rohamosztagos (#242), quwarg nagymester (#214), quwarg harcos (#201), quwarg szabotőr (#301)
Barátságosság (aktív: 4, max: 12)
kobudera (#8), Leah hívők (#991), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) tűzeső (#61, 16 VP)
éber vadászkutya (#62, 12 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +1 vp 7 költség alatt; taumaturgia: +2 vp 6 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
hadiszerencse I (#13) szürkeáll. aktiv (#71) kí koncentráció (#69) láth. észlelése (#78)
láthatatlanság (#76) erőpajzs I (#12) áldomás (#6)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
99. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 15, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
tisztítótűz (#44) >> gonoszok (#988) tűzeső (#61) >> semlegesek (#989)
tűzeső (#61) >> jók (#990) vakító fény (#43) >> pszi elementál (#221)
tűzeső (#61) >> adószedő (#234) vakító fény (#43) >> mocsárivérc (#7143)
tűzeső (#61) >> ongóliant (#159) vakító fény (#43) >> smaragdgólem (#417)
vakító fény (#43) >> szutykos remák (#191) vakító fény (#43) >> áeratikus hasnyák (#243)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 15, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
tüskepajzs (#30) >> vörös rakolits (#356) hhaar burka (#32) >> pszi elementál (#221)
védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418) varázsvédelem (#34) >> quwarg ősmágus (#302)
varázsvédelem (#34) >> lábascet (#647)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
szőrös azuka (#903) (hátas: 11 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +8 védettség;) státusz: OK
ryuku ostromteknős (#362) (málhás: +41 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy feladat, amit a többihez hasonlóan, örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 9 szopókövet!
2.) Leah gyűlöletes teremtménye az autentikus vámpír. Ontsd ki a plazmáját kettőnek! (számláló: 0)
3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!

HŐSTETTEID
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 279, pontszámod: 5414.
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a XXVII. olimpián.
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 szabotőr, 1 harcos, 9 királynő, 4 élőholt, 1 vadász, 1 rohamosztagos.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
konc. könnyítés (132)
a Mester hívása (143)
kasztropl. trafó (145)
kaszt.kiteljesedés (166)
gyalog-galopp (169)
legjobb védekezés (186)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
sárkánybölcsesség (230)
önismeret (236)
tolvajfelismerés (243)
a butaság ára (273)
tanítványok (284)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 201 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 39 TU szükséges.)
kőbőr (507) OK
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1111.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bányászcsákány (#434) 4 ezüsttőr (#322) 1 * méregfog (#1553)
Vágófegyverek
1 csatabárd (#555) 4 vadászkés (#1264)
Lőfegyverek
3 * hosszú íj (#111) 1 rövid íj (#107)
Lövedékek
22 ezüsthegyű nyíl (#323) 28 mérgezett vasnyíl (#187) 8 * vashegyű nyíl (#176)
Dobófegyverek
2 ezüstshuriken (#327) 1 mérg. vas dobónyíl (#190) 1 nyu-shuriken (#157)
10 tolmokov-koktél (#351) 15 ubuk dobónyíl (#138) 10 vas dobónyíl (#189)
Pajzsok
1 nagy vaspajzs (#161) 5 rákpajzs (#98)
Páncélok
1 * ryuku mellvért (#689)
Sisakok
1 * harci maszk (#1739) 3 vas fejpánt (#408)
Köpenyek
1 * szirén köpenye (#820)
Vállvédők
1 * féregíz nyakpánt (#1601)
Kesztyűk
1 mászókarom (#78) 1 * tankány karom (#237)
Övek és övcsatok
2 kígyóbőr öv (#410) 1 * zafír erőöv (#397)
Nadrágok
1 * ryuku nadrág (#691)
Csizmák
1 * varkaudar csizma (#317)
Fülbevalók
1 * aranyozott klipsz (#1623) $1 borostyán függő ($162) 1 * hatalom fülbevalója (#817)
$1 igazgy. fülbevaló ($197) 1 saválló fülbevaló (#1552)
Nyakláncok
1 bátorság medálja (#1653) 1 * griff nyakék (#1579) $3 gyöngysor ($192)
1 halálhozó talizmán (#813) 1 * nap szimbólum (#141) 1 * nekrofun medál (#253)
1 * varkaudar szimbólum (#1528)
Karkötők/karvédők
$1 ezüst karkötő ($158) 1 * halálhozó karkötője (#816) 1 * Luthius karkötője (#527)
1 obszidián karkötő (#229) 4 ónix masszavadító (#438)
Gyűrűk
3 ezüst gyűrű (#180) 1 * koponya gyűrű (#1733) 1 * smaragd védőgyűrű (#223)
1 * vark. pecsétgyűrű (#1171) 1 vérpettyes gyűrű (#1659)
Ékszerek/ruhadíszek
1 * fejvadász medál (#1734) 1 * lajstrom medál (#1753) 1 * örökkévaló jádeköve (#2041)
1 * q. demoralizátor (#2067)
Nyergek
1 * díszes nyereg (#1645)
Löttyök és porok, tartóstul
10 fűszertartó (#210) [bennük 1 csepp sáfránypor (#211), fér még: 49]
1 huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 12]
2 mágusszelence (#1076) [bennük 1 csepp jégszilánk (#1128), fér még: 19]
1 sullár hólyag (#168) [üres, kapacitás: 20]
1 szent kehely (#257) [üres, kapacitás: 10]
1 uzbány csőr (#169) [benne 12 csepp ugh méreg (#166), fér még: 0]
5 vizestömlő (#3) [bennük 73 korty víz (#27), fér még: 27]
2 zöld üveg (#82) [bennük 40 csepp ragasztó (#83), fér még: 0]
Eszközök, használati tárgyak
1 aranytermő erszény (#819) 1 aranytű (#272) 1 ásó (#34)
1 bőrkantár (#1125) 1 bronzkulcs (#76) 2 cirkuszi pergamen (#1233)
1 csontkulcs (#74) 4 deus ex machina (#1) 1 Éjmágus tükre (#1100)
2 ezüst kulcs (#184) 1 ezüstszelence (#1602) 1 fáklya (#36)
1 furulya (#233) 3 gyógykenőcs (#313) 1 hűségérme (#1141)
45 kaja (#2) 1 kaleidoszkóp (#1269) 1 kis aranykulcs (#240)
1 kis vaskulcs (#40) 1 koboldkorona (#1629) 1 kötél (#92)
2 kristályfolyadék (#449) 1 kristálygömb (#265) 17 krónika (#1725)
1 mágusok itala (#1610) 1 márványkulcs (#245) 2 mászókampó (#165)
1 megbűvölt utazóláda (#1218) 1 nagy aranykulcs (#246) 1 nagy bronzkulcs (#185)
1 nagy vaskulcs (#186) 1 nyomkereső talizmán (#671) 1 párducbőr pénztárca (#1118)
10 + pukkanó tűcsapda (#336) 1 quwarg teleportgömb (#1534) 1 Rahn ékkő (#701)
1 Ramirez feszítővasa (#1261) 1 reflexélesítő (#1407) 2 rézkulcs (#75)
1 Rodger kezdő üstje (#1167) 1 + Sheran cserepe (#1271) 1 szeksztáns (#32)
3 szent jogar (#150) 1 távcső (#42) 1 teremtés zsákja (#818)
1 térhajlító kavics (#1539) 1 tubarkő (#700) 1 tudás gyöngye (#522)
1 varázskorsó (#1546) 49 varkaudar pálinka (#1137) 1 vaskulcs (#183)
1 viharmadár totem (#1260)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
132 álompor (#396) 1 berzerker tüske (#713) 1 bunthar bőr (#733)
1 cru formázó minta (#300) 2 csigakagyló (#1131) 4 csillezsályalevél (#1253)
2 dorony tüdő (#212) 3 drótszőr (#37) $1 elkarog szőr ($665)
1 etra hályog (#712) $6 főnixtoll ($563) 2 fülemüle agyar (#267)
41 gyöngymangó (#135) 9 ilkin érc (#232) 1 jég dragnit (#1745)
1 kazmár gyökér (#205) 1 kék orchidea (#68) 13 kvazár (#244)
262 madártoll (#112) 14 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 mutáns csont (#331)
19 pirkit (#153) 8 pular kristály (#239) 1 purifikátor háj (#269)
14 rakolits por (#669) 12 ramit kő (#226) 1 rókafarok (#124)
2 smaragdkő (#678) 1 szulfagor agyar (#677) 4 vasérc (#152)

Összsúly: 132.48 kg Megterheltség: 67%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 19 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (35 db, BANKSZÉF MÉRETE: 50)
1 alligátorbőr (#661) 1 arany pikkelyvért (#456) 3 bronzpáncél (#90)
6 bronzsisak (#88) 7 bunthar bőr (#733) 8 csillezsályalevél (#1253)
24 dobóháló (#221) 2 gromak páncél (#270) 147 kaja (#2)
2 ketrec (#216) 5 kis bőrpajzs (#45) 1 kis ónixkulcs (#1110)
2 liumbe bimbó (#656) 7 mandibulakasza (#127) 1 muzsikus füles (#1657)
51 nyílvessző (#108) $126 óndarab ($85) 310 pirkit (#153)
$194 rézdarab ($70) 1 rézpáncél (#71) 1 ryuku csizma (#692)
1 ryuku kesztyű (#690) 104 spiritusz (#170) 1 szent jogar (#150)
$12 szöges páncél ($65) 1 teknősesszencia (#702) 3 Thargodan esszencia (#328)
746 ugh méreg (#166) 69 uzbány csőr (#169) 12 vasalt bunkó (#181)
195 vasérc (#152) 6 vashegyű lándzsa (#182) 16 vassisak (#160)
10 vasvért (#164) 4 xirnox szív (#213)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 csillezsályalevél (#1253) 7 kaja (#2) 1 manifeszt.nyúlvány (#214)
3 ork csodaszer (#1228) 3 spiritusz (#170) 2 varkaudar pálinka (#1137)
1 vashegyű nyíl (#176) 9 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
39 arany (#50) 1 álompor (#396) 1 dorony tüdő (#212)
1 elkarog szőr (#665) 2 fülemüle agyar (#267) 1 pular kristály (#239)
1 smaragdkő (#678)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(127,84) Sheran rúnaköve, oltár, quwarg harcos (#201), quwarg parafenomén (#248)

Üzenet küldése a karakternek