371. forduló, 373. forduló, Apa Tifusz összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. aug. 2. 11h:07'
EZ A 494. JÁTÉKHETED, 372. FORDULÓD
495. játékheted kezdete: aug. 3.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1896
SZÁMLA : XXXX

APA TIFUSZ KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [189,63] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 7 szent jogart (600 arany kikiáltási áron), 40 dözmöng szivet (4050 arany kikiáltási áron), 10 kőszemet (800 arany kikiáltási áron), 7 vámpírfogat (600 arany kikiáltási áron), 33 borkonyó bibét (900 arany kikiáltási áron), 18 ezüstdarabot (400 arany kikiáltási áron), 13 kék orchideát (200 arany kikiáltási áron), 98 mákrózsa virágot (50 arany kikiáltási áron), 2 praglonc hártyát (500 arany kikiáltási áron), 4 amnioszt (10 arany kikiáltási áron), 1 Rhatt páncélját (1000 arany kikiáltási áron), 30 gyöngymangót (170 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
Miután kipihented magadat, visszaváltozol eredeti formádra. Az aranytermő erszény 42 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 zöld üveget. A teremtés zsákja létrehozott 1 kék orchideát. A teremtés zsákja létrehozott 1 rákpáncélt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+10 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+492 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+111 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)

* 1. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 127. varázslatot a 137. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 523.]
Gyorsvarázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 521.]
Fürgén varázsolsz! Felkészülsz a szemmelverésre. [-18 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 519.]

* 2. KP: elmormolod a 165. varázslatot a 88. varázslatot a 279. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 517.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 517.]
Szupersebesen mormolsz. [-25 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 515.]

* 3. KP: használod az 1101. tárgyat
Használod a Niagren pálcáját. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [0 pontot használtál fel, van még 515.]

* 4. KP: használod az 1253. tárgyat
Az orrod alá dugod, és belélegzed a csillezsályalevélből áradó kellemes illataromát. Egy rövid időre teljesen el is bódulsz tőle. (Nem volt maradandó hatása.) [5 pontot használtál fel, van még 510.]

* 5. KP: kreálsz a 124. tárggyal az 1128. tárgyat (1 darabot)
Kántálni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Elmondtad a kreáció varázslatot! Kreáltál 1 jégszilánkot. [-12 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 508.]

* 6. KP: alakváltás 13
Oké, álcázod magad a táborozás alatt. [3 pontot használtál fel, van még 505.]

* 7. KP: energia fejlesztése 4
Nincs elég TU pontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 pontot használtál fel, van még 505.]

tv 40 47 40 támadó/véd. varázslat a 40. varázslatot a 47. varázslatot a 40. varázslatot
40. varázslat listáról törölve. Védekező varázslatok listájára került: fehér glóbusz. Védekező varázslatok listájára került: tompítás. [0 pontot használtál fel, van még 505.]

kb 203 10 kiveszel a bankból a 203. tárgyat (10 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 10 amnioszt. [0 pontot használtál fel, van még 505.]

v 96 186 61 elmormolod a 96. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Megidézted a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED



[186,61] Épületek tűnnek fel. Látsz egy templomot. Fairlight hívei emelték. Hopssz, egyszercsak megindul alattad a talaj! Szerencsére idejében megkapaszkodsz a verem szélében. Amikor kikapaszkodsz, megvizsgálod, hogy mibe is estél volna bele. Egy szopógödör! Áldod a szerencsédet, hogy nem estél bele.
(Vándorcirkusz:) Már messziről megpillantod a cirkuszos sátrakat, és izgatottan, de határozott léptekkel feléjük indulsz. Mielőtt azonban közéjük léphetnél, egy izgága törpe állja utad, aki jegyet osztogat. Kifizeted a 20 aranyat, majd besétálsz a cirkuszi sátrak közé.
Megállsz egy sátor előtt, ahol egy óriás biztat érdeklődő kalandozókat a céllövöldébe lépésre. Jelentkezel, hogy te megvívnál az odabent lapuló szörnnyel, a ceremóniamester pedig kapva az alkalmon, és a sátorba tessékel. A smaragdgólem csak a pillanatra várt, hogy belépj hozzá.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 360 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Ezüstshurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 ezüstshuriken. Több lövedéked átfúrja a smaragdgólem bal lábát. (5 támadással 77 életpontot sebezve.) Meglengetve a bronz taidert a másikra rontasz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a smaragdgólem nyakát. (5 támadással 251 életpontot sebezve.) A smaragdgólem cséphadaróként kezd püfölni mancsaival. (2 támadástól 151 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Iszonyatos erővel kezdi el a szörny a testedet összepréselni. 213 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a smaragdgólem száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5661 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 688, sebződés: 364, gyógyulás: 0, összesen: -364 ÉP}

Kihúzod magad, mielőtt az ajtó előtt álló óriáshoz fordulsz.
- Hol a nyereményem? - kérdezed. Ő elmondja, hogy a szörny legyőzéséért nem jár díj - mármint olyan értelemben, hogy ő adná -, hanem ezeknek a speciális bestiáknak van egy különleges tulajdonságuk: néha különleges kincset őriznek.
- Ha azt megtalálod a tied lehet - mosolyodik el a házigazda.
(Feltételes gyógyítás:) Az óriás kushadó egér elfogása nem egyszerű feladat. Szerencsédre egy éhes ragadozó már megtette helyetted. Megvizsgálod a maradványokat, majd óvatosan kiszeded bajszának szálait. Összemorzsolod két kővel, majd egy hatalmas szippantással belélegzed a port. Örömmel tapasztalod, hogy gyógyító tudományod most sem hagyott cserben. (+271 életerő.)
magad fölött látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson.

A következő épületeket látod: egy bank (625. épület.), egy kaszinó (639. épület.) és egy ékszerbolt (654. épület.).
Megpillantasz valamit: 1 kvazár. Magadhoz veszed.
[-50 varázspont.] [60 pontot használtál fel, van még 445.]

v 15 1253 6 elmormolod a 15. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Energia árad testedbe. Elmormoltad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új csillezsályalevél. [-42 varázspont.] [30 pontot használtál fel, van még 415.]

kre 124 1221 5 kreálsz a 124. tárggyal az 1221. tárgyat (5 darabot)
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a kreáció varázslatot! Kreáltál 5 vámpírfogat. [-60 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 413.]

im imádkozol
Mélyen meghajolva lépsz be istened templomába. Röviden megcsodálod a külső terem berendezését, majd tovább sietsz a belső szentély felé. Az oltárra helyezel 1 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszasan imádkozol istenedhez. A szent kehely megtelt! Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+39 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 383.]

m 3 3 8 mozogsz délkeletre, délkeletre, északra
[187,62] Folytatod sétádat a házak közt. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy részeg kalandozó. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már agytaposás vibrál körülötted. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégoszlop. 378 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Távolról villámcsapás varázslatot lő rád a másik. 24 életpontot vesztettél. A részeg kalandozó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (186,61)-> 10 arany, -2 ÉP] és egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (185,60)-> 14 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 1368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 378, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}

Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Felismered a közeledőt. Csak egy őrült varázsló. Nem jelenthet különösebb problémát. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy agytaposás varázslatot. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 356 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Ellenfeled sötét rítus varázslatot lő rád. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzvihar varázslatot lő rád. 52 életpontot vesztettél. Az őrült varázsló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy rókafarok és egy kék orchidea. 2020 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 356, sebződés: 52, gyógyulás: 0, összesen: -52 ÉP}

Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy kémhálózat (744. épület.).
Összeakadsz Czuccbanma-Thattal. Tharr személyes testőrként szolgáló avatárja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy che-vállszalagot, egy dalebg.kristályvértet, egy hatalom fülbevalóját, egy jégisten amulettet, egy két kard szimbólumot, egy Luthius karkötőjét, egy moa munkáskesztyűt, egy örökkéval. topázát, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku függőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy törp sisakot és egy törpe bakancsot visel. Fegyverzetét egy triklem drakolder trófea, egy Őrült Montrix trófea és egy Strissha trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: földbe szúrt kard. Jobb kezében egy Shengoroth karmát, bal kezében egy wakizashit tart. Hátasállata egy mutáns pók! Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Czuccbanma-That kihívott egy barátságos szkander-partira! Rögtönzött asztalon, egy fatuskón feszültök egymásnak. Most ellenfeledre akadtál! Izzadság ül ki a homlokodon, de hiába szenvedsz: gyenge vagy, mint a harmat. Kikaptál! Ezt a szégyent... Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.

(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[189,63] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy kristálypalotát. Látsz egy oltárt. Sheran hívői építették. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Gort Grán hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral.
(Feltételes mászás:) ÖÖ! Nyögsz, ahogy tériszonyodat leküzdve, mászni kezdesz fölfelé a megbízhatatlannak tűnő mászó-karpereccel. Izzadsz, és rettegsz a lezuhanástól, de mindez kiváló mászás szakértelmednek köszönhetően nem következik be. A palota tetején találsz egy tetőbejáratot, ahol behatolsz a fantasztikus építmény belsejébe. Ahhh! Hiszen ez meseszép! Egy gigantikus, kristályból kifaragott terembe lépsz, benne csodaszép szobrok, bútorok, mind-mind kristályból. Valami megmoccan a terem túlsó végében. Egy aurapollátor!

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. 368 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Az aurapollátor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 remák szivet. 1418 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 368, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Döbbenten konstatálod, hogy újabb alak közeledik feléd. Egy szubreális vámpír!

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy agytaposás varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 342 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Távolról a halál szava varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. A szubreális vámpír összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1768 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 342, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy kupacot látsz. Biztos kincs! Megpiszkálod. A kupac megmozdul. Egy Mnebolath!

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tompítás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 378 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A Mnebolath szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (186,61)-> 10 arany, -2 ÉP] és egy gyöngymangó. 2084 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 378, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Félretolva egy gigantikus kristályszekrényt, rábukkansz a kincses odúra. Benne találtál 1 Eldaran karkötőjét. Lassan, vigyázva ereszkedsz le a kristálypalota oldalán. Micsoda élmény volt!

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl régi (maximum néhány napos) árnymanó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [189,62] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy.

Oldalt pillantva, meglátsz egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Néma, síri csendben kezdesz el egy találomra kiválasztott helyen ásni. Idegen, nem evilági sziszegést hallasz, és egy pillanatra megdermedsz. Összeszorított foggal, lankadás nélkül dolgozol. Látásod kezd elhomályosulni, izzadság ömlik rólad. De az izzadság iszonyúan hideg. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy pszi őselementál támad rád.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy agytaposás varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégoszlop. 358 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy teljes őrület pszi támadást. Semmi eredménye! Hoppálé! 4 pszi élősködő, poszogó mösze kapcsolódott a tudatodhoz. A pszi őselementál most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
2026 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 358, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Letörölgeted magadról a lény iszamlós testnedveit, aztán folytatod a munkát, ahol abbahagytad. Előgördül egy Thargodan koponya, és valami megcsillan benne! Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy mérg. ubuk tüske [mérg. ubuk tüske ládikóba-> (185,60)-> 2 arany, -2 ÉP], egy sallank nyíl és egy nyu-shuriken. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy pszi őselementál készül a lemészárlásodra.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: agytaposás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 369 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
2026 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 369, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ez már igazán bosszantó! Az embert egyáltalán nem hagyják dolgozni. Átsétálsz a savhurrikán által mélyesztett gödör másik szélére, hátha ott több szerencséd lesz. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy pszi őselementál védelmezi a vadászterületét.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy agytaposás varázslatot. Egy jégoszlop varázslatot dobsz ellenfeledre. 404 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A pszi őselementál összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
2026 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 404, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

No! Kezdesz kifáradni. Essünk túl a végső összecsapáson! Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy Notermanthi intéz feléd kihívást.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: agytaposás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 375 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Egy mágiatörés varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy a hatalom szava varázslatot. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (186,61)-> 20 arany, -2 ÉP], egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (186,61)-> 6 arany, -2 ÉP], 5 gyöngymangó és 2 ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (186,61)-> 20 arany, -2 ÉP]. 3600 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 375, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Valami szöget üt a fejedbe - lehet, hogy a szörnyek összegyűjtöttek már minden kincset? Gyorsan követed az iménti támadó nyomait visszafelé. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy kvazár sisak és egy mérg. vas dobónyíl [mérg. vas dobónyíl ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP]. A levegő remegni kezd: a teleportáció ózonillata! Nem szívesen bunyóznál most egy Thargodan herceggel, úgyhogy hanyatt-homlok menekülsz.
Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Marcho Ven-Saak orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy borkonyó bibe és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy harmadik szem varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délre, friss árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [117 pontot használtál fel, van még 266.]

m 7 8 mozogsz északnyugatra, északra
[188,61] Egy kisebb településhez érkeztél. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Felismered a közeledőt. Csak egy részeg kalandozó. Nem jelenthet különösebb problémát. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy agytaposás varázslatot. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 345 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. A részeg kalandozó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy vas dobónyíl és 5 arany. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (185,60)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 1368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 345, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy csapat őrjáratozó katona. Itt csata lesz.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy agytaposás varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégoszlop. 340 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ellenfeled puha ütés varázslatot lő rád. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agybénítás pszi támadást. A támadás átmenetileg megbénított (nem tudsz lőfegyvert használni). Elszántan a másikra rohansz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod az őrjáratozó katona jobb vállát. (7 támadással 349 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (8 támadástól 53 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 25 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Bronz taiderrel tökéletesen perforálod az őrjáratozó katona fejét. (7 támadással 341 életpontot sebezve.) Egy puha ütés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Bár ügyesen védekezel, a 4 őrjáratozó katona sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (4 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. A 4 őrjáratozó katona összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (186,61)-> 28 arany, -2 ÉP], egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (186,61)-> 6 arany, -2 ÉP], 2 vasérc és egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (186,61)-> 10 arany, -2 ÉP]. 8000 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1030, sebződés: 118, gyógyulás: 0, összesen: -118 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Már többször megfigyelted, hogy a kérődző alpesi tehenek milyen egészségesek. Megpróbálod utánozni őket. Egy halk böffentés, kicsi pihenő, majd nyelsz. Negyedórányi ismétlés után valóban másnak látod a világot. (+269 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Zszszs, zszszs, jelzi a harmadik szem. Rejtett tárgyat jelez!

(Továbbmész...) [188,60] Még mindig a városban vagy. Hopssz, egyszercsak megindul alattad a talaj! Villámgyorsan előre vetődsz, nehogy beleess a rejtett csapdába. Miután kiliheged magadat, hátranézel. Egy szopógödör! Kiliheged magad. Hu, ez meleg helyzet volt! Nocsak, egy quwarg! Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy részeg kalandozó. Itt csata lesz.

Gyorsan felraksz egy agytaposás varázslatot. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. 361 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy izomernyesztés. Semmi eredménye! A részeg kalandozó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (186,61)-> 10 arany, -2 ÉP] és egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> (186,61)-> 20 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (185,60)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 1368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 361, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Hatodik érzéked veszélyt jelez. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy őrült varázsló. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Gyorsan felraksz egy agytaposás varázslatot. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 388 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pszi ragyogás varázslatot. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pszi ragyogás varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Az őrült varázsló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
A következő kincseket találtad: 2 sáfránypor és egy kék orchidea. 2020 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 388, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Zszszs, zszszs, jelzi a harmadik szem. Rejtett tárgyat jelez! [58 pontot használtál fel, van még 208.]

v 163 364 64 elmormolod a 163. varázslatot
Itt nincs térkapu. [0 pontot használtál fel, van még 208.]

m 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra
[187,59] Továbbmész a város utcáján.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy templomot. Dornodon híveié. Van itt egy fekete mágustorony (642. épület.).

(Továbbmész...) [186,58] Még mindig a városban vagy. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy őrült varázsló. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy agytaposás varázslatot. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Távolról jégoszlop varázslatot lősz a másikra. 397 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Távolról izomernyesztés varázslatot lő rád a másik. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Egy sötét rítus varázslattal köszönt csatapartnered. 26 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő moa zafír. Az őrült varázsló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 5 gyenge méreg [gyenge méreg ládikóba-> (185,60)-> 5 arany, -2 ÉP] és 2 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (185,60)-> 12 arany, -2 ÉP]. 2020 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 397, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy templomot. Leah híveié.
[18 pontot használtál fel, van még 190.]

a 43 2129 13 átadod a 43. tárgyat a 2129. kalandozónak (13 darabot)
Sajnálom, de az a kalandozó nincs itt (vagy legalábbis nem találod). [0 pontot használtál fel, van még 190.]

a 2 2129 25 átadod a 2. tárgyat a 2129. kalandozónak (25 darabot)
Sajnálom, de az a kalandozó nincs itt (vagy legalábbis nem találod). [0 pontot használtál fel, van még 190.]

a 1253 2129 10 átadod az 1253. tárgyat a 2129. kalandozónak (10 darabot)
Sajnálom, de az a kalandozó nincs itt (vagy legalábbis nem találod). [0 pontot használtál fel, van még 190.]

aa 166 1098 14 átadod a 166. tárgyat az 1098. tárgyat a 14. tárgyat
Sajnálom, de az a kalandozó nincs itt (vagy legalábbis nem találod). [0 pontot használtál fel, van még 190.]

aa 348 313 633 átadod a 348. tárgyat a 313. tárgyat a 633. tárgyat
Sajnálom, de az a kalandozó nincs itt (vagy legalábbis nem találod). [0 pontot használtál fel, van még 190.]

m 8 6 mozogsz északra, nyugatra
[186,57] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Azonnal rájössz, hogy egy bűbájlidérc ijesztett meg. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy ovimon-bokrot. Látsz egy oltárt. Dornodon hívői építették. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Gort Grán irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [185,57] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot.
Összeakadsz egy fekete, rövid hajú, barna szemű, kecskeszakállas ember férfival. A bőre kreolszínű. Egy lánckesztyűt visel. Ruházatát egy őrült varázsló trófea, egy kultúrmasztodon trófea és egy pszi őselementál trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy kasza. Jobb kezében egy mágusölőt, bal kezében egy pengepajzsot tart. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: fekete, jelezve hogy gonosz. Jó lesz vigyázni! Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Jago Mortel. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
[18 pontot használtál fel, van még 172.]

v 96 310 63 elmormolod a 96. varázslatot
A varázslat így nem fog működni, túl nagy távolságot ill. helytelen koordinátát adtál meg. [0 pontot használtál fel, van még 172.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 172.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 172.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 172.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 172.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 172.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 172.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 172.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 172.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 172.]

* 1. BP: elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot
Pszid már elegendően megnőtt ahhoz, hogy megnövelhesd a pszi-gyűjtés képességgel - így most nincs értelme elmondanod a pszi fejlesztést. [0 pontot használtál fel, van még 172.]
Pszid már elegendően megnőtt ahhoz, hogy megnövelhesd a pszi-gyűjtés képességgel - így most nincs értelme elmondanod a pszi fejlesztést. [0 pontot használtál fel, van még 172.]
Pszid már elegendően megnőtt ahhoz, hogy megnövelhesd a pszi-gyűjtés képességgel - így most nincs értelme elmondanod a pszi fejlesztést. [0 pontot használtál fel, van még 172.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 6, 14, 20.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. Egy kaját nyel le a smaragd őrsárkány. Kisebb fává változol, elrejtve magad a külvilág szeme elől. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, táborozásra alkalmas helyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól a Túlélők Földjének nagymestere helyett Ghalla nagymestere. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +32 max. varázspont, +9 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 4 tulajdonság-pontot, és 4 képesség-pontot.
Elmúlt a harmadik szem hatása.
Ebben a körben 172 pontod maradt, ebből a következő körre 172 pontot vihetsz át. Kapsz még 513 pontot. A következő körben tehát 685 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Apa Tifusz, egy rövid aranyhajú, szürke szemű, bajuszos alakváltó férfi vagy. Bőröd színe zöld. Fairlight nagyhatalmú főpapja vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 372. fordulód.

Erő: 42 (47) Szint: 33 Merészség: 8/5 Magasság: 177 cm
IQ: 42 (45) Támadás: 43 Agresszió: 3 Testsúly: 84 kg
Ügyesség: 40 (46) Védekezés: 92 Menekülés: 30 % Életkor: 41/43 év
Egészség: 31 (39) Életpont: 471/362 Jellem: semleges Tul. pont: 4
Szerencse: 41 (49) Varázspont: 1235/98 Pénz: 3853 arany Kép. pont: 17
Tudatpont: 21/-2 Pszi pont: 216/189 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 107
Eddig összesen 3529 szörnyet (15 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 38774 TP-t kaptál. Jelenleg 4519158 TP-d van. A következő szinthez még 480842 TP szükséges. Trófeáid: talriai behemót, Thargodan légiós, tollaskígyó. A 369. fordulódban 31650 arany került a bankszámládra. 31808 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 4 ökölvívás: 3 szúrófegyverek: 34
vágófegyverek: 8 ütőfegyverek: 3 dobófegyverek: 29

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << bronz taider (#641)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); ubuk dobónyíl (#138) (15 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 19 2. nyomkövetés: 99 3. lopás: 2
4. mászás: 19 5. csapdakészítés: 6 6. csapdaészlelés: 6
7. gyógyítás: 142 (+1) 8. titkosírás: 12 9. felderítés: 30
10. szörnyidomítás: 2 11. teológia: 51 12. taumaturgia: 86
13. szerencsejáték: 5 14. versengés: 18 15. zene: 9
16. szörnyismeret: 17 17. pszi: * 31 18. zárnyitás: 1
19. vadászat: 7 20. bányászat: 35 21. úszás: 8

FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet)
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 300 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 16)
ongóliant (#159), halálelementál (#279)
Barátságosság (aktív: 3, max: 16)
semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) jégoszlop (#231, 24 VP)
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)
tűzeső (#61, 16 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
villámsújtás (#89, 15 VP) agyburok (#90, 11 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) alku (#139, 20 VP, 5 TVP)
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP) kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) gömbvillám (#176, 20 VP)
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) agytaposás (#180, 12 VP)
méregfelhő II (#193, 18 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) tulajdonságpajzs (#26) erőpajzs III (#127) szemmelverés (#137)
esszenciavédelem (#165) jégmágia (#279) tárgyvédelem (#178)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
1. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
jégoszlop (#231)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10)
védelem tűz ellen (#38), agytaposás (#180), fehér glóbusz (#47), tompítás (#40)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
tűzeső (#61) >> kőkorszaki szaki (#109)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Most pedig kutasd fel személyes áldásomat! Meg fogod ismerni, ha megtalálod.
2.) Jó úton vagy ahhoz, hogy végtelen hatalmú ősmágus váljék belőled: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%!
3.) Hívj ki párviadalra egy élőholt ősmágust és győzedelmeskedj felette, ezzel is bizonyítva hatalmad.

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a XXII. olimpián.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 kaja (#2) 12 kerek kő (#19) 1 moa zafír (#381)
5 rókafarok (#124) 1 szögletes kő (#17) 1 tükör (#43)
4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
220 arany (#50) 10 amniosz (#203) 1 borkonyó bibe (#312)
5 csillezsályalevél (#1253) 1 Eldaran karkötője (#373) 6 gyöngymangó (#135)
8 isteni könnycsepp (#260) 3 kék orchidea (#68) 1 kvazár (#244)
1 kvazár sisak (#266) 6 mákrózsa virág (#56) 1 nyu-shuriken (#157)
1 rákpáncél (#97) 1 remák szív (#264) 2 sáfránypor (#211)
1 sallank nyíl (#129) 1 szvó-ektoplazma (#151) 5 vámpírfog (#1221)
1 vas dobónyíl (#189) 2 vasérc (#152) 1 zöld üveg (#82)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(185,57) oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 255. jellempróba, Jago Mortel (3915. kalandozó)
(186,57) bűbájlidérc (#761), ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), Dornodon oltár, művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 43. jellempróba
(186,58) őrült varázsló (#255), Leah oltár
(187,59) fekete mágustorony (#642), Dornodon oltár
(188,60) szopógödör (#177), részeg kalandozók (#187), őrült varázsló (#255)
(188,61) részeg kalandozók (#187), őrjáratozó katona (#274)
(189,62) pszi őselementál (#258), Notermanthi (#257), Thargodan csatamező (#432), oltár, művészi porolit (#720), tündöklő szobor (#1587)
(189,63) kristálypalota (#401), Sheran oltár, művészi porolit (#720), aurapollátor (#222), szubreális vámpír (#223), Mnebolath (#237)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2006.08.02 11:03 Változások a számládon! 7 zseton átutalása a(z) 4260. számlára!
˙

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Elenios tündöklő szobra akkor is kifejtette hatását, ha lerombolták azt, ezt javítottuk.

Üzenet küldése a karakternek