Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. szept. 28. 9h:09' EZ A 379. JÁTÉKHETED, 372. FORDULÓD 380. játékheted kezdete: okt. 3. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! EXT - Már megkaptad az extra fordulót! E-mail! |
KALANDOZÓ: #1671 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 12. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 24. varázslatot a 23. varázslatot a 78. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 137. varázslatot a 88. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 75. varázslatot |
* 5. KP: | kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat a 820. tárggyal |
* 6. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 364. varázslatot a 19. varázslatot |
* 7. KP: | használod az 1546. tárgyat |
* 8. KP: | elmormolod a 210. varázslatot a 209. varázslatot a 220. varázslatot |
* 9. KP: | elmormolod a 165. varázslatot |
kf 1536 822 | kézbeveszed/felveszed az 1536. tárgyat a 822. tárggyal |
hu 166 139 298 | hulladék: 166 139 298 |
be 727 | bemész a 727. épületbe |
m 8 | mozogsz északra |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+4 életpont). Döbbenten érzékeled, hogy ravasz ellenfeled kifeszít egy láthatatlan védekező pszit. Távolról káosz szava varázslatot lősz a másikra. 222 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agybénítás II pszi támadást. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Ez mellément. A lény elbűvölően rád mosolyog! Ellenállsz a gonosz bűbájnak! Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Meglengetve a Mjölborg kalapácsát a másikra rontasz. Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a csápos otagi farkát. (4 támadással 224 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). A mantikór megmarja ellenfeledet. (22 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő III varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 129 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Pestisaurád működik (6 ép-t sebezve). A csápos otagi csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). A lény elhuhogja magát. 51 életpontot vesztettél. A csápos otagi csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). Felfénylik az esszenciavédelem! A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 26 életpontot vesztettél. Mjölborg kalapácsával csak érinted a csápos otagi testét. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A mantikór is bekapcsolódik a harcba. (8 életpontot sebezve.) A pestisaura 4 ép-t sebez. A csápos otagi csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). A szörny vérfagyasztó módon huhog! 53 életpontot vesztettél. A csápos otagi csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). Felfénylik az esszenciavédelem! A csápos otagi csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). A csápos otagi most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3873 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 669, sebződés: 189, gyógyulás: 82, összesen: -107 ÉP}
be 502 7 | bemész az 502. épületbe |
be 502 7 | bemész az 502. épületbe |
be 502 7 | bemész az 502. épületbe |
m 8 6 | mozogsz északra, nyugatra |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy lidércidézés varázst. Megjelenik egy lidérc! A szilánk működik (+4 életpont). Egy káosz szava varázslattal köszöntöd a másikat. 244 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a smaragdgólem bal lábát. (5 támadással 110 életpontot sebezve.) A mantikór roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (3 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a smaragdgólem testét. (5 támadással 370 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+75 életerő). A mantikór nagyot harap ellenfeledbe. (8 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 77 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal meghorzsolod a smaragdgólem smaragd testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A mantikór megcsócsálja ellenfeledet. (20 életpontot sebezve.) A lidérced támad! (3 támadással 39 sebzést okozott.) Pestisaurád működik (10 ép-t sebezve). A smaragdgólem Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 141 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+29 ÉP). Megpróbál megragadni. Lerázod magadról! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 gólem talizmán. 6765 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 917, sebződés: 141, gyógyulás: 125, összesen: -16 ÉP}
(Továbbmész...) [192,93] Egyre több a fa. Sűrű erdőben vagy. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy darázsfelhő. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre Chara-din lesújt varázslatot lősz. 11 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. A szilánk működik (+4 életpont). Egy rovarfelhő varázslattal köszönt csatapartnered. 36 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a darázsfelhő nagyját. (6 támadással 184 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). A mantikór is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (11 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 8 életpontot sebeztél. 8 életpontot gyógyultál. Cápafoggal meghorzsolod a darázsfelhő feléd eső részét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A mantikór is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (21 életpontot sebezve.) Ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 13 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Ellenfeled 8 pontot sebződik a pestisaurától. Farokcsapások csattannak a hasadon. (16 támadástól 41 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+9 ÉP). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy rovarfelhő varázslat. 27 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A darázsfelhő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 darázsfarok [darázsfarok ládikóba-> (186,106)-> 14 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 darázsszárnyat. [darázsszárny ládikóba-> (186,106)-> 12 arany, -2 ÉP] 2330 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 273, sebződés: 108, gyógyulás: 66, összesen: -42 ÉP}
ep 534 100 | építed az 534. tárgyat 100 pontért |
im 0 2 | imádkozol |
Ellenfeledre Chara-din lesújt varázslatot lősz. 11 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled rovarfelhő varázslatot lő rád. 35 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a darázsfelhő nagyját. (6 támadással 169 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). A mantikór nagyot harap ellenfeledbe. (15 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 8 életpontot sebeztél. 8 életpontot gyógyultál. Cápafoggal kicsit megsebzed a darázsfelhő nagyját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A mantikór nagyot harap ellenfeledbe. (10 életpontot sebezve.) Ellenfeled 3 pontot sebződik a pestisaurától. A darázsfelhő farka jobb karodra és kezedre csap le. (16 támadástól 45 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+9 ÉP). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy rovarfelhő varázslatot, majd rád küldi. 36 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A darázsfelhő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 darázsszárnyat. [darázsszárny ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 2330 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 234, sebződés: 118, gyógyulás: 63, összesen: -55 ÉP}
Üdvözlésképpen egy Chara-din lesújt varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 10 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy rovarfelhő varázslatot. 30 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a darázsfelhő nagyját. (6 támadással 179 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). A mantikór is bekapcsolódik a harcba. (1 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 8 életpontot sebeztél. 8 életpontot gyógyultál. Cápafoggal kicsit megsebzed a darázsfelhő nagyját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A mantikór is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (27 életpontot sebezve.) Pestisaurád működik (19 ép-t sebezve). Farokcsapások csattannak a hasadon. (16 támadástól 45 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+9 ÉP). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy rovarfelhő varázslat. 33 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A darázsfelhő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 darázsfarok [darázsfarok ládikóba-> (186,106)-> 14 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 darázsszárnyat. [darázsszárny ládikóba-> (186,106)-> 12 arany, -2 ÉP] 2330 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 261, sebződés: 112, gyógyulás: 65, összesen: -47 ÉP}
v 96 187 107 | elmormolod a 96. varázslatot |
[187,107] Egy kisebb településhez érkeztél. Utad során felfedezel egy templomot. Fairlight híveié.
pbe 500 5623 | beraksz a bankba 500 aranyat |
pbe 500 3554 | beraksz a bankba 500 aranyat |
m 7 1 7 | mozogsz északnyugatra, északkeletre, északnyugatra |
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy Chara-din lesújt varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 114 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámcsapás varázslat. 19 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a részeg kalandozó jobb lábát. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) A mantikór támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (13 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 12 arany és 2 gyöngymangó. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP] 1634 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 198, sebződés: 21, gyógyulás: 4, összesen: -17 ÉP}
(Továbbmész...) [187,105] Még mindig a városban vagy. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy őrült varázsló. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy Chara-din lesújt varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 108 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Gyógyulsz (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzvihar. 50 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az őrült varázsló testét. (5 támadással 111 életpontot sebezve.) A mantikór támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (9 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy téfea-agy és egy xirnox szív. 2413 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 228, sebződés: 50, gyógyulás: 4, összesen: -46 ÉP}
(Továbbmész...) [186,104] Még mindig a városban vagy. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Hmm, csak egy őrült varázsló. Ettől nincs semmi félnivalód. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy Chara-din lesújt. 132 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy tűzgolyó varázslatot dob rád a másik. 20 életpontot vesztettél. Egy energiafolyam varázslattal köszönt csatapartnered. 46 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az őrült varázsló törékeny testét. (4 támadással 91 életpontot sebezve.) A mantikór is bekapcsolódik a harcba. (17 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 sallank karom [sallank karom ládikóba-> (186,106)-> 4 arany, -2 ÉP] és 2 fekete gyöngy. 2413 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 240, sebződés: 68, gyógyulás: 4, összesen: -64 ÉP}
be 716 6666 | bemész a 716. épületbe |
m 7 | mozogsz északnyugatra |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy káosz szava varázslatot. 166 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy gyóntatás varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled becsületjel varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: energiafolyam varázslatot lő rád. 75 életpontot vesztettél. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a Napsörény hófehér sörényét. (5 támadással 372 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+75 életerő). A mantikór segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (19 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 84 életpontot sebeztél. 84 életpontot gyógyultál. Cápafoggal épp hogy megszúrod a Napsörény fejét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A mantikór nagyot harap ellenfeledbe. (16 életpontot sebezve.) Ellenfeled 15 pontot sebződik a pestisaurától. Húsodat át- meg átjárja a Napsörény szarva. (3 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+6 ÉP). Patájával a Napsörény többször megrúgja az oldaladat. (4 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+7 ÉP). Purifikálódsz. (+0 jóság.) A Napsörény összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 Napsörény szarva (ld. enc.). 4224 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 720, sebződés: 137, gyógyulás: 194, összesen: +57 ÉP}
fku 135 | felt. kutatás 135 |
v 198 202 117 | elmormolod a 198. varázslatot |
[202,117] Félig kiégett területen vagy. Fekete, élettelen foltok tűnnek fel a zöld növényzetben. Nem messze egy kisebb varkaudar csoportosulást pillantasz meg. Vajon miről sustoroghatnak? Amikor közelebb lopakodnál, megszólal egy kürt a távolban, és a varkaudarok egy szempillantás alatt eltűnnek az ellenkező irányban. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Oldalt pillantva, meglátsz egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Elszántan rontasz a varkaudarok sátrai közé, készen arra, hogy mindenkit lekaszabolsz, aki az utadba áll. Rohantadban fellöksz három kölyköt, akik a varkaudarok kitartásának jelképeiként hamar felpattannak a földről és utánad erednek. Egy tágasabb téren megállsz végre, és szusszansz egyet, amíg a varkaudarok körbevesznek. Egy varkaudar hírnök készül a lemészárlásodra.
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy Chara-din lesújt varázslatot. 119 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Gyógyulsz (+4 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar hírnök fejét. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) A mantikór megmarja ellenfeledet. (20 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a varkaudar hírnök száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1828 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 207, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre Chara-din lesújt varázslatot lősz. 112 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Gyógyulsz (+4 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar hírnök jobb lábát. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) A mantikór is bekapcsolódik a harcba. (13 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1828 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 170, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Ellenfeledre Chara-din lesújt varázslatot lősz. 103 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a varkaudar íjász bal lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A mantikór megcsócsálja ellenfeledet. (1 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 nyílvessző. 1756 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Távolról káosz szava varázslatot lősz a másikra. 146 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled méregfelhő II varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar iszákos testét. (5 támadással 120 életpontot sebezve.) A mantikór megmarja ellenfeledet. (12 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (38 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar iszákos bal lábát. (2 támadással 155 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). A mantikór megcsócsálja ellenfeledet. (11 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 78 életpontot sebeztél. 53 életpontot gyógyultál. Cápafoggal épp hogy megszúrod a varkaudar iszákos testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A mantikór támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (18 életpontot sebezve.) Ellenfeled 8 pontot sebződik a pestisaurától. A varkaudar iszákos többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 38 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+8 ÉP). Véres nyál csordul ki a varkaudar iszákos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 varkaudar pálinka. 3170 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 587, sebződés: 76, gyógyulás: 109, összesen: +33 ÉP}
m 5 5 6 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, nyugatra |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Sunyi ellenfeled, egy láthatatlan védekező pszi felrakásával szöszmötöl! Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre káosz szava varázslatot lősz. 403 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled Tharr haragja varázslatot lő rád. 33 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar katona bal lábát. (5 támadással 107 életpontot sebezve.) A mantikór segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (4 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar katona testét. (6 támadással 415 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+84 életerő). A mantikór segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (22 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 85 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal gyengén megszurkálod a varkaudar katona kivillanó vállát. (2 támadással 94 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). A mantikór nagyot harap ellenfeledbe. (7 életpontot sebezve.) Pestisaurád 15 sebzést okoz. Pengéjét vadul forgatva, a varkaudar katona újra meg újra lecsap. (4 támadástól 123 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+25 ÉP). Véres nyál csordul ki a varkaudar katona száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. [varkaudar csont ládikóba-> (186,106)-> 4 arany, -2 ÉP] 7266 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1152, sebződés: 158, gyógyulás: 141, összesen: -17 ÉP}
(Továbbmész...) [200,119] A terep továbbra is ritka erdő. Egy fa tövében megkínzott kalandozó haldoklik. Közel lépsz hozzá, ő pedig miközben üveges tekintetét rád emeli, azt suttogja: "...a varkaudarok...". Mielőtt eldönthetnéd hogyan segíts rajta, egy D.E.M.-mel, vagy egy szívébe szúrt kőkéssel, a kalandozó elpatkol. Talán ha előbb érkezel... Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy korongfát. Gyanús mozgást látsz a fák között. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy csataremák. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy lidércidézés varázslatot. Megjelenik egy lidérc! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy káosz szava varázslat. Sajnos nem hatott ellenfeledre. A szilánk működik (+4 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a csataremák jobb oldalát. (5 támadással 115 életpontot sebezve.) A mantikór támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (27 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a csataremák testét. (6 támadással 473 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+95 életerő). A mantikór megcsócsálja ellenfeledet. (15 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 88 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal többször eltalálod a csataremák feléd kúszó csápját. (4 támadással 174 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). A mantikór is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (8 életpontot sebezve.) A lidérced támad! (3 támadással 37 sebzést okozott.) Pestisaurád működik (9 ép-t sebezve). Csápjaival a csataremák lecsap a bal karodra. (12 támadástól 157 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+32 ÉP). Vámpírölővel jól megszurkálod a csataremák feléd kúszó csápját. (6 támadással 443 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+89 életerő). A mantikór roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (23 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 80 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal megkarcolod a csataremák testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A mantikór roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (15 életpontot sebezve.) A lidérced támad! (3 támadással 39 sebzést okozott.) Pestisaurád működik (14 ép-t sebezve). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (12 támadástól 110 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+22 ÉP). A következő pillanatban a lény köddé válik. Csak nem DEM-je volt az átkozottnak?
Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1599, sebződés: 267, gyógyulás: 295, összesen: +28 ÉP}
(Továbbmész...) [199,119] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp. Kinyújtott kezeddel elkapsz egy papírlapot, ami épp a szél hátán repült volna el valamerre. A hevenyészve lerótt karakterek között felfedezed Mr. Elem-Elek nevét, meg a hála szót, de ebből sokat nem tudsz összerakni. Hát mindegy, hagyod, hogy a szél továbbrepítse utasát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy manilla-fát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Elégedett vigyorral arcodon megrohamozod a varkaudar falut. Nagy rohantadban elsuhansz egy kardját éppen felcsatoló behemót, és egy ijedten a talizmánja után kapó kuruzsló mellett is. Meg sem állsz, míg a főtérre nem érsz, ahol már nyüzsögnek a kinyuvasztásodra vágyó varkaudarok. Ijedten lekapod a fejed, amikor egy varkaudar vajákos tűzcsóvát hajít feléd, valahonnan a varkaudarok gyűrűjéből. Egy szénné égetett remák hangos puffanással elterül mögötted, miután a varázslat célba ért. Egy varkaudar íjász védelmezi a vadászterületét.
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy Chara-din lesújt varázslat. 100 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Gyógyulsz (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar íjász fejét. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) A mantikór nagyot harap ellenfeledbe. (23 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 nyílvessző. 1756 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 194, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Üdvözlésképpen egy Chara-din lesújt varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 106 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Gyógyulsz (+4 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar íjász bal lábát. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) A mantikór megmarja ellenfeledet. (1 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 rövid íj [rövid íj ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP] és 1 nyílvessző. 1756 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy Chara-din lesújt varázslat. 117 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. A szilánk működik (+4 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar íjász jobb vállát. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) A mantikór megcsócsálja ellenfeledet. (6 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 nyílvessző. 1756 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 167, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy káosz szava varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 145 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Távolról méregfelhő II varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar iszákos fejét. (5 támadással 119 életpontot sebezve.) A mantikór is bekapcsolódik a harcba. (16 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (36 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar iszákos testét. (2 támadással 148 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). A mantikór támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (7 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 66 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal megérinted a varkaudar iszákos testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A mantikór roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (11 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy méregfelhő III varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 116 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Ellenfeled 6 pontot sebződik a pestisaurától. A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 41 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+9 ÉP). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3170 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 669, sebződés: 77, gyógyulás: 56, összesen: -21 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre Chara-din lesújt varázslatot lősz. 121 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. A szilánk működik (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy savhurrikán varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 37 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar varázsló bal lábát. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) A mantikór is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (2 életpontot sebezve.) A varkaudar varázsló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 varkaudar látógömb. 2245 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 213, sebződés: 37, gyógyulás: 4, összesen: -33 ÉP}
ef 10 | energia fejlesztése 10 |
* 1. BP: | elmormolod a 75. varázslatot |
* 2. BP: | építed az 534. tárgyat 25 pontért |
* 3. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
* 4. BP: | használod a 449. tárgyat |
* 5. BP: | elmormolod a 202. varázslatot |
* 6. BP: | használod az 522. tárgyat a 147. tárgyat a 449. tárgyat |
* 7. BP: | elmormolod az 54. varázslatot |
NAPSÖRÉNY (7004. SZÖRNY) Első pillantásra csak egy jól megtermett trikornisnak látszik. Aztán, ahogy közelebb lépsz, meglátod a sörényen táncoló fényt. A csodálatos teremtmény rád emeli napként ragyogó tekintetét, és az elmédben felcsendülő tiszta, kortalan hang barátságosan üdvözöl. Hogy erre hogyan reagálsz, az már csak rajtad és jellemeden múlik. Azt beszélik, ha egy trikornis herceg elpusztul a gonosz elleni harcban, jó halált hal. Dicsőségben állhat Raia trónja mellé, és újjászületése előtt vár rá Földanya paradicsoma. De egy jó vagy egy druida kezétől elpusztulni rossz halál. Napsörény már nem egyszer állt Raia előtt, s a találkozás végén a Jóság istene mindannyiszor visszaküldte őt az anyagi síkra, hogy folytathassa harcát a gonoszok és a köpönyegforgató jók ellen. Ez az oka annak, hogy bár számtalan kalandozó szaladgál Napsörény trófeával övén, mégis még mindig látni vélheted aranyló fénnyel csillogó sörényét száguldani az erdők félhomályában... |
NAPSÖRÉNY SZARVA (1569. TÁRGY) Különleges relikviát tartasz a kezedben: Napsörény egy darabját, a neves trikornis herceg szarvát, amit egy megtisztult szellem hatalma lényegített át. Napszínű tűzben ragyog, és még akkor is sugárzik a fénye, ha minden más sötét. Hogy gyilkoltál érte, vagy békésebb úton szerezted, már nem számít. Ha gonosz vagy, a szarv mágikus ereje lelkedet égeti, ha jó, nem szívesen válnál meg ettől a szent ereklyétől (de azért ha rákényszerülsz, megteheted). |
Erő: | 42 (66) | Szint: | 32 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 103 cm |
IQ: | 46 (58) | Támadás: | 55 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 33 kg |
Ügyesség: | 44 (59) | Védekezés: | 93 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 32/49 év |
Egészség: | 44 (51) | Életpont: | 674/588 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 54 (67) | Varázspont: | 1177/184 | Pénz: | 21411 arany | Kép. pont: | 9 |
Tudatpont: | 21/0 | Pszi pont: | 162/215 | Halhatatlanság: | 7 % | EFejl: | 9 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/90 | ökölvívás: | 1/63 | szúrófegyverek: | 36/39 (+7%) |
vágófegyverek: | 4/48 | ütőfegyverek: | 23/13 (+2%) | dobófegyverek: | 32/8 (+5%) |
Feltételes fegyverváltás: vámpírölő (#951) (120%) << Mjölborg kalapácsa (#523) (180%) << vámpírölő (#951) (120%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); vas dobónyíl (#189) (15 -997.); tolmokov-koktél (#351) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
A negatív esszencia épp vámpírölő fegyverre kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 34/51 (+16%) | 2. nyomkövetés: | 64/97 (+19%) | 3. lopás: | 58/77 (+18%) |
4. mászás: | 8/50 | 5. csapdakészítés: | 23/49 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 66/39 (+3%) |
7. gyógyítás: | 90/35 (+3%) | 8. titkosírás: | 6/0 (+7%) | 9. felderítés: | 27/59 (+9%) |
10. szörnyidomítás: | 23/44 (+3%) | 11. teológia: | 90/55 (+70%) | 12. taumaturgia: | 57/53 (+13%) |
13. szerencsejáték: | 6/82 | 14. versengés: | 25/57 (+5%) | 15. zene: | 3/36 |
16. szörnyismeret: | 30/14 (+20%) | 17. pszi: | 20/42 (+2%) | 18. zárnyitás: | 26/81 (+4%) |
19. vadászat: | 13/70 | 20. vitalitás: | 3/36 | 21. bányászat: | 25/37 |
22. úszás: | 9/85 | 23. főzés: | 11/5 | 24. csapatmunka: | 1/49 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
lopsz a gnómoktól (6) sáfrányport (#211) (4x), a mutánsoktól (9) sáfrányport (#211) (1x), a kobuderáktól (8) sáfrányport (#211) (1x), a trolloktól (5) sáfrányport (#211) (4x), az árnymanóktól (4) sáfrányport (#211) (8x), az emberektől (1) aranyat (#50) (9x), az elfektől (2) aranyat (#50) (10x), a törpéktől (3) aranyat (#50) (9x) |
gyógyítasz 50% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 135 TVP-ért |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 16) |
ősi szellem (#422), csontváz lord (#177) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), lidércúr (#252) (csak egyszer), szubreális vámpír (#223) (csak egyszer), élőholt ősmágus (#179) (csak egyszer), Tb.gátló Vlagyimir (#6666) (csak egyszer), halálelementál (#279) (csak egyszer), triklem drakolder (#275) (csak egyszer), óriás csontváz (#176) (csak egyszer), lélekorzó (#390) (csak egyszer), zombi mágus (#389) (csak egyszer) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
sorvasztás (#102, 20 VP) | szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | infralátás (#171, 8 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | a halál csókja (#187, 10 VP, 5 TVP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
káoszcsapás (#200, 8 VP) | rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP) | álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) |
mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | káosz szava (#207, 25 VP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) |
menekülés (#212, 12 VP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
lidércidézés (#219, 30 VP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
Chara-din lesújt (#223, 18 VP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +4 vp 9 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 10 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
halálkapu (#126) | Pörhemór köre (#205) (120,29,1) | vámpirizáció (#1) | áldomás (#6) |
szürkeáll. aktiv (#71) | erőpajzs I (#12) | hadiszerencse II (#24) | jellemrejtés (#23) |
láth. észlelése (#78) | tulajdonságpajzs (#26) | szemmelverés (#137) | csupasz izom (#28) |
tolvajvér (#364) | pestisaura (#210) | hatalomvarázs (#220) | esszenciavédelem (#165) |
a lélek védelme (#57) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 10) | ||||||
agykorbács (#97), méregfelhő (#37), káoszcsapás (#200), Chara-din lesújt (#223), szárazság (#48), sorvasztás (#102), káosz szava (#207) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
háló (#186) | >> | molgan (#284) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 5, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fürgülés (#92) | >> | Forradásos (#674) | fürgülés (#92) | >> | halálelementál (#279) | |
hhaar burka II (#162) | >> | 25. szintű lényekre | lidércidézés (#219) | >> | 32. szintű lényekre |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Rughar familiárisa (#245) státusz: nagyon éhezik |
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +45 kg teher) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +8 védettség;) státusz: éhes |
mantikór (#769) (őrzi a holmidat: +26 lopás ellen) státusz: éhes |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Mesés anyag a mihlanil. Hozz nekem belőle 4 darabot, és áldozd fel oltáromnál! |
2.) Hatalmas kihívás elé állítalak: látogass el a Sötét Földre és győzd le a Sötétség egy Hercegét! |
3.) A csatamezők túrásával szövetségeseimnek, a Thargodanoknak ártasz! IMádkozz ismét úgy, hogy előtte legalább 15 körig nem KUTatsz csatamezőn! |
Figyelmeztetés: Kezdesz éhes lenni. Nem árt a következő körben legalább egy É 30 vagy É 40 parancs.
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
243 | arany (#50) | 133 | amniosz (#203) | 2 | arx formázó minta (#298) | |||
3 | gyógykenőcs (#313) | 3 | koponya szimbólum (#139) | 1 | szvó-ektoplazma (#151) | |||
2 | Thargodan esszencia (#328) | 3 | tinta (#101) | 2 | vas dobónyíl (#189) | |||
9 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | aranytű (#272) | 2 | borkonyó bibe (#312) | 1 | csillogó nyakék (#1120) | |||
1 | elit csatavért (#295) | 1 | fekete gyöngy (#99) | 1 | gólem talizmán (#811) | |||
2 | gyöngymangó (#135) | 27 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | kvazár pajzs (#296) | |||
8 | mákrózsa virág (#56) | 1 | Napsörény szarva (#1569) | 3 | nyílvessző (#108) | |||
1 | téfea-agy (#172) | 4 | ugh méreg (#166) | 1 | varkaudar látógömb (#1107) | |||
3 | varkaudar pálinka (#1137) | 1 | xirnox szív (#213) |